Απάντηση: "Ειδικος τυπος"
κανεις νομιζω ενα βασικο λαθος στο συγκριτικο πινακακι που εβαλες...
αν δεις αυτοκινητα πολυ πιο γρηγορα απο καποια αλλα, χρειαζονται περισσοτερο χρονο για την "προσπεραση"
αυτο σημαινει κατι πολυ απλο. οτι τα δοκιμαζουν με μια συγκεκριμενη σχεση στο κιβωτιο. ειναι απολυτα φυσιολογικο, η 4η, ας πουμε, του 500 να ειναι πολυ πιο κοντη απο την 4η του golf gti, το οποιο εχει πολυ περισσοτερα αλογα και μπορει να κινηθει με πολυ μεγαλυτερες ταχυτητες...
αρα δεν εχει να κανει μονο με την ελαστικοτητα του κινητηρα. προσωπικα θεωρω τελειως αστοχη την συγκριση ολων αυτων των αυτοκινητων απο διαφορετικες κατηγοριες, με βαση μονο αυτη τη μετρηση.
Απάντηση: "Ειδικος τυπος"
το αποτελεσμα ομως ειναι αυτο που μετραει! το αν ενας κατασκευαστης επελεξε να βαλει μια πολυ μακρια σχεση δεν ειναι λογος που ακυρωνει το τεστ!!!! επισεις ρολο παιζει και το βαρος του καθε συνολου....
Απάντηση: "Ειδικος τυπος"
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
dimos47ki7
κανεις νομιζω ενα βασικο λαθος στο συγκριτικο πινακακι που εβαλες...
αν δεις αυτοκινητα πολυ πιο γρηγορα απο καποια αλλα, χρειαζονται περισσοτερο χρονο για την "προσπεραση"
αυτο σημαινει κατι πολυ απλο. οτι τα δοκιμαζουν με μια συγκεκριμενη σχεση στο κιβωτιο. ειναι απολυτα φυσιολογικο, η 4η, ας πουμε, του 500 να ειναι πολυ πιο κοντη απο την 4η του golf gti, το οποιο εχει πολυ περισσοτερα αλογα και μπορει να κινηθει με πολυ μεγαλυτερες ταχυτητες...
αρα δεν εχει να κανει μονο με την ελαστικοτητα του κινητηρα. προσωπικα θεωρω τελειως αστοχη την συγκριση ολων αυτων των αυτοκινητων απο διαφορετικες κατηγοριες, με βαση μονο αυτη τη μετρηση.
Δε νομιζω να ειναι πολυ λαθος.Ισως ειναι αυτη η ουσιαστικοτερη μετρηση που πρεπει να γινεται απο τα περιοδικα.Η χρηση των πολλων αλογων σε κατι τετοιες περιπτωσεις χρειαζονται.Δε θα βρεις μπορστα σου νταλικα να πηγαινει με 160 για να επιταχυνεις και να δεις πιο ειναι πιο γρηγορο.Με 70-80 θα πηγαινει σε επαρχιακο δρομο.Και αυτο που εχει σημασια ειναι το ποση ωρα καθεσαι στο αντιθετο ρευμα.Τι να το κανω αν απο τα 180 και μετα παει πιο γρηγορα.Αυτα ειναι για κοντρες κλπ.Αν δεν μπορει στην πραξη εκει που χρειαζεται να τα δωσει τοτε δεν..
Οπως επισης τονισα δεν γινονται οι μετρησεις με καποια συγκεκριμμενη σχεση.Αλλα με την καλυτερη δυνατη του καθε αυτοκινητου.Αν πχ η 4η βοηθαει το 500αρακι να παει πιο γρηγορα εκει,καλλιστα μπορει το golf να μην εχει 4η αλλα 3η σχεση στο κιβωτιο.Αυτες ειναι οι πραγματικες ρεπριζ και οχι αυτες που βγαζουν τα περιοδικα 80-120 με 5η και 6η που τις περισσοτερες φορες ειναι τελειως ακυρες.
Και θελετε παραδειγμα γιατι ειναι ακυρες.Αν δειτε πολλα περιοδικα αναφερονται οτι στις ρεπριζ μια 159 3.2 ζοριζεται και ισως χανει απεναντι σε μια 159 tbi.Και βαζουν μια μετρηση 80-120 με 5η και 6η.Σε αυτες τις ταχυτητες το τουρμπο δουλευει στο καλυτερο συνατο φαμα στροφων τη στιγμη που ο ατμοσφαιρικος εκει πεθαινει και δεν μπορει να τραβηξει.Αν εχει ομως πανω απο 4500 το τι κανει ο 3.2 μπορει να το εχετε ζησει.Απλα σκοτωνει στο περασμα του και λυσαει.
