Επιστροφή στο Forum : Θεσσαλονικη - Αθηνα σε ποσο ?
Μηχαλη για σενα το βαζω βαριομουν να σημειωνω :P
http://i25.photobucket.com/albums/c70/Sn7per/DSC00051-1.jpg
http://i25.photobucket.com/albums/c70/Sn7per/DSC00055.jpg
http://i25.photobucket.com/albums/c70/Sn7per/DSC00053.jpg
http://i25.photobucket.com/albums/c70/Sn7per/DSC00057.jpg
αυτο ειναι εφηκτο μονο με 1,2 η' πολυ δισκολο με 1,4 και παντα με τη χριση c. control .
αυτο ειναι εφηκτο μονο με 1,2 η' πολυ δισκολο με 1,4 και παντα με τη χριση c. control .
1.6 έχει ο snyper και τόσο έκανα και εγώ Παντελή...σε ταξίδια από 8,5-9,00 έπαιζα...με μέση ωριαία έως 125χλμ/ώρα
Η διαδρομη ηταν mixed απο 120-180 με πολλες επιταχυνσεις και φρενα δυστιχως
Ειχε κινηση και σε πολλα σημεια πηγαινα καροτσακι.
Επιπλεον ενα μεγαλο μηκος του δρομου εκτελουνταν εργα. (3 λωριδες να μπαινουν σε μια καταλαβαινετε τι συνεπαγεται...)
Αν το εσκαγα και βαρουσα τελικες θα εφτανα 20 λεπτα (το πολυ) νωριτερα αλλα θα επρεπε να σταματησω και σε βενζιναδικο lol.
από ότι έχω καταλάβει τα σημεία που αναγκαστικά κόβεις είναι τόσα ώστε να ρίχνουν τη μέση ωριαία ταχύτητα. Στις ευθείες το πηγαίνω σταθερά από 140-160χλμ/ώρα.
Στο γυρισμο θα σας δειξω οτι για μια ωρα παραπανω ταξιδι μπορεις να καψεις περιπου το μισο απο αυτο που φαινεται παραπανω.
Με αλλα λογια η καταναλωση πολλαπλασιαζεται δυσαναλογα με λιιιιγα χιλιομετρα παραπανω την ωρα.
από ότι έχω καταλάβει τα σημεία που αναγκαστικά κόβεις είναι τόσα ώστε να ρίχνουν τη μέση ωριαία ταχύτητα. Στις ευθείες το πηγαίνω σταθερά από 140-160χλμ/ώρα.
Εννοειται... Διοδια και χιλια δυο.
115 μεση ταχυτητα ειναι δυσκολο πραγμα για ενα μαμα αυτοκινητο. (ακομα και για 1.6, με 1.2 ουτε για πλακα δε γινεται και χωρις κινηση. ασε που θα πρεπει να φουλαρει 2 φορες :P)
η χρυση οριακη ταχυτητα για το Abarth ειναι σταθερα 135 km πανω απο 137 καθε 10km ανεβαζει 1 λιτρο καταναλωση και οπως καταλαβενεται μεχρι εκει που και το οριο ταχυτητας στην εθνικη οδο 130 + 10% κινητε πολυ οικονομικα αν θελεις ομως να τρεξεις και καυσημο θα πληρωσεις και προστυμο .
Εννοειται... Διοδια και χιλια δυο.
115 μεση ταχυτητα ειναι δυσκολο πραγμα για ενα μαμα αυτοκινητο. (ακομα και για 1.6, με 1.2 ουτε για πλακα δε γινεται και χωρις κινηση. ασε που θα πρεπει να φουλαρει 2 φορες :P)
σαφως και γινεται χωρις γεμισμα
Τοτε δε το εχεις δοκιμασει ποτε, και μη πεις οτι ειμαι μαντης...
Κανει μπαμ απο μακρια :P
Τοτε δε το εχεις δοκιμασει ποτε, και μη πεις οτι ειμαι μαντης...
