Επιστροφή στο Forum : golf 2,0 gti
ενας παλιος συμαθητης μου αποκτησε ενα καινουργιο golfaki 2,0 Gti το τελευταιο μοντελο και μου εδωσε να κανο μια βολτα .
οι εντιπωσεις ειναι καλες αλλα πιστευω οτι για να γινει αμαξι κανονικο θελει λεφτα .
δε λεω εχει πολυ καλες επιδοσεις αλλα λιωνει στο σπινιαρισμα και οταν στρηβεις τα παντα εινναι πιθανα απο το να στρηψεις μεχρι να πας για καινουργιο αμαξι.
εχει πολυ καλο διακοσμο αρκει να παρεις την πλουσια εκδοση
σε χρωματακι ασπρο με ανθρακι 19αρες ειναι εντιπωσιακο αλλα μιαζει με ολα τα προιγουμενα μοντελα.
παντως ειναι καλο σαν αμαξι .
καει λιγο παραπανω απο αυτα που λεει ο κατασκευαστης αλλα αυτο συνηθως συμβαινει για ολα τα αυτοκινητα.
αν και σχεδον καινουργιο με 4000 km περιπου (θεωρικα σφυχο μοτερ) φορτωνε καλα μονο αυτο που με χαλαει ειναι το περιωρισμανο φασμα σε σχεση παντα με το δικο μου που για το περισοτερο κοσμο δεν ενωχλει καθολου .
ενα αλλο ειναι η βελτιωσημοτητα που εχει μιας και υπαρχουνε απο ανταλακτηκα και βελτιωτικα προ'ι'οντα ενα σωρο.
ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΘΥΜΗΖΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΗ ΜΕΡΚΕΛ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑ ,ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΕΚΑΝΑ ΒΟΛΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΒΑΖΩ ΦΩΤΙΑ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ
ΑΕΡΑ GOLFΑΔΕςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς ςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
Παντελη πες μου οτι δεν επαθα καταρρακτη στα ματια κ σε βλεπω να γραφεις καλα λογια για VAG...
Συμφωνω απολυτα ομως σε αυτο που γραφεις οτι μοιαζει με ολα τα προηγουμενα μοντελα.
βασικα για αυτα που υποσχετε το golf δεν αξιζει γιατι δεν τα εχει αλλα εχει επιταχυνση αλλα εκει που λες αντε τωρα που ποιασαμε 5500 6000 τωρα θα μας δωσει και μια γερη κλωτσια αλλα μαπα το καρπουζι εγραψα οτι καλο ειναι αλλα εχει το χαρατηρα ενως ντιζελ χωρις να εχει τουλαχιστον τη ροπη που θα περιμενες αλλα και μια ποιο λογικη καταναλωση .
και εγραψα οτι ο διακοσμος καλος ειναι αν παρεις την ποιο πλουσια εκδοση .
διαφορετικα αν πας να παρεις το υποτιθεμενο ACTIVE σε golf Gti καλητερα να μην το παρεις γιατι ειναι ελεηνη η κατασταση .
ειληκρινα προσπαθεισα να βρω καλα στοιχεια να γραψω και ειναι η τελευταια φορα που το εκανα γιατι παιδευτηκα πολυ.
Ωχ έπεσε και το τελευταιο ιταλικο κάστρο...
Αφου είπε και ο Παντελής καλα λόγια για τα γερμανικά χάλασε ο κόσμος...
Είναι γνωστο οτι ο Παντελής θα είναι ο τελευταίος ιταλόφιλος που θα μείνει στο κόσμο ότι και να γίνει ακομη και αν η VW βγαλει 300 άλογα απο 1400 κυβικά και τα πουλαει 15 χιλιάρικα γιατι και πάλιι δεν θα είναι ιταλικά... http://emoticons4u.com/happy/045.gif
πολυ περισσότερο απο αυτο που γράφεται.
ολα στο κοσμο να πηγαίνανε στραβά και αν ο Ντουτσε αναστενοτανε απο τους νεκρούς παλι το ιταλικό αμαξι θα ηταν μεσα στη καρδια μου.
το γερμανικο προ'ι'ον ειναι απο τη φυση του λιτό χωρις φαντασία περιορισμένης απόδοσης και μικρης ευχαρίστησης .
ειναι καποιος πλουσιος εδω στο Βολο που εχει παραγκειλει εδω και μερικους μηνες (ετσι λεει) ενα R8 V10 Audi και ακομη το φτιαχνουνε .
μα καλα 2000 βιδες και εγω προσωπικά τις ξεβιδώνω και τις ξαναβιδωνω μεσα σε 34ωρες και τελειώνω μια μετατροπή ολόκληρη αουντι δε μπορεί να το φτιαξει ποιο γρηγορα.
και σιγα το αμαξι που θελει τοσο καιρο για να φτιαχτει.
ενω πας και περνεις την Ferrari F430 Scuderia εαν εχεις το **** βεβαια και μεσα σε 1 μηνα το εχεις το ΑΜΑΞΙ .
για εμενα σε αυτο το κοσμο των supercars η θα μπαινεις με τα σωστα ονοματα η μην μπαινεις καθολου με ιμημετρα.
αλλα μεχρι και το σλιπακι ειναι οντως ιταλικο γιατι σε θεμα ντιζαίν και ποιότητας οι ιταλοι δε παιζοντε .
τωρα να πω και μια ακομη αληθεια
εδω και λιγες μερες μου εχει χαλασει ο πολλαπλασιαστης και λογο της Bosch (παλι γερμανικη εταιρια) εχει εληψη το συγκεκρημενο ανταλακτηκο περασε ενα παλικαρι και το παζαρευε το αμαξι μου και οταν του ειπα οτι εχει ενα θεμα με το πολλαπλασιαστή και γιαυτο δεν το βαζω μπροστά κτλ. μου ειπε ''ε σιγα αυτο δεν ειναι προβλημα του μπαμπα (του) το Jetta εχει αλλαξει 3 φορες μοτερ 1,6 γιατι τι μια εκεγε λαδια και τις αλλες δυο φορες επασε (και με παραπονο) μακαρι να εκεγε πολλαπλασιαστές και να μην παθαινε το μοτερ τιοποτα.
αλλα μην κανουμε τα ασπρα ΜΑΥΡΑ ειπα καλο ειναι το golf αλλα δεν ειναι καλητερο απο το stilo .αυτο ειπα
απλα οσοι δεν καταλαβαινουνε τι εγραψα πολυ απλα οτι διαβαζουνε το εξηγουνε οπως τους αρεσει εγω ομως δεν ειμαι το 'μαντιο των Δελφων' να τα γραφω με διφορούμενη άποψη και οπως τον βολεύει τον καθε εναν να τα εξηγεί εγω ειπα οτι ειναι πολυ λίγο για τα λεφτά του και αν δινει την εντύπωση οτι κατι κάλο θα σου δωσει πατώντας τελικά δεν το εχεις και για να γινει ενδιαφέρον θελει πολλά λεφτά.
αλλα και παλι οπως λεει ο φιλος ο Tokis η φιατ έβγαλε απο τον 1,4 το μοτέρ 365 άλογα , έτρεξε σε αγώνα αντοχής στη Βαλενθεις για 6 ολοκληρες ωρες τους πηρε και τα σώβρακα με το 500αρακι και τελος τι να μας πεις τωρα και εσυ .αν η wv μπορέσει να φτιάξει τα 14αρια της να μην καίνε λάδι και να μην σπάζουνε με τις μανισιες ιπποδυνάμεις τοτε ισως ετσι πληροφοριακά να το ξαναποιασουνε το θέμα αλλα οπως ειπα για τα supercars ετσι θα πω και για τα απλα cars αν ειναι ειναι να μιλήσουμε για cars με ψυχή να μιλήσουμε για αυτα που διαθετουνε ψυχή και οχι για αυτά που προσπαθούν να αποκτησουνε ειτε με διαφημίσεις και ατοπα test ειτε μεσο αυτοτριτης.
