Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Η VW χτυπάει με το Golf ''R'' 2-λιτρο κινητήρα απόδοσης 270ps!



MiKe_KaVaLa
01-02-10, 17:29
http://www.autotriti.gr/_img/TR.gif


Το R20 είναι απλά το ταχύτερο Golf


Οδηγούμε στη Γερμανία το κορυφαίο Golf. Πρόκειται για άλλη μια έκδοση της σειράς R, όμως αυτή τη φορά τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην σε σχέση με το παρελθόν. Ο κινητήρας «κατέβηκε» κατηγορία από τα 3,2 λίτρα του παρελθόντος στα 2 λίτρα, αλλά η ιπποδύναμη ανέβηκε!http://www.autotriti.gr/_img/TR.gif


http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/per20d-7.jpg


Οι εξωτερικές διαφορές είναι αρκετές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, ενώ οι κεντρικά τοποθετημένες εξατμίσεις παραμένουν όπως και στο R32


http://www.autotriti.gr/_img/tr.gif
http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/per20d-3.jpg


Εσωτερικά η βασική δομή φυσικά δεν αλλοιώνεται, αφού οι αλλαγές περιορίζονται σε λεπτομέρειες

http://www.autotriti.gr/_img/tr.gif
http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/per20d-8.jpg


http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/per20d-4.jpg


Τα μπάκετ καθίσματα με τα λογότυπα της έκδοσης προσφέρουν κορυφαία αίσθηση


http://www.autotriti.gr/_img/tr.gif
http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/per20d-9.jpg


Κορυφαίος ο κινητήρας που αποδίδει 270 ίππους...


Όπως γνωρίζουμε από το Σεπτέμβριο του 2009 όπου και ανακοινώθηκαν τα πρώτα στοιχεία σχετικά με το Golf R20, πρόκειται για το ταχύτερο Golf που έχει κατασκευαστεί ποτέ τουλάχιστον από πλευράς επιτάχυνσης. Το θέμα όμως στη συγκεκριμένη έκδοση δεν είναι μόνο οι επιδόσεις, αλλά και η αλλαγή πλεύσης της VW στο συγκεκριμένο όχημα. Αυτό γιατί σε αντίθεση με τον θηριώδη εξακύλινδρο των 3,2 λίτρων της 5ης γενιάς με τον κωδικό R32, το νέο R20 χρησιμοποιεί το γνωστό δίλιτρο του γκρούπ που με υπερτροφοδότηση ανεβαίνει στους 270 ίππους (20 παραπάνω από το R32). Με τον τρόπο αυτό η VW δείχνει τόσο τις περιβαλλοντικές της ανησυχίες, όσο και την επιλογή της σε πιο «γήινη» και καθημερινή τεχνολογία.


Το εν λόγω σύνολο αποδίδει 270 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. (ειδική ισχύς 136,6 ίπποι στο λίτρο) και 350 Nm ροπής από τις 2.500 σ.α.λ. έως τις 5.000 σ.α.λ., και παρόλη την αυξημένη ιπποδύναμη του σε σχέση με το προηγούμενο «R», καταναλώνει 21% λιγότερη βενζίνη. Έτσι η μέση κατανάλωση του είναι τα 8,5 και 8,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα (χειροκίνητο/DSG αντίστοιχα), 2,2 λίτρα λιγότερη δηλαδή σε σχέση με τα 10,7 λίτρα του R32). Έτσι οι χρόνοι των επιδόσεων είναι τα 5,7 και 5,5 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. (για χειροκίνητο και DSG) κάνοντας το R20 το πιο γρήγορο Golf στην ιστορία, ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 250 χ.α.ω. και στις δύο περιπτώσεις. Οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 199 και 195 γρ./χιλιόμετρο για τη χειροκίνητη και την αυτόματη έκδοση αντίστοιχα.


