PDA

Επιστροφή στο Forum : Ποιο stilo να πάρω;



cristos
08-12-11, 00:55
Καλησπέρα παιδιά,
σκέφτομαι πολύ σοβαρά πλέον την αγορά μεταχειρισμένου 2πορτου stilo.
Συνδυάζοντας και τον οικονομικό παράγοντα, προσανατολίζομαι προς 1400 ή 1200 κυβικά. Θα ήθελα την βοήθεια σας όσο αφορά τυχόν διάφορες εκδόσεις σε αυτά τα κυβικά αλλά και τις παρατηρήσεις σας μεταξύ 1,2 και 1,4.
Κυρίως με απασχολεί το γεγονός να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο ζημιάρικο και δεν ξέρω αν παίζουν διαφορά τα κυβικά όπως επίσης και οι διάφορες εκδόσεις από χρονιά σε χρονιά.
Ευχαριστώ πολύ

richard
08-12-11, 16:12
Μπραβο, μακρυα απο 1.6.... :-)

Σταυρος Πετ
08-12-11, 16:33
Μπραβο, μακρυα απο 1.6.... :-)

Γιατι μακρια απο 1.6; Αν εννοεις τα τελη κυκλοφοριας, ναι, συμφωνω. Κατα τα αλλα δεν νομιζω να υπαρχει καποιο προβλημα διαφορετικο απο τα αλλα stilo, 1.2 και 1.4.Εγω εχω το 1.6 και εκτος
απο αντλια βενζινης που αλλαξα στα εννια χρονια που το εχω δεν μου παρουσιασε κανενα αλλο προβλημα. Αφηνω εκτος τα μικροπροβληματα απο φισες του αισθητηρα βαρους κλπ που αυτα θα
τα συναντησεις σε ολα τα stilo. Απο θεμα οικονομιας θα σου προτεινα το 1.2.

richard
08-12-11, 17:05
Γιατι μακρια απο 1.6; Αν εννοεις τα τελη κυκλοφοριας, ναι, συμφωνω. Κατα τα αλλα δεν νομιζω να υπαρχει καποιο προβλημα διαφορετικο απο τα αλλα stilo, 1.2 και 1.4.Εγω εχω το 1.6 και εκτος
απο αντλια βενζινης που αλλαξα στα εννια χρονια που το εχω δεν μου παρουσιασε κανενα αλλο προβλημα. Αφηνω εκτος τα μικροπροβληματα απο φισες του αισθητηρα βαρους κλπ που αυτα θα
τα συναντησεις σε ολα τα stilo. Απο θεμα οικονομιας θα σου προτεινα το 1.2.

Εγω το εχω απο το 2003(μοντελο 2002), μεχρι τα 120.000 km δεν ειχα κανενα προβλημα, μονο σερβις πληρωνα και λαστιχα.
Μετα τα 120.000km λες και ενεργοποιηθηκε ενας διακοπτης που εδινε εντολη στο αμαξι να τα ξεκωλι@σει ολα, απο εγκεφαλους, πολλαπλασιαστες, μπεκ,κρεμαγιερες, σινεμπλοκ, γεφυρες, μιζες, μεχρι και μοτερ υαλοκαθαριστηρα, τωρα εχω 141.000km , απο τα 120.0000 μεχρι τωρα εχω δωσει 4.500 ευρω για ζημιες, αν γινει κατι αλλο το μονο που εχω να δωσω ειναι κωλ.... κολοκυθοκεφτεδες ηθελα να πω!
Οσο για το airbag failure, ειναι γνωστο σχεδον σε ολα τα stilo μας οτι ειναι μονιμα αναμενο... Ενα προβλημα που μπορει να αποβει μοιραιο για τον συνοδηγο αλλα η fiat το εκανε γαργαρα και το απεσυρε αρων αρων απο τα νεοτερα stilo.
Και για να μην ειμαι αδικος, φιλε cristo παρε stilo αλλα οχι του 2002, και πουλατο πριν τα 120.000 km.

ethnikofron471
09-12-11, 00:22
Εμένα πάντως το 1.2 έχει 165.000χλμ και φτου φτου να μη το ματιάξω πέρα απο ένα πρόβλημα με τους αερόσακους και τα σινεμπλόκ που είναι φυσική φθορά (ειδικά όταν έχει αλλάξει 4 χέρια και έχει δουλευτεί επί 8 χρονια στην Θεσσαλονίκη)δεν μου έχει βγάλει τίποτα άλλο...κάνει καμια φορά κανενα κουλό με τα ηλεκτρικά του όπως τα περισσότερα stilo αλλα ως εκει εξαφανίζεται μόνο του χωρίς να μου δημιουργήσει πρόβλημα...Μακάρι να συνεχίσει απροβλημάτιστα..

