Ενα θεμα που εδω και λιγες μερες κυριαρχει στα δελτια ειδησεων και σε συζητησεις. Τι πιστευετε οτι πραγματικα εγινε το απογευμα της Μ. Πεμπτης;
Printable View
Ενα θεμα που εδω και λιγες μερες κυριαρχει στα δελτια ειδησεων και σε συζητησεις. Τι πιστευετε οτι πραγματικα εγινε το απογευμα της Μ. Πεμπτης;
το εκαναν για την ασφαλεια....
Αν το πάρουμε χωρίς καχυποψία εγώ πιστεύω ότι ήταν απλά βλακεία!!!
Χαθηκαν 2 ανθρωποι ομως... Αν ειναι για τα λεφτα απο την ασφαλιστικη οπως λεει ο linkin τοτε η απληστεια του ανθρωπου για τα λεφτα ειναι περα απο καθε λογικη και δεν υπολογιζουν τιποτα. Μακαρι να μην εγινε για αυτο το λογο... Κριμα για τους ανθρωπους παντως... Ηρθαν για να περασουν καλα και...
Δεν είμαι καθόλου περήφανος που το λέω και που ανήκω (όσον αφορά το παρακάτω) στην ράτσα που λέγεται άνθρωπος... Μια ζωή όλα γίνονται για τα ΛΕΦΤΑ!!! ακόμα και σήμερα ο κάθε ένας από εμάς παλεύει γι'αυτά σαν τους ηλίθιους!!!!!!!
Τέλος πάντων ...
Αν ειναι δυνατον!!!
Τωρα μολις εβλεπα ενα δελτιο ειδησεων στη κρατικη τηλεοραση και εδειχνε οτι το CNN (μεγαλο πρακτορειο ειδησεων) εκανε ρεπορταζ πανω στο ναυαγειο και το θεμα που τους απασχολησε ηταν οτι οι Αγγλοι γονεις θα ξοδεψουν πολλα λεφτα για να ξαναπαρουν στα παιδια τους ρουχα γιατι αυτα που ειχαν ειναι στο βυθο του Αιγαιου! Ουτε καν μια μικρη αναφορα στις 2 ψυχες που χαθηκαν! Τιποτα! Μονο για τα ρουχα τους ενδιαφερει...
Τι να πει κανεις...
Μια βαλιτσα ρουχα αξιζει παραπανω απο μια ανθρωπινη ζωη σε αυτο το κοσμο τελικα...
Σίγουρα έγινε για τα λεφτά απο την απόζημίωση της ασφάλειας, απλά δεν υπολογίζανε τους 2 νεκρούς....όχι οτι τους ένοιαξε κιόλας...αλλά λέμε...
Πιστεύω και εγώ πως όλα γίνανε για τα λεφτά απλά δεν τους βγήκε όπως το σχεδιάσανε. Τους χάλασε την δουλειά τα δυο θύματα. Κρίμα τους ανθρώπους και ποιο πολύ την δυστυχεί γυναίκα που έχασε την οικογένεια της. Το Sea Diamond το έχω δει πολλές φορές εδώ στην ρόδο, ήταν φοβερό καράβι, λυπήθηκα και για αυτό.
Να πω κάτι και εγώ! Αν και δεν είμαι γονιός δεν σας έκανε εντύπωση (εφόσον άκουσα σωστά) οτι η μαμά έφυγε για την Γαλλία με το άλλο της παιδί και δεν περίμενε τις έρευνες? Μπας και ήταν εντελώς στημένο?
Γι'αυτό το περιστατικό μην τρελαίνεστε.Οι Ευρωπαίοι έχουν διαφορετική αντίληψη σε σχέση με το θάνατο.Δεν κάνουν μοιρολόγια και ιστορίες.Εγώ έχω βρεθεί σε σκηνικό που ζευγάρι ηλικιωμένων άγγλων έκανε διακοπές στην Κεφαλλονιά.Ο παππούς τα τίναξε και η γυναίκα του τον έβαλε στο ψυγείο και συνέχισε τις διακοπές της!!!!Άλλη νοοτροπία σας λέω....
