-
Συζήτηση για χαμήλωμα
εγω εχω να ρωτησω κατι...γενικα εσεις που εχετε βαλει αμορτισερ και ελατηρια χαμηλωματος βρισκει πολυ το αμαξι απο κατω??? ειναι ανεκτο??? η πρεπει να προσεχεις την καθε μιρη λακουβιτσα γιατι θα βρει αμεσως απο κατω???? αξιζει να το χαμηλωσεις το αμαξι ή θα σου βγει η πιστη και θα μετανιωνεις μετα???
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Παιδιά τα ελατήρια χαμηλώματος είναι 3cm. Τα χιλιόμετρα θα σας τα δώσω αύριο, τα έχω γραμμένα σε μπλοκάκι που έχω στο αυτοκίνητο. Το χαμήλωμα στο Stilo του πάει πολύ. Ειδικά αν έχεις και 17αρες.
Αν δεν είχα να διανύσω μεγάλες αποστάσεις με το αυτοκίνητο (είμαι απο Καβάλα και εργάζομαι στην Ξάνθη), ίσως και να μην τα άλλαζα. Ίσως να άλλαζα μόνο τα ελατήρια, με της Bilstein και αυτά. Το αμάξι δεν έβρισκε κάτω. Να φανταστείτε ότι το πρώτο ΚΤΕΟ το πέρασα φορώντας ελατήρια χαμηλώματος και ανάλογα αμορτισερ (δεν το παινεύομαι, απλά το λέω!). Σίγουρα πάντως, στις ανωμαλίες και στις λακούβες, έπρεπε να προσέχω, όπως όλοι όσοι έχουν χαμηλωμένο προφίλ. Και ειδικά σε μια πόλη σαν τη Καβάλα που είναι γεμάτη με ανηφόρες-κατηφόρες, πλακόστρωτα δρομάκια και δε συμμαζέυεται!
Με τα μαύρα τα Bilstein είμαι ευχαριστημένος πάντως, αυτό για όποιον ενδιαφέρεται για κάτι ανάλογο. Το χαμήλωμα του αυτοκινήτου είναι κάτι αυστηρά προσωπικό πιστεύω. Απλά, είναι μια απόφαση που πρέπει να την πάρεις και καλό θα είναι να μην πειραματιστείς (όπως έκανα εγώ, το ομολογώ) , κι αυτό για χάρη της τσέπης! Και πάντα παίζει ρόλο και τι κουστούμι θα βάλεις. Δεν ταιριάζουν όλα, απο ότι έχω ακούσει.
Θα επανέλθω αύριο με περισσότερες πληροφορίες.
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
angelinho
εγω εχω να ρωτησω κατι...γενικα εσεις που εχετε βαλει αμορτισερ και ελατηρια χαμηλωματος βρισκει πολυ το αμαξι απο κατω??? ειναι ανεκτο??? η πρεπει να προσεχεις την καθε μιρη λακουβιτσα γιατι θα βρει αμεσως απο κατω???? αξιζει να το χαμηλωσεις το αμαξι ή θα σου βγει η πιστη και θα μετανιωνεις μετα???
Κοιτα κι εγω το εχω χαμηλωσει με H&R ελατηρια 3cm και bilstein κιτρινα αμορτισερ....μου βρισκει μονο αν ειναι καποια μεγαλη λακουβα και περασω ατσαλα αλλιως δεν βρισκει...και πιστεψε με εχω παει σε αρκετα μερη σε επαρχια και σε νησι χωρις να βρει....το μονο μικρο προβληματακι που ειχα ηταν οτι αν εβρισκε καπου κατω..εβρισκε η προστατευτικη ποδια που ειχα κατω απο τη μηχανη και ηταν σαν να γρατζουναγε..μεχρι που σε μια λακουβα καλη ενα βραδυ εσπασαν οι βιδες με το τρανταγμα και την εβγαλα εντελως και βρηκα την ησυχια μου....τωρα δεν βρισκει πουθενα....δεν ξερω αν εχουν και αλλα παιδια αυτη την ποδια απο κατω....να σου πουν κι αυτοι....αλλα γενικα δεν βρισκει.
