PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγορα ενος καινουργιου Fiat Stilo



MiKe_KaVaLa
30-11-08, 21:44
Αν σας δινοταν η ευκαιρια να αγοραζεται ενα καινουργιο Fiat Stilo και
εφοσον ειχαται τα λεφτα που αρκουν για την αγορα του ποιο θα
διαλεγαται και με τι εξοπλισμο (+εξτρα εξοπλισμος)

ps:Μακαρι να γινοταν :wall: αχ...

π.χ...

Εκδοση.......dynamic
Κυβικα........1400
Χρωμα........κοκκινο
Σαλονι........Δερμα μαυρο
Ταμπλο.......Σκουρο
Ζαντες........τασια 16''

Εξοπλισμος
1)...............
2)...............
3)...............
4)...............
..)...............

Εξτρα εξοπλισμος
1)................
2)................
3)................
4)................
..)...............

nasos
30-11-08, 21:58
1800 Παλι με τον εξοπλισμο που εχω και τωρα =ASR ESP ABD Ξενον ανιχνευτη βροχης αισθητηρα φωτων αισθητηρα παγου κλιμα 17αρες

Stilo_Rodos
30-11-08, 22:21
1.8 χωρεις πολλα πολλα ηλεκτρικα, ουτε clima αλλα με κλασικα στρογγυλα χειριστηρια.

MiKe_KaVaLa
30-11-08, 23:43
1.8 χωρεις πολλα πολλα ηλεκτρικα, ουτε clima αλλα με κλασικα στρογγυλα χειριστηρια.

χεχε....σωστος!
και αν γινοταν μονο μιζα απο ηλεκτρικα...ε?:D

Karateka
01-12-08, 00:51
Σίγουρα κίτρινο 1.8, με ηλιοροφή (δε βάζω μυαλό), κλιμά, navi+, xenon, cruise-control, ηλεκτρικά καθίσματα (πολύ βολικά άμα οδηγεί και η γυναίκα σου το αμάξι), ESP και προς Θεού όχι βελούδινα καθίσματα.

παντελης
01-12-08, 16:48
abarth 2,4 20v
σαλονι δερματινο καφε-μαυρο
Navi
ολα αυτοματα τα συστηματα (βροχης-ηλιου-παγου-πορδης και οτι αλο εβγενε)
xenon
look sumaher editionκαι εξω αλλα και μεσα το σαλονακι

και φυμε εργοστασιακα.

Sn7per
01-12-08, 17:48
abarth 2,4 20v
σαλονι δερματινο καφε-μαυρο
Navi
ολα αυτοματα τα συστηματα (βροχης-ηλιου-παγου-πορδης και οτι αλο εβγενε)
xenon
look sumaher editionκαι εξω αλλα και μεσα το σαλονακι

και φυμε εργοστασιακα.

Και την δευτερη μερα θα το πουλουσα για να αγορασω ενα Opel Astra GTC 2000cc.

ioannidis
01-12-08, 21:11
1,8 οροφάτο (Karateka σε καταλαβαίνω.... απόλυτα)
Schumi look με τις 18άρες
Sport τιμονάκι,
Μαμά Xenon,
Μπαμπά αισθητήρες πάρκινγκ,
Dynamic,
Σαλονάκι 2χρωμο αλκαντάρα αν έπαιζε... (βλ. Lancia).

Stilo make style
01-12-08, 22:17
1,8 οροφάτο
Schumi look με τις 18άρες( κλεμένα απο τον από πάνω αυτα )
Μάυρο χρώμα
Σκούρο μπορντό δέρμα
Xenon μαμά
και όλους του αυτοματισμούς ακόμα και καφέ να σου φτιάχνει ( o καφές έιναι πάντα Frappes :D)

lakis
02-12-08, 18:39
ενα καταμαυρο abarth με μαυρα δερματινα ζαντες μαυρες abarth ολα τα extra μεσα χαμηλωμα να μην φαινονται οι θολοι μεσα...4 ποντους...φιμε κ μια εξατμιση sebring...:D:D

paidaros
02-12-08, 21:51
1.8 ασημογαλαζιο με ηλιοροφη και φουλ εξτρα με χενον και μαμα cruise control

ioannidis
03-12-08, 09:43
Και φυσικά ένα ακόμα για ανταλλακτικά... (έτσι να κάθεται βρε αδερφέ)

MiKe_KaVaLa
03-12-08, 10:20
Και φυσικά ένα ακόμα για ανταλλακτικά... (έτσι να κάθεται βρε αδερφέ)

Σωστος και για να ξερουμε τι λεμε...
το ενα ακομα ανταλακτικα να ειναι το abarth :D :D :D

1972stilo
03-12-08, 10:42
Απ΄ έξω θα ήταν καπώς έτσι...
http://www.ibherdesign.com/eb/stilo/stilo-body-kit.jpg (1.8 με ηλιοροφή)

και από μέσα κάπως έτσι...
http://www.caradisiac.com/media/images/le_mag/mag280/fiat-stilo-2big.jpg (με μάυρο δερμάτινο σαλόνι, και λοιπές ευκολίες)

ioannidis
03-12-08, 14:28
Απ΄ έξω θα ήταν καπώς έτσι...
http://www.ibherdesign.com/eb/stilo/stilo-body-kit.jpg (1.8 με ηλιοροφή)



Άν και θα κατηγορηθώ για off topic, θα το χαρακτηρίσω ολίγον τι ΚΑΝΓΚΟΥΡΙΚΟ!

Ευχαριστώ...

face
03-12-08, 14:32
Abarth κίτρινο selespeed χωρίς ηλιοροφή με nav+...

:jumpy::bananarock2:

(και μη κοιτάτε τη μλκίες έλεγα πριν περί 1,8 χεχεχε)

1972stilo
03-12-08, 14:42
Άν και θα κατηγορηθώ για off topic, θα το χαρακτηρίσω ολίγον τι ΚΑΝΓΚΟΥΡΙΚΟ!

Ευχαριστώ...
Έτσι κι αλλιώς Μιχάλη, την αισθητική μου πλέον την καθορίζει ο πιτσιρικάς που θέλει πεντάπορτο...;)
Παλιότερα δεν ήμουν έτσι, αλλά στην πορεία έγινα λίγο extreme. Λες να με έχει επηρεάσει κανένα παλιό post?
( http://www.stilo-club.gr/vb3/showthread.php?t=4542 ):D

canonis
03-12-08, 14:43
abarth 2,4 20v
σαλονι δερματινο καφε-μαυρο
Navi
ολα αυτοματα τα συστηματα (βροχης-ηλιου-παγου-πορδης και οτι αλο εβγενε)
xenon
look sumaher editionκαι εξω αλλα και μεσα το σαλονακι

και φυμε εργοστασιακα.

Και την δευτερη μερα θα το πουλουσα για να αγορασω ενα Opel Astra GTC 2000cc.

+1
Ένα Astra GTC και εδώ παρακαλώ!

face
03-12-08, 14:45
+1
Ένα Astra GTC και εδώ παρακαλώ!