Σταυρος Πετ
09-12-11, 17:48
Φιλε richard σε πιστευω σε αυτο που λες, αλλα φαντασου το δικο σου 1.6 να φορουσε τον 1.2 ή τον 1.4 κινητηρα, τι γνωμη θα ειχες. Και το λεω αυτο γιατι ο 1.6 σαν κινητηρας ειναι αψογος. Τωρα οσο αφορα τα περιφεριακα, αυτο θα μπορουσε να συμβει στο καθενα. Απλα ελπιζω τα 120.000 χλμ. να μην ειναι το οριο που χαλανε τα διαφορα εξαρτηματα του αυτοκινητου.

ethnikofron471
09-12-11, 19:44
Φίλε Σταυρος Πετ αυτό που εγώ ξέρω και κυρίως απο εδώ μέσα το εχω ακούσει οτι το 1.2 ειναι απο τα πιο πετυχημένα μοτέρ που φορέσανε τα stilo...Αν κάνω λάθος κάποιος που το κατέχει καλύτερα ας με διαψεύσει...εμένα πάντως το μοτέρ μου είναι σκυλί μέχρι στιγμής...

richard
10-12-11, 12:05
Στην fiat που παω το αμαξι μου, οταν βλεπουν 1.6 stilo βγαζουν σπυρια! Οι ιδιοι οι μηχανικοι μου το λενε, ενω οπως λεει ο προλαλησαντας, το 1.2 λενε οτι ερχονται μονο για σερβις και για το airbag failure.
Ανταλλασω 1.6 με 1.2!!! :-b

pacman
12-12-11, 10:44
για το 1,4 γνωμες?
για το 1,2 συμφωνω απόλυτα

Stilatos
12-12-11, 11:33
to 1.4 λενε οτι εχει την καλυτερη οικονομια και δυναμη για τα κυβικα του.

maragoudis
12-12-11, 14:11
Φίλε Σταυρος Πετ αυτό που εγώ ξέρω και κυρίως απο εδώ μέσα το εχω ακούσει οτι το 1.2 ειναι απο τα πιο πετυχημένα μοτέρ που φορέσανε τα stilo...Αν κάνω λάθος κάποιος που το κατέχει καλύτερα ας με διαψεύσει...εμένα πάντως το μοτέρ μου είναι σκυλί μέχρι στιγμής...

To 1.2 είναι μια χαρά μοτερ από θέμα αξιοπιστίας πιστεύω όπως και τα υπόλοιπα που φορούσε πάνω του το stilo. Πέρα απο κατι θεματάκια με το τσίμπιμα στο λαδάκι τους δεν έχει ακουστεί κάτι κακό και σοβαρό εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων. Προσωπικά είμαι της γνώμης ότι η ζωη του μοτερ εξαρτάται πολύ απο την συντήρησή του και απο τον οδηγό του και τα όσα λέμε γενικά και αόριστα δεν έχουν σημμασία.
Παρ όλο λοιπόν που είναι μια χαρά το 1.2 όπως είπα ξανά είναι σίγουρα ο λάθος κινητήρας για το stilo καθώς δεν είναι δυνατον ένα όχημα 1200 κιλών να κινείται με αυτη τη δύναμη και τη ροπή.. Αυτός άλλωστε είναι ο λόγος που η Fiat τον έβγαλε απο τη σειρά νωρίς.
Αν λοιπόν τον φίλο μας που 8έλει να διαλέξει τον νοίαζει η οικονομία και η α3ιοπιστία μόνο μια χαρά είναι ο 1.2 αλλα πάλι αποψή μου αν θες χαμηλή κατανάλωση και οικονομία γενικά, μην πάρεις stilo.


Στην fiat που παω το αμαξι μου, οταν βλεπουν 1.6 stilo βγαζουν σπυρια! Οι ιδιοι οι μηχανικοι μου το λενε, ενω οπως λεει ο προλαλησαντας, το 1.2 λενε οτι ερχονται μονο για σερβις και για το airbag failure.
Ανταλλασω 1.6 με 1.2!!! :-b

Αυτό συμβαίνει 1ον γιατί τα 1.6 είναι τα πιο δημοφιλοί στην Ελλάδα, αρα λογικό οι επισκέψεις τους να είναι συχνότερες. 2ον γιατί κατά κανόνα ένας οδηγος που πήρε το 1.2 δεν το πήρε για να του πίνει το αίμα(όχι πως δεν υπάρχουν εξαιρέσεις) αλλά για οικονομία καυσίμου άρα λογικό να μην τα φτήνουν εύκολα. 3ον γιατί μέσα στο μηχανοστάσιο του 1.6 είναι όλα στριμογμένα και "περίεργα" τοποθετημένα οπότε είναι λογικό να τρελένονται οι μηχανικοί που για να βγάλουν ένα εξάρτημα πρεπει να βγάλουν πολλα ακόμα για να κάνουν τη δουλειά τους..

