-
Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικές της
Στον εισαγγελέα παρέπεμψε τη μητρική Shell και τρεις θυγατρικές της που διαχειρίζονται πρατήρια, το υπουργείο Ανάπτυξης, για επιβολή προστίμου και ποινικών κυρώσεων, διότι δεν ανέγραφαν στην πινακίδα της βενζίνης V-POWER τον αριθμό των οκτανίων, όπως έχουν υποχρέωση, σύμφωνα με την αγορανομική διάταξη 13/2004.
Όπως επισημαίνεται σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο υπουργός Δημήτρης Σιούφας και ο υφυπουργός Γιάννης Παπαθανασίου, το αποτέλεσμα της μη αναγραφής του αριθμού των οκτανίων είναι να παραπλανάται ο καταναλωτής, διότι δημιουργείται εσφαλμένα η εντύπωση ότι πρόκειται για βενζίνη περισσοτέρων οκτανίων σε σχέση με την απλή αμόλυβδη (95 οκτάνια), ενώ έχουν τα ίδια οκτάνια,και να προωθείται με αυτόν τον τρόπο η πώληση του συγκεκριμένου τύπου βενζίνης σε υψηλότερη τιμή σε σχέση με την τιμή της απλής αμόλυβδης.
Συνεπώς η αναγραφή του αριθμού των οκτανίων στην πινακίδα συμβάλει καθοριστικά στη σωστή ενημέρωση και επιλογή του πολίτη.
Η παραπομπή της μητρικής γίνεται γιατί υποχρεώνει, είτε μέσω της θυγατρικών της, είτε απευθείας τους ιδιοκτήτες πρατηρίων, να έχουν αυτή την αναγραφή στις πινακίδες τους, κατά παράβαση της αγορανομικής νομοθεσίας, σύμφωνα με το ΥΠΑΝ.
Η παραπομπή των τριών θυγατρικών εταιρειών της SHELL A.E. «Ο ΕΡΜΗΣ», «ΣΕΛΛ ΕΛΛΑΣ Ε.Π.Ε» και «ΜΥΡΤΕΑ ΑΕ.» γίνεται, γιατί σε 11 πρατήρια τους που ελέγχθηκαν, δεν ανέγραφαν στην πινακίδα της βενζίνης V-POWER τον αριθμό των οκτανίων.
-
Στον εισαγγελέα η Shell για τη V-Power που έχει 95 οκτάνια
Στον εισαγγελέα έστειλε ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιάννης Παπαθανασίου τη Shell, για παραπλάνηση καταναλωτών, σχετικά με τη βενζίνη V-Power. Σύμφωνα με το υπουργείο, η συγκεκριμένη βενζίνη, που είναι λίγο ακριβότερη από την αμόλυβδη 95, έχει και αυτή 95 οκτάνια. Ετσι θα έπρεπε να αναγράφει τον αριθμό αυτό δίπλα στο V-Power, ώστε να μην παραπλανάται ο καταναλωτής.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο εκτιμά ότι η μη σωστή αναγραφή του τύπου της βενζίνης δημιουργεί την εσφαλμένη εντύπωση ότι πρόκειται για βενζίνη περισσότερων οκτανίων σε σχέση με την απλή αμόλυβδη (95 οκτάνια), ενώ έχουν τα ίδια οκτάνια και να προωθείται με αυτόν τον τρόπο η πώληση του συγκεκριμένου τύπου βενζίνης σε υψηλότερη τιμή σε σχέση με την τιμή της απλής αμόλυβδης. Η μη σωστή αναγραφή του τύπου της βενζίνης διαπιστώθηκε σε 11 ιδιόκτητα πρατήρια της εταιρείας, τα οποία ανήκουν στις θυγατρικές εταιρείες «Ερμής», «Shell Ελλάς» και «Μυρτέα». Εκτός απο τις εταιρείες αυτές, παραπέμπεται επίσης και η μητρική Shell επειδή, κατά το υπουργείο, υποχρεώνει, είτε μέσω της θυγατρικών της είτε απ' ευθείας τους ιδιοκτήτες πρατηρίων, να έχουν αυτή την αναγραφή στις πινακίδες τους, κατά παράβαση της αγορανομικής νομοθεσίας.
