PDA

Επιστροφή στο Forum : Ποιός ο λόγος???



Stile
18-01-09, 16:21
Βρε παιδιά..

Έχω μια απορία που θα ήθελα να την συζητήσουμε....
Ποιος ο λόγος να παίρνουμε μεγάλου κυβισμού αμάξια, όταν το όριο ταχύτητας στον πιο γρήγορο δρόμο της Ελλάδας είναι 130χλμ....
Γιατί ας πούμε για παράδειγμα να πάρεις μια bmv Μ6 όπως ο φίλος μας ο Νάσος και να μην μπορείς να την ανοίξεις όπως γουστάρεις, όπου γουστάρεις....
Ιδού λοιπόν το ερώτημα μου...
Γιατί να μην έχουμε όλοι ένα 1000ράκι να κάνουμε την δουλειά μας κανονικότατα???:wub:

Sn7per
18-01-09, 17:18
Γιατι αυτην την ερωτηση την κανουν μονο ατομα με 1200cc ??? :P :P :P :P :P :P :P

Stile
18-01-09, 23:17
Γιατι αυτην την ερωτηση την κανουν μονο ατομα με 1200cc ??? :P :P :P :P :P :P :P
Γιατί εμείς είμαστε στα όρια της ταχύτητας και δεν τρόμε κλήσεις όπως εσείς!!!!! έλα να τις μετρήσουμε να δεις ότι έχεις πιο πολλές!!! (Της κλήσεις να μετρήσουμε)

Sn7per
18-01-09, 23:40
Δεν εχω παρει ποτε κληση βασικα, αλλα και παλι το ποσο τρεχεις λιγο εχει να κανει με τα cc

verone
18-01-09, 23:49
1.Πίστες
2.Κοντρες
3.Dragster
4.Αναβασεις
5.Track Days
6.Ανετο ταξίδι
7.Ανετες προσπεράσεις
8.Θελεις κ άλλα?

richard
19-01-09, 01:31
Εγω ψηφιζω το 7 και το 8, καλα τα λες Μπαμπη.
Τα αλλα δεν ειναι για τα γουστα μου αλλα ουτε για το αμαξι που εχω... :-b

canonis
19-01-09, 09:22
Δηλαδή υπάρχουν πολλοί που τηρούν τα όρια ταχύτητας στην Ελλάδα?

Και για κλήσεις πάλι κάτσε... πολλές κάμερες υπάρχουν? πολλοί στημένοι αστυνομικοί?

Άνετα κυκλοφορείς και τρέχεις στην Ελλάδα!

Εδώ γιατί τα παίρνουν μεγάλου κυβισμού δε μπορώ να καταλάβω.
Με 60 είμαστε!!!

Όσον αφορά για το Νάσο!
Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο αλλα για να μπορεί να αγοράζει Μ6 πάει να πει ότι είναι "καλά".
Εσύ δηλάδη αν είχες λεφτά για Μ6 ή τέλοσπάντων στα ίδια χρήματα κάτι, θα έλεγες άστο...
Ας πάρω ένα 1200-1400?

nasos
19-01-09, 17:35
Εγω θα πω τα εξης ενα μεγαλο κυβισμου δεν ειναι μονο για να τρεχεις ειναι και για ασφαλεια ενεργητικη και παθητικη για ενα καλο προσπερασμα,συνηθως ειναι και ενα καλοφτιαγμενο αυτοκινητο,παντως κατεμενα δεν θα το βαζα σε πιστα η κατι παρομοιο οταν ενα αυτοκινητο ειναι φτιαγμενο για σπορ οδηγηση και δυναμη δεν ειναι και επομενο οτι κανει και για πιστα

Τωρα περι 1200σαριων ενα εχω να πω πηγα στην πανελληνια παρεα με 1200σαρια,τα αυτοκινητα πηγενανε μια χαρα μεχρι και 180 φτασανε,νομιζω οτι ειναι καλα για Ελληνικους δρομους,τωρα βεβαια υστερουσανε στην προσπεραση,στην ανηφορα με φορτιο αλλα κατεμενα στεκοντουσαν στο δρομο μια χαρα!!

Εγω παντως λογω του οτι κανω συνεχεια ταξιδια και με ατομα μεσα δεν θα το προτιμουσα λογω χαμηλου κυβισμου και λογω του οτι εχω συνηθισει με αμαξια μεγαλου κυβισμου

Sn7per
19-01-09, 17:53
Φιλε Νασο στο εχω πει και απο κοντα ωραια τα εργαλεια αλλα θελουν προσοχη στο δρομο...

