Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Εχω Απο Την Δουλεια Ενα Focus 1.6 (με Τα 126 Αλογα) Με Φουλ Εξτρα Και Ηλιοροφη. Μετα Απο Συμβιωση 4 Μηνων Μαζι Του Επαθα Τα Εξησ:
- Ξεμεινα Απο Μπαταρια (τον Αυγουστο)
- Αλλαξα Την Πεταλουδα Του Γκαζιου
- Εμπασε Νερα Απο Την Κεραια Του Ραδιοφωνου Και Το Μπροστινο Τζαμι
- Εσπασε Το Ελατηριο Του Συμπλεκτη
- Τριζει Ολοκληρο
- Ξεκουμπωσε Η Ταπετσαρια Του Ουρανου
Ευτυχωσ Που Δεν Το Πληρωνω Κιολασ
Το Ωραιο Ειναι Οτι Στουσ Περισσοτερουσ Συναδελφουσ Εχει Βγαλει Περιπου Τα Ιδια Και Σε Εναν Αλλο Ξεκολλησε!!!!!!! Το Παρμπριζ Στην Εθνικη!!!!!!!!!!!!
Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Ουουουουουουουουουουουουουου!!!!!!!!!!!!!!!!!ασχετ οι
Ο Κακομοιρακοσ Ο Στιλακοσ Μονο Λαδακια Εχει Ζητησει Ο Καημενοσ Και Δεν Με Εχει Αφησει Ποτε.
(επιτηδεσ Γραφω Με Κεφαλαια Γιατι Θελω Να Το Φωναξω)
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Η Τελευαια Γραμμη Ακυρη Ολα Μετατρεπονται Αυτοματα Σε Μικρα (καλοοοοο)
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Είναι όντως 125 αυτό...?Πώς σου φαίνεται στον δρόμο..?
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Τουλαχιστον οφειλω να ομολογησω οτι εχει μοτερ διαμαντι βλεπει ανετα 210 στην εθνικη απιστευτα ελαστικο μοτερ ανεβαζει προθυμα στροφες και συνεργαζεται αψογα με το παρα λιγο αριστο κιβωτιο, το οποιο δυστυχως κρεμαει γρηγορα την πρωτη, σε οτι αφορα το στησιμο στο δρομο ειναι πραγματικα εξαιρετικο οσο οι ρυθμοι της οδηγησης παραμενουν απλα γρηγοροι, σε πολυ γρηγορο ρυθμο παρουσιαζει νευρικοτητα στις αποτομες αλλαγες πορειας και ασαφεια (η οποια μαλλον οφειλεται στις μαμα αναρτησεις και οχι στην συνολικη γεωμετρια), το ESP ειναι αρκετα καλο επεμβαινει οταν χρειαζεται και δεν ενοχλει. Σε οτι αφορα ποιοτητα κατασκευης θελει δουλεια ακομη.
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Μεγάλη διαφορά με το 1,6lt Stilo δηλάδη...
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Ο τροπος με τον οποιο καθεται το Stilo στο δρομο δεν εχει καμμια σχεση με το Focus, βεβαια εξαρταται και τι θελει ο καθενας, αν θες ενα αυτοκινητο μικρομεσαιο οικογενειακο που να ειναι αρκετα καλο να κανεις ταξιδια με 130-150 και να πηγαινεις στη δουλεια τοτε το Focus ειναι ιδανικο, αν απο την αλλη θες ενα αυτοκινητο που να σε φτιαχνει απο πριν μπεις μεσα να σε αποτελειωνει οταν καθεσαι να εχει τοσο προβλεψιμη συμπεριφορα που να πιανεις κουβεντα μαζι του και να εχει απολυτη ισορροπια στο κλασμα προσφερομενης δυναμης/συμπεριφορας-κρατηματος τοτε το Stilo ειναι η επιλογη σου.
Δυστυχως οι περισσοτεροι αγοραζουν αυτοκινητο με βαση αυτα που προσφερει το Focus και για αυτο πουλαει σαν τρελο
Μετριοτης μετριοτητων τα παντα μετριοτης, η χρυση τομη και αλλα τετοια λοβοτομικα αποφθεγματα που κοβουν την απολαυση και εξυμνουν την πρακτικοτητα και το γκριζο
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Δηλαδη nandro θεωρεις οτι το Stilo εχει καλυτερο κρατημα κ σε φτιαχνει στο δρομο περισσοτερο απο ενα Focus με διπλα γονατα μπροστα-αντιστρεπτικη κ πισω πολλαπλων συνδεσμων?ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Σορρυ που γελαω αλλα το Stilo απο πλευρας οδηγικης συμπεριφορας δεν μπορει ουτε να ονειρευτει το Focus..εχω προσωπικη εμπειρια απο το νεο foci κ στο δρομο κανεις δε μπορει να μιλησει,ουτε για τα πρωτης γενιας foci..
