Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Κουβέντα για BMW --> Κουβέντα για τουρμπίσματα...



Panos_IOA
04-11-05, 13:55
Με τόσα που θα έχει σκάσει σε χαμένες κόντρες, αν τα αφαιρέσει από τη μεταπωλητική αξία της BMW θα καταλάβει ότι τελικά το πούλησε φθηνότερα από ένα FΙΑΤ.

Ναι ρε, δεν το ειχα σκεφτει ετσι!!
Καλα ρε Γιαννη, δεν ντρεπεσαι;; Μολις κατεστρεψες συθεμελα το τελευταιο "καστρο" των κατοχων BMW. :D :D
Για μια μεταπωλητικη αξια ζουνε οι ανθρωποι κι εσυ τους το γκρεμισες.... :D :D

Ντροπη σου, ντροπη σου!! :D :D :D

back
04-11-05, 16:11
Για μια μεταπωλητικη αξια ζουνε οι ανθρωποι κι εσυ τους το γκρεμισες....


για πια μεταπωλητικη αξια λεμε ρε παιδεια οταν ενα αμαξη σε 5 χρονια
απο 35000 αξιζη 15000 και σε 8 χρονια 10000.
αν εκανε 15000 καινουργιο και σε 5 χρονια 5000-6000 δεν ειναι το ιδιο πραγμα;

Panos_IOA
04-11-05, 18:22
για πια μεταπωλητικη αξια λεμε ρε παιδεια οταν ενα αμαξη σε 5 χρονια
απο 35000 αξιζη 15000 και σε 8 χρονια 10000.
αν εκανε 15000 καινουργιο και σε 5 χρονια 5000-6000 δεν ειναι το ιδιο πραγμα;

Εχεις απολυτο δικιο και συμφωνω, αλλα αντε να τους το βαλεις στο κεφαλι των bmwάκηδων....

Αφου με αυτη την καραμελλα ζουνε... Και ελπιζουν...

tzagarakis
04-11-05, 19:18
Για μενα μεταπωλητικη αξια ειναι να θελεις να πουλησεις και να μαζευονται 10 ατομα για τ'αμαξι σου,καθε μερα

back
04-11-05, 20:23
Εχεις απολυτο δικιο και συμφωνω, αλλα αντε να τους το βαλεις στο κεφαλι των bmwάκηδων....

Αφου με αυτη την καραμελλα ζουνε... Και ελπιζουν...


προβλημα τους αλλα με αυτα τα λεφτα εγω μπορω να αλλαξω 3-4 αμαξια να μη βαριεμε κιολας
και μετα απο 15-20 χρονια να εχω ενα αμαξη 5 χρονων και οχι ενα τασακι με ροδες

ammoulianiotis
04-11-05, 23:48
Γεια σου Νικο! Τον εκανες τον Γερμανο να ψαχνεται! Την επομενη φορα πες μου να βαλω και εγω λεφτα στην κοντρα, οκ?

παντελης
05-11-05, 12:26
το θεμα ειναι απλο το παλικαρι αν μπορεις να το ονομασεις ετσι ειχε στην μια μπουκα την βασηκη του εξατμηση διλ. downpipe-καταλιτης?-σωληνα-τελικο και απο την αλλη εκτωνονε το external waste gate απο την πολλαπλη εξαγωγης με σωληνα μεχρι πισω στην αλλη μπουκα γιαυτο το λογο η αλλη μπουκα οταν ανοιξε το external waste gate πεταξε πολυ πραμα .

με αγαπη stilodriver.

S_Bravo
07-11-05, 10:30
Νικε,αντι για απλα ID του StiloClub γραψε και ενα αριθμο λογαριασμου να στα βαζουν απ΄ευθειας...Τα θυματα!
Παντα τετοια βρε Θηριο.!!!! :D :D :D :twisted: :twisted: :twisted:

Nenya
07-11-05, 15:49
Φιλε Magelanos μπραβο σου!!!Για τα υπολοιπα σχολια,απλα δεν δινω βαση.Ειστε κολλημενοι και δεν μπορουμε να βρουμε μια ακρη

Φιλικα

συγγνώμη αλλα ποιος είναι ποιο κολλημένος .. αυτός που επειδή έχει BMW θεωρεί ότι έχει το TOP αυτοκίνητο ? η αυτός που ξέρει ότι πήρε ένα μέσο αυτοκίνητο και ξέρει μέχρι που φτάνει το πάπλωμα του για να σκεπαστεί???

κανεις από εδώ μέσα δεν λέει ότι πήρε Ferarri! όλοι ξέρουν ότι πήραν ένα FIAT ! πήραν ένα μέσο αυτοκίνητο που έχει αυτό που λέμε value for money!!

το κώλυμα το έχουνε μερικοί που καβαλάνε BMW δεκαπενταετίας και βάλε και πιπιλάνε την καραμέλα ότι έχουν ένα κορυφαίο αυτοκίνητο!!!

και όπως και να το κάνουμε τα ιταλικά αυτοκίνητα και γκάζια έχουν και στρίβουν και πατάνε!!

ιταλικοί κουβάδες? ΝΑΙ αλλα αξιοπρεπείς κουβάδες! όχι να πηγαίνεις να πληρώνεις τα μαλλιά της κεφαλής σου και να έχεις μανιβέλα στα παράθυρα μονο και μονο για να λες ότι έχεις την τάδε μάρκα!

και τα αστερια από το NCAP και την ADAC δεν τα δίνουν χαριστικά! ούτε τα βγάζουν για την πλάτα τους αυτοκίνητα της χρονιας! με λίγα χρήματα παρέχουν ασφάλεια και δεν είναι ψόφια!!

άντε γιατί βαρέθηκα να ακούω μ.........

MaGeLaNoS
07-11-05, 17:28
Φιλε Magelanos μπραβο σου!!!Για τα υπολοιπα σχολια,απλα δεν δινω βαση.Ειστε κολλημενοι και δεν μπορουμε να βρουμε μια ακρη

Φιλικα

Το εχω ξανατονισει(καθοτι υπαρχει και μια Γερμανιδα-γρηγορη- στην οικογενεια)κολλημενος δεν ειμαι απλα δε μου αρεσει ενα συγκεκριμενο ειδος συμπεριφορας,κοινως του νεοπολουτου που νομιζει οτι επειδη αγορασε BMW επιασε τον παπα απο τα @@.Αυτο το στυλακι δε μου αρεσει οτιδηποτε αμαξι και να οδηγει ακομα και PuntoGt η Ηοnda.Ειναι θεμα νοοτροπιας να μην πηγαινω τους ανθρωπους που νομιζουν οτι ειναι υπερανω.Εγω παντως διατηρω καλες σχεσεις με ατομα που ανηκουν σε clubBMW και μαλιστα εχω πιει και καφε μαζι τους..αυτα για το "κολλημενοι" που γενικα δεν μου αρεσει επισης σαν ορος γιατι το ποιος ειναι κολλημενος φανηκε με το πρωτο του ποστ μεσα στο κλαμπ(ναι ο φιλαρακος FAD) που αποκαλεσε κουβαδες τα FIAT.Ενταξει δε ειναι Toyota απο ποιοτητα και αξιοπιστια αλλα δε μπορεις να την "μπαινεις" τοσο αποτομα με το πρωτο ποστ.Ειναι σαν να κανεις σφηνα,να κλεινεις τον αλλο χωρις καμια προειδοποιηση,να σου κανει σινιαλο ο απο πισω και να του ζητας και τα ρεστα.Αυτο νομιζω ειναι ενδειξη θρασους..
Φιλικα(πως αλλιως αλλωστε)ολα αυτα φιλε Driver..