και οι δύο για
http://www.opel-club.gr/

verone
04-12-08, 22:54
Το ABARTH δεν μπορείτε να το συγκρίνετε παιδία το λέω εκ πήρας από 1.2 σε 2.4 η μέρα με την νύχτα τέλος!

verone

paidaros
04-12-08, 23:33
Το ABARTH δεν μπορείτε να το συγκρίνετε παιδία το λέω εκ πήρας από 1.2 σε 2.4 η μέρα με την νύχτα τέλος!

verone

ρε μπαμπ εννοειτε!
πηγες σε διπλασια κυβικα και πανω απο διπλασια αλογα!

canonis
05-12-08, 09:08
Sorry ρε guys αλλά το Abarth το έχετε 10 άτομα σε όλη την Ελλάδα...
Κατα τη γνώμη μου δεν αξίζει τέτοια αγορά, εκτός έτσι όπως το έκανε ο Μπάμπης και του βγήκε μια χαρά.

Δηλαδή 2,4 με 170 άλογα είναι λίγο ντροπή...
Τώρα όταν και αν το φτιάξετε και πόσο αξιόπιστο θα είναι οκ... τότε τα λέμε.

Προσωπικά δε θα πήγαινα σε 1,2 με τίποτα. Το 2,4 ούτε καν το σκέφτομαι...
Ίσως το καλύτερο θα ήταν το 1,6!!!
Ναι... Αυτό ψηφίζω!!!

face
05-12-08, 11:50
Sorry ρε guys αλλά το Abarth το έχετε 10 άτομα σε όλη την Ελλάδα...
Κατα τη γνώμη μου δεν αξίζει τέτοια αγορά, εκτός έτσι όπως το έκανε ο Μπάμπης και του βγήκε μια χαρά.

Δηλαδή 2,4 με 170 άλογα είναι λίγο ντροπή...
Τώρα όταν και αν το φτιάξετε και πόσο αξιόπιστο θα είναι οκ... τότε τα λέμε.

Προσωπικά δε θα πήγαινα σε 1,2 με τίποτα. Το 2,4 ούτε καν το σκέφτομαι...
Ίσως το καλύτερο θα ήταν το 1,6!!!
Ναι... Αυτό ψηφίζω!!!

Έχω δηλώσει πολλές φορές ότι κατά τη γνώμη μου, η καλύτερη επιλογή είναι το 1,8lt. Η λογική αυτό λέει, χαμηλή κατανάλωση λόγω μεταβλητού χρονισμού παρόλο το κοντό σασμάν, επιδώσεις κτλ. Αλλά το 2,45 έχει ένα καλό. Έχει τον τιμημένο και ιστορικό 5κύλινδρο της FIAT που έχει αφήσει και αφήνει ιστορία. Είναι ο 3,2 gta Busso της Fiat πώς να το κάνουμε. Οδηγώντας τον οδηγείς ένα κομάτι της σύγχρονης Ιταλικής αυτοκινητιστικής ιστορίας και ας μη βγάζει τα άλογα που έπρεπε ο ήχος του όμως θυμίζει σε όλους πώς ήταν οι παλιοί καλοί κινητήρες.

5c 20v RULEZZZZZZZ!:happy2:

Stilo_Rodos
05-12-08, 12:01
η δική μου γνώμη είναι, καλύτερο είναι το 1.8 για αυτόν που θέλει λίγο γκάζι αλλιώς 1.6 αφού έχει καλή ροπή από χαμηλά. Από την άλλη μεριά τα στύλο δείχνουν δυναμικά στην εμφάνιση αλλά έχουν πεθαμένους κινητήρες και γι’αυτό φταίει η μαμά τους που δεν έβγαλε ένα αληθινό GT,αλλά ένα Abarth που κοιμάται. Και τα BMW κοιμούνται αλλά το 325 σκοτώνει οικογενειακά με τους 192hp. Θυμάμαι τα Abarth να είναι δύναμη σε επιδόσεις και όχι οθόνες-gps κ.λπ.

face
05-12-08, 12:15
Μα ουσιαστικα το 2,4 δεν ήταν ποτέ Abarth, αλλά marketινίστικο τρικ. Τα abarth τώρα βγαίνουν στη φορά για τα καλά..

Το 2,4 είναι ένα παααρα πολύ καλό gran tourer, με τη ροπή του πεντακύλινδρου να είναι παντού παρούσα και όχι ένα hot hatch. Αν και αν ανέβεις μία βόλτα στο βουνό με ένα από αυτά και κατέβεις με το χαμόγελο, όλα αυτά τα θεωρητικά φεύγουν από το παράθυρο.

Όταν πιο μικρός κοιτούσα τις απόλυτες επιδόσεις, τα 170ps μου φαίνονταν λίγα γιατί έμπαινα στο τριπάκι, μα το ένα με περνάει το άλλο θα με πατάει. Τώρα απλά βλέπω ότι τα 170ps και ειδικά τα 22.5 κιλά ροπής παντού, μου είναι υπέρ-αρκετά για να πηγαίνω μεγάλα ταξίδια ατσαλάκωτος και να ανεβαίνω το βουνό με ένα χαμόγελο..

Άλλωστε αυτή δεν είναι και η ουσία?

:)

canonis
05-12-08, 12:47
Φιλε μου Face και εγώ με το Bravo (Good old times) είχα 150 άλογα, είχα 23 κιλά ροπή και ήταν 1,4.
Δε θυμάμαι πουθένα να ζορίστικα...
Ήταν όντως αρκετά.

Δε σου φαίνεται πραγματική χαζομάρα να έχεις 2,4 και να είσαι ψόφιος?
Και δε θα μιλήσω καθόλου για τέλη και και και μειονεκτήματα.

Μπορεί όντως να είναι θρυλικός κινητήρας ή οτιδήποτε άλλο που ούτε έχω ίδεα αλλά δεν αγοράζεις αυτοκίνητο για να λες ότι αυτό τον κινητηρα χρησιμοποιούσαν τότε και είναι θρύλος και έχει γράψει ιστορία μπλα μπλα μπλα...

Το Downsizing που είναι μόδα πλέον δεν υπάρχει μόνο για να πληρώνουμε λιγότερα σε φόρους, μόνο για περιβαντολλογικούς σκοπους...
...αποδίδουν όπως φαίνεται ΕΞΙΣΟΥ καλά με μεγάλους κινητήρες και απολαμβάνεις ότι πλεονέκτημα σου δίνει ένας μικρος κινητήρας (κατανάλωση, μειωμένους ρύπους...)

Τέλος, θα καταλάβαινα αν έχεις το Abarth 2,4 και έχεις και 300 αλογάκια π.χ. απο μαμά.
Αλλά να το έχεις με 170, όχι πως δεν είναι αρκετά αλλά δεν είναι και το αυτοκίνητο να το βάλεις στη πίστα... Απλά σέρνεται!!!
Στο δρόμο καλό... στη πίστα δεν αξίζει.

See Grande Punto Abarth... 150 και το SS 180.
Όλοι ξέρουμε τι κάνει το μικρό και ταπεινό Abarth Punto το Abarth Stilo...

face
05-12-08, 13:08
Φιλε μου Face και εγώ με το Bravo (Good old times) είχα 150 άλογα, είχα 23 κιλά ροπή και ήταν 1,4.
Δε θυμάμαι πουθένα να ζορίστικα...
Ήταν όντως αρκετά.

Δε σου φαίνεται πραγματική χαζομάρα να έχεις 2,4 και να είσαι ψόφιος?
Και δε θα μιλήσω καθόλου για τέλη και και και μειονεκτήματα.