τη καλημέρα μου σε ολους .
ανα δω τι αλλο θακουσω καλα ειμαστε σοβαροι???ειναι καλητερο το stilo απο το gti??ρε παιδια ελεος ποια πως γινετε να συγκρινεις ενα αμαξι 15000 με ενα που κανει τα 3πλα?ι ακομα κ ενα abarth με ενα gti?δεν εχουν καμια σχεση απολυτος καμια ειπαμε ναμαστε φανατικοι με τα ιταλικα αλλα μεχρι ενα σημειο
MiKe_KaVaLa
26-03-10, 17:53
http://autotraderca.files.wordpress.com/2009/10/10_volkswagen_golf_gti_00300.jpg
http://autotraderca.files.wordpress.com/2009/10/10_volkswagen_golf_gti_00200.jpg
http://www.carblog.co.za/wp-content/uploads/2008/10/new-golf-gti-1.jpg
http://www.caranddriver.com/var/ezwebin_site/storage/images/reviews/hot_lists/high_performance/vw_audi_central/2010_volkswagen_golf_rabbit_gti_official_photos_an d_info_car_news/2010_volkswagen_golf_rabbit_gti_official_photos/vwgti_10_real_11/1674225-1-eng-US/vwgti_10_real_11_cd_gallery.jpg
Tα συμπερασματα δικα σας... Για μενα απλα Perfect!
εγω λεω αυτο που πιστευω βαση οτι τα εχω δοκιμασει και τα δυο .τωρα αν εσυ δε εχεις δοκιμασει τι θα πει Abarth 2,4 20v και πηγες κατ' ευθειαν στο GTI τι να σου πω εγω φταιω .
παντως ειναι πολυ καλητερο αν και παλιοτερο και ας στοιχιζε λιγοτερο .
ποιος ειναι ποιο κερδισμενος αυτος που εδωσε πολλα για το ιδιο πραγμα η' αυτος που εδωσε λιγα για πολλα περισοτερα που ευτυχως δε φαινοντε στα χαρτια γιατι αλλιως θα ειχε γεμησει ο τοπος Abarth.
και απο αυτο να καταλαβαιτε ποσο τσιγκουνια πεφτει στο μαγαζι στης wv που ακομη τοσα μοντελα περασαν και ακομι μετην ιδια ζαντα το πουλανε . ελεος τι δεν εχουνε φαντασια η' λεφτα?
χαθηκε να βαλουνε μια ζαντουλα σκορπιος σε 19αρα μπα και ομορφηνει.
Αυτo το παιχνιδακι καθε φορα να λεει ο Παντελης κατι για VW κ να τσιμπατε ολοι σαν τα ψαρια δεν σας κουρασε? :S
Εγώ πιστεύω πάντως ότι το Stilo είναι καλύτερο από κάτι corsa με βινύλιο στο καπό... μακράν!
για ποιον κανει ντιν νταν η καμπανα?
εσυ παλικαρι μου τι respect ειναι αυτο τοσο πολυ φτιαχνεσε με το golfaki που ειναι ασπρο
μηπως φτιαχνεσε γενικα με τα ασπρα ?
γιατι να ξερεις και η 599 βγηκε σε ασπρο αλλα δε σε ειδα να κανεις ετσι ?
ειναι πιστευω το συνδρομο του γαμπρου που οτι ασπρο βλεπει το θεωρει ομορφοκαι το βραδι θελει να κοιμηθει μαζι του.ελεος .
Εγώ πιστεύω πάντως ότι το Stilo είναι καλύτερο από κάτι corsa με βινύλιο στο καπό... μακράν!
Εχεις δει γατα να γλυστραει στο βινυλιο επανω?Ζημια θα παθεις..
MiKe_KaVaLa
26-03-10, 23:06
εσυ παλικαρι μου τι respect ειναι αυτο τοσο πολυ φτιαχνεσε με το golfaki που ειναι ασπρο
μηπως φτιαχνεσε γενικα με τα ασπρα ?
γιατι να ξερεις και η 599 βγηκε σε ασπρο αλλα δε σε ειδα να κανεις ετσι ?
ειναι πιστευω το συνδρομο του γαμπρου που οτι ασπρο βλεπει το θεωρει ομορφοκαι το βραδι θελει να κοιμηθει μαζι του.ελεος .
Αν αυτο πηγαινει σε μενα να σου πω οχι μονο με ασπρα, φτιαχνομαι μονο με τα μαυρα την ημερα... και τα ασπρα ειναι για να με ξεχωριζουν κατι τυποι σαν εσενα την νυχτα...
Α,ρε παντελη ελεος!
μα καλα σου ειπα εγω ελεος και μου το λες και εσυ ?
ελεος ελεος δυο φορες
εδω ειναι ιταλοφιλο club ειπαμε λιγα σχολεια για το χαζογερμανικο αμαξακι ενταξι αντε φτανει αντεφτανει
μα καλα τι εχεται παθει ολοι βλεπεται γερμαικη γκομενα και παθενεται ζημια μπα και φαντασιωνεστε με τη Μερκελ με ζαντιερες ?
αυτο να ακουσω οτι ολοι οι γερμανοrespectαδες οτι οταν βλεπεται την γερμανιδα χιτλερουνιωθεται κατι μεσα στο βρακακι σας εγω εχω φιγει απο το club.
να μια ευκαιρια να μην ξανασταυρωσετε γκομενα και να απαλαγειτε και απο μενα
Μια εύλογη απορία : Κάποιο φίλοι - μέλη του club , που από ότι έχω εγώ τουλάχιστον αντιληφθεί , έχουν πάθος με τα Γερμανικά αυτοκίνητα ( Golf κλπ ) και που φυσικά είναι αναφαίρετο δικαιωμά τους ,η απορία μου λοιπόν είναι γιατί κατέχουν και οδηγούν STILO , PUNTO ,BRAVO κλπ , απο τη στιγμή που στίς ίδιες τιμές υπάρχουν και Γερμανικά.
Μήπως αυτό απο μόνο του λέει πολλά ;
Με εκτίμηση ,
Jason
Τι ψάχνεις και συ ρε Jason... άστο να πάει...
Το θέμα είναι το βινύλιο στο αμάξι. Εκεί είναι το ζουμί!
:D:D:D
Το θέμα είναι το βινύλιο στο αμάξι. Εκεί είναι το ζουμί!
:D:D:D
Θα το ματιασεις ρε καναρινι..
Και τώρα που το σκέφτομαι... αν το γατί γλιστρά στο βινύλιο και βγάλει νυχάκια... τι γίνεται;
Και τώρα που το σκέφτομαι... αν το γατί γλιστρά στο βινύλιο και βγάλει νυχάκια... τι γίνεται;
Σου το παρταλιαζει κ γλυτωνεις το καπο απο νυχιες...βεβαια κ ενα αεροβολο δεν ειναι κακη ιδεα..
http://autotraderca.files.wordpress.com/2009/10/10_volkswagen_golf_gti_00300.jpg
http://autotraderca.files.wordpress.com/2009/10/10_volkswagen_golf_gti_00200.jpg
http://www.carblog.co.za/wp-content/uploads/2008/10/new-golf-gti-1.jpg
http://www.caranddriver.com/var/ezwebin_site/storage/images/reviews/hot_lists/high_performance/vw_audi_central/2010_volkswagen_golf_rabbit_gti_official_photos_an d_info_car_news/2010_volkswagen_golf_rabbit_gti_official_photos/vwgti_10_real_11/1674225-1-eng-US/vwgti_10_real_11_cd_gallery.jpg
Tα συμπερασματα δικα σας... Για μενα απλα Perfect!
