Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Stilo Cruise control - Τι συμβαινει???



Nikiforos1983
21-12-15, 01:25
Έχω ένα Stilo 1.2 16v 5θυρο 2002 μοντέλο.

Από ότι είδα στους οδηγούς για τοποθέτηση cruise control το αμάξι έχει και τον H7 κονεκτορα στην περιοχή του τιμονιού αλλα και τον καφέ D4a κονεκτορα κάτω απο την μπαταρία.

Έτσι λοιπόν σύνδεσα το λεβιεδακι από 147 στον Η7 κονεκτορα στο τιμόνι αλλα δεν φαίνεται να λειτουργεί...

Τι μπορεί να φταίει?Είναι δυνατόν να έχει και τους 2 κονεκτορες ,κάτι δεν μου πάει καλά...

Οποια βοηθεια ευπροσδεκτη!

ammoulianiotis
21-12-15, 12:51
Επειδη δεν θυμαμαι στην δικη μου τοποθετηση απο που ειχαν παρει τα παιδια ρευματα, θα σε πω οτι ερχεται και ενα καλωδιο απο τον κονεκτορα της μπαταριας και συνδεεται πανω στο λεβιεδακι. Τωρα περισσοτερες λεπτομερειες απο αυτους που το τοποθετησαν μονοι τους.

s6_sot
21-12-15, 18:35
Έχω ένα Stilo 1.2 16v 5θυρο 2002 μοντέλο.

Από ότι είδα στους οδηγούς για τοποθέτηση cruise control το αμάξι έχει και τον H7 κονεκτορα στην περιοχή του τιμονιού αλλα και τον καφέ D4a κονεκτορα κάτω απο την μπαταρία.

Έτσι λοιπόν σύνδεσα το λεβιεδακι από 147 στον Η7 κονεκτορα στο τιμόνι αλλα δεν φαίνεται να λειτουργεί...

Τι μπορεί να φταίει?Είναι δυνατόν να έχει και τους 2 κονεκτορες ,κάτι δεν μου πάει καλά...

Οποια βοηθεια ευπροσδεκτη!

Το δοκίμασες στο δρόμο?

teo
21-12-15, 20:40
Αν δεν κάνω λάθος θέλει ενεργοποίηση από το FES για να παίξει. Ή όχι?

s6_sot
21-12-15, 20:52
Νομίζω δεν θέλει. Το λάμπάκι ενεργοποιείται από το MES. Μπορεί να μην θυμάμαι και καλά όμως... Ας μας πει κάποιος που το έβαλε πρόσφατα.

di0n
21-12-15, 22:41
απο τον κονεκτορα που αναφερεις κατω απο το τιμονι ποσα καλωδια φευγουν?

mpornto
21-12-15, 22:41
ποσα καλωδια εχει η φυσσα η ασπρη κατω απο το τιμονι θελω να πω ρευμα του εδωσες Νικηφορε
γιατι η καφε η φυσσα εχει πανω ολες τις εντολες που πανε στον εγκεφαλο αλλα πρεπει να δωσεις επιπλεον ενα ρευμα.
θα κοιταξω να σου πω πιο ειναι το καλωδιο που πρεπει να φερνει ρευμα και θα σου πω για να το τσεκαρεις γιατι αν δεν του δινεις ρευμα πως να δουλεψει

di0n
21-12-15, 22:44
εγω το εκανα προσφατα αλλα δεν ειχα τον κονεκτορα κατω απο το τιμονι κ τραβηξα καλωδια ...

mpornto
21-12-15, 22:55
οπως βλεπεις την φυσσα του JOYSTICK

απο με το εξόγκωμα προς τα πανω βλεποντας τις επαφες μετρας απο τα δεξια προς τα αριστερα

Pin 1 = Resume
Pin 2 = +12V
Pin 3 = Δεν έχει καλώδιο και δεν συνδέεται πουθενά
Pin 4 = ON/OFF
Pin 5 = Ταχύτητα (+)
Pin 6 = Ταχύτητα (–)

οπως καταλαβες στο πιν 2 (στο ακριβως απεναντι, αυτο που ερχετε απο το αμαξι) θα πρεπει να σου δινει 12 βολτ
αν δε σου δινει τοτε ή θα του δωσεις απο αλλου η θα πρεπει καπως μεσω εγκεφαλου
(κατι που εγω δεν κατεχω να σου πω) να το ενεργοποιησης για να σου φερει το αντοιστιχο πιν ρευμα.
το νοημα ειναι οτι αν δεν εχεις στο 2 ρευμα μην περιμενεις να παιξει διχως να του δωσεις με τον ενα η τον αλλο τροπο

Nikiforos1983
22-12-15, 02:54
Παιδια ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!