stel
12-12-11, 15:09
εμενα το 1.2 εφτασε τα 105000 το εχω απο 28000 και ζημιες δεν εβγαλε μονο 2 πολ/στες και ειμαι ευχαριστημενος

Arf
12-12-11, 15:38
Εγώ πάντως που είχα και τα δυο (1.2 και 1.4) θα σου πω να κοιτάζεις αποκλειστικά και μόνο 1.4. Τα δυο μοτέρ έχουν ακριβώς τα ίδια μειονεκτήματα (εντάξει, το 1.4 τσιμπάει λίγο περισσότερο λάδι), αλλά το 1.4 είναι παντού και πάντα αισθητά πιο δυνατό. Η κατανάλωσή τους έχει πολύ μικρή διαφορά.

Σε σύγκριση με 1.6, αστο καλύτερα, να μην επεκταθώ...

Οπότε η δική μου πρόταση είναι 1.4 με κλειστά μάτια

Την καλησπέρα μου :)

Arf
12-12-11, 15:41
Χμμμ, ο φίλος έχει να μπει από τότε που έγραψε το μήνυμα, κι εμείς καθόμαστε και απαντάμε....

pacman
12-12-11, 16:31
ειχα το 1,2 για 250000 απροβληματιστα χιλιομετρα...μονο 4 πολλαπλασιαστές και λαμπάκια αεροσακου...

ethnikofron471
12-12-11, 17:43
To 1.2 είναι μια χαρά μοτερ από θέμα αξιοπιστίας πιστεύω όπως και τα υπόλοιπα που φορούσε πάνω του το stilo. Πέρα απο κατι θεματάκια με το τσίμπιμα στο λαδάκι τους δεν έχει ακουστεί κάτι κακό και σοβαρό εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων. Προσωπικά είμαι της γνώμης ότι η ζωη του μοτερ εξαρτάται πολύ απο την συντήρησή του και απο τον οδηγό του και τα όσα λέμε γενικά και αόριστα δεν έχουν σημμασία.
Παρ όλο λοιπόν που είναι μια χαρά το 1.2 όπως είπα ξανά είναι σίγουρα ο λάθος κινητήρας για το stilo καθώς δεν είναι δυνατον ένα όχημα 1200 κιλών να κινείται με αυτη τη δύναμη και τη ροπή.. Αυτός άλλωστε είναι ο λόγος που η Fiat τον έβγαλε απο τη σειρά νωρίς.
Αν λοιπόν τον φίλο μας που 8έλει να διαλέξει τον νοίαζει η οικονομία και η α3ιοπιστία μόνο μια χαρά είναι ο 1.2 αλλα πάλι αποψή μου αν θες χαμηλή κατανάλωση και οικονομία γενικά, μην πάρεις stilo.



Αυτό συμβαίνει 1ον γιατί τα 1.6 είναι τα πιο δημοφιλοί στην Ελλάδα, αρα λογικό οι επισκέψεις τους να είναι συχνότερες. 2ον γιατί κατά κανόνα ένας οδηγος που πήρε το 1.2 δεν το πήρε για να του πίνει το αίμα(όχι πως δεν υπάρχουν εξαιρέσεις) αλλά για οικονομία καυσίμου άρα λογικό να μην τα φτήνουν εύκολα. 3ον γιατί μέσα στο μηχανοστάσιο του 1.6 είναι όλα στριμογμένα και "περίεργα" τοποθετημένα οπότε είναι λογικό να τρελένονται οι μηχανικοί που για να βγάλουν ένα εξάρτημα πρεπει να βγάλουν πολλα ακόμα για να κάνουν τη δουλειά τους..


Να ρωτήσω κάτι.Πως γίνεται το Fiat panda με 1100 κυβικά και 60 άλογα να πηγαίνει βολίδα με το σκάφος του που είναι 1150 κιλά και το stilo που ειναι μολις 50 κιλά πιο βαρύ με μια μηχανή πιο ισχυρή να μη μπορεί να το κινήσει καλά??Εμένα πάντως το 1.2 αν και του έχω και τεράστια ζάντα αρπάζει τέλεια και η τελική του στα 190 δεν με χαλάει καθόλου...άλλωστε νομίζω οτι το 6τάχυτο σασμάν βοηθάει πάρα πολύ στο να κινηθεί άνετα το αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες.

