200ps Multijet οι Ιταλοί...Εμείς??
λοιπόν απο αυτό to site fαίνεται ότι ο 2,4 multijet 200cv ντιζελοκινητηρας διατίθεται στην Ιταλία, Τσεχία, Σουδία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Πολωνία στο νεo Croma που οι εδώ αντιπροσωπίες ακόμα δεν έχουν αρχίσει να το εισάγουν...
μπράβο, μπράβο στην FIAT HELLAS.......
επίσης Μπράβο και στην FIAT που δεν εξοπλίζει το Stilo με αυτο τον κινητήρα, και το έχει αφήσει στην μοίρα μου με τον παροχημένο 2,4 benzin 170ps...(μόνο εμείς και κάτι χιουνται Santa Fe έχουν τόσα κυβικά με τόσο λίγα άλογα)....παρεπιπτόντως με έχουν πάει βόλτα με ένα A6 Avant 2.5lt TurboDieasel180ps και είναι άλλο πράμα...ροπή απο άλλο πλανήτη..
Εύγε λοιπόν....!!!!
και ακόμα περιμένουμε τα 1,6 και 1,4 turbo, και uniair τεχνολογία εδώ και χρόνια, όταν ο ανταγωνισμός εμφανίζει απο το πουθενα 1400αρια διπλοτούρμπινα και τους πέρνει το κεφάλι...
πάω στοίχημα με τόσο ξήσιμο που πέφτει εκει περα στο Torino, ακόμα και να έρθουν τα προαναφερθέντα θα θεωρούνται ήδη ξεπερασμένα...
μα τί στο δι@ολο κάνουν εκει πέρα στο φιναλε..??
200ps Multijet οι Ιταλοί...Εμείς??
Πωπω ξυριζει τρελα το μοτερ αυτο φανταζομαι..και με ενα προγραμματακι τσουπ ανεβαινει χαλαρα 220ps και δε σου πινει και το αιμα οπως ενας 2.5αρης βενζινης.
Πετρο το Grande Punto αποτι μας ειπε ενας αντιπροσωπος του Ανδρεαδη πωλειται κανονικα παντως στην εκδοση 1.3multijet.. :shock:
Οσο για τα μοτερ 1.4-1.6 turbo και uniair που λες Πετραν ναι μεν τα ακουμε χρονια αλλα για να μπουνε στην παραγωγη θελουν ευρουλακια που ΔΕΝ εχει η Fiat οποτε εχεις απολυτο δικιο σε αυτο που λες οτι οταν θα ερθουν θα ειναι ξεπερασμενα..
200ps Multijet οι Ιταλοί...Εμείς??
νικολα...τα εχω παρει με την πετρελεοκίνηση και τις αντιπροσωπίες γενικά στην ελλάδα...
επειδη απαγορευεται σε εσάς και στην Αθήνα η αγορά πετρελαιοκίνητου, τα πετρέλαιά μας είναι μάπα και μας κόβουν τις "καλές" εκδόσεις....
πχ stilo με multijet 130ps δεν μπορεί να έρθει...μόνο το απλό...
ακόμα και τα octavia taxi τους βάζουν πρόγραμμα απο την εταιρία επειδή τα πετρέλαιά μας είναι μάπα.....
φαντάζεσαι 200 αλογάκια diesel τι θα κάνουν....?????
με ένα τσιπάκι θα πηγαίνουν 230+ όταν τα 130ps sto stilo το πάνε 150 (Αngel tuning, Αγγλία)...
ΤΗΝ ΡΟΠΗ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ??????
200ps Multijet οι Ιταλοί...Εμείς??
για τους τουρμπο κινητιρες ακουστικε για τελος καλοκαιριου και μονο για punto!1.6 - 200hp
τωρα για το diesel εγω οποτε βαζω θερμανσης στο αγροτικο παει πολυ καλλητερα!
200ps Multijet οι Ιταλοί...Εμείς??
Re: 200ps Multijet οι Ιταλοί...Εμείς??
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο CRIS
για τους τουρμπο κινητιρες ακουστικε για τελος καλοκαιριου και μονο για punto!1.6 - 200hp
τωρα για το diesel εγω οποτε βαζω θερμανσης στο αγροτικο παει πολυ καλλητερα!
Όλοι οι πωλητές του Ανδρεάδη στην έκθεση έλεγαν ότι θα έρθουν turbάτα τόσο 1.4 όσο και 1.6... :roll:
Όσο για το τι γίνεται γενικά με τα του gruppo, εγώ πλέον έχω απογοητευτεί τελείως και εξακολουθώ να είμαι κολλημένος μόνο σαν νοσταλγός... :roll: Πιθανότατα προβλέπω και αλλάγή στρατοπέδου! :roll:
200ps Multijet οι Ιταλοί...Εμείς??
Εγω παντως ζαχαρωνω ασχημα ενα διτουρμπινο απο αλλο "στρατοπεδο" που λεει και ο Κουλου γιατι κυριως εχω αηδιασει με την πολιτικη της εταιριας αυτης..
200ps Multijet οι Ιταλοί...Εμείς??
νικολα πάνε και ενα κουβα λάδι μαζι να έχεις...
ψηφοφορία 4Τ για κατόχους Fsi κινητήρες για κατανάλωση λαδιού...
το 45% λέει ότι κάινε λάδια, πολλοί μιλάνε για 1 λίτρο τα 1000χλμ και σε μερικούς έχουν αλλάξει κινητήρες ήδη...
200ps Multijet οι Ιταλοί...Εμείς??
Δηλαδή εγώ με το stilo που κινούμαι στα 2 λίτρα ανά 7000 καλά είμαι...
200ps Multijet οι Ιταλοί...Εμείς??
εμένα δεν καίει....αν το πάω χαλαρά..
μια φορά για 2.000 το πήγα αίμα...και στράγγισε....
εδώ και 12.000 το πάω χαλαρά και δεν έκαψε σταγόνα...
200psMultijet οι Ιταλοι...Εμεις??
Παιδια σε αυτον τον τομεα οι Ιταλοι εχουν μεινει αρκετα πισω.Ειναι απαραδεκτο να μην υπαρχει ενας κινητηρας με τουλαχιστον 150 αλογα.Τωρα αυτος θα ειναι στο πουντο θα ειναι στο στιλο δεν ξερω αλλα ειναι επιτακτικη αναγκη.Θημαστε ολοι οταν ειχε βγει το πρωτο το πουντο το GT τη γινοτανε!!!
Re: 200psMultijet οι Ιταλοι...Εμεις??
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο stavrosm
Παιδια σε αυτον τον τομεα οι Ιταλοι εχουν μεινει αρκετα πισω.Ειναι απαραδεκτο να μην υπαρχει ενας κινητηρας με τουλαχιστον 150 αλογα.Τωρα αυτος θα ειναι στο πουντο θα ειναι στο στιλο δεν ξερω αλλα ειναι επιτακτικη αναγκη.Θημαστε ολοι οταν ειχε βγει το πρωτο το πουντο το GT τη γινοτανε!!!
Για να μη θυμηθούμε κάτι uno turbo και autobianchi abarth και σηκωθεί η τρίχα κάγκελο! :roll: