Απάντηση: ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ
Στο διάστημα των απεργιών των βυτιοφόρων έκανα το εξής: Αλλαγή ταχυτήτων στις 2000 rpm και πολύ ομαλή και απαλή οδήγηση. Σε σημείο να με περνάν και ποδήλατα!
Με χιλιόμετρα και μέσα και έξω από την πόλη το κατάφερα να το ρίξω αρκετά (κάπου στα 8,7). Στην εθν. Μουδανιών Θεσσαλονίκης (3 λωρίδες ανα ρεύμα) έπιανα max κάπου στα 90 - 95 km/h με το CC φυσικά... Το καλό ήταν ότι δεν καθυστερούσα κανέναν αφού όλοι τότε οδηγούσαν συντηρητικά για εξοικονόμηση.
Έχε πάντως καθαρό το φίλτρο αέρα σου και ένα σετ από φρέσκα μπουζί (αν δεν είναι ιριδίου) πάνω για να πιάσεις όσα μπορείς...
Απάντηση: ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ
Ευτυχώς οι διαδρομές μου είναι εκτός πόλης και μάλιστα σε αυτοκινητόδρομο (Βέροια - Θεσσαλονίκη).
Με τις απεργίες προσπάθησα να κινηθώ όσο το δυνατό πιο οικονομικά.
Με σταθερή ταχύτητα 120 Km/h στην εθνική και χωρίς απότομες επιταχύνσεις, είδα μια μέση κατανάλωση 6,6 l/100Km. Το ρεζερβουάρ μου έβγαλε 740 Km (και δεν άναψε ρεζέρβα.
Αν κινηθώ με 130 Km/h σταθερή ταχύτητα η κατανάλωση πηγαίνει στα 7 l/100Km.
Φυσικά έχω βοηθό και το cruise control που κρατάει σταθερή ταχύτητα που εγώ δεν θα μπορούσα να κρατήσω με τίποτα (στο σύνολο της διαδρομής)
Απάντηση: ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
george65
Φυσικά έχω βοηθό και το cruise control που κρατάει σταθερή ταχύτητα που εγώ δεν θα μπορούσα να κρατήσω με τίποτα (στο σύνολο της διαδρομής)
Το είχα ξαναπεί ότι το CC πρσφέρει καλύτερη κατανάλωση. Το 3ήμερο του Αγ. Πνεύματος το είχα on όλη την ώρα μέσα στην πόλη που ήταν άδεια!:o
Απάντηση: ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ
αυγό κάτω από το γκάζι να δείτε πως πας Αθήνα - Θεσσαλονίκη και γυρνάς κιόλας....:)..
Λένε ότι η οικονομικότερη οδήγηση είναι..
Πρώτη, μέχρι να κινηθείς περίπου ένα αμάξι
Δευτέρα, μέχρι το όριο μέγιστης ροπής κινητήρα και με όχι παραπάνω απο 50% γκάζι
Τρίτη, Τετάρτη κτλ βλ. 2α..
Στο Διεθνή πάντως για το 1,6 το όριο που μπορείς να κινηθείς πολύ οικονομικά είναι τα 130χλμ/ώρα (κάτω από 7.5lt/100χλμ)..
Απάντηση: ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ
Καλά όλα αυτά για οικονομικότερη οδήγηση, αλλά μετατροπή γίνεται ώστε ο κινητήρας να καίει λιγότερο χωρίς να έχει επίπτωση στην επίδοση ενός ΜΗ "πειραγμένου" κινητήρα; Είχα διαβάση κάποια στιγμή ένα διαφημηστικό για ένα "μαραφέτι" που βάζεις στιν αντλία της βενζίνης και ότι και καλά μειώνει την κατανάλωση μέχρι και...30%! Ξέρει κανείς κάτι σχετικό με το θέμα;
Απάντηση: ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ
τα μαγνητάκια θα λες....Ξέχνα το...
με πρόγραμμα επίσης μπορεί να γίνει αυτό, χωρίς να έχεις αντιληπτή πτώση στις επιδώσεις...
και βέβαια όπως είπε και ο coatch καθαρό φίλτρο και μπουζί
Απάντηση: ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ
Τον ιονιστή βενζίνης λες; Ή το άλλο που είναι σαν φίλτρο...
Άλλοι λένε ότι κάνει δουλειά και άλλοι ότι είναι μούφα... Προσωπικά δεν φέρω γνώμη για αυτό, αφού δεν το έχω δοκιμάσει. Αλλά δεν με βλέπω να το βάζω ποτέ...
Απάντηση: ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ
Η αλήθεια είναι ότι οι κατασκευαστές δεν ενδιαφέρονται για την μείωση της κατανάλωσης των αυτοκινήτων που κατασκευάζουν με οικονομικά μέσα. Αντί αυτού ξοδεύουν τρελά ποσά στο να μειώσουν τα καυσαέρια και να αυξήσουν την ιπποδύναμη με όσο το δυνατό λιγότερη κατανάλωση (από γενιά σε γενιά ο κινητήρας είναι αγνώριστος).
Εξελίσσουν τους κινητήρες τους με πολύ μεγάλη δυσκολία όταν με πάρα πολύ μικρό κόστος (πραγματικά τιποτένιο) μπορούν να έχουν και 15% μείωση της κατανάλωσης και καλύτερο τράβηγμα και καθαρό κινητήρα και καυσαέρια και και και ....
Μιλάμε για πολύ κολλημένους άνθρώπους ...
Τώρα όποιος πιστεύει αυτές τις διαφημίσεις ... ας το βάλει ...
Έτσι κι αλλιώς το να πετάξεις 100 € είναι όπως ένα πανέρι λουλούδια στα μπουζούκια ... σωστά ?
Απάντηση: ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ
Πήγε τόσο το πανέρι;;;;
Δεν είναι μόνο το κόλλημα νομίζω ορισμένων ανθρώπων... Μήπως από πίσω παιζει τίποτα με το εμπόριο των καυσίμων; Λέω εγώ τώρα...