Shell: Εκπληξη
Από την πλευρά της η Shell επισημαίνει ότι η αναγραφή των τύπων των καυσίων στις πινακίδες γίνεται σύμφωνα με τη σειρά που προβλέπει η αγορανομική διάταξη, γι' αυτό και εκφράζει την έκπληξή της για την πραπομπή. Παρ' όλα αυτά, παραδέχεται ότι δεν αναγράφεται ο αριθμός των οκτανίων στην V-Power, και όπως λένε στην «Ε» οι υπεύθυνοι της εταιρείας, σε όλα τα πρατήριά της θα προστεθεί ο αριθμός 95 δίπλα στο συγκεκριμένο τύπο της βενζίνης.
Σημειώνεται τέλος ότι, σύμφωνα με την εταιρεία, η βενζίνη αυτή περιέχει πρόσθετα, τα οποία μειώνουν τις τριβές της επιφάνειας των μετάλλων του θαλάμου καύσης και καθαρίζουν τον κινητήρα βελτιώνοντας την απόδοσή του.
Πηγή: Ε-OnLine
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Εγω παντως παντα ηξερα οτι η απλη v-power ειναι 95 οκτανια. ειναι απλως 95 οκτανια με τα καθαριστικα τα ειδικα που εχει που καθυστερει και καθαριζει της βαλβιδες. Εξαλου δεν αξιζει να βαζουμε 100ρα σε μας δεν θα κανει διαφορα.
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Μερικοι μερικοι την βαζανε (σαν 100αρα) και βλεπανε και διαφορα.
Τραβουσε καλυτερα λεγανε.
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
petros
Μερικοι μερικοι την βαζανε (σαν 100αρα) και βλεπανε και διαφορα.
Τραβουσε καλυτερα λεγανε.
Για αυτούς έχω δύο πράγματα να πω:
Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας
&
Μπεεεεεε....
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
καλα την κανανε!!!!!!!!!!!!!!!οι τιμες τις χωρια απο αυτο ειναι σκετη φωτια!!!!!!!!!!!!
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Με 100αρα μπορεί να δουν διαφορά τα stilo με κινητήρες 1.2 1.4 λόγο μεγαλύτερης συμπίεσης. Όχι όμως τα 1.6 1.8 που είναι χαμηλές η συμπίεσης. διαφορά ε δεν θα πετάξει κιόλας, άντε να πάρεις 1 με 2 άλογα που αν τα διαιρέσει στα 1000 κιλά καταλαβαίνεις ότι έκανες μια τρύπα στο νερό, βλέπε κιλά ανά ίππο. Τα 100 οκτάνια είναι απλά για αυτούς που έχουν μεγάλες συμπίεση, που αν βάλουν 95 χτυπάνε τα πιρακια τις μηχανής ενώ με 100αρα όχι.
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Τουλαχιστον μερικοι βενζιναδες εχουν συνειδηση!Εγω εβαζα στην αρχη και μου λεει καποια στιγμη ο τυπας ''Μεγαλε απλη αμολυβδη ειναι,μην τρελενεσαι''
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Εχοντας μια εμπειρια απο πρωτο χερι στον χωρο των καυσιμων μιας και εχω ταξιδεψει με τα μικρα Tankers της bp, στη διακινηση Πετρελαιοειδων(unleaded95, SuperLRP, Ultimate100, JetA1, Diesel) εντος Ελλαδος απο Motor Oil, EΛΠE, ΕΛ.Δ.Α. προς Αιγαιο, Κρητη, Θεσ/νικη, Αλεξ/πολη, Κερκυρα κ.τ.λ. για λογαριασμο της bp, διαπιστωσα οτι στην ελληνικη αγορα διαφερει σε αξιοπιστια, οργανωση, ποιοτητα, ελεγχους, απειρες επιθεωρησεις, μετρα ασφαλειας κ.α. κατα παρα πολυ απο την δευτερη και ανυπαρκτη SHELL.