Το focus για τα λεφτα που δινεις εχει την ιδανικοτερη οδηγικη συμπεριφορα μεταξυ των μικρομεσαιων κ δεν ειναι μονο δικη μου αποψη.Αρκει μια ματια στο ειδικο τυπο..ισως ειναι η μοναδικη φορα που ολα τα περιοδικα συμφωνουν κ βγαζουν το foci αριστο στο δρομο.
Οσον αφορα παντως για τους τριγμους κ τα νερα εχεις δικιο.Φιλος που το πηρε πριν την ανοιξη εχει σκουριασει μεσα απο την ταπετσαρια επειδη παιρνει νερο απο την κεραια του cdplayer.
Εισαι ο πρωτος που γνωριζω που θαβει το δυνατοτερο χαρτι του focus παντως.Εντελως φιλικα τα λεω αυτα.Αναμενω την απαντηση σου.Θελω να μου επιχειρηματολογησεις που υπερτερει το stilo.Για μαμα καταστασεις παντα.
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Αν ειναι να μιλησουμε για τον ειδικο τυπο καλυτερα ας το αφησουμε, αυτοι κανουν την δουλεια τους και εμεις το κεφι μας.
Τωρα αν μπορει να ονειρευτει το Stilo το Focus θα σου πω και εγω απο προσωπικη πειρα γιατι τα εχω και τα δυο συνεχως,οτι παροτι το Stilo υστερει σε μοτερ σε σχεση με το Focus ειναι ικανο να το κανει να αναρωτιεται αν ονειρευεται η οχι!
Επισης ποτε δεν φτιαχτηκα στο δρομο οταν αυτοκινητο που φτανω στα ορια κανει τα δικα του χωρις να μπει καν στον κοπο να σε ενημερωσει, και επαναλαμβανω οσο κινειται γρηγορα ολα καλα η διαφορα ομως δεν ειναι εκει
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Παράθεση:
Τωρα αν μπορει να ονειρευτει το Stilo το Focus θα σου πω και εγω απο προσωπικη πειρα γιατι τα εχω και τα δυο συνεχως,οτι παροτι το Stilo υστερει σε μοτερ σε σχεση με το Focus ειναι ικανο να το κανει να αναρωτιεται αν ονειρευεται η οχι!
Μου αρεσει πολυ η υγιης αντιπαραθεση κ ας παμε σιγα σιγα.Λοιπον το Stilo εχει μπροστα μια απλη αναρτηση με αντιστρεπτικη κ πισω εναν ημιακαμπτο αξονα.Για το μπροστα συστημα με ενα χαμηλωμα την παλευει την μουρη σε στροφες ωστε να μην φυγει.Για πισω ομως ο ημιακαμπτος αξονας ειναι εντελως αφηρημενος.Εκτος του οτι γλιστραει ακομα κ με καλα λαστιχα το αμαξι παει εντελως μονοκομματα κ φευγει ευκολα σε αντιθεση με το Focus που με την πολλαπλων συνδεσμων πισω ο καθε τροχος λειτουργει ενεργητικα μονος του κ φυσικα ξεχωριστα.Κατι που σημαινει οτι αν πετυχεις πετραδακι με τον αριστερο τροχο δεν επηρεαζεις μεσω του αξονα κ τον δεξι που εχει πληρη προσφυση.Αρα κερδιζει στα σημεια.Εξαλλου η λυση του ημιακαμπτου εκτος του οτι ειναι ξεπερασμενη πλεον χρησιμοποιειται μονο για λογους χαμηλου κοστους.
Παράθεση:
Επισης ποτε δεν φτιαχτηκα στο δρομο οταν αυτοκινητο που φτανω στα ορια κανει τα δικα του χωρις να μπει καν στον κοπο να σε ενημερωσει, και επαναλαμβανω οσο κινειται γρηγορα ολα καλα η διαφορα ομως δεν ειναι εκει
Προσωπικα πιστευω οτι το foci αποκλειεται να φευγει χωρις να προειδοποιησει.Το καλοκαιρι ειχα ενος φιλου κ το ειχα σκισει για οσους γνωριζουν στην Καστανια.Το αμαξι προσωπικα ακομα κ με την ρυθμιση sport που εχει το μοντελο ειναι υπερ του δεοντος προοδευτικο..βεβαια περι ορεξεως παντα..αλλα δε νομιζω τοσος κοσμος να εχει αδικο για τα οδηγικα χαρισματα του.Ισως δεν το εφτασες στα ορια του?