Μιλάμε για Μάνα και παιδί! Δεν ξέρω αν το βλέπουν το ίδιο.
Εγω εχω δει νεκροφορα (μακρια απο δω) να εχει μεσα τον ανδρα μια γερμανιδας και να τον πηγαινει στο νεκροταφιο και αυτη να καθαριζει το σπιτι της!!! Οτι εχουν αλλη νοοτροπια εχουν αλλα τοσο κρυοι;
Παιδια ο Πιο καταληλος να μας απαντησει ειναι ο MANOSM και ο Cubano!Ο Μανος ειναι αυτη την στιγμη σε ενα κρουαζιεροπλοιο και δουλευει και ο Κωστας σπουδαζει εμποροπλυαρχων!
Αρα παιδια τα φωτα σας!
Παντως απο τον Πατερα μου που ξερω μιας και ηταν παλια ναυτικος τοτε που ειχε βρεθει στην θαλασσα και παλευε με τα κυμματα για να σωθει ηταν επειδη τα βουλιαζαν για να παρουν τα λεφτα απο τις ασφαλιστικες εταιρειες και οσο πιο πολλα θυματα ειχαν τοσο πιο γρηγορα επαιρναν τα λεφτα!
Αρα φιλε Σοφοκλη το χρημα ειναι το Α και το Ω για ολους αυτους που εχουν κανει λεφτα απο τα καραβια!!!
Παιδια αφηστε στην ακρη τις προκαταληψεις, τις καχυποψιες και τις παντογνωστομαχιες και ακουστε και κατι το οποιο εμαθα απο πρωτο χερι και γιαυτο τον λογο θα παρω θεση για να μην εχετε στο μυαλο σας διαφορα σεναρια.
Η εταιρεια στην οποια ανηκει το Sea Diamond(το οποιο ειναι το καλύτερό της κρουαζιεροπλοιο απ'το στολο της..) ειναι αξιοπιστη χρονια τωρα με εξαιρετικους αξιοματικους και πληρωματα.. Το λαθος ηταν που εμπιστευτηκε εναν νεο καπετανιο που μολις ειχε παρει τα διπλωματα του Α' Πλοιάρχου, αυτος ηταν χρονια στην εταιρεια και ειχε την εμπιστοσυνη της εταιρειας να αναλαβει το Sea Diamond παρα την αντιθετη αποψη αλλων παλιων καπετανέων.. και επειδη ειναι και μερες εορτων σκεφτειτε και τα ενδεχομενα οτι αυτος που θα ηθελε η εταιρεια να ειναι στη θεση του νεου captain ηταν εξω με αδεια για τις γιορτες, ξεμπαρκαρε κ.τ.λ.
Και θα πρεπει να σας λεει κατι το γεγονος οτι αργησε ελεϊνά πολυ να στειλει το SOS, σήμα το οποιο ενω ηταν πανω στη γεφυρα με το που εγινε η συγγρουση επρεπε να σταλει απ'ευθειας.
Δε δικαιολογειται με τιποτα γιατι και οι ξερες στις οποιες εσκισε τον πυθμενα ηταν χαρτογραφημενες και τις ειχε δεί κανονικα στο Ναυτικο Χαρτη και οφειλε να γνωριζει πολυ καλα εκεινο το περασμα..
Αλλα ολη ευθυνη αυτη την στιγμη ειναι δικη του και γιαυτο και δεν τον υποστηριζει κανενας απ'το πληρωμα του.
αυτα εν ολιγεις.. αν εχετε αμφιβολιες και θελετε το αναλυουμε κι αλλο....