Προσεχε φιλε γιατι σε παω ! ! !

ioannidis
19-01-09, 17:56
Φιλε Νασο στο εχω πει και απο κοντα ωραια τα εργαλεια αλλα θελουν προσοχη στο δρομο...

Προσεχε φιλε γιατι σε παω ! ! !

Άλλος Χριστόδουλος μας βρήκε!

Μη ξεχνάς φίλε Τεό, ότι τα μεταξωτά βρακιά, θέλουν και επιδέξιους... Εν προκειμένω, μάλλον "έχουν" και δεν "θέλουν".

paidaros
19-01-09, 21:15
και κοστος συντηρησης,βενζινη και αλλα!
απλα σε μια προσπεραση ή κοντρα εισαι ανετοςςς!

Stile
23-01-09, 17:02
Δηλαδή για να καταλάβω....
Εκτός από τις κόντρες και τις προσπεράσεις δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος να πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού??
Και επειδή είμαι και συγγενείς με την Μενεγάκη,
εκτός από το μεγαλύτερο σήμα τελών κυκλοφορίας,
μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερη βενζίνη, περισσότερα χρήματα στο service, πολύ πιο βαρύτερο αμάξωμα και τελικές που φτάνουν στα 200 που φτάνει και το 1.2,
δεν υπάρχει κάποιος άλλος ιδιαίτερος λόγος να πάρει κάποιος πάνω από 1.2???
Όχι, το λέω γιατί τα κρατήματα, οι εξωτερική ομορφιά και το εσωτερικό είναι carbon!!! ολόιδια!!!
Τι να πω...
Ίσως εμείς οι άνθρωποι να είμαστε πολύ αλαζονικοί τελικά...

ioannidis
23-01-09, 17:32
Δηλαδή για να καταλάβω....
Εκτός από τις κόντρες και τις προσπεράσεις δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος να πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού??
Και επειδή είμαι και συγγενείς με την Μενεγάκη,
εκτός από το μεγαλύτερο σήμα τελών κυκλοφορίας,
μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερη βενζίνη, περισσότερα χρήματα στο service, πολύ πιο βαρύτερο αμάξωμα και τελικές που φτάνουν στα 200 που φτάνει και το 1.2,
δεν υπάρχει κάποιος άλλος ιδιαίτερος λόγος να πάρει κάποιος πάνω από 1.2???
Όχι, το λέω γιατί τα κρατήματα, οι εξωτερική ομορφιά και το εσωτερικό είναι carbon!!! ολόιδια!!!
Τι να πω...
Ίσως εμείς οι άνθρωποι να είμαστε πολύ αλαζονικοί τελικά...

Όχι μακρινή συγγένεια φαντάζομαι... έτσι; :D

s6_sot
23-01-09, 18:16
Δηλαδή για να καταλάβω....
Εκτός από τις κόντρες και τις προσπεράσεις δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος να πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού??
Και επειδή είμαι και συγγενείς με την Μενεγάκη,
εκτός από το μεγαλύτερο σήμα τελών κυκλοφορίας,
μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερη βενζίνη, περισσότερα χρήματα στο service, πολύ πιο βαρύτερο αμάξωμα και τελικές που φτάνουν στα 200 που φτάνει και το 1.2,
δεν υπάρχει κάποιος άλλος ιδιαίτερος λόγος να πάρει κάποιος πάνω από 1.2???
Όχι, το λέω γιατί τα κρατήματα, οι εξωτερική ομορφιά και το εσωτερικό είναι carbon!!! ολόιδια!!!
Τι να πω...
Ίσως εμείς οι άνθρωποι να είμαστε πολύ αλαζονικοί τελικά...

Τώρα μιλάς σοβαρά? Κατ'αρχάς να φανταστώ ότι μιλάς για ίδια μοντέλα πχ stilo. Θες να μου πεις ότι στην φιατ πχ όταν πας για σερβις σε ρωτάνε πόσα κυβικά είσαι και κοιτάνε τον αντίστοιχο τιμοκατάλογο? Πόσα φτάνει το 1.2?? Πολύ βαρύτερο αμάξωμα?? Όταν λες κρατήματα τι εννοείς? Και επειδή δεν περιμένω λογικά επιχειρήματα στις ερωτήσεις μου, να σου πω εγώ λόγους να πάρεις αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού (ή μικρού υπερκυβισμένου:cool:). Καλύτερη ενεργητική ασφάλεια (φρένα, αναρτήσεις, προσπεράσεις κτλ), μικρότερη καταναλωση καυσίμου σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες (άνετα ταξιδεύεις με 150 στην ελλάδα και δεν σε πειράζει κανένας), προσωπική ικανοποίηση κτλ... Μην μου λες τώρα για τέλη και βενζίνες γιατί όποιος έχει να πάρει Μ6 έχει και 200 ευρώ παραπάνω τον χρόνο για τα τέλη... Και να τελειώσω συμπληρώνοντας το 2o post του φίλτατου sn7per με την γνωστή ρήση: όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!

