PDA

Επιστροφή στο Forum : Ηλεκτρικός υπερπληρωτής και όχι δεν είναι κινεζιά με noodles



Quotsopuerno
29-11-15, 20:51
Για ρίξτε μια ματιά εδώ, το έχετε ερευνήσει καθόλου;
http://www.valeo.com/en/our-activities/powertrain-systems/technologies/electric-supercharger-45.html
απ'ότι καταλαβαίνω και γράφει είναι κυρίως για βελτίωση των υπάρχων εργοστασιακών turbo για να βελτιωθεί το φαινόμενο της καθυστέρησης αλλά επίσης αναφέρεται πως το έχουν δοκιμάσει και σε ατμοσφαιρικούς απο 1λίτρο έως 2,4.(ειδικά για εσάς abarthιώτες)
Παραπάνω πληροφορίες δεν βρήκα. Σε κάποιο άρθρο διάβασα οτι θα ξεκινήσουν απο το 2016 και η audi θα τα χρησημοποιήσει σε ήδη turbo κινητήρες, και πως επίσης η valeo δεν θα έχει ένα κοκοψώνι μόνο αλλά περισσότερα κοκοψώνια ίσως και για turbo κινητήρες και άλλο για ατμοσφαιρικούς.
Πάντως προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω πως τόσα χρόνια δεν έχουν φτιάξει ένα σωστό ηλεκτρικό τούρμπο που είναι και εξαιρετικά εύκολο να διαχειρίζεται και η πίεση του αφού απλά με μια μικρή μονάδα ελέγχου που θα επικοινωνεί με τον κινητήρα θα μπορεί να γίνει αυξομείωση της πίεσης σε πραγματικό χρόνο και την μέγιστη απόδοση και οικονομία.

Επίσης διαφήμηση σε dacia https://www.youtube.com/watch?v=-yegRZiwR70
27% λέει βελτίωση με τα ίδια καύσιμα.
Εγώ πάντως για 27% βελτίωση μέχρι 1000άρικο το πήρα, και αν δεν πάρω ποτέ stilo θα το βάλω στο aircondition να παγώνει πιο γρήγορα το δωμάτιο και θα βάλω το πιστολάκι της Στέλλας που έχει για τα μαλλιά στην εισαγωγή του 306 μου είναι και επαγγελματικό μου λέει και βγάζει κρύο αέρα.

ntinosmg
30-11-15, 01:18
το turbo lag δεν μπορει να το λυσει ακομα ουτε η f1. ποσο μαλλον το πιστολακι της στελλας. Εχω την εντυπωαη πως γνωριζεις ποσο κοστιζει μια σωστη μετατροπη ατμ/κου κινητηρα σε τουρμπο.ακομα ενα stilo. Γιατι δεν βαζεις απ ευθειας nitro να ξεμπερδευεις?

Quotsopuerno
30-11-15, 02:09
Παιδιά εγώ το κοκοψώνι της Valeo σας δείχνω που μου έκανε εντύπωση που προχώρησε η ιδέα του ηλεκτρικού τούρμπο απο μεγάλη εταιρια και το οτι θα χρησημοποιηθεί απ'ότι λένε τουλάχιστον και απο αυτοκινητοβιομηχανίες κανονικά.
Και κάπου διάβασα και για μια αμερικάνικη που αναπτύσει κάτι αντίστοιχο για 2017 - 2018, ας μην είμαστε αρνητικοί άμεσα γιατί στο κάτω κάτω αν διαβάσουμε ποστ δεκαετίας σε διάφορα φόρουμ όλοι γελάγανε με την ιδέα τούρμπο σε μικρούς κινητήρες και τα αναντικατάστατα κυβικά και πλέον ξέρουμε τι υπάρχει στην αγορά, εργοστασιακά τουρμπακια απο 600 κυβικά.
Το turbo lag η valeo λέει πως το λύνει όχι το πιστολάκι της Στέλλας :P

