Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ



tania
16-09-10, 18:23
Καλησπέρα!Αλλάζω λάστιχα και θα ήθελα καμια γνώμη.Είμαι ανάμεσα στα Michelen primacy HP(Δείκτης ταχύτητας Η) και στα Continental sport contact 2(Δείκτης ταχύτητας V).Και τα 2 καινούργια και ίδια τιμή στα 340€.Γνώμες????

Ionio-Zante
16-09-10, 18:27
With eyes closed... Continental sport contact 2

tania
16-09-10, 18:57
Thanks...και εγώ προς τα εκεί έλεγα!Η τιμή είναι καλή έτσι?205/55/16 είναι.

orbit21
16-09-10, 19:02
τετοια τιμη που?????? ειναι χειμερινα???

tania
16-09-10, 19:06
Τώρα σώθηκες.....δεν ξέρω τόσες λεπτομέριες...πρέπει να το μάθω?Δηλαδή βγαίνουν χειμερινά και καλοκαιρινά?Νίκαια είναι.Αν ενδιαφέρεσαι στείλε pm να σου πω.

tania
16-09-10, 19:10
Λοιπόν...απ'ότι ειδα στο internet τα sport contact 2 μονο θερινά βγαίνουν.Εκτος αν κάνω λάθος.

ioannidis
16-09-10, 19:14
Θερινά θεωρούνται...
Continental δαγκωτό!
Φοράω τα SC3 βέβαια αλλά είναι κορυφαία τελικά!

orbit21
16-09-10, 19:49
καμμια προταση για χειμερινο?????

θα ταξιδεψω κεντρικη ευρωπη τον δεκεμβριο και πρεπει να φοραω χειμερινα........ η μιπηως να του βα΄λω all weather????? ολο τον υπολοιπο καιρο ειμαι μονιμα μυκονο....

tania
16-09-10, 22:15
Για δες εδώ http://www.elastika-online.gr/
Όλα τα καλά και γνωστά ελαστικά τα παρουσιάζει θερινά.Τα all weather είναι άγνωστα σε εμένα.Και εγώ για continental λέω αλλά το συγκεκριμένο site σε συγκριση των δύο ελαστικών βγαζει λιγο καλύτερο το michelen.Ισχύει κατι τέτοιο???Όλοι μου έχουν πει ότι το continental είναι πολύ ανώτερο.

tania
16-09-10, 23:18
Eπισης θα ηθελα να ρωτησω επειδή τo micelen ειναι Η ενώ το conti ειναι V θα ζεσταίνεται πιο δύσκολα?Ο λαστιχας μου είπε ότι επειδη είναι μαλακο λαστιχο θα είναι το ιδιο πραγμα.Εχω 1.6 Dynamic.

MaGeLaNoS
16-09-10, 23:59
Οσο μεγαλυτερος ο δεικτης τοσο δυσκολοτερα ζεσταινεται...τωρα μαλακο η σκληρο δεν παιζει τοσο μεγαλο ρολο μιας κ ενα λαστιχο με μεγαλο δεικτη αναφερεται κ σε ενα βαρβατο αμαξι που θα μπορει να το ζεστανει ευκολα.Αυτα σε γενικες γραμμες.

Τωρα αν πας βαθυτερα στην επιλογη ελαστικου:
Το θεμα με την μαλακη γομα απασχολει κυριως λογω της φθορας.Οσο μαλακοτερη τοσο πιο γρηγορη φθορα σε συγκριση με ενα πιο σκληρο λαστιχο αλλα τοσο το καλυτερο ειναι το κρατημα μιας κ "βεντουζαρει" στην ασφαλτο οταν πιασει την ιδανικη θερμοκρασια λειτουργιας του.
Απο την αλλη αν υπολογισεις οτι ζεις στην Eλλαδα με οτι αυτο συνεπαγεται σε λακουβες κ ****δρομους τοτε η σκληρη γομα σε προφυλασσει απο κακοτοπιες σε συγκριση με ενα μαλακοτερο λαστιχο που καταπονειται περισσοτερο κ "τελειωνει" γρηγοροτερα.

Για μενα Continental κ δεν προκειται να αλλαξω παρα μονο σε Falken αργοτερα αν θελησω απολυτο κρατημα περαν του συμβατικου.Στην κατηγορια τους παντως ειναι τοπ τα Continental.


Βοηθατε κ κανενας παλιοτερος..

Stilatos
17-09-10, 00:50
και εγω σε διλλημα ειμαι εχω ηδη 3 παρτιδες goodyear eagle f1 και πολυ ευχαριστημενος ειμαι αλλα ψιλο αργουνε να ζεσταθουνε θελω να δοκιμασω και κατι αλλο αλλα με απασχολει αμα ειναι μεγαλες η διαφορες μιας και εχω συνηθισει το αμαξι πολυ με αυτα που εχω ηδη. Επειδη εχουμε κριση να δωσω παραπανω λεφτα αποτι δινω τωρα για τα goodyear για continental δεν το κοβω. παντως με 480 βρηκα παλι τα goodyear. ποσο σου πηγαινουνε για continental? αποτι θυμαμε πιο παλια που ειχα ψαξει ητανε πιο ακριβα.