stilo-hraklis
23-01-09, 18:29
θα σου φερω ενα παραδειγμα που δεν ειναι προσωπικο...γιατι ολοι θελουμε το πουλι μας να ειναι μεγαλο????αφου εμεις το ιδιο ευχαριστιωμαστε(και χωραει παντου) οπως και να εχει???απαντηση..οσο νανε το μεγαλο μας δινει αυτοπεπηθηση. και ειναι αξιοσημιωτο οτι προκαλει θαυμασμο ετσι οταν εχουμε και ενα αβαρτη μας θαυμαζουν χωρις να κατεβασουμε τα παντελονια...

ΥΓ..να ευχαριστησω τον θεο που με εκανε 1,96 και μου εδωσε τα παντα μεγαλα...χερια ποδια μυαλο..αχχαχαααχ

richard
23-01-09, 18:49
ΥΓ..να ευχαριστησω τον θεο που με εκανε 1,96 και μου εδωσε τα παντα μεγαλα...χερια ποδια μυαλο..αχχαχαααχ

Εγω ειμαι μονο 1.84 και φοβομουν μηπως ο θεος με κανει ''3ποντο'' αλλα τελικα με εκανε '3ποδο' :D:D:D:dildo1:

verone
23-01-09, 19:09
Δηλαδή για να καταλάβω....
Εκτός από τις κόντρες και τις προσπεράσεις δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος να πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού??
Και επειδή είμαι και συγγενείς με την Μενεγάκη,
εκτός από το μεγαλύτερο σήμα τελών κυκλοφορίας,
μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερη βενζίνη, περισσότερα χρήματα στο service, πολύ πιο βαρύτερο αμάξωμα και τελικές που φτάνουν στα 200 που φτάνει και το 1.2,
δεν υπάρχει κάποιος άλλος ιδιαίτερος λόγος να πάρει κάποιος πάνω από 1.2???
Όχι, το λέω γιατί τα κρατήματα, οι εξωτερική ομορφιά και το εσωτερικό είναι carbon!!! ολόιδια!!!
Τι να πω...
Ίσως εμείς οι άνθρωποι να είμαστε πολύ αλαζονικοί τελικά...
Αν ποτέ σου οδηγήσεις αμάξι μεγάλου κυβισμού σε ταξίδι θα καταλάβεις μόνος σου τις διαφορές!

Tokis
23-01-09, 21:28
Δηλαδή για να καταλάβω....
Εκτός από τις κόντρες και τις προσπεράσεις δεν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος να πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού??
Και επειδή είμαι και συγγενείς με την Μενεγάκη,
εκτός από το μεγαλύτερο σήμα τελών κυκλοφορίας,
μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερη βενζίνη, περισσότερα χρήματα στο service, πολύ πιο βαρύτερο αμάξωμα και τελικές που φτάνουν στα 200 που φτάνει και το 1.2,
δεν υπάρχει κάποιος άλλος ιδιαίτερος λόγος να πάρει κάποιος πάνω από 1.2???
Όχι, το λέω γιατί τα κρατήματα, οι εξωτερική ομορφιά και το εσωτερικό είναι carbon!!! ολόιδια!!!
Τι να πω...
Ίσως εμείς οι άνθρωποι να είμαστε πολύ αλαζονικοί τελικά...