Η ανάρτηση διαθέτει νέα αμορτισέρ/ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκούς, ενώ επιπλέον του καθιερωμένου ESP, διατίθεται και σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του R20, που ονομάζεται DCC και έχει τρεις ρυθμίσεις απόσβεσης: Normal, Sport, Comfort. Το αυτοκίνητο πατά σε ελαστικά διαστάσεων 225/40 και ζάντες 18 ιντσών, ενώ εναλλακτικά υπάρχει και διάσταση 235/35 με ζάντες 19 ιντσών. Εξωτερικά υπάρχουν μαύρες δαγκάνες στο σύστημα πέδησης με το λογότυπο R, νέοι προφυλακτήρες εμπρός/πίσω, φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, τα σήματα της έκδοσης εμπρός/πίσω, φώτα Bi-Xenon εμπρός με σύστημα dynamic cornering, ενώ πίσω το σύνολο ολοκληρώνεται με επίσης LED φώτα, αεροτομή, καθώς και τις κεντρικά τοποθετημένες εξατμίσεις.


Η επαφή Τη διαφορά στην οδική συμπεριφορά κάνει το σύστημα τετρακίνησης με συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς, που αντικατέστησε το παλαιότερο 4Motion. Η βασική διαφορά με πριν είναι ότι το σύστημα δουλεύει ανεξάρτητα από τις συνθήκες πρόσφυσης, αφού μια ηλεκτρική αντλία χρησιμοποιείται για την δημιουργία πίεσης, ενώ στο προηγούμενο σύστημα αυτό καθίστατο δυνατό μόνο με τη διάγνωση της διαφοράς περιστροφής ανάμεσα στους δύο άξονες. Έτσι το σπινάρισμα κατά την εκκίνηση αποτρέπεται πιο αποτελεσματικά, ενώ σε ακραίες περιστάσεις μέχρι και, σχεδόν, το 100% της ροπής μπορεί να διοχετευτεί στον πίσω άξονα. Αυτό, σε συνδυασμό με τη χαμηλωμένη (κατά 25 χλστ.) ανάρτηση και τα σκληρότερα ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές, μας κάνουν ένα δυναμικό σύνολο, με χαρακτηριστικά περισσότερο GT παρά απόλυτου μηχανήματος. Άλλωστε στη VW αποφάσισαν να κάνουν το ESP να μην απενεργοποιείται πλήρως, πράγμα που σημαίνει ότι το παιχνίδι στον πάγο που διακρίνεται στις φωτογραφίες είναι εφικτό μόνο “παράνομα”. Την συνολική εμπειρία ολοκληρώνουν να μεγαλύτερα και ισχυρότερα, σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, φρένα, το πιο “ζωντανό” τιμόνι, αλλά και οι νέοι 18ιντσοι τροχοί αλουμινίου που έρχονται στάνταρ.


Μέχρι το μοντέλο να έρθει στην Ελλάδα την άνοιξη, πρέπει να περιμένουμε για να δούμε αν τα “καλά” μπάκετ καθίσματα, αλλά και η ρυθμιζόμενη ανάρτηση (DCC) θα αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού. Σε κάθε περίπτωση, με την υποσημείωση ότι οι αισθητικές διαφορές από το γρήγορο GTI είναι διακριτικές αλλά εύστοχες και καλόγουστες, μένουμε στην πληροφορία ότι αυτό μπορεί να μην είναι το ισχυρότερο Golf που θα δοκιμάσουμε με το αμάξωμα της 6ης γενιάς του μοντέλου. Άλλωστε ο γερμανικός όμιλος έχει και πιο μεγάλα υπερτροφοδουτούμενα σύνολα στα ράφια του και το πλαίσιο, μάλλον, αντέχει και πολλή περισσότερη δύναμη...