Να πω ότι το δοκίμασα στον δρόμο αλλα δεν παίζει.

Να πω ότι η άσπρη φυσα Η7 έχει 5 καλώδια και ένα κενό.

Τώρα η καφε η φυσα από όσο μπόρεσα να καταλάβω εγώ έχω την άκρη της D4b που καταλήγει στην Η7 oποτε κάπου πρέπει να είναι ξεσυνδεμενη η άλλη πλευρά της D4b που πάει στον εγκέφαλο Μ10. Δεν φαντάζομαι να βάλαν από το εργοστάσιο την μεριά Η7-D4b και να μην έβαλαν και την D4b - Εγκεφαλος...

Το αμάξι το πήρα μεταχειρισμένο πριν 2 μήνες οποτε το συμμαζεύω!

Κάποιος που θυμάται σε εργοστασιακή καλωδίωση μέχρι την κολώνα του τιμονιού η D4b (καφε φυσα) είναι διπλή προφανώς?


http://www.fiatforum.com/attachment.php?attachmentid=162548&d=1450463679

mpornto
22-12-15, 22:37
Στο πιν2 σου φερνει ρευμα; Ξερεις να το κοιταξεις;
Λεπτομερια: υπαρχει σεναριο αφου περνει ρευμα απο το αμαξι
κατευθιαν μπορει ρευμα να του δινει o εγκεφαλος στο πιν2 ΠΑΝΩ απο τα 40 χιλιομετρα που
σε αφηνει να δουλεψεις το cc.
Οποτε συνδεεις ενα λαμπακι στο πιν 2 και απο την αλλη του δινεις σωμα και πας 40συν χιλιομετρα
και βλεπεις αν αναβει το λαμπακι τοτε θελει ενεργοποιηση καπως ή δεν ειναι συνδεδεμενο το καλωδιο αυτο μεχρι τον εγκεφαλο
αν δεν αναβει δωστου +12 απο καπου στο πιν 2 κατα προτιμηση ασφαλισμενο και δες αν δουλευει μετα τα 40 συν.
(και αμα θυμηθεις πες μας και τι εκανες)

Nikiforos1983
22-12-15, 22:48
Λοιπόν ας εξηγήσω την κατάσταση

Έχω το βύσμα Η7 στο τιμόνι όπου έχει 5 καλωδια
Αυτό καταλήγει στην μπαταρία σε ΜΙΣΟ καφε βύσμα με 4 καλωδια από εκεί και μετά φαίνεται να λείπει το άλλο μισό καφε βύσμα D4b που πάει στον εγκέφαλο.

Οποτε.το ερώτημα είναι το εξης,υπάρχει περίπτωση να βάλαν το καλώδιο Η7----D4b και μετά να μην βάλαν το υπόλοιπο D4b ----- Εγκεφαλος?

Ή κάποιος έκοψε το καλώδιο με το μισο καφέ βυσμα η άλλαξαν την καλωδίωση με άλλη χωρίς το υπόλοιπο D4b.

Το αμάξι το πήρα μεταχειρισμενο

Mπορει κάποιος να μου πει από ποιο από τα δυο βύσματα του εγκεφαλου πρέπει να τραβήξω τα 4 καλωδια?

Από αυτόν που είναι από την πλευρά του προφυλακτήρα η από αυτόν που είναι από την πλευρά του μπαπριζ?