Ας μην μηλισουμε για τις Ελληνικες καλυτερα που ειναι για κλαματα η κατασταση και λιγο πολυ ξερετε ολοι τι πουστιες παιζονται...
...και συνεχιζουμε..
Για την δε SHELL λοιπον γνωριζα και περιμενα εδω και μηνες να συμβει αυτο γιατι το ειχαν ξεφτυλισει εντελως το θεμα τα λαμογια τη τελευταια 4ετια..
Και ειναι και πολλα ακομα τα οποια λογω του οτι δεσμευομαι για καποια απορητα εσωτερικων κυκλων δεν μπορω να σας τα μεταφερω.
Μπορειτε ομως να εμπιστευεστε την bp οσο καμμια αλλη εταιρεια στην Ελλαδα και οχι μονο φυσικα.
Ειναι η μονη εταιρεια για οσους δεν το γνωριζετε η οποια εισαγει μονο με πλοια την 100αρα Ultimate απ'ευθειας απο Αγγλια αθικτη σε ξεχωριστες δεξαμενες, και γιαυτο εγγυαται και τον **** της ως προς την ακεραιη μεταφορα του καυσιμου στα πρατηρια. Απο'κει και περα ειναι καθαρα θεμα πρατηριουχου σε καθε περιπτωση... ...ΜΟΝΟ που η bp εχει προβλεψει και γι'αυτα τα λαμογια... η Unleaded 95αρα καθως και το Diesel θερμανσης που ειναι τα φτηνοτερα σε καθε απ'τις δυο κατηγοριες περιεχουν ειδικες χημικες ουσιες με χρωματισμο.. δηλ. Η UNL95 εχει πρασινο ανοιχτο χρωμα και μια ειδικη ουσια την Κινιζαρινη, ετσι λοιπον αν θελουμε εμεις π.χ. να βαλουμε στο Stilo μας οπως ο μπλε φιλος μας Costas1.6 μονο Ultimate & αντιληφθουμε σε καποιο πρατηριο bp οτι κανει μαϊμουδιες ο τυπας, παιρνουμε ενα μπουκαλακι δειγμα και αν βρουμε μεσα στην Ultimate κινιζαρινη, τοτε εχει παιξει νοθια με την απλη αμολυβδη, και επειτα μηνυση και του κλεινεις και το πρατηριο...
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Δυστυχώς όλη λίγο πολύ κάνουν λαμογιες. Δυστυχώς πρέπει να έχουμε συνοδηγό ένα χημικό και ένα εισαγγελέα για να μην μας εξαπατήσουν.
Νομίζω όμως ότι με BP έχω λίγο καλύτερες επιδόσεις και η βενζίνη κρατάει αισθητά παραπάνω. Για την δε ΕΚΟ δεν το συζητώ, απλά η χειρότερη.
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Εγώ ρε παιδιά όταν είχα το turbo επάνω και επαιζα με τις βενζίνες, είχα διαπιστώσει τα εξής....
Με ίδιες συνθήκες, σταθερό γκάζι πορεία στην εθνική το πυρόμετρο έλεγε τα εξής...
1. Shell V-Power Racing: 790βαθμοί
2. ΕΚΟ 100 kinitron: 810βαθμοί
3. BP Ultimate: 850 βαθμοί
Σε απόδωση όλα ίδια μου φαίνονται δεν μπορώ να καταλάβω διαφορά...!!
ΕΚΟ 100 Kinitron βάζω τώρα γιατί οι άλλες 2 είναι φαρμακείο...!!:)
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
εμενα παντως η ultimate μου τι ειχε μπουκωσει και δεν τραβουσε καθολου!!!!!!!!!!!!
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Εγω βαζω εκει που φουλαρουμε τα φορτηγα.
Ka oil.
Για πολυ μαυριλα.....το πετρελαιο.:boing:
Καθαρο μαζουτ.
Σκεψου τωρα την αμολυβδη.