Τέλος τι παραπάνω επιδόσεις μπορεί να θέλει κανείς??Εκτος και αν το στήνει το αμάξι με άλλους και το τρέχει...Να πηγαίνει στα ταξίδια του με 220??Δεν ειναι γαιδουριά όταν το όριο ειναι 130??Εντάξει δεν λέω έχεις άλλα + με τον πιο ισχυρό κινητήρα αλλα θες και περισσότερο καύσιμο και μεγαλύτερα τέλη...

Οσο για το αν του πείνω εγώ προσωπικά το αίμα αστο να το ξέρει το αυτοκίνητο...που έπρεπε εδω και 500 χιλιόμετρα να του κάνω service και το καθυστερώ και σαν να μη φτάνει αυτό το ξεσουμίζω κιόλας πολύ άσχημα...να πω επίσης οτι το λάδι του είναι αρκετά πεσμένο (καθώς έπρεπε εδω και καιρό να γίνει το service)...Τι να πω...όπως φερθείς στο αμαξι θα σου φερθεί αλλα πιστεύω πως το 1.2 είναι απο τα πιο αξιόπιστα μοτερ που βγήκαν για το stilo αν και το 1400 όντως έχω ακούσει και απο άλλους οτι κάθετε απο θέμα δύναμης πιο καλά στο stilo...
Και αν δεν κάνω λάθος το 1.6 είχε βγάλει πιο πολλά ηλεκτρικά λόγω των κακών γειώσεων και χρειαζόταν εξτρά σε αντίθεση με το 1.4 και κυρίως το 1.2...

Αν κάνω λάθος διορθώστε με...

s6_sot
12-12-11, 18:33
840 είναι το panda... Οπότε μιλάμε για 350 κιλά διαφορά. Κατά την γνώμη μου το 1.6 είναι οριακό για τα κιλά του αυτοκινήτου...

ethnikofron471
13-12-11, 00:31
840?Οκ τότε πάω πάσο...

maragoudis
13-12-11, 01:48
Να ρωτήσω κάτι.Πως γίνεται το Fiat panda με 1100 κυβικά και 60 άλογα να πηγαίνει βολίδα με το σκάφος του που είναι 1150 κιλά και το stilo που ειναι μολις 50 κιλά πιο βαρύ με μια μηχανή πιο ισχυρή να μη μπορεί να το κινήσει καλά??Εμένα πάντως το 1.2 αν και του έχω και τεράστια ζάντα αρπάζει τέλεια και η τελική του στα 190 δεν με χαλάει καθόλου...άλλωστε νομίζω οτι το 6τάχυτο σασμάν βοηθάει πάρα πολύ στο να κινηθεί άνετα το αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες.

Τέλος τι παραπάνω επιδόσεις μπορεί να θέλει κανείς??Εκτος και αν το στήνει το αμάξι με άλλους και το τρέχει...Να πηγαίνει στα ταξίδια του με 220??Δεν ειναι γαιδουριά όταν το όριο ειναι 130??Εντάξει δεν λέω έχεις άλλα + με τον πιο ισχυρό κινητήρα αλλα θες και περισσότερο καύσιμο και μεγαλύτερα τέλη...

Οσο για το αν του πείνω εγώ προσωπικά το αίμα αστο να το ξέρει το αυτοκίνητο...που έπρεπε εδω και 500 χιλιόμετρα να του κάνω service και το καθυστερώ και σαν να μη φτάνει αυτό το ξεσουμίζω κιόλας πολύ άσχημα...να πω επίσης οτι το λάδι του είναι αρκετά πεσμένο (καθώς έπρεπε εδω και καιρό να γίνει το service)...Τι να πω...όπως φερθείς στο αμαξι θα σου φερθεί αλλα πιστεύω πως το 1.2 είναι απο τα πιο αξιόπιστα μοτερ που βγήκαν για το stilo αν και το 1400 όντως έχω ακούσει και απο άλλους οτι κάθετε απο θέμα δύναμης πιο καλά στο stilo...
Και αν δεν κάνω λάθος το 1.6 είχε βγάλει πιο πολλά ηλεκτρικά λόγω των κακών γειώσεων και χρειαζόταν εξτρά σε αντίθεση με το 1.4 και κυρίως το 1.2...

Αν κάνω λάθος διορθώστε με...