Quotsopuerno
30-11-15, 02:57
Περισσότερες πληροφορίες για ρεύμα, γυρίζει στις 70.000 στροφές σε κάμποσα μιλισεκόντ όνλυ!
Κατανάλωση; κρατηθείτε draws 350 A when it is used for acceleration, 220A when operating in steady state, and only 1.5 A when the engine idles.
Αν θεωρήσουμε πως τα 350a είναι ακαριαία, και η μπαταρία θα μπορούσε να τα δώσει μιλάμε για
220ax12v= 2640 watt αν έχουμε μια μπαταρία των 60a και μια γεννήτρια 300w στο αμάξι υπολογίστε πόσο θα κρατήσει η μπαταρία,
Αν υποθέσουμε οτι έχουμε 60άρα μπαταρία δηλαδή 720 w και 300άρα γεννήτρια, η γεννήτρια μας δίνει πίσω 5w το λεπτο το (τούρμπο) καταναλώνει 44w στο λεπτο οπότε έχουμε μια κατανάλωση 39watt χωρίς να υπολογιστεί τίποτα άλλο απότι καταναλώνει το αμάξι, οπότε η μπαταρία μας θα άντεχε ιδανικά για 18,4 λεπτά περίπου.Βέβαια αυτό ισχύει για 60ah μπαταρία με προδιαγραφή να μπορεί να τραβήξει 6 φορές την ονομαστική της χωρητικότητα για κάποια δευτερόλεπτα.
ΑΝ ΚΑΙ!
Πιστεύω οτι μια τέτοια συσκευή θα είναι μόνο για όσο έχεις το γκάζι σανίδα για να πάρεις ακαριαία γκάζια για όσο τα χρειάζεσαι, μια προσπέραση ή ένα άνοιγμα για το χαβαλέ σου, μιας και δεν νομίζω να πηγαίνουμε πολλοί επι 18 λεπτά με το πόδι στο πάτωμα, πηγαίνουμε; :p

Stilatos
30-11-15, 23:50
δυσκολο παιδια θελει πολλη δυναμη να ανεβασει Bar ατμοσφαιρας το ηλεκτρικο. Μπορει να στροφαρει πολλη γρηγορα δεν εχει ομως πιεση. Πρεπει να ειδα ενα βιντεο με τους car mod guys που το δοκιμασανε ακομα και με τεραστιο ηλεκτρικο μοτερ και παλι τζιφος.

jason
01-12-15, 11:04
Turbo έχεις μόνο με δύο τρόπους : υπερσυμπιεστή καυσαερίων (πολύ δυνατός αλλά έχουμε turbo lag) -- και υπερσυμπιεστή μηχανικό που πέρνει κίνηση από στρόφαλο (περιορισμένων επιδόσεων αλλά πολύ γραμμικός και χωρίς lag) .
Οτιδήποτε άλλο είναι "ελάτε να σας τα πάρουμε"!!. Τελεία και παύλα αδέρφια..

Stilatos
04-12-15, 13:14
αυτο ειναι το βιντεο που σας ελεγα cbGWgvJN1_8

Quotsopuerno
04-12-15, 13:47
Παιδιά αυτά είναι ανεμιστηράκια υπολογιστή στη καλύτερη και blower για να διώχνεις τα φύλλα στην αυλή τίποτα δεν είναι σχεδιασμένο για την δουλειά που το θέλουμε, και να σας πω και την άλλο, φανταστείτε ένα σαλίγκαρο τούρμπο, και τώρα φανταστείτε την φτερωτή των καυσαερίων να μπορούσες να την γυρίσεις στην ίδια ταχύτητα και ροπή που δίνουν τα καυσαέρια αλλά χωρίς τα καυσαέρια τι αποτέλεσμα θα είχαμε στην μπροστινή φτερωτή εισαγωγής; το ίδια φυσικά απο τελική δύναμη με τα καυσαέρια με αλλάγες στους χρόνους της αρχικής περιστροφής μόνο, οπότε το πρόβλημα δεν είναι οτι δεν υπάρχουν οι (ανεμιστήρες) που θα συμπιέσουν τον αέρα αλλά δεν υπάρχει ακόμα ένα μοτέρ που θα γυρίσει αποδοτικά την μπροστινή φτερωτή του σαλίγκαρου.
Αυτά τα ολίγα :)