Ψοφιος???δε θα το έλεγα και ψόφιος, καμία σχέση. Έχει χαθεί και λίγο το μέτρο μου φαίνεται με τις επιδόσεις. Στο κάτω κάτω αν ικανοποιεί εμένα δε με αφορά τι νομίζουν οι άλλοι και κυρίως πλέον δεν έχω και το κομπλεξ κατωτερότητας που με διακατείχε παλιά. Κοινώς χέστηκ@ για το αν θα με περνάνε και ποιοί.
Για τα τέλη και τη κατανάλωση σωστά, είναι ένα κόστος όμως που μπορώ να το αντέξω.

Μπορεί όντως να είναι θρυλικός κινητήρας ή οτιδήποτε άλλο που ούτε έχω ίδεα αλλά δεν αγοράζεις αυτοκίνητο για να λες ότι αυτό τον κινητηρα χρησιμοποιούσαν τότε και είναι θρύλος και έχει γράψει ιστορία μπλα μπλα μπλα...

Σκεφτόμαστε σε εντελώς διαφορετικό μήκος κύματος :)

Το Downsizing που είναι μόδα πλέον δεν υπάρχει μόνο για να πληρώνουμε λιγότερα σε φόρους, μόνο για περιβαντολλογικούς σκοπους...
...αποδίδουν όπως φαίνεται ΕΞΙΣΟΥ καλά με μεγάλους κινητήρες και απολαμβάνεις ότι πλεονέκτημα σου δίνει ένας μικρος κινητήρας (κατανάλωση, μειωμένους ρύπους...)

Ποτέ δεν ακολουθώ τη μόδα ακριβώς γιατί είναι μόδα, όχι ότι δεν θα έπερνα αμάξι με downsized κινητήρα, απλά αν αντέχω οικονομικά, there is no replacement for displacement

Τέλος, θα καταλάβαινα αν έχεις το Abarth 2,4 και έχεις και 300 αλογάκια π.χ. απο μαμά.
Αλλά να το έχεις με 170, όχι πως δεν είναι αρκετά αλλά δεν είναι και το αυτοκίνητο να το βάλεις στη πίστα... Απλά σέρνεται!!!
Στο δρόμο καλό... στη πίστα δεν αξίζει.

Ποιός είπε ότι δεν αξίζει στη πίστα?...Για να ξε###### μιά χαρά είναι.
Σού είπα και πιό πάνω το βλέπεις ανταγωνιστικά το θέμα.Δε σέρνεται καθόλου μα καθόλου, εκτός αν στήνεσαι το βράδυ στις ευθείες και πάς για νυχτοκάματο (δε λέω ότι αυτό κάνεις, παράδειγμα φέρνω :)). Αν μπείς μέ ένα απο τα δύο 2,4 στη πίστα θα τα ξαναπούμε. Μην το υποτιμάς τόσο...:)

See Grande Punto Abarth... 150 και το SS 180.
Όλοι ξέρουμε τι κάνει το μικρό και ταπεινό Abarth Punto το Abarth Stilo...

Καταρχήν είπα το stilo δεν είναι Abarth, άσχετα με το τί λένε οι Ιταλοί. Τότε που το βάφτισαν abarth δεν ήξεραν που πάνε τα τέσσερα. και δεν είναι abarth γιατί δεν έχει κάτι το κραυγαλέο. Από το Ritmo μέχρι και το Grande Punto όλα τα abarth έχουν μία πινελία τρέλας που το stilo απλά δεν την έχει. Όσο για το τι το κάνει, σου είπα δε με ενδιαφέρει, και ούτε θα καθήσω να μάθω :D


Κλείνοντας, να πω ότι αν δεν ήταν το Stilo τόσο μα τόσο όμορφο (στα μάτια μου που όλοι ξέρουμε ότι είναι 4), ούτε καν θα το σκεφτόμουν. Κάτι που κανένα από τα νεώτερα Ιταλικά γενικώς για μένα δεν έχει φτάσει. Ίσως είναι από τα λίγα τελευταία αυτοκίνητα που ξεχωρίζει, έχει δικό του στυλ, και δεν είναι σαν πατικωμένο αυγό.

Για αυτούς του λόγους θα κρατήσω το 2,4 μέχρι να σκουριάσει, μέχρι να μου φωνάξει κόψε τη παροχή να τελειώνουμε και ας βγούν ότι downsized, mid-engined, funky, trendy, the-germans-are-our-friends αυτοκίνητα θέλουν.

Sn7per
05-12-08, 13:18
1.8 καλυτερα απο 1.6 πιστευω, χωρις πολλα λογια...

Και το 1.6 ψιλοψοφιο ειναι.

ioannidis
05-12-08, 13:19
Κλείνοντας, να πω ότι αν δεν ήταν το Stilo τόσο μα τόσο όμορφο (στα μάτια μου που όλοι ξέρουμε ότι είναι 4), ούτε καν θα το σκεφτόμουν. Κάτι που κανένα από τα νεώτερα Ιταλικά γενικώς για μένα δεν έχει φτάσει. Ίσως είναι από τα λίγα τελευταία αυτοκίνητα που ξεχωρίζει, έχει δικό του στυλ, και δεν είναι σαν πατικωμένο αυγό.

Για αυτούς του λόγους θα κρατήσω το 2,4 μέχρι να σκουριάσει, μέχρι να μου φωνάξει κόψε τη παροχή να τελειώνουμε και ας βγούν ότι downsized, mid-engined, funky, trendy, the-germans-are-our-friends αυτοκίνητα θέλουν.


Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με αυτό που λές!
Και βάλε και άλλα 4 μάτια τα δικά μου!

canonis
05-12-08, 13:46
Δεν νομίζω να ανέφερε τίποτα για το αν θα νιώθεις μειονεκτικα στο δρόμο και τέτοιες χαζομάρες...
Είναι καθαρά κόμπλεξ που έχουν μερικοί και είναι πρόβλημα τους.
Όντως είναι ικανοποιητικά τα 170 αν και αυτό πάλι ειναι υποκειμενικό.

Επίσης το αν έχεις να πληρώνεις τέλη, καύσιμα και και και δεν έχει καμία σχέση με αυτό που λέμε.
Για μένα sorry κιόλας αλλά είναι παπ@@@ να πάρεις μεγάλο κυβισμό επειδή έχεις να πληρώνεις (όχι βέβαια ότι αυτο εννοούσες εξολοκλήρου).

Επομένο θέμα...
Να το κάνω πιο ευκολονόητο.
Για μένα το αυτοκίνητο δεν είναι απλά ψόφιο...
Είναι ένα τίποτα! Και πάλι εννοώ για την πίστα.
Απο που και ως που μιλάμε για πίστες και τρέξιμο με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Είναι light years μακριά mates!!!
Με όλο το συμπάθειο κιόλας.
Μαρέσει το Stilo σαν αυτοκίνητο αλλά όταν ακούω τέτοια μόνο γελάω.
Άλλο αν το κάνεις για την γκα@@@ σου! Τότε καλά κάνεις...

Όσο για το if there is replacement for displacement... is this really true?
Ακραίο παράδειγμα αλλα θα το πώ...
Δες Formula1...
Γιαυτό υπάρχει το R&D, όλα μπορούν να γίνουν even when things don't seem so!!!

face
05-12-08, 13:49
Θα σου απαντήσω εντός ολίγου.