Εγώ γιατί βλέπω ένα 14αρι με μεγάλες ζάντες?? Δηλαδή όποιο αυτοκίνητο βλέπεις με μεγάλες ζάντες είναι όμορφο? Για εμένα το παλιό είναι πολύ πιο όμορφο, ιδιαίτερα από πίσω... Αλλά σε τέτοια αυτοκίνητα το ζουμί είναι αλλού και εκεί πιστεύω πως το gti είναι πολύ μπροστά!
MiKe_KaVaLa
27-03-10, 21:47
Δεν μιλαμε για ομορφια, την πρωτια την εχει το Bravo.Εδω μιλαμε για 2λιτρο κινητηρα TSI ο οποιος ειναι πυραυλος με 210 αλογα.Να πω ομως οτι το αμαξακι αυτο θα σε κανει πιο φτωχο κατα 30.000 ευρω οποτε δεν συγκρινουμε κατι με κανενα Fiat, και λογο αποδοσης και λογο τιμης.
MiKe_KaVaLa
27-03-10, 21:55
μα καλα σου ειπα εγω ελεος και μου το λες και εσυ ?
ελεος ελεος δυο φορες
εδω ειναι ιταλοφιλο club ειπαμε λιγα σχολεια για το χαζογερμανικο αμαξακι ενταξι αντε φτανει αντεφτανει
μα καλα τι εχεται παθει ολοι βλεπεται γερμαικη γκομενα και παθενεται ζημια μπα και φαντασιωνεστε με τη Μερκελ με ζαντιερες ?
αυτο να ακουσω οτι ολοι οι γερμανοrespectαδες οτι οταν βλεπεται την γερμανιδα χιτλερουνιωθεται κατι μεσα στο βρακακι σας εγω εχω φιγει απο το club.
να μια ευκαιρια να μην ξανασταυρωσετε γκομενα και να απαλαγειτε και απο μενα
Ελεος απο μερια μου που αρπαζεσαι κατευθιαν αν πουμε κατι για καποιο αλλο μοντελο αλλης μαρκας. Ομως θελω να σε δω κι εδω... το Grande punto abarth 1.4 t-jet 185ps essesse ειναι ποιο ομορφο απο ολα τα Fiat που εχω δει μεχρι τωρα και εχει και για πρωινο κατι Fiat Stilo Abarth 2,4 6speed... :hehe: :console:
Ελεος απο μερια μου που αρπαζεσαι κατευθιαν αν πουμε κατι για καποιο αλλο μοντελο αλλης μαρκας. Ομως θελω να σε δω κι εδω... το Grande punto abarth 1.4 t-jet 185ps essesse ειναι ποιο ομορφο απο ολα τα Fiat που εχω δει μεχρι τωρα και εχει και για πρωινο κατι Fiat Stilo Abarth 2,4 6speed... :hehe: :console:
τωρα γραφεις σωστα φιλε ναι μπορει να τα εχει για πρω'ι'νο οπως λες αλλα ειναι αδερφι και οπως εγω δε τα πειραζω ετσι και αυτα δε με πειραζουνε .
αλλα ειναι το ατιμο πολυ αγριο το abarth punto .
Μια εύλογη απορία : Κάποιο φίλοι - μέλη του club , που από ότι έχω εγώ τουλάχιστον αντιληφθεί , έχουν πάθος με τα Γερμανικά αυτοκίνητα ( Golf κλπ ) και που φυσικά είναι αναφαίρετο δικαιωμά τους ,η απορία μου λοιπόν είναι γιατί κατέχουν και οδηγούν STILO , PUNTO ,BRAVO κλπ , απο τη στιγμή που στίς ίδιες τιμές υπάρχουν και Γερμανικά.
Μήπως αυτό απο μόνο του λέει πολλά ;
Με εκτίμηση ,
Jason
Φιλε δ λεμε αυτο αλλα αν ειναι δυνατον να συγκρινεις αυτα τα 2 αμαξια ολοι ιταλικα εχουμε αλλα ελεος πια δεν ειναι κ το καλητερο αμαξι το stilo μη τα ισοπεδονουμε ολα.τα πιστευετε αυτα π λετε ειναι δυνατον να βγαζετε το gti κ να λετε οτι ειναι καλητερο το stilo?ειναι για γελια αυτο μ κοιτατε π δ σας λενε τιποτα κανεις απλα γιατι δεν υπαρχει κοσμος κ μιλανε οι ιδιοι κ οι ιδιοι οι οποιοι ειστε κολλημενοι με το stilo τα λεω φιλικα αυτα οχι με τσαμπουκα αλλα δ γινεται ν λεμε παραλογιες τωρα αυτο σε οποιοδηποτε κ να το πεις θα βαλει τα γελεια οτι ενα stilo abarth κιολας π ειναι 2.4 ειναι καλητερο απο το gti.δ μιλαμε γενικα οτι τα γερμανικα ειναι καλητερα οχι καλητερα δεν ειναι με τιποτα κ για μενα κ εγω π πουλησα το stilo πηρα mito qv μετα 170 αλογα κ μου εφτασε κ 23500 με τα εξτρα δ πηρα γερμανικο εννω αρκετοι μ λεγανε ν παρω γερμανικο εμεις σιγκρινουμε 2 μοντελα stilo k gti οχι ιταλικα γερμανικα,
Ξερω γιατι το γραφεις αυτο και να δεις που θα δωσεις την απαντηση μονος σου.
πηρες ενα ιταλικο απο τα ακλητερα της κατηγοριας στα 1,4 με 170 αλογακια και με πολυ συνχρονη τεχνολογια .δε υπαρχει περιπτωση να το συγκρηνεις με το Gti αλλα με το GT το συγκρινεις ανετα ετσι δεν ειναι?
γιατι ειστε στην ιδια κατηγορια κιβικων ασχετα νομιζω οτι το Gt μπορει να ειναι λιγο μεγαλητερο σε διαστασεις(αυτο δεν το θυμαμε συγουρα)
το Abarth 2,4 20v αν θελαμε να το συγκρινουμε με το golf με ποια εκδοση θα το συγκριναμε για πες μου γιατι αν μου πεις με το 1,4 που βγαζει 170 αλογα θα γελασω εγω.
γιατι με αυτη τι λογικη να κανουμε ενα συγκριτικο σε μια 360 Modena και με ενα toyota starlet 1,3 turbo που εχουνε την ιδια αναλογια ιππων/κιλα και να λεει ο καθενας τα δικα του.
οπως καταλαβενεις για κουβεντα να κανουμε αν θελεις επεσες στον ιδικο αλλα δεν θα οδηγησει πουθενα οπως εχει συμβει πολλες φορες στο παρελθων.
το golf ειναι ενα αμαξι 8-9 χρονια μετα απο το δικο μου και εχει κατι καινουργιο να πει στο κοσμο αλλα ειναι λιγο.
το Golf περα απο τις προκαταλιψεις μου θα το αγοραζα αν ειχε μοτερ fiat coupe αλλα 2,4 20νΤ την αναρτηση και την τετρακινηση της 159 με το εσωτρεικο τις MiTo GTA και την θει'ικη ομορφια της 8c
αλλα επιδι ξερω οτι αυτο το παντρεμα δε γινεται γιαυτο σου λεω οτι το Stilo μου ειναι καλητερο απο το γοφλλ.
και ακομη δεν εχω φτιαξει αυτα που θελω να φτιαξω.
εγω βλεπω MiTo και παθενω βλεπω γερμανικο και ανακταευωμαι τι μου λες τωρα .
αλλα ετσι ειναι μια γυναιακα που μπορει να σε τρελενει με τα παντα της μολις την αποκτησεις δε τι συγκρινεις με του γειτονα γιατι πιστευεις οτι του γειτουνα ειναι καλητερη εστω μονο σε ενα τομεα ασχετα αμα του γειτωνα ειναι μπαζο σε ολα τα αλλα θεματα.
