ammoulianiotis
09-04-15, 23:47
http://static.in.gr/webstatic/FB8DE9461499F9191FBF98D242DFB81D.jpg
Την πρόθεση της Ferrari να περάσει στην παραγωγή ένα νέο μοντέλο, οι γήινες προδιαγραφές του οποίου πρόκειται να το τοποθετήσουν απέναντι στις Porsche 911, την Mercedes-AMG GT και McLaren 570S, επιβεβαιώνουν πληροφορίες που έρχονται από το εσωτερικό του ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών FCA.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η «μικρή» Ferrari θα εφοδιάζεται με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 3,0 λίτρων, ο οποίος αυτή τη στιγμή εξοπλίζει προτάσεις της Maserati, αποδίδοντας 410 ίππους και 550 Nm ροπής.
Η παραγωγή της προσιτής, τηρουμένων των αναλογιών, Ferrari πρόκειται να ξεκινήσει το 2019 με την τιμή της να διατηρείται αρκετά κάτω από το ψυχολογικό όριο των 200.000 ευρώ.
Η αλλαγή στρατηγικής της Ferrari και ειδικότερα η επιστροφή της σε πιο εμπορικές προτάσεις, σχετίζεται και με την παρουσιά του πραγματιστή S. Marchione στο τιμόνι της.
Την πρόθεση της Ferrari να περάσει στην παραγωγή ένα νέο μοντέλο, οι γήινες προδιαγραφές του οποίου πρόκειται να το τοποθετήσουν απέναντι στις Porsche 911, την Mercedes-AMG GT και McLaren 570S, επιβεβαιώνουν πληροφορίες που έρχονται από το εσωτερικό του ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών FCA.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η «μικρή» Ferrari θα εφοδιάζεται με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 3,0 λίτρων, ο οποίος αυτή τη στιγμή εξοπλίζει προτάσεις της Maserati, αποδίδοντας 410 ίππους και 550 Nm ροπής.
Η παραγωγή της προσιτής, τηρουμένων των αναλογιών, Ferrari πρόκειται να ξεκινήσει το 2019 με την τιμή της να διατηρείται αρκετά κάτω από το ψυχολογικό όριο των 200.000 ευρώ.
Η αλλαγή στρατηγικής της Ferrari και ειδικότερα η επιστροφή της σε πιο εμπορικές προτάσεις, σχετίζεται και με την παρουσιά του πραγματιστή S. Marchione στο τιμόνι της.