παντελης
05-12-15, 08:40
o ηλεκτρικος υπερτροφοδοτης ειναι κατι που απασχολει παραπολυ τις αυτοκινητοβιομηχανιες και ειναι πραγματικα το μελλον.
εχουν φτιαξει κατι που οντως ειναι καλο αλλα δεν λινει το προβλημα .
η αυδι εχει χρισημοποιησει αυτη την πατεντα του ηλεκτρικου υπερτροφοδοτη στο 3λιτρο πετρελαιοκινητο μοτερ της μονο για τις χαμηλες στροφες και μονο οταν πατας τερμα το γκαζι (αλλωστε μονο σε αυτη τη φαση το χρειαζεσε)
πραγματι θα ειχε μεγαλη καταναλωσησε ρευμα ομως δεν ειναι προβλημα .το προβλημα ειναι αλλου .
οι εταιριες που εχουν επενδησει σε κινητηρες εσωτερικης καυσης ειναι πολλες και αν δεν εισπραξουν τα κερδει που εχουν προιπολογησει πολυ απλα δε θα περασουμε στην επομενη φαση .
καθως επισεις αν ο καθε ενας μας μπορουσε στο αγαπημενο αμαξακι του να βαλει ενα τετοιο φυσιχτηρι θα κρατουσε το αμαξι του αλλα 10 χρονια οποτε κατι τετοιο θα ηταν καταστροφικο για τις αυτοκινητοβιομηχανιες .
εδω για να μας αναγκασουν να αλλαξουμε αμαξι εχουν κανει παυση παραγωγης στα ανταλακτικα του Stilo.

παντελης
06-12-15, 09:13
Παιδιά αυτά είναι ανεμιστηράκια υπολογιστή στη καλύτερη και blower για να διώχνεις τα φύλλα στην αυλή τίποτα δεν είναι σχεδιασμένο για την δουλειά που το θέλουμε, και να σας πω και την άλλο, φανταστείτε ένα σαλίγκαρο τούρμπο, και τώρα φανταστείτε την φτερωτή των καυσαερίων να μπορούσες να την γυρίσεις στην ίδια ταχύτητα και ροπή που δίνουν τα καυσαέρια αλλά χωρίς τα καυσαέρια τι αποτέλεσμα θα είχαμε στην μπροστινή φτερωτή εισαγωγής; το ίδια φυσικά απο τελική δύναμη με τα καυσαέρια με αλλάγες στους χρόνους της αρχικής περιστροφής μόνο, οπότε το πρόβλημα δεν είναι οτι δεν υπάρχουν οι (ανεμιστήρες) που θα συμπιέσουν τον αέρα αλλά δεν υπάρχει ακόμα ένα μοτέρ που θα γυρίσει αποδοτικά την μπροστινή φτερωτή του σαλίγκαρου.
Αυτά τα ολίγα :)

υπαρχει μοτερ για να κανει αυτη τη δουλεια αλλα θεμα εκμεταλευσης εμποριου .
μπορεις να προσαρμωσεις ενα μοτερ με καταλληλη σχεση μεταδωσης με μια φτερωτη (τουρμποσαλιγκαρο) και να γυρναει οποτε πατας τερμα το γκαζι, και με καποιο προγραμα οδηγισεις να γυνραει οσο χρειαζεσε οπως στη F1.
Το ερωτημα ειναι εμπορικα θα σε αφησουν να το πουλησεις οι μεγαλες εταιριες κατασκευης τουρμπο?

Stilatos
07-12-15, 15:16
δυσκολο βλεπε στον χωρο με τα μοντελιστικα μοτερ με ducted fans brushless αεροπλανα μεγαλα και παλι τοσο ροπη δεν παιζει σε ηλεκτρικα. Οταν λες παυση ανταλακτικων σαν τι εννοεις διοτι εγω δεν βρηκα θεμα.

παντελης
09-12-15, 00:58
γνησια ανταλακτικα για το Stilo η Φιατ εχει σταματησει να παραγει .μονο σε ιμητασιον αλλης εταιριας και παλι δεν υπαρχουν ολα εσυ Παντελη τι χρειαστικες και δεν ειχες θεμα?
οτι και να χρειαστεις θα το βρεις ειτε σε μεταχειρισμενο ειτε σε ιμητασιον (valeo ,mareli κλπ) φιατ γνησιο τελος .
εδω μηλησαμε με το εργοστασιο Ιταλικα και για πραγματα που για αλλες χωρες ακομη πουλανε και οι ανθρωποι λενε οχι δεν παραγουμε .

Stilatos
09-12-15, 15:57
δεν ξερω ποιος σου το ειπε αυτο αλλα εγω ακομα παραγγελνω γνησια φιατ για stilo και μιλαμε για ανταλακτικα για μη συνηθισμενα πραγματα οπως κλαπετα αιρ κοντισιον και αλλα μη συνηθισμενα ανταλακτικα.

jason
09-12-15, 16:48
δεν ξερω ποιος σου το ειπε αυτο αλλα εγω ακομα παραγγελνω γνησια φιατ για stilo και μιλαμε για ανταλακτικα για μη συνηθισμενα πραγματα οπως κλαπετα αιρ κοντισιον και αλλα μη συνηθισμενα ανταλακτικα.

