http://2.bp.blogspot.com/_1rkN8vM70G...+ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ.png
Το VW Scirocco Club έκανε εκδρομη το Σαββατο που μας πέρασε με προορισμό το Ναύπλιο. Τα μέλη του σήκωσαν την μπàρα και περασαν χωρις να πληρωσουν. Δείτε το video...
Printable View
http://2.bp.blogspot.com/_1rkN8vM70G...+ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ.png
Το VW Scirocco Club έκανε εκδρομη το Σαββατο που μας πέρασε με προορισμό το Ναύπλιο. Τα μέλη του σήκωσαν την μπàρα και περασαν χωρις να πληρωσουν. Δείτε το video...
Αυτό δεν το καταλαβαίνω πραγματικά....
Για τον δρόμο Αθήνας-Πάτρας, το δικαιολογώ καθώς ο δρόμος δεν τηρεί ούτε στο ελάχιστο τις προδιαγραφές..
Αλλά σε όλη την ΠΑΘΕ εκτός των Τεμπών, και στην Εγνατία γιατί να μην πληρώσεις διόδια...Δεν το καταλαβαίνω...
Έκανε ένας μία εξυπνάδα και έγινε μόδα.
Υπάρχουν δρόμοι ελεύθεροι...
Ο καθένας επιλέγει να πάει από τον νέο δρόμο...
Αλλά θέλει να πάει και τσάμπα....
Δεν γίνεται πώς να το κάνουμε...
υγ. Δεν έχω μετοχές στις εταιρίες.
Μην ψαρωνετε ρε, ο πρωτος πληρωσε για ολους, ο θεος που μαλλον ηταν ο θειος!:bleh:
Περα απο την πλακα, καλα κανανε τα παλικαρια, πληρωνουμε εδω και 50 χρονια δρομους που δεν υπαρχουν, τωρα που υπαρχει οικονομικη κριση πρεπει να ριξουν τις τιμες!
Αυξησεις σε ολα και απο την αλλη παγωμα και μειωση μισθων, δεν κολλαει σωστα...
Μπραβο στα παιδια!
+1000 στον Πέτρο! Τι πάει να πει δεν πληρώνω? Χρησιμοποιείς κάτι και πρέπει να καταβάλεις το αντίτιμο... Δεν θέλεις να πληρώσεις? Πήγαινε απο τους παράδρομους. Αλλά ξέχασα εκεί είναι χάλια η άσφαλτος και κάνεις και 10 λεπτά παραπάνω... Έμαθαν όλοι τώρα είναι παράνομα και αντισυνταγματικα τα διόδια...Τα χρήματα για την συντήρηση ποιός θα τα δώσει? Κλείσαν λέει τον Πολυμυλο γιατί βάλαν 2.8 διόδια... Αν δεν θέλεις να πληρώσεις πήγαινε από καστανιά όπως έκανες τόσα χρόνια... Για έναν καφέ δίνει 5 ευρώ, εκεί δεν τον πειράζει! Κάποτε ο Έλληνας πρέπει να καταλάβει ότι για να χρησιμοποιησεις κάτι πρέπει να πληρώσεις... Μιλάω πάντα για την ΠΑΘΕ και την Εγνατία τουλάχιστον τα κομμάτια που χρησιμοποιώ εγώ...
Ωραια, συμφωνω με αυτα που λετε.
Ενταξει, περπαταω πανω στο δρομο αρα πληρωνω διοδια.
Γιατι ομως να πληρωσω διοδια με λεφτα που εδωσε η ΕΕ; Ενα μεγαλο ποσοστο (Δεν θυμαμαι ακριβως ποσο) της εγνατιας ειναι απο τα κοινοτικα πλαισια στηριξης, λεφτα που δεν τα εδωσαν τα κρατικα ταμεια, γιατι εκει να πληρωσω; Μεχρι τωρα με το αμαξι δεν εχω περασει ποτε απο τα διοδια χωρις να πληρωσω, με την μηχανη απο την αλλη παντα περναω καπως γρηγορα αλλα απο δω κ περα βλεπω να το καθιερωνω κ με το αμαξι. Οχι απο μαγκια. Μεχρι να βγει ενας κ να πει ΠΟΥ πανε αυτα τα λεφτα που καθημερινα πληρωνουν τοσες χιλιαδες αυτοκινητα γιατι τουλαχιστον στους δρομους που περπαταω κ πληρωνω διοδια δεν εχω δει μεχρι τωρα να γινεται καποιο εργο (εκτος αν εξαιρεσουμε το δρομο της κατερινης περιπου στο υψος της εξοδου για Βεροια), που εδω κ 1 χρονο ειναι κλειστο το αριστερο ρευμα!
