Επιστροφή στο Forum : Απαλαγή βάρους - Ελαφρωμα μερων του αυτοκινήτου
Μη ξεχναμε οτι οι επιδοσεις του αυτοκινήτου εχουν να κανουν με την ισχυ δια το βάρος οποτε εχουμε και λεμε, με ενα σχετικό ελάφρωμα του αμαξωματος αποκτάμε τις επιδόσεις απο ενα αυτοκινητο μεγαλυτερου κυβισμου Η ισχυως.
Καμιά ιδεα εχει κανεις ? (εκτος απο καγκουριες του στιλ τα αφαιρώ όλα καθισματα κlειδαριες καθρευτες και τα ρεστα :P)
CARBONNNNNNNNNNNNNNNNN ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΙΕΣ ΖΑΝΤΕΣ
Θεωριτικα για να "ντισεις" ενα αμαξι με carbon ποσα χιλιάρικα χρειαζεσαι περιπου ξερεις ?
350 μονο το καπο!!αυτο μονο ξερω
Soul_Giannis
15-11-07, 01:13
Παντως η αληθεια ειναι πως το αμαξι εχει διαφορα εαν δεν εχει βαρος!Εγω για παραδειγμα εχω το ηχοσυστημα και οταν καποια μερα το ξηλωσα λες και ειχα βελτιωσει το αμαξι!!!Κοιτα ξεκινα με τιποτα αχρηστο πχ,ρεζερβα,καθισματα πισω,ντουλαπακι,μπαταρια,υγρο για υγρα καυσιμων και υαλοκαθαριστηρα πισω!:)
Περα απο την πλακα το μονο που μπορεις να βγαλεις ειναι το καπο και να το κανεις carbon και προφυλακτηρες μπροστα πισω να τους κανεις με αλλο υλικο που να ειναι ελαφρυτερο(τι δεν ξερω)ελαφρυτερες ζαντες,ηχοσυστημα εαν εχεις.
Λοιπον το θεμα εχει ενδιαφερον.
αν κατασκευασεις απο αλουμινιο την πισω γεφυρα και την εμπρος εχεις μιωσει κατα 72 κιλα το βαρος αν αλλαξεις ολα τα τζαμια με fiber -glass τοτε μιοσεις αλλα 31 κιλα το βαρος μια μπαγαζιερα και ενα καπο και δυο πορτες Carbon πευτεις αλλα 67 κιλα οφελος και για ειδικες περιπτωσεις αφερεις τα πισω καθησματα και περιτα ηχεια και αδινατιζεις κατα 38 κιλακια οποτε εχουμε και λεμε 72+31+67+38= 208 κιλα ελαφρητερος τι λες ψινεσε?
Μόνο με πίσω καθίσματα-ρεζέρβα-πυροσβεστήρα είσαι 50 κιλά κάτω άνετα.. Αλλά ρε σεις, δεν έχουμε ραλλάκια να αρχίσουμε να ξηλώνουμε!!! Κρίμα είναι. Άντε κανένα κάθισμα το πολύ-πολύ...
Παιδια μιλάω για ξυλωμα αλλα οχι σε βαρος της ανεσης, καθησματα δεν λεει να ξυλώσεις αλλα μονο για "ειδικες περιπτωσεις" οπως λεει και ο φιλος ποιο πανω!
Λοιπον το θεμα εχει ενδιαφερον.
αν κατασκευασεις απο αλουμινιο την πισω γεφυρα και την εμπρος εχεις μιωσει κατα 72 κιλα το βαρος αν αλλαξεις ολα τα τζαμια με fiber -glass τοτε μιοσεις αλλα 31 κιλα το βαρος μια μπαγαζιερα και ενα καπο και δυο πορτες Carbon πευτεις αλλα 67 κιλα οφελος και για ειδικες περιπτωσεις αφερεις τα πισω καθησματα και περιτα ηχεια και αδινατιζεις κατα 38 κιλακια οποτε εχουμε και λεμε 72+31+67+38= 208 κιλα ελαφρητερος τι λες ψινεσε?