BMW330
09-11-05, 00:07
entaksei re paidia se ligo tha bgalete kai ta M axrista, me auta pou lete. diladei ego pou exo ena tapino 330 me 250hp ton 48.500 euro prepei na to petakso se merika xronia?

ckalfas
09-11-05, 00:20
Σε μερικά χρονάκια... Μην το πετάξεις... Πούλησέ το καλύτερα!
Η όλη κουβέντα γίνεται για το αν αξίζει ο κόπος καβαλώντας μία BMW να νομίζεις ότι καβαλάς τους άλλους...
Το θέμα μέχρι που φτάνουν τα χέρια μου (;) μέχρι εκεί τ' απλώνω... Εσένα τα χέρια σου έφταναν μέχρι τις περίπου 50000€ και καλά έκανες!

παντελης
09-11-05, 00:42
φιλε 330 δεν ειπε κανεις να το πεταξεις και κανενας δεν ειπε οτι ειναι αχρηστο ομως σκεψου λιγο μονος σου και πες μας , με 50.000 μπορουσες να αγορασεις μια GTA που και ποιο οικονομικη σε καυσημα ειναι και φρεναρες εχει και μοτερακλα εχει και τιμονι 1,7 στροφες εχει και σπορ λουκ εχει και οικογειακο χαρακτηρα εχει μα πανω απο ολα εχει ενα μοτερ που οταν σε προσπερναει κ.330 μαλων θα ανοιξεις το παραθυρακι σου να το ακουσεις. απλα να μην κοροιδεβομαστε το BMW 330 σηματακι το ξερει και η κουτση μαρια ενω το GTA σημα το σεβονται μονο οι γνωστες .και ετσι και εσυ λες που να παρω GTA δεν προκητε να χτηπησω γκομενα αλλα ουτε και παρκιν θα βρω εξω απο το καφενειο δεν περνω ενα 320 και να του κοτσαρω ενα αυτοκολιτο 330 και σιγα μην το παρουνε χαμπαρι......



ο κλασηκος BMWδακιας
φιλικα stilodriver.

back
09-11-05, 01:46
φιλε 330 δεν ειναι θεμα αυτοκινητου.
παρολο ποθ το αμαξη σου ειναι ακριβο
εσυ δεν εισαι προκλητικος σαν καποιους αλλους.
τα αμαξια λαμαρινες ειναι σημερα αυτο αυριο καποιο
αλλο οτι ευχαριστη τον καθενα.

MaGeLaNoS
09-11-05, 02:14
entaksei re paidia se ligo tha bgalete kai ta M axrista, me auta pou lete. diladei ego pou exo ena tapino 330 me 250hp ton 48.500 euro prepei na to petakso se merika xronia?

Φιλε μου τα εχουμε ξαναπει.Το αυτοκινητο που εχεις ειναι απιθανο απο ολες τι αποψεις και απο κινητηρα και γενικα σαν συνολο το παραδεχομαι απολες τις πλευρες ειδικα αμα εχεις και SportKit αναρτησεις επανω αλλα εγω αναφερομαι σε ορισμενα ατομα που απο κομπλεξ και μονο συμπεριφερονται πολυ ασχημα ασχετως ποιον εχουν απεναντι τους..

Μια μερα θελω βολτα παντως να ξερεις με την 330:)

Vasilistilo
09-11-05, 12:09
Εμενα παντως μου κανει εντυπωση γιατι πειραζονται τοσο πολυ τα συγκεκριμενα παιδια :127 :127 :127 :127 :127 ενω εχουν πολυ αξιολογα αυτοκινητα ενοχλουνται απο τα fiat που ενω εχουν τα μισα λεφτα απο τα δικα τους προσφερουν καποιες αξιοπρεπεις επιδοσεις και εξοπλισμο.
Παιδια υμαρτον peace.

face
09-11-05, 12:19
entaksei re paidia se ligo tha bgalete kai ta M axrista, me auta pou lete. diladei ego pou exo ena tapino 330 me 250hp ton 48.500 euro prepei na to petakso se merika xronia?

προς θεού, δεν νομίζω να έχει βγάλει κανείς άχρηστα τα τρίλιτρα bmw...απλά εμείς στα ίδια λεπτά θα πέρναμε (όχι όλλοι) κάποια GTA ή κάτι άλλο ιταλικό...
ίσα ίσα bmw330 που δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος τον κόσμο που να μην λαχταρά μια 330 η μια Μ....

το πρόβλημα μερικές φορές (τουλα΄χιστον εκ μέρος μου μου) είναι στις συμπεριφορές μερικών κατόχων (και δυστυχώς ελιναι αρκετοί) που νομίζουν ότι επειδή έχουν μια 318 έπιασαν τον priest by the balls....

με υγιείς συμπεριφορές (σαν και την δική σου) κανένα προβλημα...

ουουουουου BMW 666 ουουουουουου 666 ουουου :lol:

BMW330
10-11-05, 15:00
[quote="παντελης"]φιλε 330 δεν ειπε κανεις να το πεταξεις και κανενας δεν ειπε οτι ειναι αχρηστο ομως σκεψου λιγο μονος σου και πες μας , με 50.000 μπορουσες να αγορασεις μια GTA που και ποιο οικονομικη σε καυσημα ειναι και φρεναρες εχει και μοτερακλα εχει και τιμονι 1,7 στροφες εχει και σπορ λουκ εχει και οικογειακο χαρακτηρα εχει μα πανω απο ολα εχει ενα μοτερ που οταν σε προσπερναει κ.330 μαλων θα ανοιξεις το παραθυρακι σου να το ακουσεις. απλα να μην κοροιδεβομαστε το BMW 330 σηματακι το ξερει και η κουτση μαρια ενω το GTA σημα το σεβονται μονο οι γνωστες .και ετσι και εσυ λες που να παρω GTA δεν προκητε να χτηπησω γκομενα αλλα ουτε και παρκιν θα βρω εξω απο το καφενειο δεν περνω ενα 320 και να του κοτσαρω ενα αυτοκολιτο 330 και σιγα μην το παρουνε χαμπαρι......


file panteli den tha agoraza alfa gta, to autokinito einai polli emfanisimo kai grigoro apla exo faei megali pikra apo alfa kai den nomizo oti tha ksanaeperna. tora me ta 50.000 xiliarika pou les an den eperna 330 tha eperna mia m3 smg metaxirizmeni 3etias apo germania pou kai pio grigoro einai kai pio piotiko sinolika apo thn gta. ego auto tha ekana xoris na thikso tous katoxous alfa

Arf
10-11-05, 16:37
M3... SMG... Ωραία πράγματα...

