"GP Macedonia-Thessaloniki". Τι λέτε;
Παίρνοντας ως αφορμή την μεγάλη συνάντηση των αυτοκινητιστικών Club της Βόρειας Ελλάδας, όπως επίσης και τις πρόσφατες πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στον Τύπο περί δημιουργίας πίστας Formula 1 στο παλαιό αεροδρόμιο του Ελληνικού, αποφάσισα να πάρω την πρωτοβουλία ώστε να συνεννοηθούμε όλα τα Club που είχαμε παρευρεθεί στην Θεσσαλονίκη για να προβάλουμε την ιδέα της δημιουργίας της πίστας στην Βόρεια Ελλάδα, στην Μακεδονία, στην Θεσσαλονίκη.
Δεν είναι τοπικιστικό αυτό που θα πω αλλά ως Έλληνας της Ελληνικής Περιφέρειας (έτσι καταντήσαμε να διαχωριζόμαστε μεταξύ μας) θυμώνω και αγανακτώ! Δεν είναι δυνατόν όλα τα γεγονότα και οι μεγάλες διοργανώσεις να γίνονται αποκλειστικά στην Αθήνα με την μόνη αιτιολογία ο πληθυσμός της! Εντάξει, έγιναν οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην Αθήνα (με άμεσα οφέλη για την πόλη και τους κατοίκους της), θα πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός της Eurovision, δεν πρέπει να γίνεται και κάτι άλλο αλλού σ' αυτήν την χώρα;
Το πρόβλημα όμως που υπάρχει είναι ότι τα Club που παρευρέθηκαν δεν υφίστανται νομικά, οπότε ποιος θα μας δώσει σημασία; Αυτό όμως μπορεί να γίνει μέσο του Α.Ο.Θ. και Μ.Ο.Θ. από τους οποίους μπορούμε να περάσουμε την σχετική πρόταση.
Γι' αυτό λοιπόν θα ήθελα να εκθέσω τα πλεονεκτήματα της Μακεδονίας, όπως επίσης και τα έμμεσα οφέλη που θα προκύψουν με την πρότασή μου.
- Να δοθεί η ευκαιρία στην Ελληνική Περιφέρεια να αναπτυχθεί και να αναδειχθεί. Δεν είναι δυνατόν να μην δίνεται η παραμικρή ευκαιρία ανάδειξης της Ελληνικής Περιφέρειας με το αιτιολογικό ότι η Αθήνα (και μόνο η Αθήνα) έχει τις δομές και τις υποδομές αλλά και τον Πληθυσμό! Αλήθεια, σε πόσες πίστες F1 στον κόσμο διεξάγονται στην πρωτεύουσα της εκάστοτε χώρας;
- Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την εξαιρετική γεωγραφική θέση της Θεσσαλονίκης στα Βαλκάνια, την οποία μπορεί να επισκεφτεί οποιοσδήποτε από την Βουλγαρία, Σκόπια, Σερβία, Τουρκία, Ιταλία…
- Έτσι θα δώσει οντότητα στον όρο Πρωτεύουσα των Βαλκανίων.
- Μ' αυτόν τον τρόπο θα εισρεύσουν χρήματα από το Ταμείο για την ανοικοδόμηση των Βαλκανίων, τα οποία ως γνωστόν κάθονται και περιμένουν μελέτες και προτάσεις για να δοθούν.
- Είναι κατανοητό ότι έτσι θα τονωθεί οικονομικά αλλά και Τουριστικά μία περιοχή της Ελλάδας, η οποία νέκρωσε τουριστικά μετά τον πόλεμο στην Γιουγκοσλαβία.
- Μέσο της διεξαγωγής αγώνων F1 στην Θεσσαλονίκη θα δοθεί νέα πνοή και ώθηση για την έναρξη και την πραγματοποίηση των μεγάλων έργων (Μετρό, Εξωτερική Περιφερειακή οδός, Τραμ, υποθαλάσσια αρτηρία, Τηλεπικοινωνιακό Κέντρο…) που τόσο έχει ανάγκη η πόλη, μετά την ραγδαία οικιστική γιγάντωσή της.
- Θα αποκτήσει επιτέλους η πόλη τις υποδομές για να μπορεί να ανταποκρίνεται και σε άλλου είδους διοργανώσεις.
- Να ονομαστεί η πίστα "MACEDONIA - THESSALONIKI", ώστε μέσο της προβολής του ονόματός της, να έχουμε αντισταθμιστικά οφέλη μεγαλύτερα και αμεσότερα απ' ότι μέσο της πολιτικής οδού. Μ' αυτόν τον τρόπο 6 δις άνθρωποι θα μάθουν και θα συνδυάσουν το όνομα Μακεδονία με την Ελλάδα και την Θεσσαλονίκη. Αλήθεια, εάν είχαν την δυνατότητα η FYROM να διοργανώσει αγώνες F1, πως νομίζετε ότι θα την ονόμαζε;
- Έτσι λοιπόν, θα μπορούσαμε να μιλάμε για πολλαπλά οφέλη στα θέματα εξωτερικής πολιτικής.
