Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : "Ψιλο"-Βελτίωση για νέο Bravo..



canonis
07-06-08, 03:13
Χαιρετεεεε...
Έχω το νεο Bravo Sport και θα ηθελα να με βοηθησετε λιγάκι.
Απο μηχανικά ξέρω μόνο που βάζουμε το λάδι άρα καταλαβαίνετε...

Θα ήθελα να το "βελτιώσω" λιγάκι αν γίνετε χωρίς όμως να χάσω την εγγύηση.
Μου έχουν πει να βάλω φίλτρο αέρος. Θα κάνει μία πολύ μικρη διαφορά στις μεσσαίες. Αληθεύει?

Τι άλλο προτείνεται?
(Ρώτησα για σκάστρα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν καλύτερα να μην την αλλάξω γιατί θα χαλάσει το ρελάντι...

Ευχαριστώ!!!

Sn7per
07-06-08, 03:31
Φίλτρο αέρος εχει απο την μανα του μη βαλεις

aman17-2
07-06-08, 09:40
οποιαδήποτε αλλαγή επιφέρει ακύρωση της εγγύησης σε αυτό που θα αλλάξεις κ σε ότι άλλο επιρρεάζει
(μιας κ πλέον δεν θα δουλεύει με τις συνθήκες που σχεδιάστηκε από τον κατασκευαστή )
φυσικά αν αλλάξεις εξάτμιση δεν μπορούν να σου πουν έχασες την εγγύηση για τις λάμπες/ράδιο κτλ

nikolas
07-06-08, 11:06
Μία και ΜΟΝΗ βελτίωση σου προτείνω και σε οποιονδήποτε θέλει να βελτιώσει fiat(fati), ΜΗΝ πετάξεις ούτε ένα ευρώ. Συντήρηση σωστή-βενζίνα-και πολλές βόλτες για να το ευχαριστηθείς όπως είναι... Φιλικά από Χανιά....

canonis
07-06-08, 13:58
Μαλιστα...
Όσον αφορα για το φίλτρο αέρος έχει μου είπαν χάρτινο και μου πρότειναν απο ενα μαγαζί να βάλω ένα φίλτρο που κάνει κοντα στα 80-90 ευρώ. Χρειάζεται καθάρισμα αυτό και όχι αντικατάσταση.
Λίγο αρνητικούς πάντως σας βρίσκω.

Ευχαριστώ για όλες τις απόψεις...

face
07-06-08, 14:19
καθόλου αρνητικοί, αν θέλεις για μικρή βελτίωση το ελεύθερο φιλτράκι στο κουτί είναι ότι πρέπει και με μικρό κόστος (περίπου 60€)...

οι πρώτες κινήσεις είναι φίλτρο-τελικό εξάτμισης-μπουζί ιριδίου για καλύτερη απόκριση.

με το φίλτρο θα δεις μία μικρή διαφορά στις επιδόσεις αλλά και στη κατανάλωση (περίπου 0,5Lt/100χλμ)...

το τελικό μπορείς να επιλέξεις κάποιο επώνυμο ειδικά για bravo χωρίς πολύ ήχο αλλά το κόστος είναι μεγάλο (περίπου 450-500€ για sebring-supersprint)

Γνώμη μου είναι βάλεις ένα φιλτράκι αλλά για τα υπόλοιπα είναι πολλά τα λεφτά και δεν αξίζει αναλογικά με το τι κερδίζεις...

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να περιμένεις για πρόγραμμα...εκεί με 500€ θα δεις πραγματική διαφορά. (+30ps)

lakis
07-06-08, 14:33
για stilo 1.4 να υπαρχει προγραμα με αναλογη επιδοση?

face
07-06-08, 14:42
για +30 το ξεχνάμε στα ατμοσφαιρικά....

υπάρχει πρόγραμμα πολύ καλό για τα 1,4 (καλύτερο από το πρόγραμμα για 1,6 λόγω υψηλής συμπίεσης μάλλον)..Δες το αντίστοιχο θέμα..

canonis
07-06-08, 20:56
Οκ... Μαλλον το μοναδικό που θα αλλάξω θα ειναι το φιλτράκι.
Πολύ δελεαστικό όμως τα +30 αλογα που ανέφερες.
Και η τιμή που αναφέρεις ειναι αρκετά καλή.

(Όταν λες οτι θα δω και μια μικρή διαφορά στην κατανάλωση εννοείς θα ανέβει λιγάκι ε?)