Υπάρχουν τα πάντα σε γνήσια../..τώρα αν είναι σε στόκ δεν το ξέρω../..απο την άλλη , δεν υπάρχει μιά υποχρέωση στις κατασκευάστριες να διαθέτουν ανταλλακτικά για 15 χρόνια μετά την παύση παραγωγής του μοντέλου τους ????../..αν θυμάμαι καλά το Stilo το έβγαζε μέχρι το 2007 η 2008.., επομένως ???...

ntinosmg
09-12-15, 22:44
Υπάρχουν τα πάντα σε γνήσια../..τώρα αν είναι σε στόκ δεν το ξέρω../..απο την άλλη , δεν υπάρχει μιά υποχρέωση στις κατασκευάστριες να διαθέτουν ανταλλακτικά για 15 χρόνια μετά την παύση παραγωγής του μοντέλου τους ????../..αν θυμάμαι καλά το Stilo το έβγαζε μέχρι το 2007 η 2008.., επομένως ???...

7 χρονια μετα την παυση παραγωγης ειναι υποχρεωμενες οι "μητερες" να καλυπτουν με ανταλλακτικα τα μοντελα τους.(πληροφορια προσφατη απο mv agusta). Μετα συνηθως πουλουν τα καλουπια σε αλλες εταιριες και συνεχιζεται η καλυψη.

Stilatos
10-12-15, 00:49
το οτι δεν εχουνε στοκ και θελει παραγγελια απο ιταλια ειναι αλλο θεμα αφου με τη κριση η αντιπροσωπια ελλαδος δεν κραταει σχεδον καθολου στοκ. Ανταλακτικα υπαρχουν, ετοιμοπαραδοτα δεν υπαρχουν.

s6_sot
10-12-15, 19:25
Πάντως σήμερα η απάντηση που πήρα για ένα ανταλλακτικό που θέλω είναι ότι δεν υπάρχει γιατί έχει σταματήσει η παραγωγή...

παντελης
11-12-15, 09:47
Πάντως σήμερα η απάντηση που πήρα για ένα ανταλλακτικό που θέλω είναι ότι δεν υπάρχει γιατί έχει σταματήσει η παραγωγή...

καπως ετσι ειναι η κατασταση.

Quotsopuerno
11-12-15, 15:21
Πως καταφέρατε να μου το κάνετε το θέμα ανταλλακτικά στη Λιοσίων μόνο εσείς ξέρετε, χαριτολογώντας το λέω μη παρεξηγηθούμε έτσι!
Οπότε χοντρά ανταλακτικά φανοποιήας - κρύσταλα ιμιτασιόν, -- ακρόμπαρα ψαλίδια ιμιαξόνια φλάτζες ψυγεία ελατήρια πιστωνιών κτλ ιμιτασιόν, -- σασμάν άξονες κινητήρες ενοείται μεταχειρισμένα και ας υπάρχουν και τώρα καινούρια, -- και απο ταμπλό κονσόλες αερόσακους παρελκόμενα σαλονιού - ηλιοροφής κτλ μόνο σε μεταχειρισμένα έτσι;
Με τους αερόσακους και τους προεντατήρες τι γίνεται; δεν έχουν ημερομηνία λήξης; Θεωρητικά δουλεύουν και μετά απο 50 χρόνια αλλά για κάποιο λόγο βάζει ο κατασκευαστής ημερομηνία.

παντελης
20-12-15, 12:19
Καπως ετσι ειναιοντως.

Stilatos
20-12-15, 19:52
s6_sot ποιο ανταλακτικο λες να ρωτησω. εδω μας λεγανε χρονια οτι σταματησανε τα selenia και παραδοξως ακομα καλα κρατει.

s6_sot
20-12-15, 20:09
Το πλαστικό κάλυμμα για τους ιμάντες ψάχνω.

di0n
20-12-15, 20:36
παιδια υπαρχει σκετο κρυσταλλο για το φαναρι μας? απο το μποροστα φαναρι εννοω.. Στην βραζιλια βγαζουν για τα 4πορτα .. για μας δεν εχει τιποτα? :/