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Δεν διαφωνω οτι σαν λυση υπερτερει του focus (σε οτι αφορα την αναρτηση) εναντι του Stilo που μπορει να χαρακτηριστει ως απλα συμβατικη αλλα...
γι'αυτο μιλησα για σωστη αναλογια προσφερομενης δυναμης/συμπεριφορας κρατηματος, ειναι αρχη μου να ζητω απο το αυτοκινητο να δινει τοση δυναμη οση μπορει να κρατησει και να κραταει με οση δυναμη εχει. Εκει βλεπω και το προβλημα του Focus μπορεις να κινηθεις γρηγορα αλλα στο πολυ γρηγορα οταν η προσφυση ειναι να χαθει χανεται αποτομα και το αυτοκινητο ξεκολλαει.
Βεβαια για να μην ειμαι και απολυτος (τιποτα σε αυτο τον κοσμο δεν ειναι) και επειδη εχω προβληματιστει ιδιαιτερα που μονο εγω το βλεπω ετσι (και απο φιλους και συναδελφους η αποψη ειναι ιδια με τη δικη σου) ισως ενα υποκειμενικο στοιχειο της κρισης μου να ειναι οτι ακομα δεν εχω αρχισει να οδηγω το Focus γερμανικα αλλα ιταλικα συνηθισμενος κυριως απο το Stilo που οδηγω παραλληλα.
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Παράθεση:
γι'αυτο μιλησα για σωστη αναλογια προσφερομενης δυναμης/συμπεριφορας κρατηματος, ειναι αρχη μου να ζητω απο το αυτοκινητο να δινει τοση δυναμη οση μπορει να κρατησει και να κραταει με οση δυναμη εχει. Εκει βλεπω και το προβλημα του Focus μπορεις να κινηθεις γρηγορα αλλα στο πολυ γρηγορα οταν η προσφυση ειναι να χαθει χανεται αποτομα και το αυτοκινητο ξεκολλαει.
Επ εδω ειναι το θεμα,να που διαφωνουμε.Το Focus πραγματι ειναι πολυ δυνατο μηχανικα με ενα μοτερ πολυ προθυμο να σε πεταξει εξω απο την στροφη.Απλα πιστευω θελει αλλες γραμμες.Κ το Stilo αν ειχε την ιδια ιπποδυναμη ετσι θα εκανε.Αν το stilo κραταει σε μερικες γρηγορες καμπες πιστευω οτι ειναι θεμα κινητηρα..δεν εχει νευρο δηλαδη..οποτε κρεμαει κ δεν πεταει.
Παράθεση:
Βεβαια για να μην ειμαι και απολυτος (τιποτα σε αυτο τον κοσμο δεν ειναι) και επειδη εχω προβληματιστει ιδιαιτερα που μονο εγω το βλεπω ετσι (και απο φιλους και συναδελφους η αποψη ειναι ιδια με τη δικη σου) ισως ενα υποκειμενικο στοιχειο της κρισης μου να ειναι οτι ακομα δεν εχω αρχισει να οδηγω το Focus γερμανικα αλλα ιταλικα συνηθισμενος κυριως απο το Stilo που οδηγω παραλληλα.
Απλα με το stilo μπορεις ανετα να εκμεταλλευτεις το κρεμασμα του κινητηρα του κ το χαλαρο του πλαισιο για να μπεις με το πλαι σε μια στροφη.Αυτο το κανει οχι λογο γεωμετριας αλλα λογω μη καλης αναρτησης.Εκει ειναι που το Focus κερδιζει.Οδηγησε το με γραμμες κ προσπαθησε να πιασεις ενα ρυθμο σιγα-σιγα αυξανομενο κ θα δεις οτι το αυτοκινητο μπορει να κινηθει παρα πολυ ομορφα χωρις να ξεκολλαει.Με την συνηθεια να πατας τερμα γκαζι για να σου δωσει το μοτερ του στιλο δυναμη το Focus σε πεταει γιατι εχει παραπανω αλογα...εκει πιστευω ειναι το κλειδι.