Φιλε παντελη τα κιλλα στην τυχη τα ειπες η ισχιουν ?
"αλουμινιο την πισω γεφυρα και την εμπρος" αυτο καλο αλλα δε καταλαβα τιποτα, τι ειναι η γεφυρα ?
Παντως η αληθεια ειναι πως το αμαξι εχει διαφορα εαν δεν εχει βαρος!Εγω για παραδειγμα εχω το ηχοσυστημα και οταν καποια μερα το ξηλωσα λες και ειχα βελτιωσει το αμαξι!!!Κοιτα ξεκινα με τιποτα αχρηστο πχ,ρεζερβα,καθισματα πισω,ντουλαπακι,μπαταρια,υγρο για υγρα καυσιμων και υαλοκαθαριστηρα πισω!
Γινεται να βγει η μπαταρια ? λΟλ
Το ντουλαπακι ? ΛοΛ ΛοΛ
Εγω στοχευω ποιο πολυ στα ποιο βαρια συμεια οπως ολες οι λαμαρίνες καπο πλαινα και τα ρεστα
Ζυγισα την ρεζερβα την μικρη μαζι με πυροσβεστηρα τριγωνα και τα ρεστα στα 20χιλιογραμα... παει αυτο...! τωρα ας περασω στις θεσεις.. ετσι να ξερουμε
οχι δεν ανεφερα κουτουρου τα κιλα τα εχω ζυγησει.
E Sniper παρε ενα rallye,μη παιδευεσαι..
To rallye δεν εχει τοσο πολυτελεια μεσα ομως, Στιλο θελω εγω απο Carbon!!!
neuromancer
16-11-07, 12:58
Υπόψη ότι το καρμπόν δεν στραβώνει όπως το μέταλο και όταν ζοριστεί σπάει σε κοφτερά και αιχμηρά κοματάκια. Το αλουμίνιο επίσης δεν στραβώνει αλλά σπάει απευθείας. Για ξανασκευτείτε το.
Υπόψη ότι το καρμπόν δεν στραβώνει όπως το μέταλο και όταν ζοριστεί σπάει σε κοφτερά και αιχμηρά κοματάκια. Το αλουμίνιο επίσης δεν στραβώνει αλλά σπάει απευθείας. Για ξανασκευτείτε το.
Μικρο το κακο αν γινει κατι τέτοιο δεν ειπαμε οτι βαζεις καρμπον και πετας τις λαμαρινες.
Πιστευω θεωριτικα αν εκανε καποιος αυτα που λεει ο παντελης στο 1.6 πχ, θα εφτανε στα 0-100 τουλαχιστον τα 9 sec απο τα 11,5.
Η μηπως διαφωνείτε
ammoulianiotis
16-11-07, 18:53
Ντυσε ολο το αμαξι με Carbon να κανεις αυτο που θες!
Αυτο θα κάνω οταν κερδισω το λοττο!
neuromancer
16-11-07, 23:17
Μικρο το κακο αν γινει κατι τέτοιο δεν ειπαμε οτι βαζεις καρμπον και πετας τις λαμαρινες.
Εννοώ ότι αν, ω μη γέννητω, στουκάρεις ...καρμπονιασμένος.. αστα να πάνε. Το θέμα ασφάλεια πάει περίπατο.
Ε τωρα θα μου πεις οτι οι λαμαρινες σε προστατευουν σε στουκα, ελεος!
Ο κλωβος ασφαλειας παραμενει
φανταζεστε μια Φορμουλα με 1400 κιλα βαρος (αντι 600) τι επιδοσεις θα ειχε μαλλων με τοσοδιστροπο μοτερ που εχει διναμη μετα τις 15000 και τεταρτο με πολυ τυχη θα την περνουνε και ενα στιλο 1200. ειπα με πολλλλλλλυ τυχη.