Μέχρι να έρθω, να φανταστώ ότι έχεις οδηγήσει 2,4 και ειδικά σε πίστα γιατί αν όχι .............................!

s6_sot
05-12-08, 13:54
Δεν νομίζω να ανέφερε τίποτα για το αν θα νιώθεις μειονεκτικα στο δρόμο και τέτοιες χαζομάρες...
Είναι καθαρά κόμπλεξ που έχουν μερικοί και είναι πρόβλημα τους.
Όντως είναι ικανοποιητικά τα 170 αν και αυτό πάλι ειναι υποκειμενικό.

Επίσης το αν έχεις να πληρώνεις τέλη, καύσιμα και και και δεν έχει καμία σχέση με αυτό που λέμε.
Για μένα sorry κιόλας αλλά είναι παπ@@@ να πάρεις μεγάλο κυβισμό επειδή έχεις να πληρώνεις (όχι βέβαια ότι αυτο εννοούσες εξολοκλήρου).

Επομένο θέμα...
Να το κάνω πιο ευκολονόητο.
Για μένα το αυτοκίνητο δεν είναι απλά ψόφιο...
Είναι ένα τίποτα! Και πάλι εννοώ για την πίστα.
Απο που και ως που μιλάμε για πίστες και τρέξιμο με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Είναι light years μακριά mates!!!
Με όλο το συμπάθειο κιόλας.
Μαρέσει το Stilo σαν αυτοκίνητο αλλά όταν ακούω τέτοια μόνο γελάω.
Άλλο αν το κάνεις για την γκα@@@ σου! Τότε καλά κάνεις...

Όσο για το if there is replacement for displacement... is this really true?
Ακραίο παράδειγμα αλλα θα το πώ...
Δες Formula1...
Γιαυτό υπάρχει το R&D, όλα μπορούν να γίνουν even when things don't seem so!!!

Έχεις μπει ποτέ σε πίστα? Με τι κριτίρια το λες αυτό?? Μήπως είδες τους χρόνους του Παντελή στις Σέρρες???

canonis
05-12-08, 14:09
Ναι έχω μπει σε πίστα...
Οχι δεν είδα τους χρόνους και εξακολουθω να πιστεύω πως δε θα εκπλαγώ κιόλας.

Για να μιλήσω πιο καθαρά... μπήκα με το αυτοκίνητο φίλου μου (Subaru Impreza με 400 άλογα) κανα 2 φορές και άλλες 2-3 φορές έχω πάει με φίλους με αυτοκίνητα όμως αρκετά γρήγορα (πάνω από 250 άλογα).
Όχι με 170 άλογα...

Πως το Stilo Abarth θα μπορέσει να συναγωνιστεί πραγματικά Sport αυτοκίνητα???
Παιδιά μιλάμε μόνο για 170 άλογα σε 2,4...

Πραγματικά δε θέλω να ακουστώ ειρωνικός ή οτιδήποτε αλλά αν είναι δυνατόν τώρα να συζητάμε οτι το αυτοκίνητο πηγαίνει καλά στη πίστα...
Ξαναλέω για την πλάκα σου πας και το κάνεις αλλά όχι να μου λες ότι είναι και γρήγορο...

Αντικειμενικά είναι ενα αυτοκίνητο που κινείται ικανοποιητικά στο δρόμο με καλό εξοπλισμό, πολύ όμορφο αλλά τίποτα παραπάνω όσον αφορά πίστες και τέτοια...

face
05-12-08, 14:41
Ναι έχω μπει σε πίστα...
Οχι δεν είδα τους χρόνους και εξακολουθω να πιστεύω πως δε θα εκπλαγώ κιόλας.

Για να μιλήσω πιο καθαρά... μπήκα με το αυτοκίνητο φίλου μου (Subaru Impreza με 400 άλογα) κανα 2 φορές και άλλες 2-3 φορές έχω πάει με φίλους με αυτοκίνητα όμως αρκετά γρήγορα (πάνω από 250 άλογα).
Όχι με 170 άλογα...

Πως το Stilo Abarth θα μπορέσει να συναγωνιστεί πραγματικά Sport αυτοκίνητα???

Παιδιά μιλάμε μόνο για 170 άλογα σε 2,4...

Πραγματικά δε θέλω να ακουστώ ειρωνικός ή οτιδήποτε αλλά αν είναι δυνατόν τώρα να συζητάμε οτι το αυτοκίνητο πηγαίνει καλά στη πίστα...
Ξαναλέω για την πλάκα σου πας και το κάνεις αλλά όχι να μου λες ότι είναι και γρήγορο...

Αντικειμενικά είναι ένα αυτοκίνητο που κινείται ικανοποιητικά στο δρόμο με καλό εξοπλισμό, πολύ όμορφο αλλά τίποτα παραπάνω όσον αφορά πίστες και τέτοια...

Συμφωνώ με το τελευταίο, όπως κανέναν από τα hot hatches. Για πίστες είναι τα trackday special κανα evo καμια suba και μόνο, όλοι άλλοι πάμε για το χαβαλέ μας.

Αλλά μιας και αναφέρεσαι σε πίστα και αν είναι γρήγορο ή όχι αν σου έλεγα ότι με τελειωμένα λάστιχα το απλό και ταπεινό 1,6 που ο "ειδικός" τύπος έλεγε τα χειρότερα (όπως γράφει και για το 2,4) έγραφε με την 2η φορά σε πίστα καλύτερους, κατά πολύ σε μερικές περιπτώσεις, χρόνους από ibiza cupra, octavia 20vt, rx8, nissan gti 2lt, fabia sport,punto gt, corolla 1.6 κτλ κτλ?Οι οδηγοί τους μία χαρά το πήγαιναν καθότι NHAC event και δεν ήθελαν να τους σχολιάσουν αρνητικά....Προσοχή δε λέω ότι είναι πιο γρήγορο από όλα αυτά......Άλλά ένα συναγωνισμό τον έβαλε έτσι δεν είναι (και κάτι παραπάνω) :)

Αλλά επειδή δε πρόκειται να βγάλουμε άκρη, τα φαινόμενα απατούν και ότι ακούμε δεξιά αριστερά βόρεια νότια δεν είναι να τα παίρνουμε και πολύ τοις μετρητοίς, γιαυτό σε ξαναρωτάω και σου ζητάω να απαντήσεις με πλήρη ειλικρίνεια αν έχεις οδηγήσει 2,4 stilo, και αν ναι αν το έχεις οδηγήσει σε πίστα!

Να ξέρεις ότι και εγώ πρίν λίγο καιρό δεν έλεγα και πολύ διαφορετικά πράγματα απο εσένα ;), και ούτε θέλω απλά να σου πάω κόντρα για να σου πάω κόντρα.

Πάντα φιλικά :)

canonis
05-12-08, 14:53
Δε θα αναφερθώ καθόλου σε αυτά που λέει ο τύπος μιας και έχει αποδείξει πολλάκις ότι η αντικειμενικότητα είναι ανύπαρκτη...
Πάντως συγνώμη αλλά αμφιβάλλω πολύ αν έχει γίνει κάτι τέτοιο.
Αν έχεις link μοιράσου το μαζί μας...

