-
To Autotriti Ξαναχτυπά
Πόσα άτομα χωράνε σε ένα Fiat Bravo?
http://www.autotriti.gr/news/preview..._DATA_ID=68932
Δυστυχώς δεν είναι ανέκδοτο του τύπου ‘πόσοι ελέφαντες χωράνε σε ένα Volkswagen’, αλλά πολύ σοβαρότερο θέμα. Συνεχίζοντας την έρευνα μας για το θέμα που δημιουργήθηκε μετά την αποτυχία του Bravo 1,4 90ps,-στο τεστ φρένων του Auto Motor und Sport, αναζητήσαμε την έγκριση τύπου του μοντέλου, με βάση την όποια, του δόθηκε η άδεια κυκλοφορίας στην ελληνική αγορά. http://www.autotriti.gr/_img/TR.gif http://www.autotriti.gr/_img/TR.gif http://www.autotriti.gr/_img/tr.gif
Συνεχίζοντας την έρευνα μας για το θέμα που δημιουργήθηκε μετά την αποτυχία του Bravo 1,4 90ps, στο τεστ φρένων του Auto Motor und Sport, αναζητήσαμε την έγκριση τύπου του μοντέλου, με βάση την όποια, του δόθηκε η άδεια κυκλοφορίας στην ελληνική αγορά.
Την βρήκαμε με μεγάλη δυσκολία, καθώς η σχετική έγκριση έχει παρθεί στη … Λιθουανία!
Εκτός απ’αυτό για την έγκριση τύπου αυτή, δεν υπάρχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά πέδησης, που πρέπει να την συνοδεύουν! Ούτε στο ελληνικό υπουργείο Μεταφορών (που τα ξαναζήτησε από την Fiat, ύστερα από δικό μας αίτημα, αλλά ούτε τώρα τα πήρε), ούτε στη Λιθουανία, που επικοινωνήσαμε, ζητώντας τα..
Το ακόμα πιο σημαντικό είναι όμως, ότι σύμφωνα με την έγκριση τύπου του Bravo, ‘η μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία, στο κράτος –μέλος, που έχει εκδώσει την άδεια κυκλοφορίας (kg)’ ,για το Bravo 1,4 90ps, είναι 1715 κιλά (για τα υπόλοιπα Bravo, που φοράνε μεγαλύτερα φρένα, είναι 1830-1870 κιλά).
Το πρόβλημα είναι όμως ότι το αυτοκίνητο έχει μεν άδεια για 5 άτομα, άλλα με όριο τα 1715 κιλά, ούτε 4 δεν μπορούν να μπουν, αφού:
- 1320 κιλά ζυγίζει το αυτοκίνητο (με βενζίνες, νερά, λάδια κλπ.)
- 75 κιλά υπολογίζεται κάθε επιβάτης
- 100 κιλά οι αποσκευές
κάτι που για 5 επιβάτες, μας δίνει 1795 κιλά, πολύ πάνω δηλαδή από τα 1715 κιλά που είναι το μέγιστο αποδεκτό.
Παρ’ όλο ότι η έρευνα μας συνεχίζεται, θεωρούμε τα στοιχεία αυτά είναι υπεραρκετά για να τεκμηριώσουν πλήρως, τα μέχρι στιγμής δημοσιεύματα μας, αλλά και την μεγάλη κρισιμότητα του θέματος.
Σημειώνουμε ακόμα την μέχρι στιγμής αντίδραση της Fiat, που αντί να δώσει εξηγήσεις σε όσα αποκαλύψαμε, στράφηκε δικαστικά εναντίον μας, φτάνοντας στο σημείο να ζητήσει και την ποινική δίωξη (την φυλάκιση δηλαδή) των δημοσιογράφων που αποκάλυψαν το θέμα. Η δικαιοσύνη ωστόσο δύο φορές μέχρι τώρα, όχι μόνο απέρριψε τις απαιτήσεις της Fiat, αλλά σημείωσε ότι το δημοσιογραφικό καθήκον μας οδήγησε στις μέχρι τώρα δημοσιεύσεις.
Ας ελπίσουμε ότι έστω και την τελευταία στιγμή η Fiat θα λογικευτεί και θα εξοπλίσει και το 1,4 90ps με καλύτερα φρένα, ικανά να αντιμετωπίσουν το μεγάλο βάρος του.
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Ώρε π@@@η λάσπη....Έλεος..Άκου τι σκέφτηκαν τα παιδιά, ψύχωση τους έχει γίνει...
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
μηπως τελικα εχουν καποιο δικιο σε ολα τα παραπανω???