Ο εγκεφαλος είναι Stilo 1.2 16v

Τι λέτε?

mpornto
23-12-15, 18:50
Οταν ειναι μεταχειρ ποτε δεν ξερεις τι εχει παιξει και πιθανον να μην ξερει ουτε και αυτος που το ειχε!
μετα τα παραπανω και χωρις να μου εχεις απαντησει σε αυτα που σε ρωτησα η αμεσως επομενη κινηση που εχεις να κανεις εινα να διαβασεις
αυτο
http://www.stilo-club.gr/vb3/showthread.php?3267-DIY-Cruise-Control
μεχρι την πρωτη σελιδα και για ποιο σιγουρα να επικοινωνησεις μετον arf που το εκανε ο ιδιος αν θυμαται να σου πει 1000%,
Τωρα που εξηγησες αρχιζω να βγαζω σιγα σιγα ακρη. Μηπως εχουν κομενη την φυσσα την αλλη μιση μεσα στο χωρο της μπαταριας;
εχεις τιποτα καλωδια εκει κομενα μονομενα ή (και οχι μονωμενα)

Nikiforos1983
24-12-15, 00:39
Φίλε mpronto σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.

Σήμερα άνοιξα το βυσμα του εγκεφαλου και ειδα ότι στα pin 8,9 41,58 δεν έχει συνδεμένα καλώδια αλλα 4 κιτρινα πλαστικά καλύμματα.

Οποτε πήγα και εκοψα από ένα άλλο Stilo το καφέ βυσμα που κουμπώνει στο άλλο μισό καφέ που έχω και καταλήγει στο Η7 στην κολωνα τιμονιού και θα τραβήξω 4 καλώδια κατευθείαν από τον εγκέφαλο...

Πρέπει οπωσδήποτε να ξεσυνδεσω μπαταρία?

mpornto
24-12-15, 10:26
''Οποτε πήγα και εκοψα από ένα άλλο Stilo το καφέ βυσμα ... ...''

ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΣΑΙ ;;; Να ξερω να σε εχω απο αποσταση μη μας παρεις και το σωβρακο διχως να μας βγαλεις και το παντελονι!!!:smile:

πλακα κανω αλλα να πουμε και κανενα σοβαρο τωρα γιατι το εκοψες τι το θελεις;;
συνδεσε τα πιν που πρεπει στον εγκεφαλο....

Πρέπει οπωσδήποτε να ξεσυνδεσω μπαταρία?[/QUOTE]

και

''Ε ναι ρε φιλε'' που ελεγε και αυτος της wind !! θα την ξεσυνδεσεις την μπαταρια
πειραματα θα κανεις στον εγκεφαλο με την μπαταρια συνδεδεμενη; κατι εγινε ακουμπησες
κατα λαθος κατι θα παρεις τον εγκεφαλο στα χερια και νομιζω δεν το θελεις αυτο!!
και συνεχιζω
... οταν συνδεσεις τα πιν στον εγκεφαλο παρε τα καλωδια-ο απο εκει βαλε και ενα σπιραλακι να το προστατευσεις και κανε τις συνδεσεις
χωρις φυσες κα πρασινα αλογα. (θα εχεις μια συνδεση ουτος η αλλος με το βυσμα που εκοψες γιατι να εχεις κι αλλη;)
γνωμη μου συνδεσε ενα ενα καλωδιο με καλωδιο μονωσε ενα ενα και ολα στο τελος και μετα σπιραλ και ξενοιασες!
την μεσα μην την πειραξεις αφου εχεις και τις 2 κομπλε ακοπες. Οτι αλλο θες πες

Nikiforos1983
24-12-15, 13:02
''Οποτε πήγα και εκοψα από ένα άλλο Stilo το καφέ βυσμα ... ...''

Aπο μια μαντρα-νεκροταφειο πηγα και το εκοψα...

Αφου εχω την καφε φυσα που παει κατω από την μπαταρια μεχρι την κολωνα τιμονιού στο Η7 βυσμα γιατι να μην το κανω?

mpornto
24-12-15, 16:45
εχεις κοψει ειδη το αλλο μισο φις απο το νεκροταφειο στου 20 στους 50 ποντους στην καλυτεροτερη
οποτε θα εχεις μια συνδεση εκει που το εχεις κομενο και μια ακομη εκει που θα κουμπωσει η καφε η φυσα με την αλλη καφε συνολο 2 συνδεσεις
Αν ηταν δικο μου θα παρεκαμπτα τελειως αρσενικη και θυληκη καφε φυσσα και θα συνδεα καλωδιο με καλωδιο κατευθειαν (ετσι και εκανε δηλαδη με την διαφορα οτι εγω δεν ειχα την ασπρη στο τιμονι οποτε εκοψα και την ασπρη του τζοιστικ και το συνδεσα κατευθειαν )
Αυτο ηταν που ηθελα να σου πω οτι ειμαι κατα των κουμποματων φυσα και ξανα φυσα και ξανα μανα φυσα γιατι τις περισοτερες φορες προβλημα δημιουργουν
''γνωμη μου'' εσυ παλι οτι τραβαει η ψυχη σου κανε