Αυτοί ήταν κάποιοι λόγοι που εγώ θεωρώ πως είναι αρκετοί από μόνοι τους να σταθούν ως λογικές προτάσεις.
Τώρα, σε ποιους πιστεύω ότι πρέπει να το κοινοποιήσουμε πριν "κατέβει" στην Αθήνα;
- Στον Α.Ο.Θ.
- Μ.Ο.Θ.
- Ένωση Ξενοδόχων Β. Ελλάδος.
- Επαγγελματικό Επιμελητήριο Β. Ελλάδος.
- Ε.Λ.Π.Α.
- Δήμοι Πολεοδομικού Συγκροτήματος Θεσσαλονίκης.
- Νομαρχία Θεσσαλονίκης.
Και τέλος στην πολιτειακή ηγεσία του τόπου και στο Υπουργείο Β. Ελλάδος.
Όποιος συμφωνεί, καλό είναι να συμπληρώσει τον δικό του λόγο για τον οποίο η Θεσσαλονίκη και η Μακεδονία να μπορέσει να φιλοξενήσει μία τέτοια διοργάνωση.
Υ.Γ. Γιάννη, συζήτησέ το με τα παιδιά και των άλλων Club, ώστε αν συμφωνούν να πάει ως οργανωμένη πρόταση. Καλό θα ήταν να βρισκόμασταν και μεταξύ μας και να το συζητούσαμε.
"GP Macedonia-Thessaloniki". Τι λέτε;
Ρε Χρησταρα εχεις απολυτο δικιο!
Ολα στην Αθηνα και γυρω γυρω νεκρα!
Τι δηλαδη Ελλαδα ειναι μονο η Αθηνα?
Καλη η προταση σου αλλα πολυ δυσκολη νομιζω!
Οχι τιποτα αλλο μας εχουν ζαλισει και εμας τους Αθηναίους!!!!
"GP Macedonia-Thessaloniki". Τι λέτε;
Χρηστο πες μου τι ωρα να σε ξυπνησω οκ?και μην στριφογυρνας πολυ στο κρεβατι θα ξυπνησεις και θα χαλασεις ολο το ΟΝΕΙΡΟ σου..Τα λεμε φιλε!:)
"GP Macedonia-Thessaloniki". Τι λέτε;
Παράθεση:
Χρηστο πες μου τι ωρα να σε ξυπνησω οκ?και μην στριφογυρνας πολυ στο κρεβατι θα ξυπνησεις και θα χαλασεις ολο το ΟΝΕΙΡΟ σου..Τα λεμε φιλε!
Λίγο "απότομο" θα έλεγα, αλλά δυστυχώς κρύβει την αλήθεια...
Χρήστο... θα συμφωνήσω με αυτά που λες αλλά...
Παράθεση:
- Μέσο της διεξαγωγής αγώνων F1 στην Θεσσαλονίκη θα δοθεί νέα πνοή και ώθηση για την έναρξη και την πραγματοποίηση των μεγάλων έργων (Μετρό, Εξωτερική Περιφερειακή οδός, Τραμ, υποθαλάσσια αρτηρία, Τηλεπικοινωνιακό Κέντρο…) που τόσο έχει ανάγκη η πόλη, μετά την ραγδαία οικιστική γιγάντωσή της.
Το μετρό έχει προϋπολογιστεί (αισιόδοξο σενάριο) αν τελειώσει το πρώτο κομμάτι σε 10 χρόνια.
Η υποθαλλάσια σε 8 χρόνια..
Μιλάμε δηλαδή αν περιμένουμε αυτά, θα ξεκινήσουμε για πίστα το 2020!!!!
Η Αθήνα είναι έτοιμη, έχει μετρό άψογο, τραμ, προαστιακό, δρόμους μεγάλους και μέσα στην πόλη, 2.000 ξενοδοχεία περισσότερα από την Θεσ/νίκη... Που να έρθουν όλοι αυτοί που επισκέπτονται την F1 σε εμάς??? Όλοι οι κάτοικοι να φύγουμε, πάλι δεν θα χωρέσουν...
Αν στην Αθήνα τους στοιχίσει 100€ για την πίστα, στην Θεσ/νίκη θα κοστίσει 800€ για να γίνουν και οι κατάλληλες υποδομές. Αν για την Αθήνα θέλει 3 χρόνια για να είναι όλα έτοιμα, στην Θεσ/νίκη θέλει 23...
Όλα τα άλλα που λες είναι πολύ σωστά κι έχεις δίκιο. Η πίστα είναι όμως κάτι που ξεφεύγει από τα όρια της πραγματικότητας. Η ιδέα σου θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα και όντως να αξίζει, αλλά με άλλο σκοπό. Όχι να γίνει πίστα F1, αλλά να γίνουν δρόμοι.
Ναι, να μαζευτούν όλα τα clubs και να πάνε και στον ΑΟΘ και ΜΟΘ και όλοι μαζί να κατέβουν Αθήνα, αλλά να ζητήσουν:
1. Οι υπάρχοντες δρόμοι να διορθωθούν! Έχουμε καταστρέψει λάστιχα, ζάντες, αναρτήσεις... (για μένα μόνο αυτό αν κάνουν - ασφαλτόστρωση και βάψιμο των γραμμών - οι Θεσ/νίκη θα δείχνει για πόλη του 2015 και όχι του 1955...)