γιατι δεν πιστευω οτι ειναι τοσο χαζοι και να ρισκαρουν το περιοδικο τους σχετικα με την λειτουργια του
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Γενικως σε αυτα που λενε δεν μπορουν να εχουν την παραμικρη αποκλιση γιατι πεφτει μυνηση και ψαχνονται ολα, ο τροπος που τα παρουσιαζουν ειναι το κλειδι!!!
Γιατι λιθουανια ? Δε μας λενε οι αλλες μαρκες σε αντιστοιχα μοντελα πχ απο που εχουν αδειες!
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Paidare πολυ απλα αμα το bravo exei προβλημα στα φρενα τοτε αυτοματα εχουνε και τα στιλο αφου τα ιδια ακριβως φρενα εχει. Το περιεργο? ολοι μου εχουνε πει οτι το αμαξι για μαμα φρενα φρεναρει πολυ καλα με αλλα που εχουνε μπει σε αλλες μαρκες.
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Τα φρένα του Stilo είναι ΦΟΒΕΡΑ!!!!
Έχω αναγκαστεί σε ΠΟΛΥ δυνατο φρενάρισμα με πολλά χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο έχει ανταποκριθεί ΤΕΛΕΙΑ.
!!!! ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΟΜΩΣ !!!!
Δεν είχα καταφέρει να ενεργοποιήσω το ABS παρά μόνο όταν φρενάρισα σε ολισθηρό οδόστρωμα (βρεγμένο και με πολύ κακής ποιότητα άσφαλτο) και με πολλά χιλιόμετρα.
Συμπέρασμα : Το αυτοκίνητο είναι στημένο στα φρένα του από τους μηχανικούς της εταιρίας να δουλεύει όπως θα έπρεπε και ΜΕΤΑ φορέθηκε το ABS.
Θα ήθελα να ξέρω αν αυτό ισχύει και στους άλλους κατασκευαστές.
Αν έχετε κάποια δοκιμή ή συνέντευξη ή δελτίο τύπου παιδιά ανεβάστε το.
Η άποψη μου είναι πάντως ότι ταιριάζει η παροιμία : ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ...
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Σε ενα φρεναρισμα οταν ενεργοποιειται το Abs αμεσως αμεσως χανεις τρομερη αποσταση για να ακινητοποιηθεις!
Γιαυτο δεν ειναι καλο να ανοιγει, ειναι η εσχατη λυση οταν μπλοκαρουν οι τροχοι για να εχεις τον ελεγχο του οχηματος (το τιμονι συγκεκριμενα)
Για να δουλεψει το Abs πρεπει να μπλοκαρουν οι τροχοι, αν δεν μπλοκαρουν δεν ανοιγει σε ολα τα αυτοκινητα και αυτο ειναι καλο!
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
To ABS σου δίνει το καλύτερο δυνατό φρενάρισμα (για κανονική χρήση πάντα).
Αυτό που λέω εγώ είναι ότι αν ο κατασκευαστής τοποθετήσει το ABS και μετά αρχίσει να ρυθμίζει τα φρένα του, το ABS θα εμπλέκεται πιο συχνά, κάτι που δεν ισχύει στο STILO (και πιστεύω θα ισχύει και για το BRAVO αφού έχει τα ΙΔΙΑ μηχανικά μέρη).
Και ΟΧΙ το ABS δεν μεγαλώνει την απόσταση φρεναρίσματος, την μικραίνει. Αν φρενάρεις στην ίδια (προβληματική) επιφάνεια με το ίδιο αυτοκίνητο με και χωρίς ABS θα καταφέρεις να έχεις σχεδόν την ίδια απόσταση ακινητοποίησης στο αυτοκίνητο ΧΩΡΙΣ ABS μετά από 4-5 προσπάθειες σε σχέση με αυτή ΜΕ ABS και το θέμα είναι ότι στο δρόμο δεν έχεις αυτή την επιλογή. Οδηγοί αγώνων σε δοκιμές φρεναρίσματος είχαν ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα με τα παραπάνω που αναφέρω και αυτός είναι ο λόγος που το ABS θεωρείται από τα MUST του εξοπλισμού οποιουδήποτε αυτοκινήτου.
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Το καλυτερο δυνατο φρεναρισμα ειναι να δινει πιεση η δαγκανα τοσο ωστε να ειναι ενα κλικ πριν μπλοκαρει ο τροχος.