Και για μενα αξιζει το χαμηλωμα....σαν οδικη συμπεριφορα και χωρις να χανεις την ανεση στα ταξιδια!!
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Εγώ το έχω 4 πόντους χαμηλωμένο με HR και kayaba και βρίσκω παντού,τις ποδιές απο κάτω τις έχω σπάσει κανα 2 φορές αλλά είναι ωραίο το άτιμο τόσο χαμηλό οπότε όποιος προτιμάει την ομορφιά καθαρά του αυτοκινήτου να μην σκέφτεται αν θα βρίσκει η όχι όλα είναι θέμα συνήθειας και μετά το πρώτο ακούμπησμα κάτω εκτιμάς αλλιώς τα ύψη
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
απο αισθηση στην οδηγηση τι λεει? η συμπεριφορα ειναι καλυτερη?
δεν ειναι προβλημα αυτο ομως να σπανε οι ποδιες απο κατω?? :/ δεν ακουγεται ωραιο....
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Ρε παιδιά, μήπως είστε και λίγο απρόσεκτοι? Εγώ το Stilo όταν το κυκλοφορούσα το είχα με ελατήρια 5 πόντους χαμηλό και το Passat το έχω ρυθμισμένο στους 4.5 πόντους χαμήλωμα και καμιά φορά δεν βρήκα από κάτω. Ούτε καν μπροστά τα spoiler δεν ακούμπησα, που ήταν και πιο χαμηλά από τον μαμά προφυλακτήρα...
Να πούμε για την άνεση που πρέπει να βγεις σε Εγνατία Οδό για να χαρείς το δρόμο, ναι συμφωνώ 100%. Αλλά αυτό είναι κάτι με το οποίο πρέπει να συμβιβαστείς αν ψάχνεις το καλό στήσιμο. :)
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Εγώ είμαι στους 3 πόντους και όσες φορές έχω βρεί ήταν σε ακραίες περιπτώσεις.
Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Από προηγούμενη εμπειρία πού έχω από το Punto Sporting : Με χαμήλωμα 3 πόντους , χτύπησα μία - δυό φορές από κάτω , λόγω δικής μου απροσεξίας.
Όταν το χαμήλωσα 6 πόντους ( ελατήρια- αμορτισέρ Apex , πολύ καλό σετάκι ) το έσπασα στήν κυριολεξία !!! Δέν άφησα τίποτα πού να μήν το " σκουπίσω " .
Αποψή μου : Γιά αυτούς που θέλουν κάτι πιό χαμηλό , το πιό κατάληλο είναι οι 3 πόντοι . Από εκεί καί πάνω , νομίζω είναι μεγάλη υπερβολή , ειδικά γιά τούς Ελληνικούς κατσικόδρομους που είμαστε υποχρεωμένοι να κυκλοφοράμε . Επαναλαμβάνω πώς αυτή είναι μόνο η αποψή μου και τίποτα περισσότερο .
Γειά χαρά ,
Jason
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Αποψή μου : Γιά αυτούς που θέλουν κάτι πιό χαμηλό , το πιό κατάληλο είναι οι 3 πόντοι . Από εκεί καί πάνω , νομίζω είναι μεγάλη υπερβολή , ειδικά γιά τούς Ελληνικούς κατσικόδρομους που είμαστε υποχρεωμένοι να κυκλοφοράμε . Επαναλαμβάνω πώς αυτή είναι μόνο η αποψή μου και τίποτα περισσότερο .Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο jason!!!