επισεις ασχετο οτι με τι δικια σου μπορει σκουφιαζετε ο κοσμος ολος λεμε τωρα ασχετο.
αναφερω το παραδειγμα γυναικα για να το καταλαβουμε ολοι καλητερα.
οποτε αστο να παει απο κει που ηρθε το γκοφλ να τελιωνουμε ειναι αυτο που ειναι για αυτους που το θελουνε.
μεγια τους με χαρα τους .
δε μπορει να εχουνε ολοι ομορφα και γρηγορα αυτοκινητα στο δρομο.
Soul_Giannis
28-03-10, 03:16
κ εγω π πουλησα το stilo πηρα mito qv μετα 170 αλογα κ μου εφτασε κ 23500 με τα εξτρα δ πηρα γερμανικο εννω αρκετοι μ λεγανε ν παρω γερμανικο εμεις σιγκρινουμε 2 μοντελα stilo k gti οχι ιταλικα γερμανικα,
Ρε Λακι κατσε γιατι θα μας τρελανεις εσυ!!!
ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΠΑΡΕΙ GTI ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ DSG ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΕΣ
''εγω παντως πουλησα το stilo μου κ πηρα ενα χαλια μ χαλια golf gti dsg το οποιο οσο κ να μ αρεσε το stilo κ μ λειπει οφειλω να πω οτι ειναι σε αλλο κοσμο το gti δεν εχει σχεση παιδια με το stilo δε ξερω μ το bravo αλλα με το stilo αστα ν πανε κ παταω κ κατι abarth στο λαιμο ''
http://www.stilo-club.gr/vb3/showthread.php?5834-VW-Polo-1-2-TSI-Tuning-by-ABT-DAS-AUTO!/page12
ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΠΑΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ABARTH ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ?
ΤΩΡΑ ΤΟ GTI ΕΓΙΝΕ MITO?
ΑΡΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ JASSON......
Ρε Λακι κατσε γιατι θα μας τρελανεις εσυ!!!
ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΠΑΡΕΙ GTI ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ DSG ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΕΣ
''εγω παντως πουλησα το stilo μου κ πηρα ενα χαλια μ χαλια golf gti dsg το οποιο οσο κ να μ αρεσε το stilo κ μ λειπει οφειλω να πω οτι ειναι σε αλλο κοσμο το gti δεν εχει σχεση παιδια με το stilo δε ξερω μ το bravo αλλα με το stilo αστα ν πανε κ παταω κ κατι abarth στο λαιμο ''
http://www.stilo-club.gr/vb3/showthread.php?5834-VW-Polo-1-2-TSI-Tuning-by-ABT-DAS-AUTO!/page12
ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΠΑΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ABARTH ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ?
ΤΩΡΑ ΤΟ GTI ΕΓΙΝΕ MITO?
ΑΡΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ JASSON......
το gti το πηρε ο μεγαλητερος αδερφος μ μαζι με μενα κ πηραμε κ ενα qv τωρα δ θα κατσω ν αναλησω τ κ πως παπατζας δεν ειμαι να λεω ψεματα οτι πηρα τονα πηρα ταλλο παντος η οικογενεια αυτα τα αμαξια εχει.τωρα συμφωνησε με οποιον θελεις κ μη γινεσαι δικαστης κ με βγαζεις ψευτη αν δ ξερεις τι εχω κ τ δεν εχω,τι γνωμη μ λεω κ πιστευω πολυ σαυτα π λεω κ ειναι κ η αληθεια τωρα αν εσεις νομιζετε οτι το stilo ειναι καλητερο οκ μαγκια σας.κ το οτι μ λειπει το stilo ειναι αληθεια κ πιστευω οτι για τα λεφτα του δ παιζετε αλλα σε τι μπορει ναναι καλητερο το abarth ρε ****το απο το gti??το μονο αρνητηκο ειναι οτι αν το πατησεις καιει παααρααα πολυ αλλα οσο αναφορα κρατηματα φρενα ποιοτητα κατασκευης κ επιδωσεις ειναι ανωτερο πως ν το κανουμε αφου ετσι ειναι εχουμε ενα γερμανικο ενα ιταλικο κ ενα σουιδικο αμαξι εγω το alfaromeo προτημω
Φίλε Lakis , πιστεύω ότι κανείς δεν νομίζει ότι λές ψέματα, το αντίθετο μάλιστα . Και φυσικά είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθένα απο εμάς να λέει τίς απόψεις του , και εφόσον τίς δημοσιεύει , είναι αυτονόητο ότι θα δεχθεί κριτική , η πιο απλά σχολιασμό . Εγώ πάντως εξακολουθώ να έχω την απορία , γιατί κάποιοι φίλοι - μέλη του Club , πού θαυμάζουν τα Γερμανικά , κατέχουν και οδηγούν Ιταλικά , παρόλο πού σήμερα είναι πλέον πανεύκολο στόν καθένα πού μπορεί να έχει αυτοκίνητο , να έχει ότι εθνικότητας αμάξι θέλει . Τα όσα γράφεις πιο πάνω δεν λύνουν την απορία που εντελώς καλοπροαίρετα έχω διατυπώσει .
Πάντα φιλικά,
jason
P/s . Η MITO είναι ποίημα , απόλαυσέ την!!!
Ενα video για να λυθουν οι απορίες. Ειναι και σε άσπρο για να γίνονται άμεσα οι συγκρίσεις με το GTi....
Σημειωτέον για τους γρήγορους θα βγαίνει 1.8ΤΒ με 235 άλογα..
http://www.youtube.com/watch?v=FR6_xwfcHyA&feature=player_embedded
ο φίλος με το gti ας οδηγήσει μια 159 η την giuletta όταν βγει για να καταλάβει τι σημαίνει κράτημα και οδική συμπεριφορά...
Φίλε Lakis , πιστεύω ότι κανείς δεν νομίζει ότι λές ψέματα, το αντίθετο μάλιστα . Και φυσικά είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθένα απο εμάς να λέει τίς απόψεις του , και εφόσον τίς δημοσιεύει , είναι αυτονόητο ότι θα δεχθεί κριτική , η πιο απλά σχολιασμό . Εγώ πάντως εξακολουθώ να έχω την απορία , γιατί κάποιοι φίλοι - μέλη του Club , πού θαυμάζουν τα Γερμανικά , κατέχουν και οδηγούν Ιταλικά , παρόλο πού σήμερα είναι πλέον πανεύκολο στόν καθένα πού μπορεί να έχει αυτοκίνητο , να έχει ότι εθνικότητας αμάξι θέλει . Τα όσα γράφεις πιο πάνω δεν λύνουν την απορία που εντελώς καλοπροαίρετα έχω διατυπώσει .
Πάντα φιλικά,
jason
P/s . Η MITO είναι ποίημα , απόλαυσέ την!!!
φιλε μ εγω οχι απλα λατρευω τα ιταλικα αλλα αν μπεις στο δωματιο μ δ βλεπεις τοιχο ολοι ειναι γεματοι με ιταλικα αυτοκινητα πρεπει ναχω πανω απο 300 φωτογραφιες απο μικρος ειχα την τρελα δεν ειμαι λατρης των γερμανικων αλλα αν μ πεις gti golf η stilo abarth θα επερνα gti ειναι οπως κ να το κανεις ανωτερο.ο φιλος ο tokis τωρα αλλαζει το θεμα...φιλε μ σουπαεγω τιποτα για 159 κ jiulietta?το κρατημα της δ το ξερεις ουτε την οδιγικη της συμπεριφορα γιαυτο ν μη το λες οτι θαναι καλητερη.εγω ειπαμε κ ξαναλεω μιλαω για stilo k gti οχι για αλλα αμαξια!!!