Το ολο θεμα ειναι Κωστα οπως λες και εσυ, αφου ηταν χαρτογραφημενος ο υφαλος, τι στον κορακα ηθελε εκει και αυτος; Σαν να σου λενε οτι στο δρομο μεχρι το περιπτερο εχει σκυλο και θα σε φαει και εσυ πας απο εκει! Το γεγονος ομως οτι εκανε μιση ωρα και βαλε να εκπεμψει SOS δεν ειναι παρα πολυ περιεργο; Τι εκανε τοση ωρα; Αφου απο οτι λενε σχεδον αμεσως πηρε κλιση το πλοιο...
Αυτο για το SOS και εγω το ανεφερα πριν..
Ασε τους δρομους και τα περιπτερα.. και προσεξε λιγο παρακατω..
Στην ακτοπλοϊα κοιταν απο παντου να κερδιζουν μιλια δηλαδη κερδος σε χρονο και καυσιμα... ok μεχρι εδω?
Αυτος τωρα ηταν απειρος για να καπετανεύσει και πηγε να κοψει κοντα στην ακτη για να μην ανοιχτει παραπανω.. ΕΔΩ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ..
1. Ο καπετανιος δεν ειναι 24ωρες το 24ωρο στη γεφυρα και ειναι σφοδρο λαθος οταν δεν ξερουμε πως λειτουργουν τα πραγματα και τα φορτωνουμε ολα σε εναν καπετανιο.. χωρις να δικαιολογω τιποτα.. απλα σου δινω ολες τις εκδοχες και τη σωστη διασταση των πραγματων...
2. Τις πορειες στον χαρτη τις φτιαχνουν απ'την μια ο Ανθυποπλοιαρχος και πρεπει να τις τσεκαρει πριν την χρηση τους ο Καπετανιος.. Και εννοω οτι καλιστα μπορει αυτη την στιγμη να ειναι και λαθος του ανθυποπλοιαρχου και να μην εξετασε σχολαστικα τις πορειες για το ταξιδι.. ή μπορει και λογω υπερβολικης εμπιστοσυνης στον ανθυποπλοιαρχο και φιλο του χρονια συναδελφο ο Καπετανιος να μη μπηκε στον κοπο να τσεκαρει τις πορειες..
3. Δε ξερω ποια ηταν η βαρδια του αξιοματικου φυλακής γεφυρας, ποιος ηταν εκεινη την στιγμη στην γεφυρα..
αλλα το ιδιο ευθυνες εχουν και ο Ύπαρχος, και ο Υποπλοίαρχος, και οι 2 Ανθυποπλοίαρχοι... παντως ο Καπετανιος δεν ηταν υποχρεωμενος να ειναι πανω στην Γεφυρα, ασχετα απο το ποσο ηξερε ή ειχε εμπιστοσυνη στους αξιοματικους του...
(για να γνωριζετε στα καραβια εχει ως εξης.. υπαρχουν 6 βαρδιες 4ωρες στο 24ωρο οταν το πλοιο ειναι εν πλω και 3 βαρδιες 8ωρες ή 4 βαρδιες 6ωρες οταν το πλοιο ειναι στο λιμανι ή αγκυροβολημενο...
Παμε στις βαρδιες εν πλω αναλυτικα..
00:00-04:00 = βαρδια Υποπλοιαρχου
04:00-08:00 = βαρδια α) Ανθυποπλοιαρχου
08:00-12:00 = βαρδια β) Ανθυποπλοιαρχου
12:00-16:00 = βαρδια Υποπλοιαρχου
16:00-20:00 = βαρδια α) Ανθυποπλοιαρχου
20:00-00:00 = βαρδια β) Ανθυποπλοιαρχου
Ο Καπετανιος δεν εχει βαρδια._ ειναι υποχρεωμενος ομως να ελεγχει τα παντα.. να τους τσεκαρει ολους, να παιρνει αποφασεις και πρωτοβουλιες κ.τ.λ.