Ίσως να έπρεπε να το διευκρινίσω παραπάνω που είπα ότι έχω μπει σε πίστα...
Απάντησα ναι εχω μπει...
Όχι όμως με Stilo 2,4...
Μήπως μπορείς να μου πεις τα 0-100 του απο περιέργεια?
Επίσης έχεις μπει εσύ σε πίστα με πραγματικά γρήγορο αυτοκίνητο?
Αν ναι η διαφορά που είδες ήταν ασήμαντη?
Ή μαλλον είχε ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με ότι εισέπραξες απο το Stilo?

face
05-12-08, 15:10
ευχαρίστως
http://img399.imageshack.us/img399/2405/max0003co1.th.jpg (http://img399.imageshack.us/my.php?image=max0003co1.jpg)

όσο αφορά για εμένα, πέραν της συνοδήγησης με τον Βωβό, πέραν τους αγώνες με καρτ και τις πρωτιές στην Αγγλία έχω μπει πίστα με Leon 350ps, peugeot rallye αγωνιστικό που ήταν και τα πιο γρήγορα. Η αίσθηση που εισέπραξα από το stilo 2,4 και θα εισπράξεις και εσύ με τον Παντελή, άν τυχόν τύχει και έρθεις καμιά βόλτα είναι αναγούλα και ΤΡΟΜΟΣ.

Η αίσθηση δε απο αμάξι σε αμάξι διαφέρει και βέβαια δεν έχει την ίδια αίσθηση με ένα αμάξι που έχει 70 άλογα παραπάνω (και πώς να έχει βέβαια) στο θέμα των ευθειών αλλά και σε ένα καλοστημένο πλαίσιο ο τρόπος που το γκάζι σε "τραβάει" από την στροφή. Αλλά επ΄ουδενί δεν είναι όπως το περιγράφεις. Στις στροφές είναι αλουνου παπά ευαγγέλιο.

Δεν λέω ότι διεκδικεί ιδιαίτερες δάφνες αλλά με τίποτα δεν είναι όπως το περιγράφεις και νομίζεις. Το αδικείς κατάφορα. Αυτό στο λέω όσο πιο ειλικρινά μπορώ. :)

υγ. αν και δεν το θεωρώ σημαντικό τα 0-100 του παίζουν,
Άγγλοι που το έχουν μετρήσει με όργανα είναι 7,6-7.8sec, Έλληνες 8,0-8.2sec, η Fiat το δίνει 8,5 και Έλληνες "δημοσιογράφοι" 8,8-9sec. Η τελική του δε είναι 255κοντέρ. (υπάρχει και video στο youtube, αλλά και χτύπημα από πιστόλι, ονόματα δεν λέμε :) )

canonis
05-12-08, 15:57
Ωραία...
Διάβασα τα αποτελέσματα...
Όλα αυτά είναι όμως αποτελέσματα ερασιτεχνών να φανταστώ?

Δηλαδή είδα Subaru πολύ πάνω...
Μπορει αυτός που έτρεξε να είχε όντως γρήγορο αυτοκίνητο αλλά να μην ανέβηκε στη βαθμολογία λόγω "ταλέντου" αλλά λόγω αυτοκινήτου.
Το αντίθετο φυσικά επίσης μπορεί να συμβαίνει.
Το Stilo 2,4 αν και αργό μπορεί να έφτασε εκει που είναι επειδή ο Παντελής είναι πολύ καλός οδηγός...

Άρα θέλω να πω οτι δε μου λένε τίποτα αυτά...
Νόμιζα πως θα ήταν αποτελέσματα απο επαγγελματίες (δε ξέρω αν έγινα κατανοητός).

Τα 0-100 απλά για μένα είναι μια γεύση για το τι αυτοκίνητο είναι...
Όχι τίποτα σημαντικο αλλα πάντα το κοιτάω...
Θα το συγκρίνω με το Bravo που η Fiat δίνει 8,2 ενώ για το Stilo 8,5 όπως λες...
Φυσικά πρόκειται για τούρμπο το ένα και το αλλο ατμόσφαιρα.
Για μένα όμως κάτι μου λέει και αυτό...

Τα 255 που είδα προσπαθω να το καταπιω και να μην το σχολιάσω αλλα δε γίνεται.
Φίλος μου τυχαίνει να έχει το Leon Cupra (προηγούμενο μοντέλο)... με 254 άλογα δυναμομετρημένα.
Έχουμε φτάσει αρκετές φορές τα 260 αλλά ως εκεί...
Τώρα πως το Stilo έφτασε τόσο απλά τα 255 δε μπορώ να το καταλάβω.
Απλά κάνω πως δεν ειπώθηκε.

Ρε Face δες την πραγματικότητα και μη σε θολώνει επειδή έχεις Stilo.
Και εγώ όταν είχα το Bravo νόμιζα οτι είχα πύραυλο αλλά απλά ήμουν αλλού.
Το Bravo για μένα είναι πιο γρήγορο απο το Stilo 2,4 και απλά λέω οτι κινείται ικανοποιητικά και τίποτα παραπάνω...

Παρεπιπτόντως για να νιώσεις τρόμο απο 170 άλογα πρέπει:
1. Να μην ξέρεις να οδηγάς ή απλά να είσαι πολύ σηντηρητικός
2. Ο οδηγός να είναι ότι να'ναι
3. Να τρέχεις βράδυ, χωρίς φώτα και να έχει χιονίσει

Υ.Γ. Δεν το υποτιμω απλά νομίζω ότι υπερβάλλεται όλοι για αυτό το Abarth (όπως υπερβάλλει ο καθένας μας για το αυτοκίνητο του)...
Είναι απλά ένα αυτοκίνητο και δυστυχώς κατα πολύ υποδεέστερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό (μιλώντας μόνο για ταχύτητα και πίστες....)

s6_sot
05-12-08, 19:52
Ωραία...
Διάβασα τα αποτελέσματα...
Όλα αυτά είναι όμως αποτελέσματα ερασιτεχνών να φανταστώ?

Δηλαδή είδα Subaru πολύ πάνω...
Μπορει αυτός που έτρεξε να είχε όντως γρήγορο αυτοκίνητο αλλά να μην ανέβηκε στη βαθμολογία λόγω "ταλέντου" αλλά λόγω αυτοκινήτου.
Το αντίθετο φυσικά επίσης μπορεί να συμβαίνει.
Το Stilo 2,4 αν και αργό μπορεί να έφτασε εκει που είναι επειδή ο Παντελής είναι πολύ καλός οδηγός...

Άρα θέλω να πω οτι δε μου λένε τίποτα αυτά...
Νόμιζα πως θα ήταν αποτελέσματα απο επαγγελματίες (δε ξέρω αν έγινα κατανοητός).

Τα 0-100 απλά για μένα είναι μια γεύση για το τι αυτοκίνητο είναι...
Όχι τίποτα σημαντικο αλλα πάντα το κοιτάω...
Θα το συγκρίνω με το Bravo που η Fiat δίνει 8,2 ενώ για το Stilo 8,5 όπως λες...
Φυσικά πρόκειται για τούρμπο το ένα και το αλλο ατμόσφαιρα.
Για μένα όμως κάτι μου λέει και αυτό...

Τα 255 που είδα προσπαθω να το καταπιω και να μην το σχολιάσω αλλα δε γίνεται.
Φίλος μου τυχαίνει να έχει το Leon Cupra (προηγούμενο μοντέλο)... με 254 άλογα δυναμομετρημένα.
Έχουμε φτάσει αρκετές φορές τα 260 αλλά ως εκεί...
Τώρα πως το Stilo έφτασε τόσο απλά τα 255 δε μπορώ να το καταλάβω.
Απλά κάνω πως δεν ειπώθηκε.