Το 6αρι σασμάν μετράει δεν μπορώ να πώ..
Για τις επιδόσεις τώρα δεν είναι η τελική που μετράει. Ετσι κι αλλιώς δεν είμαστε στην Ιταλία ή τη Γερμανία να έχουμε δρόμους για τρελες ταχυτητες. Έχει όμως σημασία η ανεση στη μετακίνηση του οχήματος σε ένα ταξίδι, ακόμα και με το αμάξι φορτομένο, η δυνατότητα να κάνει μια προσπέραση όταν χρειαστει κλπ. Άλλωστε γι αυτο είναι φτιαγμένο το stilo και όχι για αμάξι πόλης. Απο αυτή την άποψη είπα ότι ο 1.2 ήταν λάθος, αφου το αμάξι δεν προορίζεται για οικονομία οπως το panda που ανέφερες..
Μη μου εξαπτεσαι όμως ρε, δε μιλάω προσωπικά για σένα, την άποψή μου σου λέω :thumbsup:

teo
13-12-11, 12:00
Παιδιά cool... :smoke:

Η επιλογή του μοτέρ είναι εντελώς υποκειμενικό θέμα...
Θέλεις καθαρά οικονομία? Παίρνεις το 1.2 και φυσικά δεν περιμένεις να είναι το "τέρας" επιδόσεων που το σκυλοφορτώνεις, κουβαλάς 4 άτομα και πας ταξιδάκια άνετα σαν να μη συμβαίνει τίποτα, όπως σωστά ανέφερε ο maragoudis.
Θέλεις κάτι παραπάνω? Παίρνεις το 1.4 που είναι πιο ισορροπημένο σε θέμα επιδόσεων-κατανάλωσης από το 1.2 και ξενοιάζεις.
Θέλεις περισσότερο δύναμη παρά οικονομία? Παίρνεις 1.6 και απολαμβάνεις περισσότερη δύναμη,αλλά δε διαμαρτύρεσαι γιατί δεν πέφτεις κάτω από τα 9 l/100km και ούτω καθεξής...

Εγώ διάλεξα το 1.2 γιατί κοίταξα αποκλειστικά την οικονομία (σε βενζίνες/τέλη κλπ) χωρίς να θυσιάσω χώρους και ομορφιά, και πηγαίνω ταξίδι με 2 άτομα (οδηγός/συνοδηγός), ένα λαμπραντόρ :bleh: και αρκετά πράγματα φορτωμένα χωρίς πρόβλημα. Σίγουρα δεν θα προσπεράσω χωρίς καν να κατεβάσω ταχύτητα, όπως έκανα με την Alfa 155 που είχα, αλλά προσωπικά το παρακάτω δικαιώνει την επιλογή μου:



http://www.youtube.com/watch?v=Bc-aXlcxXn4&context=C2b19aADOEgsToPDskLcYJagcDDq7pwCGItG79KP

Σταυρος Πετ
13-12-11, 13:50
Λοιπον βασει του βιβλιου του κατασκευαστη εχουμε στο 1.2 16v κυκλος πολεως 7.9 l/100km, κυκλος εκτος πολεως 5.3 l/100km, μικτος κυκλος 6.3 l/100km. Στο 1.6 16v εχουμε κυκλος πολεως
10.1 l/100km κυκλος εκτος πολεως 5.7 l/100km, μικτος κυκλος 7.3 l/100km. Αυτα αναφερονται σε τριθυρα αμαξωματα και στην εκδοση ACTIVE. Στην πρωτη περιπτωση εχουμε διαφορα 2.2 λιτρα, στην δευτερη 0.4 λιτρα και στην τριτη 1 λιτρο. Αυτα συμφωνα με το βιβλιο του κατασκευαστη. (ολες οι μετρισεις γινονται με τις ιδιες συνθηκες). Τα συμπερασματα δικα σας.

maragoudis
13-12-11, 14:00
Παιδιά cool... :smoke:

Η επιλογή του μοτέρ είναι εντελώς υποκειμενικό θέμα...
Θέλεις καθαρά οικονομία? Παίρνεις το 1.2 και φυσικά δεν περιμένεις να είναι το "τέρας" επιδόσεων που το σκυλοφορτώνεις, κουβαλάς 4 άτομα και πας ταξιδάκια άνετα σαν να μη συμβαίνει τίποτα, όπως σωστά ανέφερε ο maragoudis.
Θέλεις κάτι παραπάνω? Παίρνεις το 1.4 που είναι πιο ισορροπημένο σε θέμα επιδόσεων-κατανάλωσης από το 1.2 και ξενοιάζεις.
Θέλεις περισσότερο δύναμη παρά οικονομία? Παίρνεις 1.6 και απολαμβάνεις περισσότερη δύναμη,αλλά δε διαμαρτύρεσαι γιατί δεν πέφτεις κάτω από τα 9 l/100km και ούτω καθεξής...