MaGeLaNoS
17-09-10, 02:02
Ειναι το 1ο ζευγαρι που εχει το αμαξι επανω(Corsa) κ ακομα δεν αλλαξαν.Σε κανα 2 που ρωτησα για τα ContiPremiumContact2 που φοραει σε 195-55-16R 87H (ναι ειναι δυσκολη διασταση) μου τα αφηνουν ~ 400 ευρω περασμενα,ζυσταθμισμενα.Παντως απο τα Dunlop που ειχε το στιλο απο την μανα του ειναι πραγματικα μερα με την νυχτα.

Στο Astra εχουν κατι αποτυχημενα Michelin Primacy 205-55-16 κ στα 20.000xlm αρχισαν ηδη να γλιστρανε. :S

Nikos
17-09-10, 08:45
@tania
Κάνεις μεγάλες διαδρομές καθημερινά? Πχ, αν ξεκινάς από το σπίτι σου και η δουλειά σου ειναι μέσα στην πόλη, και κάνεις 5χλμ μέχρι να φτάσεις, ο δείκτης V σου είναι άχρηστος εντελώς. Ποτέ δεν θα λειτουργήσουν τα λάστιχά σου. Αν κάνεις ταξίδια, αλλά η οδήγησή σου είναι χαλαρή, τότε επίσης ο δείκτης V σου είναι σχεδόν άχρηστος.΄

Καλό είναι να μην διαλέγουμε λάστιχα επειδή τα φοράει μια Porsche ή Ferrari, ούτε αν θεωρείται το πιο καλό και ακριβό λάστιχο της κάθε εταιρίας, αλλά με το τι αμάξι έχουμε, τι διαδρομές κάνουμε και τι τρόπο οδήγησης έχουμε.

Οι τιμές των 340€ είναι μια χαρά! (φαντάζομαι με ζυγοστάθμιση και τοποθέτηση).



@MaGeLaNoS
Είναι σπάνια σχετικά η διάστασή σου? Γιατί λίγο τσιμπημένα τα βρίσκω...

MaGeLaNoS
17-09-10, 10:47
Νικο σε 2 που ρωτησα καπου εκει λεει 380-400 δηλαδη μου βγαινει ακριβοτερα απο το να ειχα 205/55/16.

Stilatos
17-09-10, 15:22
magelane για πια continental λες ακριβως ? ποιο μοντελο ?

MaGeLaNoS
17-09-10, 15:25
ContiPremiumContact2 195-55-16 87H

tania
17-09-10, 19:44
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές!Τελικά εκλεισα ραντεβου για Δευτέρα πρωι για sport contact 2 205/55/16 12ηβδομάδα του 2010 παραγωγη στα 340€ με τοποθέτηση,ευθυγράμιση και ζυγοστάθμιση.Αντε να βρω και εναν αισθτήρα βάρους και θα είναι κομπλέ το stilaki μου...Θα σας πω εντυπώσεις μολις μπούνε!

ioannidis
19-09-10, 12:05
Ευθυγράμμιση;
Είσαι σίγουρη;

tania
19-09-10, 15:36
Οχι....κεκτημένη ταχύτητα...Ευθυγραμιση δεν χρειάζεται.Μόνο ζυγοστάθμιση.

paidaros
22-09-10, 14:52
παντως καλυτερα να εβαζες τα primium contact 2 με δεικτη H
το V δυσκολα ζεσταινεται ειδικα το χειμωνα
παλια το εβγαζαν και το sport σε Η αλλα τωρα το σταματησαν

tania
23-09-10, 11:34
Καλημέρα.Τελικά εβαλα sport contact 2 V. Απ'όσο μπόρεσα να συγκρίνω μεσα στην πολη δεν εχουν καμία σχέση με τα yokohama που φόραγα. Μέχρι τώρα άψογα.Ειδικά ο θόρυβος τών ελαστικών ειναι σχεδόν ανύπαρκτος και απο κρατηματα όσο είδα απλά καμία σχέση. Το μονο που μου κάνει εντυπωση είναι ότι η παραγωγη τους είναι 3210 δηλαδή τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου.Εγώ τα έβαλα 20 Σεπτεμβρίου.Δεν περίμενα να μπορούν να βγουν τόσο γρήγορα από την παραγωγή στην κατανάλωση...

mitsos
23-09-10, 12:27
Καλημέρα.Τελικά εβαλα sport contact 2 V. Απ'όσο μπόρεσα να συγκρίνω μεσα στην πολη δεν εχουν καμία σχέση με τα yokohama που φόραγα. Μέχρι τώρα άψογα.Ειδικά ο θόρυβος τών ελαστικών ειναι σχεδόν ανύπαρκτος και απο κρατηματα όσο είδα απλά καμία σχέση. Το μονο που μου κάνει εντυπωση είναι ότι η παραγωγη τους είναι 3210 δηλαδή τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου.Εγώ τα έβαλα 20 Σεπτεμβρίου.Δεν περίμενα να μπορούν να βγουν τόσο γρήγορα από την παραγωγή στην κατανάλωση...