Το δευτερο δυνατο φρεναρισμα ειναι φρεναρισμα με Abs
Το τριτο δυνατο φρεναρισμα ειναι να σερνονται οι τροχοι χωρις Abs
Δηλαδη σε φρεναρισμα εκτακτης αναγκης αν πατας τερμα το φρενο, απ το να πηγαινεις σερνοντας και να μην εχεις τιμονι... ειναι καλυτερα να πηγαινεις με Abs και να εχεις τιμονι.
Πααααντα ομως το καλυτερο ειναι να πατησεις το φρενο ωστε να ΜΗ χρειαστει το Abs.
Ειμαστε off topic γιαυτο ας πω και κατι για το θεμα.
Εχω μπροστα μου τα περισσοτερα auto triti και βλεπω οτι εχουν (τα περισσοτερα) απ εξω αμαξακια της Φιατ, οποτε δεν πιστευω πλεον οτι ολα ειναι σκευωρια για να την Βλαψουν :P
Ουτε ο θεμος να ητανε χοχο
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Εχεις δίκιο, είμαστε off topic για αυτό το θέμα φρένα σταματάει εδώ.
Τον Δεκέμβριο, τότε που το θέμα "έπαιζε" και είχε ξεκινήσει η δικαστική επίλυση του θέματος, έστειλα email (2 τον αριθμό) σχετικά με αυτά που διάβασα στα άρθρα (χωρίς να είναι υβριστικά). Η μεγάλη πλειοψηφία των email που είχε αναρτημένα από κάτω του το άρθρο ήταν μηνύματα από άσχημα έως πολύ άσχημα για την FIAT.
Οι ερωτήσεις μου είχαν σχέση την αποσαφήνιση κάποιων θεμάτων του άρθρου όπως οι λάθος φωτογραφίες και η σχέση των φρένων Stilo-Bravo.
Φυσικά δεν υπήρχε απάντηση στα θέματα ούτε μέσω του site (δημοσίευση των email μου) ούτε και απάντηση σε προσωπικό μου λογαριασμό email.
Δεν θέλω να είμαι καχύποπτος. Δεν μου αρέσει να κατηγορώ χωρίς αποδείξεις. Επιθυμώ την ενημέρωση του κόσμου για προβλήματα που παρουσιάζουν καταναλωτικά προιόντα.
Όμως δεν μου αρέσει η μονομερής αντιμετώπιση των προβλημάτων και η υπερβολική παρουσίαση τους με αποτέλεσμα γαλουχισμού του ανυποψίαστου καταναλωτή.
Auto τρίτη ΔΕΝ πρόκειται να ξανα αγοράσω. Θα μπαίνω στο site να ενημερώνομαι αλλά αν ξανασυναντήσω κάτι παρόμοιο θα σταματήσω και αυτό.
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Δεντρο που ολοι το πετροβολουν... ειναι αυτο που εχει για να δωσει... λεει ενα λαικο ασμα.
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Ασε που ειναι σπασιμο νευρων καθε φορα που παω στην ιστοσελιδα τους με τις κ#($(*&διαφημισεις.
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
οποιον τον πηδανε καλα του αρεσει και ζηταει και συνεχεια.
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
λοιπόν , λέω ότι ο καθένας πιστεύει ότι του αξίζει...Αν κάθεστε και πέρνετε στα σοβαρά τη ****φυλάδα, τί να πώ...
από
http://hereticautoblog-gr.blogspot.c.../04/bmw-1.html
Πόσα άτομα επιτρέπεται να μεταφέρει μια BMW σειράς 1;
Θα αφιερώσω σειρά ολόκληρη δημοσιευμάτων στα γερμανικά αυτοκίνητα, τα οποία ευνοούνται σκανδαλωδώς από ορισμένα έντυπα του αυτοκινητιστικού Τύπου στην Ελλάδα, με πρώτο και καλύτερο το Auto Motor und Sport/Auto Τρίτη.
Έχει γράψει το εν λόγω περιοδικό ένα σωρό σκανδαλοθηρικά/συκοφαντικά για τη Fiat. Μολονότι σίγουρα η εν λόγω εταιρεία έχει σοβαρό πρόβλημα με αρκετές αντιπροσωπείες της και με πολλά συνεργεία, έχω ήδη εξηγήσει γιατί τα γραφόμενα του AMS δεν στέκουν σε καμμία λογική και εξέταση.
Αλλά αυτήν τη φορά θα υιοθετήσω τη συλλογιστική τους, με αφορμή το τελευταίο επεισόδιο που προσέθεσαν στο σήριαλ...
Εν προκειμένω, θα πάρω ως πηγή την ιστοσελίδα της BMW, με έναυσμα που μου έδωσε ο αναγνώστης daniilas σε σχόλιό του για προηγούμενο άρθρο μου.