Φίλε lakis , επειδή αρχίζω να βλέπω ότι κατά βάθος έχεις και εσύ έναν " Ιταλό " μέσα σου , απόλαυσε όσα απλόχερα σου δίνει η ΜΙΤΟ σου . Άλλωστε η " Cuore Sportivo " , δεν είναι κάτι τυχαιο .
Σου εύχομαι καλές και ασφαλείς διαδρομές ,
φιλικά , Jason
Φιλε δ λεμε αυτο αλλα αν ειναι δυνατον να συγκρινεις αυτα τα 2 αμαξια ολοι ιταλικα εχουμε αλλα ελεος πια δεν ειναι κ το καλητερο αμαξι το stilo μη τα ισοπεδονουμε ολα.τα πιστευετε αυτα π λετε ειναι δυνατον να βγαζετε το gti κ να λετε οτι ειναι καλητερο το stilo?ειναι για γελια αυτο μ κοιτατε π δ σας λενε τιποτα κανεις απλα γιατι δεν υπαρχει κοσμος κ μιλανε οι ιδιοι κ οι ιδιοι οι οποιοι ειστε κολλημενοι με το stilo τα λεω φιλικα αυτα οχι με τσαμπουκα αλλα δ γινεται ν λεμε παραλογιες τωρα αυτο σε οποιοδηποτε κ να το πεις θα βαλει τα γελεια οτι ενα stilo abarth κιολας π ειναι 2.4 ειναι καλητερο απο το gti.δ μιλαμε γενικα οτι τα γερμανικα ειναι καλητερα οχι καλητερα δεν ειναι με τιποτα κ για μενα κ εγω π πουλησα το stilo πηρα mito qv μετα 170 αλογα κ μου εφτασε κ 23500 με τα εξτρα δ πηρα γερμανικο εννω αρκετοι μ λεγανε ν παρω γερμανικο εμεις σιγκρινουμε 2 μοντελα stilo k gti οχι ιταλικα γερμανικα,
Και που είναι το κακό να είσαι κολημένος με κάτι; Δικαίωμά σου δεν είναι;
Και για να μην ανυσηχείς ότι το club στερείται πολυγνωμίας, σου λέω ότι το Stilo είναι μακράν πιο όμορφο από οτιδήποτε έχει προτείνει το VAG στην ανάλογη κατηγορία ακόμα και 7-8 χρόνια μετά. Ναι, από άλογα και ροπές μπορεί είναι καλύτερα τα Golf (φυσιολογικό μετά από 8 χρόνια εξελίξεων), αλλά ποιοτικά και σχεδιαστικά πιστεύω ότι είναι ακόμα στο 2001-02. Έχω πιάσει όμως πολύ κόσμο να γυρνάει το κεφάλι του όταν περνάει ένα ωραίο Stilo και να ψιλοαπορεί, ενώ να αδιαφορεί για το προπορευόμενο Golf. Εκεί ναι. Συγκρίνω και ένα 1.2 Stilo (ωραία φτιαγμένο) ακόμα και με R32.
Επίσης να αναφέρω ότι αν και Ιταλόφιλος, πιστεύω ότι το Mito είναι μακράν ότι χειρότερο σχεδιαστικά έχει βγάλει η Alfa. Αυτό όμως δεν με κάνει να πιστεύω ότι τεχνολογικά είναι χειρότερο.
Το resume είναι ότι σε θέματα γούστου δεν χωράει αμφισβήτηση. Ό,τι αρέσει στον καθένα.
MiKe_KaVaLa
28-03-10, 15:07
Εγώ πάντως εξακολουθώ να έχω την απορία , γιατί κάποιοι φίλοι - μέλη του Club , πού θαυμάζουν τα Γερμανικά , κατέχουν και οδηγούν Ιταλικά , παρόλο πού σήμερα είναι πλέον πανεύκολο στόν καθένα πού μπορεί να έχει αυτοκίνητο , να έχει ότι εθνικότητας αμάξι θέλει .
Θα σου απαντήσω για εμένα Jason... Δεν εχω τα φράνγκα! Κι αν τα είχα οχι μόνο Γερμανικό ακόμα και Σουιδικό κάμπριο θα έπερνα... Οπότε μας αρέσουν τα Ιταλικά που ειναι και καλα αμάξια και εχουν και αχτύπητες τιμές, λογικές για εμένα.
Η δική μου απάντηση Maik Kavala , με καλή διάθεση ασφαλώς , ειναι πώς στο Avatar σου έχεις εναν ΣΚΟΡΠΙΟ !!! που γράφει ABARTH .Τυχαίο είναι ;
Φιλικά ,
Jason
Και που είναι το κακό να είσαι κολημένος με κάτι; Δικαίωμά σου δεν είναι;
Και για να μην ανυσηχείς ότι το club στερείται πολυγνωμίας, σου λέω ότι το Stilo είναι μακράν πιο όμορφο από οτιδήποτε έχει προτείνει το VAG στην ανάλογη κατηγορία ακόμα και 7-8 χρόνια μετά. Ναι, από άλογα και ροπές μπορεί είναι καλύτερα τα Golf (φυσιολογικό μετά από 8 χρόνια εξελίξεων), αλλά ποιοτικά και σχεδιαστικά πιστεύω ότι είναι ακόμα στο 2001-02. Έχω πιάσει όμως πολύ κόσμο να γυρνάει το κεφάλι του όταν περνάει ένα ωραίο Stilo και να ψιλοαπορεί, ενώ να αδιαφορεί για το προπορευόμενο Golf. Εκεί ναι. Συγκρίνω και ένα 1.2 Stilo (ωραία φτιαγμένο) ακόμα και με R32.
Επίσης να αναφέρω ότι αν και Ιταλόφιλος, πιστεύω ότι το Mito είναι μακράν ότι χειρότερο σχεδιαστικά έχει βγάλει η Alfa. Αυτό όμως δεν με κάνει να πιστεύω ότι τεχνολογικά είναι χειρότερο.
Το resume είναι ότι σε θέματα γούστου δεν χωράει αμφισβήτηση. Ό,τι αρέσει στον καθένα.
αυτα π λες τωρα δ κολανε φιλε μ να σ πω γιατι? γιατι εγω δε μιλησα για ομορφια η συζητηση π γινετε δ γινετε για την ομορφια κ αν θες ν μιλησουμε για ομορφια ειναι ποιο ωραιο ενα stilo abarth μαμα απο ενα gti?τι θα κοιταξει ο κοσμος φιλε μ το gti η το stilo abarth το οποιο εξωτερικα ειναι το ιδιο με το κανονικο μονο οι ζαντες αλλαζουν..μιλας για το κοσμο αν βλεπει το stilo?to βλεπει αλλα αν ειναι με γαματες ζαντες κ τετοια οχι κανονικο...εμενα ξερεις ποτε το κοιτουσανε?οταν εβαλα τις ζαντες τις ανθρακι abarth κ το χαμηλοσα πριν ηταν ενα νορμαλ αμαξι..οσο αναφορα την ποιοτητα του stilo ειναι ομορφο καλο με πολλα extra απο μονο του δε γινετε να λιωνουν τα πλαστικα κ να βγαζουν μαυριλες αυτο δεν ειναι ποιοτητα ποιοτητα ειναι ανα αμαξι π στο βαθος του χρονου θα αντεξει..αν διαβασες το θεμα π μιλαμε αναφερετε στο gti οχι το απλο golf αν μπεις στο gti k to ζησεις κ το οδηγεισεισ θα δεις οτι ειναι αλλος κοσμος δε συγκρινονται τωρα φαινομαι οτι δ γουσταρω τα ιταλικα κ το stilo αλλα δεν ισχυει αυτο αντιθετος τα λετρευω αλλα εναι 2 διαφορετικοι κοσμοι το gti me to αbarth.a!!διαβασα κατι στην αρχη οτι το golf gti ειναι ιδιο με τα προγουμενα το οποιο ειναι κ εσωτερικα κ εξωτερικα τελειος διαφορετικο ουτε τα καθησματα ουτε το ταμπλο ουτε τιποτα ακομα κ εξω ειναι ολα διαφοφρετικα ζαντες φρενα πολυ μεγαλητερα προφηλακτηρες σποιλερ εξατμηση to stilo το abarth με το κανονικο ειναι το ιδιο ρε παιδια ακριβος!!εξωτερικα δεν αλλαζει τιποτα!εσωτερικα ιδια καθησματα ιδιο ταμπλo μονο κινητηρας αλλαζει
για να μην εκτείθεσαι κιόλας μπες σε κάποιο site με αγγελίες και δες το εσωτερικό του abarth γιατι μάλλον δεν εισαι καλά πληροφορημένος. Οταν ενα αμάξι είναι σαν φορτηγάκι με τετράγωνο **** τι να τα κάνω τα spoiler τις ζάντες και τις εξατμίσεις? Ή μήπως ξετρελάθηκες από τα καρώ καθίσματα που είχε το golf 5 gti? Υπερτιμημένο αμάξι με πολύ καλό marketing και προώθηση από όλα τα περιοδικά.
