Πρώτο service σε μεταχειρισμένο Stilo
Μόλις αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Stilo 1,6 (2003). Μπορείτε να μου πείτε αν υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω στο πρώτο service που θα πάω να του κάνω;Και κάτι ακόμα....Με μία πρώτη ματιά διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο έχει 2 προβληματάκια που έχουν αρκετά Stilo.1ον: Βγάζει airbag failure και 2ον το πίσω φως έχει υγρασία. Αυτά τα προβληματάκια είναι εύκολο να λυθούν στο συνεργείο(μη εξουσιοδοτημενο); Για τον αερόσακο διάβασα κάπου ότι κάποιες βίδες κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού θέλουν σφύξημο φοβάμαι όμως να τιο κάνω μόνος μου γιατί αφενός είμαι τελείως άσχετος σε θέματα αυτοκινήτου και αφετέρου τα χέρια μου δεν πιάνουν καθόλου:o.....Ευχαριστώ!
Απάντηση: Πρώτο service σε μεταχειρισμένο Stilo
δεν ειναι βιδα ειναι το βυσμα κοιταξε στα τεχνικα για λεπτομεριες. οσο για το σερβις αυτο θα το δεις απο το βιβλιο απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη το τι χρειαζεται αφου δεν ειναι ολα τα ιδια. για παραδειγμα το ακριβο σερβις καθε 60,000 χλμ αλλαζεισ ιμαντα εκκεντροφορου.
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Stilatos
δεν ειναι βιδα ειναι το βυσμα
Όπως και να χει πάντως είναι κάτι που διορθώνεται σε ένα συνεργειο ε;Και κάτι άλλο...Το γεγονός ότι βγαίνει αυτή η ένδειξη σημαίνει ότι δε λειτουργεί ο αερόσακος ή είναι απλά μια λανθασμένη ένδειξη;
βγαινουνε εκτος λειτουργιας οι πλαινοι αεροσακοι λογο οτι βλεπει οτι εχει δυσλειτουργια. Ειναι πολυ ευκολο να το λυσεις ομως και μονος σου κοιτα στα τεχνικα.
Ok!Σε ευχαριστώ πολύ!Θα το τσεκαρω και αν είναι θα επανέλθω!
Το φανάρι πάντος θέλει αντικατάσταση γιατί συνήθως χαλάει ο καθρέπτης όταν πάρει υγρασία!
Φιλε Fuero Ομοιοπαθη ολα τα προηγουμενα συν το οτι Αν εχει κανει περισσοτερα απο 50.000χμ πρεπει να κοιταξεις και το συστημα ιμαντων χρονισμου αν εχει αλλαχτει, ειδαλως θα πρεπει να τους αλλαξεις εσυ
Και σύμφωνα με την Fiat 60.000 χιλιόμετρα ή 3 χρόνια ακόμη και αν δεν έχει κάνει τόσα χιλιόμετρα! Ότι έρθει πρώτο!!!