Πηγή:http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/94159.asp

ammoulianiotis
01-02-10, 20:23
Και αυτοι οι γερμανοι, σε περιοδο οικονομικης κρισης βγαζουν τετοια θηρια;;;

MiKe_KaVaLa
01-02-10, 22:50
Και αυτοι οι γερμανοι, σε περιοδο οικονομικης κρισης βγαζουν τετοια θηρια;;;

Δεν νομιζω κυριος η VW να αισθανεται η να περναει καποια κριση...οι πωλησεις της πανε απο το καλο στο καλυτερο! (Βλεπε Scirocco)

ioannidis
02-02-10, 10:27
Δεν νομιζω κυριος η VW να αισθανεται η να περναει καποια κριση...οι πωλησεις της πανε απο το καλο στο καλυτερο! (Βλεπε Scirocco)

Για αυτό προχωράει σε τεχνική ανεργία τον Φεβρουάριο;

ammoulianiotis
02-02-10, 19:12
Δε ξερω τι λετε εσεις αλλα αν ειχα μια καλη καβατζα πετουσα αυτη τη στιγμη το Stilo (γιατι και να το πουλησω δεν προκειται να παρω λεφτα) και επερνα το Scirocco με τη μια!
Οσο για την κριση δεν εννοουσα την εταιρια, για το κοσμο το ειπα!

παντελης
02-02-10, 22:15
μα καλα δε καταλαβαινεται ?
στην ευρωπη που φορολογουνε ιππους δεν υπαρχει διαφορα το R32 με το R20 αφου φορολογικα το ιδιο πληρωνουνε .
ουτε πιστευω κανανε αυτη την αλαγη για το φορολογηκο καθεστος στην Ελλαδα , ποσα R32 μπορει να αγορασει η ελλαδα ωστε οι γερμανοι να κρινουνε οτι το R32 δεν ειναι τοσο εμπορικο και να το αντικαταστησουνε μα ενα διλιτρο?
το ζητημα ειναι γνωστο το μοτερ αυτο δεν αντεχε καθολου και δεν ητανε αξιοπηστο και τελιος αντικειμενικα οποιον και να ρωτησετε εχει να πει οτι ηταν ενα μοτερ που ειχε φοβερο ηχο καλη ροπη και αποδωση αλλα σπαει για πλακα.
κριμα ομως αν το μικρο μοντελο ειναι 1,4 και το μεσαιο 2,0 και το R ειναι παλι 2,0 δε ξερω μου κανει καπως.

αλλα καλο αμαξακι ειναι το γκοφλ και εχει καλη ποιοτητα κατασκευης αλλα και ενα ερωτικο δεσμο με την EXRESS HELLAS .( αν εγω το εχω φορτωσει 2 φορες στα 8 χρονια δυο φιλοι μου δεν λενε να τα κατεβασουνε )

ABARTH DNA
02-02-10, 22:35
καπου ειχα διαβάσει πως με την αγορα golf σου δίνουνε δώρο 8 χρονια οδικη βοηθεια!!!:tongue2::hehe::biggrin::bleh::bleh::ble h:

παντελης
02-02-10, 23:15
θελεις γκοφλ θα παρει και ενα φορτηγακι Express
θελεις φορτηγακι Express παρε δωρο και ενα γκολφ ετσι για να μην γυρνας αδειος.

χαχαχαχαχαχαχααχαχα
αυτες ειναι δουλειες να κονομαμε τρελα λεφτα
να μαζευουμε τα χαλασμενα γερμανικα γιατι τα ιταλικα πλεων δε χαλανε .......................................

MiKe_KaVaLa
02-02-10, 23:54
μα καλα δε καταλαβαινεται ?
στην ευρωπη που φορολογουνε ιππους δεν υπαρχει διαφορα το R32 με το R20 αφου φορολογικα το ιδιο πληρωνουνε .
ουτε πιστευω κανανε αυτη την αλαγη για το φορολογηκο καθεστος στην Ελλαδα , ποσα R32 μπορει να αγορασει η ελλαδα ωστε οι γερμανοι να κρινουνε οτι το R32 δεν ειναι τοσο εμπορικο και να το αντικαταστησουνε μα ενα διλιτρο?
το ζητημα ειναι γνωστο το μοτερ αυτο δεν αντεχε καθολου και δεν ητανε αξιοπηστο και τελιος αντικειμενικα οποιον και να ρωτησετε εχει να πει οτι ηταν ενα μοτερ που ειχε φοβερο ηχο καλη ροπη και αποδωση αλλα σπαει για πλακα.
κριμα ομως αν το μικρο μοντελο ειναι 1,4 και το μεσαιο 2,0 και το R ειναι παλι 2,0 δε ξερω μου κανει καπως.

