Αγορά Stilo με πρόβλημα στην Ηλιοροφή
Παιδιά Καλησπέρα!
Είμαι λίγο πρίν την αγορά Stilo!
Εχω βρει ένα σε πολύ καλή τιμή και άψογη κατάσταση αλλά δεν ανοίγει η ηλιοροφή!Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο είναι ακίνητο για πάνω από ένα χρόνο!Το κουρτινάκι ανοίγει κανονικά,το πρώτο κομμάτι ανεβαίνει αλλά τα υπόλοιπα δεν σείρονται προς τα πίσω!Επειδή είμαι άσχετος με το θέμα και πρέπει να πάρω μια απόφαση μέχρι μεθαύριο θα σας παρακαλούσα να μου πείτε τι μπορεί να φταίει και με τι κόστος επισκευής!Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Απάντηση: Αγορά Stilo με πρόβλημα στην Ηλιοροφή
Το πιθανότερο είναι να έχει σπάσει το εξάρτημα από τις ντίζες. Κόστος 1500 (πέρσι). Υπολόγισε κανα 1700άρι φέτος.
Πράξε αναλόγως.
Ποσο το βρήκες το αμαξι και πόσα κυβικα ειναι(αν επιτρεπεται)?
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Toubanos
Παιδιά Καλησπέρα!
Είμαι λίγο πρίν την αγορά Stilo!
Εχω βρει ένα σε πολύ καλή τιμή και άψογη κατάσταση αλλά δεν ανοίγει η ηλιοροφή!Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο είναι ακίνητο για πάνω από ένα χρόνο!Το κουρτινάκι ανοίγει κανονικά,το πρώτο κομμάτι ανεβαίνει αλλά τα υπόλοιπα δεν σείρονται προς τα πίσω!Επειδή είμαι άσχετος με το θέμα και πρέπει να πάρω μια απόφαση μέχρι μεθαύριο θα σας παρακαλούσα να μου πείτε τι μπορεί να φταίει και με τι κόστος επισκευής!Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Γιατί δεν παίρνεις του TRIBL7 ΄που είναι σε πλήρη λειτουργεία και άψογο?
Tribal δαγκωτό!!!
Πάρε κάτι προσεγμένο με όλα τα εξτρα γιατί μπροστά σου θα τα βρεις όλα!
Το stilo όποιος το παίρνει επειδή είναι πολύ σπορ φατσούλα (3π) θέλει να το έχει ψιλοφτιαγμένο τουλάχιστον οπτικά!
Πάρε κάτι έτοιμο λοιπόν και μην βολοδέρνεις σε μάντρες κλπ.
Πάντα σύμφωνα με το μπατζετ σου φυσικά.
Αν δεν το πάρεις εσύ...θα σπάσω τον κουμπαρά μου...και θα πάρω εγώ το αρωματάκι που έχει στον καθρέφτη!:D