Εγώ διάλεξα το 1.2 γιατί κοίταξα αποκλειστικά την οικονομία (σε βενζίνες/τέλη κλπ) χωρίς να θυσιάσω χώρους και ομορφιά, και πηγαίνω ταξίδι με 2 άτομα (οδηγός/συνοδηγός), ένα λαμπραντόρ :bleh: και αρκετά πράγματα φορτωμένα χωρίς πρόβλημα. Σίγουρα δεν θα προσπεράσω χωρίς καν να κατεβάσω ταχύτητα, όπως έκανα με την Alfa 155 που είχα, αλλά προσωπικά το παρακάτω δικαιώνει την επιλογή μου:



http://www.youtube.com/watch?v=Bc-aXlcxXn4&context=C2b19aADOEgsToPDskLcYJagcDDq7pwCGItG79KP

Συμφωνω απόλυτα! Ο καθένας αξιολογεί και αγοράζει ανάλογα με τις ανάγκες του και την αποψη που διαμορφώνει με βάση αυτές..
Ωραίος Teo!

ethnikofron471
13-12-11, 14:46
maragoudis δεν εξάπτομαι απλά πολλές φορες υπάρχουν παρεξηγήσεις στον γραπτο λόγω σχετικά με το ύφος που χρησημοποιει ο καθένας...σε αυτα π λες εχεις απολυτο δικιο.Απλα θελω ν αναφερω οτι εκανα ταξιδι με 6 ατομα στο αμάξι (μαζι με μενα)και το 1.2 μου φυσούσε...δεν λεω τα μεγαλύτερα μοτερ ειναι σαφώς καλύτερα απο αποψη ισχύος αλλα εγω π τ θελω για γουστα και γ πολη τ stilo με ιικανοποιεί κ με το παραπάνω!

paidaros
13-12-11, 14:52
Παιδιά cool... :smoke:

Η επιλογή του μοτέρ είναι εντελώς υποκειμενικό θέμα...
Θέλεις καθαρά οικονομία? Παίρνεις το 1.2 και φυσικά δεν περιμένεις να είναι το "τέρας" επιδόσεων που το σκυλοφορτώνεις, κουβαλάς 4 άτομα και πας ταξιδάκια άνετα σαν να μη συμβαίνει τίποτα, όπως σωστά ανέφερε ο maragoudis.
Θέλεις κάτι παραπάνω? Παίρνεις το 1.4 που είναι πιο ισορροπημένο σε θέμα επιδόσεων-κατανάλωσης από το 1.2 και ξενοιάζεις.
Θέλεις περισσότερο δύναμη παρά οικονομία? Παίρνεις 1.6 και απολαμβάνεις περισσότερη δύναμη,αλλά δε διαμαρτύρεσαι γιατί δεν πέφτεις κάτω από τα 9 l/100km και ούτω καθεξής...

Εγώ διάλεξα το 1.2 γιατί κοίταξα αποκλειστικά την οικονομία (σε βενζίνες/τέλη κλπ) χωρίς να θυσιάσω χώρους και ομορφιά, και πηγαίνω ταξίδι με 2 άτομα (οδηγός/συνοδηγός), ένα λαμπραντόρ :bleh: και αρκετά πράγματα φορτωμένα χωρίς πρόβλημα. Σίγουρα δεν θα προσπεράσω χωρίς καν να κατεβάσω ταχύτητα, όπως έκανα με την Alfa 155 που είχα, αλλά προσωπικά το παρακάτω δικαιώνει την επιλογή μου:



http://www.youtube.com/watch?v=Bc-aXlcxXn4&context=C2b19aADOEgsToPDskLcYJagcDDq7pwCGItG79KP

για να σου βγαζει 5,7 πανω απο απο 80-90 δεν πρεπει αν πηγαινεις και σιγουρα μονο εκτος πολεως.
εχω κανει 198,500χλμ με πολλα ταξιδια,με cruise control και μπουζια ιριδιου και κατω απο 6,5 μεικτο δεν εχει πεσει
το ρεζερβουαρ μου βγαζει περιπου 730χλμ και τωρα που εχω βαλει το προτοκαλι μαγνητακι μου βγαζει περιπου 750-760χλμ στις ιδιες συνθηκες

Stilatos
13-12-11, 15:23
lol αχχ αυτος ο μαγνητης

panos22
13-12-11, 15:43
1.2 με τα ματια κλειστα!!!!!!!!!!!!!!!και τα αυτια γιατι θα σε πριξουν τα μπιπ μπιπ.αλλα μετραει.το δικο μου εχει παει σερι 1200χλμ ΣΕΡΙ ΤΣΕΧΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

teo
13-12-11, 16:53
Λοιπον βασει του βιβλιου του κατασκευαστη εχουμε στο 1.2 16v κυκλος πολεως 7.9 l/100km, κυκλος εκτος πολεως 5.3 l/100km, μικτος κυκλος 6.3 l/100km. Στο 1.6 16v εχουμε κυκλος πολεως
10.1 l/100km κυκλος εκτος πολεως 5.7 l/100km, μικτος κυκλος 7.3 l/100km. Αυτα αναφερονται σε τριθυρα αμαξωματα και στην εκδοση ACTIVE. Στην πρωτη περιπτωση εχουμε διαφορα 2.2 λιτρα, στην δευτερη 0.4 λιτρα και στην τριτη 1 λιτρο. Αυτα συμφωνα με το βιβλιο του κατασκευαστη. (ολες οι μετρισεις γινονται με τις ιδιες συνθηκες). Τα συμπερασματα δικα σας.