αλλα καλο αμαξακι ειναι το γκοφλ και εχει καλη ποιοτητα κατασκευης αλλα και ενα ερωτικο δεσμο με την EXRESS HELLAS .( αν εγω το εχω φορτωσει 2 φορες στα 8 χρονια δυο φιλοι μου δεν λενε να τα κατεβασουνε )

Βλεπω ολα τα σχολιασες εκτος απο τους ιππους/ροπες/επιδοσεις... :whistle:


καπου ειχα διαβάσει πως με την αγορα golf σου δίνουνε δώρο 8 χρονια οδικη βοηθεια!!!:tongue2::hehe::biggrin::bleh::bleh::ble h:

:clapping::clapping::clapping:

face
02-02-10, 23:56
Πωωωωωωωωωωωω ρε ζημιάααα....Πωωωωωωωωωωω ρε εργαλείο....!!Που να τα δούμε εμείς αυτά ρεεεεε......Άρε ρε 100 χρόνια μπροστά....Πααααααααααπαπαπαπα.....

παντελης
03-02-10, 00:00
Βλεπω ολα τα σχολιασες εκτος απο τους ιππους/ροπες/επιδοσεις...

αυτα ειναι δουλεια του Auto Πεμπτη.

ammoulianiotis
03-02-10, 20:09
Δεν ξερω που εχετε δει εσεις να κουβαλανε golfakia με σκασμενα μοτερ. Το μονο που εχουν ακουσει τα δικα μου τα αυτια ειναι οτι σκαγαν τα πρωτα 14αρια με τα 170 αλογα.
Απο κει και περα δεν εχω ακουσει τιποτα. Εκτος αυτου ενας θειος εχει το Jetta το 14αρι και το τσακιζει σχεδον καθημερινα στην Εγνατια οδο δεν τον εχει παρουσιασει κανενα προβλημα μετα απο 55-60.000 χιλιομετρα.
Και στην τελικη καλυτερα ενα turbaki 2λιτρο με 270 αλογα παρα 2.4 με 170ατμοσφαιρικα :Ρ

Ειπαμε, ειναι κριμα να μην εχουμε μια καλη καβατζα στην ακρη!

παντελης
03-02-10, 21:47
ααααααααααα ετσι ε.
λοιπον 270 αλογα πληρωνεις και το καλοκαιρακι στο δυναμομετρο βγαζει 240 στο στροφαλο και 197 στους τροχους διλαδι 1 ιππο λιγοτερο απο το δικο μου ..................:worship::worship::worship::wors hip::worship::worship::worship:

ABARTH DNA
03-02-10, 23:23
Και στην τελικη καλυτερα ενα turbaki 2λιτρο με 270 αλογα παρα 2.4 με 170ατμοσφαιρικα

μην αρχιζουμε παλι την ιδια συζήτηση παιδια,οπως και σε ενα αμαξι δεν ειναι μονο και το ποσα αλογα βγαζει το μοτερ!!!

τωρα αν ειναι να δώσω ενα σκαμο λεφτα για να παρω το golf r20 και να πηγαίνει καλα μονο στα χιονια οπως βλεπω στα διαφορα τεστ.........δεν παω να παρω καλύτερα κανενα τζιπακι???:hehe::hehe::bleh::bleh:

ammoulianiotis
03-02-10, 23:38
Οπως και να το κανουμε γουστα ειναι αυτα, γουσταραμε ολοι και πηραμε το Στιλο, τωρα ηρθε η στιγμη να το αλλαξουμε με κατι καλυτερο γιατι οπως και να εχει η τεχνολογια περπαταει.
Τωρα αν εσεις εχετε κολλησει οτι το Stilo ειναι το καλυτερο Built ever car, τοτε δε μπορω να σας αλλαξω γνωμη.

ABARTH DNA
03-02-10, 23:57
Οπως και να το κανουμε γουστα ειναι αυτα, γουσταραμε ολοι και πηραμε το Στιλο, τωρα ηρθε η στιγμη να το αλλαξουμε με κατι καλυτερο γιατι οπως και να εχει η τεχνολογια περπαταει.
Τωρα αν εσεις εχετε κολλησει οτι το Stilo ειναι το καλυτερο Built ever car, τοτε δε μπορω να σας αλλαξω γνωμη.

