Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : AIR CONDITION



pacman
30-05-08, 12:58
όταν πατάς το κουμπί του air condition (στην απλή έκδοση) χωρίς να βάλεις το ρυθμιστή την έντασης στο 1 ο μηχανισμός λειτουργει κανονικά (είτε στο 0 είτε στο 1) γνωρίζει κανείς γιατί? ποια η διαφορά αν το χεις στο 0 από το να το βάλεις στο 1?:confused:

Arf
30-05-08, 13:20
Γιατί αν έκλεινε τελείως θα έσκαγε το κύκλωμα...

pacman
30-05-08, 13:38
Γιατί αν έκλεινε τελείως θα έσκαγε το κύκλωμα...

αν δεν σε πρήζω μπορείς να μου το αναλύσεις?

Arf
30-05-08, 14:23
Δε με πρήζεις καθόλου φίλε μου. Αυτό που ήθελα να πω είναι το εξής:

Άνοιξε τη βρύση στην αυλή σου(ξέρεις, αυτήν που έχεις το λάστιχο του ποτίσματος) και φράξε το στόμιο του λάστιχου. Θα δεις ότι το νερό θα αρχίσει να σπρώχνει το δάχτυλό σου λόγω της αυξανόμενης πίεσης. Όταν η πίεση αυξηθεί πολύ, είτε θα σου τινάξει το δάχτυλο, είτε θα πεταχτεί το λάστιχο από τη βρύση...

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το aircondition. Πρέπει πάντα να περνάει μια ελάχιστη ποσότητα αέρα ώστε να διατηρείται η πίεση σε χαμηλά επίπεδα και να μην πάθει ζημιά το compressor του aircondition

Arf
30-05-08, 14:24
H διαφορά από τη σκάλα 0 μέχρι τη σκάλα 1 είναι μικρή στο stilo...

george65
30-05-08, 15:37
Δεν είναι ακριβώς αυτό. Δεν παθαίνει ζημιά ο κομπρέσορας αλλά το ψυγείο στο χώρο του καλοριφέρ. Έρχεται ψύξη που δεν μπορεί να αποβάλει το ψυγείο, δημιουργεί πάγο κτλ. Γι αυτό το λόγο ο κατασκευαστής μόλις ενεργοποιήσεις το air condition, δίνει εντολή στον ανεμιστήρα για να αποβάλλει την ψύξη.

ioannidis
30-05-08, 15:40
Για αυτό σε άλλα αμάξια αν έχεις το κουμπί του A/C on και τον αέρα στο 0, τότε κλείνουν και τον συμπιεστή.

Τουλάχιστον αυτό το συνάντησα σε αμάξια από την Άπω Ανατολή μεριά!

petros
30-05-08, 18:44
Για αυτό σε άλλα αμάξια αν έχεις το κουμπί του A/C on και τον αέρα στο 0, τότε κλείνουν και τον συμπιεστή.

Τουλάχιστον αυτό το συνάντησα σε αμάξια από την Άπω Ανατολή μεριά!

Mitsubishi colt-suzuki grand vitara.......και αλλα :D

Arf
30-05-08, 18:48
Δεν είναι ακριβώς αυτό. Δεν παθαίνει ζημιά ο κομπρέσορας αλλά το ψυγείο στο χώρο του καλοριφέρ. Έρχεται ψύξη που δεν μπορεί να αποβάλει το ψυγείο, δημιουργεί πάγο κτλ. Γι αυτό το λόγο ο κατασκευαστής μόλις ενεργοποιήσεις το air condition, δίνει εντολή στον ανεμιστήρα για να αποβάλλει την ψύξη.

Eπέτρεψέ μου να επιμείνω ότι ο κομπρέσορας θα πάθει ζημιά. Εφόσον το ψυγείο δεν μπορεί να αποβάλει τα θερμικά φορτία(αφού θα έχει "παγώσει"), αυτά θα αναζητήσουν άλλες διεξόδους διαφυγής, με πιο πιθανή τον κομπρέσορα....

Stilatos
30-05-08, 18:50
το αμαξι εχει σενσορα ωστε οταν πιανει παγετοs στο στοιχειο κλεινει αυτοματα ο συμπιεστης το ειχα διαβασει στο elearn

Arf
30-05-08, 19:08
Άρα είμαστε καλυμμένοι από όλες τις πλευρές. Χαίρομαι...

Mixalis
01-06-08, 02:39
το αμαξι εχει σενσορα ωστε οταν πιανει παγετοs στο στοιχειο κλεινει αυτοματα ο συμπιεστης το ειχα διαβασει στο elearn

Σωστο. Οταν η εξωτερικη θρμοκρασια ειναι 4 βαθμους και κατω, δεν δουλευει ο συμπιεστης.

george65
02-06-08, 10:09
Στο PUNTO δεν μπορείς να ανοίξεις το air condition αν δεν βάλεις τον ανεμιστήρα στη θέση 1. Επίσης στο TIPO (εργοστασιακό air condition) με ανεμιστήρα ποντεσιόμετρο (όχι σκάλες) το ρύθμιζε μόλις το άνοιγες στην πρώτη διαθέσιμη "σκάλα".
Ο συμπιεστής έχει όλα τα απαραίτητα ώστε να μη "σκάσει" είτε από υπερβολικά πίεση είτε από θερμοκρασία (πάγωμα). Έτσι κι αλλιώς ο συμπιεστής δημιουργεί πάγο όταν δουλεύει για να παράγει θέρμανση.
Στο στοιχείο του καλοριφέρ δημιουργεί πάγο όταν δουλεύει για ψύξη. Στα απλά air condition που δουλεύουν μόνο για ψύξη, αυτό μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα. Έτσι ενεργοποιήται ο ανεμιστήρας για να αποβάλει την ψύξη.
Στο clima έχει την δυνατότητα να αποβάλει αυτή τη ψύξη αλλάζοντας την φορά (γυρνάει από ψύξη σε θέρμανση) για λίγο.

Αυτά .... τα ολίγα

pacman
02-06-08, 14:00
παιδιά, ευχαριστώ πολύ.;)