PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρώτο service σε μεταχειρισμένο Stilo



fuero
03-11-07, 17:10
Μόλις αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Stilo 1,6 (2003). Μπορείτε να μου πείτε αν υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω στο πρώτο service που θα πάω να του κάνω;Και κάτι ακόμα....Με μία πρώτη ματιά διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο έχει 2 προβληματάκια που έχουν αρκετά Stilo.1ον: Βγάζει airbag failure και 2ον το πίσω φως έχει υγρασία. Αυτά τα προβληματάκια είναι εύκολο να λυθούν στο συνεργείο(μη εξουσιοδοτημενο); Για τον αερόσακο διάβασα κάπου ότι κάποιες βίδες κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού θέλουν σφύξημο φοβάμαι όμως να τιο κάνω μόνος μου γιατί αφενός είμαι τελείως άσχετος σε θέματα αυτοκινήτου και αφετέρου τα χέρια μου δεν πιάνουν καθόλου:o.....Ευχαριστώ!

Stilatos
03-11-07, 17:20
δεν ειναι βιδα ειναι το βυσμα κοιταξε στα τεχνικα για λεπτομεριες. οσο για το σερβις αυτο θα το δεις απο το βιβλιο απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη το τι χρειαζεται αφου δεν ειναι ολα τα ιδια. για παραδειγμα το ακριβο σερβις καθε 60,000 χλμ αλλαζεισ ιμαντα εκκεντροφορου.

fuero
03-11-07, 17:27
δεν ειναι βιδα ειναι το βυσμα

Όπως και να χει πάντως είναι κάτι που διορθώνεται σε ένα συνεργειο ε;Και κάτι άλλο...Το γεγονός ότι βγαίνει αυτή η ένδειξη σημαίνει ότι δε λειτουργεί ο αερόσακος ή είναι απλά μια λανθασμένη ένδειξη;

Stilatos
03-11-07, 18:06
βγαινουνε εκτος λειτουργιας οι πλαινοι αεροσακοι λογο οτι βλεπει οτι εχει δυσλειτουργια. Ειναι πολυ ευκολο να το λυσεις ομως και μονος σου κοιτα στα τεχνικα.

fuero
04-11-07, 11:15
Ok!Σε ευχαριστώ πολύ!Θα το τσεκαρω και αν είναι θα επανέλθω!

PascM
04-11-07, 15:15
Το φανάρι πάντος θέλει αντικατάσταση γιατί συνήθως χαλάει ο καθρέπτης όταν πάρει υγρασία!

Sn7per
05-11-07, 12:52
Φιλε Fuero Ομοιοπαθη ολα τα προηγουμενα συν το οτι Αν εχει κανει περισσοτερα απο 50.000χμ πρεπει να κοιταξεις και το συστημα ιμαντων χρονισμου αν εχει αλλαχτει, ειδαλως θα πρεπει να τους αλλαξεις εσυ

PascM
05-11-07, 13:05
Και σύμφωνα με την Fiat 60.000 χιλιόμετρα ή 3 χρόνια ακόμη και αν δεν έχει κάνει τόσα χιλιόμετρα! Ότι έρθει πρώτο!!!

fuero
07-11-07, 11:42
Λοιπόόόόόνννννν….. Το αυτοκίνητο από χθες το απόγευμα το έχω πλέον στα χέρια μου!!! Έχει μερικά προβληματάκια βέβαια. Έχουμε και λέμε:

1)Το κλασικό airbag failure (ε, να μην έχω παράπονο….). Μία ερώτηση πάνω σε αυτό: Μετά το airbag failure μου βγάζει μερικές φορές την ένδειξη turn off engine. Αυτό είναι κάτι άλλο ή πάει πακέτο με το πρόβλημα και δεν θα πρέπει να ανησυχώ; Επίσης, όταν αργότερα η ένδειξη airbag failure σβήνει σημαίνει ότι το πρόβλημα έστω και για λίγο έχει ξεπεραστεί;

2)Σε κάποιες περιπτώσεις όταν πάω να βάλω μπρος το κλειδί δεν γυρίζει οπότε πρέπει να το βγάλω και να το ξαναβάλω.