Σε ποιο μαγαζί τα έβαλες τελικά?
Θύμισε μας λίγο και πόσο κόστισαν...

MiKe_KaVaLa
23-09-10, 14:45
Υπηρχε ενα site (δεν θυμαμαι ποιο..) το οποιο μας το συστησε ενα μελος απο εδω μεσα (δεν θυμαμαι ποιος..) στο οποιο μπορουσες να δεις οτι λαστιχο επωνυμο η μη θες και να κανεις παραγγελεια μεσα χρεωστικης η καταθεσης στην τραπεζα στην οποια συνεργαζονται και η αποστολη στον χωρο σου. Σπαω το κεφαλι μου και δεν μπορω να θυμηθω.. η Αγγλικο ηταν η Γερμανικο κατι τετοιο θυμαμαι.. τα οποια τα ειχαν και αρκετα φθηνα!

MaGeLaNoS
23-09-10, 14:52
http://www.camskill.co.uk/

Stilatos
23-09-10, 16:25
μηπως εννοεις premium contact 2 διοτι τα sport contact στο site einai 3 και 5

Stilatos
23-09-10, 16:37
λοιπον επειδη θελω επιτελους να αλλαξω τα λαστιχα θελω της γνωμες οσοι βαλανε ta premium conctact 2.

Απο κρατημα απο το 1 χαλια εως τα 10 τελειο πειτε μου πως ειναι στο στεγνο και στο βρεγμενο κατα την γνωμη σας.

Απο ποσο δυσκολο ειναι να ζεσταθουνε.

ποσο φαγωνονται.

Παραδειγμα για μενα τα good year eagle f1 εχουνε (εννοειται αφου εχουνε ζεσταθει)

ενα 8.5-9 ζεσταμενα στο κρατημα στεγνο

πες κανενα 7ρι στο βρεγμενο

πες κανενα 5ρι επειδι δυσκολα ζεσταινονται

και πες κανενα 5ρι σε αντοχη στο φαγωμα.

tania
23-09-10, 18:54
Σε ποιο μαγαζί τα έβαλες τελικά?
Θύμισε μας λίγο και πόσο κόστισαν...

Τα έβαλα στη Νίκαια,σε μεγάλο μαγαζι.ΚΑΡΛΗΣ το λένε(έχει μεγάλο site στο internet)Γιατι?

tania
23-09-10, 18:55
Κοστισαν 340€ με τοποθέτηση.

mitsos
24-09-10, 01:58
Τα έβαλα στη Νίκαια,σε μεγάλο μαγαζι.ΚΑΡΛΗΣ το λένε(έχει μεγάλο site στο internet)Γιατι?

To ρωτάω γιατι ειναι καλη η τιμή, και νομιζω οτι ειναι καλό που σου έβαλε τοσο "φρεσκα" λάστιχα.
(Συνήθως κάνουν χαμηλες τιμες, για να ξεστοκαρουν τετραδες που τους μενουν...)

pacman
24-09-10, 11:13
ο καρλής είναι τίμιος έμπορος και κάνει και δικές του εισαγωγές. Φέρνει ακριβές ζάντες (work).
Η διαφορά στον θόρυβο είναι φυσιολογική γιατί τα παλιά ελλαστικά ότι μάρκα και να είναι κάνουν θορυβο, οπότε τα καινούργια θα φαίνονται χαλι...
τώρα περίμενε να κάνεις και 2000-3000 χλμ και θα σου φανει ακόμα καλύερο το ελαστικό...
πάντως πλεον αξίζει να αγοράζεις απο site στο εξωτερικο.
εγω στην ίδια τιμή με εσένα έβαλα 215-45-17 όταν ελλάδα 5 καταστηματα μου ζητούσαν απο 480-590€ για την ιδια μάρκα (falken).

pacman
24-09-10, 11:15
επίσης αυτή την στιγμη θα φέρω μια 4αδα 19" ελαστικα (μπροστά 225/40/19 και πίσω 255/35/19 για ένα m3) και θα μου κοστίσει με την παράδοση 615€, με τοποθέτηση ευθυγράμμηση 650€ πες. Ελλάδα μου ζητάνε από 1000-1400€!
ουστ ρε....

paidaros
24-09-10, 11:56
λοιπον επειδη θελω επιτελους να αλλαξω τα λαστιχα θελω της γνωμες οσοι βαλανε ta premium conctact 2.

Απο κρατημα απο το 1 χαλια εως τα 10 τελειο πειτε μου πως ειναι στο στεγνο και στο βρεγμενο κατα την γνωμη σας.

Απο ποσο δυσκολο ειναι να ζεσταθουνε.

ποσο φαγωνονται.