Και στην τελικη μπορει να αλλαξει το συστημα κοστους των διοδιων. Μετα απο συζητησεις εμαθα οτι στο εξωτερικο πληρωνεις αναλογα με τα χιλιομετρα που κανεις. Δηλαδη, οταν μπαινεις στον αυτοκινητοδρομο σου δινουν ενα χαρτακι το οποιο οταν βγαινεις το παραδιδεις, βλεπουν ποσα χιλιομετρα εχεις κανει και αναλογα πληρωνεις και τα διοδια. Γιατι δηλαδη να θελω να παω στην κατερινη, να κανω πανω κατω 100 χιλιομετρα και να πληρωνω 2 διοδια πλεον;
Και να μην ξεχναμε οτι μερικοι σταθμοι διοδιων εχουν περασει σε ιδιωτικα χερια...
Μπραβο κ απο μενα λοιπον σε αυτους που αντιδρουν μη πληρωνοντας διοδια και οχι σε αυτους που απλα το παιζουν μαγκες.
Παιδια η Κουβεντα ειναι μεγαλη και η βαλιτζα παει πραγματικα πολυ μακρια... Ειμαι απο αυτους που παντα πληρωνα διοδια. Εχω ταξιδεψει και ταξιδευω και στις 2 κεντρικες εθνικες οδους και εχω να πω τα εξης.
1) Για την εθνικη οδο Αθηνων- Πατρων... Ο θεος να την κανει εθνικη... Μακρια... Ουτε ενα Cent δεν ξαναδινω... Για οσους εχουν ταξιδεψει σε αυτον τον δρομο ρωταω?... Εισατε ικανοποιημενοι με την ποιοτητα του...?
Θα μου πει καποιος μα ηδη αρχιζουν να γινονται εργα... Μα καλα τοσες πληρωμενες δεκατιες διοδιων το μονο που καταφεραν να φτιαξουν ειναι το περασμα και τα τουνελ της Κακιας Σκαλας? Γιατι ο μονος δρομος που δικαιολογει τα λεφτα του ειναι μεχρι την Κορινθο. Τα νταβαντζιλιδικα 3 ευρω στα διοδια στο Ζευγολατιό στο πηγαινε και τα 3 ευρω στο Ριο γιατι να τα πληρωσω? μηπως αυτος ο δρομος καρμανιολα θα επρεπε να αποχαρικτηριστει απο εθνικη οδος και να γινει πιστα του ραλλυ Ακροπολης? Να μιλησω και για αλλες λαμογιες...? απο τον καιρο που θυμαμαι τον εαυτο μου να κανει το ταξιδι Ζακυνθος-Αθηνα παντα μου ερχεται στο Μυαλο η ταλαιπωρια που τραβουσαμε με το να μπουμε και να βγουμε απο την Πατρα... Εντονα θυμαμαι τον καλο δρομο να φτανει μεχρι τα προαστια της πατρας και μετα να κοβεται μαχαιρι, αναγκαζοντας ολους τους οδηγους να μπουν απο το λιμανι της πατρας και να χασουν σε ωρες αιχμης και μια ωρα μεχρι να βγουν παλι στην εθνικη. Καποια στιγμη το 1996 φιλος απο εκεινα τα μερη μας εβαλε στον απογορευμενο τοτε δρομο... που εφτανε μεχρι τα διοδια του ριου... Ετοιμος ασφαλτωστρομενος... Απο το 1996 κυριοι... Ξερεται ποτε εκαναν εγκαινια? Το 2004... Θες για προεκλογικη δωρο θες ρουσφετια πατρινα για να τα κονομουν τα τυροπιταδικα της παραλιακης στην Πατρα αυτο το εργο το παρεδωσαν στον κοσμακη 8 χρονια μετα... Πληρωνε Μακακα Ελληνα...
2) Για τα την εθνικη οδο Αθηνας Θεσσαλονικης? Ναι εχουν γινει εργα... ειναι σαφως ανωτερος... Αλλα τα χρηματα ξεπερνουν καθε λογικη και σε ταξιδευουν στο κοσμο του παραλογου... Χαρακτηριστικα αναφερω.