Οχι τίποτα άλλο αλλά με τόση υποστήριξη στο stilo εκπλήσσομαι με τον εαυτό μου και δεν θα έχει να γραψει τίποτα ο Παντελής....
MiKe_KaVaLa
28-03-10, 20:29
Η δική μου απάντηση Maik Kavala , με καλή διάθεση ασφαλώς , ειναι πώς στο Avatar σου έχεις εναν ΣΚΟΡΠΙΟ !!! που γράφει ABARTH .Τυχαίο είναι ;
Φιλικά ,
Jason
Δεν ειναι καθολου τυχαιο φιλε μου, τα λατρευω τα Ιταλικα και πιο συγκεκριμενα τα αμαξια Fiat... O Carlos απλα ειναι ενα ειδωλο, αν θελεις ενα παθος!
Aλλα σου λεω αν ειχα τα φρανγκα θα επερνα ακομα και αυτο...
http://z.about.com/d/cars/1/0/j/V/lk_07C70_topup.jpg
Volvo C70...
Ε οχι και Volvo ρε Μιχάλη. Σαν συνταξιούχος δημόσιος υπάλληλος θα είσαι... http://emoticons4u.com/happy/1002.gif
Διαφορετικός τρόπος σκέψης και γούστου , φίλε Maik . Πρσωπικά εμένα και να μου το χαρίζανε , κάτι που μου θυμίζει μια κακάσχημη γριά, όσο και καλά εσώρουχα και να φοράει , θα έλεγα όχι ευχαριστώ , δεν θα πάρω . Εσύ που μπορείς και ανεβάζεις φωτογραφίες , βάλε από κάτω ένα Bravo , ένα Grande Essesese , κοιταξέ τα και ίσως καταλάβεις τόν δικό μου τρόπο σκέψης , τόν οποίο φυσικά έχεις κάθε δικαίωμα να τόν απορρίψεις .
Πάντα φιλικά ,
Jason
αυτα π λες τωρα δ κολανε φιλε μ να σ πω γιατι? γιατι εγω δε μιλησα για ομορφια η συζητηση π γινετε δ γινετε για την ομορφια κ αν θες ν μιλησουμε για ομορφια ειναι ποιο ωραιο ενα stilo abarth μαμα απο ενα gti?τι θα κοιταξει ο κοσμος φιλε μ το gti η το stilo abarth το οποιο εξωτερικα ειναι το ιδιο με το κανονικο μονο οι ζαντες αλλαζουν..μιλας για το κοσμο αν βλεπει το stilo?to βλεπει αλλα αν ειναι με γαματες ζαντες κ τετοια οχι κανονικο...εμενα ξερεις ποτε το κοιτουσανε?οταν εβαλα τις ζαντες τις ανθρακι abarth κ το χαμηλοσα πριν ηταν ενα νορμαλ αμαξι..οσο αναφορα την ποιοτητα του stilo ειναι ομορφο καλο με πολλα extra απο μονο του δε γινετε να λιωνουν τα πλαστικα κ να βγαζουν μαυριλες αυτο δεν ειναι ποιοτητα ποιοτητα ειναι ανα αμαξι π στο βαθος του χρονου θα αντεξει..αν διαβασες το θεμα π μιλαμε αναφερετε στο gti οχι το απλο golf αν μπεις στο gti k to ζησεις κ το οδηγεισεισ θα δεις οτι ειναι αλλος κοσμος δε συγκρινονται τωρα φαινομαι οτι δ γουσταρω τα ιταλικα κ το stilo αλλα δεν ισχυει αυτο αντιθετος τα λετρευω αλλα εναι 2 διαφορετικοι κοσμοι το gti me to αbarth.a!!διαβασα κατι στην αρχη οτι το golf gti ειναι ιδιο με τα προγουμενα το οποιο ειναι κ εσωτερικα κ εξωτερικα τελειος διαφορετικο ουτε τα καθησματα ουτε το ταμπλο ουτε τιποτα ακομα κ εξω ειναι ολα διαφοφρετικα ζαντες φρενα πολυ μεγαλητερα προφηλακτηρες σποιλερ εξατμηση to stilo το abarth με το κανονικο ειναι το ιδιο ρε παιδια ακριβος!!εξωτερικα δεν αλλαζει τιποτα!εσωτερικα ιδια καθησματα ιδιο ταμπλo μονο κινητηρας αλλαζει
Σου μίλησα για όμορφα φτιαγμένο Stilo. Όχι το μαμά. Αλλά μιλάμε για κάτι προσεγμένο και καλόγουστο.
Όσο για τα πλαστικά, σου πάω στοίχημα ότι όσοι την έχουν πατήσει, έχουν βάλει τουλάχιστον μια φορά ένα γυαλιστικό - καθαριστικό πάνω τους. Έστω και εν αγνοία τους.
Ποιοτικά το Golf του 01 με το Stilo δεν απέχουν σχεδόν καθόλου.
MiKe_KaVaLa
28-03-10, 21:54
Ε οχι και Volvo ρε Μιχάλη. Σαν συνταξιούχος δημόσιος υπάλληλος θα είσαι... http://emoticons4u.com/happy/1002.gif
Αμαν κοπλημεντο ρε τοκη... ε,οχι και παπους...!
Διαφορετικός τρόπος σκέψης και γούστου , φίλε Maik . Πρσωπικά εμένα και να μου το χαρίζανε , κάτι που μου θυμίζει μια κακάσχημη γριά, όσο και καλά εσώρουχα και να φοράει , θα έλεγα όχι ευχαριστώ , δεν θα πάρω . Εσύ που μπορείς και ανεβάζεις φωτογραφίες , βάλε από κάτω ένα Bravo , ένα Grande Essesese , κοιταξέ τα και ίσως καταλάβεις τόν δικό μου τρόπο σκέψης , τόν οποίο φυσικά έχεις κάθε δικαίωμα να τόν απορρίψεις .