Με βάζεις σε σκέψεις!!!

nikolas
07-06-08, 21:27
Στο φιλτράκι συμφωνώ και τίποτα άλλο. Ξεκαθαρίζω επίσης ότι δεν είμαι αρνητικός αλλά προσπάθω να μεταφέρω ότι δεν αξίζει να πετάς λεφτά στον δρόμο. Η δική μου περίπτωση θυμάμαι άρχισε από το φιλτράκι το ελευθερο συνέχισε με τελικό-αμορτισέρ-ελλατήρια-ζάντες-ραδιοσιντί κλπ.....το ένα έφερνε το άλλο και μετά τουρμπίζω εκεί να δεις φράγκα που έχωσα γιατί μου αρέσει η σωστή δουλιά. Συμπέρασμα το αμάξι ΔΕΝ το ευχαριστήθηκα παρόλο που το έχω 4 χρόνια.

Υ.Γ Συγγνώμη για την αρνητικότητα απλά τα Φίατ έχουν τεράστια απαξίωση (εκεί απογοητεύσαι τελείως)-Επίσης αν εσύ έχεις το μικρόβιο της βελτίωσης κανείς δεν μπορεί να σε αποτρέψει από το να ασχοληθείς, εγώ να φανταστείς ''ο τρελός'' ετοιμάζομαι για 300....

Stilo_Rodos
08-06-08, 04:58
Και που τα λες Νίκο μου ποιος σε ακούει? Θυμήσου τον εαυτό σου, εμένα τον face που τα έλεγε κ.λπ. κάναμε του κεφαλιού μας και την πάθαμε.
Τι ετοιμάζεσαι για 300? Αύριο θα τα πούμε παππού που μου θες 300, 300 μπινελίκια θα φας.
Φίλε canonis γνώμη μου είναι να μην αλλάξεις τίποτα, στο λέω και εγώ που έχω αλλάξει τα πάντα και έχω δόση πάνω από 13.000ε με αρνητικά αποτελέσματα και την καταστροφή σε πολλά μηχανικά μερί.

canonis
08-06-08, 22:54
Ναι αλλα για να έχεις κάνει τόσες μετατροπες καταλαβαίνεις κιόλας πως σκέφτομαι.
Αλλά παρ'ολα αυτα χρησιμη η συμβουλή σου.

(μερικές φορές σκέφτομαι γιατι να πάρεις ένα αυτοκίνητο που κάνει ας πούμε 16000 ενω πρόκειται να του βάλεις αλλα 10000 μετα και δεν το παίρνεις έτοιμο να ειναι και μανίσιο-όμως αυτη είναι η ομορφιά. να το φτιάχνεις μόνος σου σιγα σιγα και να του "βγάζεις το λάδι")

Sn7per
08-06-08, 23:02
Οκ... Μαλλον το μοναδικό που θα αλλάξω θα ειναι το φιλτράκι.
Πολύ δελεαστικό όμως τα +30 αλογα που ανέφερες.
Και η τιμή που αναφέρεις ειναι αρκετά καλή.

(Όταν λες οτι θα δω και μια μικρή διαφορά στην κατανάλωση εννοείς θα ανέβει λιγάκι ε?)

Με βάζεις σε σκέψεις!!!


Με περισσοτερο και ποιο ελευθερο αερα δεν θα καψει περισσοτερο αλλα λιγοτερο λογω "τέλειας καυσης" ή καλυτερης καυσης.

Απο τον κατασκευαστη ειναι φιμωμενη η εισοδος και η εξοδος του αγερα της μηχανης ειτε για θεμα θορυβου ειτε για αλλους λογους

canonis
08-06-08, 23:58
Ευχαριστωωωω!!!

s6_sot
09-06-08, 00:06
Με περισσοτερο και ποιο ελευθερο αερα δεν θα καψει περισσοτερο αλλα λιγοτερο λογω "τέλειας καυσης" ή καλυτερης καυσης.

Απο τον κατασκευαστη ειναι φιμωμενη η εισοδος και η εξοδος του αγερα της μηχανης ειτε για θεμα θορυβου ειτε για αλλους λογους

Ρε συ μην τα πετάς έτσι αυτά...:slap: Μ αρέσει που έχεις και στην υπογραφή σου το κατάλληλο ρητό...

canonis
09-06-08, 00:08
Τελικα ποιο ειναι το σωστο ρε παιδια...
Ρίξτε φως...

s6_sot
09-06-08, 00:24
Βγάλε τις απαντήσεις του Sn7per και θα μείνουν τα σωστά!! :p

Stilo_Rodos
09-06-08, 00:36
Sn7per
Με περισσοτερο και ποιο ελευθερο αερα δεν θα καψει περισσοτερο αλλα λιγοτερο λογω "τέλειας καυσης" ή καλυτερης καυσης.