2. Να ολοκληρωθούν κομμάτια της Εγνατίας οδού.
3. Να γίνει όλος ο δρόμος για Χαλκιδική διπλός και με νησίδα (υπάρχει σχέδιο και για δρόμο μεγάλο που διασχίζει το 1ο πόδι στη μέση κι έχει κάθετους που βγάζουν στην παραλία/παλίο δίκτυο).
4. Να γίνουν περισσότεροι χώροι στάθμευσης μέσα στην πόλη.
5. Να χρηματοδοτηθεί κάποιος ιδιότης για την δημιουργία αυτοκινητοδρομίου (τύπου Σερρών, Μεγάρων) κοντά στην Θεσ/νίκη.
Για μένα μόνο αυτά αν κάνουν θα είμαι πανευτυχής!!!
"GP Macedonia-Thessaloniki". Τι λέτε;
Εγώ αυτό που προτείνω είναι τουλάχιστον να το προσπαθήσουμε! Για όλα τα πράγματα χρειάζεται προσπάθεια!
Έχετε καμία ιδέα πως μπορούμε να το κάνουμε;
...Γιάννη, κανείς δεν τα έχει με τους αθηναίους, αλλά μ' αυτήν την Αθηνοκεντρική αντίληψη των πραγμάτων. Σε όλες τις χώρες υπάρχουν πολλά παράλληλα κέντρα. Η κάθε μία πόλη έχει αναπτύξει διαφορετικούς τομείς ανάπτυξης. Το παράδοξο αυτό μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει!
Τέλος πάντων, έχει κανείς καμία παραπάνω ιδέα;
Μπορεί να κάνει κάποιος κάτι παραπάνω;
"GP Macedonia-Thessaloniki". Τι λέτε;
Χρήστο εγώ αυτό που θα πρότεινα, με αφορμή την ιδέα που είχες, είναι να κάνουμε όπως λες όλα τα clubs μια κίνηση μαζί με ΑΟΘ, ΜΟΘ, ΕΛΠΑ κλπ, αλλά ίσως για άλλα θέματα, πιο πιθανά να γίνουν αποδεκτά. Καλύτερα κάθε club να κατέβαζε τις προτάσεις του, μετά να βγαίνανε οι πιο καλές, να πηγαίναμε σε ΑΟΘ, ΜΟΘ κλπ και να έβγαινε όλη αυτή η προσπάθεια ακόμη και στις ειδήσεις. Μια συγκρωτημένη όμως και σωστή πρόταση, θα πρέπει να περιλαμβάνει στοιχειώδεις μελέτες, προϋπολογισμούς κλπ. Δεν μπορείς να πας στον άλλο και να του πεις θέλω έναν δρόμο! Πρέπει να του πεις περίπου πόσο θα κοστίσει, που θα βοηθήσει κλπ.
Είναι μια καλή κίνηση αλλά θέλει πολύ χρόνο προετοιμασία και κάποιους που θα ασχοληθούν ζεστά με το θέμα, που θα τρέξουν να ρωτήσουν σε τεχνικές εταιρίες, κλπ κλπ....
"GP Macedonia-Thessaloniki". Τι λέτε;
Δηλαδή, να βγάζαμε έναν προϋπολογισμό του έργου;
Νίκο, εννοώ να κοινητοποιήσουμε τα άλλα Club σε πρώτη φάση, τον Α.Ο.Θ. και τον Μ.Ο.Θ. σε δεύτερη, μέσο των οποίων να γίνει η σχετική πρόταση και αντίστοιχη κοινητοποίηση στην ΕΛΠΑ και τους φορείς της Β. Ελλάδας, οι οποίοι θα προσυπογράψουν και στο τέλος με την έγκριση όλων των φορέων (Ένωση ξενοδόχων, Δήμων, Επιμελητήριο, κτλ...) να τελειοποιηθεί η πρόταση και να επιδοθεί στα αρμόδια όργανα.
"GP Macedonia-Thessaloniki". Τι λέτε;
Πολυ ωραια η ιδεα σου Χρηστο αλλα οπως ειπε και ο Νικος παρα πολυ δυσκολη στη πραγματοποιηση της. Δε λεω, ολα με προσπαθεια γινονται αλλα δεν πιστευω να γυρισει καποιο "μεγαλο κεφαλι" οταν δει την προταση αυτη και να πει "Ενταξει, θα το κανουμε" Πιστευω οτι η απαντηση του θα ειναι αλλη (αλλα λογω σεβασμου στο forum δεν την γραφω.) Παντως ειναι καλη σκεψη και πιστευω οτι αξιζει να προσπαθησουμε και αν στην τελικη δεν καταφερουμε τιποτα θα ξερουμε οτι καναμε μια προσπαθεια.
Ποτε μην λες ποτε, ετσι δεν ειναι;