PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγορά Stilo με πρόβλημα στην Ηλιοροφή



Toubanos
01-07-09, 22:29
Παιδιά Καλησπέρα!
Είμαι λίγο πρίν την αγορά Stilo!
Εχω βρει ένα σε πολύ καλή τιμή και άψογη κατάσταση αλλά δεν ανοίγει η ηλιοροφή!Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο είναι ακίνητο για πάνω από ένα χρόνο!Το κουρτινάκι ανοίγει κανονικά,το πρώτο κομμάτι ανεβαίνει αλλά τα υπόλοιπα δεν σείρονται προς τα πίσω!Επειδή είμαι άσχετος με το θέμα και πρέπει να πάρω μια απόφαση μέχρι μεθαύριο θα σας παρακαλούσα να μου πείτε τι μπορεί να φταίει και με τι κόστος επισκευής!Ευχαριστώ προκαταβολικά!

ioannidis
02-07-09, 07:50
Το πιθανότερο είναι να έχει σπάσει το εξάρτημα από τις ντίζες. Κόστος 1500 (πέρσι). Υπολόγισε κανα 1700άρι φέτος.

Πράξε αναλόγως.

TRIBAL7
02-07-09, 08:33
Ποσο το βρήκες το αμαξι και πόσα κυβικα ειναι(αν επιτρεπεται)?

tzagarakis
02-07-09, 08:48
Παιδιά Καλησπέρα!
Είμαι λίγο πρίν την αγορά Stilo!
Εχω βρει ένα σε πολύ καλή τιμή και άψογη κατάσταση αλλά δεν ανοίγει η ηλιοροφή!Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο είναι ακίνητο για πάνω από ένα χρόνο!Το κουρτινάκι ανοίγει κανονικά,το πρώτο κομμάτι ανεβαίνει αλλά τα υπόλοιπα δεν σείρονται προς τα πίσω!Επειδή είμαι άσχετος με το θέμα και πρέπει να πάρω μια απόφαση μέχρι μεθαύριο θα σας παρακαλούσα να μου πείτε τι μπορεί να φταίει και με τι κόστος επισκευής!Ευχαριστώ προκαταβολικά!


Γιατί δεν παίρνεις του TRIBL7 ΄που είναι σε πλήρη λειτουργεία και άψογο?

andreasL
02-07-09, 08:57
Tribal δαγκωτό!!!
Πάρε κάτι προσεγμένο με όλα τα εξτρα γιατί μπροστά σου θα τα βρεις όλα!
Το stilo όποιος το παίρνει επειδή είναι πολύ σπορ φατσούλα (3π) θέλει να το έχει ψιλοφτιαγμένο τουλάχιστον οπτικά!
Πάρε κάτι έτοιμο λοιπόν και μην βολοδέρνεις σε μάντρες κλπ.
Πάντα σύμφωνα με το μπατζετ σου φυσικά.

Αν δεν το πάρεις εσύ...θα σπάσω τον κουμπαρά μου...και θα πάρω εγώ το αρωματάκι που έχει στον καθρέφτη!:D

Toubanos
02-07-09, 10:24