Nikiforos1983
25-12-15, 14:06
Κατάλαβα φίλε μου,

να ρωτήσω τα καλώδια με τον εγκέφαλο πως να τα συνδέσω για πιο καλά?Χύμα μέσα στο κενό από το οποιο έβγαλα την πλαστική κιτρινη τάπα η υπάρχει κάποιος καλύτερος σταθεροτερος τρόπος?

mpornto
25-12-15, 19:28
Χρονια πολλα σε ολους.
πανω στον εγκεφαλο εχει τις φυσες που ξεκουμποσες την μια απο αυτες.
αυτες ξεκουμπονουν και σαν φυσες οι ιδιες (ανοιγουν) εχουν απο πισω κατι σαν ασφαλεια απο εκει που φευγουν τα καλωδια που το ανοιγεις και βλεπεις τα καλωδια και τις επαφες πιατο.
Εκει ομως θα δεις οτι τα καλωδια καταληγουν σε επαφες θυληκες για να κουμποσουν στα αντιστοιχα αρσενικα καρφακια που εχει ο εγκεφαλος.
Δεν ξερω αν στα αντιστοιχα πιν που θελεις να βαλεις εσυ καλωδια εχει μεσα τις αναλογες θυληκες επαφες για να συνδεσεις τα καλωδια
αν οχι τοτε την ξερεις τη δουλεια νεκροταφειο κοφτακι και τρισαγιο.
Το νου σου με τις επαφες μην πειραξεις τιποτα εκει μεσα αν χρειαστει να βγαλεις καποιο καλωδιο γιατι ειναι κανενα απο πανω και δεν σε βολευει
σημειωσε πρωτα και μετα βγαλε. Δεν ειναι τυχαιο που πολλα μαστορια δυσκολα βαζουν χερι εκει οταν ανοιξεις την φυσα θα καταλαβεις το γιατι

Nikiforos1983
26-12-15, 00:56
Χρονια πολλά σε όλους!

Την φυσα την άνοιξα, δεν μου φάνηκε και τίποτα το τραγικό...ισως επειδή είμαι χειρουργός...εβαλα τα καλώδια εκεί που έπρεπε αλλα μάλλον είναι χοντρά και δεν πάνε πολύ κάτω για να ακουμπήσουν τα πιν του εγκεφαλου...

Το θέμα είναι πως θα έχω την επαφή σωστά με τα πιν του εγκεφαλου

mpornto
26-12-15, 12:24
Σου το ειπα οτι μεσα εχει επαφη θυληκη που το καλωδιο ερχετε και ''κλεμαρετε'' πανω στην επαφη (συνδεετε πως να το πω) μεταλο με συρμα.
Δεν βαζεις απλα το καλωδιο μεσα μεχρι να ακουμπησει το αντιστοιχο καρφακι του εγκεφαλου.
Δες ενα ηδη υπαρχον καλωδιο για να καταλαβεις το πως κουμπωνει και τι επαφη εχει απο μεσα μεσα στην φυσα.
και αφου συνδεσεις το μεταλακι αυτο με το συρμα απο το καλωδιο και κανεις το ιδιο με ολα τα πιν που σε ενδιαφερουν και μονωσεις το καθε ενα γιανα μην εχει πουθενα γυμνο και ακουμπησει κατι καποιο αλλο κλεινεις την φυσα ασφαλιζεις κουμπωνεις ξανα την φυσα στον εγκεφαλο με εκεινο το κοκινο που το κατεβαζεις και την κουμπωνει βαζεις το σπιραλακι να το προστατευσεις καπως το πας εκει που πρεπει να μην ακουμπαει πουθενα με τιποτα που καιει κτλ συνδεεις τα καλωδια αυτα με τα αντιστοιχα της καφε φυσσας μονωνεις ξανα σπιραλ το σταυρο σου κανεις και μετα δοκιμαζεις.
αυτα

Nikiforos1983
26-12-15, 17:54
Χρονια πολλά και πάλι!