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Όντως η καλύτερη λύση είναι 3 πόντους πριν λίγο καιρό το χαμήλωσα και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Απλά θέλει λίγο παραπάνω προσοχή σε κάποια σημεία και βασικά άλαξε τελείως η συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Καλησπερα παιδες και γω τωρα θα παω για χαμηλωμα μια ερωτηση φοραω ελαστικα 225/45/17 υπαρχει περιπτωση να βρισκω πολυ;;;; εσεις τι διαστασεις εχετε;;;;;
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Εγώ έχω 215/45/17 με 3cm χαμήλωμα.
Εσύ αν θα βάλεις 3ποντα, θα είσαι πιο ψηλός από μένα.
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
ioannidis.....με 205/55/16 και 3 ποντους θα ειμαι καλα??? θα δειχνει ωραιο η μουφα?
edit: και κατι ακομα....συνολικο κοστος για να γινει το χαμηλωμα(ελατηρια-αμορτισερ) ποσο ειναι περιπου??
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Εσένα θα φαίνεται ακόμα πιο χαμηλό γιατί έχεις μεγαλύτερη διάμετρο τροχού. Οπότε θα φαίνεται πιο γεμάτος ο θόλος σου.
Στην ουσία όμως θα είσαι πιο ψηλός από εμένα πάλι...
Μη φαντάζεσται πολλά... 0,3-0,7 cm έτσι;...
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Και μόλις θυμήθηκα... πριν από 2 χρόνια σετάκι Bilstein κίτρινα με Eibach 3cm για 3θυρο 1.6, τα πήρε φίλος (και χαμένο μέλος) κάπου στα 600...
Μετά τα έδωσε δρόμο γιατί το έκανε Abarth και δεν του ταίριαζαν...
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
ioannidis
Και μόλις θυμήθηκα... πριν από 2 χρόνια σετάκι Bilstein κίτρινα με Eibach 3cm για 3θυρο 1.6, τα πήρε φίλος (και χαμένο μέλος) κάπου στα 600...
Μετά τα έδωσε δρόμο γιατί το έκανε Abarth και δεν του ταίριαζαν...
Καρφι του Γκιουρδα........Στον Μουτρο!!!!
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Soul_Giannis
Καρφι του Γκιουρδα........Στον Μουτρο!!!!
Όχι ρε... πρόκειται για ένα κόκκινο Abarth που είχε κάνει ο Verone.
Αμέσως εσύ να πεταχτείς!
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
Μεταφέρθηκε για να μην καταστρέψουμε την αγγελία του φίλου μας...
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
ναι οντως καλα εκανες....την καταστρεψαμε την αγγελια....!!!!! (τωρα θα δεις δεν θα γραφει κανεις) :tongue2:
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
redpanther
Κοιτα κι εγω το εχω χαμηλωσει με H&R ελατηρια 3cm και bilstein κιτρινα αμορτισερ....μου βρισκει μονο αν ειναι καποια μεγαλη λακουβα και περασω ατσαλα αλλιως δεν βρισκει...και πιστεψε με εχω παει σε αρκετα μερη σε επαρχια και σε νησι χωρις να βρει....το μονο μικρο προβληματακι που ειχα ηταν οτι αν εβρισκε καπου κατω..εβρισκε η προστατευτικη ποδια που ειχα κατω απο τη μηχανη και ηταν σαν να γρατζουναγε..μεχρι που σε μια λακουβα καλη ενα βραδυ εσπασαν οι βιδες με το τρανταγμα και την εβγαλα εντελως και βρηκα την ησυχια μου....τωρα δεν βρισκει πουθενα....δεν ξερω αν εχουν και αλλα παιδια αυτη την ποδια απο κατω....να σου πουν κι αυτοι....αλλα γενικα δεν βρισκει.
Και για μενα αξιζει το χαμηλωμα....σαν οδικη συμπεριφορα και χωρις να χανεις την ανεση στα ταξιδια!!
