ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ
Μιλάμε για στρατιωτικό γιατρό σοβαρό, κύριο που δεν τρέχει σε κόντρες θανάτου.
Μιλάμε επίσης για Πεζό 307, 1600 κυβικά, 100 άλογα, εντελώς εργοστασιακό που οδηγείται συνετά χωρίς κανιβαλισμούς, ξεσπάσματα και οδήγηση στους κόφτες.
Μιλάμε για εκτέλεση περιοδικών ελέγχων (service) πάντα στην επίσημη αντιπροσωπεία.
Μιλάμε και για την Επίσημη αντιπροσωπεία της Πεζό «Αφοι Μοίρη» στην Παναγή Τσαλδάρη στην Αθήνα.
Το αμάξι λοιπόν «κλωτσούσε» στις χαμηλές στροφές.
Αφού του το κράτησαν 2 ημέρες (!!!) μέσα και του πήραν 70 ευρώ, το παρέλαβε και μετά από 1-2 μέρες ξανά τα ίδια.
Το αμάξι ξαναμπαίνει μέσα, αλλάζουν πολλαπλασιαστή, ξαναπληρώνει και φεύγει σαν κύριος, χωρίς να κάνει παράπονο και χωρίς να πει κουβέντα.
Μετά από 2 μέρες και καθώς οδηγούσε νύχτα το αμάξι ξανακάνει τα ίδια και σβήνει.
Το σπρώχνει μέχρι την άκρη του δρόμου. Άνοιξε το καπό μήπως δει κάτι, αλλά ήταν σκοτεινά. Του μύριζε όμως έντονα βενζίνη. Αφού δεν ήξερε από μηχανές αυτοκινήτων, καλεί την Express Service, φτάνει εκεί ένας τεχνικός και τι να δει:
Το σωληνάκι που έδινε βενζίνη στην μπεκιέρα είχε βγει και είχε «λούσει» όλη τη μηχανή με βενζίνη.
ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ ΗΤΑΝ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ.
Προφανώς όταν άλλαζαν τον πολλαπλασιαστή δεν είχαν τοποθετήσει και σφίξει σωστά το σωληνάκι.
Το αμάξι μπορούσε να είχε πάρει φωτιά και ο άνθρωπος να είχε καεί ζωντανός μέσα στην νύχτα, ενώ πλήρωνε πάντα στην επίσημη αντιπροσωπεία όσα του ζητούσαν και χωρίς να διαμαρτυρηθεί.
Το εν λόγω πόστ έχει δημοσιευτεί σε πολλά forums και εννοείται ότι θα σταλθούν και ηλεκτρονικά μηνύματα στον Έλληνα εισαγωγέα και στην Γαλλία
Υπάρχουν καλές και κακές αντιπροσωπείες.
Υπάρχουν στο τεχνικό τμήμα των αντιπροσωπειών έμπειροι τεχνικοί καθώς και «νέοι» που μόλις έχουν αποφοιτήσει από κάποια σχολή.
Υπάρχουν υπεύθυνοι τεχνικοί και ανεύθυνοι.
Τα συμπεράσματα είναι δικά σας.