Επιτέλους τα κατάφερα!

Έβαλα 4 καλώδια στα πιν του εγκεφαλου και τσέκαρα ώστε να φανούν μέχρι κάτω στη φυσα εκεί που θα πατήσουν τα πιν του εγκεφαλου.

Έλεγξα όλη την καλωδίωση ότι είναι ακεραια μέχρι την κολώνα τιμονιού όπως και ότι το πιν 2 στην Η7 φυσα φέρνει 12ν.

Το σύνδεσα το λεβιεδακι και έπαιξε μια χαρά!

Από 2-3-4-5-6η ταχυτητα και πάνω από τα 30Κm/h λειτουργεί μια χαρά

Ευχαριστώ όλους για κάθε βοηθεια

Θα ανεβάσω και φωτογραφίες!

mpornto
26-12-15, 22:29
Σ'ωραιος χειρουργε! καλα το πηγες με γεια σου!

Nikiforos1983
28-12-15, 01:17
Σήμερα είχα την ευκαιρία να τεστάρω το Cruise Control σε ένα ταξιδάκι 350Km στην Εγναντια...

Oι εντυπωσεις είναι άριστες, ξεκουραστη η διαδρομή, οικονομια στη κατανάλωση!

Και σταθερή ταχυτητα πάνω από όλα!

Eδώ μια φωτο αφου εβαλα τα 4 καλωδια στον εγκέφαλο!


http://i.imgur.com/Qa5g7um.jpg



http://i.imgur.com/yFC1GUY.jpg

Nikiforos1983
28-12-15, 20:11
Kκαι μερικες φωτο μετα την τοποθετηση στην κολώνα του τιμονιού!


http://i.imgur.com/k5iTvaY.jpg

http://i.imgur.com/UnXdLXr.jpg




http://i.imgur.com/H5zGezj.jpg

jason
28-12-15, 22:13
Μη ξεχάσεις να ενεργοποιήσεις με το FES ή MES το ενδεικτικό λαμπάκι στο ταμπλώ ....

mpornto
28-12-15, 22:19
Μη ξεχάσεις να ενεργοποιήσεις με το FES ή MES το ενδεικτικό λαμπάκι στο ταμπλώ ....

ωπππ εξηγησου
προχωρα παρακατω δωσε διευθυνσεις ονοματα και αριθμους που λεει και το ανεκδοτο
παιζει να γινει ενεργοποιηση στο λαμπακι που λες χωρις να επεμβει καποιος στο καντραν εσωτερικα;
(εγω εκει εχω μεινει!) εχω μεινει ποοολυ πισω;;

Nikiforos1983
28-12-15, 22:39
Δυστυχώς δεν έχω τον 5 ψήφιο κωδικο, τον χρειάζεται οπωσδήπoτε για το proxy aligment?

teo
29-12-15, 08:42
Εγώ έχω κάνει Proxy Allignment χωρίς να ζητήσει κωδικό. Νομίζω τον κωδικό στον ζητάει μόνο όταν αλλάζεις κάτι που αφορά το κεντρικό κλείδωμα ή τον συναγερμό (πχ αν αλλάξεις τη ρύθμιση για να ανάβουν τα αλάρμ κατά το κλείδωμα).

mpornto
29-12-15, 12:30
Επειδη δεν το κατεχω ζητω τα φωτα σας
α. Παιζει να ενεργοποιηθει το λαμπακι του cc χωρις να ανοιξει καποιος καντραν απλα με εντολη μεσω του διαγνωστικου που εχουν στις μαμα φιατ;
β. το ιδιο με το πανω αλλα με διαγνωστικο εξω;
γ. τι ειναι ο 5ψηφιος κωδικος και που αναφερατε, ειναι αυτος της καρτας που εχει το αυτοκινητο ή αλλος;
δ. εκτιμηση ποσο να θελουν τα αλανια για να το κανουν μαμα ή εξω