Απο τον κατασκευαστη ειναι φιμωμενη η εισοδος και η εξοδος του αγερα της μηχανης ειτε για θεμα θορυβου ειτε για αλλους λογους


Δεν έχεις δίκιο και θα σου πω γιατί. Πρώτα πολλά με το που θα το ελευθέρωσης την εισαγωγή αμέσως θα ανέβει και η πίεση της τουρμπίνας οπότε αλλάζει όλο το σκηνικό.

Φίλε μου canonis όταν αγόρασα το stiloΜου, μου βγήκε 19600 χωρίς χαρτιά πινακίδες και τόκους, και οχι 16000. δεύτερον δεν είχα σκοπό να ρίξω τόσα λεφτά. Άρχισα από φίλτρο bmc 330ε και μετά σιγά σιγά έφευγαν τα υπόλοιπα εξάτμισης 1800ε bodykit 1900εκ.λπ. αλλά είπαμε αν κάνεις την αρχή μετά το ένα φέρνει το άλλο.

canonis
09-06-08, 01:32
Παραδειγμα εδωσα για να καταλάβεις αυτο που σκεφτόμουν...
Λοιπον εγω τελικά κρατάω ότι ανεβαίνει η κατανάλωση...

Stilo_Rodos
09-06-08, 02:15
Και εγώ θέλω να σου πω ότι αν είχε τότε bravo 150 θα το είχα πάρει :)

παντελης
09-06-08, 22:12
Τι θα λεγατε αν διαβαζατε λιγο απο το Power περιοδικο που τα παλικαρια εχουνε παρει ενα Punto Tjet 120 και με εξατμηση φιλτρο και προγραμα εφτασαν στα 146 αλογακια φανταστητε το Bravo Tjet 150 με ενα τοσο νορμαλ σταδιο βελτιωσης θα φτασει συγουρα στα 180 και βαλε αλογακια και θα κερναει Tea σε πολυ κοσμο με GT και βαλε.

canonis
10-06-08, 02:15
Πηγα το αγορασα και διαβασα τελικα το άρθρο...
Όντως εφτασε εύκολα σχεδόν 150 άλογα...
Και στο επόμενο τεύχος έχει και συνέχεια.

Συμφωνώ μαζί σου... Ο T-Jet με τα 150 ανεβαίνει στα 180 άνετα και τα περνάει.
Μήπως γνωρίζεται αυτή τη στιγμή στα πόσα bar δουλεύει ο 150?

canonis
10-06-08, 02:19
Α νομιζω είναι 0,7 bar...

Stilo_Rodos
10-06-08, 16:19
Μπορω να σου πω με ποσα bar θα φυγουν τα κακομοιρα τα πιστονακια σου αν ανεβεις....1.4 ειναι, τι περιμενεις απο το μοτερ? Ειδη απο τι ξερω το μοτερ σου δουλεύυει πολλα bar. Μην το πειραζεις, δωστω και παρε φεραρι, ποιο φτηνα θα σου βγει στο τελος.

ahatzig
10-06-08, 17:20
Εγω θα σου πω οτι το φιλτρο στο Ιταλικο ειναι must. Εγω το μονο που εβαλα ειναι μια φιλτοχοανη της Κ&Ν (57ι το μοντελο νομιζω), το εβαλα μονος σε 1 ωρα χωρις πολυ ζορι (αφου εχει οδηγειες στο κουτι), μου στοιχησε 80ε αλλα η πραγματικη του αξια --> ανεκτιμητη.
Οταν πας με 3000 στροφες ειναι σαν να μην αλλα3ε τιποτα. Αν πας πιο πανω ειναι σαν να αλλα3ε το μοτερ. Το αξιζει 1000% και το λεω και για τα παιδια που δεν εχουν. Βαλτε. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ.

Αν ενδιαφερεται καποιος μπορω να του δωσω τη διευθυνση του καταστηματος στην Αγγλια απ'οπου το παραγγειλα πιο φτηνα και σε 4 μερες το ειχα.