Κανει μπαμ απο μακρια :P
εδω χανεις το προνομιο του μαντη το εχω κανει αρκετες φορες και την επομενη θα βαλω και την φωτογραφικη για του λογου το αληθες και η επομενη δεν ειναι μακρια (βλεπε πασχα)
Αν βγαλεις σε φακο ολα τα στοιχεια, χρονος, μεση ταχυτητα, μεση καταναλωση και αποσταση.
Και κανεις λιγοτερο απο 10liters per 100km θα σου χαρισω το Stilo μου :P
(μεση ταχυτητα 110 εστω ετσι...)
Αν βγαλεις σε φακο ολα τα στοιχεια, χρονος, μεση ταχυτητα, μεση καταναλωση και αποσταση.
Και κανεις λιγοτερο απο 10liters per 100km θα σου χαρισω το Stilo μου :P
(μεση ταχυτητα 110 εστω ετσι...)
μην κανεις δηλωσεις με μαρτυρες ποτε και ποσο μαλλον σε δικηγορο :D:D:D:D:D:D:D
χαχαχαχαχαχα μορφη εισαι μορφη.
Εδω ειναι το μερος που τοτε με τα φρενα που με αφησαν εφυγα πανω στους κωνους
http://i25.photobucket.com/albums/c70/Sn7per/DSC00034.jpg
χαχαχαχαχαχα μορφη εισαι μορφη.
Εδω ειναι το μερος που τοτε με τα φρενα που με αφησαν εφυγα πανω στους κωνους
οταν λες σε αφησαν?
Ψαξε στο κεφαλαιο "εδω τα καλα φρενα"
Και εδω ενα ibiza (μαλλον 1.4) το επαιζε μαγκας :P
http://i25.photobucket.com/albums/c70/Sn7per/DSC00046.jpg
Ψαξε στο κεφαλαιο "εδω τα καλα φρενα"
Και εδω ενα ibiza (μαλλον 1.4) το επαιζε μαγκας :P
ααα οκ το εχω διαβασει αλλα δεν ηξερα οτι ειναι δικο σου ποστ
Μπορεις να μη βαζεις καθε φωτογραφια 2 φορες παρακαλω ? Ευχαριστω :)
σαφως και μπορω το διορθωσα
Αντε τα λεμε στην επιστροφη.
Μεχρι τριτη θα σου πω κυριε κιτρινακια, θα βαλω σε μια ζυγαρια τα υπερ και τα κατα, και αν ειναι την δευτερα βραδυ θα σε παρω τηλ.
Α ikaros αν τα καταφερεις αγορι θα πρεπει να παρεις βραβειο νομπελ man, μη σκεφτεσαι το Stilo, ολοκληρο μελλον θα ξανοιχτει μπροστα σου χαχαχαχαχαχαχα.
Μακια μακια μακια μακια μακια μακια μακια
Σε ευχαριστω ! :) :) :) :) :) :) :)
Αντε τα λεμε στην επιστροφη.
Μεχρι τριτη θα σου πω κυριε κιτρινακια, θα βαλω σε μια ζυγαρια τα υπερ και τα κατα, και αν ειναι την δευτερα βραδυ θα σε παρω τηλ.
Α ikaros αν τα καταφερεις αγορι θα πρεπει να παρεις βραβειο νομπελ man, μη σκεφτεσαι το Stilo, ολοκληρο μελλον θα ξανοιχτει μπροστα σου χαχαχαχαχαχαχα.
Μακια μακια μακια μακια μακια μακια μακια
Σε ευχαριστω ! :) :) :) :) :) :) :)
Μη τα λές σε μένα ρε Τεό... άλλοι να τα δούνε....
Θοδωρή, άσχετο, αλλά γιατι εχεις τα φωτα σου χαμηλωμενα (στο 2)... Στο 0 δεν ειναι το ψηλωτερο, οταν φυσικα δεν εχεις ατομα στα 2 πισω καθισματα... στο 2 περιοριζεται η ορατοτητα που εχεις μπροστα σου...
Τα εχω ρυθμισει ετσι ωστε στο 2 να ειναι σε κανονικο υψος, οταν ταξιδευω με αδειο δρομο τα ανεβαζω για να βλεπω μακρια.
