Αudi 1.6 FSI, μία πρώτη εμπειρία.
Την Πέμπτη ήρθε το AUDI του φίλου μου που με ηλιοροφή, 17άρες, σπόρ ανάρτηση και ΕSP του κόστισε €26000.
Όμορφο κόκκινο με ασημένιες πινελιές στο εσωτερικό και καλή θέση οδήγησης με καλή στήριξη αν και λίγο σκληρό κάθισμα. Πολύ καλό σε κράτημα, αντίστοιχο του Stilo αλλά υποδυέστερο της 147. Απαλό τιμόνι χωρίς σπορ αίσθηση και λίγο πιο αργό από το δικό μας, αδιάφορο σε αίσθηση σαζμάν αλλά με σαφή κλιμάκωση και 6η ταχύτητα, νωθρό στις μεσαίες στροφές, καλούτσικο χαμηλά, ψηλά δεν το πήγαμε γιατί ακόμα έχει 450km και με καλά φρένα αν και πάλι το πεντάλ είναι ψηλά και βρίσκει το πόδι (ειδικά αν φοράς μποτάκια) όταν αφήνεις το γκάζι για να πατήσεις φρένο. Στιβαρή κατασκευή με καλά υλικά και ήσυχη κύλιση.
Δεν τρελλάθηκα και μου φαίνονται πολλά τα λεφτά αλλά για κάποιον που θέλει ένα κυριλέ αμάξι με κυριλέ επιδόσεις είναι καλό.
Αudi 1.6 FSI, μία πρώτη εμπειρία.
26.000€????... Και δεν έπερνε το Abarth?... Με 26.000 παίρνεις ότι θέλεις και αρκετά καλύτερο...
Re: Αudi 1.6 FSI, μία πρώτη εμπειρία.
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Karateka
Πολύ καλό σε κράτημα, αντίστοιχο του Stilo αλλά υποδυέστερο της 147.
Στρίβει αρκέτα καλα.δεν θέλω να φανώ ιερόσυλος αλλα μου φαινεται οτι στρίβουν το ιδιο καλά. :oops:
Τα θετικά του a3 εναντι της 147 Κατα την γνώμη μου ειναι
1)Αρκετα πιο μεγάλη χώροι.
2)Εκτη ταχύτητα + FSI = Απιστευτα χαμηλές καταναλώσεις.
3)Απιστευτη ηχομόνωση εσωτερικού. συγκριτικα με την 147 μου που εχει 215 με α3 ενος φίλου με 225 η 147 εχει 30-40% πιο πολύ θόρυβο.
4)Πολύ καλύτερο εργοστασιακό ηχοσύστημα
αυτα
Re: Αudi 1.6 FSI, μία πρώτη εμπειρία.
Το προβλημα ειναι τα 26000ευρω!
Re: Αudi 1.6 FSI, μία πρώτη εμπειρία.
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο karaLRS
Στρίβει αρκέτα καλα.δεν θέλω να φανώ ιερόσυλος αλλα μου φαινεται οτι στρίβουν το ιδιο καλά.
Έπρεπε να δεις τη φάτσα του φίλου μου όταν το δίπλωσα σε μία στροφή ενώ με την 147 μπήκαμε σαν τραίνο.
Και σημειωτέον ότι η 147 φοράει την comfort ανάρτηση, η οποία είναι μαλακότερη ακόμα και από αυτή του μοντέλου πριν το FACE LIFT, ενώ το Α3 την sport.
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο karaLRS
3)Απιστευτη ηχομόνωση εσωτερικού. συγκριτικα με την 147 μου που εχει 215 με α3 ενος φίλου με 225 η 147 εχει 30-40% πιο πολύ θόρυβο.
Και το θεωρείς μειονέκτημα αυτό??????? Τρελαίνομαι να ακούω το γρύλισμα της. Νιώθω πιο ζωντανός και ότι έχω ένα σπορ αμάξι στα χέρια μου.
Re: Αudi 1.6 FSI, μία πρώτη εμπειρία.
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Karateka
Και σημειωτέον ότι η 147 φοράει την comfort ανάρτηση, η οποία είναι μαλακότερη ακόμα και από αυτή του μοντέλου πριν το FACE LIFT, ενώ το Α3 την sport.