εκανε 40 λεπτα να στειλει sos γιατι προσπαθουσε να το βγαλει και τον εκοψαν....επεσε οδηγια....που στην κεφαλονια??απο κεφαλονια ειμαι
Οποτε εχουμε και λεμε, ο καπετανιος δεν ειναι ο μονος που εχει ευθυνες. Ωραια μεχρι εδω, ας πουμε οτι του χαραξαν λαθος πορεια. Αυτο για το SOS πως δικαιολογειται ρε παιδια, δηλαδη νομιζε οτι κανοντας μπρος πισω θα το εβγαζε;
Καταρχην σ'αυτα τα θεματα ποτε μα ποτε μη βγαζετε πορισμα απ'τα λεγομενα των δημοσιογραφων οι οποιοι ειναι μια ζωη στα περι ναυτοσυνης, πλοιων κ.τ.λ. παντελως ασχετοι...
Λες να ειναι τοσο μ@λ@κ@ς ο καπετανιος πρωτα σαν ανθρωπος και μετα σαν Α' Πλοίαρχος να παει να σαπισει στη φυλακη???
Να αφησει γυναικα και παιδια στο βροντο?
Ρε παιδια μη τρελαθουμε τωρα...
Ενα πλοιο μπορει να βυθιστει απο ενα και μονο λαθος...
Αυτο που μαθαινουν ολοι μας οταν μιλαμε για αξιοματικους καριερας ειναι δεν υπαρχει "δε βαριεσαι", δεν υπαρχει "κατα λαθος - Συγνωμη" κ.τ.λ., ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΘΟΣ._
Μην ειστε τοσο αφελης στο σημειο να πιστευετε οτι πρεπει παντα να ειναι τα λεφτα απο πισω.. Το καραβι αυτο δεν ηταν παλιο και ειχαν δαπανηθει προσφατα παρα πολλα λεφτα στην Φινλανδια για επισκευες και ανακαινησεις...
Και πειτε μου και το αλλο πως πιστευετε οτι ενας θα βαλει πρωτα απ'ολα σε κινδυνο την ζωη του για να τα παρουν αλλοι???
Ξερουν και καταλαβαινουν τα παραπανω οσοι ειναι του επαγγελματος ή εχουν σοϊ ναυτικους.
Και ομως καποια πραγματα δεν μπορουν να εξηγηθουν, ετσι δεν ειναι;
το αλλο το ακουσατε,την αποκαλυψη που εκανε το μεγκα οτι καιρο πριν μεχρι και ο ιδιος ο καραμανλης ειχε εγγραφο στα χερια του απο παλιο ελεκτη πλοιων που ελεγε οτι ηταν ακαταλληλο για πλευση και κανενας δεν κουνηθηκε!!!!!!!
οπως επισης αν δεν ειχε κλειστα τα στεγανα και ειχε ασχημο καιρο,οπως τοτε με το σαμινα,θα ειχε γινει ο ελληνικος τιτανικος!!!!!!!!!!!!!!!!!
γιατι αραγε φυγαδευσανε με καθε μυστικοτητα ολο το πληρωμα?????????????
το ψαρι λεει ο λαος βρομαει απο το κεφαλι!!!!!!!!!!!!!!
Αυτα που λες Γιαννη πρωτη φορα τα ακουω. Ενω αυτα που ειπε ο Κωστας οτι προσφατα ειχε κανει service και οτι ηταν νομιμο προς πλευση τα ακουσα.
Μαλλον θα ειναι χαζομαρες των δημοσιογραφων...
Δεν ξερω παραπανω λεπτομερειες. Οτι ειδα χθες βραδυ στη tv. Το πρωι δεν μπορουσα να ακουσω ραδιο γιατι ειχε φασαρια στο μαγαζι.
Γιαννη τσιμπας ευκολα στη περιγραφη των δημοσιογραφων και χανεις την ουσια..
Ποτε δε θα μαθει κανενας τι ακριβως εγινε για την στιγμη του λαθους..
Απο'κει και περα σταματα να ασχολισαι με τη βρωμα του ψαριου και τα λεφτα της ασφαλειας.. και την ακαταλληλοτητα για πλευση..
Δεν ειναι σε θεση να ξερει κανενας το πιστοποιητικο που εχει στη γεφυρα ο καπετανιος για να μπορει να ταξιδευει..
