Fiat Powertrain Technologies
Η Fiat Powertrain Technologies παρουσιάζει το MULTIAIR
http://www.4troxoi.gr/files/Image/EK...02_223_163.jpg
H FPT (Fiat Powertrain Technologies) διάλεξε την έκθεση της Γενεύης για να δώσει περισσότερες πληροφορίες για το νέο σύστημα εισαγωγής που έχει αναπτύξει. Ουσιαστικά, το MULTIAIR καταργεί τον εκκεντροφόρο που αντιστοιχεί στις βαλβίδες εισαγωγής. Οι βαλβίδες ανοιγοκλείνουν μέσω ενός ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού, ο οποίος επιτρέπει δυναμικό και άμεσο έλεγχο του αέρα που εισέρχεται στο θάλαμο καύσης.
Η ποσότητα του αέρα δεν εξαρτάται πια μόνο από τη θέση της πεταλούδας του γκαζιού, αλλά επηρεάζεται από τις εντολές του εγκεφάλου προς το σύστημα ανά πάσα στιγμή, ανάλογα με τις συνθήκες.
Τα κέρδη του MULTIAIR είναι πολλαπλά: προσφέρει μείωση στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων, αύξηση ισχύος και ροπής, ενώ ταυτόχρονα η εταιρεία υπόσχεται ότι δεν είναι «άλλο ένα ηλεκτρονικό σύστημα» που αποκόπτει τον οδηγό από την αίσθηση της οδήγησης, αντίθετα έχει πολύ γρήγορη απόκριση στις εντολές του.
Το πιο... ωραίο της υπόθεσης είναι ότι το MULTIAIR μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε βενζινοκινητήρα, ακόμα και εκ των υστέρων, ενώ μελλοντικά θα μπορεί να βρει εφαρμογή και σε κινητήρες πετρελαίου. Πρώτο μοτέλο του γκρούπο που αναμένεται να «φορέσει» το νέο σύστημα εισαγωγής είναι η MiTo, και μάλιστα εντός του 2009, σε μια έκδοση που θα αποδίδει 135 ίππους._Σ.Λ.
http://www.4troxoi.gr/default.php?pn...8&art_id=10008
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
ναι???????? γιατι μου μπενουνε ιδεες.
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
μονο σε σενα μπενουνε ιδεες???
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
νιος ημουν κ εγερασα...ακουγωντας τοσα χρονια για το multiair..αντε να δουμε..
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
Για να το δούμε να δουλεύει πρώτα.
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
και τι κουσουρια θα βγαλει!
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
ξερεις...το βαζεις το multimixer,σορρυ multiair και κολλανε και τα αλλα αμαξια ολα τα Failure των φιατ μαζεμενα.
Σαν ιος ενα πραγμα..
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
αμα προσθεσω ακομη ενα ελατηριο λετε να το βαλω και εγω στο δικο μου?
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=3y0jIGq36Og&feature=channel_page[/ame]
Κινητηρες Multi-Air απο την Fiat
Η Fiat Auto παρουσίασε την τεχνολογία Multiair
9-03-2009
http://www.cityauto.gr/gallery.citya...d=3883&t=0&r=1
http://www.cityauto.gr/gallery.citya...&t=3&eid=18185http://www.cityauto.gr/gallery.citya...&t=3&eid=18186http://www.cityauto.gr/gallery.citya...&t=3&eid=18187
Οι φήμες λένε πως το πρώτο πεδίο εφαρμογής της τεχνολογίας Multiair θα είναι η Alfa Romeo MiTo με ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,4 λίτρων που θα αποδίδει 135 ίππους. Ωστόσο, το νέο σύστημα θα εφαρμοστεί και σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες της σειράς FIRE των 1.400 κ.εκ., ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ένας μικρός δικύλινδρος(!) κινητήρας των 900 κ.εκ., που θα τον δούμε και turbo. Τα οφέλη της τεχνολογίας Multiair εντοπίζονται κυρίως στην αύξηση της ισχύος και στη μείωση των εκπομπών CO2 έως και 10%, στη βελτίωση της ροπής και στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και 20%.
Τι είναι η τεχνολογία Multiair; Με λίγα λόγια είναι ένα σύστημα που αφήνει… ορφανό τον εκκεντροφόρο εξαγωγής, μια και τις βαλβίδες εισαγωγής τις ρυθμίζει ένα ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα. Συγκεκριμένα, υπάρχει ένα μικρό έμβολο ανά κύλινδρο, που ενεργοποιείται από ένα μηχανικό έκκεντρο (κοκοράκι) που βρίσκεται στον εκκεντροφόρο εξαγωγής. Ανάμεσα στο εμβολάκι και στις βαλβίδες παρεμβάλλεται ένας υδραυλικός θάλαμος με λάδι, του οποίου η πίεση ρυθμίζεται από μία ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα τύπου on/off. Το άνοιγμα και τη βύθιση των βαλβίδων ελέγχουν ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες, ρυθμίζοντας τον αέρα που μπαίνει στους θαλάμους καύσης, εκτοπίζοντας τη γνωστή πεταλούδα. Δείτε το σχετικό βίντεο για να έχετε μία καλύτερη εικόνα...
N.M.