Έχετε δει το VCD του POWER που έχει μια M3 να κάνει getaway στην Αθήνα? Αν όχι να το πάρετε. Τρέλα... Το παιδί έκανε μερικά απίστευτα...

driver
12-11-05, 03:00
Παρεξηγηση.Το "κολλημενοι" που εγραψα,πηγαινε στα σχολια "ναι αλλά τι να το κανει αφου μετα απο 15 χρονια δεν θα εχει μεταπωλητικη αξια",και η ματαπωλητικη αξια αυτο","και η ματαπωλητικη αξια το αλλο".Ισα ισα που ειπα μπραβο για το αποτελεσμα.Δεν ειπα κατι κατι κακο για το Punto ή για τον Magelanos.

Απο εκει και περα,για μενα το καθε Punto,Saxo,Rallye,C2 κ.α θα ειναι κουβαδες.ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ.ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΤΕ.Κουβαδες εννοω απο αποψη μεγεθους.Και η σειρα 1 κουβας ειναι.Εμενα προσωπικα μου αρεσουν οι μεγαλες καροτσες.Πιστευω να εγινα κατανοητος και να μην με αποπαρετε ολοι σας


Φιλικα

παντελης
13-11-05, 14:29
φιλε 330 εισαι πολυ καλο παιδι και απο τον τροπο που γραφεις εχεις κερδισει τον σεβασμο μου μακαρει να αντιγραφανε τους ευγενηκους σου τροπους και αλλοι κατοχοι BMW ισως να ειχες καποιες ατυχες στιγμες στο παρελθον ομως αν θελεις κοιτα το παρων και το μελλον. φιλικα
stilodriver............

Sparck
13-11-05, 15:05
Οντως παιδια δειτε το VCD του power που λει ο Αρης,σε καποια φαση συναντησε κ ενα EVO σε ενα φαναρι!EVO?ποιο EVO?απο εκινηση τον αφησε να μετραει κολωνες......

S_Bravo
13-11-05, 19:19
Παντως για να τελειωνει καπου εδω η ιστορια με τα αλοθρησκα "παιδια" μας εχω να πω κατι και θα ηθελα ολοι οσοι μπαινουν στο site μας να το καταλαβαινουν.
Δεν είναι δυνατον να εισαι μέλος ενός club και στο παθος σου υποστηριζοντας αυτό που αγαπας να μη ¨φορτωσεις¨ και να μη πεις κάποια πραγματα παραπανω για κάποια πορισματα που θα εχεις βγαλει από τη καθημερινη σου ζωη. Μη ξεχνατε ότι το παθος δεν είναι καλο πραγμα αλλά αφετερου δε θα παψεις να εκφραζεις και αυτό που θελεις αφου σε ενοχλει.
Προσωπικα τωρα, θεωρω,σε συγκεκριμενες περιπτωσεις,τους περισσοτερους οδηγους μπεμβε με παλιες ιδιως καρότσες (αλλα και οχι μονο), καβαλημενα καλαμια που αυτό είναι καλο καποιες φορες αρκει όμως να μην παριστανουν τους θεους με κατι μου δεν ισχυει.και να παραμενει σε προσωπικο επιπεδο.Κανεις μα κανεις δεν αμφεβαλε ότι η Γερμανικη βιομηχανια δεν εβγαζε σκληρα αυτοκινητα.Αυτο εξακολουθει να ισχυει οσο αφορα για την ποιοτητα σε γενικο συνολο αλλα ειδικοτερα σε μεγαλες κατηγοριες.Δηλαδη μια 2λιτρη και πανω μπεμπα πιστευω ότι ΝΑΙ,είναι μια ανταξια του χωρου μπεμβε.
Όταν όμως ο τζιτζις με 316,8 (ενταξει ανθρωπε δε σου ειπα γιατί δεν εχεις τα ρυαλια να παρεις κατι καλυτερο, ΑΛΙΜΟΝΟ), το παιζει ο μαμαω και εχει το ειρωνικο υφακι,όχι ρε μαγκα μαθε ότι εχεις αδικο γιατί ξερεις...
Όμως δε πρεπει να ξεχασω σε καμια περιπτωση να πω ότι όλοι είναι ανθρωποι και υπαρχουν στραβοξυλα σε ολες τις ¨συνομοταξιες¨ .Ολοι οι ανθρωποι αναλογα με το χαρακτηρα τους εκφραζονται και στο δρομο αλλα και αυτό που λεμε ότι αναλογα με το χαρακτηρα τους αγοραζουν αυτοκινητα ισχυει.Δε μπορω δηλαδη να εξαιρεσω ένα αστρακια η ένα οδηγο ιμπιζα καθως και ένα νουμερο με χιουνται.Δε μπορω να αφησω εξω όμως και κανενα βλακα οδηγο που το αυτοκινητο που νομιζει ότι τον εκφραζει το χρεισιμοποιει με ασχημο τροπο προς τους αλλους είτε αυτό είναι φιατ ειτε μαζερατι(δε λεω μερσεντες).Καποιες φορες είναι αυτό που λεμε το αυτοκινητο σε επιλεγει…


Για να τελιωνω, το ύφος του Club (Fiat Groupo), όπως το εχω αντιληφθει εγω (και αν κανω λαθος παρακαλω οι ομοσταβλοι να με φερουν στη ταξη), είναι το κλασικο ιταλικο,χωρις κομπλεξ και προβληματισμους,χωρις εσωστρεφειες με μοναδικες τασεις να απολαμβανουν κάθε στιγμη στη ζωη τους καθως και να την μοιραζονται ευχαριστα με ατομα που αξιζουν.
Οσοι πιστοι προσελθετε.

Cuore Sportivo.

BMW330
13-11-05, 23:07
signomi file s bravo diladi mas les oti mia 316 den exei piotita kai den einai opos h alles BMW? ego sou leo oti mia 316 me mia 330 den diaferoun se tipota ektos apo to mater kai ta gkazia fisika. h piotita se mia autokinitobiomixania opos h BMW einai stantar se ola tis ta autikinita. mia mikri diafora brika sta M, sto thema ths enisxiseis tou amaksomatos. ego pisteuo oti kai ta 30.000 euro pou dineid gia mia kainourgia 316 aksizei ta lefta ths. sto mono pou den aksizei einai sta gkazia kai auto logo barous kai mono. tora an protimas na dosis ta 30 xiliarika kai na ependiseis se gkazia kai mono auto einai allo thema, h agora einai gemati me tetiou eidous autokinita kai idika se autin ti timh.

driver
14-11-05, 05:08
Πιστευω οτι δεν μπορει να ειναι τυχαιο οτι η σειρα 3 της BMW παραμενει αν οχι στη κορυφη,τουλαχιστον στις 2-3 πρωτες θεσεις της κατηγοριας.Ακομα και το 316.Για την ποιοτητα θα μου επιτρεψετε να συμφωνησω απολυτα με τον φιλο bmw330.Ενα 316 εχει ακριβως την ιδια ποιοτητα με ενα Μ3.Τα μηχανικα αλλαζουν.Για τον τροπο οδηγησης του εκαστοτε οδηγου με 316 ή οποιοδηποτε αλλο αμαξι,συμφωνω οτι υπαρχουν οδηγοι και οδηγοι.
Αλλά ρε παιδια κακα τα ψεμματα.Ακομα και τα Stillo 1.2 δεν τα σκιζετε οσο μπορειτε?Δεν τα ευχαριστιεστε οδηγικα οσο μπορειτε?Ε τοσο μπορει και ενα 316.Δεν εχει κατι παραπανω να δωσει.(Τον παραγοντα οδηγο τον αφηνω εξω).Αλλοιμονο αν μπορουσαμε ολοι μας το πρωτο αυτοκινητο μας να ηταν αυτο των ονειρων μας.Και γω απο 316 ξεκινησα.Μου εδινε οτι μπορουσε να μου δωσει και μεχρι εκει.Ειχε ενα αξιοπρεπες γκαζι και θυμαμαι εκανα παρτυ οταν δεν ειχα λαστιχα.Αλλαξανε οι καιροι,τα πραγματα ηρθαν αλλιως και καλυτερα και αυτη τη στιγμη εχω στη κατοχη μου το αμαξι που παντα ηθελα.