teo
29-12-15, 19:02
α. Μόνο έτσι ενεργοποιείται. Τον άλλο τρόπο δεν τον γνωρίζω και δεν νομίζω να υπάρχει σε αυτοκίνητα τέτοιας τεχνολογίας.
β. Χρειάζεται να κάνεις Proxi Alignment στο Body Computer. Φαντάσου το σαν να ξαναπερνάει drivers για όλα τα παρελκόμενά του. Αυτό γίνεται απ τη μαμά Fiat ή απ το FES/MES (Fiat/Multi Ecu Scan).
γ. Αυτός της κάρτας είναι όπως είπες.
δ. Για τη Fiat δεν ξέρω, εμείς μπορούμε να στο κάνουμε με 753€ +ΦΠΑ :hehe:

ammoulianiotis
29-12-15, 21:21
δ. Για τη Fiat δεν ξέρω, εμείς μπορούμε να στο κάνουμε με 753€ +ΦΠΑ :hehe:

Τοσα σε λοιπουν βρε;;;

Εγω παλι δεν ενεργοποιησα ποτε το λαμπακι του cc..

Nikiforos1983
29-12-15, 21:31
Eκτος από το λαμπάκι που ανάβει, δείχνει και κανένα γραπτό μήνυμα στην οθονιτσα?

mpornto
29-12-15, 21:32
Μου ακουγετε καλη τιμη αμα το κανουμε σε 100 ατοκες δοσεις και με πρωτη δοση το 2100 ειναι μια χαρα το κλεισαμε απο τωρα
ευχαριστω πολυ πολυ!

mpornto
29-12-15, 21:41
Εγω παιδια εδω ειχα μεινει εδω
http://www.stilo-club.gr/vb3/showthread.php?3267-DIY-Cruise-Control/page2

στο ποστ #14 περιπου που ελεγε οτι θελει να ανοιξεις το καντραν και καπου αλλου το ελεγε αλλα δεν το θυμαμαι τωρα

teo
30-12-15, 08:43
Τοσα σε λοιπουν βρε;;;

Το 50% θα πάει για τα φτωχά παιδάκια (του stiloclub :hehe: )!!

Ένα Proxy είναι παίδες και ανάβει κανονικότατα! Νικηφόρε στη μικρή οθόνη δεν γνωρίζω, αλλά λογικά θα πρέπει να λέει κάτι σαν CC activated.

mpornto έκλεισε η συμφωνία! Να εξασφαλίσω και τα εγγόνια μου, όχι τίποτα άλλο... :bleh:
Τώρα μου έλυσες την απορία γιατί πολλά μέλη επέμεναν ότι στο abarth καντράν δεν ενεργοποιείται το λαμπάκι (πράγμα φυσικά που δεν ισχύει όπως μάθαμε στην πράξη)!

di0n
30-12-15, 12:25
το ενεργοποιησα προσφατα με το MES σε 5 λεπτακια ... χωρις να ζητησει τιποτα οταν κανεις το proxy..

Nikiforos1983
31-12-15, 13:34
Καλημερα και Χρονια πολλά.

Σήμερα πήγα στην Fiat για να ενεργοποιήσω το λαμπάκι του Cruise Control...

Συνδέουμε το Examiner κάνουμε Ευθυγραμμιση Proxy, τσεκάρουμε και με το διαγνωστικό ότι το λαμπάκι στο ταμπλω ανάβει,
γυρνάμε το διακοπτη από το λεβιεδακι στο ON και τίποτα...

Έχει κανεις καμια ιδέα τι μπορεί να παίζει?Το Cruise Control δουλεύει κανονικότατα στο δρόμο!

s6_sot
31-12-15, 21:26
Αν θυμάμαι καλά από το MES πρώτα ενεργοποιούμε το λαμπάκι και μετά κάνουμε proxy alignment.

Nikiforos1983
31-12-15, 21:51
Αν θυμάμαι καλά από το MES πρώτα ενεργοποιούμε το λαμπάκι και μετά κάνουμε proxy alignment.

Πιθανόν να φταίει αυτό θα το δοκιμάσουμε και έτσι... Thanks για την απαντηση!

Nikiforos1983
06-01-16, 02:24
Σήμερα ξαναδοκιμάσαμε με το Examiner της αντιπροσωπείας να ανάψουμε το λαμπάκι του Cruise Control αλλα χωρίς επιτυχία πάλι...

