Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Συζητηση απο Ρευστοποιηση πλαστικων



Tokis
22-10-09, 23:21
Stilo : Αυτοκίνητο για λίγους και ΠΟΛΥ γυμνασμένους... :hehe:

andreasL
23-10-09, 13:19
stilo...ούτε για γέλια ούτε για κλάματα!
....απλά μαζί με το κορμί γυμνάζει και το μυαλό του ιδιοκτήτη!
Αν πάλι δεν συμφωνεί κάποιος, παίρνει γερμανικό....και γυμνάζει και την τσέπη!
χεχεχε

face
23-10-09, 13:41
stilo...ούτε για γέλια ούτε για κλάματα!
....απλά μαζί με το κορμί γυμνάζει και το μυαλό του ιδιοκτήτη!
Αν πάλι δεν συμφωνεί κάποιος, παίρνει γερμανικό....και γυμνάζει και την τσέπη!
χεχεχε

:D:D:D

+1

nickrenn
23-10-09, 13:46
Έχει φάει κανείς ποτέ Γερμανική " ΣΦΑΛΙΑΡΑ " να δεί τι γλύκα έχει!!!!

stilonas 1.6
23-10-09, 14:00
ειναι βαρια η Γερμανικη "ΣΦΑΛΙΑΡΑ".......

ioannidis
23-10-09, 14:34
Αν η WEBASTO είναι Γερμανική τότε ΝΑΙ! Έχω φάει!

nickrenn
23-10-09, 15:00
Η WEBASTO είναι Γερμανική 100% !!!!

ioannidis
23-10-09, 15:33
Η WEBASTO είναι Γερμανική 100% !!!!

Για αυτό χάλασε σε ΟΛΟΥΣ μας! Αυτή και τα Bosch. Ούτε για δράπανα δεν κάνουν!

MaGeLaNoS
23-10-09, 15:45
Ναι ο μεγαλυτερος προμηθευτης οροφων στο κοσμο για σχεδον ολες τις εταιριες μαπα ειναι τελικα..

ioannidis
23-10-09, 15:52
Ναι ο μεγαλυτερος προμηθευτης οροφων στο κοσμο για σχεδον ολες τις εταιριες μαπα ειναι τελικα..

Είδες; ήρθες στα λόγια μου τελικά!! lol :D

Δεν κάνει μόνο ορφές. Κάνει και συστήματα θέρμανσης για αμάξια... Μην είμαστε αχάριστοι...

MaGeLaNoS
23-10-09, 16:00
Δηλαδη αν καει κανενας εγκεφαλος που γινεται στην Κινα η πλακετα κ κεινο μαπα θα ειναι.
Αν σπασει κανενα τζαμι που γινεται ελβετια-γερμανια επισης αυτοι θα φταινε.
Αν χαλασει κανενα πλαστικο ανακυκλωσιμο αυτο θα φταιει.
Οτι ναναι.
Το συμπερασμα ειναι το εξης οτι τα αυτοκινητα πλεον ειναι πολυεθνικα μιας κ κομματια τους γινονται σε διαφορες χωρες κ λιγο πολυ ολοι κουβαλαμε διαφορα πανω στο αμαξι μας.
ΤΟ σημαντικοτερο ομως ειναι η σταση της Φιατ κ εκει ειναι που πρεπει να ψαχτουμε.Εχεις 1000 αμαξια που εβγαλαν το ταδε προβλημα κ δεν κανεις μια ανακληση.
Για την Webasto δεν ειναι τπτ να αλλαξει σε ολους σας οροφες ή αντιστοιχα η Φιατ να μας φτιαξει το airbag failure αλλα κ στις 2 περιπτωσεις εκανε τον κινεζο κανονικα.
Η αστοχια ειναι ποσοστο αναμενομενο στην βιομηχανικη παραγωγη αλλα οταν αγοραζεις ενα αμαξι κ σε φτυνει μετα η εταιρια σου η ζωη γινεται δυσκολη για το οποιοδηποτε προβλημα αντιμετωπιζεις.Εκει ειναι που χανει το μεγαλο στοιχημα η Φιατ κ γινεται ουραγος των εξελιξεων.