3)Και ένα τελείως κουλό πρόβλημα….Δεν λειτουργεί η μπάντα των FM στο ραδιο-cd! Και όταν λέμε δε λειτουργεί εννοούμε ακούγεται μόνο φύσημα! Μόνο σε κάποια φάση όταν το άνοιξα είχε μια ΄΄υποψία΄΄ λήψης, αλλά έπειτα από μισό λεπτό και πάλι το σήμα χάθηκε τελείως! Αντιθέτως οι άλλες μπάντες πιάνουν πάντα κανονικά! Η κεραία είναι κανονικά στη θέση της…

4)Δυστυχώς διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο δε συνοδευόταν από το βιβλίο με τις οδηγίες του με αποτέλεσμα να χάνω τελείως τη μπάλα με τόσες λειτουργίες και συστήματα που έχει! Μήπως γνωρίζετε που μπορώ να βρω ένα;

Αυτά τα ολίγα, έπειτα από 2 μόνο ώρες χρήσης του stilakou μου…. Οποιαδήποτε βοήθεια θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη!!! Ευχαριστώ!!!

Stilatos
07-11-07, 12:47
1)απλως που και που οταν κανει επαφη το βυσμα κλεινει η ενδειξη. οπως σου ειπα κοιτα το diy να το λυσεις ειναι πανευκολο ενα βυσμα ειναι που θελει καλυτερη σφιξιμο

2)μηπως ειναι κλειδωμενο το τιμονι και γι αυτο δεν μπαινει καλα το κλειδι?

3)κοιτα λιγο το διαγνωστικο του ραδιο cd στο diy να δεις αμα ολα δουλευουνε καλα

4)πηγαινε σε καμια αντιπροσωπια μπας και σου δωσουνε κανενα η στην φιατ hellas

ioannidis
07-11-07, 14:04
1)Το κλασικό airbag failure (ε, να μην έχω παράπονο….). Μία ερώτηση πάνω σε αυτό: Μετά το airbag failure μου βγάζει μερικές φορές την ένδειξη turn off engine. Αυτό είναι κάτι άλλο ή πάει πακέτο με το πρόβλημα και δεν θα πρέπει να ανησυχώ; Επίσης, όταν αργότερα η ένδειξη airbag failure σβήνει σημαίνει ότι το πρόβλημα έστω και για λίγο έχει ξεπεραστεί;


Κατ' αρχήν καλορίζικο. Καλά και απροβλημάτιστα χλμ να έχεις!!!!
Όταν σου βγάζει εκείνο το ενοχλητικό STOP ENGINE πάτα μία φορά το mode από τα αριστερά σου για να μπορείς να βλέπεις τις υπόλοιπες πληροφορίες σου από το καντράν.
Αν δεις ότι τα βίσματα από τα καθίσματα είναι ΟΚ και παρόλα αυτά σου ξανανάψει, δες μήπως είναι από τον αερόσακο του συνοδηγού. Για να επισκευτείς την φίσα του θα πρέπει να εντοπίσεις και να ξεβιδώσεις ένα καπάκι στην "οροφή" του ντουλαπιού του συνοδηγού. Αν τα δεις σκούρα και δεν τα καταφέρεις, πάνε σε κάποιον ηλεκτρολόγο ή στην αντιπροσωπεία. Εμένα με πήραν κάπου στα 30 για αυτή τη λαλακία.

Και πάλι με γεια σου φίλε!!!

MaGeLaNoS
07-11-07, 14:33
1)Airbag Failure:Ειναι συνυφασμενα αυτα τα 2.Οταν σταματαει να χτυπαει απλα το εχει κρατημενο στην μνημη σαν βλαβη κ τπτ αλλο.