ελα ρε συ πλακα κανουμε κακο ειναι???

απλα μερικα πραγματα δεν ειναι και οπως τα λενε τα περιοδικα!!!

μετα η τεχνολογια δεν προχωρα μονο στους αλλους,και το γκρουπ της fiat εξελίσσεται παραλληλα,δεν ειδα ομως να γραφετε κατι με τοσο δεος για ενα καινουριο ιταλικο??? εκει κόλλημα με τα golf λες και ειναι κατι εξωπραγματικό,οι αλλοι δεν φτιαχνουν αμαξια μονο η vw???

παντελης
04-02-10, 00:52
αυτο ακρηβως ειναι το νοημα ξεκοληστε .
επιδη πετανε μια διαφημηση τσιμπανε ολοι και οταν σπανε τα μοτερ και τα DSG τοτε λεμε ανεκδοτα να περασει η ωρα .
δε σας βλεπω ομως να σχολιαζεται με τον ιδιο ενθουσιασμο την MiTo GTA που το γκολφακι του σκηζει για πλακα παντου
ουτε κανεις να μηλαει (εκτως τριων παιδιων) για την 159 TBi 1,75 που αν δεν το εχετε κανει test drive απλα δε πρεπει να μηλατε.
και επιδη εγω εχω κανει πολλα Test Drive σε
alfa romeo MiTo -159 3,2 Q4 , 159 1,75 TBI - 2,4 20v Mje -GT 3,2 GTA - GTA 156 3,2 - GTA 156 power by Autodelta -156 3,8 1,8Tit -166 2,0 T - 166 2,4 20v Mjet 220hp
WV golf 1,4 -2,0tfsi - siroco 2,0 tfsi
Audi A3 1,8T - S3 TFSI -A5 -R 8 4,2
BMW M3 e46 -523 compresor -
Mersedes clk 230
skoda TFSI RS
Lancia K - thesis 3,2 - delta 1,8 T -integrale 350 hp
Ferrari 360 Modena
Porshe GT#-911 turbo-carrera 4 -Cayen 3,2 -cayman
opel corsa 1,2 -1,6 OPC -astra OPC
FIAT PUNTO ABARTH 1,4 -Stilo ABARTH 2,4 20v GT( το δικο μου)
και πολλα αλλα εχω βρει πολλες διαφορες οστε να επιμενω στα ιταλικα μπορει να ειναι γουστα αυτα αλλα στη τελικη ολα τα ιταλικα ειναι πολυ μπροστα σε τεχνολογια και σε φινίρισμα και σε ποιότητα κατασκευης
γιατι η ποιοτητα κατασκευης δε μπορει να κριθει μονο απο το πως ακουγεται η πορτα οταν κλεινει αλλα το γεγονος οτι απο μοτερ λεδιερες τα γερμανικα
απο σαμαν τι να πρώτο πεις υποτίθεται γερμανική ποιότητα συτοι οι θερμοστασες δε λενε να ξεκωλησουνε και τα αμαξακια θελουνε δε θελουνε πανε στο μαστωρα.
δε βαριεστε εμεις να ημαστε καλα και τα ιταλικα μας.

MiKe_KaVaLa
04-02-10, 00:58
Οπως και να το κανουμε η VW θεορειται τα τελευταια χρονια μια εταιρια Νο1 στην ευρωπη (με τα λεγομενα περιοδικων δεν το λεω εγω αλλα το πιστευω) και ακομα χτιζεται σε γερα θεμελια. Εχει δυνατα ''χαρτια'' ,απο που να αρχισω....tuareg,tiguan,scirocco,polo,golf,jetta,e os,passat,passat cc (τα πιο δυμοφιλεστερα) .Ποια Ιταλικη εταιρια εχει τοσο δυμοφιλοι μοντελα και με νουμερα πωλησεων που δεν πιανονται...