Διόδια Αθήνα – Θεσσαλονίκη
1. Αφιδνών (1,90 €)
2. Θήβας (2,35 €)
3. Τραγάνας (2,25 €)
4. Πελασγίας (2,40 €)
5. Μοσχοχωρίου (2,80 €)
6. Μακρυχωρίου (1 €)
7. Πυργετού (2,20 €)
8. Λεπτοκαρυάς (2,90 €)
9. Μαλγάρων (2 €)
Σύνολο: 19,80 €
Στάσεις: 9
Διόδια Θεσσαλονίκη - Αθήνα
1. Μαλγάρων (2 €)
2. Λεπτοκαρυάς (2,90 €)
3. Πυργετού (2,20 €)
4. Μακρυχωρίου (1 €)
5. Μοσχοχωρίου (2,80 €)
6. Πελασγίας (2,40 €)
7. Τραγάνας (2,25 €)
8. Θήβας (2,35 €)
9. Αφιδνών (1,90 €)
Σύνολο: 19,80 €
Στάσεις: 9
Δηλαδη Αν σαν Stilo Club Θελουμε να παμε μια εκρδομη στην Θεσσαλονικη ή στην Αθηνα θα πρεπει να πληρωσουμε για να παμε και να γυρισουμε κοντα 40 ευρω σε διοδια? Αισχως... και ολα αυτα τα χρονια που εμεις και οι πατεραδες μας πληρωναν για να φτιαχτουν αυτοι οι δρομοι να μη σκοτωνεται ο κοσμος τι εγιναν? Και αν εγιναν τα τωρα που Πανε?...
Δεν ξερω τι παιζει με τα διοδια αλλα δε πιστευω οτι κ μια ιδιωτικη εταιρια με τις πλατες του κρατους τοσα χρονια να μη τους κυνηγησει για τα χρηματα αργοτερα..στην τελικη με την συμπραξη της κυβερνησης μπαινουν τα διοδια..
Να δω ολους αυτους μετα που μας παροτρυνουν να μη πληρωνουμε,οταν θα γινουν οι μαζικες αγωγες τι σταση θα κρατησουν..
Nα καταθέσω και εγώ τήν δική μου άποψη . Πιστεύω ότι η παρότρυνση να μήν καταβάλουμε το αντίτιμο τών διοδίων , κινείται σε λάθος τροχιά. Το σωστό πιστεύω είναι η αξίωση από όλους μας , γιά δρόμους ποιοτικούς με προδιαγραφές και όχι δρομοσφαγεία ανθρώπων όπως είναι οι περισσότεροι δυστυχώς δρόμοι στήν πατρίδα μας ( βλέπε π.χ " εθνική " Κορίνθου - Πατρών !! ) Αυτός ο δρόμος έχει αφανίσει τη μισή Ελλάδα , καλοί μου φίλοι . Όχι λοιπόν στο " δέν πληρώνω " και λέω ναί στο " πληρώνω και απαιτώ " αυτό πού πραγματικά πρέπει να έχω .
Γειά - χαρά σε όλους τούς φίλους , κάθε καλοπροαίρετη κριτική στά γραφόμενά μου , απόλυτα δεκτή .
Jason
Φοροφυγάς όποιος δεν πληρώνει
▶▶ ΔΙΟΔΙΑ
Στο εξής η μη καταβολή τελών διέλευσης διοδίων
στους οδικούς εθνικούς άξονες της χώρας θα θεω-
ρείται φορολογικό αδίκημα και θα επισύρει τις προ-
βλεπόμενες κυρώσεις. Τη λύση αυτή δρομολογεί η
κυβέρνηση, προκειμένου να εξαλείψει το φαινόμενο
άρνησης σημαντικής μερίδας χρηστών να πληρώσουν
το αντίτιμο σε αρκετούς σταθμούς διοδίων.
Σε περίπτωση μη καταβολής τέλους διέλευσης, ο
οδηγός θα θεωρείται φοροφυγάς και εκτός από την
κλήση θα υπόκειται στους νόμους περί φοροδιαφυγής
με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Η αρχή θα γίνει στην Εγνατία Οδό, όπου θα καθιε-
ρωθεί από τις αρχές του 2011 το σύστημα της βινιέτας
(χρονοχρέωσης) για τη χρήση τμημάτων του οδικού
αυτού άξονα. Σύμφωνα με τον υπουργό, θα τοποθε-
τηθούν κάμερες στην Εγνατία που θα καταγράφουν
τον αριθμό πινακίδας των διερχόμενων οχημάτων και
θα ελέγχεται εάν έχει πληρώσει ή όχι διόδια ο οδηγός,
όταν χρησιμοποιεί το σύστημα της βινιέτας. Η πληρωμή
της βινιέτας θα γίνεται είτε μέσω κινητού τηλεφώνου
στέλνοντας με μήνυμα τον αριθμό πινακίδας στη δι-
αχειριστική αρχή είτε με αγορά κάρτας από τράπεζες,
καταστήματα και σταθμούς διοδίων.
