Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Bravo vs Stilo



Turboκαψουρης
04-06-09, 23:03
Καλησπερα! Ειμαι νεος στο φορουμ , και ελπιζω να μην γραψω καποια πραγματα λαθος και σας κουρασω! Εχω μια ερωτηση και εκρινα οτι ο σωστος τροπος να την εκφρασω ειναι εδω ! Μεχρι προτεινος ημουν κατοχος ενος fiesta '95 XR2 1,6 turbo που με καποιες βελτιωσεις ειχε φτασει να αποδιδει 201 ιπους στον τροχο (με δυναμομετρηση και οχι στο μιλητο) ! Μετα απο καποιο σημειο και αφου οδηγησα ενα stilo αρχισα να καταλαβαινω οτι τα χρονακια στο αυτοκινητο μου φενονται και με το παραπανω σε ολους τους τομεις (οδικη συμεριφορα-φρενα- ανεση- ηλεκτρονικα- ασφαλεια ) (για αυτους που ισως προτρεξουν να αναφερω οτι το αυτοκινητο δεν ηταν μονο σε κινητηρα βελτιωμενο αλλα σε ολους τους τομεις) !!! Αποφασισα μετα λυπης μου και πουλησα το Fiesta με στοχο να παρω κατι ποιο συνχρονο ! Εδω ερχετε και η ερωτηση μου : Ειμαι μεταξυ Bravo I & Stilo ! Τα ζητουμενα και στις 2 επιλογες μου ειναι : Στριψιμιο - Ασφαλεια - Περιθωρια βελτιωσης ! Απο λιγο ψαξιμο που εκανα διαπιστωσα οτι και τα 2 αυτοκινητα μπορουν να "φορεσουν" τον 2λιτρο turbo κινητηρα του Gruppo ! Εχω οδηγησει μια "βελτιωμενη" εκδοση του bravo και εχω μιαν εικονα για την γενικη συμπεριφορα του οταν τα πραγματα ζορισουν , αλλα δυστηχως δεν εχω οδηγησει το stilo σε αυτες της συνθηκες ! ψαχνοντας στο internet δεν βρηκα καπου μια κατα μετωπο συγκριση των 2 μοντελων στις "μεγαλες" εκδοσεις τους (εστω και μη βελτιωμενες) ! Εδω κυριοι ζηταω τα "φωτα" σας! Stilo ή Bravo (προηγουμενης γεννιας); Συγνωμη αν κουρασα και αν ειμαι offtopic !

Eυχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας !

Sn7per
04-06-09, 23:11
Μ αρεσεις...

Μη το σκεφτεσαι καν... Οχι επειδη εμεις ειμαστε Stilακιδες αλλα και μονο σαν design να το δεις... Σε κερδιζει το Stilo.


Σε ολα πιστευω ειναι καλυτερο το Stilo και μαλιστα εχεις και το Club αυτο... στο οποιο σου παρεχονται εκτενεις πληροφοριες για το καθε εκατοστο πανω στο αυτοκινητο, καθως και οποιαδηποτε βελτιωση...


Κακως το σκεφτεσαι, ντροπη.

Turboκαψουρης
04-06-09, 23:20
:confused: Και το Bravo με ενα κιτ της Abarth, για τα δικα μου γουστα ειναι παρα πολυ ομορφο αμαξι ! Οδηγικα με εχει ικανοποιησει στο μεγιστο , και ναι ειμαι περισσοτερο προς stilo πλευρα κυριως λογω ετους κατασκευης! Και τα 2 μοντελα θεωρω οτι ειναι αψογα δειγματα του Ιταλικου ταπεραμεντου στην μεσαια κατηγορια ! Το θεμα μου ειναι, οντως το stilo μπορει να βγαλει στον δρομο αυτα που ειδα απο το Bravo εχοντας 210+ αλογακια; Πιστευω πως ναι ! η ερωτηση εδω ειναι για να μπορεσω να παρω μια ποιο τεκτημριωμενη απαντηση σε αυτα που εγω απλα "πιστευω" πως γινονται! Εσεις αλωστε ζειτε με το stilo καθημερινα !

verone
05-06-09, 00:11
Για ποιο stilo ενδιαφέρεσαι;
Αν θες μπορείς να έρθεις Θεσσαλονίκη να πάμε μια βόλτα Σέρρες να δεις πως πάει ένα μαμά ABARTH.

ThoDoriS
05-06-09, 00:29
Ψάχνεις αγοραστή?

