Ioulios
14-12-12, 11:09
Τέλος στην αγωνία των εισαγωγέων, εμπόρων αλλά και καταναλωτών θέτει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που κατατέθηκε το βράδι της Πέμπτη στη Βουλή βάσει του οποίου παρατείνεται το μέτρο της απόσυρσης παλαιών ΙΧ και για το 2013 ενώ αλλάζει και ο Φόρος Πολυτελείας στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Με αυτόν τον τρόπο η κυβέρνηση προσπαθεί να δώσει «ανάσα» ζωής τόσο στους εισαγωγείς που έχουν δει τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων να καταρρέουν τα τελευταία 3 χρόνια όσο και στους ανεξάρτητους εμπόρους στους οποίους ο Φόρος Πολυτελείας είχε κάνει απαγορευτικές τις εισαγωγές μεταχειρισμένων ΙΧ.
Φόρος Πολυτελείας μεταχειρισμένων ΙΧ
Ριζικές αλλαγές έχουμε και στον φόρο πολυτελείας που επιβάλλεται στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ καθώς στο νομοσχέδιο αναφέρεται χαρακτηριστικά στο άρθρο 23 πως οι ισχύοντες κλίμακες αντικαθίστανται από εκείνες που επιβάλλονται στα καινούρια.
και ενα αλλα ελληνικα:
Παραμένει ο Φόρος Πολυτελείας στα Ηλεκτρικά ΙΧ
Διατηρείται σύμφωνα με το φορολογικό νομοσχέδιο και ο Φόρος Πολυτελείας που επιβάλλεται στα ηλεκτρικά ΙΧ καθώς η εργοστασιακή τους αξία είναι πολύ υψηλότερη από τις 20.000 ευρώ. Ουσιαστικά εξακολουθούν οι τιμές των ηλεκρικών αυτοκινήτων να παραμένουν σε απαγορευτικά επίπεδα καθώς το πιο φθηνό μοντέλο κυμαίνεται στις 45.000 ευρώ με την επιβολή του Φόρου Πολυτελείας. Σχεδόν σε όλα τα υπόλοιπα κράτη-μέλη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδοτούνται ενώ αντίθετα στη χώρα μας «τιμωρούνται»...
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27199&subid=2&pubid=112964336
Με αυτόν τον τρόπο η κυβέρνηση προσπαθεί να δώσει «ανάσα» ζωής τόσο στους εισαγωγείς που έχουν δει τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων να καταρρέουν τα τελευταία 3 χρόνια όσο και στους ανεξάρτητους εμπόρους στους οποίους ο Φόρος Πολυτελείας είχε κάνει απαγορευτικές τις εισαγωγές μεταχειρισμένων ΙΧ.
Φόρος Πολυτελείας μεταχειρισμένων ΙΧ
Ριζικές αλλαγές έχουμε και στον φόρο πολυτελείας που επιβάλλεται στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ καθώς στο νομοσχέδιο αναφέρεται χαρακτηριστικά στο άρθρο 23 πως οι ισχύοντες κλίμακες αντικαθίστανται από εκείνες που επιβάλλονται στα καινούρια.
και ενα αλλα ελληνικα:
Παραμένει ο Φόρος Πολυτελείας στα Ηλεκτρικά ΙΧ
Διατηρείται σύμφωνα με το φορολογικό νομοσχέδιο και ο Φόρος Πολυτελείας που επιβάλλεται στα ηλεκτρικά ΙΧ καθώς η εργοστασιακή τους αξία είναι πολύ υψηλότερη από τις 20.000 ευρώ. Ουσιαστικά εξακολουθούν οι τιμές των ηλεκρικών αυτοκινήτων να παραμένουν σε απαγορευτικά επίπεδα καθώς το πιο φθηνό μοντέλο κυμαίνεται στις 45.000 ευρώ με την επιβολή του Φόρου Πολυτελείας. Σχεδόν σε όλα τα υπόλοιπα κράτη-μέλη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδοτούνται ενώ αντίθετα στη χώρα μας «τιμωρούνται»...
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27199&subid=2&pubid=112964336