Παράλληλα, επιβάλλεται ένας ακόμη σταθμός διο-
δίων στον Πολύμυλο Κοζάνης, εκτός από το σταθμό
των Μαλγάρων στη Θεσσαλονίκη, και αυξάνονται τα
τέλη διέλευσης.
Η χρέωση θα είναι 2,8 ευρώ ανά σταθμό (3 λεπτά
το χιλιόμετρο) για τουλάχιστον ένα εξάμηνο και θα
αναπροσαρμοστεί στη συνέχεια. Στη χρονοχρέωση η
τιμή θα καθοριστεί στο εγγύς μέλλον και αναμένεται
να είναι μικρότερη από αυτή των διοδίων.
πηγη: ελευθερος τυπος
Αντιγράφω από newsit 16/7/2010
Δεν αποτελεί ποινικό αδίκημα η μη καταβολή αντιτίμου στα διόδια από τους οδηγούς, ούτε απαγορεύεται από τον
Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, εκτιμά το αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας (ΕΛ.ΑΣ.).
Κατά τη συνεδρίαση εκπροσώπων του υπουργείου Μεταφορών και του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. που έγινε σήμερα το πρωί, προέκυψε διαφωνία ως προς τον τρόπο αντιμετώπισης του ζητήματος των οδηγών που περνούν από τα διόδια χωρίς να πληρώνουν.
Οπως γράφουν ΤΑ ΝΕΑ, οι εκπρόσωποι του υπουργείου ζήτησαν από το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. να τοποθετήσει αστυνομικούς στα διόδια, έτσι ώστε σε περίπτωση που κάποιος οδηγός αρνηθεί να πληρώσει, οι άντρες της ΕΛ.ΑΣ. να καταγράφουν τα στοιχεία του και στη συνέχεια η κοινοπραξία διαχείρισης των διοδίων να προχωρά σε νομικές ενέργειες σε βάρος του οδηγού.
Οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. διαφώνησαν με το σκεπτικό αυτό λέγοντας ότι δεν υπάρχει κάποια διάταξη στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας σχετικά με τη μη καταβολή αντιτίμου και δεν υφίσταται ποινικό αδίκημα. Για το λόγο αυτό, το Αρχηγείο θεωρεί ότι οι υπάλληλοι των διοδίων πρέπει -εφόσον το επιθυμεί η κοινοπραξία- να κρατούν τα στοιχεία του οχήματος και, στη συνέχεια, να βρίσκουν μέσω του υπουργείου Μεταφορών σε ποιον ανήκει το Ι.Χ. και να ακολουθούνται οι προβλεπόμενες διαδικασίες.
Τελική απόφαση δεν ελήφθη και οι δυο πλευρές συμφώνησαν να ξανασυναντηθούν προκειμένου να επανεξετάσουν το ζήτημα.
Ακομα μπορειτε να ριξετε μια ματια και εδω:
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/201...6960.html#more
οπως κ παρακατω
http://www.ekpizo.gr/?nid=687
Γιώργο(Ionio), μπράβο, έγραψες ότι βαριομουν να πληκτρολογήσω...! Συμφωνώ απόλυτα.
s6_sot , με απόψεις σαν και τις δικές σου στηρίζονται για να μας γ@μ@νε οι έχοντες και κατέχοντες... (πολιτικοί και εργολάβοι)
Σκέψου λίγο παραπάνω πόσο μαζοχιστικό είναι αυτό που υποστηρίζεις. Γενικά, ΣΚΕΨΟΥ λίγο....
Επίσης, βρείτε άλλη κολο-χώρα όπου έχει τέλη κυκλοφορίας, τόσο ακριβή βενζίνη, τόσο ακριβά διόδια (με σχέση ευρώ ανα χλμ) και τέτοιους μισθούς(κατά κεφαλήν εισόδημα). [και δεν μιλώ για ΠΟΙΟΤΗΤΑ δρόμων!!]
??????????????????