Παραδειγμα για μενα τα good year eagle f1 εχουνε (εννοειται αφου εχουνε ζεσταθει)

ενα 8.5-9 ζεσταμενα στο κρατημα στεγνο

πες κανενα 7ρι στο βρεγμενο

πες κανενα 5ρι επειδι δυσκολα ζεσταινονται

και πες κανενα 5ρι σε αντοχη στο φαγωμα.

τα φοραω εδω και 1,5 χρονο και εχουν πανω 25,000χλμ δηλαδη ειναι σατην μεση διαρκειας ζωη τους
ζεσταμα 9
κρατημα 8 σε στεγνο ειτε σε βρεγμενο,εδω τα sportcontact ειναι καλυτερα ειδικα αν θελεις να παιξεις μεσα σε στροφες
φαγωμα 9 ειδικα αν δεν τα κακομεταχειριζεσαι με χειροφρενα,σινιαρισματα κτλ
αφου πηγα τα εβαλα λογω οτι τα εχω 25,000χλμ τα μπρος πισω και τα πισω μπρος και ο λαστιχας μου που τα ειδε δεν πιστευε οτι ηδη περασαν τοσο χιλιομετρα πανω τους
ελπιζω μιχαλη να σε καλυψα

Σταυρος Πετ
24-09-10, 12:10
Κοστισαν 340€ με τοποθέτηση.
==============================================
Την εγγυηση της Continental την πηρες; Ως γνωστον δινει δυο χρονια, ακομα και σε σκασιμο του ελαστικου.

s6_sot
24-09-10, 12:10
8/10 για κράτημα τα premiumcontact?!?!!?!

paidaros
24-09-10, 12:19
8/10 για κράτημα τα premiumcontact?!?!!?!


ναι γιατι?

s6_sot
24-09-10, 12:46
Γιατί εξ ορισμού μιλάμε για λάστιχα "πόλης". Δηλαδή τα sportcontact πέρνουν 10?!?! Με την καμία!! Αν και εδώ μιλάμε τελείως υποκειμενικά, ο καθένας οδηγάει διαφορετικά και έχει διαφορετικές ανάγκες και εμπειρίες.

paidaros
24-09-10, 12:53
αν θελεις να τραβας χειροφρενα,να το σκιζεις,να το σκεσξιζεις στα σπινιαρισματα και σε παντες τοτε μποριε να μην σε κανει
επειδη κανω σπορ οδηγηση και ειδικαι σε αναβασεις-καταβασεις ναι βαζω στο sportcontact 10
οποιον λαστιχα να ρωτησεις που ξερει αθ σου πει οτι ειναι απο τα κορυφαια λαστιχα,ακομα και τωρα που εβγαλε το 3

s6_sot
24-09-10, 13:02
Paidare διάβαζε λίγο τι γράφεις γιατί με μπέρδεψες. Για ποιά λάστιχα μιλάς τελικά? Και αν βάζεις 10 στα SPORTcontact σε σπορ οδήγηση και σε αναβάσεις (που προφανώς κάνεις συνέχεια μιας και με 25000χμ είναι ακόμα καινούργια τα λάστιχά σου :P) προφανώς δεν έχεις δοκιμάσει ποτέ κάποιο σοβαρό λάστιχο.

paidaros
24-09-10, 13:15
ετσι νομιζεις?ειχα και τα Pirelli pxero rosso με τα κοκκινα γραμματα που θεορωνοτυσαν τα κλυτερα τοτε που τα εβαλα,2005,αλλα σε ενα χρονο τα πεταξα
για σενα δηλαδη ποια ειναι τα σοβαρα λαστιχα?
αναμεσα παντως σε Michelen και continental τα θεωρουν οι λαστιχαδες που ξεουνε τα continental καλυτερα
εγω π.χ δεν τα εβαζα ποτε bridgestone,λογω οτι ειναι πολυ σκληρα και τα f1 επιδη δεν μπορω να τα ζεστανω,χωρια το θορυβο που βγαζουνε
ελα οποτε θελεις να κανουμε μια αναβαση-καταβαση εστω και τα primium και θα καταλαβεις
και σε λεω ειδικα τα sportcontact σε κρατημα ειναι καλυτερα απο τα primium απλα σταματησαν να το βγαζουν σε Η

Stilatos
24-09-10, 15:30
παιδια με εχετε μπερδεψει αφανταστα μιλαμε για

premium contact 2?

sport contact 3?

sport contact 5?

paidare o λαστιχας παλι θα σου λεει μια γενικη γνωμη δεν νομιζω να προλαβαινει ο ιδιος να δοκιμασει ολα τα λαστιχα και να τα οδηγησει να καταλαβει διαφορα θα σου πει μονο σε γενικες γραμμες.

paidaros
24-09-10, 15:37
μιχαλη μιλαμε για τα premioum contact2 που φοραω τωρα με δεικτη Η
τωρα να μποριες να ζεστανεις λαστιχο V τοτε με κλειστα ματια sportcontact2

MaGeLaNoS
24-09-10, 15:44
Επειδη φοραω τα ContiPremiumContact 2 με δεικτη 87Η ειναι ενα καλο λαστιχο με την εννοια οτι μπορει να τα καταφερει σε ολους τους τομεις εξισου καλα.Αν θελεις all-around ελαστικο τοτε ειναι μια καλη επιλογη Stilate.
Εγω προσωπικα κ τωρα να αλλαζα παλι τα ιδια θα εβαζα.
Οσο για την αξιολογηση μην περιμενεις σωστα αποτελεσματα διοτι ειναι καθαρα υποκειμενικο το θεμα κ το στυλ οδηγησης.