Eγω ειχα 4ποντα hr κ bilstein κιτρινα κ ειχα κ την προστατευτικη ποδια εβρισκε η ποδια συνεχεια...αν ειχα κ αλλα ατομα κ ο δρομοσ ναταν λιγο ατσαλος εβρισκε ειχα κ χαμηλου προφιλ λαστηχο αλλα απο κρατηματα ειληκρινα ηταν απεχτο εμπενα με οσο ηθελες χωρις τη παραμικρη φοβια μ φυγει τρελα κρατηματα/..
-
Απάντηση: Αμορτισέρ Χαμηλώματος Bilstein (Κίτρινα)
Οντως δεν ακούγεται ωραίο γι'αυτό τις άλλαξα μια φορά και όσο για το αν βρίσκει όποιος δεν πιστεύει ας έρθει να κάνει μια βόλτα στους δρόμους της Κατερίνης να δούμε πως θα φύγει απο εδώ,η αίσθηση που σου δίνει είναι υπέροχη γίνεται το αυτοκίνητο πολύ σταθερό στο δρόμο και πολύ υπάκουω στις γρήγορες αλλαγλες πορείας σε σημείο να μην θέλεις να πάρεις το πόδι σου απο το γκάζι
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
στο nissan ειχα αλλαξει αναρτηση. ειχα βαλει κιτ της weitec αμορτισερ-ελατηρια. εψαχνα καιρο να βρω κατι πιο σκληρο απο το μαμα σεταπ αλλα χωρις να χαμηλωσω πολυ μιας και το αμαξι ηταν της οικογενειας. βρηκα αυτο το σετ με 1,5 ποντο χαμηλωμα. απο εμφανιση προφανως δεν αλλαξε σχεδον καθολου, αλλα ακομα και με τοσο λιγο χαμηλωμα η διαφορα ηταν ΧΑΟΤΙΚΗ στην συμπεριφορα. στις στροφες της Εθνικης αθηνα-Λαμια διπλα στην λιμνη εμπαινα μαμα με 150-155 με το ζορι και με την ψυχη στο στομα. με τα καινουρια εμπαινα με 170 και βαλε με το ενα χερι. δεν υπερβαλλω αυτη ηταν η διαφορα...εξαλλου στις πατημενες στροφες ειναι που τα πιο σκληρα αμορτισερ-ελατηρια πραγματικα ξεχωριζουν...δεν επιτρεπουν καμμια ταλαντωση και το αμαξι μπαινει τραινο.
και οπως ειπατε, πανω απο 3 ποντους στην Ελλαδα ειναι ρισκο. περα απο το οτι θα βρισκει συνεχεια, ειναι και θεμα ασφαλειας...θα μπαινει ακλονητο στην στροφη, και στην παραμικρη ανωμαλια θα σε πεταει αποτομα λογω σκληροτητας.
οσο για τα μαυρα bilstein που ανεφερε καποιος στην αρχη. ο αντιπροσωπος της bilstein μου ειχε πει (ειχα μαγαζι με αξεσουαρ και βελτιωτικα πριν 3-4 χρονια) να μην τα προτεινω καθολου στους πελατες επειδη ειναι μαπα και δακριζουν πολυ γρηγορα. μεχρι που μου ειπε οτι, αν καποιος θελει οικονομικο αμορτισερ, να τους προτεινω KYB και οχι bilstein μαυρο. ανταγωνιστικο προιον δλδ!!!!
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
Πόσο κόστισε αυτό το κιτ της weitec? (Προφανώς Δήμο, εννοείς σετ με 4 αμορτισέρ και 4 ελατήρια...σωστά?)
Το συγκεκριμένο σετ μπορει να τοποθετηθεί σε Stilo?
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
(Μιχάλη, τα ελαστικά με διαστάσεις 225/45/17 και 215/45/17 διαφέρουν και στο ύψος? Εγώ νομίζω ότι μόνο στο πλάτος διαφέρουν....)