Δηλαδη θελω να πω να μην πυροβολουμε τα μικρα κυβικα της BMW.Eιναι αξιοπρεπεστατα αυτοκινητα.Ολοι μας εχουμε ξεκινησει απο καπου και οι περισσοτεροι απο χαμηλα,και ολοι μας προσπαθουμε να ανεβουμε.Απλως μεχρι τοτε προσπαθουμε να χαιρομαστε την οδηγηση με οτι εχουμε,μεχρι να ερθει ο καιρος να αποκτησουμε αυτο που πραγματικα ονειρευομαστε.

Εγω ευχομαι σε ολους να τους ερθουν καλα τα πραγματα και να αφησουν τα Stillo στην προκειμενη περιπτωση στο γκαραζ τους και να κυκλοφορουν με Masseratti για παραδειγμα.Υπομονη λοιπον...


Φιλικα

Karateka
14-11-05, 08:35
Εγω ευχομαι σε ολους να τους ερθουν καλα τα πραγματα και να αφησουν τα Stillo στην προκειμενη περιπτωση στο γκαραζ τους και να κυκλοφορουν με Masseratti για παραδειγμα.Υπομονη λοιπον...

Mην ξύνεις πληγές...μην ξύνεις πληγές...

Nikos
14-11-05, 10:32
signomi file s bravo diladi mas les oti mia 316 den exei piotita kai den einai opos h alles BMW?



Για την ποιοτητα θα μου επιτρεψετε να συμφωνησω απολυτα με τον φιλο bmw330.Ενα 316 εχει ακριβως την ιδια ποιοτητα με ενα Μ3.Τα μηχανικα αλλαζουν.

Δεν ξέρω τι εννοεί ο Τάσος (S_Bravo) αλλά εγώ κατάλαβα ότι οι BMW με λίγα κυβικά χάνουν σε prestige (για τον χώρο και το κοινό που απευθύνονται όχι κόντρα με ένα FIAT ή Hyundai) και όχι βέβαια σε ποιότητα (όλα τα 3άρια όπως σωστά λέτε το ίδιο προσεγμένα και καλά είναι σε ποιότητα). Πιστεύω ότι όταν παίρνεις μια BMW πρέπει να τα σκας, διαφορετικά είναι σαν να πας να πάρεις μια Yamaha R1 κι επειδή δεν έχεις τα φράγκα παίρνεις το πλαίσιο με κινητήρα από μοτοποδήλατο! (υπερβολή αλλά το έγραψα έτσι για να γίνω κατανοητός).

Κομπλεξισμός υπάρχει παντού. Την Παρασκευή πήγαινα στην δουλειά μου (Εθνική Θεσ/νίκης-Αθήνας) κι έχω μπροστά ένα Mercedes 200 Kompressor cabrio, ο οποιός με το που με βλέπει κολάει τον μπροστά. Πηγαίνει ο άνθρωπος στην άκρη (ο μπροστά) και το Mercedes πλακώνεται. Παιδιά ξεκινήσαμε από τα 120-140 και ήμουν συνέχεια πίσω του αφήνοντας γκάζι, αναβοσβήνοντας φώτα, κορνάροντας (στο τέλος αφού φτάσαμε 200 και ακόμη άκρη δεν πήγαινε) και ο τύπος ήταν μόνος του (δεν υπήρχε αμάξι σε ακτίνα 1 χλμ και στις 3 λωρίδες) και ΔΕΝ πήγαινε στην άκρη! Κοιτούσε τον καθρέφτη και αγχωνόταν να τρέξει! Και το ΚΟΡΥΦΑΙΟ???!!!! Κάνω δεξιά για να τον περάσω από την μεσαία λωρίδα και μπαίνει μπροστά μου!!! Κι εγώ μένω μ@λ@κ@ς!!!!!! :shock: :shock: :shock: Δηλαδή επειδή έχω FIAT και αυτός Mercedes δεν έπρεπε να τον περάσω?????!!!!!! Γελούσε ο καραγκιόζης και το έσπαγε το Merc κι εγώ πήγαινα "ρελαντί"... Έστριψα μετά για την Βιομηχανική περιοχή και αυτός συνέχισε για Κατερινή... Κοίτα φίλε τι μ@λ@κες κυκλοφορούν....

S_Bravo
14-11-05, 11:49
Δηλαδή επειδή έχω FIAT και αυτός Mercedes δεν έπρεπε να τον περάσω?????!!!!!! Γελούσε ο καραγκιόζης και το έσπαγε το Merc κι εγώ πήγαινα "ρελαντί"... Έστριψα μετά για την Βιομηχανική περιοχή και αυτός συνέχισε για Κατερινή... Κοίτα φίλε τι μ@λ@κες κυκλοφορούν....

Αυτο ακριβώς.!!!!!

Ποτέ δε θα ελεγα γιατι πηρες 316 και οχι 330...(διαβαστε τι γραφω...)
αλλα ΓΙΑΤΙ ο 330 γιατι θα κινηθει αξιοπρεπες αν του κανεις συνιαλα για να ανοιξει δρομο ενώ ο 316(λεμε τωρα...) θα σου τα ζαλισει;
Δεν πυροβολω τα μικρα της bmw αγαπητοι μου...αλλα γιατι κατι μου λεει οτι η ποιοτητα διαφερει βρε παιδια 316-330.πχ δεν εχω δει καμενο stop σε 330 ή 540 ή z4....
Και κατι αλλο για την ιστορια, παντα εκτιμουσα το χωρο bmw και γενικα των παλιων αυτοκινητων , γιατι ημουν κατοχος (την εχω σε γκαραζ τωρα) μιας alfa romeo guilietta 2.0 170 αλογα (μοτερ απο Carabinieri) καρμπυρατερατη ,και ¨παιζοντας¨ με τα κιβωτια εκανα απιστευτα πραγματα.Ξερεις λοιπον πια μπεμπα ηταν BMW γουσταρα γιατι ειχα μπει μεσα και μου ειχε κοπει ο λοξυγγας.2002tii.Την ειχε ενας φιλος με (αν θυμαμαι καλα) 4αρι σασμαν και θυμαμαι οταν κατεβαζε 3ες ανοιγαν τα σπαστα πισω,βουταγε στο δρομο και εκανε τα απιστευτα....Ενα παραδειγμα για την ιστορια.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Υ.Γ Και παλι βρε παιδια, προς Θεου μη τα γενικευετε τα πραγματα.