PascM
10-06-08, 18:00
80 σου βγήκε με μεταφορικά? Κάνει για το 1,6 ?

Stilo make style
10-06-08, 18:11
ahatzig kane mia kalh kai steile m to site (ama den 8es dimosios steile m pm)

MaGeLaNoS
11-06-08, 01:04
Canonis για να ανεβεις σε αλογα ειναι ευκολη υποθεση ειδικα αφου μιλαμε για τουρμπατο μοτερ.Εγω αυτο που θα σου προτεινα ειναι να αφησεις λιγο καιρο να περπατησει το αμαξι για να πεσει κ σε καταλληλα "χερια" να δουμε τι θα μπορεσουν να κανουν απο βελτιωση κ αναλογα πραττεις.Μην ξεχνας οτι υπαρχει κ το πολυπαθο θεμα εγγυηση στη μεση οποτε δεν ξερω κατα ποσο ειναι ευκολο να το ρισκαρεις ειδικα τωρα στην αρχη που δεν υπαρχουν δοκιμασμενες λυσεις για το συγκεκριμενο μοτερ.

Αληθεια πως παει στο δρομο το αμαξι?Παταει?Βγαζει τα αλογα?Πειθει για 150 ατια η το πνιγει το βαρος?

canonis
11-06-08, 02:13
Για αυτο έλεγα να αλλάξω μόνο φίλτρο αέρα για να μην χάσω την εγγύηση...
Δεν πρόκειται να πειράξω κάτι που θα έχει άμεση σχέση με κινητήρα για να μην χάσω την εγγύηση...

Στο δρόμο πάει αρκετά καλά αν και θα ήθελα λίγο παραπάνω κράτημα.
Δε ξέρω ίσως να χρειαζόταν 18" με λίγο χαμηλότερο προφίλ η απλώς να θέλει κατέβασμα.

Για να σου δώσω μία τάξη μεγέθους θα σου πω τα αυτοκίνητα που έχω περάσει...
New Honda Civic 1.8 (140ps)
VW Golf Tsi (140ps) - εδω το ευχαριστήθηκα πιο πολύ από όλα...
Mercedes E-Class, CLK 180 (το προηγούμενο μοντέλο)
BMW Z3 - το πιο πρόσφατο (με ξάφνιασε πάντως που έστω και στην αρχή ήμουν πιο γρήγορος... μετά τα 130 άρχισε και έφευγε η μπέμπα)

paidaros
16-06-08, 00:33
ακομα κα σε stilo υπαρχει ενα φιλτρο ελευθερας περιπου 50 ευρω,το εχω βαλει που σε συνδιασμο με μπουζι ιριδιου και τελικο ελευθερας zebring εχω δει μεγαλη διαφορα στα ανοιγματα και σε δρομους ανοιχτους -0,8λ/100χλμ!
μπαινει κατευθειαν μεσα στον παπα του μαμα φιλτρου και θελει καθαρισμα καθε 10,000 χλμ!
σιγουρα θα εχει βγει και για bravo!

PascM
16-06-08, 02:43
ακομα κα σε stilo υπαρχει ενα φιλτρο ελευθερας περιπου 50 ευρω,
Που και ποιο ρε παιδιά???

paidaros
16-06-08, 13:50
τωρα μαρκα ακριβως δεν θυμαμαι αλλα εχω το φιλαρακι εδω θεσσαλονικη που ειναι πρωτος!
εχει παντως διαφορα και βγαζει και ενα θορυβο που ειναι τρελα!

PascM
16-06-08, 14:16
Δε ρίχνεις και καμία φωτό όπως το έχεις τοποθετημένο?

paidaros
16-06-08, 14:47
πρεπει να ανοιξω τον παπα γιατι εκει μπαινει
αν σε ενδιαφερει μπορω να στο παρω και να στο στειλω με το κτελ.
και μου στελνεις τα χρηματα μεσω τραπεζης

PascM
16-06-08, 15:19
Δώσε λογαριασμό κατάθεσης σε πμ (βολεύει Eurobank) τα υπόλοιπα σε πμ μην κάνουμε και κατάχρηση.

paidaros
16-06-08, 16:43
το μονο που θελω ειναι να βγαλεις το δικο σου απο τον παπα και να το μετρησεις μηκος-πλατος-υψος και να μου το στειλεις με pm!
για να το παραγγηλω αυριο και ελπιζω μεχρι παρασκευη να το εχεις.
περιμενω Pm με τις διαστασεις γιατι δεν ειναι νομιζω ιδιο με το 1,2 που εχω εγω