Λοιπόν, ξεκινώ με τη σειρά 1 της γερμανικής φίρμας.
Το μοντέλο 116 στα 1600 κ.εκ. δηλώνεται ότι ζυγίζει κενό (με οδηγό 75 κιλών στο τιμόνι) 1365 κιλά. Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος είναι τα 1790 κιλά.
Θα ακολουθήσω ΠΙΣΤΑ τη μεθοδολογία του Auto Motor und Sport, όπως αυτή παραδίδεται στο εν λόγω δημοσίευμά τους.
Βάζουμε 5 επιβάτες βάρους 75 κιλών ο καθένας, για να καταληφθούν και οι 5 θέσεις. Αφού έχουμε ήδη τον οδηγό στο αυτοκίνητο (λόγω του προτύπου μέτρησης που ακολουθεί η BMW), προσθέτουμε 4. Άρα, προσθέτουμε ένα βάρος 300 κιλών.
1365 + 300 = 1665 κιλά
Προσθέτουμε, ΠΑΝΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ AMS, 100 κιλά αποσκευών.
1665 + 100 = 1765 κιλά
Μια και το απόβαρο που δηλώνεται αφορά τη ΒΑΣΙΚΗ έκδοση του οχήματος, εμείς θα προσθέσουμε τώρα το βάρος του επιπλέον εξοπλισμού. Αυτό κυμαίνεται, ανάλογα με το αυτοκίνητο, από 20 ως 50 κιλά. Ας πάρουμε μια μέση τιμή, ας πούμε 30 κιλά.
1765 +30 = 1795 κιλά!
5 κιλά παραπάνω από το ΜΕΓΙΣΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ, κι ακόμα δεν βάλαμε βενζίνη.
Ας βάλουμε και 30 κιλά βενζίνη, για να γεμίσουμε μέχρι ενός σημείου το ρεζερβουάρ (χωρίς να το γεμίσουμε εντελώς).
Πάμε αυτομάτως στα 1825 κιλά, δηλαδή 35 κιλά παραπάνω από το μέγιστο επιτρεπτό! Αυτό σημαίνει ότι, σύμφωνα ΠΑΝΤΑ με τη μεθοδολογία του Auto Motor und Sport, η BMW 116 ΚΑΚΩΣ δηλώνεται ως πενταθέσια.
ΠΡΟΣΕΞΤΕ: ΔΕΝ ΕΞΕΤΑΖΩ ΕΔΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ Ή ΛΑΘΟΣ Η (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΕ ISO - ΑΠΟ ΠΟΙΟΝhttp://www.alfisti.gr/forum/images/smilies/wink.gif ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ. ΑΠΛΩΣ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ, ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΕΓΩ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΔΩ.
Τι λέτε; Έχουμε ή δεν έχουμε - ΠΑΝΤΑ σύμφωνα με τη μεθοδολογία και τις αρχές του Auto Motor und Sport - ΣΚΑΝΔΑΛΟ BMW; Ν'αρχίσω εκστρατεία ζητώντας σας να το διαδώσετε ΠΑΝΤΟΥ για να τιμωρηθεί η BMW που... βάζει σε κίνδυνο τις ζωές των οδηγών (πάντα σύμφωνα με τη μεθοδολογία του Auto Motor und Sport) και να ζητήσετε παρέμβαση από το Υπουργείο Ανάπτυξης, το ΕΚΠΟΙΖΩ και το Υπουργείο Μεταφορών;
Πάμε τώρα στην 130.
Απόβαρο (με οδηγό 75 κιλών στο αυτοκίνητο) 1485 κιλά. Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 1910 κιλά.
Πάλι προσθέτουμε άλλους 4 επιβάτες βάρους 75 κιλών ο καθένας, δηλαδή άλλα 300 κιλά.
1485 + 300 = 1785 κιλά
ΠΑΝΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ AUTO MOTOR UND SPORT, ΠΡΟΣΘΕΤΩ 100 κιλά αποσκευών.
1785 + 100 = 1885 κιλά
Προσθέτω και 30 κιλά επιπλέον εξοπλισμού, για να ξεφύγουμε από τη βασική έκδοση και να πάμε σε μια που να έχει περισσότερα "καλούδια".
1885 + 30 = 1915 κιλά.