Nikos
24-09-10, 16:25
Ρε παιδιά, μην ακούτε πάντα τι λέει ο ΚΑΘΕ λαστιχάς... Κάποιοι από αυτούς δεν έχουν ενημερωθεί για τις πολύ πρόσφατες εξελίξεις, άλλοι βγάζουν μεγαλύτερη προμήθεια από κάποια λάστιχα και φυσικά τα προωθούν περισσότερο (κάτι το οποίο είναι απόλυτα λογικό και υγειές!).

Εγώ αυτό που κάνω, αφού έχω ακούσει κάποιες γνώμες για 3-4 διαφορετικά μοντέλα/κατασκευαστές, μπαίνω μετά στα επίσημα τα site τους και διαβάζω τα πάντα για το λάστιχο που με ενδιαφέρει. Στο επίσημο site όμως, όχι σε κάθε λογής φόρουμ! Κι έτσι θα δείτε αν το λάστιχο που περιγράφει ο κατασκευαστής, είναι αυτό που ψάχνετε. Επίσης, καλό είναι να μην πορωνόμαστε αν διαβάζουμε ότι είναι λάστιχο που φοράει η Ferrari ή η Bugatti. Να σκεφτούμε το αμάξι που έχουμε, τον τρόπο που το οδηγάμε, και τις διαδρομές που κάνουμε...

Από λαστιχάδες ακούς πολλά. Πρότεινα σε φίλα να βάλει P Zero Nero και ο λαστιχάς του του είπε ότι έχει 1 μήνα παράδοση (όντως τόσο έχουν). Τον άρχισε μετά στο ψηστήρι να βάλει κάτι άλλο (κρίση έχουμε, ποιός περιμένει 1 μήνα?), και στο τέλος για να του αλλάξει γνώμη, είπε - ο γνώστης - ότι τα P Zero Nero σταμάτησαν να παράγονται το 2008 και ότι λάστιχο κυκλοφορεί τώρα, είναι παλιό. Τώρα, πως εγώ τα λάστιχα που έβαλα τον Οκτώβριο του 2009 έχουν παραγωγή Αύγουστο 2009, μάλλον η Pirelli έβγαλε μια 4άδα μόνο για μένα, και ξέχασε να ενημερώσει τον φίλτατο επαγγελματία λαστιχά! :)


Αγαπητέ λοιπόν Παντελή, θα σου πρότεινα αν δεν κάνεις πολλά χλμ κάθε μέρα (έχεις μόνο σύντομες διαδρομές) και μάλιστα τα χλμ αυτά ειναι μέσα στην πόλη, να βάλεις το λάστιχο που λέει ο Νίκος (το PremiumContact), το οποίο πιστεύω θα "λειτουργήσει" καλύτερα. Αν τώρα κάνεις πολλά χλμ καθημερινά, κι εκτός πόλης με μεγάλες ταχύτητες, τότε να σκεφτείς και την περίπτωση του SportContact, αλλά να ξέρεις ότι στα αρκετά πρώτα χλμ το λάστιχό σου θα είναι κρύο... ;)

ioannidis
24-09-10, 16:42
Παντελή βάλε τα Viking που φοράνε κάτι ταξί...
Κάτι θα ξέρουν αυτοί παραπάνω...
:slap:
lol

Υ.Γ: Stilatos = Παντελής!

Stilatos
24-09-10, 17:06
ευχαριστω νικο θελω ενα σπορ λαστιχο οπως τα eagle f1 απλως ψαχνω μια ενναλακτικη να ζεσταινονται πιο γρηγορα και να χασω πολυ λιγο απο το καλο κρατημα που εχω με τα υπαρχουσα. τωρα ειμαι 50/50 να βαλω τα Premium contact 2 λογω οτι κυκλοφορω περισσοτερο στην αθηνα και λιγο περιφερειακα. παντως οπως ειπα πριν δεν με πειραζει η φθορα ουτος αλλιως αμα θες κρατημα θα φαγωνονται. εμενε πιο πολυ με ενδιαφερει στο στεγνο και βρεγμενο κρατημα και να ζεσταθουνε γρηγορα.

tania
24-09-10, 17:27
==============================================
Την εγγυηση της Continental την πηρες; Ως γνωστον δινει δυο χρονια, ακομα και σε σκασιμο του ελαστικου.
Είσαι σίγουρος για αυτο που λες???Και εγω το ίδιο νόμιζα αλλα μου είπε οτι πλεον τα conti εχουν μόνο εγγύηση 3 χρόνια για κλατάρισμα και μετατώπιση πέλματος με την απόδειξη αγορας ή γενικα σε οτιδήποτε οφείλεται σε εργοστασιακό λάθος.