4 ωρες μεχρι αθηνα με νορμααλ ταχυτητες
Τα εχω ρυθμισει ετσι ωστε στο 2 να ειναι σε κανονικο υψος, οταν ταξιδευω με αδειο δρομο τα ανεβαζω για να βλεπω μακρια.
Η ρυθμιση της δεσμης των φωτων εχει να κανει με το βαρος που κατανεμεται στον πισω αξονα, και πόσο δηλαδη "σηκωνεται" το μπροστα μερος όταν "καθεται" λογω βαρους όλο το αυτοκινητο...
Τι εννοεις τα ρυθμισες να ειναι σε "κανονικο" υψος???
Στο 0 η δεσμη των φωτων ειναι στο ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ σημειο οταν το αυτοκινητο δεν ειναι πισω φορτωμενο. (Δηλαδη για να βλεπουμε μακρυτερα οταν επιβαινει στο αυτοκινητο μονο ο οδηγος πρεπει η δεσμη στα φωτα διασταυρωσεως να ειναι στο 0)
Οπως ειναι εσενα στο 0, εμενα ειναι στο 2.
Αν θελω το ανεβαζω -ακομα- ποιο ψιλα αν ταξιδευω χωρις κινηση.
Ετσι τα εχω ρυθμισει εγω... Κατα καλονα δε ταξιδευω με κοσμο πισω.
Αλλα και να ταξιδεψω... πισω να κατσει παραπανω βαρος απο μπροστα λιγο δυσκολο.
HighFidelity
12-04-09, 17:49
Κατα καλονα δε ταξιδευω με κοσμο πισω.
Αλλα και να ταξιδεψω... πισω να κατσει παραπανω βαρος απο μπροστα λιγο δυσκολο.
Αν βάλεις άτομο/α πίσω τότε το περισσότερο βάρος τους πάει στον πίσω άξονα και λιγότερο στον μπροστά, μια και το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν πάνω από τον πίσω άξονα. Αλλά και στο κέντρο του αυτοκινήτου να βάλεις βάρος, πάλι το πίσω μέρος θα κάτσει περισσότερο μια και τα πίσω ελατήρια είναι πιό μαλακά.
Αν βάλεις άτομο/α πίσω τότε το περισσότερο βάρος τους πάει στον πίσω άξονα και λιγότερο στον μπροστά, μια και το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν πάνω από τον πίσω άξονα. Αλλά και στο κέντρο του αυτοκινήτου να βάλεις βάρος, πάλι το πίσω μέρος θα κάτσει περισσότερο μια και τα πίσω ελατήρια είναι πιό μαλακά.
+1
Θοδωρη πως τα ρυθμισες? Ρυθμιζονται απο καπου στο φαναρι?
Αν βάλεις άτομο/α πίσω τότε το περισσότερο βάρος τους πάει στον πίσω άξονα και λιγότερο στον μπροστά, μια και το πίσω κάθισμα είναι σχεδόν πάνω από τον πίσω άξονα. Αλλά και στο κέντρο του αυτοκινήτου να βάλεις βάρος, πάλι το πίσω μέρος θα κάτσει περισσότερο μια και τα πίσω ελατήρια είναι πιό μαλακά.
Μια που το ειπες εκατσα και μετρισα ποσες φορες εβαλα πισω ατομα στο Stilo.
5-6 φορες το καλοκαιρι και μαλιστα μερα LoL.
Και μια φορα προσφατα (πριν απο 2 ευδομαδες) 1 ατομο. Παλι μερα λολ.
+1
Θοδωρη πως τα ρυθμισες? Ρυθμιζονται απο καπου στο φαναρι?
Νομιζω απο κατι πλαστικα τσουτσουνια που εχει, μονο που για να γινει ακριβης μετρηση πρεπει να υπαρχει ειδικο μηχανημα
HighFidelity
13-04-09, 12:45
Μετάφραση:
Τσουτσούνια = ρεγουλατόροι :P
Powered by vBulletin® Version 4.2.1 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.