Στις Φορμουλες ρυθμιζουν οι ιδιοι το βαρος αναλογα με την πιστα ε, αναλογα με την κλιση των φτερων παιρνει διαφορετικο βαρος σε ταχυτητα...!
neuromancer
18-11-07, 04:09
Ε τωρα θα μου πεις οτι οι λαμαρινες σε προστατευουν σε στουκα, ελεος!
Ο κλωβος ασφαλειας παραμενει
Οι λαμαρίνες καθώς στραβώνουν προοδευτικά αποροφούν την ενέργεια της σύγκρουσης. Όσο πιο πολύ ελεγχόμενο τσαλάκωμα εμπρός, τόσο πιο καλά για τον κλωβό (και τους επιβάτες).
ακριβως αυτο που λεει ο neuromancer ειναι. κοιτα ενα crash test για stilo για παραδειγμα μετα κοιτα κανενα κινεζικο.
Δε λεω οτι κάνετε λάθος αλλα για το τεστ που λετε δεν ευθυνονται οι λαμαρίνες αλλα γενικότερα η κατασκευή του αυτοκινήτου, αν ηταν ετσι θα παίρναμε κινέζικα και θα αλλαζαμε τις λαμαρίνες απο φτερα και καπό και no problem :P
Εξ αλλου βγαλε μια λαμαρίνα αν θές να δεις οτι την στραβώνεις με το ενα χερι, ποσο ενεργεια να αποροφησει μια λαμαρινα :P
stilo-hraklis
18-11-07, 19:37
εγω το ελαφρωσα...εβγαλα το τασακι και τον αναπτηρα....και τολμω να πω οτι ζω μεγαλες στιγμες....παιδες το αμαξι μας ειναι κυριλατο...δεν ειναι για να το κανουμε ραλιαρικο....γρηγορο ναι..αλλα οχι και καραγκιοζη...
hahahhahahhahhahah γαματος
εγω το ελαφρωσα...εβγαλα το τασακι και τον αναπτηρα....και τολμω να πω οτι ζω μεγαλες στιγμες....παιδες το αμαξι μας ειναι κυριλατο...δεν ειναι για να το κανουμε ραλιαρικο....γρηγορο ναι..αλλα οχι και καραγκιοζη...
:hehe::hehe::hehe::worship::worship::worship:
γειασ ου ρε ηρακλη με τα πετυχημενα σου!!!!
neuromancer
27-11-07, 04:39
Δε λεω οτι κάνετε λάθος αλλα για το τεστ που λετε δεν ευθυνονται οι λαμαρίνες αλλα γενικότερα η κατασκευή του αυτοκινήτου, αν ηταν ετσι θα παίρναμε κινέζικα και θα αλλαζαμε τις λαμαρίνες απο φτερα και καπό και no problem :P
Εξ αλλου βγαλε μια λαμαρίνα αν θές να δεις οτι την στραβώνεις με το ενα χερι, ποσο ενεργεια να αποροφησει μια λαμαρινα :P
Εντάξει ρε, όταν λέμε λαμαρίνες εμπρός ενοούμε όλη την κατασκευή, μπροστινό σασί, κτλ. Σκέτη λαμαρίνα όπως λες και εσύ τη στραβώνεις και με το χέρι. Απλά όλο μαζί είναι φτιαγμένο για να στραβώνει προοδευτικά. Αν του βάλεις χοντρό χέρι ίσως χαλάσεις την ισοροπία και αδυνατίσει.
Χωρις πλακα πηγα το αμαξι σε 3 πακιστανους και το περιποιηθηκαν στην Αθηνα, μιλαμε ευγαλε πολυ βρωμα, διαφορα στις επιδοσεις ειχε τρομερες...
Στην εθνική κερασα τσαγάκι μια καραφτιαγμένη μερτσεντα με καπνους και αναμενα αλαρμ..
δηλαδη τι εκανες και ειχε τοσο μεγαλη διαφορα???
Καθαρισα την καμπινα και το εξωτερικο απο βρωμες και ελαφρωσε ρε, αχ δε με πιανιες δε με πιανιες...