Η πραγματικη μετρηση ειναι στο προσπερασμα που κανεις το καλυτερο δυνατον για να προσπερασεις.Αν σε αυτες τις συνθηκες δεν τραβανε τα παραπανω αλογα τι να το κανω;Που θα μου αναψει στα 170 τα φωτα πισω στην ευθεια για να περασει;Εκει θα κανω δεξια και αστον.Αν ομως καθεται παραπανω στο αντιθετο ρευμα εκει ειναι που τα δευτερολεπτα ειναι ζωης και θανατου
Απάντηση: "Ειδικος τυπος"
Στο συγκριτικο αναφερει με ποια σχεση γινεται η ολη διαδικασια?Γιατι προφανως για να γινει συγκριση τουλαχιστον εστω κ τυπικα ολα πρεπει να προσπαθουν με μια συγκεκριμενη σχεση μεσα.
Μου θυμιζει ενα βιντεο με Στιλο 1.6 απεναντι σε ενα Impreza τερας ιπποδυναμης που στην 3η σχεση με καποια χλμ μεχρι να επιταχυνει το Impreza(να φουσκωσει) ειχε φυγει το Stilo..καπου το ειχαμε μεσα στο site.
Ο stilatos το ειχε ανεβασει αν θυμαμαι καλα.
Απάντηση: "Ειδικος τυπος"
Ηταν ένα 1.8 SW Stilo με ένα EVO στο Top Gear και απλά μας τόνιζε τα "καλά" του turbo lag.
:)
Απάντηση: "Ειδικος τυπος"
Απάντηση: "Ειδικος τυπος"
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
ioannidis
Ηταν ένα 1.8 SW Stilo με ένα EVO στο Top Gear και απλά μας τόνιζε τα "καλά" του turbo lag.
:)
Δεν ήταν 1,8 αλλά 1,6!!!!
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=tt06N8EjVfU[/ame]
Απάντηση: "Ειδικος τυπος"
Οχι παιδια μην τα μπερδευετε.Καμμια σχεση.Αυτες τις μεττρησεις σαν το στιλο τις κανουν για να δειξουν οτι to gti πχ ειναι γρηγορο.Για αυτο και πολοι νομιζουν οτι μια 2.2 159 σημερα ειναι αργη.Γιατι ποτε δεν κανανε τις σωστες μετρησεις και οπως πρεπει
Δεν αναγραφεται σχεση το εχω δει πολυ.Ειναι η επιτευξη του ελαχιστου δυνατου χρονου για προσπεραση.Για αυτο και ειναι η πιο σωστη πιστευω
Και απο την αλλη επαληθευεται και απο την αναλογια κιλων ανα ιππο σε καποιες περιπτωσεις(grande punto ss).
Απάντηση: "Ειδικος τυπος"
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
ABARTH DNA
το αποτελεσμα ομως ειναι αυτο που μετραει! το αν ενας κατασκευαστης επελεξε να βαλει μια πολυ μακρια σχεση δεν ειναι λογος που ακυρωνει το τεστ!!!! επισης ρολο παιζει και το βαρος του καθε συνολου....
πολυ σωστα
αμα δεν ειναι γρηγορο το εργαλειο ειτε να το ελαφρωσεις ειτε να του βαλεις το μοτερ του roadsterrrrrrrrrrrr το θεμα μας ειναι οτι με μια πορδη τυπου Aarth 500 SS θα περασεις 2 νταλικες στη σειρα καθως κινησε στη Καταρα για Μετσοβο ενω με τη Μπεμπα κανεις τη ΚΟΤΑ κλασικα.
αλλα μου κανει εντιπωση οτι περνεις ενα twigo και σε παρομια περιπτωση προσπερασης προσπερνας σαν να εχεις γκολφ και το καλητερο δεν εχεις πληρωσει και ενα σωρο λεφτα.
μα καλα αυτοι στο autoτετατρη δεν το πηρανε χαμπαρι αυτο το τεστ .
Απάντηση: "Ειδικος τυπος"
Το πηρανε αλλα το autoτσικνοπεμπτη εχει αλλα συμφεροντα και το κρυβουν οσο το δυνατον περισσοτερο