παντελης
14-11-05, 22:31
εγω απο αυτα που λετε δεν καταλαβενω τιποτα.ενταξη καλο το 330 και το 316 αλλα μεχρι εκει.ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας αυτοκινητα και δεν χριαζεται να το πεδευουμε πολυ.
παντος εχω να κανω μια προταση στο φιλο 330 σε παω κοντρα απο θεσαλονικη μεχρι αθηνα με χρονηκο οριο 3,45 ωρες και (προσεξε ο βασηκοτερος ορος) με 1 ντεποζιτο .............
το εχω πραγματοποιησει και αποκλιεται να με ακολουθησεις με το ρυθμο μου γιατι εχεις 330 εχω 1,2 τουρμπο και μπορω να ποιασω 225 σταθερα ξετουρμπηστος και να ταξιδευω με 7,8-8,4 λιτρα/100 χ.μ. εσυ απλα θα εισαι ευτηχησμενος με τα ιδια χ.μ. αν φτασεις μεχρι Λεβεντη ,βλεπεις μου θες 330. λοιπον τι λες για να ακουσω...

παντελης
14-11-05, 22:35
η μηπως γουσταρεις σε πιστα αγωνα ταχητητας και αντοχης με 1 ντεποζιτο για 4,30 ωριτσες και εντελως φιληκα οποιος εχει κανει τους ποιο πολλους γυρους .

ειπε κανεις κατι και δεν το ακουσα.

Stilatos
15-11-05, 14:35
225 σε 1.2 ξετουρμπιστος? εγω με 1.6 δυσκολια φτανω τα 215

face
15-11-05, 14:57
πάντελή γίνεται γιατι εξ΄αιτίας της πποδύναμης μπορείς να τα πιάσεις και απο εκεί και πέρα είναι θέμα στροφών με υποπίεση...

Nikos
15-11-05, 15:38
απο εκεί και πέρα είναι θέμα στροφών με υποπίεση...

Και στα πόσα τουρμπίζεις ρε Παντελή (όχι ο Stilatos)? 225 δεν θα έχεις 4.000 στροφές? Πιο ψηλά τουρμπίζεις? Εμένα από τις 2.800 αρχίζει και φουσκώνει...

ΥΓ: άσχετο (όπως πολλά ποστ... :?) Πέτρο πήρα σε αυτόν στην Χαλκίδα και θα του στείλω το βολάν για να φτιάξει δίσκο (οργανικό ενισχυμένο) και πλατό (2 χτένια). Πόσο πιστεύεις ότι θα μου βγει? Ρώτησε άλογα, του είπα να αντέχει 230 (θα υπολογίσει αυτός είπε 250), ρώτησε για ροπή, του είπα ότι τώρα έχει 24kg (θα υπολογίσει 33kg). Πάνω από 500€-600€???

face
15-11-05, 19:41
450E μου πήρε εμένα υποτίθεται ειδική τιμή...του ειπες ότι φοράς τα πράγματα μου??με ξέρει...παίξε κανα κονε μπας και σου κόψει κάτι...

back
16-11-05, 03:21
Και στα πόσα τουρμπίζεις ρε Παντελή (όχι ο Stilatos)? 225 δεν θα έχεις 4.000 στροφές? Πιο ψηλά τουρμπίζεις? Εμένα από τις 2.800 αρχίζει και φουσκώνει...


το τουρμισμα δεν ειναι μονο θεμα στροφων ειναι και θεμα φορτιου.
οταν πατας το γκαζι τουρμπιζη αλλα οταν φτασης καποια χιλιομετρα και αφησης το γκαζι ισα ισα για να τα κρατας σταθερα
ξετουρμπιζη ακομα και αν οι στροφες ειναι πολλες

Nikos
16-11-05, 08:10
αλλα οταν φτασης καποια χιλιομετρα και αφησης το γκαζι ισα ισα για να τα κρατας σταθερα
ξετουρμπιζη ακομα και αν οι στροφες ειναι πολλες

Συμφωνώ, αλλά όχι απλά να πατάς σταθερά το γκάζι, αλλά σταθερά και λίγο. Και για να πατάς λίγο γκάζι και να πηγαίνεις με 225, πιστεύω ότι πρέπει να είναι γκρεμός! Εγώ πάντως χωρίς να τουρμπίζω, σε ευθεία (χωρίς καθόλου ανηφόρα) μπορώ και πάω max 180-190 σταθερά. Αν θέλω να πάω γρηγορότερα, το πόδι πρέπει να πάει βαθύτερα και να αρχίσει να τουρμπίζει. Το ίδιο θα συμβεί και στην πρώτη ανηφορίτσα...

back
16-11-05, 12:57
ναι σωστα αλλα για να το λεει ο παντελης πρεπη να το εχει δοκιμαση.
μπορη να φταιη η 6η αν και παλη 225 πολλα μου φαινονται πρεπη να
εχει γυρω στις 5500 στα 225

παντελης
16-11-05, 18:55
o back πολυ ξαγμενος και σωστος
δεν θα προκαλουσα ετσι απλα ενα 330 αλλα μαλων αφισε το club μας για τα καλα . οσο για το νικο η 6η για να πιασει 6500 χ.στρ. θα πρεπει να δειξει το κοντερ 260 πραγμα δισκολο ομως μεχρι 235 σταματησε η βελονα και 240 ενεργοποιηθηκε ο περιοριστης.
225 μπορω να χαλαρωσω και το μπαρομετρο να παιζει απο 0-02 bar το πυρομετρο να δειχνει 680-750 C και το 330 να χανεται απο το καθρεπτη μου μετα το Λεβεντη



το τιμημα του να εχεις ενα ταπεινο 330 (τι του λες μετα)
καλητερα stilo 1242cc και φουλαρισμενο
παρα 330 και απο καυσημα ηττημενο

S_Bravo
16-11-05, 23:09
Παντελη να σε ρωτησω κατι;
Όπως θα κατεβαινεις ο δρακος θα ερχεται προς Αθήνα ή θα ανεβαινει προς τα πανω...; :D :D :D :D

Ρίξε μια ματια για το 330 και μη δινεις και τοσο σημασια στα καυσιμα...

Κυβισμός(κ.εκ) 2.996
Κύλινδροι / Διάταξη 6/Σ
Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 258/6.600
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ. 30,6/2.500
Τελική ταχύτητα 250
Επιτάχυνση 0-100(δλ.) 6,3
Θέση κινητήρα / Κίνηση E/Π
Κιβώτιο / Σχέσεις Χ/6
Κατανάλωση Εκτός πόλης / Μικτός κύκλος / Αστικός κύκλος 6,4/8,7/12,7
Βάρος(κιλά) 1.525
Διάσταση μήκος x πλάτος x ύψος 4.520x1.817x1.421

face
16-11-05, 23:23
παντελή με έχεις στείλει.....:):):)...άκου "απο καύσιμο ητημένος"...

πάντως σέβασμός στο 330, είναι εργαλείο..του αξίζει..

driver
17-11-05, 03:38
Παντελη να σε ρωτησω κατι;
Όπως θα κατεβαινεις ο δρακος θα ερχεται προς Αθήνα ή θα ανεβαινει προς τα πανω...; :D :D :D :D

Ρίξε μια ματια για το 330 και μη δινεις και τοσο σημασια στα καυσιμα...