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια ΠΌΤΕ πρέπει να αλλάζονται?
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
mitsos
(Μιχάλη, τα ελαστικά με διαστάσεις 225/45/17 και 215/45/17 διαφέρουν και στο ύψος? Εγώ νομίζω ότι μόνο στο πλάτος διαφέρουν....)
Ναι διαφερουν κ στο υψος.Το 45 που βλεπεις σαν προφιλ αναφερεται στο 45% του πελματος του ελαστικου.Αλλο ειναι το 45% του 215 κ αλλο του 225.Αν τα θυμαμαι καλα κιολας..
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
mitsos
Πόσο κόστισε αυτό το κιτ της weitec? (Προφανώς Δήμο, εννοείς σετ με 4 αμορτισέρ και 4 ελατήρια...σωστά?)
Το συγκεκριμένο σετ μπορει να τοποθετηθεί σε Stilo?
αν θυμαμαι καλα (πανε και 5 χρονια περιπου) το ειχα παρει 650 ευρω το κιτ. αμορτισερ και ελατηρια μαζι, οχι coilovers, αλλα πηγαινανε πακετο απο τον κατασκευαστη.
πολυ πιθανον να υπαρχει και για stilo.
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
με την πρωτη μου αναρτηση KW Variant I το ειχα χαμηλωμενο στα 7,5 cm εμπρος και 5 cm πισω με ελαστυκα 215/45/17 και λιγο αργοτερα 225/35/18 .
μετα απο την μετατροπη με καινουργια KW Variant I για Abarth πλεων το εχω χαμιλωμενο στα 5,5 cm εμπρος και 4,5 cm πισω με 225/40/18 διαστασεις ελαστυκων .
πιστευω οτι μερικοι , χωρις να θελω να θυξω καποια παιδια , και Hammer να ειχανε παλι θα βρησκανε απο κατω.
οταν δε μπορεις να διαχειριστεις ενα χαλωμενο αμαξι σωστα τοτε συγουρα μια Ferrari δε χριαζετε να ειναι αφησα στο δωματιο σου , βγαλτη καλητερα και βαλε ενα C5 citroen για να εχεις οταν ειναι παρκαρισμενο εχτρεμε χμηλωμα και οταν το οδηγεις να εισαι στον αερα.
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
εγώ φορούσα weitec set για stilo ρυθμιζόμενη σε ύψος και σκληρότητα. Την είχα στους 3 πόντους μπρος πίσω και στην πιο μαλακή ρύθμιση. Απίστευτο κράτημα και ασφάλεια! Δεν έβρισκα κάτω!
Μάλιστα για όποιον ενδιαφέρεται η ανάρτηση υπάρχει κάπου στην αποθήκη μου...
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
παντελης
πιστευω οτι μερικοι , χωρις να θελω να θυξω καποια παιδια , και Hammer να ειχανε παλι θα βρησκανε απο κατω.
Αν και δεν είναι και πολύ "κομψή" η προσέγγιση του Παντελή, συμφωνώ μαζί του! :)
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
mitsos
Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια ΠΌΤΕ πρέπει να αλλάζονται?
θεωρητικα τα ελατηρια δεν χρειαζονται αλλαγη. πρακτικα, και τα ελατηρια αν και δεν περιεχουν καποιον μηχανισμο που να φθειρεται, "κουραζονται" οσο περνουν τα χρονια. ειδικα αν το αμαξι φορτωνεται πολυ, κανει διαδρομες με πολλες λακουβες και ανωμαλιες, και γενικα πιεζεται πολυ, τοτε και τα ελατηρια καθονται λιγο και χανουν τα χαρακτηριστικα τους...φυσικα αυτο μπορει να παρει και πανω απο 10 χρονια οποτε δεν μιλαμε για κατι αναλλωσιμο με την κλασσικη εννοια του ορου.