Turboκαψουρης
05-06-09, 00:42
Ευχαριστω πολυ για την προσκληση! Προφανως δεν καταλαβες το νοημα της ερωτησης μου! Η αγορα ενος εκ των δυο μοντελων εχει σαν στοχο την τοποθετηση 2.0l turbo κινητηρα ! Το bravo ηδη το εχω οδηγησει με τον εν λογω κινητηρα με (κατα δηλωση του ιδιοκτητη) 340αλογα και με ικανοποιησε με την γενικη συμπεριφορα του στο δρομο! Και δεν αναφερομαι μονο στα γκαζια, μιας και το αυτοκινητο "πατουσε" πολυ γερα ακομα και με ταχυτητες 180+ ! Δεδομενου οτι το σασι και η γεωμετρια των δυο ειναι διαφορετικα , η ερωτηση ειναι αν το stilo μπορει να ειναι το ιδιο στον δρομο με το bravo!

MaGeLaNoS
05-06-09, 00:46
Λογικα δεν εχει υπαρξει ακομα γνωστη εφαρμογη με 2λιτρο τουρμπατο.Ωστοσο υπαρχουν τουρμπατα 16αρια STILO που πραγματι ραβουν κοσμο.
Αν κανεις μια βολτα στο section ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ θα δεις βελτιωσεις μελων κ αναλογως κρινεις.

Το Bravo ισως εχει ενα πλεονεκτημα σε τετοιες εκτενεις μετατροπες.Τα ηλεκτρικα.Το Stilo φοραει πολλα ηλεκτρικα κ καμια φορα σε τετοιες καταστασεις ειναι πονοκεφαλος.
Περισσοτερα ομως θα διαβασεις μεσα στο φορουμ κ θα σου πουν κ τα παιδια που το βελτιωσαν.

παντως θα προτιμουσα αναμεσα στα 2 το Stilo λογω γεωμετριας.

ABARTH DNA
05-06-09, 00:58
ΚΑΙ εγω θα προτιμουσα το stilo λογω γεωμετριας.

tzagarakis
05-06-09, 01:04
'Οχι μόνο λόγω γεωμετρίας,αλλά και παθητικής ασφάλειας & ποιότητα κατασκευής γενικότερα

Turboκαψουρης
05-06-09, 01:10
Η διαφορα στην ποιοτητα ειναι φανερη αναμεσα στα 2 αυτοκινητα ! Οσον αφορα τα ηλεκτρικα ξερω οτι ειναι μεγαλο μπλεξιμο , αν και ο μηχανικος εγγυατε οτι θα "κατσουν ολα στην θεση τους χωρις προβληματα ! Το κοστος δεν εχω μαθει ακομα και ελπιζω να μην ειναι αποτρπτικο ... για το bravo το κοστος ανερχετε μαζι με ολες τις απαραιτητες μετατροπες θα φτασει τα 9000χιλ. + την αγορα του αυτοκινητου! Για το stilo ομως δεν εχω οριστικη απαντηση!

tzagarakis
05-06-09, 01:14
Σίγουρα θα είναι παραπάνω,αλλιώς περίμενε να πάρεις το καινούριο BRAVO ΜΕ ΤΟΝ 1,8 kai τους 200hp

Turboκαψουρης
05-06-09, 01:25
Οντως πολυ ενδιαφερον μοντελο το καινουργιο Bravo αλλα αν υπολογισουμε και το κοστος του ανταγωνισμου θα φτανει "ψηλα" και σιγουρα δεν θα εχει ολα αυτα που θελω! Παλι θα πρεπει να ριξω ! Και οταν αναφερομαι στα 9000 μιλαω και για φρενα , αναρτηση , ζαντες!

tzagarakis
05-06-09, 01:27
Ξα σου!!!!

Turboκαψουρης
05-06-09, 01:32
Ξα σου!!!!

τι θελει να πει ο ποιητης;

tzagarakis
05-06-09, 01:43
Εδώ στην Κρήτη σημαίνει ότι θέλεις εσύ!!!!

MaGeLaNoS
05-06-09, 01:45
ΑΧ αυτο το Ηρακλειο με τα ΤΑΛΟΣ κ το Bigfish...σφηνακια στο WHY και ξημερωμα στην Καλοκαιρινου για πιτσα...

tzagarakis
05-06-09, 01:49
Που τα ξέρεις εσύ αυτά?

MaGeLaNoS
05-06-09, 01:53
Το εζησα το Ηρακλειο 1,5 χρονο ανεβα-κατεβα...Χερσονησο,Ιεραπετρα,Αγιο Νικολαο,Χανια,Aquarium στο Ηρακλειο που επαιζα με τα ψαρακια...μια χαρα ειστε..

Το μονο που δεν αντεξα σαν μερος ειναι το νησακι στην Ιεραπετρα,η Χρυση αν θυμαμαι καλα...ελιωσα απο το καψιμο του ηλιου..