PascM
16-06-08, 16:47
Product Style: Panel Air Filter
Height: 1 in (25 mm)
Outside Length: 11.125 in (283 mm)
Outside Width: 6.313 in (160 mm)
Filter Re-Oiling Amount: 0.93 oz (28 ml)
Weight: 0.8 lb (0.4 kg)
Product Box Length: 13.5 in (343 mm)
Product Box Width: 7.75 in (197 mm)
Product Box Height: 1.75 in (44 mm)

Σε κάλυψα? (διότι λίγο χλωμό να πέσω απο κάτω και να το βγάλω να το μετρήσω να το ξαναβάλω και όταν έρθει το φρέσκο να επαναλάβω είμαι λίγο τεμπελάκος για τα 36 μου :D)

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2841

paidaros
16-06-08, 16:54
Height: 1 in (25 mm)
Outside Length: 11.125 in (283 mm)
Outside Width: 6.313 in (160 mm)


αυτα τα τρια ειναι οι διαστασεις του?

PascM
16-06-08, 16:55
Ναι! Βασικά αν από εκεί που το θα το ζητήσεις τους πεις οτι είναι το 1,6 είμαι σίγουρος οτι κάτι θα ξέρουν περισσότερο από εμένα!


thanks!!!

paidaros
16-06-08, 16:58
θα σου πω αυριο

paidaros
04-08-08, 23:09
τι εγινε?
το δοκιμασες μανωλη?
πες εντυπωσεις γιατι πολυ δεν πιστευουν με αυτο το φιλτρο!

PascM
04-08-08, 23:28
Ακόμη μόνο εντός πόλεως! (Και λίγο Αττική Οδό) όπου από κατανάλωση τσίμπησε λίγο (στο εντός) αλλά από ανοίγματα....το νιώθεις.

Χρόνους κλπ δεν ξέρω δεν μέτρησα και ποτέ να πω οτι φεύγω ποιο γρήγορα αλλά πάει πολύ ποιο γεμάτα το αυτοκίνητο τώρα!
Τέλος Αυγούστου που θα ανέβω Κοζάνη θα το δω καλύτερα πιστεύω!

PascM
24-10-08, 02:15
Μετά τις όποιες ταλαιπωρίες είχα με εγκεφάλους κλπ κλπ που ήταν άσχετα εντελώς με το θέμα φίλτρου κατάφερα εδώ και μέρες και δουλεύω το εργαλείο κανονικά χωρίς άλλα προβλήματα και επιτέλους μπορώ να πω οτι είδα και την διαφορά του φίλτρου.

1) Το αμάξι δεν είναι πλέον (τόσο) φιμωμένο, για να καθαρίσει εντελώς θέλει πολλά ακόμη και η λύση δεν είναι χοάνη στην παρούσα περίπτωση του 1,6.
2) Στην κατανάλωση αν πάω όπως πήγαινα δεν έχω θέμα καίει τα ίδια εντός πόλης ίσως λίγο περισσότερο αλλά και πάλι μου αρέσει το γέμισμα που κάνει και τα τσαγάκια που κερνάω από φανάρι σε φανάρι που δεν μπορώ να πω οτι δεν το βυθίζω παραπάνω το έρμο το αριστερό πεντάλ...το έχω ζουλίξει τελευταία για να δω αν όλα βαίνουν καλώς σε σχέση και με τα προβλήματα που είχα τα οποία είναι επαναλαμβάνω άσχετα με το φίλτρο.
3) Το αυτοκίνητο μετά τις 3.000 3.500 στροφές πετάεειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

+1000 λοιπόν για αυτή την μηδαμινή κατα τ' άλλα αναβάθμιση.

nikolas87
23-12-08, 21:22
Μπορείς να βάλεις το BMC 543 08 που είναι για το συγκεκριμένο αμάξι. 80-85 Ε περίπου, καθαριζόμενο. Δε νομίζω να δεις σημαντική διαφορά πάντως. Εγώ μπορεί να το βάλω αργότερα με την προοπτική ότι κάνεις την απόσβεση των χρημάτων αφού δεν το πετάς αλλά το καθαρίζεις. Αν θες σημαντική διαφορά σε ένα ήδη γρήγορο αμάξι πας σε πρόγραμμα που θα σου βγάλει 180hp και 290Nm αλλά θα σου κοστίσει κανα 700αρι και την εγγύηση.