Πάντα φιλικά ,
Jason
Καλα συγουρα , η καθε γνωμη του καθενος σεβαστη. Αλλωστε εδω ειμαστε να τα συζηταμε και να διαφωνουμε (αρκετες φορες) απο το να συνφωνουμε. Το φορουμ μας το οποιο απευθεινεται καθαρα σε ενα και μονο μοντελο Ιταλικης κατασκευης δεν μου λεει κατι και μαλιστα δεν μου το απαγορευει να μιλαω και να εχω την δικη μου αποψη για αλλα αυτοκινητα. Την οποια γνωμη ειναι εντελος αντικειμενικη και καθολου επιθετικη στα Ιταλικα αυτοκινητα. Καθε αλλο τα Ιταλικα τα υποστηριζω αλλα οχι μονο αυτα... και το ξανα λεω, καλυτερο και ομορφοτερο μινι αυτην την χρονια νομιζω ο τιτλος πηγαινει στο Punto Evo ,ακομα και στο πιο απλο. Δεν βλεπω να υπαρχει κατι καλυτερο απο δα αυτο αυτη την στιγμη. Αλλα μολις περπατησει το Audi A1 ισως και να αλλαξω γνωμη... πλακα κανω ψαρακες!!!
για να μην εκτείθεσαι κιόλας μπες σε κάποιο site με αγγελίες και δες το εσωτερικό του abarth γιατι μάλλον δεν εισαι καλά πληροφορημένος. Οταν ενα αμάξι είναι σαν φορτηγάκι με τετράγωνο **** τι να τα κάνω τα spoiler τις ζάντες και τις εξατμίσεις? Ή μήπως ξετρελάθηκες από τα καρώ καθίσματα που είχε το golf 5 gti? Υπερτιμημένο αμάξι με πολύ καλό marketing και προώθηση από όλα τα περιοδικά.
Οχι τίποτα άλλο αλλά με τόση υποστήριξη στο stilo εκπλήσσομαι με τον εαυτό μου και δεν θα έχει να γραψει τίποτα ο Παντελής....
φιλε μπες εσυ καλητερα ν το δεις το abarth πως ειναι μεσα γιατι ειναι τα ιδια εχει μονο το navi k to καντραν τιποταλλο κ οι φτηνοτερες εκδοσεις π εβγαζε δεν ειχαν τιποτα απολητος να εκτεθω εγω??μαλλον κανεις λαθος απλα λεω τη γνωμη μ ανοιχτα μαγκια μου stilo ειχα κ εγω κ ξερω ειναι σαν κουτι?ναι χαλια ειναι αν σ διναν ενα abarth κ ενα gti να επερνες το stilo εσυ.
με τα 20000Ε που έδωσα για το bravo έπαιρνα ανετα μεταχειρισμένο golf 5 gti. Αλλά τι να το κάνω ένα κακάσχημο αμάξι με εσωτερικό χωρίς φαντασία και δήθεν ποιότητα επειδή το λένε τα περιοδικά? Για να πηγαίνω στα 100 1sec γρηγορότερα και να έχω 20χλμ μεγαλύτερη τελική? Και να πληρώνω και τα τελη και την εφορία για 2χιλιαρο. Σκοπός είναι να το βλέπεις και να σου αρέσει και όχι να λες <άσχημο είναι αλλά έχω 200 άλογα....>
με την ίδια λογική όταν αγόρασα το stilo 1.4 δεν πήρα (ευτυχώς) το golf 5 FSI. Ασχημο, χωρίς φαντασία και με τα μισά extra από το stilo. Ασε που έκαιγε και το λάδι σαν βενζίνη...
Αν ήταν να διαλέξω ανάμεσα σε abarth και gti θα έπαιρνα φυσικά το abarth του Παντελή....
του παντελη μονο μαμα δεν ειναι ρε toki εχει τοοοσααα πραγματα πανω τι μ λες τωρα αλλα φρενα αναρτησεις διαφορικα το μοτερ ειναι πειραγμενο αλλο εσωτερικο απο gta k τοοσαα αλλαρ ...δε θα περνες gti για ν μη πληρωνεις 2.0 210 αλογα κ παρε abarth 2.4 k παρε 170 αλογα...
εεεεεεε να μην λεμε οτι θελουμε ειπαμε 197 ιππους στο τροχο συν 33% απολειες εβγαλε το δυναμομετρο.
και αναλογα την εποχη εχω απο 200 -261 αλογα (στροφαλο) και ποιος το καταλαβει γιατι συμβαινει αυτο κερδιζει μια εβδομαδα το αμαξι μου.
ειναι απλό Παντελή. Πάει ανάλογα με τα κέφια σου. Οταν είσαι ανεβασμένος βγάζει 260 και όταν πέφτεις πέφτει και αυτό στα 200. Εχει ψυχή και αυτό... Το κέρδισα??
εεεεεεε να μην λεμε οτι θελουμε ειπαμε 197 ιππους στο τροχο συν 33% απολειες εβγαλε το δυναμομετρο.
και αναλογα την εποχη εχω απο 200 -261 αλογα (στροφαλο) και ποιος το καταλαβει γιατι συμβαινει αυτο κερδιζει μια εβδομαδα το αμαξι μου.
61 άλογα διαφορά ανάλογα με την εποχη!!!!!!!!
απλα δε γινετεεεε πνευμα αντιλογιας εχω γινει ρε!!!!!τα λεω για να γινετε κουβεντα ξερετε εσεις!!! :) ρε παντελο δε γινετε αυτο μη μας κοροιδευεις σε παρακαλουμε!!!! :)
Επειδή η ανάγκη με κάνει θα παραθέσω μια σειρά από αιτίες:
1. Λόγω περιεκτικότητας του οξυγόνου στην ατμόσφαιρα του Βόλου
2. Λόγω θερμοκρασίας αέρα και "ελαττωματικού" κύκλου Carnot
3. Λόγω στοκαρίσματος βενζίνης στα διυλιστήρια. Με τις νέες παραλαβές πιάνεις τα 260 μετά από 3-4 μήνες, πέφτεις...
4. Λόγω της ηλιακής ενέργειας του καλοκαιριού όπου η οροφή σου μετατρέπει σε κινητική δύναμη με πατέντα από υβριδικό (για αυτό δεν την ανοίγεις ποτέ)
5. Λόγω νοοτροπίας
6. και τέλος μην ξεχνάμε ότι το αμάξι παραμένει ένα FIAT που κάνει ό,τι του καπνίσει και όποτε του καπνίσει...
Κερδισα;
Κερδισα;
Κερδισα;
Κερδισα;
Κερδισα;
αποψή μου είναι πως η διαφορά είναι στο μοτερ. Αν το στιλο το βγάζανε μαμα τουρμπο τοτε θα ηταν μακραν καλύτερο.
Πιο ωραίο σουλούπι, πιο ιδιαίτερο, πιο καλό στρίψιμο, πιο πολλά στανταρ στον εξοπλισμο...κτλ
το γκολφάκι έχει όμως μοτεράκλα...200 μαμα που εύκολα και φτηνα και αξιόππιστα φτανουν τα 280...με μια ροπακλα ....πωπω και σχετικά καλή κατανα΄λωση.
όλο το σ-κ το πέρασα με καλό φιλο με 2.0 gti golf v πρώτο σταδιο γύρω στα 240ps και εγώ με leon 1.8t γυρω στα 210ps, ωραίες κοντριτσες...τσαγιάσαμε κατι πειραγμενα vti, ένα punto gt (mama θα ητανε...) κατι boxter xaxaxaxa.
τελος όμως ....το στιλακι ειναι σουπερ στιλατο....ένα τουρμπα΄το μοτερακι θέλει και ειναι ανταγωνιστικο έως και καλυτερο απο μοντελα 10 χρονια πιο νεα...
ABARTH DNA
30-03-10, 13:52
να πω κι εγω την δικια μου αποψη,πως τα ονομαστικα αλογα δεν κανουν ενα αμαξι καλυτερο απο ενα αλλο,
τα 210 αλογα λοιπον του golf δεν μου λενε κατι εκτος του οτι θα ειναι γρηγορο στην ευθια,προτιμώ περισσότερα πραγματα απο ενα αμαξι,
και οποιος δεν εχει ζησει το abarth και λεει 170 ψοροαλογα απο ενα σκασμο κυβικα ειναι πολυ νυχτωμένος,για τον τροπο που βγαίνουν στο δρομο και τον χαρακτήρα του συγκεκριμένου πακέτου!!!