κοιτα τεχνικα δεν μπορώ να στο εξηγησω, αλλα θεωρώ οτι ειναι λιγο δυσκολο αμάξι που ειναι πιο ψηλο απο κάποιο άλλο και να εχουν πανω κάτω τις ιδιες τύπου αναρτήσεις να στριβει πιο καλα....
Ισως κάποιος με πιο πολλές γνώσεις να μπορει να μου εξηγήσει.
να μου πεις για το τιμόνι οκ , για τον ηχο του κινητήρα οκ.
αλλα να υπάρχει τόσοοοοο μεγάλη διαφόρα στο στρίψιμο?εχει και 225 λάστιχο το α3, ειναι και χαμηλωμένο. δεν ξερω.
Re: Αudi 1.6 FSI, μία πρώτη εμπειρία.
Γεωμετρία φίλε μου, τιμόνι μοιρογνωμόνιο και διπλά ψαλίδια μπροστά.
Re: Αudi 1.6 FSI, μία πρώτη εμπειρία.
καλως σας βρηκα!!!ας χτυπησω και εγω με το πρωτο μου post!!!!!το προυγουμενο μου αυτοκινητο ηταν ενα audi 100 πριν βγει το α6.φυσικα πανω σε αυτο ειχα κανει διατριβη πανω σε οδηγηση κινητηρα στησιμο design αλλα.....οταν ενας φιλος με εκανε μια βολτα με την τοτε ('94)145 boxer 1.7 πραγματικα κατακεραυνωθηκα!!!!(δουλευα σε συνεργειο vw και εχουν περασει απειρα απο τα χερια μου)δεν μιλαμε για θορυβο αλλα για μελωδια δεν μιλαμε για στησιμο αλλα για τρενο και φυσικα design viva italia!!!!!το ονομα των γερμανων εμεινε στην ιστορια ως "σιδεραδες" αξιοπιστια δηλαδη!!!αλλα με τα τελευταια στοιχεια μαλλον θα κουραστουν πολυ.....γνωμη μου ενα ιταλικο αυτοκινητο παντα εχει μια γοητεια και σε εξωθει πιο ευκολα στα ακρα!εχω μια 146 1,4 t.s. και δεν εχω δει πιο νευρικο μοντελο στον ανταγωνισμο..... 8)
Re: Αudi 1.6 FSI, μία πρώτη εμπειρία.
Ακριβως τα ιδια συναισθηματα μου προκαλει και μενα το bravo alfiman,και καλως ηρθες στη παρεα μας.Μηπως γιατι εχουμε τα ιδια πατωματα σχεδον...δε ξερω αλλα κατι γινεται.Επειδη τα εχω οδηγησει και τα δυο και την alfa με τη σπορ αναρτηση.Κατ αρχην το a3 θελει 3 στροφες το τιμονι απο ακρη σε ακρη η alfa 2.2 απο δω ειναι εφικτο για την αμεσοτητα στις στροφες.
Στη alfa η διάταξη της εμπρός ανάρτησης αποτελείται από διπλά ψαλίδια, ενώ η πίσω διάταξη από γόνατα McPherson, τα οποία στηρίζονται σε διπλούς διαμήκεις και εγκάρσιους βραχίονες, όπως και στην 156. Αντιστρεπτικές ράβδοι υπάρχουν φυσικά τόσο εμπρός όσο και πίσω.
Στο Α3 η διαταξη μπροστα εχει Γόνατα McPherson με εσωτερικό εγκάρσιο τρίγωνο πυρήνα, βοηθητικό πλαίσιο από αλουμίνιο, σταθεροποιητή σωλήνα και πισω ανεξάρτητη ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, βάση στήριξης,αντιστρεπτική δοκός.
Με την Alfa μπορουσα να μπω πιο αποτομα σε μια στροφη να περασω απο s ακι και να βγω σε ευθεια,με το A3 μπηκα αλλα με τη αισθηση οτι λιγο αν το ζοριζα λιγο ακομα με το αφημα του γκαζιου πιθανο γυριζε-εφευγε....**
Αυτη ομως που ειναι το Intercity ειναι η 156 η οποια ειναι πανω σε ραγες.Οποιος δεν εχει οδηγησει,και υπαρχει ακομα σε αντιπροσωπεια αξιζει μιας και το μοντελο σταματατησε να βγαινει.
**Σε κανενα απο τα δυο οχηματα δεν εχω εμπειρια.