Το καλοκαιρινο GALEA ανοιξε να ερθω για ποτακι?

tzagarakis
05-06-09, 10:23
Το ανακαινίζουν,

Soul_Giannis
05-06-09, 12:00
Η αποψη μου ειναι πως το Stilo θα σου βγει καλυτερο σε 5 πραγματακια απο το bravo οπως,
Καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα(ποιο νεο μοντελο με ποιο νεες τεχνολογιες-γεωμετριες)
Καλυτερη παθητικη ασφαλεια
Καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια
ποιο φρεσκο Design
2003 και μετα βρισκεις σε πολυ καλες τιμες σε συγκριση με το Bravo που θα ειναι 1998 περιπου!
Και φυσικα θα εχεις και το καλυτερο Club του κοσμου το StiloClub ασχετα απο ποιο απο τα 2 θα επιλεξεις!!!



Βεβαια αφου θες να τα δοσεις τα 20χιλιαρικα περιπου ολα μαζι γιατι δεν παιρνεις ενα S3 και θα τα εχεις ολα (φρενα,γκαζια κλπ....)?

Sn7per
05-06-09, 12:04
Παιδια ενταξει... Οσο και να μου αρεσουν τα παλια, ουτε θα μπορουσα να διανοηθω για Bravo 1, κατ αρχην ειναι ΠΑΝΑΣΧΗΜΟ, ειναι οπως τα συγκρουομενα που παιζαμε μικρα...

Δευτερον υστερα απο τοσα χρονια θα ειναι παρταλι κυριολεκτικα, θα κοπει στα δυο τι να λεμε...

Εχω να δω χρονια Bravo 1 στους δρομους...

Turboκαψουρης
05-06-09, 13:38
Βεβαια αφου θες να τα δοσεις τα 20χιλιαρικα περιπου ολα μαζι γιατι δεν παιρνεις ενα S3 και θα τα εχεις ολα (φρενα,γκαζια κλπ....)?

xaxaxaxax! Μπορουσες και με ποιο μιικρα γραμματα ! Φιλε μου , στοχο μου δεν ειναι τα 225 αλογα του S3 αλλα αρκετα παραπανω! Λεω να φτασω την 3η κατοσταδα! Με S3 θες περισσοτερα λ7 για να φτασεις εκει κοντα ! Γενικα η βελτιωση του Ιταλου ειναι ποιο οικονομικη απ'οτι ενος γερμανου !


Παιδια ενταξει... Οσο και να μου αρεσουν τα παλια, ουτε θα μπορουσα να διανοηθω για Bravo 1, κατ αρχην ειναι ΠΑΝΑΣΧΗΜΟ, ειναι οπως τα συγκρουομενα που παιζαμε μικρα...

Δευτερον υστερα απο τοσα χρονια θα ειναι παρταλι κυριολεκτικα, θα κοπει στα δυο τι να λεμε...

Εχω να δω χρονια Bravo 1 στους δρομους...

Σε βρισκω πολυ αδικο με το bravo μιας και ειναι μια παρα πολυ καλη βαση για βελτιωση και τρελα αττια! Τα παραδειγματα ειναι παρα πολλα στον ειδικο τυπο ! Οσο για το ασχημο- ομορφο ειναι σχετικο με το τι αρεσει στον καθενα ! Π.χ. για εμενα (χωρις να θελω να προσβαλω ) το stilo εχει τον 2ο ποιο ασχημο **** σε αυτοκινητο μεσαιας κατηγοριας ! Αυτο βεβαια δεν με εμποδιζει να θελωνα το αγορασω!

ikaros80
05-06-09, 14:02
Λοιπον σαν τεως κατοχος μαρεα που εχει το ιδιο πατωμα με το μπραβο και τωρινος κατοχος στιλο εχω να πω σαφως το μπραβο βελτιωνεται πολυ σε ολους τους τομεις αλλα το πατημα,την ανεση και την ασφαλεια του στιλο δεν θα την βρεις στο μπραβο.δεν ειμαι ο καταληλος για να σου πω για βελτιωσεις στο στιλο,αλλα δεν συγκρινονται σαν μαμα
οσον αφορα το κομματι της ομορφιας ειναι καθαρα υποκειμενικος παραγοντας....

Arf
05-06-09, 14:24
Φίλε μου εαν είσαι αποφασισμένος να παίξεις με τον 2lt 16v ή 20v, καλύτερα ξέχνα το stilo. Καταρχάς για ρώτα το μηχανικό σου τί εγκέφαλο θα βάλετε στο αμάξι κ ποιός θα τον προγραμματίσει...