Λιπών αυτές τις μέρες αφαιρούνται όλα τα καθίσματα μπρος πίσω και μπαίνουν μόνο δυο καθησματάκια SPARCO CORSA νομίζω 7 κιλά αν δεν κάνω λάθος!
Αλλά νομίζω με τα νέα φρένα μου θα είμαι κάπου στα ίδια!
Απο καθισματα ποσα κιλλα γλυτωνεις στο περιπου
τα φρενα που θα βαλει ο Μπαμπης μπορει να προσθετει μονο 2,3 κιλα σε καθε τροχο αλλα κερδιζει σε χρονο εντως πιστας και σε τελικη ταχιτητα μιας και το βαρος στους κινητηριους τροχους μπορει να αποτρεπει το σπινιαρισμα ομως μαζευει κινητηκη ενεργεια και στα πολλα χιλιομετρα το μοτερ θυσιαζει λιγοτερη δυναμη στις απωλιες
http://www.stilo-club.gr/vb3/showthread.php?t=3860
Δες πως θα ξεφορτωθείς αμέσως 28 περιττά κιλά!
Μέσα στις επόμενες μέρες θα βγάλω και τα πίσω και θα σου πω πόσα ακριβώς χάνεις με την δίαιτα των καθισμάτων!
Δειξε μας και τα καθισματα ομως να δουμε...
Παιδια ετσι ενημερωτικα, εχει ζυγισει καποιος το Stilo του ?
Βαρεθηκα να κοιταω εδω 1100 κιλα παραπερα 1250 και παει λεγοντας.
με το turbo-kit πάνω (+10κιλά περίπου) και μισό reservoir το είχα μετρήσει σε πλάστιγγα 1260κιλά (1,6lt dynamic χωρίς ηλιοροφή)
Σωστός τρόπος για να ελαφρύνουμε το αμάξι μας.....
Βγάζουμε:
Καθίσματα μπρος πίσω, RadioCD, Τα ηχεία, ABS, αερόσακους (Όλους), την γκόμενα από την θέση του συνοδηγού (Αν δεν είναι κοντά την χωρίζεις για να μην νιώθεις βάρος), βάζεις μόνο 10€ βενζίνη, ντουλαπάκια (και τα δυο), τιμόνι, καπό (Δεν χρειάζεται), ότι έχει μέσα στο πορτμπαγκάζ, ρεζέρβα, γρύλο, φώτα μπρος πίσω μαζί με τα πλαστικά, ταπετσαρίες, ηλιοροφή (Αν υπάρχει), προφυλακτήρες, πόρτες (Μαζί με τα παράθυρα), ηλεκτρικές πλεξούδες που δεν χρειάζονται, πατάκια, εξάτμιση (Μαζί με τον καταλύτη), ηλιοκαθαριστήρες (μπρος-πίσω), καθρέφτες (Αν δεν πάνε μαζί με τις πόρτες), καντράν (Τι να το κάνεις αφού θα είσαι αστραπή???), Δεν χρειάζονται τρία πετάλια, αφήνεις μόνο το γκάζι τα άλλα δυο τα βγάζεις, τα τάσια, τα φτερά αριστερά – δεξιά, μασπιέ, αιρκοντίσιον, νερό για ηλιοκαθαριστήρες μαζί με το παγούρι, πινακίδες, Πίσω πόρτα πορτμπαγκάζ, και τον οδηγό (Βάζεις τηλεχειρισμό για να μην σκοτωθείς κιόλας)…
Νομίζω πως με αυτά τα ψιλά πραγματάκια θα πάρεις κάπου στα 500+ κιλά ελάφρωμα….
Μετά θα μοιάζει κάπως έτσι...
http://img26.imageshack.us/img26/6214/060801a.jpg
Ελπίζω να βοήθησα..
Καααααααααααααααααααααααααλές κόντρες!!!!
Powered by vBulletin® Version 4.2.1 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.