Και εγώ τα ίδια σκεφτόμουν όταν είχα το stilo μου που ήταν και 1,4.
Μέχρι που πήρα το bravo μου. Δεν μπορείς να το αξιολογήσεις με ένα ή δύο επιχειρήματα. Είναι η συνολική <αίσθηση> που σου δίνει ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερου κυβισμού ή turbo σε όλους τους τομείς οδηγική αίσθηση, ενεργητική ασφάλεια, πάτημα στο δρόμο κ.τ.λ.
Οσο για τα 200 χλμ/ώρα κάντο καλύτερα 200χλμ/1,5 ώρα :bleh:
Δεν νομίζω ότι είναι θέμα αλαζονίας αλλά εξέλιξης

Stile
23-01-09, 22:54
Βρέ παιδιά καλά όλα αυτά που μου λέτε αλλά όλοι λέτε ένα πράγμα αν διαβάσετε τις απαντήσεις σας...
Ο ένας μίλησε για προσωπική ευχαρίστηση, ο άλλος ότι το μεγάλο μας προκαλεί αυτοπεποίθηση, ο άλλος για συνολική αίσθηση...
Δεν λέω, ωραίο να έχεις ένα αμάξι για να "ανοίγεις" στον δρόμο αλλά αν το δεις μόνο για το Stilo κάποια διαφορά από μοντέλο σε μοντέλο δεν υπάρχει...
Όσο για τα ανταλλακτικά σίγουρα είναι πιο ακριβά για το Abarth καθώς έχει άλλα πράγματα από το μικρότερο της κατηγορίας του...
Εμένα αυτό που με απασχολεί είναι ότι το μεγαλύτερο αυτοκίνητο το παίρνουμε για να δείξουμε σε κάποιον ότι μπορούμε να είμαστε καλύτεροι από αυτόν που οδηγάει 1.2 η 1.0..
Τελικά καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα...
Ότι κάποιοι το αυτοκίνητο, το παίρνουν για δουλειά και κάποιοι άλλοι για φιγούρα και επίδειξη...
Δεν είναι κακό... απλά αλαζονικό....
Όσο για τον Verone απαντώ πως ο πατέρας μου έχει την merchentes E-500 την οποία την πήρε για φιγούρα πρέπει να σας πω
άλλα δούλεψε πολύ σκληρά για να το κάνει αυτό και το έκανε στα 60 του.
Εμένα προσωπικά σαν αμάξι δεν μου κάνει αίσθηση ούτε σε γκάζι, ούτε σε ομορφιά..
Από πολυτέλεια απεχτο, αλλά άμα θέλεις πολυτέλεια πάρε ένα σαλόνι σπίτι σου.. Πήγαινε στο Hilton... κάνε κάτι άλλο ρε αδερφέ!!!
ίσως γιατί η ηλικία μου δεν μου το επιτρέπει να ψωνιστώ με τέτοιες λαμαρίνες ακόμα...
Ψωνίζομαι με το Στιλακι μου που δόξα τον Θεό την δουλειά μου την κάνω...
Αυτά παίδες!!!

s6_sot
23-01-09, 23:09
Ότι θες διαβάζεις και ότι να'ναι γράφεις... Δικαιολογημένα δεν σου κάνει αίσθηση το γκάζι της μερτσεντέ, αφού οδηγάς αμαξάρα με 80 ατίθασα ιταλικά άλογα...

Stile
23-01-09, 23:17
οδηγάς αμαξάρα με 80 ατίθασα ιταλικά άλογα...
A! γειά σου!


Υ.Γ.
Ότι με συμφέρει διαβάζω και γράφω!!!! χα χα χα χα χα!!!!

Tokis
24-01-09, 01:52
Εμένα αυτό που με απασχολεί είναι ότι το μεγαλύτερο αυτοκίνητο το παίρνουμε για να δείξουμε σε κάποιον ότι μπορούμε να είμαστε καλύτεροι από αυτόν που οδηγάει 1.2 η 1.0..
Τελικά καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα...
Ότι κάποιοι το αυτοκίνητο, το παίρνουν για δουλειά και κάποιοι άλλοι για φιγούρα και επίδειξη...
Για δουλειά αυτοκίνητο παίρνουν οι οδηγοί ταξί, οι οδηγοί φορτηγών κ.τ.λ. Όλοι οι υπόλοιποι θα μπορούσαμε να μετακινούμαστε με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Οπότε ακόμη και εσύ κάνεις φιγούρα σε αυτόν που πηγαίνει με το λεωφορείο.

Δεν είναι κακό... απλά αλαζονικό....
Δεν νομίζω ότι είναι αλαζονικό να πάρεις ένα καλύτερο αυτοκίνητο. Εξάλλου όλοι οι άνθρωποι από τη φύση τους πάντα ψάχνουν για το καλύτερο. Με τη δική σου λογική αν θα έβρισκα μια δουλειά με 700Ε έπρεπε να μείνω σε αυτήν γιατί θα ήταν αλαζονικό να βρω άλλη με περισσότερα χρήματα.