Κυβισμός(κ.εκ) 2.996
Κύλινδροι / Διάταξη 6/Σ
Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 258/6.600
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ. 30,6/2.500
Τελική ταχύτητα 250
Επιτάχυνση 0-100(δλ.) 6,3
Θέση κινητήρα / Κίνηση E/Π
Κιβώτιο / Σχέσεις Χ/6
Κατανάλωση Εκτός πόλης / Μικτός κύκλος / Αστικός κύκλος 6,4/8,7/12,7
Βάρος(κιλά) 1.525
Διάσταση μήκος x πλάτος x ύψος 4.520x1.817x1.421
Μια διευκρινηση.Τα specs που εγραψες ειναι για την καινουργια 330 (Ε90) που φοραει τον καινουργιο 3λιτρο κινητηρα.Αν εχω καταλαβει καλα,ο φιλος bmw330 εχει το Ε46,το προηγουμενο μοντελο δηλαδη,που φοραει τον 3λιτρο με τα 231 αλογα.Οι διαφορες ειναι μικρες μεν,αλλά αισθητες δε και αυτες φαινονται στα πολλα χλμ.

Οσο για τον φιλο που ειπε οτι μετα τον Λεβεντη αφηνει πισω το 330.Κανεις πλακα,ετσι?Αποκλειεται να μιλας σοβαρα.



Φιλικα

Nikos
17-11-05, 08:32
225 μπορω να χαλαρωσω και το μπαρομετρο να παιζει απο 0-02 bar το πυρομετρο να δειχνει 680-750 C και το 330 να χανεται απο το καθρεπτη μου μετα το Λεβεντη

Ρε συ Παντελή, και την τουρμπίνα ολόκληρη να του βγάλεις, είναι δυνατόν να πηγαίνεις με 225 και 8 λίτρα κατανάλωση? Πως δουλεύει ο κινητήρας, με αέρα? Εκτός αν βρήκες λάστιχα με συντελεστή τριβής 0,0000004 και bodykit που ρίχνει την αεροδυναμική στα 0,18 και πηγαίνεις σε κανέναν γκρεμό! Και ατμόσφαιρα να είναι (άσχετα με το πόσο θα κάψει για να τα πιάσει) τα 225 με 8 λίτρα/100 χλμ δεν διατηρούνται!

S_Bravo
18-11-05, 12:14
Εκτός αν βρήκες λάστιχα με συντελεστή τριβής 0,0000004 και bodykit που ρίχνει την αεροδυναμική στα 0,18 και πηγαίνεις σε κανέναν γκρεμό! Και ατμόσφαιρα να είναι (άσχετα με το πόσο θα κάψει για να τα πιάσει) τα 225 με 8 λίτρα/100 χλμ δεν διατηρούνται!


Δε παιζεσαι... :D :D :D :D :D

Nikos
18-11-05, 15:34
Επειδή είχε παραγίνει off-topic η κουβέντα μας, μετακόμισε εδώ...

παντελης
19-11-05, 21:13
αν ειδα καλα 2996 κιβικα και να πωτησω η καταναλωση 12,7 αναφερεται σε ταχυτητα 225 χ.μ. /ωρα ? γιατι αν το 330 ταξυδευει με ταχυτητα 225 και καιει 12,7 λιτρα ανα 100χ.μ. τοτεισως εχει ελπιδες αλλα τριλιτρο μοτερ με 5500-6500 στροφες ρυθμο περιστροφης δεν νομηζω να καιει 12,7 λιτρα .

Πετρο συμφωνω σεβασμο στα μοτερια αν και εφοσων καινε οσο τα δικα μας

παντελης
19-11-05, 21:15
φιλε driver δεν αστιευομαι καθολου.

MaGeLaNoS
20-11-05, 14:03
Χωρις να θελω να φανω "δυσπιστος Θωμας" δεν ειναι καπως μεγαλη η διαφορα ιπποδυναμης του Stilo σου με την 330 εστω και την προηγουμενη οχι την νεα με τα 258hp?Κατι μου λεει οτι ουτε σε εκκινηση δε θα την παρεις ποσο μαλλον σε ταξιδι και ειδικα σε καμια ευθεια.Οσον αφορα αυτο που λες για την καταναλωση ενταξει παω πασο καει παραπανω,αλλα οταν εσυ θα εισαι στις 5500-6000 στροφες για να βρεις τα 225χλμ αυτος θα ειναι στις 4800-5000 λογω ροπης και κυβικων μιας και τερματιζει αρκετα παραπανω απο 250χλμ(αν βγαλει τον κοφτη)αρα λογικα θα εχει και μικροτερη καταναλωση επειδη δε θα ειναι τοσο πλακωμενος οσο εσυ.Παρτο αλλιως..αν εσυ τρεχεις και εγω περπαταω ποιος καταναλωνει περισσοτερο οξυγονο και λαχανιαζει?

Σε τελικη αναλυση στα ιδια χλμ πιστευω οτι θα εχει χαμηλοτερη καταναλωση αποτι το Stilo σου το οποιο το βλεπω λιγο δυσκολο ξετουρμπιστο να διατηρει για ωρα αυτη την ταχυτητα.Και μην ξεχνας και κατι αλλο παραπανω απο 40λεπτα δε μπορεις να πηγαινεις τεζα γιατι βλεπω μετα η τουρμπινα να ειναι σαν παζλ απο τα ραγισματα οταν θα σταματησεις ενω αντιθετως αυτος λογω ατμοσφαιρας μπορει να το σπαει διαρκως(σχετικο ειναι και αυτο) σε συγκριση με σενα Παντελη..
Και κατι ακομα για την μεση καταναλωση και τα σχετικα που γραφει ο S_Bravo πιο πανω ειναι για 100χλμ νομιζω διαδρομης σε ολες τις συνθηκες.Δηλαδη αυτο το 12,7 που βλεπεις επηρεαζεται και απο τον κυκλο πολης και οχι μονο απο την ευθεια..
Φιλικα ολα αυτα..

παντελης
20-11-05, 17:49
ΣΥΓΝΩΜΗ για να καταλαβω το παλικαρι λεει οτι εχει 330 ετσι ? εγω ειπα να παμε ενα στοιχηματακι 1500-2000 χιλιαρικακια για το γεγονος με ενα ντεποζιτο σε 3,45 ωρες απο θεσαλονικη εως αθηνα γιατι με στεναχωρητε και μου λετε διαφορα .δεν μου αρεσει αυτο καθολου .το αν εγω θα πηγαινο ταπα η οχι ειναι καθαρα δικο μου θεμα .εγω το παλικαρι το παραδεχωμαι γιατι λογικευτηκε. σου λεει 1242 κιβικα μικρος κηνητηρας μηκρη καταναλωση 4 μπεκακια 185 κιβικα εκαστος που να το κοντραρω εγω (330) εχω 6 μπεκ 290 κιβικα εκαστο ,1300 περιπου ζιγηζει το stilo το δικο μου (330) 1550 κιλα και πισω κινηση ενταξι το 330 ειναι ποιο γρηγορο στα 400 ισως και στα 1000 αλλα απο αθηνα -θεσαλονικη με ενα ντεποζιτο και 225 δεν ΠΑΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.
αλλα ετσι ειδαται 330 και δεν στοιριξατε το φιλο σας που ανεφερε τους ορους της κοντρας και το παλικαρι την εκανε με ελαφρα.

