PDA

Επιστροφή στο Forum : McLaren MP4-12C



MiKe_KaVaLa
13-10-09, 21:53
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Σε πρώτη προβολή η McLaren MP4-12C
9-09-2009

http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4395&t=0&r=1 (http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4395&t=0)
http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4395&t=4 http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4395&t=3&eid=20471 (http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4395&t=2&eid=20471)

http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4395&t=3&eid=20486 (http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4395&t=2&eid=20486) http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4395&t=3&eid=20474 (http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4395&t=2&eid=20474) http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4395&t=3&eid=20475 (http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=4395&t=2&eid=20475)

Μεγάλη η μέρα που ξημέρωσε για τη McLaren, η οποία έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες του νέου της supercar, που ονομάζεται MP4-12C και θα λανσαριστεί στην αγορά το 2011, με παραγωγή περίπου 1.000 «κομμάτια» ετησίως. Η νέα McLaren συνδυάζει στοιχεία από την πασίγνωστη F1 του παρελθόντος, ενώ σε μερικά σημεία θυμίζει και κάτι από Lotus Esprit. Κατασκευάζεται εξολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της βρετανικής εταιρείας και φυσικά μεταφέρει ένα μεγάλο μέρος της τεχνογνωσίας της McLaren από τη Formula 1.

Πίσω από το εξωτικό περιτύλιγμα υπάρχει τοποθετημένος στο κέντρο V8 κινητήρας των 3,8 λίτρων που με τη βοήθεια συστήματος διπλής υπερτροφοδότησης και μεταβλητού χρονισμού σε όλες τις βαλβίδες αποδίδει 600 ίππους και 600 Nm ροπής. To όριο περιστροφής του μοτέρ ξεπερνά τις 8.500 σ.α.λ. ενώ το 80% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 2.000 σ.α.λ. Η ισχύς μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ημιαυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη. Όσο για τα 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 320 χλμ./ώρα.

Ο κινητήρας έχει εξελιχθεί εξολοκλήρου από τη McLaren, που βαδίζει μόνη της μετά το διαζύγιο με τη Mercedes-Benz. Προκειμένου να συγκρατηθεί το κόστος, το σύστημα πέδησης δεν φέρει κεραμεικούς δίσκους, αλλά χαλύβδινους, που συνεργάζονται με ένα σοφιστικέ σύστημα που περιορίζει την υποστροφή φρενάροντας τον εσωτερικό τροχό, χωρίς όμως για την ώρα να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες. Πάντως, η κρεμαγιέρα θα διαθέτει ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση, ενώ η ανάρτηση θα διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Το πλαίσιο του βρετανικού supercar είναι πανάλαφρο και με εξαιρετικά υψηλό βαθμό δυσκαμψίας, καθώς αποτελείται στο μεγαλύτερο μέρος του από ανθρακόνημα. Χαρακτηριστικό είναι πως ο σκελετός του ζυγίζει μόλις 80 κιλά και με τέτοια τεχνολογία καταλαβαίνει κανείς πόσο ψηλά εκτοξεύεται η τιμή πώλησης. Εκτιμάται πως θα είναι κάτι τις ακριβότερη από τη Ferrari F458 και τη Mercedes-Benz SLS.


Κείμενο: Ν.Μαρινόπουλος

http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=4395

παντελης
13-10-09, 23:39
καλα τη Ferrari κλεψανε αλλα και που κλεψανε παλι τους ρηχνει και στα χαρτια και στο δρομο.
οσο για τη τιμη της η Που..................στα.........ρα ο ντενις δεν υπηρχε περιπτωση να μην προσπαθησει να τραβηξει τα βλεματα και τις εντιπωσεις γιατι αλλιως ποιος θα ενδιαφεροτανε.
εδω σε τετοιες κατηγοριες δε μετραει μονο η αποδοση αλλα και η εγλη του μοτερ να ακους τωρα 12 πιστονια να βαρανε αλυπιτα 9000 και να γινεται πανικος

τι μουβγαζεις τωρα τη Μακλανιερ τρουμπο να κανει τσαφ τσουφ σα το τσι του γειτωνα εεεεεεεεεεε?
εχω δικαιο που λεω για την ρον ντενις