Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Πόσο αξιόπιστα βγήκαν τα αμάξια σας;



ethnikofron471
19-11-13, 23:44
Ανοίγω αυτό το θέμα για να ανταλλάξουμε τις εμπειρίες μας απο αμάξια που είχαμε και έχουμε.Να αναφέρουμε τις βλάβες,τα χιλιόμετρα, τα αρνητικά και τα θετικά τους...

Για να κάνω την αρχή:

1) Fiat Punto 1.1 του 1994 αγορασμένο καινούργιο.Έκανε 500.000 χιλιόμετρα σε 17 χρόνια.Ο πατέρας μου λέει χαρακτηριστικά ακόμα και τώρα πως "καλύτερο αμάξι δεν υπάρχει απο κείνο...ούτε λάμπα δεν έκαψε" ! Απο βλάβες ένα ηχείο κόρνας και στις 500.000χλμ φλάντζα κεφαλής οπου αντι να επισκευαστή αγοράστηκε καινούργιο καθώς είχε τα χρονάκια του.Τριγμούς δεν είχε και ο πατέρας μου λέει πως δεν θυμάται αν έκαιγε λάδι πάντως ποτέ δεν συμπλήρωσε. Γενικά πολύ αξιόπιστο αμάξι,ειδικά αν σκεφτεί κανείς την κατηγορία και το κόστος του.Μας γύρισε 4μελή οικογένεια σε όλη την Ευρώπη χωρίς το παραμικρό πρόβλημα μέχρι το τέλος του.

2)Fiat Grande Punto 1.2 του 2008 αγορασμένο καινούργιο.Μέχρι σήμερα έχει 100.000χλμ και παρα το σκίσιμο που έφαγε οταν είχα πρωτοπάρει το δίπλωμα και την είχα δει μαχητής του δρόμου με το 1200άρη (τουλάχιστον το κόφτιαζα...όχι σαν κάποιους με 6κύλινδρα που τα πάνε κυριλέ :p )δεν έχει παρουσιάσει την παραμικρή βλάβη!Το μόνο που μας έβγαλε τον 2ο χρόνο ήταν το παράθυρο του οδηγού που έπεσε και αλλάχτηκε εντός της εγγύησης το μοτεράκι του.Τριγμοί δεν υπάρχουν καθόλου και γενικά το αμάξι είναι πολύ καλό.Λαδάκι καίει 500γραμάρια ανα 10.000χλμ αλλα δεν συμπληρώνουμε ποτέ.
Στα αρνητικά η δύναμη του μοτέρ του.Μάλλον το 1.4 θα ταίριαζε καλύτερα αλλα είναι οικονομικό.Στα θετικά του η αξιοπιστία του και τα φρένα του!

3)Audi A4 1.6 του 2004 αγορασμένο μεταχειρισμένο απο γνωστό σε τιμή ευκαιρία καθώς ήταν σε άριστη κατάσταση με 110.000χλμ.Το κρατήσαμε 2 χρόνια και μαζί του κάναμε 20.000 εφιαλτικά χιλιόμετρα.
Στα θετικά του η σχετικά καλή ποιότητα του μέσα αν και σε κάποιες στροφές έκανε μάλλον κάποιο συγχρονισμό και έτριζε έντονα.Στα αρνητικά του η αξιοπιστία του!
4 φορές πήγε συνεργείο για πολλαπλασιαστές.Ανα διαστήματα μας πετούσε διάφορα λαμπάκια με κυριότερο του κινητήρα και αργότερα του αερόσακου (που ποτέ δεν έσβησε και ούτε επισκευάστηκε).
Αλλάχτηκε επίσης η κρεμαγιέρα καθώς το τιμόνι τα είχε παίξει και τα ακρόμπαρα καθώς κοπανούσε σε κάθε λακούβα.Επίσης είχε θέμα με τους ηλεκτρικούς καθρέφτες οι οποίοι δούλευαν όποτε ήθελαν...Λάδι έκαιγε 1 λίτρο ανα 7.000χλμ και συμπληρώναμε.Κατα τα άλλα είχε πολύ μούρι και ήταν πολύ κυριλέ...αλλα τι να το κάνεις?Η συντήρησή του ήταν σχολαστική.

4)Fiat Panta 1.2 του 2009 αγορασμένο καινούργιο και μέχρι σήμερα έχει 80.000χλμ.Τι να πρωτο γράψω γι'αυτό το αμάξι...Όσα πέρασε το grande punto του μπαμπά , το panda της μαμάς πέρασε τα 8πλάσια!Μέχρι και σε βουνά και λαγκάδια το πήγα.Οι κόφτες σε μόνιμη βάση (φυσικά απο εμένα όλα!).Απο 4χ4 που το έκανε, και του κόφτες μέχρι και μέσα απο ποτάμι πέρασε, ενώ ήταν το νερό στο ύψος σχεδόν του χερουλιού της πόρτας ( απο πλημμύρα στην ξάνθη ). Το αμάξι μετά απο εκείνη την ημέρα είχε ένα μοτερ ΚΑΦΕ απο την λάσπη και έκανε έναν θόρυβο όταν έπαιρνε μπρος.Τελικά είχε πάρει λάσπη η μίζα και λύθηκε το πρόβλημα με 30 ευρώ και έναν καθαρισμό.
Το αμάξι ΔΕΝ έχει παρουσιάσει την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ηλεκτρική ή μηχανική βλάβη.ΔΕΝ υπάρχουν τριγμοί και ΔΕΝ καίει σταγόνα λάδι!ΟΥΤΕ σταγόνα!Και οι αλλαγές ανα 10.000χλμ κανονικά ! Πηγαίνει σαν καινούργιο και θεωρείται απο τα πιο αξιόπιστα αμάξια της οικογένειας.