Και σου ξαναλεω επειδη δεν εχεις ιδεα τι παει να πει επιθεωρηση στο καραβι ειτε ειναι φορτηγο, ειτε κρουαζιεροπλοιο, ειτε Γκαζαδικο, ειναι πολυ αυστηρα τα μετρα και οι ελεγχοι αγορινα μου που δε μπορεις ουτε να κλασεις, και το αλλο.. Αυτος ο ανθρωπος που ειχε την τυχη να ειναι καπετανιος τη συγκεκριμενη στιγμη θα παει φυλακη σουμπιντος και δεν θα ξαναδουλεψει ποτε του οταν και αμα βγει καποια στιγμη γιατι μπηκε στη blacklist των εταιρειων... Για ποσο μ@λ@κ@ τον εχεις τον καθε ναυτικο που να γουσταρε κατι τετοιο και πιστευεις οτι θα εβγαζε κατι για να πνιξει χιλιαδες ατομα και το πληρωμα, να περασει τοσες ανακρισεις, την γλιτωσει δεν την γλιτωσει και και και ..στην τελικη να παρει τι? φυλακη & blacklist....
Τι καθομαι και εξηγω ρε γ@μ*τ0.....
-Εχεις ιδεα απο Ναυτικο Δικαιο?
-Το καραβι που λες για ακαταλληλοτητα το εχεις δει απο κοντα..
Εχεις γνωστους ναυτικους μεσα σ'αυτο που να ξερεις σε τι φαση ειναι και εσωτερικα???
-Το διαβασες που ειπα πιο πριν οτι ειναι το καλυτερο της εταιρειας και ειχε δαπανησει περιπου 24 εκατ. Ευρω για επισκευες προσφατα και ανακαινησεις εσωτερικα...
-Ξερεις οτι πρεπει να αποζημιωσει η εταιρεια τον καθε ενα ξεχωριστα συμφωνα με το τι θα δηλωσει πως εχασε με το ναυαγιο??? (επιβατες, πολιτικο προσωπικο, κατωτερο πληρωμα, αξιοματικοι)
...Το καλυτερο πιστευω ειναι να περιμενουμε να δουμε το αποτελεσμα της ερευνας απο το βαθυσκαφος και το robot...
Ισως βγουν καποιες αναμενομενες αληθειες στην επιφανεια...
Ειπαν οτι ψαχνουν το μαυρο κουτι! Εχουν και τα καραβια;
κωστα εγω λεω αυτα που ακουω!!!!!!!!!!!!!!!!!
η αποσυμιωση ανερχετε στο ελαχιστο στα 35 με 40 εκατομυρια δολλαρια!!!!!!!!!!!!!!!
στο σαμινα μετα απο τοσα χρονια το εγινε????????????
αστειες ποινες που ειτε εξαγοραστηκαν ειτε εγιναν εφεση και επεσαςν οι ποινες και σε 5 χρονια το πολυ θα ειναι εξω ελευθεροι και ωραιοι!!!!!!!!!!!!!!!! εσυ πιστευεις και να βρεθει το μαυρο κουτι,ειδκα στην ελλαδα,θα βρει ολη η αληθεια στην φορα και θα επιβλυθουν βαριες ποινες για να παραδειγμαστουν καποιοι και να μην υπαρχουν ξανα ιδια τετοια γεγονοτα στο μελλον!!!!!!!!!!!!!!!!!
στην ελλαδα βρισκομαστε κωστα!!!!!!!!!!!!
Για όποιον άκουσε εχθές στην εκπομπή του Χαρδαβέλα κάποιος εκπρόσωπος της ασφαλιστικής είπε ότι πιθανόν να μην αποζημιωθεί η εταιρεία! Τώρα το γιατί και το πώς δεν το παρακολούθησα αν ειπώθηκε! Βέβαια εγώ είμαι από τους πρώτους που μου έκανε εντύπωση και πιστεύω ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα όσον αφορά την βύθιση του πλοίου!