Μετρηση Θορυβου Αutoτριτη
Μικρομεσαία 3/5θυρα (1,4-1,6 λίτρα)
Μοντέλο Ρελαντί
1) VW Beetle 1,6 48,5
2) Ford Focus 1,6 Ti-VCT 5d 48,4
3) Volvo C30 1,6 48,0
4) Citroen C4 1,6 5d 45,2
5) Peugeot 307 1,6 16V 45,3
6) Fiat Stilo 100 5d 50,7
7) Renault Megane II 1,6 45,5
8) Mercedes A170 46,4
9) Toyota Auris 1,6 5d 45,2
10) Seat Leon 1,6 48,0
VW Golf 1,6 FSI 47,0
Μοντέλο 5η στα 100 χλμ./ώρα
1) VW Beetle 1,6 68,0
2) Ford Focus 1,6 Ti-VCT 5d 68,1
3) Volvo C30 1,6 68,1
4) Citroen C4 1,6 5d 68,1
5) Peugeot 307 1,6 16V 68,1
6) Fiat Stilo 100 5d 68,2
7) Renault Megane II 1,6 68,4
8) Mercedes A170 68,5
9) Toyota Auris 1,6 5d 68,9
10) Seat Leon 1,6 68,9
VW Golf 1,6 FSI 71,1
ΕΝTAΣΗ ΘΟΡΥΒΩΝ
• Ψίθυρος 20 dB
• Ομιλία 30 dB
• Κατοικίες χωρίς πολύ κυκλοφορία 40 dB
• Ήσυχος δρόμος 50 dB
• Επιβατικό αυτοκίνητο 60 dB
• Κλάμα παιδιού 80 dB
• Θορυβώδης δρόμος 80 dB
• Σταθμός λεωφορείων 90 dB
• Βαρύ φορτηγό 93 dB
• Δισκοπρίονο 105 dB
• Μοτοσικλέτα χωρίς σιγαστήρα 120 dB
• Απογείωση αεροπλάνου 110-120 dB
Απάντηση: Μετρηση Θορυβου Αutoτριτη
Ειμαστε στην 6η θεση; Καλα δεν ειναι;
Απάντηση: Μετρηση Θορυβου Αutoτριτη
Ρε σεις εγω οταν βλεπω Golf στο φαναρι στο ρελαντι ακουγεται σαν να χτυπαει πυρακια..τι 47Db λενε εκει περα..
Απάντηση: Μετρηση Θορυβου Αutoτριτη
Tα ίδια και για το Megane,άκουγα ενα προχθές δίπλα μου σε σημείο να λεω οτι υπάρχουν και χειρότερα.
Απάντηση: Μετρηση Θορυβου Αutoτριτη
εμενα με σκουπα κ εξατμιση επρεπε να περναει τα 110 db~~!!!καλα ειμαι
Απάντηση: Μετρηση Θορυβου Αutoτριτη
παντως στο ρελαντι ειναι το πιο θορυβωδες το stilo!!!!!!!!!!
και ειναι το 5θυρο!!!!!!!!!!!!:hehe::hehe::hehe:
τα βλεπεις παντελη!!!!!!!!!!!!!!
Απάντηση: Μετρηση Θορυβου Αutoτριτη
μιλαμε για μετρησεις μεσα στο αμαξι
Απάντηση: Μετρηση Θορυβου Αutoτριτη
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
paidaros
παντως στο ρελαντι ειναι το πιο θορυβωδες το stilo!!!!!!!!!!
και ειναι το 5θυρο!!!!!!!!!!!!:hehe::hehe::hehe:
τα βλεπεις παντελη!!!!!!!!!!!!!!
Ζωντάνια ρε Γιάννη, ζωντάνια!
45 με 50dBA. Χμ, ναι, είναι διαφορά στην απόλυτη ησυχία. Όταν βρίσκεσαι στον δρόμο με τόση εξωτερική φασαρία, αυτή η διαφορά είναι μη υπολογίσιμη, ή πιο σωστά, πολύ γελοία.
Όσο για τον θόρυβο στα 100km/h με 5η. Οι διαφορές βλέπω ότι είναι σχεδόν μηδενικές. Λογικό, αφού σε αυτήν την ταχύτητα, οι στροφές του κινητήρα δεν είναι πολύ ψηλά, και φυσικά ο θόρυβος προέρχεται από άλλος είδους πηγές.
Στα 140km/h (ωχ θα φάμε κλήση) τι γίνεται; Ο αεροδυναμικός θόρυβος (σχεδίαση αμαξώματος, ταχύτητα ανέμων κλπ κλπ), ο θόρυβος από την κύλιση των ελαστικών (συναρτήσει του πέλματος, την ποιότητα του οδοστρώματος κλπ κλπ), ο θόρυβος της ανάρτησης όταν πέφτουμε σε λακκούβες, κλπ κλπ πόσο επηρεάζουν; Αλήθεια σε τι συνθήκες τα μετρήσατε;:confused:
Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω την ουσία αυτής της στήλης. Πήγαν και μέτρησαν τον θόρυβο να αποδείξουν τι! Ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πιο ήσυχα από τα παλιά; Ναι είναι. Θέλανε να μας πούνε πόσο; Ευχαριστούμε. Κάτι άλλο;
Πότε θα βγάλετε μέτρηση και για τον βαθμό κεφαλογυρίσματος των μοντέλων; Μάλλον εκεί δεν σας παίρνει. Η Alfa, που την βγάζετε ζημιάρα, θα σας κάνει ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ!!!:cool:
Ρε καλά μου παιδιά, μήπως οι Γερμαναράδες δουλεύουν στο να ρίξουν την ένταση θορύβου μέσα στην καμπίνα και ετοιμάζετε από τώρα το έδαφος για επιρροή της κοινής γνώμης; Μήπως για να αναδείξετε τα «αχτεν βούχτεν» μοντέλα θα βγάλετε στο περιοδικό σας και μία νέα κατηγορία αξιολόγησης, την «ένταση θορύβου». Μην το κάνετε ακόμη, έχετε πολύ δρόμο. Αν θέλετε να κάνετε τα τερτίπια των δεκαετιών 80-90, όπου το παίζατε κορυφαίοι στην παθητική ασφάλεια και βαθμολογούσατε τα μοντέλα σας ως κορυφαία, σήμερα δεν περνάει. ΚΑΙ ΣΑΣ ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΤΕ ΠΙΣΩ!
Πάντα αυτό το περιοδικό (μαζί με το μαμά του) τα έβρισκα πολύ ηλίθια και Κατινοειδή. «Άιντεν γαμισούχτεν».:dildo1:
Απάντηση: Μετρηση Θορυβου Αutoτριτη
παντελη αγορι μου ηρεμησε!!!!!!!!!!!!!
μην μας παθεις και τιποτα στην κρισικη ηλικια που εισαι!!!!!!!!!!:hehe::hehe::hehe::hehe::hehe:
Απάντηση: Μετρηση Θορυβου Αutoτριτη
ερε τρελα που εχει με τον παντελη το παλικαρι
γιαννη να αρχισωνα σκεφτομαι διαφορα για σενα?