Το θέμα είναι αν τα παραπάνω ισχύουν στην πράξη... Απ'όσο θυμάμαι σε ένα παλιότερο θέμα εδώ μέσα που ο καθένας έλεγε την κατανάλωσή του, τα 16άρια ήταν σε πολύ μεγαλύτερα νούμερα κατανάλωσης από αυτά!



για να σου βγαζει 5,7 πανω απο απο 80-90 δεν πρεπει αν πηγαινεις και σιγουρα μονο εκτος πολεως.
εχω κανει 198,500χλμ με πολλα ταξιδια,με cruise control και μπουζια ιριδιου και κατω απο 6,5 μεικτο δεν εχει πεσει
το ρεζερβουαρ μου βγαζει περιπου 730χλμ και τωρα που εχω βαλει το προτοκαλι μαγνητακι μου βγαζει περιπου 750-760χλμ στις ιδιες συνθηκες

Φίλε paidare το συγκεκριμένο είναι μικτός κύκλος (περίπου 200 χλμ εντός και 200 χλμ εκτός πόλης) που το πέτυχα με αρκετά οικονομική οδήγηση στην πόλη και σχετικά οικονομική σε ταξίδι. Επίσης πρέπει να ήταν πολύ καλή η βενζίνη που έβαλα (όχι 100άρα).
Στο ταξίδι πήγαινα πάνω κάτω με 100-120 όσο ήμουν εθνική γιατί μετά στα χωριά έπεσε πολύ.
Το καλοκαίρι ένα ρεζερβουάρ μου έβγαλε 1100 χιλιόμετρα στην Κρήτη (την οποία δεν τη λες και απόλυτα εκτός πόλης όταν ψάχνεις στα βουνά για πυροβολημένες πινακίδες... ο maragoudis σίγουρα ξέρει :bleh: ), και με 3 άτομα σύνολο.

Όσο για τον μαγνήτη είναι καθαρά ψυχολογικό. Μη σε ψαρώνει! :angel:

Arf
13-12-11, 17:28
1.2 με 1.4 έχουν μικρή διαφορά σε κατανάλωση. Το 1.6 ξεφεύγει αρκετά...

cristos
16-12-11, 22:59
Παιδιά καλησπέρα σας.
Καταρχήν να πω οτι δεν μπήκα αμέσως να δω απαντήσεις μιας και από την μιά έτρεχα και από την άλλη είχα τα γνωστά θέματα με τους κωδικούς μου (κλασσικά για μένα, τους ξέχασα)...
Κατά δεύτερο να σας υπερευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις σας.
Από τις απαντήσεις σας προσανατολίζομαι μάλλον προς το 1,4. Η οικονομία είναι ένα θέμα αλλά και η γενικότερη συμπεριφορά και η δύναμη με ενδιαφέρει. Με επηρέασε πολύ το post του φίλου Arf μιας και όπως ανέφερε πέρασαν από τα χέρια του και τα 2. Το αυτοκίνητο εμφανισιακά μου αρέσει πάρα πολύ. Είναι από τα λίγα που πλησιάζουν το γούστο μου από άποψη design. Είναι και κάποια άλλα, τα οποία όμως είναι απαγορευτικά για την τσέπη μου και ειδικά την σημερινή εποχή!
Από ένα σχετικά γρήγορο ψάξιμο που έκανα στο forum, δεν είδα τα stilo να βγάζουν μεγάλα και σοβαρά αδικαιολόγητα προβλήματα (αδικαιολόγητα εννοώ να το προσέχεις το αμαξάκι, να είσαι τυπικός στα service του και να σου βγάζει ζημιές σοβαρές). Ενδεχομένως να μην έψαξα αρκετά και να κάνω και λάθος, δεν ξέρω.
Κατά την άποψη σας το 1,4 βγάζει προβλήματα; Διάβασα ένα post οτι είναι το ίδιο με το 1,2 μηχανολογικά μόνο που τσιμπάει λίγο παραπάνω λάδι.
Κ πάλι ευχαριστώ

ethnikofron471
16-12-11, 23:25
Αν δεν έχεις πρόβλημα να σου τσιμπάει λίγο λάδι το αμάξι πανε σε 1.4 (χωρις να ειναι στάνταρ το οτι θα τσιμπάει έτσι)...Εμένα το ταλαιπωρημένο και με αρκετά χλμ 1.2 μοτέρ μου στην Φιατ μου το χαρακτήρισαν ως "αθάνατο" κει και περα ειναι οπως τα λες για το stilo...Ειναι γενικώς πολύ καλά αυτοκίνητα και πολύ πολύ όμορφα!!!