Να παρουμε και το θεμα των κινητηρων...ενα λαθος εκανε η VW και με τον μονο κινητηρα οπως αναφερεται και ο ammoulianotis ειναι ο GT 1.4 170ps...ενταξει το ξεπερασε, κι εσεις το χτυπατε. Εχει προχωρησει σε πιο ''βαθια νερα'' ,μην κολλατε στον παλιο TSI.

Ενταξει δεν λεμε τεχνολογικα ολες οι εταιριες ακολουθανε κατα ευθυνη τις αναγκες καθε αυτοκινητοβιομηχανιας. Δεν λεμε καλη η Fiat,πιο καλη η Alfa Romeo... αλλα την VW μονο η BMW και η Mercedes μπορουνε να την αντικρισουνε face 2 face...

Αποψη μου... Και καταβαθος για να ξερεται τρελενομαι με οτι εχει σχεση τα Ιταλικα, αλλα τα Γερμανικα ειναι σε αλλη διασταση!


Προς ammoulianotis : Φιλε κι εγω αν ειχα αυτην την καβατζα αυτο θα διαλεγα,δεν με νοιαζει με ποιον κινητηρα...

ABARTH DNA
04-02-10, 01:51
αχ ρε mike τι να πω τωρα??? τελος παντον γουστα ειναι αυτα,ενα θα πω τελευταιο:το οτι καποιος πουλαει περισσότερο δεν τον κανει και καλύτερο!!!

μετα κατόρθωμα δεν ειναι να βγαλεις 270 αλογα απο 2λιτρο τουρμπο και τετρακινηση,η μιτσουμπισι και η σουμπαρου τα εχει 15 χρονια πριν αυτα τα αλογα,

ακομα και η fiat με τα κουπε limited τα ειχε πριν 12 χρονια και κινηση μπροστα,

δηλ σιγα το φοβερο πραμα πια.......να μου λεγατε για το focus rs το καινουριο να πω ναι,μπράβο,ναι τεχνολογια που πηγε ενα βημα μπροστα,αλλα vw??????????????????????????????????????????

MaGeLaNoS
04-02-10, 03:04
Για γελια ειμαστε..

ioannidis
04-02-10, 11:00
Εγώ ένα πράγμα ξέρω!
Ότι τα Fiat έιναι τα μοναδικά αυτοκίνητα που τα βάζεις μέσα για μια γρατζουνιά και τα πέρνεις 2-3 μήνες μετά!

Αίσχος! Αλητεία! Ψευτικουριά!
Να φύγετε, να πάτε αλλού!
Να πάρετε όλοι σας Γερμανικά!
Πουλήστε όλοι τα Ιταλικά σας (μπας και περισσέψει και κανένα ανταλλακτικό και για μας στο μέλλον)

Ζήτω η Βαβαρία!
Ζήτω τα αυτοκίνητα του λαού και καλά (VW)!
Ζήτω στο κιτ επιδιόρθωσης των 900€ για τις βαλβίδες των TSI!
Ζήτω τα καμένα λάδια των TFSi!
Ζήτω το Sirocco που περνά και παίζει Ρόκο...

(...σιχτίρ...)

MiKe_KaVaLa
04-02-10, 11:34
Για γελια ειμαστε..

Αντε κι εσυ παραπονιαρη...ανανεωθηκε και το Corsa! :P

παντελης
04-02-10, 18:36
ειναι γεγονος ρε παιδια διλαδι τι σας εχει κανει μαγια η WV ?
εγω το διλωνω οτι αν υπηρχε περιτπωση να αλλαξω το αμαξι μονο για 2 επιλογες θα εφευγα απο τη Fiat
1 θα διαλεγα το 159 TBi 1,75 που με καληπτει απο το ζητημα οικογενιακων διαστασεων και βασικα εχει και γκαζακι καλο ενα πλαισιο πολυ καλητερο και εχει και βελτιωτικο μελλον.
διλαδι μπορει να γινει ενα ερπετο με 20αρες και με φρεναρες παντα σε κοκκινο και κτλ.
2 επιλογη ειναι το Focus RS που ειναι 2,5 σαν το δικο μου ,ειναι 5κιλυνδρο σαν το δικο μου ,ειναι τριθυρο Spor σαν το δικο μου εχει πολυ απεχτο σαλονι σαν το δικο μου , εχει μπλοκε διαφορικο σαν το δικο μου και εχει 80 αλογα περισοτερα απο το δικο μου καθως και ενα φοβερο Body kit γενικα μου αρεσει σαν επιλογη αλλα δεν ειναι λογικο να αλλαξω το ABARTH για το Focus τι στιγμη που περιπου εχω το ιδιο πραγμα ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΙΟ ΔΥΝΑΤΟ.
ΑΡΑ ΜΟΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 159 και αν αποκτησω γκαραζακι να ημαστε καλα μπορει να το παρω και αυτο.
το στιλο ομως δε το πουλαω δε το πουλαω.