Πηγη : www.cityauto.gr
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
Παιδια ηρθανε...λενε οτι πρωτη τις φορεσε η Alfa Romeo και πιο συγκεκριμενα στην mito.Ειναι 3 οι κινητηρες...
Οσο αναφορα τωρα για το οικονομικο θα ειναι στα παραπλησια λεφτα που ειναι και τωρα οι τωρινοι...
1) 95ps εγινε 105ps
2) 120ps εγινε 135ps
3) 155ps εγινε 170ps (ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ STILO ABARTH :sick:)
Επισης γραφτηκε οτι θα φορεθει και στο Grande Punto αλλα ποτε...:confused:
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
ερε ποσα χρονια ειναι μπροστα ο Ιταλος .
(πατρε Abarth)
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
Φίλε Παντελή ,
ετσι είναι, έχουν αναξάντλητα αποθέματα τεχνολογίας στά συρτάρια τους οι
" Μακαρονάδες. "!!
Εκείνο πού δέν κατάφεραν ποτέ είναι να " πλασάρουν " έξυπνα στήν αγορά αυτό πού δημιουργούν , αλλά το κάνουν κάποιοι άλλοι πού τούς " κλέβουν " κατά καιρούς κάτι από τήν γνώση τους . Μήν ξεχνάμε , όλοι ψιλοκλέβουν από τούς Ιταλούς, ( βλέπε π.χ F1 / Mc Laren κλοπή τεχνολογίας από Ferrari , αποκλεισμός τους , πρόστιμα κλπ. κλπ. ) Έτσι λοιπόν , να ξέρουμε ότι κάτω από κάθε καπώ , όλο και κάτι Ιταλικό μπορεί να κρύβεται.!!!
Μιά μικρή διόρθωση , με καλή πρόθεση ασφαλώς .
Οι εκκεντροφόροι σου είναι Colombo & Bariani camshafts .
Πάντα φιλικά ,
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
Μου κανει τεραστια εντυπωση το γεγονος οτι το Abarth Punto Evo θα βγει μεσα στο 2010 και θα ειναι με 170 αλογα μαμα.Επομενος με κιτ essesse στα 200 αλογα...επομενος με κιτ asseto...κινουμενος πυραυλος!Μπραβο στην Fiat!
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
δεν εχεις δει τιποτα ακομη .
ενα θα πω και τελος
το μοτερ που θα αφησει το κοσμο αφωνο 2,45 20v Tjet 380 hp
ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ --ΕΙΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ--ΕΙΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ ---------------------
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
παντελης
το μοτερ που θα αφησει το κοσμο αφωνο 2,45 20v Tjet 380 hp
Αυτο πως θα το κανεις???Θες να το μοιραστεις μαζι μας?Ισως σε βοηθησουμε με τα λιγα που ξερουμε...
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
Με όλο το θάρρος,
Ρε Παντελή , διόρθωσε τούς εκκεντροφόρους σου !!! .
Colombo & Bariani , είπαμε. !!!
Καί μήν ξαναπείς το ABARTH αμαξάκι !!!!.
Tkanks, φίλε,
Nickrenn
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
Με ολο το θαρος και χωρις να παραπλανω κοσμο και με οσα ξερω θελω να πω οτι η Abarth ποτε δεν κατασκευασε το Stilo.Το μονο που κανανε στην Fiat ηταν να βαλουνε ενα σηματακι στον ''κολο'' και δανειστηκαν το ονομα Abarth.Ενω το αντιστοιχο δεν γινεται τωρα στα καινουργια.Tα κατασκευει εξολοκληρου η Abarth το Grande Punto & 500.(Παντα για εμπορικα αμαξια μιλαω και οχι αγωνιστηκα).
Αυτα για οσους δεν ξερουν και χωρις να θιξω καποιο αμαξη μελους.
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
Ο ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΟΣ οίκος ABARTH , ΠΟΤΕ δέν κατασκεύασε , ούτε πρόκειτε να κατασκευάσει εξ ολοκλήρου κανένα αυτοκίνητο !! Ο ΑBARTH κάνει άλλα πράγματα , στά αυτοκίνητα πού κατασκευάζει η μαμά FIAT.. Καί δέν δέχεται ΠΟΤΕ έτσι γιά πλάκα να " κολήσει ενα σηματάκι στόν " κόλο " κάποιου μοντέλου .
Παιδιά , μήν βρίζεται !!!! Αυτά γιά τήν αποκατάσταση τής αλήθειας .
Φιλικά ,
Nickrenn
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
Αυτα που εγραψα μου τα ειπε κατα λεξη ο ιδιοκτητης της αντιπροσωπιας Fiat στην Καβαλα ο Φουρτουνας!Τωρα ποιος τα ξερει καλυτερα δεν ξερω...βεβαια κρυβονται πολλα απο πισω με το να σου πουλησουν κατι!
Απάντηση: Fiat Powertrain Technologies
Marketing είναι όλα...Και η "άλλη" φίρμα Abarth, και η ονομασία Abarth στο Stilo...
Ο σκορπιός δεν υπάρχει πλέον, πέθανε μαζί με τον Carlo. Η αναβίωση της Abarth από την FIAT είναι κίνηση marketing και πολύ αποδοτική μάλιστα.