http://www.ams.gr/AMS/_magazine/AMS_...id_thema=29583
Printable View
Θυμάμαι πριν από 10 περίπου χρόνια... (πρέπει να ήταν Οκτώβριος 1996) όπου το AMS έβγαζε "σκάνδαλα FIAT" και μετά γινόταν ρόμπα. Θυμάστε;
Θυμάμαι τότε που το AMS "έκρινε" το αυτοκίνητο (οι δικαστές, τρομάρα τους) και πάντα πρώτα ήταν τα VW λόγω "αξίας μεταπώλησης". Θυμάστε;
Θυμάμε και πολλά άλλα, όμως κρατιέμαι να μην αρχήσω να κατεβάζω μπινελίκια.
Χαιρετισμούς σε όλους που σας έχω χάσει. Έχω επιθυμήσει να πιούμε έναν καφέ και να τα πούμε. Βελιγράδι γαρ...
Επιτελους και καποια καλα λογια για το stilo μας!!!
Νιωθω πολυ περηφανος κατοχος τωρα!!!
Το αυτοκινητο ειναι παρα πολυ καλο κ οικονομικοτατο.Τις προαλλες ανεβηκα-κατεβηκα ξανθη με 30ευρω.Δεν γνωριζω ακριβως ποσα χλμ ειναι σαν διαδρομη αλλα σιγουρα αν ηταν κανενα αλλο θα ειχε το 50ευρω σιγουρα και φυσικα μιλαμε για ταχυτητες 120-140.
Στα 140 μου βγαζει 7.5λιτρα/100χλμ με 6η..
αυτα να τα βλεπουν οι εχθροι μας και να σκανε!!!!!!!!!!!!ειμαι πολυ περηφανος και απο ρεζερβουαρ με 50 λιτρα περιπου στα 700 με 750 χιλιομετρα με ταχυτητες απο 120 με 150!!!!!!!!!!!!!!
Εγώ με ένα ρεζερβουάρ κάνω Θεσνίκη-Λάρισα-Καλαμπάκα-Τρίκαλα-Καρδίτσα-Φάρσαλα-Λάρισα-Θεσνίκη (650Κμ) και σχεδον ανάβει το λαμπάκι (άρα θεωριτικά βγάζει άλλα 80-100 κμ. οπότε πάμε σύνολο 750 που λέει ο παίδαρος (αλλά σχεδόν όλα σε ανοπιχτό δρόμο - όχι πόλη και βουνά).
σοφοκλη μπορει να εχω το 1,2 αλλα μην ξεχνας οτι εχει και 6αρι σασμαν που να φανταστεις οταν παω 120-140-160 δεν περναει τις 4 χιλιαδες στροφες και το βαρος που εχει το stilo για 1200 μηχανη ειναι πολυ μεγαλο οποτε το βοηθαει το 6αρι σασμαν για αυτο ειναι και οικονομικο!!!!τελικες,δηλαδη 195 με 200 τα πιανει στις 4900 με 5000στροφες!!!!
Τα πιανει τα 195 και τα 200 το 12αρι Stilo.
Οχι ανετα εννοειται αλλα τα πιανει, εγω 205 του εχω βγαλει maximum μεχρι στιγμης.
Συμφουνώ κι υπαυξάνου! :smile3: Ηπιστρέφουντας απού Σαλονίκη, μπουρείς στην υφθεία της Κατρίνης (εκεί κουντά στου Κουρρίνου, στην πούμπα της ΕΚΟυ), και στην υφθείeς τσι Λαρίσης (4 έξουδος). Αλλά για τα τα δεις τα ριμάδια τα +200 στου 1,2 θέλει φούρα πουλύ και τριλλό σκίσημο. Αχ, η Σαλουνικιά μι έτρωγε στην επιστροφή ίνα ουλόκληρου ρεζερβούρι!!! ήφθανα στην Αθήνα ουόχι απλά στα κουόκκινα, ΣΤΙΓΝΟΣ ΣΙ ΛΕΕΩ. (+10,2 lt/100km) Και τώρα...Αχ Stilaki μου που σε άφησα ουρέ στην πατρίδα :frown: και σε αδειάζ η μπατουρία σου.
μην πιστευεται οτι βλεπεται στο κοντερ ειναι πολυ πλασματικο. με 215/45/17 ολα το κοντερια θα πηγενουν και θα δειχνουν το ιδιο. Αν βαλεις 225/35/18 π.χ. στα 150 κοντερισια τα πραγματικα ειναι 138 και στα 200 τα πραγματικα ειναι 192 με 225/40/18 στα 150 τα πραγματικα ειναι 144 και στα 200 ειναι 203 και αν βαλεις 215/45/17 στα 150 τα πραγματικα ειναι 143 και στα 200 ειναι 194 αυτα τα νουμερα ειναι τσεκαρισμενα με GPRS στο δικο μου αμαξι και τελικα επιδη δεν ειναι τοσο ακριβες η μετρηση τον χμ./ωρα απλα παυεις να ανυσηχεις.και ολο αυτο γιατι μετα την εκδρομη στο Μετσοβο εγω με το Πετρο στεκαραμε τα κοντερια μας και ειχανε ακριβεια και τα δυο .και επιτα το ζητημα κοντερ κριβει πολυ μυστηριο. το στροφομετρο ειναι λιγο ποιο αξιοπιστο παντα με 6η καθε 1000 στροφες ειναι 40 χμ. 5000 ειναι 200 στις 6000 240 και στις 6500 260 κλπ.Πολυ σωστα κατω απο 4000 επικρατει οικονομηκο προγραμα και κατω απο 3000 επικρατει προγραμα αντιρηπανσης πολυ τσαμπα μηλλαμε , συνηθως για την κινηση μεσα στη πολη .
Εγω με τελείως μαμα 3D 1.2, απλή βενζίνη και ένα άτομο ακόμη, με το ζόρι πιάνω τα 185 στις κατηφόρες του Μακρύγυαλου.