MiKe_KaVaLa
05-02-10, 10:46
2 επιλογη ειναι το Focus RS που ειναι 2,5 σαν το δικο μου ,ειναι 5κιλυνδρο σαν το δικο μου ,ειναι τριθυρο Spor σαν το δικο μου εχει πολυ απεχτο σαλονι σαν το δικο μου , εχει μπλοκε διαφορικο σαν το δικο μου και εχει 80 αλογα περισοτερα απο το δικο μου καθως και ενα φοβερο Body kit γενικα μου αρεσει σαν επιλογη αλλα δεν ειναι λογικο να αλλαξω το ABARTH για το Focus τι στιγμη που περιπου εχω το ιδιο πραγμα ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΙΟ ΔΥΝΑΤΟ.

Η Ford ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει μια πιο δυνατή έκδοση του συλλεκτικού της Focus RS, προς το τέλος του 2010. Το αυτοκίνητο θα ονομάζεται RS Clubsport και θα παραχθεί σε μόλις 500 μονάδες. Ο βελτιωμένος κινητήρας των 2,5 λίτρων θα αποδίδει πλέον 350 ίππους, με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε μόλις 5 δλ., ενώ το μοντέλο θα έχει πιο σκληρή ανάρτηση και ελαφριά αγωνιστικά μπάκετ. Εκτός όμως από αυτή την έκδοση, όλο και αυξάνονται οι φήμες που θέλουν το νέας γενιάς Focus RS (που παρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ) να χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία σε αντίθεση με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,5 λίτρων του τωρινού μοντέλου. Οι αλλαγές όμως στο μελλοντικό RS συνεχίζονται αφού αντί για το επαναστατικό σύστημα RevoKnuckle στην εμπρός ανάρτηση και το μπλοκέ διαφορικό της Quaife, το πιθανότερο είναι το νέο μοντέλο να είναι πλέον τετρακίνητο. Ο συνδυασμός του ηλεκτρικού συστήματος θα περιλαμβάνει δίλιτρο EcoBoost σύνολο που θα δίνει την κίνηση εμπρός, και ηλεκτροκινητήρα που θα δίνει τη δύναμη πίσω. Το αποτέλεσμα θα είναι και πάλι οι 300 ίπποι, αλλά με αισθητά μειωμένη κατανάλωση και ρύπους. Όπως και να’ χει το νέο RS δεν θα το δούμε σε λιγότερο από 3 χρόνια, ενώ η Ford εντωμεταξύ θα καλύψει το κενό με μια έκδοση ST που θα χρησιμοποιεί δίλιτρο κινητήρα EcoBoost 240 ίππων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.



Τσίμπα το αν μπορείς Παντελή...

stilonas 1.6
05-02-10, 12:06
το RS το οδηγησα και επαθα πλακα!!!! αλλα και αυτο πρεπει να υποκλεινετε μπρωστα στο Golf το οποιο τωρα τα περιοδικα σκεφτονται να το συγκρινουν μονο με buggati veron αλλα επιδη η veron ομως δεν εχει τοσο καλη ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ παλι θα βγαινει δευτερη..... DAS AUTO

παντελης
26-02-10, 07:51
RSι χαζομαρες να πως ψαρευουνε στο Καναδα


http://www.youtube.com/watch?v=rvW3Niy-SA8&feature=popt02us08