dimos47ki7
24-09-10, 19:00
εμενα προσωπικα το sport contact 3 δεν μου αρεσει καθολου. γουστα ειναι αυτα. μπορει να μην ταιριαζει με το στησιμο του bravo μπορει να μην ταιριαζει με το οδηγικο μου στυλ.
μου φανηκε υπερβολικα μαλακο απο θεμα σκελετου, με πολυ μαγουλιασμα στις στροφες, με αποτελεσμα να νοιωθω εντελως "χαλαρο" το πατημα του αυτοκινητου και να μην το χαιρομαι καθολου...
επομενη αλλαγη δαγκωτο P zero (το καινουριο, ουτε rosso, ουτε nero), μιας και στα περισσοτερα τεστ που βλεπω βγαινει πρωτο.
εχω και την απολαυστικη εμπειρια απο το παλιο P7000 (μεχρι στιγμης το καλυτερο λαστιχο που εχω οδηγησει, καθολου μαγουλιασμα, κρατημα σε σημειο εξωφρενικο, και οταν γλυστρουσε με μια κινηση του τιμονιου ειχε να δωσει κι αλλο!!!)
πολυ καλο και το EagleF1 αλλα δεν μπορω να το συγκρινω αμεσα μιας και εκεινο το φορουσα στο rx7 που ηταν και πισωκινητο, και ειχε και την δυναμη να το ζεστανει σε 5 λεπτα

paidaros
24-09-10, 20:18
ευχαριστω νικο θελω ενα σπορ λαστιχο οπως τα eagle f1 απλως ψαχνω μια ενναλακτικη να ζεσταινονται πιο γρηγορα και να χασω πολυ λιγο απο το καλο κρατημα που εχω με τα υπαρχουσα. τωρα ειμαι 50/50 να βαλω τα Premium contact 2 λογω οτι κυκλοφορω περισσοτερο στην αθηνα και λιγο περιφερειακα. παντως οπως ειπα πριν δεν με πειραζει η φθορα ουτος αλλιως αμα θες κρατημα θα φαγωνονται. εμενε πιο πολυ με ενδιαφερει στο στεγνο και βρεγμενο κρατημα και να ζεσταθουνε γρηγορα.

δεν θελω να γινω κουραστικος αλλα με το sportcontact λογω δεικτη ταχυτητας V ειδικα τον χειμωνα θα αργουν αρκετα να ζεσταθουν
το primium contact αν τα βαλεις με Η το πολυ σε ελαχιστα χιλιομετρα θα ζεστενονται
επειδη τα φορεσα-φοραω και τα 2 απο κρατημα,προσωπικα το καταλαβαινω σε στροφες,αν εβγαιναν ακομα τα sport σε Η τα ιδια θα ξαναεβαζα
παντως ειδικα σε βρεγμενο δρομο,ακομα και σε πολυ βροχη αν δεν το φτασεις στα ακρα το αυτοκινητο εχει πολυ καλο κρατημα το primium ακομα και στο φρεναρισμα
η τελικη επιλογη ειναι δικη σου

ammoulianiotis
24-09-10, 20:33
Οπως λεει και ο dimos παραπανω το καθε αμαξι και ο καθε οδηγος εχει το λαστιχο που του ταιριαζει. Εγω χωρις να εχω πολλα χιλιομετρα στους δρομους εχω οδηγησει μεχρι τωρα με Bridgestone, Pirelli (αυτα που φορουσε απο τη Fiat), Continental Sport2 και Firestone. Εκεινα που ειδα οτι ταιριαζουν σε μενα ειναι τα Conti, τα εχω ερωτευτει. Νιωθω οτι το αμαξι αλλαζει τελειως συμπεριφορα αρκει βεβαια να κανεις υπομονη λιγο να ζεσταθουν.
Βεβαια ενα φιλαρακι που εβαλε τα ιδια λαστιχα, στις ιδιες διαστασεις σε αλλο αυτοκινητο δεν εμεινε ευχαριστημενος, μαλλον απογοητευμενος θα ελεγα και αυτο ειναι που επιβεβαιωνει οτι καθενας απο εμας εχει διαφορετικα γουστα.
Δεν θα ηταν καλο να μπορουσαμε να καναμε ενα λαστιχο-testdrive πριν τα βαλουμε;;;

Nikos
24-09-10, 23:23
Γιατί παιδεύεστε?...


ContiSportContact 3
Superb braking performance for real high performance cars: The ContiSportContactTM 3
One of the most crucial requirements of tires fitted on high performance, sports cars is agile steering precision. This ensures your vehicle maintains good adherence to the road in face of the considerable forces acting on the tires when driving at high speeds, making abrupt manoeuvres or changes in road surfaces. The asymmetric tread ribs on the ContiSportContactTM 3 are designed to absorb these forces.
On dry roads, the new tread pattern ribs provide outstanding braking capability and steering precision, by absorbing the forces exerted on braking. This means a reduction in stopping distances.
On wet surfaces, the unique grooves allow increased clearance of water for better resistance to aquaplaning.