παντελης
20-11-05, 17:51
το επεναλαμβανω για να γινει αντιληπτο ζητησα αγωνα canoball race και οχι 0-400

S_Bravo
20-11-05, 21:02
αλλα ετσι ειδαται 330 και δεν στοιριξατε το φιλο σας που ανεφερε τους ορους της κοντρας και το παλικαρι την εκανε με ελαφρα.

Μη το βλεπεις ετσι ομοσταβλε φιλε.Το καλο το δικο σου και του αυτοκινητου σου θελουμε.Αμα δε θελαμε να σου πουμε κατι θα σε παραπεμπαμε για να δουμε σοου(υπολογιζοντας παντα χωρις το αλλο μελος...).Επισης μαζι με τα παραπάνω του Νικου (MAgeLanou) ο οποιος εχει εμπειρια και απο τουρμπο (πως να το κανεις δηλαδη, εχει ριξει πολυ γνωση στο τερατακι του,+εμπειρια απο BMW γιατι εχει και ενα τερατα-ρακι,+ εμπειρια εγω απο BMW) και σου λεω οτι σε τελικες οι BMW τσιτομενες πανε ξεκουραστα.Εγω με την αλφα κατεβαζα το κοντερ αναποδα (πανω απο 220) και τις εβλεπα και με πλησιαζανε απο το πουθενα.
Σκεψου την αντοχη απο το μοτερ σου Παντελη.
Και απο οτι ειχες πει ειναι και μαμα το Stilo σου... :o :o :o

ThoDoriS
20-11-05, 21:18
Παιδιά....δεν νομίζω ότι είναι το κατάλληλο μέρος να λέμε για κόντρες.....

Παρακαλώ να μην συνεχιστεί....:)

MaGeLaNoS
21-11-05, 17:31
Παιδιά....δεν νομίζω ότι είναι το κατάλληλο μέρος να λέμε για κόντρες.....

Συγνωμη Θοδωρη αλλα αμα ειναι off-topic να το σβησεις.Απλα συζηταμε για μια υποθετικη κοντρα και δε μπορω να αφησω κατι που εχω πει να παρεξηγηθει.


σου λεει 1242 κιβικα μικρος κηνητηρας μηκρη καταναλωση 4 μπεκακια 185 κιβικα εκαστος που να το κοντραρω εγω (330) εχω 6 μπεκ 290 κιβικα εκαστο
Ωραια δεκτο αυτο που λες αλλα οταν εσυ εισαι στα 225χλμ ανα ωρα full throttle τοτε η παροχη σου ειναι maximum αμα αναλογιστεις οτι θα εισαι με καπου 5800 στροφες ενω στα ιδια χλμ η μπεμπα δεν θα εχει φουλ παροχη αφου δεν θα τερματιζει το μοτερ της στα 225 αλλα πολυ πανω απο 230-240 και θα πηγαινει χαλαρα σε συγκριση με σενα.Αρα οτι κερδιζεις εσυ οταν κινεισαι με μια μεση υποθετικη ταχυτητα 120-140χλμ το χανεις γιατι για να βγαλεις αυτα τα χλμ που η μπεμπα βγαζει χαλαρα τοτε τρωει το stilo σου και με τα 2 χερια.

Δες τι εγραψα εδω για να μην λες οτι στηριζω BMW---->>
Οσον αφορα αυτο που λες για την καταναλωση ενταξει παω πασο καει παραπανω,αλλα οταν εσυ θα εισαι στις 5500-6000 στροφες για να βρεις τα 225χλμ αυτος θα ειναι στις 4800-5000 λογω ροπης και κυβικων μιας και τερματιζει αρκετα παραπανω απο 250χλμ(αν βγαλει τον κοφτη)αρα λογικα θα εχει και μικροτερη καταναλωση επειδη δε θα ειναι τοσο πλακωμενος οσο εσυ.Παρτο αλλιως..αν εσυ τρεχεις και εγω περπαταω ποιος καταναλωνει περισσοτερο οξυγονο και λαχανιαζει?

Επισης σκεψου και το αλλο για ποση ωρα απο τις 3,5 ωρες της διαδρομης θα μπορεις να πηγαινεις τσιτα?Λογικα καποια στιγμη θα ξετουρμπισεις στην διαδρομη για να μην σκασει το μοτερ σου και θα πεσεις σε χλμ ενω αντιθετως η μπεμπα λογω 3000κυβικων μπορει να διατηρει για ωρα μια μεση ταχυτητα ωριαια της ταξης των 180-190χλμ.Στο τελος λογω του οτι θα ξεποσταινεις(λογω τουρμπο) και μετα ξανα τουρμπισμα ψηλα θα φτασεις να ανεβασεις την καταναλωση σου πολυ περισσοτερο απο την μπεμπα που θα διατηρει τα 180-190 σταθερα και θα εχει μια καταναλωση λογικη για τα χλμ αυτα.Το point της ολης ιστοριας ειναι οτι τα ιδια θα καψετε αν πας εσυ κομματια και αυτος χαλαρα λογω διαφορας αρκετων κυβικων και ΚΥΡΙΩΣ ροπης..

παντελης
21-11-05, 22:57
ενταξι φιλε μου ενταξι θα καψουμε τα ιδια πηραζει να παμε κοντρουλα με το 330 και θα ηθελα να ειμαστε μαζι στο αμαξι μου θα σου βαλω να δεις μεχρι να φτασουμε αθηνα τον πολεμο των αστρων και τους μαχητες των δρομων 1 και 2 .

MaGeLaNoS
22-11-05, 01:35
Εγω Παντελη γουσταρω πολυ να ειμαι μπροστα να δω πως θα ειναι το σκηνικο και μαλιστα να σου φερω και το punto μου να το δοκιμασουμε η την 523 και να τα μετρησουμε.Θα εχει αρκετο ενδιαφερον παντως να δω την καταναλωση απο το Stilo σου.Με την 523Schnitzer οταν ειχα κατεβει περισυ Αθηνα πλακωμενος με μεσο ορο κοντα στα 175~205χλμ εγραψε το trip-computer,μου εφτασε παντως το ντεποζιτο μεχρι την εισοδο της πρωτευουσας.Θα εχει ενδιαφερον παντως μια μετρηση και με την 330 αν ειναι εφικτο.