2)Νεα μιζα θα ειναι το επομενο service σου σε περιπτωση που δεν ειναι κλειδωμενο το τιμονι οπως γραφει ο Stilatos.

fuero
07-11-07, 15:59
Πρώτα απ' όλα ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Στο θέμα μας τώρα....
Τα του airbag failure θα τα τσεκάρω μάλλον σε ηλεκτολόγο γιατι εγώ είμαι τελείως σκράπας....
Η μίζα μου κάνει αυτά τα νερά δυστυχώς παρ'ολο που το τιμόνι δεν είναι κλειδωμένο....
Όσον αφορά το ραδιόφωνο, τι να πω...θα δοκιμάσω να κάνω το διαγνωστικό και βλέπουμε. Ελπίζω μόνο να μη γινει καμία ζημιά οπως έγινε σε κάποιον όπως διάβασα στο αντίστοιχο θέμα...Α!Και κάτι ακόμα...Υπάρχει περίπτωση να έχει βγει το βύσμα της κεραίας πίσω από το ραδιόφωνο με αποτέλεσμα να μη πιάνω FM παρά μόνο ΑΜ κτλ;Το ρωτάω αυτό γιατί έχω την εντύπωση (χωρίς όμως να είμαι και απολύτως σίγουρος) ότι τα ΑΜ και οι άλλες μπάντες σε αντίθεση με τα FM πιάνουν και χωρις κεραία. Καμιά ιδέα;

fuero
07-11-07, 16:10
1)απλως που και που οταν κανει επαφη το βυσμα κλεινει η ενδειξη. οπως σου ειπα κοιτα το diy να το λυσεις ειναι πανευκολο ενα βυσμα ειναι που θελει καλυτερη σφιξιμο


Συγνώμη αν έχω γίνει λίγο κουραστικός αλλά εψαξα στα diy και δε βρήκα κάτι. Εκτός αν εννοείς αυτό που λέει Aλλαγη Σενσορα Βαρους OCS. Μπορείς σε παρακαλώ να μου δώσεις το link; Και πάλι ευχαριστώ.

fuero
07-11-07, 23:19
Να προσθέσω επίσης, ότι έκανατο διαγνωστικό τεστ για το ραδιόφωνο. Όλα ήταν ok όμως η δύναμη σήματος ήταν μόλις 0,2 volt!Μήπως είναι πολύ χαμηλό;Είδα στο αντίστοιχο θέμα ότι φέρνεις σαν παράδειγμα τα 1,6 volt.
Και κάτι ακόμα:πρινλίγο που έβαλα μπρος, ανοιξε το ραδιόφωνο και επιανε καμπάνα!!!Δυστυχώς όμως 10-15 δευτερόλεπτα μετα το σήμα εξασθένησε πολύ και μετά από λίγο χάθηκε τελείως!

s6_sot
07-11-07, 23:32
Σιγουρέψου ότι το καλώδιο της κεραίας από πίσω είναι στην θέση του...

fuero
07-11-07, 23:40
Τι κάνω για να το δω αυτό;Πρέπει να βγάλω το κασετόφωνο έξω;

s6_sot
08-11-07, 01:27
Ναι, πρέπει να το τραβήξεις έξω...

sNk][AnacondA
08-11-07, 21:50
φιλε πανε στην φιατ για ενα ελενχο θα δωσεισ 20 ευρο και θα στο ψαξουνε ολοκληρο δεν ειναι τπτ 5 λεπτα θελει

fuero
08-11-07, 23:46
ok!Θα προσπαθήσω να παω...Αν και δε με βολευει καθολου το ωραριο :(

ammoulianiotis
09-11-07, 00:18
Μηπως επεσες σε καμια λακουβα και ξεσκαλωσε κανενα καλωδιακι του ραδιοφωνου;

fuero
09-11-07, 11:33
Τι να σου πω...Μεταχειρισμενο το πήρα οπότε δε ξέρω τι ειχε γινει πριν από μενα. Παντως αυτο το 0,2 volts που αναφερω παραπάνω δεν είναι λιγο περίεργο;

PascM
09-11-07, 11:50
Λογικά αυτό δείχνει χαμηλό σήμα!
Καλό είναι να το δεις είτε σε fiat ειτε σε έναν ηλεκτρολόγο εμπιστοσύνης που να ξέρει να το ανοίξει το αμάξι μην τα κάνει σμπαράλια όλα και μετά ψάχνεις την άκρη και δεν μπορείς να την βρεις!
Μια πιθανότητα είναι να έχει χαλάσει ή βγει το καλώδιο της κεραίας.