Αν μπεις σε μια κλειστη καμπη με τα 2/4 του γκαζιου του Stilo κ σε κρατησει χωρις να "μουτρωσει" το Focus με το ιδιο γκαζι θα βιδωσει κ θα μπει τρενο.Αν ομως η σιγουρια που δινει σε στροφες σε κανει να το δωσεις παραπανω τοτε εφυγε..
Εμενα μου αρεσει πολυ παντως το Focus οδηγικα κ ειχα την ευκαιρια να το δοκιμασω φετος κ παραλληλα κ μια Alfa 147 2.0.Το μονο ισως που το αδικει οπως τονισες κ συμφωνω απολυτα ειναι το κιβωτιο του..
Κ για την ιστορια ανεβηκα απο Γεωργιανους κ κατεβηκα Πολυμυλο με το Focus κ εκανα 1 λεπτο λιγοτερο σε συνεχομενα στροφιλικια σε σχεση με το δικο μου Stilo.
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Ναι Σοφο για την ακριβεια 1.02 μετρημενο με συνεπιβατη σε ακριβως ιδιες συνθηκες κ ωρα με μηδενικη κινηση.Μην ξεχνας ομως οτι το δικο μου Stilo δε μπορει να μπει "κομματια" στις στροφες ειδικα μετα την Παναγια Σουμελα.Θα με μαζευουν απο την χαραδρα..ενω το Focus Sport εχει λιιιιιγο πιο μαλακη ρυθμιση αποτι ενα Stilo στημενο με αμορτισερ-ελατηρια οποτε μπαινει πολυ πιο γρηγορα...α και ειναι 1.6...τουτεστιν μπορεις να κινηθεις πιο σβελτα με λιγοτερα 'ανεβοκατεβασματα".
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Μου φαινεται οτι μαλλον βγηκε ακρη απο την κουβεντα μας (ειλικρινα). Τελικα αν υπαρχει η διαθεση για ανταλλαγη αποψεων και οχι δογματισμοι παντα υπαρχει καταληξη. Συμφωνω με οτι εγραψες και ας μην το εχω δει προσωπικα γιατι απλα ειναι ολα τεκμηριωμενα (αν βεβαια το ξεμουτρισω πουθενα εσενα θα κατηγορησω..πλακα κανω)
θα δοκιμασω και θα επανερθω (αν δεν επανερθω στο 166 μπορειτε να βρειτε περισσοτερες πληροφοριες...φτου φτου μακρια απο εμας)
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Έχοντας βολτάρει (εχθές) με το foci ΙΙ 1600, δεν δέχομαι με τίποτα ότι το αμάξι είναι πιο γρήγορο απο στήσιμο απο το stilo 1.6...Εντάξει ο κινητήρας του είναι πιο σβέλτος πιο "ηλεκτρικός" αλλα απο στήσιμο και ακαμψία δεν με ικανοποίησε....τιμόνι καλό το πίσω μέρος σου δίνει την εντύπωση του πιο βιδωμένου κάτω αλλα στο turn in και στην ευστάθεια σε στροφή επουδενί το stilo δεν υπολείπεται...
Η διάταξη νικόλα δεν είναι πάντα πανάκεια( Toyota Hi-lux με διπλά ψαλίδια)...στις αγκαρσιες ανωμαλίες αντιδρούσε ξερά και μονοκόματα παρόλο τους πολλαπλού συνδέσμους πίσω...Επουδενι δεν έχει την προοδευτικότητα και την φιλοκότητα του stilo...
Σε στροφή γνωστή στον Βόλο (βιομηχανική) Ειδα ασαφές εμπρός μέρος (σαν να θέλει παραπάνω σύγκλιση) και ένα πίσω μέρος που συμετέχει μεν αλλα η ανάρτηση και το πλαίσιο δεν με ικανοποίησαν σε καμία περίπτωση..τουλάχιστον όχι σε βαθμό που να του δίνουν προβάδισμα έναντι του stilo...
Δεν μιλάω για το St με την πολύ πιο σφιχτή ανάρτηση...