Ρε Face δες την πραγματικότητα και μη σε θολώνει επειδή έχεις Stilo.
Και εγώ όταν είχα το Bravo νόμιζα οτι είχα πύραυλο αλλά απλά ήμουν αλλού.
Το Bravo για μένα είναι πιο γρήγορο απο το Stilo 2,4 και απλά λέω οτι κινείται ικανοποιητικά και τίποτα παραπάνω...

Παρεπιπτόντως για να νιώσεις τρόμο απο 170 άλογα πρέπει:
1. Να μην ξέρεις να οδηγάς ή απλά να είσαι πολύ σηντηρητικός
2. Ο οδηγός να είναι ότι να'ναι
3. Να τρέχεις βράδυ, χωρίς φώτα και να έχει χιονίσει

Υ.Γ. Δεν το υποτιμω απλά νομίζω ότι υπερβάλλεται όλοι για αυτό το Abarth (όπως υπερβάλλει ο καθένας μας για το αυτοκίνητο του)...
Είναι απλά ένα αυτοκίνητο και δυστυχώς κατα πολύ υποδεέστερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό (μιλώντας μόνο για ταχύτητα και πίστες....)

Όλοι ερασιτέχνες είναι οπότε στην ίδια "βάση" γίνεται η σύγκριση, να μου έλεγες να γίνουν απο τον ίδιο να το δεχτώ... Τώρα αν μου λες ότι από το 0-100 βγάζεις συμπέρασμα για το τι αυτοκίνητο είναι στην πίστα, ας σταματήσω εδώ... Και ναι αν θες να νιώσεις τρομο στην πίστα με 170 άλογα πες τον Παντελή να σε πάει βόλτα... Και στην Κ1 θα προσπαθείς να βρεις το χερούλι για να κατέβεις κατω...

Sn7per
05-12-08, 20:54
Να μαντεψω οτι τα 260 τα επιασες σε δημοσιο δρομο ε ! Μπραβο !

Και τι καταλαβες αν επιασες τα 260... γυρνας στο σπιτι και κλεινεις ναζιαρικα το ματι στον καθρευτη και λες: "Γεα! επιασα τα 260"

Τελος παντων, πιστευω οτι οταν ενα αμαξι ειναι ετη φωτως μακρια απο τα αλλα δεν μπορει να ανταγωνιστει ουτε με επαγελματια οδηγο VS πρωταρηδων (με το γνωστο Ν απο πισω).
Απ οτι φαινεται ειναι ανταγωνιστικο αν και δεν θα το προτημουσα με τοσα πολλα κυβικα και τοσα λιγα αλογα.


Υγ. Δεν θα συμετειχα καθως ειμαι ασχετος λιγο πολυ, αλλα απ οτι βλεπω και οι ασχετοι εχουν δικαιωμα γνωμης !!.

face
05-12-08, 21:51
Ωραία...
Διάβασα τα αποτελέσματα...
Όλα αυτά είναι όμως αποτελέσματα ερασιτεχνών να φανταστώ?

Δηλαδή είδα Subaru πολύ πάνω...
Μπορει αυτός που έτρεξε να είχε όντως γρήγορο αυτοκίνητο αλλά να μην ανέβηκε στη βαθμολογία λόγω "ταλέντου" αλλά λόγω αυτοκινήτου.
Το αντίθετο φυσικά επίσης μπορεί να συμβαίνει.
Το Stilo 2,4 αν και αργό μπορεί να έφτασε εκει που είναι επειδή ο Παντελής είναι πολύ καλός οδηγός...

Άρα θέλω να πω οτι δε μου λένε τίποτα αυτά...
Νόμιζα πως θα ήταν αποτελέσματα απο επαγγελματίες (δε ξέρω αν έγινα κατανοητός).

Ωραίο λοιπόν, συνοψίζουμε.

Το stilo δεν είναι ανταγωνιστικό όταν
α. οδηγείται από επαγγελματίες οδηγούς
β. ο κάθε οδηγός έχει γράψει τουλάχιστον 100 ώρες στη πίστα και έχει υποβάλλει υπεύθυνη δήλωση ότι δεν είναι κουλός
γ. όλοι οι άλλοι οδηγοί στο συγκεκριμένο παράδειγμα ήταν κουλοί και εγώ ο super-οδηγός. Δηλαδή από καμιά 20άτομα με πιο δυνατά αμάξια και πιο sport κατασκευές σύμφωνα με τα λεγόμενα της γειτονιάς, του κολλητού του μπατζανάκη, και του αδερφού της κουμπάρας, δεν βρέθηκε ένας οδηγός που να έχει το ίδιο ταλέντο με εμένα, γιαυτό και ο χρόνος ήταν υποδεέστερος ακόμα και σε αυτοκίνητα με διπλάσια ιπποδύναμη. ΜΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ Ο Π@#@#$ :D

Να συμφωνήσουμε ότι σε συνθήκες πίστας και σε τυχαία διαλογή οδηγών το stilo γράφει πολύ καλά????

Τα 0-100 απλά για μένα είναι μια γεύση για το τι αυτοκίνητο είναι...
Όχι τίποτα σημαντικο αλλα πάντα το κοιτάω...
Θα το συγκρίνω με το Bravo που η Fiat δίνει 8,2 ενώ για το Stilo 8,5 όπως λες...
Φυσικά πρόκειται για τούρμπο το ένα και το αλλο ατμόσφαιρα.
Για μένα όμως κάτι μου λέει και αυτό...

Αν σου λένε κάτι τα 0,3sec και δε σου λένε μία αράδα παραδειγμάτων με αποδείξεις πάσο!

Τα 255 που είδα προσπαθώ να το καταπιω και να μην το σχολιάσω αλλα δε γίνεται.
Φίλος μου τυχαίνει να έχει το Leon Cupra (προηγούμενο μοντέλο)... με 254 άλογα δυναμομετρημένα.
Έχουμε φτάσει αρκετές φορές τα 260 αλλά ως εκεί...
Τώρα πως το Stilo έφτασε τόσο απλά τα 255 δε μπορώ να το καταλάβω.
Απλά κάνω πως δεν ειπώθηκε.

θα σε βοηθήσει το παρακάτω video λοιπόν

PGurAP9PVKs

;)

Τώρα για το πιστόλι και πόσα έδειξε θα αφήσω μέλος του club αν θέλει να σου πεί.:)
Μπαίνεις πάλι στο τριπάκι και συγκρίνεις. Και σε ξαναρωτάω για τελευταία φορά 2.4 έχεις οδηγήσει?

Ρε Face δες την πραγματικότητα και μη σε θολώνει επειδή έχεις Stilo.
Και εγώ όταν είχα το Bravo νόμιζα οτι είχα πύραυλο αλλά απλά ήμουν αλλού.
Το Bravo για μένα είναι πιο γρήγορο απο το Stilo 2,4 και απλά λέω ότι κινείται ικανοποιητικά και τίποτα παραπάνω...

Κάτσε μισό λεπτό, μας έχει βγάλει το 2,4 χρέπι τόση ώρα, εσύ έκανες το αρχικό post και εγώ, κακώς, κάθομαι και απαντάω. Ποτέ δεν είπα ότι το 2,4 είναι πύραυλος. Ίσα ίσα, αλλά δεν σέρνεται όπως εσύ λές.

Παρεπιπτόντως για να νιώσεις τρόμο απο 170 άλογα πρέπει:
1. Να μην ξέρεις να οδηγάς ή απλά να είσαι πολύ σηντηρητικός
2. Ο οδηγός να είναι ότι να'ναι
3. Να τρέχεις βράδυ, χωρίς φώτα και να έχει χιονίσει

Μίλησα για το 2,4 στη πίστα. Σε κανονική πίστα και όχι σε ευθεία dragster.

Υ.Γ. Δεν το υποτιμω απλά νομίζω ότι υπερβάλλεται όλοι για αυτό το Abarth (όπως υπερβάλλει ο καθένας μας για το αυτοκίνητο του)...
Είναι απλά ένα αυτοκίνητο και δυστυχώς κατα πολύ υποδεέστερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό (μιλώντας μόνο για ταχύτητα και πίστες....)
Οκ!................

...............

paidaros
06-12-08, 00:47
κατι που το λεμεολοι!
ο οδηγος κανει τοαμαξι και οχιτοαμξι τον οδηγο!
λιγο ασχετο αλλα αυτη ειναι η αληθεια!
απλα πιστευω οτι ανδεν εχεις ερωτα με το stilo abarth καποιος αλλος λιγο δυσκολο να δωσει περιπου 35,000 ευρω για ενα 2,4 170 ιππους λογω πολλων παραγοντων!

canonis
06-12-08, 08:06
κατι που το λεμεολοι!
ο οδηγος κανει τοαμαξι και οχιτοαμξι τον οδηγο!
λιγο ασχετο αλλα αυτη ειναι η αληθεια!
απλα πιστευω οτι ανδεν εχεις ερωτα με το stilo abarth καποιος αλλος λιγο δυσκολο να δωσει περιπου 35,000 ευρω για ενα 2,4 170 ιππους λογω πολλων παραγοντων!

Πολύ σωστά...
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για να το πάρεις πρέπει να έχεις γκά@@@ μεγάλη...
Πρέπει απλά να θέλεις το συγκεκριμένο και τίποτα άλλο...

Και δε σου λέω όχι μη το κάνεις,
καλά έκανες εφ'όσον το θέλεις.

Αλλά για αυτό το αυτοκίνητο να δώσεις 35.000ευρώ (δε το γνώριζα-τώρα το μαθαίνω που το είπε ο paidaros) φίλε πρέπει να υπάρχει μεγάλο πρόβλημα και να μην βλέπεις την πραγματικότητα μπροστά σου.

Τώρα face αν δε μπορείς να καταλάβεις τι θέλω να πω άστο...
Ε χέστηκα που είσασταν όλοι ερασιτέχνες.
Και πάλι σου λέω ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις τους συγκεκριμένους χρόνους...
Ο ένας μπορεί να είναι κουτσός και ο άλλος στραβός.
Δε μου λέει τίποτα που ο Παντελής έκανε αυτό το χρόνο ούτε αποδεικνύει αν το αυτοκίνητο είναι καλό...
Btw καλά κάνει ο Παντελής και τρέχει δε το υποτιμώ καθόλου το παιδί η ένσταση μου ξαναλέω είναι στο αυτοκίνητο...

Ούτε η Κ1 ούτε καμία Κ δε σε φοβίζει όταν έχεις 170 άλογα, τους λόγους τους εξήγησα...

Όντος τα 0,3 δε λένε και πολλά είναι κάτι όμως και αυτό...
Πρόσθεσε το στα αρνητικά που λέω...
Δε περίμενα να δω καμια διαφορά 1 δευτερόλεπτο και τέτοια...
Γνώριζα ότι θα παίζει πολύ κοντά.

Τέλος απαντώ και εγώ τελευταία φορά...
ΌΧΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ 2,4 ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!

Έχω καταλάβει οτι μιλάμε για πίστα και όχι για ευθεία, έχω μάθει να διαβάζω...

Σωστό το συμπέρασμα που έβγαλες απο τα λεγόμενα μου όμως.
Το 2,4 απλά δεν έχει δυνατότητες, πως δηλαδή να το κάνουμε?
Αν θέλεις να λες οτι έχεις ενα σουπερ ντουπερ αυτοκίνητο πες το.
Δε θα στο χαλάσω ξανα εγώ.

Το ότι λέω αντίθετη γνώμη όμως δε σημαίνει οτι δεν υπάρχει ή ότι δεν είναι σωστή (μπορεί φυσικα να είναι και λάθος αλλα αυτή υποστηρίζω).

Καλό το αυτοκινητάκι για το δρόμο...
Άχρηστο για την πίστα!!!

PANSTILO
06-12-08, 10:23
Aν έπαιρνα ξανά stilo μάλλον θα πήγαινα κατευθείαν στο abarth....μεταχειρισμένο το παίρνεις από 15.000-20.000€. Παίρνουμε τα μικρα και βάζουμε, βάζουμε, βάζουμε.....πάρτο έτοιμο να ξεμπερδέυεις!

Stilatos
06-12-08, 12:34
canonis και εγω τα ιδια ελεγα πως βγαζει το 2,4 μονο 170 αλογα αλλα να σου πω κατι ? μην ξεχνας πρωτον οτι ο κινητηρας ειναι ατμοσφαιρα και το αλλο ειναι οτι βγαζει ΠΑΡΑ ΠΟλυ ροπη γι αυτο ευκολα μπορει να φτασει τα 255 και το ειχαμε δει με ενα παιδι του κλαμπ που εφερε ενα abarth και στα 220 που ειμουνα εγω που ανοιξαμε αυτος συνεχιζε ακαθεκτος.

Δεν ειπαμε οτι το αμαξι ειναι τελειο αλλα μην το βγαζεις και χρεπι. Τις περισσοτερες φορες να ξερεις ενα αμαξι ατμοσφαιρικο σε πιστα τυχαινει να εινια καλυτερο απο τουρπισιο διοτι βγαινουνε τα αλογα πιο γραμμικα και καλυτερα και εκματαλευεται καλυτερα την πιστα. Και το αμαξι δεν κοστιζε 35,000 αυτο ητανε οταν πρωτοβγηκε με οτι εξτρα μπορεις να φανταστεις, Αργοτερα να κατεβει η τιμη βγηκε με manual κιβωτιο και αν δεν κανω λαθος χωρις το connect nav και επεσε στα 24,000 ευρω που και παλι για τετοια μηχανη δεν ειναι ασχημα τα λεφτα.

face
06-12-08, 14:43
ΌΧΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ 2,4 ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!


και πώς ξέρεις ότι είναι καλύτερα αφού δεν το έχεις οδηγήσει?
οκ λοιπόν, παγκόσμια πρώτη. Πρώτο συγκριτικό από τη βιβλιοθήκη.

σταματάω τη κουβέντα γιατί δε βγάζει πουθενά!..:mad:Είπα να γίνεται σε σωστές βάσεις αλλά το .............!

canonis
06-12-08, 16:15
Οκ παιδιά...

Καλύτερα να το αφήσουμε γιατι χαλαστήκαμε λιγάκι...
Sorry Face, απλά αυτή είναι η γνώμη μου.

Όπως τα λέει ο Γιάννης είναι...
Εδώ είμαστε μούχλες και μίζεροι.
0-60 αντε στην καλή 0-80...
Μακάρι να γυρίσω Ελλάδα αλλα δε το βλέπω τώρα στα σύντομα.
Σιγα σιγά στρώνουν τα πράγματα εδώ...