5 κιλά παραπάνω από το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος των 1910 κιλών. Κι ακόμα δε βάλαμε βενζίνη. Να βάλουμε;
Άντε λοιπόν, να βάλουμε και 30 κιλά βενζίνη. Αυτομάτως καταλήγουμε στα 1945 κιλά. Και το μόνο που κάναμε ήταν να βάλουμε, σε ένα όχημα που ήδη έχει οδηγό 75 κιλών, τέσσερεις επιβάτες των 75 κιλών έκαστος, 30 κιλά βενζίνη στο ρεζερβουάρ και 100 κιλά αποσκευές. ΠΑΝΤΑ σύμφωνα με τη μεθοδολογία του Auto Motor und Sport, η οποία είναι και πιστοποιημένη κατά ISO.
Τι λέτε; Έχουμε σκάνδαλο; Πρέπει να επέμβουν οι Αρχές; Μπορεί να μεταφέρει η σειρά 1 της BMW αυτό το φορτίο με ασφάλεια; Είναι όντως πενταθέσια ή κακώς δηλώνεται έτσι; Να ζητήσουμε από τη BMW να βγει στο αναφορείο και να δώσει εξηγήσεις;
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Συμπερασμα : αγοραστε αυτοκινητο συμφωνα με το σωματοτυπο σας χοχοχοχοχο
Το μοντέλο 116 στα 1600 κ.εκ. δηλώνεται ότι ζυγίζει κενό (με οδηγό 75 κιλών στο τιμόνι) 1365 κιλά. Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος είναι τα 1790 κιλά.
Ειναι δυνατον να ζυγιζουν το βαρος μαζι με οδηγο και να μην ειναι μεσα και η βενζινη ?
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Οχι ρε φιλε δεν παει ετσι.Στα ιταλικα βαζουν μονο 75 κιλα τον καθενα.Στα γερμανικα κανουν το ιδιο αλλα με 53 κιλα.Ετσι ωστε αμα κανεις τις πραξεις να βγει ακριβως.:P
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Οποτε οι "αφρατουληδες" της παρεας να παρουν λεωφορειο!!!:D:D:D
Βρε παιδια!!
Ποσες φορες εχουμε παραφορτωσει το αμαξι,ποσες φορες εχουμε βαλει μεσα 7 και 8 ατομα! και λοιπον?
Μη στεκομαστε εδω!!
Ασ τους να λενε!
Φιλακια!
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Καλη φαση το λεωφορειο αλλα που να το παρκερνεις...
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Sn7per
Καλη φαση το λεωφορειο αλλα που να το παρκερνεις...
Εεε!!! τι να πω!!!:D
Φιλακια πολλα!!
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
καλα οι δημοσιογραφοι ειναι ζωα εντελως σε αυτο το περιοδικο δεν πανε καλα. Μην ξεχνατε και την παλια ιστορια με το stilo που παρολο ειχε τα καλυτερα φρενα στην κατηγορια του το ακυρωσε με την δικαιολογια οτι επειδη ειχε ενα μικρο τρεμουλο στην ουρα στο φρεναρισμα απο 100-0. ΑΥτο μας νοιαζει αμα κανει λιγο τρεμουλο η αμα θα φρεναρει μην πεσουμε στον αλλονε?
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Εδω οι πολιτικοι παιρνουν μιζες που του εμπιστευεται ο λαος την ψηφο του δε το βρισκω τρομερο να λαδωνονται και τα περιοδικα για διαφημιστικους λογους....
Εδω που τα λες στο φρεναρισμα 60-0 οταν το κοιτουσα εγω παλια εκανε οχι τρεμουλο αλλα ασταθεια στην αρχη, μια δεξια μια αριστερα σε κλασματα δευτερολεπτου. (στην αρχη του φρεναρισματος)
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
εε αυτη η ασταθεια τελος παντων. και παλι πολλοι φιλοι μου το εχουνε προσεξει οτι το αμαξι μου εχει παρα πολυ καλα φρενα με σχεση με τους αλλους σε αλλες μαρκες.
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
οτι εχει πολυ καλα φρενα ειναι το μονο σιγουρο αλλα ρισκαρει ενα περιοδικο πολλων δεκατιων να φαει μυνησεις και να πληρωσει υπερογκα λεφτα ως αποζημιωση ειτε να κλεισει τελειως χωρις να υπαρχει λογος????
ας βαλει ο καθενας στην θεση του αφεντικου του περιοδικου και να σκεφτει αν το εκανε!
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
εγω πιστευω οτι προσπαθουνε να μαζεψουνε κοσμο με αυτον τον ντορο να αγορασουνε το περιοδικο να δουνε τι γινεται.
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
Παντα η αληθεια βρισκεται καπου στη μεση...
-
Απάντηση: To Autotriti Ξαναχτυπά
παντως πολυς ντορος γινεται γυρω απο την ΦΙΑΤ αυτο τον καιρο..να δουμε που θα βγαλει..