5)Fiat Stilo 1.2 του 2002 αγορασμένο το 2011 με 150.000χλμ για εμένα ωστε να γλυτώσουν τα αμάξια των γωνιών μου :P
Μέχρι σήμερα που έχει 200.000χλμ έχει κάψει 2 πολλαπλασιαστές και είχα θέμα με το airbag failure το οποίο και λύθηκε.Γενικά νιώθω ασφάλεια και σιγουριά μέσα στο stilo και παει σαν καινούργιο.
Το θεωρώ αξιόπιστο καθώς παρά το σκίσιμο που τρώει δεν μου έχει ζητήσει τίποτα !
Τριγμούς δεν έχει αλλα κάποιες φορές- όχι πάντα- κυρίως όταν έχει κρύο έξω κουδουνίζει στις ανωμαλίες...λες και θα σπάσει στα 2...ταμπλο?κάθησμα συνοδηγού (σίγουρα ΚΑΙ αυτό)? Ηλιοροφή (χαλασμένη made in Germany........)? Πάντως ώρες ώρες σπάσει νευρα. Λάδι καίει 800γραμμάρια ανα 7500 που κάνω τις αλλαγές και έχω συμπληρώσει μόνο μια φορά!
Θεωρώ πως για 4ο χέρι που είμαι εγώ, για τα χρόνια του, τα χιλιόμετρά του και την όχι και σωστή χρήση του είναι άψογο...οπότε το βάζω στα πολύ αξιόπιστα.

6) VW Passat 1.6 του 2007 αγορασμένο καινούργιο.Πουλήθηκε το 2011 και αγοράστηκε το Stilo.Ίσως το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που πέρασε απο τα χέρια της οικογένειας.
Όποτε ήθελα να φτάσω κόφτη έμενα στο θέλω...πάνω απο τις 5.000στροφές το αμάξι χοροπηδούσε και έκανε θόρυβο το μοτέρ σαν να γρατζουνάει.Απο βλάβες δεν θα τα γράψω αναλυτικά γιατί θα πάρει ώρα
-πολλαπλασιαστές
-αισθητήρες Λ
-Πεταλούδα γκαζιού
-παραθυρα που πέφταν
-κλειδαριές βγήκαν off τον 1ο κιόλας χρόνο
-Ακρόμπαρα
-πρόβλημα στο ηχοσύστημα
-μονάδα ABS
-Πρόβλημα στο ηλ. χειρόφρενο...Σε γνωστό με ίδιο αμάξι μάλιστα του κλείδωσε πάνω στην Εγνατία Οδό...
-το τελευταίο πρόβλημα που ήταν και το κερασάκι στην τούρτα ήταν όταν οι γονείς μου με φιλική οιγενεια βγήκαν με τον αξιόπιστο γερμανό να πάνε Βουλγαρία για βολτίτσα.Τότε άρχισαν τα λαμπάκι,ανεβοκατέβαινε ο δείκτης της θερμοκρασίας,άρχισε να μη δίνει γκάζι το αμάξι και στην τελική μείνανε στην Βουλγαρία!
Τα προβλήματα που προέκυψαν ήταν:
-καντράν
-θερμοστάτης
-ενας αισθητήρας κάπου στο ψυγείο-δεν θυμάμαι ακριβώς-
-ψυγείο και κολάρο το οποίο έσκασε για κάποιο λόγο...
Όλα αυτά στις 105.000χλμ με άριστη χρηση και συντήρηση.

Το μόνο θετικό είναι οτι έκαιγε πολύ λιγο λάδι.περίπου 500γραμμάρια ανα 10.000χλμ...


Αυτά απο μένα.... ίσως κάποιοι να κατάλαβαν τώρα γιατί είμαι υπερ των ιταλικών και κατα των γερμανικών....1 φορά το λες τύχη...αλλα 2η και 3η όχι... :)


Για πείτε και τις δικές σας εμπειρίες απο αμάξια δικά σας ή της οιγενειας....

DHMHTRHS
20-11-13, 10:38
1 TOYOTA COROLL AE 86 1.6 16V 124HP .
Αυτοκίνητο τής οικογένεια από όταν παντρεύτηκε ο πατέρας μου μέχρι και σήμερα ,έχει αλλαχτεί 1 φορά μηχανή στα 25 χρόνια λειτουργία στις 390.000 χιλιομετρα.Θιμαμε από πάντα πως δεν μας άφησε ποτέ, έχει γυρίσει όλη την Ελλάδα έχει τραβήξει τρακτέρ !!!! Το έχω πάει χωρίς νερό, το έχω πάει χωρίς λάδια, γενικά το έχουμε κακομεταχειριστεί στο μέγιστο και αυτό εκεί δεν χάλαγε να μπει συνεργείο τώρα από τριγμούς όσο ήτανε νέο δεν θυμάμαι να είχε πολλούς παντός αθόρυβο δεν ήτανε Τα φρένα ήτανε εντυπωσιακά , δισκόφρενα μπρος πίσω από τι μάνα του .

DHMHTRHS
20-11-13, 10:57
2.Mercedes E 200 kompressor 2005.
Το δεύτερο αυτοκίνητο του πατέρα μου. Πολύ κυριλέ πολύ καλή ποιότητα υλικών δεν ακούγεται το παραμικρό στην καμπίνα ,ωραίο γκάζι ανοίγει ωραία το αμάξι για τα κιλά του . Πέρα από 2 λαμπάκια στο μεσαίο στοπ δεν έχει βγάλει κάτι άλλο .Έχει 49.000 χιλιομετρά Και αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι ότι είναι αρκετά οικονομικό για τα κυβικά του.

ethnikofron471
20-11-13, 11:24
1 TOYOTA COROLL AE 86 1.6 16V 124HP .
Αυτοκίνητο τής οικογένεια από όταν παντρεύτηκε ο πατέρας μου μέχρι και σήμερα ,έχει αλλαχτεί 1 φορά μηχανή στα 25 χρόνια λειτουργία στις 390.000 χιλιομετρα.Θιμαμε από πάντα πως δεν μας άφησε ποτέ, έχει γυρίσει όλη την Ελλάδα έχει τραβήξει τρακτέρ !!!! Το έχω πάει χωρίς νερό, το έχω πάει χωρίς λάδια, γενικά το έχουμε κακομεταχειριστεί στο μέγιστο και αυτό εκεί δεν χάλαγε να μπει συνεργείο τώρα από τριγμούς όσο ήτανε νέο δεν θυμάμαι να είχε πολλούς παντός αθόρυβο δεν ήτανε Τα φρένα ήτανε εντυπωσιακά , δισκόφρενα μπρος πίσω από τι μάνα του .