Δεν βαριεσαι μωρε αφου την καει,δεν πειραζει.
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Παράθεση:
face
Εγώ ρε παιδιά όταν είχα το turbo επάνω και επαιζα με τις βενζίνες, είχα διαπιστώσει τα εξής....
Με ίδιες συνθήκες, σταθερό γκάζι πορεία στην εθνική το πυρόμετρο έλεγε τα εξής...
1. Shell V-Power Racing: 790βαθμοί
2. ΕΚΟ 100 kinitron: 810βαθμοί
3. BP Ultimate: 850 βαθμοί
Άρα Πέτρο με την bp είχες ποιο δυνατή καύση? Παίδες εδώ έχουμε βενζίνη silk oil από την silkolene made in England η οποία έρχεται αμέσως από Αγγλία και είναι λίγο φτηνότερη από τις υπόλοιπες. Νομίζω ότι είναι και η καλύτερη αφού δουλεύει πολύ καλά το Stilo.
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Stilo_Rodos
Άρα Πέτρο με την bp είχες ποιο δυνατή καύση? Παίδες εδώ έχουμε βενζίνη silk oil από την silkolene made in England η οποία έρχεται αμέσως από Αγγλία και είναι λίγο φτηνότερη από τις υπόλοιπες. Νομίζω ότι είναι και η καλύτερη αφού δουλεύει πολύ καλά το Stilo.
Όχι Σπύρο, την πιό αδύναμη σε ενέργεια...(Όσο πιό πλούσιο είναι το μίγμα τόσο πέφτουν οι θερμοκρασίες)...!!
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Ρείξτε μια ματιά στο παρακάτω link.
http://library.techlink.gr/4t/articl...2&article=9557
Συγκριτική δοκιμή από 4ΤΡΟΧΟΙ.
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Σεβαστο το προβαδισμα της ΕΚΟ σ'αυτη την μετρηση του περιοδικου 4τροχοι, αλλα να ξαναθυμησω..
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Cubano_KG
...ειναι η μονη εταιρεια για οσους δεν το γνωριζετε η οποια εισαγει μονο με πλοια την 100αρα Ultimate απ'ευθειας απο Αγγλια αθικτη σε ξεχωριστες δεξαμενες, και γιαυτο εγγυαται και τον **** της ως προς την ακεραιη μεταφορα του καυσιμου στα πρατηρια. Απο'κει και περα ειναι καθαρα θεμα πρατηριουχου σε καθε περιπτωση... ...ΜΟΝΟ που η bp εχει προβλεψει και γι'αυτα τα λαμογια... η Unleaded 95αρα καθως και το Diesel θερμανσης που ειναι τα φτηνοτερα σε καθε απ'τις δυο κατηγοριες περιεχουν ειδικες χημικες ουσιες με χρωματισμο.. δηλ. Η UNL95 εχει πρασινο ανοιχτο χρωμα και μια ειδικη ουσια την Κινιζαρινη, ετσι λοιπον αν θελουμε εμεις π.χ. να βαλουμε στο Stilo μας οπως ο μπλε φιλος μας Costas1.6 μονο Ultimate & αντιληφθουμε σε καποιο πρατηριο bp οτι κανει μαϊμουδιες ο τυπας, παιρνουμε ενα μπουκαλακι δειγμα και αν βρουμε μεσα στην Ultimate κινιζαρινη, τοτε εχει παιξει νοθια με την απλη αμολυβδη, και επειτα μηνυση και του κλεινεις και το πρατηριο._
Το συμπερασμα δεν ειναι οτι φταιει οσο η αισχροκερδια που ειναι κατα μεγαλο ποσοστο στην Ελλαδα στοχος πολλων πρατηριουχων.
Επομενως ως καταναλωτες μας ενδιαφερει η ποιοτητα των καυσιμων για την οποια υπευθηνος ειναι ο ιδιος ο Πρατηριουχος.