tsapas
13-12-05, 15:02
Συγγνωμη που γραφω στο φορουμ σας (το οποιο παρεπιπτοντως ειναι πολυ ωραια οργανωμενο) αλλα μου φανηκε λιγο περιεργη η σταση που εχετε απεναντι στους οδηγους "πολυτελων" αυτοκινητων. Χρονια τωρα εχω φιατ αλλα και bmw. Πραγματι το δευτερο!! φιατ που εχω στο γκαραζ μου (παρολο που ειναι μοντελο 2004) κοστιζει σχεδον οσο οι τεσσερις ζαντες του bmw. Αυτο με κανει κατ ευθειαν κομπλεξικο?? Δε νομιζω. Γιατι με την ιδια λογικη κομπλεξικοι ειναι ολοι αυτοι με τα σαξο, τα ραλυ, τα πουντο, που ερχονται διπλα μου και μαρσαρουν ενω στην πραξη αλλα και στη θεωρια δεν εχουν καμια ελπιδα διπλα μου και το γνωριζουν. (εξαιρουνται κατι γνωστα πουντο 350+ αλογων...) Οσο για το GTA που γραφει καποιο παληκαρι στο φορουμ πραγματικα μου χαρισε στιγμες γελιου σε δρομο επιστροφης απο σπαρτη. Το παληκαρι εβλεπε οτι δεν ειχε ΚΑΜΙΑ ελπιδα σε ολο το φασμα στροφων και συνεχιζε ακαθεκτο.. Ποιος ειναι λοιπον κομπλεξικος? Ο Bmwδακιας παλι? Πιστευω οτι ολοι εχουν ενα κομπλεξ μεσα τους. Και με το φιατ οταν ειμαι καθ οδον ερχονται διαφοροι και "κολλανε" . Και γω καμια φορα κανω τη βλακεια με το φιατ και "κολλαω" σε αυτοκινητα με 3πλασια αλογα και μετα κοροιδευω τον εαυτο μου. Οσο για την αξια που κρατανε τα γερμανικα αυτοκινητα μαλλον βιαστηκες φιλε να γραψεις την αποψη σου. Και τελος μακαρι φιλε Παντελη να "κλεψω" ενα Σ/Κ να παμε αυτη τη βολτα που λες στη Σαλονικη. Πειραζει ομως που εχω τα διπλασια αλογα απο σενα , και στο φασμα στροφων 4000-5500 εχω χαμηλοτερη καταναλωση απο εσενα και το ρεζερβουαρ ειναι αρκετα μεγαλυτερο απο σενα ??? (edited by face: "δεκτή η συγνώμη")Παντα φιλικα. Γιαννης

MaGeLaNoS
13-12-05, 16:00
Καταρχην φιλε tsapas καλως ηρθες στο φορουμ και σε ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια.Ειμαι και γω υπερ αυτου που λες για την συγκεκριμενη κοντρα και πιστευω οτι δεν εχει καμια ελπιδα το εν λογω stilo αν εισαι απο 2.5λιτρα και πανω.Οσον αφορα αυτον με την GTA(αν ηταν πραγματικα και δεν ειχε μονο το σηματακι)τοτε δε πιστευω οτι θα εμενε και πολυ πισω οπως λες εσυ.Μην ξεχνας και το αλλο οτι μπορει να εχει μικροτερη συγκριτικα ιπποδυναμη απο μια 330(240 αλογα εναντι 258 της BMW)αλλα ειναι πιο ροπατο νομιζω.Οπως και να το κανουμε παντως ειναι λαθος καποιος να αμφισβητει μια φιρμα σαν την BMW αλλα δυστυχως θερμοαιμοι υπαρχουν και απο τις δυο πλευρες οποτε τετοια "κοντραρισματα" θα υπαρχουν παντα ;)

face
13-12-05, 19:40
λοιπόν tsapa....

θα προσπαθήσω να συγκρατηθώ...

όταν μιλάς για gta θα πρέπει να δείχνεις σεβασμό, όπως δείχνουμε όλοι μας όταν μιλάμε για M3...

αν εσύ αποδέχεσαι μία κόντρα, κάντο με pm....

1. δεν μπορούμε σαν site να "κανονίζουμε" στησίματα...(ο παντελής έκανε μια πρόταση, απο την στιγμη που φαίνεταιι απάντηση μόνο κακό κάνει στο forum μας)

2. χαλάρωσε τα γκέμια σου...μια απλή BMW έχεις....

3. κινδυνέυεις να χαρακτηριστείς εγκάθετος αφου για πρώτο post πήγες κατευθείαν εκεί....

το post σου θα διαγραφεί για τον λόγο no1...(το αφήνω λίγο για να δείς την απάντηση)

στην επόμενη δημοσίευση, τέτοιου ύφους το topic θα κλειδωθεί μέχρι να ξεχαστεί..

tsapas
13-12-05, 20:35
2. χαλάρωσε τα γκέμια σου...μια απλή BMW έχεις....

XAXAXAXAXAXAXA Εδω γελαμε!! Αν ειναι απλη μια BMW που κοστιζει οσο 5!!! Stilo 1.8 κιολας τι να πω. Μαλλον δε γνωριζεις πολλα απο αυτοκινηση.

όταν μιλάς για gta θα πρέπει να δείχνεις σεβασμό, όπως δείχνουμε όλοι μας όταν μιλάμε για M3...
ΠΟΤΕ!!! δεν αναφερα πουθενα οτι το GTA ειναι χρεπι ή οτι ειναι αχρηστο!!! Μη βαζεις λογια. Αντιθετως ειναι τεχνολογικα ενα εξαιρετο μοτερ και πολυ θα το ηθελα να το εχω στο γκαραζ μου! Και απο design σκιζει! Απλα οταν το πετυχα στην εθνικη δεν μπορουσε με τιποτα να "κατσει" διπλα μου ακομα και στην ευθεια που δοκιμαζαμε με το παληκαρι. Παντα υπαρχει κατι
πιο γρηγορο αλλωστε. Αυτο ελεγα στο προηγουμενο post!

1. δεν μπορούμε σαν site να "κανονίζουμε" στησίματα...(ο παντελής έκανε μια πρόταση, απο την στιγμη που φαίνεταιι απάντηση μόνο κακό κάνει στο forum μας)
Εδω θα πρεπει να σου ζητησω εσενα και στα αλλα μελη συγγνωμη μιας και δεν ηξερα τους κανονες του φορουμ. Θα μου πεις δεν ηξερες δε ρωταγες? Λαθος μου.

3. κινδυνέυεις να χαρακτηριστείς εγκάθετος αφου για πρώτο post πήγες κατευθείαν εκεί
Να σου πω την αληθεια, το site του stilo δεν το ηξερα! Εχω και γω προσωπικα 2 fiat αλλα δεν ειναι stilo. Ειναι δυο panda. Ενα παλιο και ενα καινουργιο. Ο λογος που εγραψα ηταν επειδη ειδα σε αλλο site μια συζητηση και ειπα να γραψω και γω τη γνωμη μου εδω.
Αυτα και παντα φιλικα χωρις να εχω να χωρισω τιποτα με κανεναν!!! Αλλωστε ολοι μια αγαπη εχουμε: το αυτοκινητο. Τωρα αν ειναι του ενος τουοτα και του αλλου μερσεντες δεν παιζει ρολο.
Γιαννης[/b]

face
13-12-05, 21:44
2. χαλάρωσε τα γκέμια σου...μια απλή BMW έχεις....

XAXAXAXAXAXAXA Εδω γελαμε!! Αν ειναι απλη μια BMW που κοστιζει οσο 5!!! Stilo 1.8 κιολας τι να πω. Μαλλον δε γνωριζεις πολλα απο αυτοκινηση.

είναι τόσο δύσκολο να παραδεχτείτε ότι η bmw είναι μια απλή μάρκα αυτοκινητου...τις "premium" συμπεριφορές σας όχι εδώ...


Τωρα αν ειναι του ενος τουοτα και του αλλου μερσεντες δεν παιζει ρολο.


Αν ειναι απλη μια BMW που κοστιζει οσο 5!!! Stilo 1.8 κιολας. Μαλλον δε γνωριζεις πολλα απο αυτοκινηση.

προφανώς την αυτοκίνηση την μετράς σε λεφτά......

σαφώς και το παρόν κλειδώνεται.....

δεν μπορεί να συνεχιστει αυτό...

οι γνώμες απο το πουθενα γιατι είδα φώς και μπήκα ας τελειώσουν εδώ...