125 άλογα για 1600 κυβικά αμάξι την δεκαετία του '80...Ας τα βλέπει σήμερα η toyota αυτά (και όχι μόνο...)...Και την δύναμη των τότε μοτέρ της και τα χιλιόμετρα που έβγαζαν και ας αναρωτηθεί τι πάει πλέον στραβά με την πάρτη της....

Έχω εμπειρία απο corolla του 90 1.6 του θείου μου...το τι ζόρι είχε φάει απ οτον ξάδερφο μου ας μη το συζητήσω αλλα εκεί!στις 400.000χλμ αλλάχτηκα τα ελατήρια μόνο γιατί έκαιγε πολύ λάδι και μετα απο ενα χρονο επωλήθη για να αγοράσουν toyota avensis 1.6 το οποίο και μετάνιωσαν λόγω βλαβων αλλα και κατανάλωσης λαδιού...


Δημήτρη εκτός απο το toyota και την mercedes δεν έχετε άλλο αμάξι??? :whistle::whistle:

:p

DHMHTRHS
20-11-13, 11:40
3. Fiat stilo 1.4 3d
Το τρίτο αυτοκίνητο τής οικογένειας ήτανε το δικό μου, το αγόρασα τον Ιούνιο 2009 η άδεια είναι Ιανουάριος 2005.
Όταν μπήκα μέσα ενθουσιάστηκα από το εσωτερικό του ,καλή ποιότητα υλικών και δεν έχω κανένα παράπονο από το εσωτερικό μέχρι και σήμερα ,το κάθισμα του συνοδηγού τρίζει λίγο λόγο μη ορθής χρίσης ;-) δεν είναι για 2 αλλά για 1 άτομο κατασκευάστηκε. Από μηχανή 1 φορά μου έχει κάψει πολλαπλασιαστή αλλά δεν το βρίσκω ιδιαίτερα ανησυχητικό, λαδάκι καίει άλλα νορμάλ οπός όλα τα 1.4 τής σειράς του . Αυτά για την παλιά μηχάνι που παρέδωσε λόγο πλημμύρας στο Σκαραμαγκά πίρε νερά και κόλλησε Πλέον η καινούρια είναι 1.4 από panda 1.4 100hp την αγόρασα με εκκεντροφόρους ποιο άγριους με πλαναρισμα στο καπάκι και ροικι εξέλιξη . Έχω βάλει πρόγραμμα φίλτρο βαρελάκι Bmc και εχξατμιδι χειροποίητη από χταπόδι μεχρι πισο και μπουζια ιριδιου .Οπός βλέπεται δεν έχω ιδιαίτερα παράπονα πλην τον πολλαπλασιαστή και τα λάδια που καίει .Τα φρένα με εντυπωσίασαν ιδιαίτερα και τα κρατήματα.

teo
20-11-13, 18:26
Πςςς τι θέμα άνοιξες ρε φίλε... Να αναπολούμε τα παλιά και να κλαίμε θέλεις?? Χαχαχα!

Λοιπόν αρχικά να πω ότι στην οικογένειά μου δεν έχει μπει ακόμα καινούριο αυτοκίνητο (πλην του Octavia), γιατί είμαστε πολύ της "ιδέας του σωστού μεταχειρισμένου". Άρα αναφέρω εμπειρίες από τη χρήση σαν 2ο ή και 3ο χέρι. Ξεκινάμε με χρονολογική σειρά μοντέλων:

1. Alfa romeo 155 1.8 Twin Spark Μοντέλο 8/1992
Απίστευτο αυτοκίνητο... Αγοράστηκε με 85.000km, στα χέρια μου πέρασε ολοκληρωτικά στα 175.000km και μας "αποχαιρέτησε" στα 290.000km. Όσα χρόνια το είχαμε τα μόνα προβλήματα που έβγαλε ήταν οι διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων (όλοι) και η πλαφονιέρα που δεν έκανε σωστή επαφή. Μία φορά αλλάχτηκε ψυγείο από τρύπα πέτρας και άλλη μία φορά ένα κολάρο που σκίστηκε ελαφρά, αλλά ποτέ μα ποτέ δεν είχε σοβαρό πρόβλημα (να σε αφήσει στο δρόμο). Λαδάκι έκαιγε πολύ λίγο για το σκίσιμο που της έριχνα, τόσο που δεν χρειάστηκε ποτέ συμπλήρωμα, παρά μόνο το βλέπαμε στις αλλαγές. Από θέμα τριξίματος τα πήγαινε πολύ καλά για την ηλικία της, καθώς έτριζε απλώς λίγο το ντουλαπάκι. Κορυφαίο κράτημα και συμπεριφορά στο δρόμο, με το μοτέρ να δίνει ρέστα. Στα τελευταία της (που δεν φτιάχναμε τίποτα γιατί θα παραδίδαμε πινακίδες για να πάρω τη Stilάρα) χρειαζόταν κάθε περίπου 1000km συμπλήρωμα στα υγρά του υδραυλικού τιμονιού, καθώς και είχε ένα θέμα με τον αισθητήρα εκκεντροφόρων και έσβηνε καμιά φορά μετά την εκκίνηση. Όμως αυτά δεν τα φτιάξαμε ποτέ γιατί τη στείλαμε για απόσυρση, μιας και με πονούσε περισσότερο να την βλέπω να σαπίζει κάτω απ το σπίτι... :weep:


2. Ford Orion (Escort) 1.4 Μοντέλο 5/1993
Ο ορισμός της αξιοπιστίας! Αργό μεν, απροβλημάτιστο δε... Το τελευταίο Ford με Weber καρμπιρατέρ. Αγοράστηκε με 35.000km και στα 330.000 δόθηκε σε έναν θείο μου. Τώρα έχει 360.000 και συνεχίζει ακάθεκτο. Στην πορεία της ζωής του έσπασε μόνο ένα κολάρο και υπερθερμάνθηκε, με αποτέλεσμα στα 230.000km να αλλάξει φλάτζα. Επίσης αλλάξαμε μερικές φορές ρουλεμάν πίσω τροχών, αλλά φταίω εγώ (χρεώστε με ατελείωτα χειρόφρενα... :innocent: )! Εκεί έμαθα και εγώ και ο αδερφός μου να οδηγούμε, οπότε καταλαβαίνετε τι έχει τραβήξει! Κατά τα άλλα μόνο τα αναλώσιμα αλλάζαμε (τακάκια, αμορτισέρ, λάδια κλπ). Τα πάντα δουλεύουν σαν καινούρια ακόμα και σήμερα (ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέπτες, ηλ. οροφή κλπ). Το κάψιμο λαδιού ήταν και είναι ακόμα άγνωστη λέξη για το Orion! Τρίξιμο μόνο στην εταζέρα που κι εκεί έφταιγα εγώ καθώς το είχα "φουσκώσει" σε ηχοσυστήματα ένα διάστημα...


3. Fiat Seicento Abarth 1.1 Μοντέλο 6/1999
Τι να πω για το καημένο αμαξάκι... Το πήραμε 3ο χέρι με 70.000km και το πουλήσαμε στα 130.000km. Στο διάστημα αυτό μόνο 2-3 ντίζες συμπλέκτη έκοψε, μέχρι να βρούμε το πρόβλημα (μια λαμαρίνα στο άνοιγμα που έβρισκε και τις έκοβε). Κατά τα άλλα τα γνωστά αναλώσιμα... Τίποτα άλλο! Είχε φάει τρελούς κόφτες, χειρόφρενα, τέρμα ηχοσυστήματα και γενικώς σκίσιμο, αλλά εκεί άντεχε... Και λάδι έκαιγε περίπου 400ml στα 7.500km που κάναμε αλλαγές. Τρίξιμο αρκετό, αλλά δεν είναι αντικειμενικός κριτής καθώς μια το 3ο χέρι που το είχαμε, μία τα δύο 12άρια subwoofers να χτυπάνε στο πορτ μπαγκαζ... καταλαβαίνουμε όλοι! :redface:


4. Fiat Stilo 1.2 3d Μοντέλο 10/2003
Το καμάρι μου!! Το πρώτο αμάξι που πήρα εξολοκλήρου εγώ... Το αγόρασα με 75.000km τον Ιανουάριο του '11 και τώρα έχει 125.000km. Εκτός του γνωστού airbag failure που το έλυσα με emulator, τα μόνα προβλήματα (αν μπορώ να τα πω έτσι) που μου έβγαλε, ήταν η υποδοχή στο πάνω αριστερά σωληνάκι του ψυγείου που έχανε λίγο παραφλού επειδή ήταν πλαστικό και με τον καιρό κάηκε, καθώς και το τελευταίο θέμα με το καμένο φιλτροκούτι που χτύπησε και παραλίγο να κόψει το καλώδιο ενός πολλαπλασιαστή. Το μέν αλλάχτηκε με καινούρια μεταλλική υποδοχή (το κατάλαβε το λάθος η Fiat μάλλον) και το δε αλλάχτηκε με βαρελάκι. Από εκεί και πέρα τα κλασσικά αναλώσιμα συν τα "αναλώσιμα" από τους ελληνικούς δρόμους (μπαράκια ζαμφόρ και ένα ακρόμπαρο). Λάδι δεν έχει κάψει ποτέ ούτε γραμμάριο, αλλά για να πω την αλήθεια πηγαίνω σαν κυρία σε θέμα στροφών του μοτέρ. Τρίξιμο ένα τακ-τακ στο ταμπλό σε χοντρές λακούβες, και όταν έχει πολλή υγρασία ένα μικρό σφύριγμα στο κάθισμα του συνοδηγού γιατί μάλλον έχει δίκιο ο Jim... δεν κάνει για 2 άτομα... :kiss:


5. Kia Picanto 1.1 Μοντέλο 11/2004
Οικονομικό και αξιόπιστο μέχρι αηδίας... Στα χέρια μας έχει κάνει πάνω από 60.000km. Εκτός από μία φούσκα μπροστά αριστερά, μόνο αναλώσιμα και τίποτα άλλο! Τρίξιμο? Αν σκεφτούμε το ότι δεν έχει και πολλά να τρίξουν μέσα του (χεχε), δεν ακούγεται τίποτα! Για λάδι δεν το συζητάμε καν...


6. Ford Fiesta MK7 1.2 3d Μοντέλο 6/2009
Το "αδερφάκι" του Stilo μιας και έχει κι αυτό μοτέρ με 1.242 κυβικά ακριβώς! Αγοράστηκε με 38.000km πριν ένα χρόνο, και παραείναι καινούριο για να βγάλει το οτιδήποτε... Αυτό του έλειπε κιόλας.


7. Skoda Octavia Tour 1.9 TDI Μοντέλο 10/2010
Το ταξί μας! Το μόνο που αγοράστηκε καινούριο γιατί δεν παίζουν με αυτά... Τώρα έχει 235.000km και αν εξαιρέσουμε ένα σωληνάκι πίεσης turbo, δεν έχει βγάλει κάτι άλλο! Τα αναλώσιμα αλλάζονται βροχή οπότε δεν θα επεκταθώ. Η ποιότητα στο εσωτερικό είναι μέτρια από θέμα υλικών, αλλά πολύ καλή από θέμα συναρμογής, μιας και δεν τρίζει τίποτα (ακόμα) πέραν της εταζέρας καμιά φορά (κλασσικά λόγω subwoofer)... Λάδι καίει αρκετό (έχει και ενδεικτικό πορτοκαλί λαμπάκι!) και συμπληρώνω περίπου 500ml κάθε 5.000km. Πολύ αξιόπιστο γενικά, μάλλον γι αυτό έχει γεμίσει ο τόπος!