ioannidis
23-10-09, 17:20
Δηλαδη αν καει κανενας εγκεφαλος που γινεται στην Κινα η πλακετα κ κεινο μαπα θα ειναι. --> ΝΑΙ
Αν σπασει κανενα τζαμι που γινεται ελβετια-γερμανια επισης αυτοι θα φταινε.--> ΝΑΙ
Αν χαλασει κανενα πλαστικο ανακυκλωσιμο αυτο θα φταιει.--> ΝΑΙ
Οτι ναναι.
Το συμπερασμα ειναι το εξης οτι τα αυτοκινητα πλεον ειναι πολυεθνικα μιας κ κομματια τους γινονται σε διαφορες χωρες κ λιγο πολυ ολοι κουβαλαμε διαφορα πανω στο αμαξι μας. --> ΟΧΙ. Η FIAT τα κάνει όλα Ιταλία :D
ΤΟ σημαντικοτερο ομως ειναι η σταση της Φιατ κ εκει ειναι που πρεπει να ψαχτουμε.Εχεις 1000000 αμαξια που εβγαλαν το ταδε προβλημα κ δεν κανεις μια ανακληση.
Για την Webasto δεν ειναι τπτ να αλλαξει σε ολους σας οροφες ή αντιστοιχα η Φιατ να μας φτιαξει το airbag failure αλλα κ στις 2 περιπτωσεις εκανε τον κινεζο κανονικα.
Η αστοχια ειναι ποσοστο αναμενομενο στην βιομηχανικη παραγωγη αλλα οταν αγοραζεις ενα αμαξι κ σε φτυνει μετα η εταιρια σου η ζωη γινεται δυσκολη για το οποιοδηποτε προβλημα αντιμετωπιζεις.Εκει ειναι που χανει το μεγαλο στοιχημα η Φιατ κ γινεται ουραγος των εξελιξεων.--> Πσσσσσς! Τι είπε τώρα;

Ουραγός;; Πώωωω.... Ανατρίχιασα!
:D:D:D

nickrenn
23-10-09, 19:52
Ε, όχι καί ουραγός τών εξελίξεων η Fiat !!! Είναι ελεεινή στό After Sales Service ,
αλλά στίς εξελίξεις , μάλλον κάτι έχει διδάξει ρε παιδιά .
Αυτά από ,
Nickrenn

MaGeLaNoS
23-10-09, 20:09
Δεν θα επεκταθω περισσοτερο αλλα δεν φτανει μονο ενα εκπληκτικο μοτερ για μια φιρμα.Ωραιες οι ΑΛΦΑ ωραιοι οι tjet αλλα ο πελατης θελει προσοχη κ στην δυσκολη φαση οχι μονο χαμογελα στην αντιπροσωπεια μεχρι να μπει η προκαταβολη.

Ελελιξη ειναι κ το μαρκετινγκ.
Εξελιξη ειναι κ οι προσφερομενες υπηρεσιες.
Εξελιξη ειναι η σωστη πελατειακη σχεση.
Εξελιξη ειναι η τεχνογνωσια πανω στο αμαξι κ οχι η ατακα "δεν ξερω".
Μην κολλατε στο τεχνικο μερος.

Επιχειρηση ειναι στην τελικη.Οφειλει να στηριζει ενα προιον κ να παρεχει εγγυησεις κ μετα την αγορα.

Καλα τα τεχνικα αλλα δεν σωζουν μια κατασταση απο μονα τους.

nickrenn
23-10-09, 20:32
Χωρίς τήν τεχνολογική εξέλιξη , όλες οι άλλες " εξελίξεις ",
είναι " μηδέν εις το πηλίκον ". Το έγραψα : Ελεεινή η Fiat στο AFTER SALES SERVICE , καλύπτοντας όσα αναφέρεις πιό πάνω , εκτός από τα τεχνικά.
Πάντα φιλικά,
Nickrenn

MaGeLaNoS
23-10-09, 20:41
Παντοτε φιλικα μιλαμε κ ανταλλαζουμε αποψεις.Αλλα θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω στο εξης.
Η τεχνολογικη εξελιξη ειναι 1 απο τα κομματια του παζλ κ θα εξηγησω γιατι απο μονη της δεν φερνει την ανοιξη.
Συμφωνουμε νομιζω οτι η δημιουργια ενος νεου κινητηρα μετα το περας μιας 10ετιας ειναι σιγουρα ενα επιτευγμα αδιαμφισβητητο.Εξαλλου επρεπε καποια στιγμη να ακολουθησει η Φιατ κ το ρευμα της εποχης που επιτασσει downsizing στους κινητηρες κ αποδοσεις με την βοηθεια τουρμπο.
Ομως το τεχνολογικο της επιτευγμα δεν εχει την αναμενομενη εμπορικη επιτυχια επειδη η τεχνολογικη εξελιξη που συζηταμε προερχεται απο μια φιρμα με κακο ονομα σε απλα θεματα After Sales κ τεχνικα προβληματα πχ Airbag που θα μπορουσαν να λυθουν εν μια νυκτι.

