ioannidis
12-12-12, 23:04
Καλησπέρα στην παρέα!
Τα δεδομένα:
164000 Km.
Μπρός δίσκοι Abarth φαγωμένοι. Στο επόμενο service πάνε για αλλαγή
Μπρος τακάκια περίπου στην μέση.
Πίσω δίσκοι φρέσκοι.
Πίσω τακάκια λίιιγο πριν το τέλος τους.
Λάστιχα 13 του 2009 με ομαλότατη φθορά και με μπόλικο ψωμί ακόμα.
Το πρόβλημα:
Σήμερα το πρωί δοκίμασα να φρενάρω στην ΕΟ από 190Km/h. Όχι τσαρούχωμα στο πετάλ αλλά γρήγορο. Το πρόβλημα είναι ότι μέχρι τα 100 περίπου που έφτασα, το ABS δεν μπήκε αλλά το πετάλι του φρένου έφτασε στο τέρμα!
Με αφορμή αυτό, διαπίστωσα ότι και σταματημένος ακόμα, αν πατήσω το πετάλ του φρένου προοδευτικά, φτάνω στο τέρμα του.
Τι συμβαίνει; Σωληνάκια; Εξαέρωση; "Μαλακά" υγρά;
Σε εσάς, σταματημένοι, φτάνετε ποτέ το πετάλ του φρένου στο τέρμα;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Τα δεδομένα:
164000 Km.
Μπρός δίσκοι Abarth φαγωμένοι. Στο επόμενο service πάνε για αλλαγή
Μπρος τακάκια περίπου στην μέση.
Πίσω δίσκοι φρέσκοι.
Πίσω τακάκια λίιιγο πριν το τέλος τους.
Λάστιχα 13 του 2009 με ομαλότατη φθορά και με μπόλικο ψωμί ακόμα.
Το πρόβλημα:
Σήμερα το πρωί δοκίμασα να φρενάρω στην ΕΟ από 190Km/h. Όχι τσαρούχωμα στο πετάλ αλλά γρήγορο. Το πρόβλημα είναι ότι μέχρι τα 100 περίπου που έφτασα, το ABS δεν μπήκε αλλά το πετάλι του φρένου έφτασε στο τέρμα!
Με αφορμή αυτό, διαπίστωσα ότι και σταματημένος ακόμα, αν πατήσω το πετάλ του φρένου προοδευτικά, φτάνω στο τέρμα του.
Τι συμβαίνει; Σωληνάκια; Εξαέρωση; "Μαλακά" υγρά;
Σε εσάς, σταματημένοι, φτάνετε ποτέ το πετάλ του φρένου στο τέρμα;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!