Για πιο παλιά αυτοκίνητα που είχαμε (Toyota Corrola SR 1.3 μοντέλο '76 και Hyundai Pony 1.3 μοντέλο '80) δεν έχω πληροφορίες μιας και έχουν χαθεί στα βάθη του χρόνου...!

ethnikofron471
20-11-13, 21:32
Καταρχήν βλέπω οτι στο φόρουμ είμαστε σχετικά λίγα άτομα "ενεργά" αλλα είμαστε ενεργάααα.... χαχαχαχαχα καλά πάει το κλάμπ :p
Δεύτερον,Θοδωρή ακόμα και στο ταξί subwoofer?? :p
Μετά εμένα "κράζετε" για τα χειρόφρενα και τα προβλήματα στο κάθισμα του συνοδηγού...εύγε αποκαλύπτεστε σιγα σιγά όλοι...

Μου κάνει εντύπωση για το seicento που λες...το έχει ο κολλητός μου (μέχει και φωτιά πήρε απο λάθος μάστορα ,ξέρασε όλα τα λάδια στην ε.ο σε ταξίδι και έκανε μέτρα χωρίς σταγόνα λάδι και δεν έπαθε τίποτα) και το έχουμε κάνει ακόμα και 4x4 :p Αυτό που μου κάνει εντύπωσει στις 150.000χλμ που έχει (2ο χέρι) είναι οτι εκτός απο το οτι δεν καίει ΣΤΑΓΟΝΑ λάδι- ούτε γραμμάριο (και βάζει ότι λάδια να ναι) δεν τρίζει τίποτα μέσα....βέβαια έχει άθλια ηχομόνωση αλλα αν σκεφτώ το Stilo που σε κάθε γκρέμισμα του δρόμου πάει ντάκα ντούκα τι να πω.. :p Γενικά πολύ αξιόπιστα βγήκαν τα seicento...

Επίσης εντύπωση μου κάνει για το picanto οτι δεν καίει σταγόνα λάδι...

Hyundai Pony...θα ήθελα να μάθεις όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείς γι'αυτό το αμάξι απο τους γονείς σου αν μπορούν να θυμηθούν κάτι...Την συμπεριφορά του , τα καλα ,τα κακά , τις βλάβες και τα χλμ του....
Το είχα δει μια φορα στην Θεσσαλονίκη και δεν μπορούσα να καταλάβω τι μάρκα είναι....τελικά έμαθα και μου ψιλο άρεσε....ίσως επειδή έχω μια αδυναμία στα αμάξια του 80 και πριν....Αν μπορέσεις και μάθεις τίποτα πάντως γράψε :)

teo
20-11-13, 21:54
Φίλε εννοείται subwoofer στο ταξί! Τόσες ώρες περνάω εκεί μέσα, αν δεν το διασκεδάσω κιόλας κάηκα! Και με virtual DJ στο tablet κάνω και πάρτι άμα θες! :fun:
Για τα χειρόφρενα στο Stilo σε κράζω εγώ, όχι γενικά! Γιατί το λυπάμαι να το λιώνεις, άσε που δεν του χρειάζονται, μια χαρά φεύγει και με τιμονιά+φρένο!... Όσο για τα υπόλοιπα... δεν νομίζω να την έχει γλιτώσει κανένα κάθισμα συνοδηγού, ας μην κρυβόμαστε! Άλλωστε δεν το αρνηθήκαμε ποτέ, εσένα σε χαλούσε το ντουλαπάκι!!! Χαχαχα!

Το Seicento μια χαρά αξιόπιστο ήταν ρε συ! Απλώς επειδή δεν ήταν και στην καλύτερη κατάσταση όταν το πήραμε λόγω 3ου χεριου, του έδωσε και ο bro μερικά τελειωτικά "χτυπήματα"... Πόσα να αντέξει! Ώρες ώρες νόμιζα πως στο επόμενο boom των subs θα ανοίξει σαν τριαντάφυλλο...


Το Pony ήταν αυτό:

http://cr4.globalspec.com/PostImages/200809/Hyundai_Pony_1_23A34092-9FDD-7B87-520FCE28034FFBD4.jpg

Θα ρωτήσω και θα σου πω! Πάντως σίγουρα αξιόπιστο και σίγουρα είχε πάνω από 500.000km!

ethnikofron471
20-11-13, 22:13
Φίλε εννοείται subwoofer στο ταξί! Τόσες ώρες περνάω εκεί μέσα, αν δεν το διασκεδάσω κιόλας κάηκα! Και με virtual DJ στο tablet κάνω και πάρτι άμα θες! :fun:
Για τα χειρόφρενα στο Stilo σε κράζω εγώ, όχι γενικά! Γιατί το λυπάμαι να το λιώνεις, άσε που δεν του χρειάζονται, μια χαρά φεύγει και με τιμονιά+φρένο!... Όσο για τα υπόλοιπα... δεν νομίζω να την έχει γλιτώσει κανένα κάθισμα συνοδηγού, ας μην κρυβόμαστε! Άλλωστε δεν το αρνηθήκαμε ποτέ, εσένα σε χαλούσε το ντουλαπάκι!!! Χαχαχα!

Το Seicento μια χαρά αξιόπιστο ήταν ρε συ! Απλώς επειδή δεν ήταν και στην καλύτερη κατάσταση όταν το πήραμε λόγω 3ου χεριου, του έδωσε και ο bro μερικά τελειωτικά "χτυπήματα"... Πόσα να αντέξει! Ώρες ώρες νόμιζα πως στο επόμενο boom των subs θα ανοίξει σαν τριαντάφυλλο...


Το Pony ήταν αυτό:

http://cr4.globalspec.com/PostImages/200809/Hyundai_Pony_1_23A34092-9FDD-7B87-520FCE28034FFBD4.jpg

Θα ρωτήσω και θα σου πω! Πάντως σίγουρα αξιόπιστο και σίγουρα είχε πάνω από 500.000km!