Επομενως εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι ολα αυτα που προανεφερα ερχονται κ πλαισιωνουν μια τεχνολογικη εξελιξη κ συγκεντρωνουν νεο κοσμο στην φιρμα.Οποτε κατα την αποψη μου δεν μπορει ενα μοτερ η ενα Bravo το οποιο ειναι πραγματι καλο να πεισει εναν απογοητευμενο καταναλωτη που για χρονια απαξιωνεται.

Ελπιζω να γινομαι κατανοητος.

PARHS
23-10-09, 20:50
Παντοτε φιλικα μιλαμε κ ανταλλαζουμε αποψεις.Αλλα θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω στο εξης.
Η τεχνολογικη εξελιξη ειναι 1 απο τα κομματια του παζλ κ θα εξηγησω γιατι απο μονη της δεν φερνει την ανοιξη.
Συμφωνουμε νομιζω οτι η δημιουργια ενος νεου κινητηρα μετα το περας μιας 10ετιας ειναι σιγουρα ενα επιτευγμα αδιαμφισβητητο.Εξαλλου επρεπε καποια στιγμη να ακολουθησει η Φιατ κ το ρευμα της εποχης που επιτασσει downsizing στους κινητηρες κ αποδοσεις με την βοηθεια τουρμπο.
Ομως το τεχνολογικο της επιτευγμα δεν εχει την αναμενομενη εμπορικη επιτυχια επειδη η τεχνολογικη εξελιξη που συζηταμε προερχεται απο μια φιρμα με κακο ονομα σε απλα θεματα After Sales κ τεχνικα προβληματα πχ Airbag που θα μπορουσαν να λυθουν εν μια νυκτι.

Επομενως εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι ολα αυτα που προανεφερα ερχονται κ πλαισιωνουν μια τεχνολογικη εξελιξη κ συγκεντρωνουν νεο κοσμο στην φιρμα.Οποτε κατα την αποψη μου δεν μπορει ενα μοτερ η ενα Bravo το οποιο ειναι πραγματι καλο να πεισει εναν απογοητευμενο καταναλωτη που για χρονια απαξιωνεται.

Ελπιζω να γινομαι κατανοητος.

απολυτα και συμφωνω 10000000000000+

nickrenn
23-10-09, 21:26
Καλέ μου φίλε , MaGeLaNoS ,
τα ίδια ακριβώς λέω και εγώ , με διαφορετικά ίσως λόγια. Απλά δέν συμφωνώ με τήν ισοπέδωση και τήν λογική πού λέει ότι όλοι οι άλλοι αυτοκινητάδες είναι " καλοί " ,
εκτός από τήν Fiat. Κάνε μιά περιήγηση σε άλλα Forum και Club και θα καταλάβεις πολλά. Ισως το Air Bag Failoure καί η περιβόητη ...ρευστοποίηση πλαστικών , να είναι αστεία υπόθεση σε όσα πιθανόν να βρεις εκεί μέσα.
Με εκτίμηση και σεβασμό στήν κάθε άποψη ,
Nickrenn

MaGeLaNoS
23-10-09, 21:45
Κανεις δεν ειπε οτι ειναι τελεια ισα-ισα ολα ειναι βιομηχανικα προιοντα κ εχουν ατελειες κ αστοχιες κ επειδη παρακολουθω αρκετα φορουμ ειναι μια πραγματικοτητα οι βλαβες κ σε παραδοσιακα αξιοπιστες φιρμες.
Απλα η ολη συζητηση μαλλον ξεφυγε στο οτι εκανα μια παρατηρηση πως τα περισσοτερα αυτοκινητα πλεον ειναι πολυεθνικα για λογους κοστους πχ ηλεκτρονικα στην Κινα.

Η ανταλλαγη αποψεων παντα μας βγαζει κερδισμενους σαν ανθρωπους κ καταναλωτες.Παντα φιλικα.

nickrenn
23-10-09, 22:19
Απόλυτα σύμφωνοι ,
και γιά να χαλαρώσουμε λίγο , αφού όντως όλα είναι πολυεθνικά , VIVA ITALIA !!!
Nickrenn