ABARTH DNA
30-03-10, 13:56
και αναλογα την εποχη εχω απο 200 -261 αλογα (στροφαλο) και ποιος το καταλαβει γιατι συμβαινει αυτο κερδιζει μια εβδομαδα το αμαξι μου.
να πω εγω που το ξέρω η δεν πιάνεται λόγο συγγένειας????
να πω εγω που το ξέρω η δεν πιάνεται λόγο συγγένειας????
Στείλτο μου με Pm να κερδίσω εγώ το βραβείο...
το ποταμι θα το παρει μεχρι την Πεμπτη .
κανεις παντως δε πλισιασε.
καποτε εδωσε αυτη την εξηγηση στο περιοδικο EVO η ιδια η Ferrari και ειναι οντως μια λογικη εξηγηση ..
μπορει να σας φανει αστειο αλλα η αληθεια ειναι οτι το 50 % της αποδωσης του Abarth βασιζεται σε αυτη την αιτια.
ποιο πολλα δε λεω.
το ποταμι θα το παρει μεχρι την Πεμπτη .
κανεις παντως δε πλισιασε.
καποτε εδωσε αυτη την εξηγηση στο περιοδικο EVO η ιδια η Ferrari και ειναι οντως μια λογικη εξηγηση ..
μπορει να σας φανει αστειο αλλα η αληθεια ειναι οτι το 50 % της αποδωσης του Abarth βασιζεται σε αυτη την αιτια.
ποιο πολλα δε λεω.
εγω πιστευω για ν π την κακια μ οτι δ γινετε σε καμια περιπτωση αυτο σε εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα κ νιωθω χαζος οταν βλεπω τετοια πραγματα ν λετε δεν υπαρχει λογικη σε αυτο ν μου λεγες τουρμπο ν πω κατι γινετε αλλα οχι 60 αλογα διαφορα..σε εναν ατμοσφαιρικο ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ σε οποιον το λεω γελαει
MiKe_KaVaLa
31-03-10, 20:43
Αλλοι σε παιρνουν στο ψιλο και αλλοι στο σοβαρο... α,ρε abarth καις καρδιες... στα χναρια τις Ferrari πλεον!
Πειτε και τιποτα για τα ''R'' να γελασω...
ελα μωρε ποιος ασχολητε με τοσο ανιαρα πραγματα ?
χωρις παρεξηγηση αλλα ακομη και σε αυτο εχει διαφορα ο ιταλος που για να διαφοροποιησει το καλητερο απο το καλο δε βαζε απλα ενα γραμα (R) αλλα ολοκληρο ονομα να φαινεται. ετσι ετσι ειναι αυτα.
Ένας κολλητός μου έχει ένα s3 καινούριο με πρόγραμμα ΜΤΜ στα 330 άλογα.Είναι πύραυλος και κούκλα! Αλλά όταν σταματάω με το 1.4 μου στα βενζινάδικα οι περισσότεροι με ρωτάνε πόσα άλογα βγάζει... Αυτό για την εμφάνιση ενός μοντέλου 9 ετών! Όσο για την οδηγική συμπεριφορά κερνάω τσαγάκι σε πολλά gt & fr στα λιμανάκια! Μέχρι και σε κουλό με astra opc κέρασα μια φορά! Άλλωστε η ιπποδύναμη δεν είναι το παν... έχω αυτές τις μέρες ένα σταρλετ 1.5 τουρμπο που στην ευθεία τα opc είναι πολύ λίγα... αλλά άντε να στρίψεις ή να σταματήσεις... To δε στιλο στο εσωτερικό , το απλό από το αμπαρθ όντως δεν έχει μεγάλη διαφορά! Ένα καντράν κι ένα Νανι! Εκεί καταλαβαίνεις τι ποιότητα αγόραζε ακόμη κι αυτός που αγόραζε το 1.2! Απλά ο κολλημένος Έλληνας δεν το πολυκατάλαβε!
λοιπον να το παρει το ποταμι.
πριν απο 3 χρονια το Περιοδικο Evo ειχε τεσταρει την ENZO τοσο σε πιστα οσο και στο δυναμομετρο και ειχανε βρει μια αποκληση ιποδυναμης στα 128 αλογα λιγοτερα απο αυτα που δυλωνε η ιδια η Ferrari .και λογο του γεγονοτος αυτου εστηλε η φερραρι ενα επιτελειο απο μηχανικους και υπευθηνους να δουνε αν ειχε οντως κατι το αμαξι.
το ελενξανε και ηταν απλα αψογο αλλα εβγαζε λιγοτερη ιπποδυναμη αλλα μεσα στη μοναδα εβγαζε μια ενδηξη ''πολλαπλη λειτουργεια ESP''
οποτε οι μηχανικοι της Ferrari ζητησανε αμεση αντικατασταση των ελαστηκων και επιτα το ξανατεσταρισαν και εβγαλε 1 αλογο περισοτερο απο την εργοστασιακη ιπποδυναμη .
η χαρτογραφηση του ESP του Abarth ειναι ιδια με των Ferrari και γιαυτο οταν τα ελαστυκα δεν εχουνε ιδια διαμετρο και τα 4 αντιλαμβανεται η μοναδα διαφορα περιστροφης και διλαδι σπιναρισμα (που ομως δεν ηπαρχει και επεμβαινει απο 1% εως 99% αναλωγα με το τι θελει ο οδηγος οταν καποιες φορες ζητας και κανεις κατι πολυ τρελο και απενεργοποιηθει τελειος απο μονο του τοτε το μοτερ βγαζει ανοθευτη τη δυναμη του και δε μπορειτε να καταλαβετε τι κανει .
σημειοστε οτι απο την στιγμη που αναβωσβηνει στο καντραν το λαμπακι του ESP εχει φτασει η επεμβαση του στο 10% και απλα μας το διλωνει.αλλα μεχρι να αναψει εχει επεμβει διακριτικα κοβωντας αβανς και κλεινωντας την πεταλουδα εχει μειωση την αποδωση κατα 8% και απο εκει και πανω κοβει και καυσημο,
πανω δε απο το 30% αρχηζει να παταει και λιγο φρενο και πανω απο το 50% κοβει το καυσημο εχει ρηξει εως 12 μοιρες το αβανς και παταει 40% φρενο.
και δυο φορες μονο στα τοσα km που εχω κανει με ξεκουμπωμενη την φυσα του ABS δουλεψα το μοτερ μου σε πληρη αποδωση και αν αποδηδουνε ετσι τα 220 + αλογα τοτε τι να πω.
απλα σε μια τετοια φαση που θα ξεκουμπωσετε την φυσα του ABS μετα θα χριαστητε examiner ομως δεν θα πιστευεται τι οδηγατε.
αυτο ισχειη για τις εκδοσεις που εχουνε ASR και ASR & ESP .
ετσι συμπερασμα χωρις καινουργια λαστυχα η αποδωση πεφτει πολυ και ο κινητηρας εχει μιοσει την ιπποδυναμη του .
αν απονεργοποιησετε το ABS που εχουνε ολα τα Stilo τοτε απλα οτι λαστυχα και να εχετε η αποδοση του κινητηρα δεν ελενχετε απο καμια παραμετρο και ετσι βγαζει οτι καλητερο μπορει.
πιστεψτε με θα παθετε την πλακα σας.
δεν ειναι λογικο να εχω 220 + και να βγαζω 0-100 km σε 6,1 με ξεκουμπωμενη φυσα και με κουμπωμενη φυσα 7,2 δευτερα.με βαρος 1374 κιλα + εμενα , και μπροστοκινητο .
Powered by vBulletin® Version 4.2.1 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.