ContiPremiumContact 2
Shorter braking distances for luxury and medium-sized cars: The ContiPremiumContactTM 2
The ContiPremiumContactTM 2 has a totally new type of 3-D groove. Its innovative tread technology optimises braking performance on both wet and dry surfaces. Thanks to the new 3-D grooves, water is dispersed more efficiently - providing excellent protection against aquaplaning. 3-D grooves also give the whole tire superb stability. That's why the new ContiPremiumContact 2TM is less prone to distortion, which vastly improves your car's manoeuvrability.


PZero Rosso
Best trade-off between high performance and comfort
-Precise wet and dry handling
-Unparalleled comfort in its class
-High resistance to aquaplaning
-Exceptional cornering power and even wear characteristics
The ideal choice for car manufacturers, tuners and conversions


PZero
Latest addition to Pirelli's UHP family
* Attractive new asymmetric tread design with superior handling and braking characteristics
* New high-grip compound
* High aquaplaning resistance
* Improved structural stiffness for high performance driving and integrity


PZero Nero
Ideal choice for tuners and racing enthusiasts for their high performance cars
-Precise cornering, excellent grip and high resistance to aquaplaning for the utmost driving enjoyment
-Ideal for tyre/wheel conversions and plus-sizing fitment
-Specifically built for "soft" and "hard" tuning with extra load capabilities
-Asymmetric tread design; exclusive styling

Tokis
24-09-10, 23:39
εμενα προσωπικα το sport contact 3 δεν μου αρεσει καθολου. γουστα ειναι αυτα. μπορει να μην ταιριαζει με το στησιμο του bravo μπορει να μην ταιριαζει με το οδηγικο μου στυλ.
μου φανηκε υπερβολικα μαλακο απο θεμα σκελετου, με πολυ μαγουλιασμα στις στροφες, με αποτελεσμα να νοιωθω εντελως "χαλαρο" το πατημα του αυτοκινητου και να μην το χαιρομαι καθολου...
εχω και την απολαυστικη εμπειρια απο το παλιο P7000 (μεχρι στιγμης το καλυτερο λαστιχο που εχω οδηγησει, καθολου μαγουλιασμα, κρατημα σε σημειο εξωφρενικο, και οταν γλυστρουσε με μια κινηση του τιμονιου ειχε να δωσει κι αλλο!!!)

+1
Οταν πήρα το bravo οι ιταλοι τα στελνανε με potenza η sc3. Το δικό μου ήρθε με sc3 και πολλοί έλεγαν ότι είμαι τυχερός. Στη πράξη όμως αν και είναι αρκετά καλο λάστιχο σε όλες τις συνθήκες (χειμώνα, καλοκαίρι, βρεγμένο) και ζεσταίνεται γρήγορα έλιωσε απίστευτα γρήγορα με αποτέλεσμα να έχω κάνει τα μπρος πίσω στις 15000!!! Επίσης όπως λέει ο Δήμος μαγουλιάζει πολύ στις στροφές με αποτέλεσμα να χαλάει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και να το φοβάσαι.
Τα P7000 τα φορούσα στο stilo και ήταν αρκετά καλά χωρίς μεγάλη φθορά αφού έβγαλαν άνετα 40000χλμ. Εγω έμεινα πολύ ικανοποιημένος από τα dunlop fast response που φορούσα στο stilo.
Για το bravo μάλλον θα κοιτάξω προς pirelli μεριά ή ακόμα και bridgestone ή goodyear. Για τα michelin δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά δεν έχω ακούσει καλά λόγια (μαγούλιασμα, υπερβολική φθορά).
Λίγο ατυχής η σύγκριση με nokia - sony ericsson....

ioannidis
25-09-10, 18:46
+1
Οταν πήρα το bravo οι ιταλοι τα στελνανε με potenza η sc3. Το δικό μου ήρθε με sc3 και πολλοί έλεγαν ότι είμαι τυχερός. Στη πράξη όμως αν και είναι αρκετά καλο λάστιχο σε όλες τις συνθήκες (χειμώνα, καλοκαίρι, βρεγμένο) και ζεσταίνεται γρήγορα έλιωσε απίστευτα γρήγορα με αποτέλεσμα να έχω κάνει τα μπρος πίσω στις 15000!!! Επίσης όπως λέει ο Δήμος μαγουλιάζει πολύ στις στροφές με αποτέλεσμα να χαλάει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και να το φοβάσαι.
Τα P7000 τα φορούσα στο stilo και ήταν αρκετά καλά χωρίς μεγάλη φθορά αφού έβγαλαν άνετα 40000χλμ. Εγω έμεινα πολύ ικανοποιημένος από τα dunlop fast response που φορούσα στο stilo.
Για το bravo μάλλον θα κοιτάξω προς pirelli μεριά ή ακόμα και bridgestone ή goodyear. Για τα michelin δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά δεν έχω ακούσει καλά λόγια (μαγούλιασμα, υπερβολική φθορά).
Λίγο ατυχής η σύγκριση με nokia - sony ericsson....