Η κατάσταση εδώ έτσι είναι αλλά πολύ πολύ πολύ πιο περιορισμένη και αυστηροί απο το παράδειγμα με την αστυνομία (όταν βλέπεις να έρχονται στο γυράδικο inspectors να βάζουν θερμοκρασία στο κομμένο γύρο και να κόβουν πρόστιμο γιατί δεν ήταν 70 βαθμούς το κρέας, τότε τι να πώ?) .
Γι'αυτό άλλωστε είναι πρόβατα εδώ και όταν έρχονται στην Ελλάδα ξεσαλώνουν και τα κάνουν όλα σκατά.

Sn7per μπορεί να μην τρέχουν εδώ αλλά ατυχήματα γίνονται συνέχεια. Όταν είσαι τόσο περιορισμένος και πλακώνεσαι στις μπύρες καθε βράδυ, τότε.....

Btw χάλια η διαφορά ώρας...
Μπαίνω και βλέπω 100 νέα μηνύματα...
Έχω χασει πολλά σε ένα βραδυ μέσα...

παντελης
06-12-08, 18:31
φιλε Cannonis μιας και γραφτηκαν πολλα ειπα να γραψω και εγω
μπορει το 2,4 στα χαρτια να ειναι αργο μα πολυ αργο ομως εχει αυτο το κατι που το κανει να μην μπορεις να το αποχωρηστεις και θα σου εξηγεισω το λογο

ειναι ενα μοτερ που εχει ενα χαρακτηρηστηκο δουλεμα και μια πολυ πορωτηκη χρεια εχει ροπη διαθεσημη παντα για να πραγματοποιησεις μια προσπεραση ενα ξεκωλημα απο τα υπολοιπα αυτοκινητα στο φαναρι μπορει με καλες και γρηγορες αλαγες να ρηξει μια βαρβατη πουτσ..............................α στο γειτονα με το Group VAG 1,8 T που εχει 193 αλογα στο Type R του κολητου και να παραμενει ενα αδιαφορο και εκτος συναγονησμου αμαξακι . τωρα η καταναλωση εχει τα δικα της μεχρη τις 3500 το μοτερ εχει καλη ροπη για να κινησε οικονομηκα μεσα στη πολη και μετρημενο απο το δικο μου μεσα στη πολη ενα ντεποζιτο εχει αυτονομια απο 420 - 480 km. στην εθνηκη οδο που αν θελεις και μπορεις το ντεποζιτο με ταυχητητες πανω απο 220 Km/h τελειωνει μετα απο 230 Km και με 130Km σταθερα περνας τα 700 Km
η τελικη του με καμια επεμβαση ειναι μετα τα 35000 - 40000 Km ειναι 230-240 Km
με ενα ελευθερο φιλτρο αερος και ενα τελικο καζανι ποιο ελευθερο παει μεχρι το κοφτη η 5η 255Km
με προγραμα και ταπρο'ι'γουμενα εισπρατεις 195 hp - 201 hp και 25kg - 26kg ροπη
και αυτο λεγεται πρωτο σταδιο και συμφωνω ακομη δεν εχει κατι γρηγορο για να καμαρωνεις ομως εχει και συνεχεια
υπαρχουνε εκκεντροφοροι Colobo δυτερο σταδιο που με καταληλο προγραμα σου δινουμε 240 hp - 255 hp και 28 kg - 28,5 kg ροπη και παλι συμφωνω οτι 250 αλογα δεν ειναι πολλα γιαυτο παμε σε υπερτοφοδοτηση turbo η supercharge και μετα απο μια μελετη που εχω κανει χωρης να ανοιξοιμε το μοτερ με οτι εχουμε κανει βαζουμε ενα κομπρεσορα Rotrex και με πιεση 0,55 bar exoyme 310 hp - 330 και 37kg - 39 kg ροπη που και παλι δεν ειναι κατι το αξιο προσοχης ομως ενα ειναι το συμαντηκο οτι αν το ειχες εσυ το συνολο αυτο τοτε δεν θα ασχολιοσουνε μαζι μας για το αν αξιζει η οχι αλλα γιατι εφωσων το stilo εχει ενα στοιβαρο πλαισιο γιατι αδικηθηκε τοσο στα χαρτια και δεν του δωσανε αλογα να κλεισει στοματα .
ξεχνας το γεγονοτα με τα marea ,bravo ,braba που ηταν ενα αλμα της εταιριας για να ξεφηγει απο τα σχολια του ανταγωνησμου και βρηκανε να πουνε οτι τα αυτοκινητα ηταν ποιο δυνατα απο οτι ελεγαν τα χαρτια και κανανε πολυ μεγαλη ζημια στην εταιρια αυτα τα σχολια και για καποια καλα αυτοκινητακια τοτε η φιατ ενω προσπαθησε δεν πουλησε .
το stilo ολο με πολυ καλα υλικα κατηγορηθηκε απο την αρχη αλλα δεν επασε ποτε μοτερ δεν και'ι'ι λαδια ειναι ενας πιστος φιλος παντα για παντα και εχει και αεροσακο και στοθυμηζει τακτηκα .
αν ερεθεις πιστα να ξερεις πρωτη βολτα για παρτη σου ειναι κλεισμενη αλλα να ξερεις οτι μαλακιες και καμπανακια δεν εχει απαξ και σε βαλω μεσα τρεχει (το εργαλειο)τρεχω και Mr Cannonis κανονισε τη διαθεσησου να σου αρεσει γιατι αλλιως δικο σου προβλημα .


παντως μην το παρεις αν το βρεις το abarth stilo 2,4 20v δεν ειναι καλο στα χαρτια .

canonis
07-12-08, 05:12
ΟΚ ρε Παντελή...
Νιώθω λες και θα με κάνετε ντα...

Ξαναλέω το ότι έχω αντίθετη γνώμη δε σημαίνει οτι ειναι και λάθος.
Τη λέω και είμαι σίγουρος ότι και άλλοι την συμμερίζονται.
Δε θέλω να έρθω πάλι σε αντιπαράθεση γιατί θα πώ τα ίδια.

Όσον αφορά όμως το σχόλιο σου για πρώτο-δεύτερο και και στάδιο εμένα δε μου λένε απολύτως τίποτα.
Αυτό γίνεται σε ότι αυτοκινητάκι θέλεις.
Πάρτο πείραξτο και ναι θα φτάσει να ρίχνει π........ες σε πολλά άλλα.
Εγώ μίλησα για το 2,4 όπως βγαίνει μαμά.

Τώρα αν μπορεί και περνάει το Type R έτσι απλά χωρίς καμία παρέμβαση πρέπει απλά να το δω για να το πιστέψω.

Με ότι γράφω δε προσπαθώ να πείσω κανένα ότι το αυτοκίνητο σας δεν είναι καλό.
Απεναντίας είναι καλό και μου αρέσει κιόλας.
Αυτό που σημειώνω έτσι όπως το βλέπω εγώ είναι για την πίστα που λέτε...

Όσο για την πρόσκληση να'σαι καλά αλλά ελπίζω να είναι ανοιχτή γιατί είμαι λίγο μακριά τώρα.
Μέχρι να έρθω ελπίζω να έχεις φτάσει και στο τρίτο στάδιο για να απολαύσουμε και την διαδρομή περισσότερο...

Sn7per
07-12-08, 10:33
Πλακα πλακα αν εβρισκα ενα Stilo μαμα στα 1800cc (αν το οδηγουσε γυναικα ακομα καλυτερα) και θα εδινα το παλιο στον πατερα να μη παλευει με το εριπειο εκει...

Χμ χμ χμ καλο φλας εφαγα τωρα... ειδωμεν !