Edit: Αν επιτρέπετε πόσο το πήρες το αμάξι?

fuero
09-11-07, 13:44
Edit: Αν επιτρέπετε πόσο το πήρες το αμάξι?

Το πήρα 75000 στα οποία συμπεριλαμβάνονταν τα εξοδα μεταβιβασης που ήταν 150-200 ευρω. Ελπίζω να ήταν καλή τιμή ε;

tsiprianis
09-11-07, 13:59
καλοριζικο!!!καλη τιμη!
εγω το πειρα 8.000.1.6 φουλ εξτρα.

Sn7per
09-11-07, 14:50
Το πήρα 75000 στα οποία συμπεριλαμβάνονταν τα εξοδα μεταβιβασης που ήταν 150-200 ευρω. Ελπίζω να ήταν καλή τιμή ε;
Στα ιδια χρηματα θα προτιμουσα μια CLK να μου μεινει και κανενα φταγκο στην τσεπη χεχεχεχε Joke.


καλοριζικο!!!καλη τιμη!
εγω το πειρα 8.000.1.6 φουλ εξτρα.

Τι χρονολογιας ειναι φιλε μου αν επιτρεπεται ?

fuero
09-11-07, 15:31
Είναι μοντέλο 2003 με 65000χλμ

Sn7per
09-11-07, 15:43
Καλή αγορα!

fuero
12-11-07, 16:32
Τελικά απΆ ότι μου είπαν το πρόβλημα είναι στον Tunerτου ραδιοφώνου. Δυστυχώς είμαι εκτός εγγύησης οπότε αποφάσισα να μην το επισκευάσω αλλά να πάρω ένα καινούριο που να παίζει και mp3. Μπορείτε να μου πείτε αν μπορώ να πάρω όποιο θέλω ή αν υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί π.χ. στις διαστάσεις; Επίσης ξέρει κανένας να μου πει κάποιο εξειδικευμένο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη για να μου το περάσουν κιόλας;

Stilatos
12-11-07, 16:36
αν δεν θες ιδιο εργοστασιακο με mp3 μπορεις να βρεις ανταπτορα να χωρεσει ενα din.

fuero
12-11-07, 18:52
μπορεις να βρεις ανταπτορα να χωρεσει ενα din.

Να σου πω την αλήθεια δεν πολυκατάλαβα τι μου είπες... Βασικά θέλω να πάρω ένα ραδιοCD με mp3 player όπως αυτά που κυκλοφορούν στην αγορά. Απλά δεν ξέρω αν πρέπει να έχει κάποιες συγκεκριμμένες διαστάσεις ή γενικά κάποιο συγκεκριμμένο χαρακτηριστικό!

PascM
12-11-07, 19:02
Το RadioCD που έχεις τώρα στο αυτοκίνητο είναι το μαμα?
Αν ναι τότε δεν χωράει κάποιο της αγοράς (τυποποιημένο μέγεθος din) αλλά θα πρέπει να πάρεις έναν αντάπτορα (προσοψη) για να χωράει σωστά στην θέση του εργοστασιακού!

fuero
12-11-07, 19:08
Ναι είναι το εργοστασιακό.Παντως δεν περιορίζομαι οσον αφορά τις διαστάσεις του RadioCD ή οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό του ε;Απλά θα προσαρμώσω διαφορετικού μεγέθους αντάπτορα έτσι δεν είναι;Με λίγα λόγια παίρνω όποιο μου αρέσει και στη συνέχεια βάζω τον αντίστοιχο αντάπτορα;

Stilatos
12-11-07, 19:12
τα κλασσικα ραδιοcd mp3 ξερω εγω ειναι ενα προκαθισμενο μεγεθος ειναι τα λεγομενα din θα παρεις μια din προσοψη να καλυψει το μεγαλο κενο και να μπορει να μπει ενα του εμποριου.