Νομίζω ότι τελικά είναι λίγο άτοπο να συγκρίνουμε την συμπεριφορά του Bravo με το Stilo (ή ακόμα και ένα Rx7-8) με τα ίδια λάστιχα...
Το λογικό είναι ότι έχουμε άλλες γεωμετρίες και εντελώς διαφορετικό στήσιμο από το Stilo στο Bravo.
Προφανώς τα SC3 κρίνονται κάπως ανεπαρκή για το Bravo. Μιλάμε όμως για ένα εντελώς διαφορετικό αμάξι έτσι; Από δύναμη, από βάρη, από κατανομές και χίλια άλλα πράγματα...


Και κάτι ακόμα:

Όταν έχεις ένα αμάξι και έχεις δοκιμάσει τουλάχιστον 2-3 σέτ ελαστικών, ΤΟΤΕ μόνο μπορείς να προσανατολιστείς προς την κατεύθυνση που μπορεί να σε ικανοποιεί. (Προσέξτε...ΟΧΙ να αποφασίσεις ΠΟΙΟ λάστιχο να βάλεις, αλλά ποιό είναι αυτό που μάλλον σου ταιριάζει).

Η ύπαρξη του θέματος είναι απλά για την κατάθεση της άποψης του καθενός και όχι την επιβολή της.
Το κατανοούμε αυτό;

Υ.Γ: Αν σε κάποιον δεν αρέσουν τα Viking, ας μην τα επιλέξει! Απλά! Συμπεράσματα βγάζουμε (και βγάλαμε) ΌΛΟΙ!

Tokis
25-09-10, 20:31
και φυσικά άλλη η συμπεριφορά για το stilo 1,2 το stilo 1,4 το stilo 1,6 το stilo 1,8 το stilo 2,4 οπότε είναι άτοπο να τα συγκρίνουμε. Αρα θα έπρεπε να γίνουν 5 topic για τα stilo 1 για το bravo και 1 για τα λοιπά.
Θα ξαναπώ τη γνώμη μου ΜΟΝΟ όταν αλλάξω 2-3 σετ ελαστικών και ΜΟΝΟ τότε...

dimos47ki7
25-09-10, 22:32
+1
Οταν πήρα το bravo οι ιταλοι τα στελνανε με potenza η sc3. Το δικό μου ήρθε με sc3 και πολλοί έλεγαν ότι είμαι τυχερός. Στη πράξη όμως αν και είναι αρκετά καλο λάστιχο σε όλες τις συνθήκες (χειμώνα, καλοκαίρι, βρεγμένο) και ζεσταίνεται γρήγορα έλιωσε απίστευτα γρήγορα με αποτέλεσμα να έχω κάνει τα μπρος πίσω στις 15000!!! Επίσης όπως λέει ο Δήμος μαγουλιάζει πολύ στις στροφές με αποτέλεσμα να χαλάει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και να το φοβάσαι.
Τα P7000 τα φορούσα στο stilo και ήταν αρκετά καλά χωρίς μεγάλη φθορά αφού έβγαλαν άνετα 40000χλμ. Εγω έμεινα πολύ ικανοποιημένος από τα dunlop fast response που φορούσα στο stilo.
Για το bravo μάλλον θα κοιτάξω προς pirelli μεριά ή ακόμα και bridgestone ή goodyear. Για τα michelin δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά δεν έχω ακούσει καλά λόγια (μαγούλιασμα, υπερβολική φθορά).
Λίγο ατυχής η σύγκριση με nokia - sony ericsson....

εβγαλες 40.000χλμ ρε θηριο? εμενα στα 20.000 ειχαν γινει σλικ, αλλα πραγματικα ο συνδυασμος Ρ7000 και αναρτηση weitec στο nissanακι που πετουσε **** για πλακα ηταν απιστευτα πορωτικος...δεν αφησα ουτε μια στροφη που να μην μπαινω κομματια :smile3:

Tokis
26-09-10, 00:10
εβγαλες 40.000χλμ ρε θηριο? εμενα στα 20.000 ειχαν γινει σλικ, αλλα πραγματικα ο συνδυασμος Ρ7000 και αναρτηση weitec στο nissanακι που πετουσε **** για πλακα ηταν απιστευτα πορωτικος...δεν αφησα ουτε μια στροφη που να μην μπαινω κομματια :smile3:

εντάξει στο stilo με τα 95 άλογα ήταν λίγο δύσκολο να τα λιώσεις με φυσιολογική χρήση αφού απέφευγα τα πολλά σπινιαρίσματα. Πάντως όπως λες για το nissan με 3ποντα eibach κοντολαιμα αμορτισερ και τα p7000 το stilo ήταν τρένο....

dimos47ki7
26-09-10, 03:20
τι να πει και το nissanακι με 90 καρμπυρατερατα αλογα χεχεχ
απλα το εστιβα στις στροφες καθε μερα σε καθε ευκαιρια :)