τα αμορτισερ απο την αλλη "κουραζονται" πολυ πιο γρηγορα. και παλι οι συνθηκες φορτωσης και δρομου παιζουν μεγαλο ρολο. το ιδιο το λαδι μεσα στα αμορτισερ χανει τις ιδιοτητες του με τον καιρο, γινεται πιο ρευστο, με αποτελεσμα να μην μπορει πλεον το αμορτισερ να ελεγξει τις κινησεις των τροχων. το αυτοκινητο παλινδρομει συνεχομενα πανω στους τροχους του και αυτο πολυ ευκολα σε βγαζει απο τον δρομο.
ενα εμπειρικος τροπος ελεγχου των αμορτισερ ειναι πιεζοντας το αυτοκινητο στην καθε γωνια πανω απο τον τροχο. πατας με ολη σου τη δυναμη προς τα κατω και παρατηρεις την κινηση του αυτοκινητου. ενα αμορτισερ σε καλη κατασταση, θα αφησει το αμαξι να εκτονωθει λιγο πιο πανω απο το σημειο ηρεμιας, και μετα θα κατσει ξανα με μια κινηση εκει που ηταν στην αρχη.
με ενα φθαρμενο αμορτισερ, το αυτοκινητο μπορει να κανει και 2-3 ταλαντωσεις πανω-κατω μεχρι να σταματησει...τοτε θες αλλαγη.
φυσικα υπαρχουν και αμορτισερομετρα σε μερικα συνεργεια που μετρανε με ποσοστο % την κατασταση των αμορτισερ σου. ο τροπος λειτουργιας τους ειναι ιδιος με τον εμπειρικο που σου περιεγραψα. ταλαντωνουν τον τροχο πανω κατω και μετρανε την αποσβεση, φυσικα με πολυ μεγαλυτερη ακριβεια
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Nikos
Αρχικό μήνυμα απο παντελης
πιστευω οτι μερικοι , χωρις να θελω να θυξω καποια παιδια , και Hammer να ειχανε παλι θα βρησκανε απο κατω.
Αν και δεν είναι και πολύ "κομψή" η προσέγγιση του Παντελή, συμφωνώ μαζί του! :)
Είναι ανάλογα με την περιοχή που ζει ο καθένας και με τους δρόμους στους οποίους ειναι αναγκασμένος να κινείται.
Γι αυτό λοιπόν,αφήστε το "φθηνό" πνέυμα είναι εύκολο να λέει εξυπνάδες ο καθένας.
Το πράγμα ειναι απλό, όταν χαμηλώνεις ενα αυτοκίνητο περιορίζεις και τις δυνατότητές του να κινηθει σε ορισμένους (πολυσυχναστους πολλές φορές) πολύ κακοτράχαλους δρόμους.
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
dimos47ki7
θεωρητικα τα ελατηρια δεν χρειαζονται αλλαγη. πρακτικα, και τα ελατηρια αν και δεν περιεχουν καποιον μηχανισμο που να φθειρεται, "κουραζονται" οσο περνουν τα χρονια. ειδικα αν το αμαξι φορτωνεται πολυ, κανει διαδρομες με πολλες λακουβες και ανωμαλιες, και γενικα πιεζεται πολυ, τοτε και τα ελατηρια καθονται λιγο και χανουν τα χαρακτηριστικα τους...φυσικα αυτο μπορει να παρει και πανω απο 10 χρονια οποτε δεν μιλαμε για κατι αναλλωσιμο με την κλασσικη εννοια του ορου.
τα αμορτισερ απο την αλλη "κουραζονται" πολυ πιο γρηγορα. και παλι οι συνθηκες φορτωσης και δρομου παιζουν μεγαλο ρολο. το ιδιο το λαδι μεσα στα αμορτισερ χανει τις ιδιοτητες του με τον καιρο, γινεται πιο ρευστο, με αποτελεσμα να μην μπορει πλεον το αμορτισερ να ελεγξει τις κινησεις των τροχων. το αυτοκινητο παλινδρομει συνεχομενα πανω στους τροχους του και αυτο πολυ ευκολα σε βγαζει απο τον δρομο.