maragoudis
17-12-11, 02:32
..
Το καλοκαίρι ένα ρεζερβουάρ μου έβγαλε 1100 χιλιόμετρα στην Κρήτη (την οποία δεν τη λες και απόλυτα εκτός πόλης όταν ψάχνεις στα βουνά για πυροβολημένες πινακίδες... ο maragoudis σίγουρα ξέρει :bleh: ), και με 3 άτομα σύνολο.
Όσο για τον μαγνήτη είναι καθαρά ψυχολογικό. Μη σε ψαρώνει! :angel:
Χαχαχα!
Τώρα το είδα αυτό.. Εδώ που τα λέμε την έχουμε αυτη την κακή συνήθεια. Αν φύγεις λιγο πιο μακριά απ την πόλη κάνεις αμάν να δεις καθαρή πινακίδα:whistle:
1100 χιλιόμετρα είναι υπόθεση πάντως για το καλοκαίρι κ όλας που έχει συνήθως αρκετή κινηση το νισί.. Μπραβο..!
Για τον μαγνήτη δεν έχω ακούσει κ εγώ θετικά σχόλια..


1.2 με 1.4 έχουν μικρή διαφορά σε κατανάλωση. Το 1.6 ξεφεύγει αρκετά...
Ξεφευγει δε λες τίποτα. Σε ανοικτό δρόμο μπορείς να πας και σχετικά οικονομικά αλλά μέσα στην πόλη όσο ελαφρί και να είναι το πόδι σου δεν σου χαρίζετε..


Παιδιά καλησπέρα σας.
Καταρχήν να πω οτι δεν μπήκα αμέσως να δω απαντήσεις μιας και από την μιά έτρεχα και από την άλλη είχα τα γνωστά θέματα με τους κωδικούς μου (κλασσικά για μένα, τους ξέχασα)...
Κατά δεύτερο να σας υπερευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις σας.
Από τις απαντήσεις σας προσανατολίζομαι μάλλον προς το 1,4. Η οικονομία είναι ένα θέμα αλλά και η γενικότερη συμπεριφορά και η δύναμη με ενδιαφέρει. Με επηρέασε πολύ το post του φίλου Arf μιας και όπως ανέφερε πέρασαν από τα χέρια του και τα 2. Το αυτοκίνητο εμφανισιακά μου αρέσει πάρα πολύ. Είναι από τα λίγα που πλησιάζουν το γούστο μου από άποψη design. Είναι και κάποια άλλα, τα οποία όμως είναι απαγορευτικά για την τσέπη μου και ειδικά την σημερινή εποχή!
Από ένα σχετικά γρήγορο ψάξιμο που έκανα στο forum, δεν είδα τα stilo να βγάζουν μεγάλα και σοβαρά αδικαιολόγητα προβλήματα (αδικαιολόγητα εννοώ να το προσέχεις το αμαξάκι, να είσαι τυπικός στα service του και να σου βγάζει ζημιές σοβαρές). Ενδεχομένως να μην έψαξα αρκετά και να κάνω και λάθος, δεν ξέρω.
Κατά την άποψη σας το 1,4 βγάζει προβλήματα; Διάβασα ένα post οτι είναι το ίδιο με το 1,2 μηχανολογικά μόνο που τσιμπάει λίγο παραπάνω λάδι.
Κ πάλι ευχαριστώ
Όντως το design του stilo είναι πολυ μπροστά απο το 2001 που αρχισε να παράγετε. Ίσως το ομορφότερο στην κατηγορία του για εκεινη την "εποχή".
Άμα σου αρέσει το αμάξι και σε ευχαριστεί πάρτο, αφου το ελέγξεις πρώτα. Μετράει πολύ το να σε ευχαριστεί το αμάξι σου, από το να πάρεις κάτι που δεν είναι του γούστου σου απλά και μόνο γιατί είναι αξιόπιστο και να το βλαστημάς κάθε φορα που μπαίνεις μέσα..

paidaros
17-12-11, 12:58
απλα ο κινητηρας 1,2 ειναι χρονια δοκιμασμενος απο την φιατ,καθως αν δεν κανω λαθος τον φοραει και το πουντο.
ο 1,4 ηταν εντελως καινουργιος κινητηρας απο οτι μου ειχαν πει μεσα απο την φιατ και δεν ηταν δοκιμασμενος καθολου

Stilatos
17-12-11, 14:30
Καλως και γερος ειναι γι αυτο το τουρμπισανε και το κανανε τ-jet