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Το focus 1600 05' ήταν για 6 μήνες κατα κάποιο τρόπο το δέυτερο μου αυτοκίνητο καθώς το είχε η αδερφή μου (εταιρικό) και συχνά το έπαιρνα και το ζούλαγα.....Δεν νομίζω η διαφορά ιππόδύναμης(με stilo 1.6) να είναι τέτοια ώστε να μιλάμε πως το ford είναι ικανό να σου δώσει την αίσθηση πως θα σε πετάξει απο στροφή λόγω των ίππων σε καμιά περίπτωση.Το stilo κατα την γνώμη μου μπαίνει πιο άμεσα σε στροφές αλλά παίρνει μεγάλες κλίσεις και νιώθεις πως ο ημιάκαμτος , σου "τραβάει" το χειρόφρενο , πράγμα που αν δεν το μάθεις, νιώθεις ανασφαλής.Αντιθέτος το ford μπαίνει πιο "ανθρώπινα" και είναι αρκετά πιο ρυθμίσιμο αλλά η μούρη τα χαλάει σε απότομο μπάσιμο.Απο κινητήρα νιώθεις ότι αναπνέει γενικά καλυτερα το ford , ενώ το stilo λίγο πιο ψυχωμένο στα ψηλά μέχρι 3η.
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
mellodos
Το stilo κατα την γνώμη μου ... παίρνει μεγάλες κλίσεις και νιώθεις πως ο ημιάκαμτος , σου "τραβάει" το χειρόφρενο , πράγμα που αν δεν το μάθεις, νιώθεις ανασφαλής.
Κι εγώ που νόμιζα ότι έφευγε ο ****ς με 60 Km και έβριζα τα λάστιχα...:confused2:
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
παντως το stilo διαθατει απο τα καλυτερα κρατηματα.οσοι ειναι απο θεσσαλονικη να φανταστουν οτι οταν στην εξωτερικη περιφεριακη στην μεγαλη στροφη που ειναι πανω απο την ευκαρπια μπαινεις με 130 εως 150 χλμ και το αμαξι παει τρενο και βλεπεις κατι focus,κατι golf τα προηγουμενα μοντελα,να κοβουν η' να πατανε φρενο μεσα στην στροφη,λες οτι το stilo εχει κρατηματα:happy2: :happy2: :happy2:
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Συμφωνησα με τον Magelanos επειδη αυτα που εγραψε οπως προειπα ακουγονται τεκμηριωμενα με βαση και τις δικες μου διαπιστωσεις, παρα ταυτα οπως επισης προανεφερα κραταω τις επιφυλαξεις μου επειδη θελω απλα να τα διαπιστωσω και εγω.
Το γεγονος μεχρι τωρα και υστερα απο 5 μηνες καθημερινης συμβιωσης με το Focus ειναι οτι σε καμμια περιπτωση μεχρι τωρα δεν μου εχει προσφερει την οδηγικη απολαυση του Stilo οπως επισης εχω διαρκως ενα αισθημα ανασφαλειας απεναντι στο Focus γιατι δεν μπορω να καταλαβω ανα πασα στιγμη τι προτιθεται να κανει οταν το φτανω στα ακρα. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι οτι σε στροφη κλειστη γλυστερη που με το Stilo εμπαινα με 100-110 απλα γλιστρωντας ελαχιστα με τα 4 με το Focus πεταξε ενα μεγαλοπρεπεστατο κολαρακι και αν δεν ειχε επεμβει βιαιως το ESP μαλλον θα μαζευα χορτα.
Απλα κραταω την επιφυλαξη σε αυτα που εγραψε o Magelanos οτι ισως να εχει δικιο γιατι σκεφτομενος και αναλυοντας το περιστατικο υστερα νομιζω οτι ισως να εφταιξε οτι περιμενα να μπω με τον ιδιο τροπο και με το Focus εν ολιγοις οδηγησα με το σωστο τροπο αλλα με το λαθος αυτοκινητο.
Και φυσικα το τελευταιο αλλα καθολου ασημαντο με απενεργοποιημενο το ESP στο Focus σε διαδρομη κοντα στο σπιτι μου με συνεχεις διαδρομες οπου δοκιμαζω ολα τα αυτοκινητα που πεφτουν στα χερια μου και ξερω τα χλμ. που μπαινεις σε καθε στροφη πραγματικα παλευα με το Focus να μπω στην καθεμια με -10 χλμ απο το stilo και ενοιωθα λες και οδηγουσα driftαμαξο.
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Ουφ δουλειες ατελειωτες κ εχασα τον συνειρμο του τοπικ.Ενδιαφερουσες οι αποψεις ολων οσων οδηγησαν το foci.Να παρατηρησω τωρα κατι που ειδα σε μερικα ποστ.
Πετρος
Παράθεση:
Έχοντας βολτάρει (εχθές) με το foci ΙΙ 1600, δεν δέχομαι με τίποτα ότι το αμάξι είναι πιο γρήγορο απο στήσιμο απο το stilo 1.6...Εντάξει ο κινητήρας του είναι πιο σβέλτος πιο "ηλεκτρικός" αλλα απο στήσιμο και ακαμψία δεν με ικανοποίησε....τιμόνι καλό το πίσω μέρος σου δίνει την εντύπωση του πιο βιδωμένου κάτω αλλα στο turn in και στην ευστάθεια σε στροφή επουδενί το stilo δεν υπολείπεται...