ενα εμπειρικος τροπος ελεγχου των αμορτισερ ειναι πιεζοντας το αυτοκινητο στην καθε γωνια πανω απο τον τροχο. πατας με ολη σου τη δυναμη προς τα κατω και παρατηρεις την κινηση του αυτοκινητου. ενα αμορτισερ σε καλη κατασταση, θα αφησει το αμαξι να εκτονωθει λιγο πιο πανω απο το σημειο ηρεμιας, και μετα θα κατσει ξανα με μια κινηση εκει που ηταν στην αρχη.
με ενα φθαρμενο αμορτισερ, το αυτοκινητο μπορει να κανει και 2-3 ταλαντωσεις πανω-κατω μεχρι να σταματησει...τοτε θες αλλαγη.
φυσικα υπαρχουν και αμορτισερομετρα σε μερικα συνεργεια που μετρανε με ποσοστο % την κατασταση των αμορτισερ σου. ο τροπος λειτουργιας τους ειναι ιδιος με τον εμπειρικο που σου περιεγραψα. ταλαντωνουν τον τροχο πανω κατω και μετρανε την αποσβεση, φυσικα με πολυ μεγαλυτερη ακριβεια
ευχαριστώ Δήμο! Πολύ χρήσιμη πληροφορία αυτο το τεστ...
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
mitsos
Είναι ανάλογα με την περιοχή που ζει ο καθένας και με τους δρόμους στους οποίους ειναι αναγκασμένος να κινείται.
Γι αυτό λοιπόν,αφήστε το "φθηνό" πνέυμα είναι εύκολο να λέει εξυπνάδες ο καθένας.
Το πράγμα ειναι απλό, όταν χαμηλώνεις ενα αυτοκίνητο περιορίζεις και τις δυνατότητές του να κινηθει σε ορισμένους (πολυσυχναστους πολλές φορές) πολύ κακοτράχαλους δρόμους.
Φίλε Δημήτρη, δεν πρόκειται για "φθηνό πνεύμα" (για κανενώς είδους πνεύμα θα έλεγα). Όπως όταν το αμάξι είναι μαμά, και δεν πας σε "γκρεμούς" γιατί δεν είναι τζηπ, έτσι και όταν είναι χαμηλωμένο δεν πας σε δρόμους που έχουν μεγάλες λακούβες ή απότομες κατηφόρες ή ανοφόρες (σημεία που συνήθως "βρίσκει"). Άρα το να μην χτυπάει το αμάξι από κάτω, είναι θέμα προσοχής στην οδήγηση και απόφασης να μην πηγαίνεις εκεί που το αμάξι όντως δεν μπορεί να πάει. Τώρα αν κάποιος μένει σε κατσάβραχα και κάνει το αμάξι του ερπετό, είναι τόσο λογικό όσο όταν κάποιος μένει στο Β. Πόλο και αγοράζει κοντομάνικα για ρουχισμό... :)
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
...ναι αλλά αμα είναι polo το μπλουζάκι?...ταιριάζει!