και virtual dj? Αυτά είναι!!! Πάντως έχεις δίκιο...δεν το είχα σκεφτεί έτσι...κι εγώ αν έκανα αυτή την δουλειά θα ήθελα να έχω μουσικούλα...με ποιότητα εννοείται... <<club Octavia>> με << Dj Teo>>

Όσο για το οτι φεύγει το Stilo με τιμονιά και φρένο δεν είναι και ιδιέτερα κολακευτικό σχόλιο για το αμάξι μας... :P Πάντως όσες φορές και αν το προσπάθησα προσωπικά ποτέ δεν το κατάφερα...μόνο μια φορά που έκανα κατάβαση απο βουνό και στην στροφή ακούμπισα λίγο το φρένο και ένιωσα τον **** να χορεύει...κατα τα άλλα ποτε...εδώ με χειρόφρενο και δυσκολεύεται πλέον (έχει χαλαρώσει απίστευτα :p )

Για το pony ναι όντως αυτό είναι...σε μαύρο το είχα δει...αν θυμάμαι καλά είχε καλούτσικο σαλονάκι για την ηλικία του...περιμένω Infos :)

teo
20-11-13, 23:02
Χαχαχα έτσι! Κατέβα Αθήνα να σε πάω βόλτα! :upside:

Ξέχασα να διευκρινίσω για το Stilo τα χάλια λάστιχα ή τον "δρόμο γυαλί"... Αν κάτι απ τα δύο δεν ισχύει, τότε δεν φεύγει ούτε με κλωτσιά! Πάντως αν είναι να φύγει, εμένα πρώτα ξεκολλάει το πίσω μέρος, και είναι κάτι που το χαίρομαι. Δεν θα ήθελα να πετάει μούτρα.

DHMHTRHS
21-11-13, 01:32
Σε αυτό έχει δίκιο Teo πρώτα φεύγει ο κόλος είτε σε άσφαλτο είτε σε χώμα :-)

ethnikofron471
21-11-13, 12:57
Χαχαχα έτσι! Κατέβα Αθήνα να σε πάω βόλτα! :upside:

Ξέχασα να διευκρινίσω για το Stilo τα χάλια λάστιχα ή τον "δρόμο γυαλί"... Αν κάτι απ τα δύο δεν ισχύει, τότε δεν φεύγει ούτε με κλωτσιά! Πάντως αν είναι να φύγει, εμένα πρώτα ξεκολλάει το πίσω μέρος, και είναι κάτι που το χαίρομαι. Δεν θα ήθελα να πετάει μούτρα.


Εγώ πάλι δεν το χαίρομαι καθόλου όταν φεύγει ο ****ς...δεν ξέρεις πως θα εξελιχτεί....και άντε στα λίγα km...αλλα αν έχεις πολλά? Είναι λίγο γτπ το κράτημα της ουράς στο stilo αμα δεν έχει ESP...
Με την μούρη εγώ δεν έχω πρόβλημα καθώς το ASR κάνει αρκετή δουλίτσα για να είμαι ειλικρινής στα στροφιλίκια

DHMHTRHS
21-11-13, 13:53
Σε πολλά χιλιόμετρα μια φορά μου την έκανε σε πολύ απότομη στροφή που το έσκισα λίγο όταν μπήκα .ΜΕ χάιδεμα του φρένου και στην συνέχεια γκάζι καρφώθηκε πάλι κάτω .Πιστεύω πως όταν χάνουνε την πρόσφυση η ρόδες του τιμονιού είναι Δύσκολο να το μαζέψεις έως ακατόρθωτο πολλές φορές. Μαζεύετε πιο εύκολα ο κόλος .Βέβαια αυτό είναι γνώμη μου.

teo
21-11-13, 18:22
Εγώ πάλι δεν το χαίρομαι καθόλου όταν φεύγει ο ****ς...δεν ξέρεις πως θα εξελιχτεί....και άντε στα λίγα km...αλλα αν έχεις πολλά?

Ιιιιιιιιιιιιιιιιιι...!!! Και μας το παίζεις και πιλότος??? Ουστττ κουλομαρία!! :rofl::hehe:

Πέρα απ την πλάκα είναι μακράν καλύτερο να έχεις υπερστροφή, παρά υποστροφή... Όπως τα λέει ο Jim, επανέρχεται σχεδόν μόνο του! Άσε που ο Ιταλός φεύγει διαδοχικά και γλυκά... σου δίνει περιθώριο να παίξεις (ή να μην τρομάξεις στην τελική)!

ammoulianiotis
21-11-13, 20:33
Εδω υπαρχει λεωφορείο των ΚΤΕΛ με ηχοσυστημα, το ταξι σε πειραξε εσενα;;; --> ΚΤΕΛ Λακωνιας http://leoforeia.gr/photos2/thumbnails.php?album=195&page=2

Ας μιλησω και εγω για τα αυτοκινητα της οικογενειας...
Θα πω ομως για αυτα τα 2 που ζω εγω, οχι τι ειχε στο παρελθον ο πατερας (τοτε τα αλλαζε σαν πουκαμισα ρε γμτ, τωρα τιποτα..)

Father: Fiat Tipo 1993 1.4

Αγορασμενο καινουργιο καπου το 1993 ειναι ισως το πιο αξιοπιστο αμαξι που ειχε ο πατερας μου, ισως!
Στα 20 χρονια που κυκλοφορει στους δρομους περα απο τις φυσιολογικες φθορες χρειαστηκε να αλλαξουμε κινητηρα στα 220.000 χιλιομετρα.
Ξεκινησε για Γρεβενα με 4 κυλινδρους και γυρισε με 2! Αγνωστο το γιατι, το μοτερ ειχε λαδι, νερο και οτι αλλο επρεπε να εχει αλλα παρεδωσε πνευμα. Δεν μπηκαμε στον κοπο να το ανοιξουμε καθως βρηκαμε αλλο με 120.000 χιλιομετρα στα 200 ευρα και το πηραμε. Εχει καποια μικρα θεματα με τα ηλεκτρολογικα του μονο αλλα τι να κανουμε, Ιταλικο ειναι, πρεπει να μας παιδεψει λιγακι!!!

Ο εαυτος μου: Fiat Stilo 1.6 2005

Αγορασμενο και αυτο καινουργιο αλλα μαλλον δεν μου εκατσε η καλη οπως σε μερικους αλλους εδω μεσα!