Μια συμβουλη, οσοι εχετε καποιον γνωστο, φιλο, κονε τελοσπαντων να πηγαινετε εκει μονο το καταδυναμην φυσικα αλλα και να μην παιζει καποιο οικιο-γνωριμο πρατηριο να πηγαινετε σταθερα στο ιδιο πρατηριο της επιλογης σας. Ετσι θα γνωριζετε ανα πασα στιγμη αν κατι δε παει καλα με την αποδοση, φιλτρο βενζινης, διαβρωση ρεζερβουαρ και τοσα αλλα κλασικα προβληματα, οτι υπευθηνο ειναι το πρατηριο που συχναζεται.
Ειναι μεγαλο θεμα η βενζινη χρονια τωρα... και ειδικα στην Ελλαδα.
Θα ηθελα να προσθεσω κατι ακομα..
Δε θα ξεχασω ποτε μια μερα που ειχα συγκεντρωσει 5 μπουκαλακια του λιτρου απ'τα δειγματα που παιρναμε μετα απο καθε φορτωση στο πλοιο και συγκεκριμενα απο φορτωσεις Ultimate, ετσι λοιπον ενα-ενα μπουκαλακι τη καθε φορα εφτασα τα 5 = 5λιτρα. Παω λοιπον ενα απογευμα μετα το σχολασμα στο parking της m.o.h., παιρνω τον Stilaro (οποιος ειχε εσκεμενα υπερβολικα λιγη βενζινη) κανω μερικες βολτες μεσα στους Αγιους Θεοδωρους, μεχρι που κανει το σκαλωμα και παει να μεινει.. αμεσως ανοιγω την ταπα και ριχνω μεσα τα 5 λιτρα της "αγνης" Ultimate... Την επιδοση αυτη του Stilo ουτε στα πιο τρελα μου ονειρα δεν την περιμενα. Αν πουλουσαν ανοθευτη την 100αρα ολα τα πρατηρια θα ειχα καθημερινα την ιδια αποδοση.. Ομως αυτη ειναι η Ελληνικη πραγματικοτητα._
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Ετσι ετσι και χειροτερα, και εγω μια φορα πηγα και εβαλα αγνή Ultimate στο βενζιναδικο την ωρα που τους εφοδιαζε το φορτιγο.
Νομιζα οτι ειχα αλλο αυτοκινητο, αφου κατεβηκα και κοιταζα τις πινακιδες να δω αν ειναι δικο μου, τετια ροπη που εσπασε η πλατη της θεσεως μου.
Απο εδω και περα η θα βαζω μονο Ultimate Η θα βαλω turbo :P
Δεν εχετε καταλαβει οτι αυτες οι μ@λ@κιες των περιοδικών υπάρχουν μονο για να ανεβασουν τις πωλήσεις τις εκαστοτε εταιριας.
Ετσι και αλλιως η δυναμομετριση εχει αποκλιση μεγαλυτερη απο τις "διαφορες" που υπηρξαν αλλα και επιπλεον αυτες οι μετρισεις ειναι οι μόνες που δεν μπορεις να αποδειξεις οτι ειναι λαθος. Ελεος δηλαδη!
Επισης σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση (ακομα και να υπαρχει διαφορα στο 1-2 αλογα) ΔΕΝ μπορεις να την καταλάβεις.
Το γνωστο φαινομενο placebo..!..
(τωρα ειδα οτι γραφτικε πριν 8 μηνες αλλα δε γ@μιεται τωρα τα εγραψα λολ)
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Κάνε κανα δυο γεμίσματα με racing και μετά βάλε απλή και μετά πες μας αν έχει διαφορά. Απλώς το θέμα είναι αν αξίζει τα τόσα παραπάνω λεφτά για την διαφορά που σου δίνει ιδιαίτερα στα στιλο μας...
-
Απάντηση: Στον εισαγγελέα στέλνει το υπουργείο Ανάπτυξης την Shell και τρεις θυγατρικ
Ενα ρεσερβουαρ 58λ γεμιζει με 60 ευρωπουλα περιπου, με racing ουτε θυμαμαι αλλα ποσο να παει... 70 ?