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Nikos
Φίλε Δημήτρη, δεν πρόκειται για "φθηνό πνεύμα" (για κανενώς είδους πνεύμα θα έλεγα). Όπως όταν το αμάξι είναι μαμά, και δεν πας σε "γκρεμούς" γιατί δεν είναι τζηπ, έτσι και όταν είναι χαμηλωμένο δεν πας σε δρόμους που έχουν μεγάλες λακούβες ή απότομες κατηφόρες ή ανοφόρες (σημεία που συνήθως "βρίσκει"). Άρα το να μην χτυπάει το αμάξι από κάτω, είναι θέμα προσοχής στην οδήγηση και απόφασης να μην πηγαίνεις εκεί που το αμάξι όντως δεν μπορεί να πάει. Τώρα αν κάποιος μένει σε κατσάβραχα και κάνει το αμάξι του ερπετό, είναι τόσο λογικό όσο όταν κάποιος μένει στο Β. Πόλο και αγοράζει κοντομάνικα για ρουχισμό... :)
Το διπλανό στενό από το σπίτι μου έχει σε ένα συγκεκριμένο σημείο μια λακούβα (όχι τρύπα). Αν την πατήσω βρίσκω. Αν κάνω να την αποφύγω ή θα πέσω στον καθρέπτη του παρκαρισμένου, η θα γδάρω την ζάντα στο πεζοδρόμιο. Και όλα αυτά στην ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ! Ήμαρτον!
Και μου λέτε τώρα για χωματόδρομους.
Κάθε 3 μήνες που υποχωρεί η άσφαλτος, κάνω κύκλους σαν το χαζό!
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
αμα οι δρομοι ειναι χαλια, η απλα η περιοχη εχει ανηφορες-κατηφορες, δεν εχεις πολλες επιλογες...
εγω με το bravo μαμα, στα στενα πανω απο την Πανορμου οποτε παω σε εναν φιλο, παντα βρισκω στις διασταυρωσεις με την μουρη...
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
Ας έρθει κάποιος με "χαμηλωμένο" να κυκλοφορήσει Κορυδαλλό - Νίκαια - Λεύκα - Καμίνια - Ταμπούρια και δεν συμμαζεύεται ,
και τότε τα λέμε!!!
Jason
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
Ρε παιδιά, φυσικά αν οι δρόμοι που κυκλοφορείται είναι χάλια, απλά δεν το χαμηλώνετε. Το χαμήλωμα προϋποθέτει και συμβιβασμούς. Εγώ έχει 2-3 δρόμους στη Θεσσαλονίκη που τους έχω καταργήσει εντελώς. Είναι σαν να μην υπάρχουν για μένα. Και όχι ότι θα σπάσει κάτι αν περάσω, αλλά θα ταλαιπωρώ τις ζάντες, τα λάστιχα και τις αναρτήσεις μου... Ούτε θα πάω το καλοκαίρι στο beach bar, όπου ο "δρόμος" ήταν παλιά μονοπάτι καί απλά βάλανε μια φαγάνα να το φαρδύνει! :) Γουστάρω όμως όταν θα στρίβω με τα 1.000! :) Για να μην πω και για την εμφάνιση! :)
-
Απάντηση: Συζήτηση για χαμήλωμα
Έχεις δίκιο Nikos , αλλά το αυτοκίνητο εκτός από ψυχαγωγία είναι και εργαλείο , και δυστυχώς είμαστε υποχρεωμένοι να ζούμε και να κυκλοφοράμε στήν Χώρα που κατέχει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στίς λακούβες ! Γιαυτό λοιπόν , ο συμβιβασμός με 3 ποντάκια χαμήλωμα είναι ότι καλύτερο γιά τήν "υγεία" μας και τήν τσέπη μας ! Ξέρω τι σού λέω , γιατί ήμουνα 6άποντος στό χαμήλωμα και τήν πλήρωσα ακριβά , χωρίς να φταίω !!! ( Καπάκι της ΕΥΔΑΠ που εξείχε από το οδόστρωμα , στή Λεωφόρο Κηφισού !!! , στο ύψος της Renault , γιά όσους γνωρίζουν , χωρίς καμία σήμανση , νύχτα με πάνω από 100 στο κοντέρ . Κλάφτα. Αν δεν ήμουν χαμηλωμένος , θα τη γλίτωνα , όμως η ζημιά έγινε στο Punto Sporting και ήταν μεγάλη . Βέβαια , ακολούθησε η σχετική αγωγή , αλλά "ζήσε Μάη να φάς τριφύλλι" .
Φιλικά ,
Jason