Στο bravo από την άλλη, αυτό είναι ένα πολύσυνηθισμένο project, μιας κ το σκάφος έβγαινε με τον κινητήρα αυτό, έστω κ στην ατμοσφαιρική του μορφή.

Εμένα λοιπόν η ψήφος μου πάει στο bravo, καθαρά για πρακτικούς λόγους. Εαν αποφασίσεις να το κάνεις σε stilo, ετοιμάσου για πολλά λεφτά κ πολλούς περιορισμούς!!!

paidaros
05-06-09, 15:10
λογω εμφανισης,στησιματος,παθητικης ασφαλειας και πολλα αλλα stilo δαγκωτο!

ABARTH DNA
05-06-09, 15:19
υπαρχει και η λυση του 2.4 abarth,μια μετατροπη που εχουμε κανει αρκετοι με αποτελεσμα μια πολυ καλη βαση για τα αλογατα που θελεις να φτασεις!!!
Δηλ: αγορα stilo 1.2 - 1.4 με μεση τιμη 6000ευρο + 6000ευρο αγορα 2.4 τροπετου με περαστικα=12000 - 1000ευρο τα παραγματα που θα πουλησεις = 11000ευρο και σου μενουν 9000ευρο μεχρι το οριο των 20000ευρο για να το φτιαξεις σε ολους τους τομεις!!!

lakis
05-06-09, 20:19
εγω αυτο σκεφτομαι να κανω μαλλον θα γινει κ το δικο μου σε λιγο καιρο abarth αρκει να βρω τροπετο σε καλη τιμη...6000 μου φαινονται παρα πολλα..με 4000 πιστευο το κανεις...

Turboκαψουρης
05-06-09, 21:08
Φίλε μου εαν είσαι αποφασισμένος να παίξεις με τον 2lt 16v ή 20v, καλύτερα ξέχνα το stilo. Καταρχάς για ρώτα το μηχανικό σου τί εγκέφαλο θα βάλετε στο αμάξι κ ποιός θα τον προγραμματίσει...

Στο bravo από την άλλη, αυτό είναι ένα πολύσυνηθισμένο project, μιας κ το σκάφος έβγαινε με τον κινητήρα αυτό, έστω κ στην ατμοσφαιρική του μορφή.

Εμένα λοιπόν η ψήφος μου πάει στο bravo, καθαρά για πρακτικούς λόγους. Εαν αποφασίσεις να το κάνεις σε stilo, ετοιμάσου για πολλά λεφτά κ πολλούς περιορισμούς!!!

Οταν λες πολλους περιορισμους , ενοεις; Η επιλογη του εν λογω μοτερ ειναι κυριως λογω του εργοστασιακου τουρμπο! Θεωρω καλυτερη σαν "βαση" αυτουτου κινητηρα !

Arf
07-06-09, 20:21
Οταν λες πολλους περιορισμους , ενοεις; Η επιλογη του εν λογω μοτερ ειναι κυριως λογω του εργοστασιακου τουρμπο! Θεωρω καλυτερη σαν "βαση" αυτουτου κινητηρα !

Δεν θα έχεις τπτ ηλεκτρονικό μέσα στο αμάξι, γιατί όλα περνάνε από το body computer. Φυσικά αν βρεις μάγκα ηλεκτρολόγο που θα σου παντρέψει τις πλεξούδες κ τους εγκεφάλους, τότε είναι άλλη ιστορία.

Να σου το πω απλά. Το μοτέρ αυτό ΔΕΝ είναι plug n play στο stilo, θελει πολλές πατέντες κ παντρέματα. Μόνο ένα παλικάρι έχω ακούσει ότι υποτίθεται πως το έχει κάνει (κ μάλιστα με το 20βάλβιδο μοτέρ), αλλά δεν ξέρω τί έχει παιχτεί με τα ηλεκτρολογικά κ γενικότερα τί ακριβώς έχει γίνει...

Turboκαψουρης
08-06-09, 00:48
Μαλιστα ! Απο τριτη θα αρχισω να ρωταω να δω τι παιζει !




:confused: με bravo ειμαι μελλος στο club ;:mobile:

ABARTH DNA
08-06-09, 10:02
:confused: με bravo ειμαι μελλος στο club ;:mobile:

ΟΧΙ βεβαια μονο μελλοι με stilo!!! Να φύγετε να πάτε αλλού.....!!!!!!








Πλακα κάνω εδω υπάρχουν μέλλοι που δεν έχουν καν fiat,ολοι μια μεγαλη παρεα ειμαστε :):):)

paidaros
08-06-09, 20:45
εισαι μελος αλλα θα σε προτιμουσαμε με stilo χα χα

παντελης
08-06-09, 22:11
ελα μωρε βαλε ενα αυτοκολυτο stilo απο πανω και σε παιζουμε.