Βρήκαμε το λαμπακι CC στα όργανα το κάναμε on άναψε το πράσινο λαμπακι του CC μετά κάναμε proxy alignment αλλα τίποτα. Με το examiner μπήκαμε στο μενού του CC και είδαμε ότι το βλέπει κανονικά και οποτε γυριζαμε διακοπτη μας έδειχνε και την αλλαγή που κάναμε δηλαδη όταν γυριζαμε διακοπτη στο on έδειχνε το προγραμμα on όταν γυριζαμε off έδειχνε off αλλα το λαμπάκι δεν ανάβε. Τι μπορεί να φταίει, έχει κανεις καμια ιδέα? Μήπως γίνεται μόνο με ΜΕS η FES?

GGTaxo
10-07-16, 12:43
Και το δικό μου Stilo, είχε τη μισή καλωδίωση έτοιμη (από το τιμόνι μέχρι τη μπαταρία), ακριβώς όπως και του Νικηφόρου, χωρίς τη βοήθεια και τις συμβουλές του οποίου ακόμα θα παιδευόμουν (η αλήθεια είναι ότι τον ψιλοζάλισα τον άνθρωπο). Με τις οδηγίες του έκανα την εγκατάσταση και πλέον έχω και εγώ πλήρως λειτουργικό cruise control. Το απόγευμα θα δοκιμάσω μέσω MES, να ενεργοποιήσω το λαμπάκι. Αν πετύχει, καλώς. Αν δεν πετύχει μικρό το κακό από τη στιγμή που το cc δουλεύει κανονικότατα. Από 30χλμ/ω και πάνω μπαίνει κανονικά. Αύριο θα το τεστάρω και στην Εγνατία.

Nikiforos1983
10-07-16, 16:31
Έχεις το MES διαθεσιμο? Ποτε θα περάσεις από το Νοσοκομείο για μια δοκιμη??

Nikiforos1983
25-09-18, 20:04
Eπιτελους μου ήρθε ένας Adapter ELM327 v1.4 από Ebay και άναψα το λαμπάκι του CC!

https://i.imgur.com/BL06JdW.jpg

https://i.imgur.com/anJEbLs.jpg

Stile
26-09-18, 21:28
κυρίες και κύριοι.. ως ενα απο τα παλαιά μέλη και με την αρκετά μεγάλη εμπειρία (7 stilo 1.2 16v) με οροφές, κλιματισμους, μ@λ@κξς και τα τιαυτα και μετά από εγκατάσταση και των 7 με cc, μπορώ να σας ενυμερωσω πως η εγκατάσταση του cc ειναι οπως ακριβώς τα λεει ο φιλος με την επεξήγηση της φισσας. απο την θεση 2 της φισσας, ρεύμα παίρνεις απο την ασφάλεια του cc στην ασφαλιοθήκη (βλέπε manual) στο ενα ποδαράκι που δεν εχει ρεύμα οταν ειναι κλειστό το αμαξι. τα υπόλοιπα 4 τα πας στον εγκέφαλο στις θεσεις που αναφέρονται στο diy. για να βγάλεις τα καλώδια εξω, υπάρχει ετοιμη τρύπα πισω απο την ασφαλειοθηκη (δεν χρειάζεται να την ξυλωσεις) απο εκει που περνει η αποχέτευση οταν εχεις sky window. σε εμας εκει εχει λαστιχένια ταπα. οταν τελειώσεις την εγκατάσταση το πας βόλτα να δεις οτι ολα δουλεύουν ρολόι. οταν τελειώσεις και χαρείς με το πρωτο κλικ, πας σπιτι, κουμπώνεις το elm 327 και πας βόδι κομπιούτερ με το mes. πατας cruise control unable και πατας πιο πανω proxy. μετά, καλά ταξίδια.....!!!!!


ολα τα παραπάνω με τους πόλους της μπαταρίας να κοιτάνε τα αστέρια!!

για όποια διευκρίνηση, απαντώ με αγάπη! :) <3

Kriskapsis
28-09-18, 16:37
την διαδικασια με τον υπολογιστη εγω δεν εχω καταλαβει.Εχω το cc αλλα δεν εχω ενεργοποιησει το λαμπακι

Nikiforos1983
28-09-18, 17:17
Θέλει το Multiecuscan και OBD adapter ELM 327 v1.4

Όταν τα έχεις πες μου να σε βοηθήσω.