Πετρο αν συζηταμε για την εκδοση trend τοτε ναι δεν προκειται να δεις θετικη διαφορα υπερ του focus.Συζητω παντα για την εκδοση sport που εχει μια πιο σφιχτη ρυθμιση.Πραγματι το πισω μερος ειναι πιο βιδωμενο κ πιστευω οτι αποτελει ενα πολυ θετικο ατου του αυτοκινητου σε συγκριση με το Stilo που με τον ημιακαμπτο εχω μαθει να κανω drift κ να με χαζευουν τα RX.Οσο για το turn in μπορεις να μου το εξηγησεις λιγο?Εννοεις το Stilo κοβει πιο γρηγορα σαν κρεμαργιερα-αισθηση?
Παράθεση:
Το stilo κατα την γνώμη μου μπαίνει πιο άμεσα σε στροφές αλλά παίρνει μεγάλες κλίσεις και νιώθεις πως ο ημιάκαμτος , σου "τραβάει" το χειρόφρενο , πράγμα που αν δεν το μάθεις, νιώθεις ανασφαλής.Αντιθέτος το ford μπαίνει πιο "ανθρώπινα" και είναι αρκετά πιο ρυθμίσιμο αλλά η μούρη τα χαλάει σε απότομο μπάσιμο.Απο κινητήρα νιώθεις ότι αναπνέει γενικά καλυτερα το ford , ενώ το stilo λίγο πιο ψυχωμένο στα ψηλά μέχρι 3η.
Μελλοδε πραγματι αυτο που αναφερεις ειναι απο τα μεγαλυτερα μειονεκτηματα.Εχει τρομερη ασαφεια το αυτοκινητο στο πισω μερος.Οσον αφορα για τα μουτρα που πεταει να ξανατονισω οτι παιδια δε μπορουμε να κρινουμε ενα αυτοκινητο απο μια γρηγορη βολτα οπως εγραψα κ στον φιλο nandro.Θελει χρονο εξοικειωσης.Αν οδηγουσατε το προηγουμενο ας πουμε Punto που ειχα κ μετα πηγα σε Stilo μου φανηκε οτι αγορασα το πιο ηλιθιο αυτοκινητο στον κοσμο απο πλευρας συμπεριφορας.Αλλα εμαθα μετα απο μερικους μηνες να το "πηγαινω".Ετσι πιστευω οτι γινεται κ με το focus.
Παράθεση:
ισως να εχει δικιο γιατι σκεφτομενος και αναλυοντας το περιστατικο υστερα νομιζω οτι ισως να εφταιξε οτι περιμενα να μπω με τον ιδιο τροπο και με το Focus εν ολιγοις οδηγησα με το σωστο τροπο αλλα με το λαθος αυτοκινητο.
Εδω ειναι που συμφωνω με τον nandro.Το καθε αμαξι συμπεριφερεται με εναν δικο του ξεχωριστο τροπο κ πρεπει να βρεις τις γραμμες του.Πολλοι απο μας ακομα κ αν πηγαιναμε σε αυτοκινητο με καλυτερο κρατημα-handling παλι θα ειχαμε προβλημα να μαθουμε τις γραμμες.Κ αναφερω οτι μαζι με το foci ειχα κ μια 147 2.0 το καλοκαιρι για εκδρομες.Οταν εμαθα να πηγαινω με γραμμες το foci κ μπηκα στην Αλφα εφυγα σε κανα 2 στροφες επειδη οδηγουσα αλα focus ενω ηταν τελειως λαθος αυτο.Θελει λιγο "ψαξιμο".
Παντως σε γενικες γραμμες πιστευω οτι υπερτερει εναντι του stilo κ ελπιζω να εχει γινει καλη δουλεια στο νεο Bravo σε θεματα αναρτησης.
Απάντηση: Και Μετα Μου Λενε Για Τα Ιταλικα
Πάντως εμένα δεν με χαλάει καθόλου η συμπεριφορά του ημιάκαμπτου!! Ίσα ίσα που δείχνει πόσο μπροστά είναι οι Ιταλοί που κατάφεραν και κατασκεύασαν ένα μπροσθιοκίνητο που δεν βάζει κ..λο κάτω!! :p