Ξεκιναμε με ταπα βενζινης που δεν κλειδωνει - η ελληνικη φιατ υποστιριξε με ενα χαρτι που εγραφε κατι Ιταλικα οτι θεωρειται στον extra εξοπλισμο και πρεπει να πληρωσω 27ευρω + τα περαστικα για να την παρω!
Υπαρχει διαρροη ρευματος απο καπου καθως απο την αρχη το αμαξι αν μεινει 1 βδομαδα χωρις να παρει μπρος νεκρωνει.
Στα 80-90.000 χιλιομετρα εσπασε το γραναζι της 4ης! Ετσι απλα και ομορφα. Να σημειωσω οτι την 4η ποτε δεν την παταω.
Προσφατα με αφησε και το δυναμο της μπαταριας στον δρομο κυριολεκτικα! (ευτυχως προλαβα και μπηκα σε ενα στενακι και δεν ενοχλουσα την κυκλοφορια σε κεντρικο δρομο)
Ψαλιδια, μπιλιοφορους, ακρομπαρα τα θεωρω ψιλοφυσιολογικες φθορες αν και δεν εχω κανει τοσα πολλα χιλιομετρα...

Κατα τα αλλα λαδια, φιλτρα, μπουζι νορμαλ...

Bill stilo
21-11-13, 23:20
Polo gt 1.4 107hp
το πηρα μεταχειρισμενο με 110.000 χιλιομετρα το κρατησα δυο χρονια δεν μου εβγαλε τιποτα απολυτως....το μονο μειονεκτημα για εμενα ηταν τα φρενα του....καταταλα ηταν πολυ καλο αυτοκινητο...

Ford fiesta 1.4 80hp μκ6
Απο τα καλυτερα αυτοκινητα που περασαν απο τα χερια μου μου ειχε βγει αστερι και το ειχα παρει μονο με 16.0000 χιλιομετρα....μετα απο 2,5 χρονια χρησης στα 53.000 χιλιομετρα δυστηχως με αφησε η κρεμαριερα....


Fiat stilo 1.4
και αυτο απο τα καλυτερα αυτοκινητα που εχουν ερθει στα χερια μου...ηρθε στα χερια μου με 53.000 χιλιομετρα...μεχρι στιγμης δεν μου εχει βγαλει κανενα προβλημα...οικονομικοτατο τωρα με το υγραεριο που εχω βαλει...

Volvo s40 1.6
Φοβερο αμαξι...οικογενειακο αλλα χωρις κανενα προβλημα...πραγματικα φοβερος κινητηρας

Ford fiesta μκ7
Αλλο ενα φοβερο αμαξι χωρις κανενα απολυτως προβλημα....δεν εχω να πω πολλα για αυτο...


Toyota rav4 98 2.0
Φοβερο jeep κ πολυ καλο για offroad χωρις προβληματα....αλλα εκαιγε πολυ και μετα απο τα τεκμηρια που βγαλαν πουληθηκε κακην κακως...

ioannidis
23-11-13, 17:12
Θα ξεκινήσω από το 89-90 που θυμάμαι. Το Fiat 128 του πατέρα μου δεν το λέω κάν.

Μάνα: Fiat UNO 1.0 10/89. Πρώτο χέρι. Το πρώτο ή το δεύτερο UNO με το νέο του look που πουλήθηκε στην Θεσσαλονίκη. Μαύρο. Έκανε 186000 ώσπου και σταμάτησε το κοντέρ να γράφει χλμ. Το κρατήσαμε για περίπου άλλα 100000KM και μετά το χαρίσαμε σε ξάδερφο που το έκανε 5τάχυτο και ακόμα περπατάει.
Στα 30000KM περίπου, καίει φούσκα και ανεβάζει θερμοκρασία. Τότε δεν είχε δείκτη θερμοκρασίας αλλά μόνο ένα κόκκινο λαμπάκι μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Όσοι το είχαν, ξέρουν. Πάει στην αντιπροσωπεία και μετά από 7 μέρες (!) ερευνών και αφού κατέβασαν μοτέρ τα μοσχάρια, διαπιστώσανε ότι ήταν η φούσκα. Από τότε πάντα στο νεκρό και ρελαντί ο λεβιες ταχυτήτων είχε πάρκινσον.
Ηλεκτρολογικά δεν είχε επειδή δεν είχε και τίποτα πάνω του. Μανιβέλες στα παράθυρα, ένας καθρέφτης και πάει λέγοντας.
Προς το τέλος που το είχαμε, μας έβγαλε σκουριά στο ντεπόζιτο βενζίνης όπου σε κάθε 3-4 γεμίσματα, του αλλάζαμε φίλτρο βενζίνης. Λάδια έκαιγε πολύ λίγα.