Εμένα προσωπικά σαν αμάξι δεν μου κάνει αίσθηση ούτε σε γκάζι, ούτε σε ομορφιά..

Ποιός είπε ότι η 500αρα είναι όμορφη και προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση??:confused:
Εννοείται ότι συζήτηση κάνουμε χωρίς παρεξηγήσεις..:tongue2:

Stile
24-01-09, 13:56
1)Για δουλειά αυτοκίνητο παίρνουν οι οδηγοί ταξί, οι οδηγοί φορτηγών κ.τ.λ. Όλοι οι υπόλοιποι θα μπορούσαμε να μετακινούμαστε με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Οπότε ακόμη και εσύ κάνεις φιγούρα σε αυτόν που πηγαίνει με το λεωφορείο.

2) Δεν νομίζω ότι είναι αλαζονικό να πάρεις ένα καλύτερο αυτοκίνητο. Εξάλλου όλοι οι άνθρωποι από τη φύση τους πάντα ψάχνουν για το καλύτερο. Με τη δική σου λογική αν θα έβρισκα μια δουλειά με 700Ε έπρεπε να μείνω σε αυτήν γιατί θα ήταν αλαζονικό να βρω άλλη με περισσότερα χρήματα.

3) Ποιός είπε ότι η 500αρα είναι όμορφη και προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση??:confused:

4) Εννοείται ότι συζήτηση κάνουμε χωρίς παρεξηγήσεις..:tongue2:



1) Σωστός!!!

2) Μιλάμε για αμάξια και όχι επαγγελματική εξέλιξη!

3) Έλα ντε!!! Πες το του πατέρα μου που το έχει εκεί πάνω!!! Αλλά θα σε δείρει δεν υπάρχει!! είναι τρελός με το αμάξι του.... Αλλά στα 60 του αξίζει να έχει ένα τέτοιο κώλυμα!

4) Έχω παρεξηγηθεί τώρα!!! δεν θα φάω 8 σουβλάκια αύριο να φανταστείς... θα φάω μόνο 5... και θα τα πληρώσεις εσύ γιατί παρεξηγήθηκα!!!!!! χα χα χα!!!!

Tokis
24-01-09, 17:52
1) Συμφωνήσαμε σε κάτι!!:happy2:
2)Παραδίνομαι!! :giveup:
3) Εννοείται ότι και το αμάξι που μου αρέσει τώρα μπορεί σε 20 χρόνια να το σιχαίνομαι και το αντίθετο..
4) Αν είναι να σου κόψω την όρεξη δεν ξαναμιλάω :bleh:
Απο την άλλη όμως λειτουργώ και σαν διαιτολόγος..:hehe:

dimos47ki7
24-01-09, 18:58
φαντασου σκηνικο...ανεβαινεις εναν δρομο με στροφες (ας πουμε Δομοκο). ειστε μεσα στο αμαξι 4 ατομα με αποσκευες (ειχατε παει περτουλι εκδρομη). μπροστα σου εχεις μια νταλικα φορτωμενη μεχρι πανω, που σερνεται με 20χλμ/ωρα. οι ευθειες με ορατοτητα για ασφαλη προσπεραση ειναι μετρημενες στα δαχτυλα του ενος χεριου, και απο απεναντι εχει λιγη κινηση.
τι θα προτιμουσες να εχεις σε αυτο το (καθολου απιθανο) σεναριο?
ενα 1200αρι με 80 αλογα ή ενα 2λιτρο με 150?

ειναι θεμα ενεργητικης ασφαλειας, ανεσης στο ταξιδι (εγω με το bravo μπορω να βγαλω ολη την διαδρομη αθηνα-θεσ/νικη με 6η οικονομικα, ενω ενα 1200αρι θα χρειαστει να κανει και κατεβασματα στις στροφες και στα προσπερασματα.

εγω θα καιω 8 λιτρα οταν θα παω με 160, ενα 1200αρι θα καιει 12 λιτρα επειδη θα πιεζεται περισσοτερο, ακομα κι αν εχει ιδιες σαλ στο μοτερ.

ενα αμαξι μεγαλυτερου κυβισμου συνηθως εχει μεγαλυτερα φρενα, λιγο καλυτερη αναρτηση, καλυτερο εξοπλισμο ανεσης και ασφαλειας.

paidaros
24-01-09, 19:54
συμφωνω με τον μπαμπη αλλα μετα ειναι αναλογα ποσο αντεχει η τσεπη του καθενος!