Πατέρας: Fiat Tipo DGT 1.4 11/91. Πρώτο χέρι στην φαμίλια - ~180000 σε μένα. Μουράτο για την εποχή του, βελούδινη ταπετσαρία, ηλεκτρικά παράθυρα, digital καντράν κτλ, κτλ. Προβλήματα; Από που να αρχίσω. Ήταν από μια παρτίδα (ή έκδοση) που η καλή μας FIAT δεν είχε κατανεμητή πίεσης πέδησης για τον πίσω άξονα. Αποτέλεσμα αυτόυ, σε φρεναρίσματα πανικού, να μπλοκάρουν αμέσως οι μπροστά τροχοί, και οι πίσω να αρμενίζουν. Μιλάμε για μικρή πίεση στο πετάλ έτσι; Όχι υπερβολές. Αυτό, συν μια απροσεξία του father στοίχησε μια στούκα στν Μουδανιών Θεσσαλονίκης στην διασταύρωση του περιφερειακού, όταν αυτός ακόμα φτιαχνόταν. Το τότε κόστος επισκευής του θυμάμαι ότι έφτασε τα 900.000 δρχ όταν όλο το αμάξι έκανε 4.400.000 δρχ. Έκτωτε, ο φάδερ πάλι, αγόρασε και κάτι μπαριέρες στην Χαλκιδική, για τον ίδιο λόγο - τα φρένα. Λίγο πριν το βάλει φωτιά, πήγε σε έναν μάστορη στον Βαρδάρη που πολύ απλά μας έβαλε μεγαλύτερα εμβολάκια στα πίσω ταμπούρα και το φρένο του έγινε ανθρώπινο.
Λάδια έκαιγε. Όχι παραπάνω από ότι λέει ο κατασκευαστής του. Στα ~160000Κm στα χέρια της αδερφής μου, κόβει ιμάντα δυναμό. Η οδηγός, αποφασίζει ότι δεν τρέχει τίποτα, και συνεχίζει. Σταμάτησε όταν από τους ατμούς δεν έβλεπε μπροστά της. Παραδόξως, επισκευάστηκαν κολάρα και ιμάντας και ενώ ήμασταν έτοιμη με το πρώτο κάψιμο λαδιού να το πάμε για φλάτζα και βαλβίδα, αυτό δεν έκαψε ΤΙΠΟΤΑ. Κάτι ανάλογο έπαθα όταν κόλησε ο θερμοστάτης του και από πίεση, σκίζεται κολάρο, χάνει τα νερά του στον περιφερειακό και το διαπιστώνω όταν στο φανάρι της λαχαναγοράς, βλέπω το θερμόμετρο στα 130. Παραδόξως, ούτε τότε χρειάστηκε βαλβίδες και φλάτζα. Οπότε σε αυτό το κομμάτι ναι. Ήταν πολύ αξιόπιστο.
Κατά τα άλλα;
2 αντλίες βενζίνης.
1 αισθητήρας στροφών
Δυναμό, καρβουνάκια, αυτόματος.
1 Ψυγείο
1 ECU κινητήρα
2 καταλύτες (μετά δεν μετρούσαμε καυσαέρια...)
2 αισθητήρες Λ
1 συμπλέκτη
και ένα πρόβλημα με το ποντεσιόμετρο που ποτέ δεν επισκευάστηκε. Το πρόβλημά του ήταν ότι αν τσαρούχωνες το γκάζι από το ρελαντί, δεν άρπαζε άμεσα αλλά νετάριζε. Αν το είχες λίιιιιγο πατημένο και το πατούσες τέρμα, ξύριζε.
Στα 390000Km ο father (που του το είχα δώσει πίσω) αποφασίζει να το πάει για απόσυρση μιας και δεν το χρειαζόταν. Ακόμα το κλαίμε.

Μάνα: Fiat Idea 1.4. Αγοράστηκε καινούργιο 03/04. Ωραίο, άνετο, τεράστια κρύσταλλα με πολύ καλή ορατότητα. Ωραίο πάτημα, καλούτσικο μοτεράκι (95άρι). Πρέπει να έχει καμιά 70000km τώρα. Δεν ξέρω ακριβώς. Ζημίες;
1 Αισθητήρας Λ
2 πολλαπασιαστές
Αν θυμάμαι καλά και έναν αισθητήρα στροφών
Το Blaumpunkt που έχει μέσα για ήχο, απέκτησε δικιά του προσωπικότητα. Ανοιγόκλεινε όποτε αυτό ήθελε με αποτέλεσμα να τρώει μπαταρία. Μπήκε εξωτερικός διακόπτης και όλα καλά.
Ένα χαζό πρόβλημα που παρουσιάστηκε και στα 4 παράθυρα και στους καθρέπτες, τελικά ήταν από βρώμα στην φύσα του control panel στην πόρτα του οδηγού. (ανοικτό παράθυρο εν ώρα βροχής... κλασσικά)
Κατά τα άλλα μια χαρά.

Εγώ: Fiat Stilo 1.6 Dynamic 3D. Το πρώτο μου αμάξι! Αγοράστηκε με 52000Km τον 03/2007. Πρώτη του κυκλοφορία 11/02. Είμαστε στα 185000Km και ακόμα γράφει. Ζημιές; Λίγο πολύ τα ξέρετε.

1 Ηλιοροφή - ακόμα τσούζει
1 Ωραία Πεταλούδα - πέρασε το τσούξιμο
Καλωδίωση πεταλούδας
1 MAP
2 Πολλαπλασιαστές (οι 2 που πρείσσεψαν είχαν αλλαχτεί από τον προηγούμενο)
2x κόντρα βάση κινητήρα
1 βάση κινητήρα δεξιά
3 μοτεράκια του Clima (σήμερα άλλαξα το 3ο)
3 Καμένες αντιστάσεις θερμενόμενων καθρεπτών
1 αισθητήρας βάρους για τον αερόσακο.
Φύσες αερόσακων - κλασσικά
1ος αισθητήρας Λ
1 καταλύτης
4 ή 6 ζαμφοράκια (αναλώσιμα)
2 ή 4 ακρόμπαρα (δεν θυμάμαι)

Τώρα τελευταία μου κάνει κάτι κουλά στο dead lock του οδηγού. Δεν μ'αφήνει να μπω μέσα ώρες ώρες.
Λάδια καίει περίπου 1 λίτρο στα 10000 αλλά κάτι μου λέει ότι η σύνθεση των selenia πρέπει να έχει αλλάξει. Είναι κουλό μέχρι τα 7000 περίπου km να μην έχει κάψει ΤΙΠΟΤΑ και μετά να τα καίει με γεωμετρική πρόοδο. Είναι υπό παρακολούθηση το θέμα προς το παρόν.
Επίσης τώρα τελευταία η πεταλούδα άρχισε να ξαναγκρινιάζει, αλλά ακόμα είμαστε αγαπημένοι.


Από τα παραπάνω προκύπτει ότι ό,τι είχε η μάνα μου, βγήκε σκυλί. Ό,τι πιάσαμε εγώ και ο πατέρας μου, το κάναμε γιάμπαλο.
Πάντως μετά και από τα τόσα που μου έχει βγάλει το Stilo, δεν με ξενερώνει ποτέ. Ακόμα και όταν με αφήνει στα κρύα του λουτρού εκείνη η κακιασμένη πεταλούδα!
Αν μου έλεγε κάποιος τώρα αν θα το ξαναγόραζα... με μεγάλη μου χαρά. (αφού σκέφτομαι το SW για οικογενειακό.... καμμένος λέμε)