Αγαπητέ μιτσε δεν καταλαβαίνω την επίθεση προς το μερος μου. Τι πάει να πει σκέψου:whatever:?? Μαζοχιστικο:tomato:?? Είπα την γνώμη μου και την τεκμηρίωσα σε σχέση με εσένα που δεν είπες τίποτα απολύτως... Σ αρέσει δεν σ αρέσει αυτά πιστεύω. Κάπου διάβασα ότι η Εγνατία έγινε με κοινοτικά κονδύλια. Η κατασκευή. Η συντήρηση όμως?? Αυτή την στιγμή ο δρόμος συντηρείται με δάνεια που παίρνει η Εγνατια Α.Ε. λόγω έλλειψης εσόδων. Συμφωνώ όμως στο ότι το αντίτιμο είναι μεγάλο. Γι' αυτό και από όπου μπορώ κάνω παράκαμψη. Δεν πηγαίνω στο κισε να το παίξω νταής στον υπάλληλο. Και επειδή προφανώς εσύ δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις θα στο πω λιανά. Συμφωνώ με τα διόδια σε δρόμους που έχουν τις προυποθέσεις να καλούνται αυτοκινητόδρομοι, διαφωνώ με τον συγκεκριμένο τρόπο αντίδρασης, διαφωνώ με το ύψος του αντιτίμου. Γκέγκε μιτσε?
mitsos ειμαι Ισπανια τωρα και ακου τιμες διωδιων
Μαδριτη - Τολεδο 9 ευρω πηγαινε και 9 ελα αποσταση 70χλμ
Μαδριτη - Σαραγοσα 24 ευρω στο πηγαινε και 24 ευρω επιστροφη αποσταση 370χλμ
Σαραγοσα - Βαρκελωνη 24 ευρω στο πηγαινε και 24 ευρω επιστροφη αποσταση 370χλμ
Τωρα για την Βενζινη 1.16 μεχρι 1.18 σε ολες τις παραπανω περιοχες.Μην ξεχασω ομως οτι εαν θες να βαλεις αερα στα λαστιχα η νερο στο αμαξι 1 ευρω και εχεις χρονο 5 λεπτα να το κανεις!
Η εθνικη οδος 2 λωριδες η καθε κατευθυνση,καθε 15χλμ παρκινγκ και οριο 120 χλμ.Ασφαλτος μετρια ποιοτητα!
Επισης το νερο εδω ειναι πιο ακριβο απο την βενζινη!
Το μικρο μπουκαλι απο 1.20 εως 2,60 και το μεγαλο απο 2 και μεχρι οτι τους καπνισει!Πιο πολλα χαλασα για νερα παρα για Καυσιμα!!!
Οι δρομοι τους
+1 στον Γιάννη (Soul). ΣΕ ΟΛΑ! :)
Ανκόνα με σύνορα με νότια Γαλλία (πηγαίνοντας για Νίκαια), είναι περίπου 600χλμ και διόδια 46 Ευρώ. Η Αθήνα είναι 500χλμ και διόδια λίγο κάτω από 20 Ευρώ.
46 / 600 = 0,076 Ευρώ / χλμ
20 / 500 = 0,040 Ευρώ / χλμ
Είναι σχεδόν τα διπλάσια έξω. Κι ένα άσχετο. Μπουκαλάκι νερό, 330ml σε καφέ στη Γαλλία, 3,50 Ευρώ...
Εγώ να πω ότι τελευταία γίνεται μια κίνηση βελτίωσης των δρόμων. Αν ολοκληρωθούν και μπορέσουν να συντηρηθούν κιόλας, χαλάλι τους τα διόδια. Θα συμφωνήσω ότι παλιότερα ήθελες να πας Αθήνα, και αποχαιρετούσες τους δικούς σου φεύγοντας, μη γνωρίζοντας αν τους ξαναδείς ένα πράμα. Και ναι, τότε ήταν τζάμπα λεφτά. Τουλάχιστον τώρα, πολύ μεγάλα κομμάτια κι επικίνδυνα (λέγε με Μαλιακό πχ) έχουν αντικτατασταθεί με πολύ καλύτερα. Κι έχεις και μια Εγνατία Οδό, που σε πηγαίνει στην Ηγουμενίτσα σε 3 ώρες ΤΟ ΠΟΛΥ, με τα όρια του δρόμου.
Εγώ θα έλεγα ότι δεν πρέπει να είμαστε ισοπεδωτκοί. Γίνεται ένα βήμα βελτίωσης των δρόμων, ας το "στηρίξουμε" (θα πείτε, τόσο καιρό τι κάναμε?). Αν αποδειχθεί ότι οι δρόμοι σιγά σιγά διαλύονται και τα λεφτά πάνε μόνο στην τσέπη, τότε ας πάρουμε καμιά μπολντόζα να τα γκρεμίσουμε τα διόδια... :)
Καταρχήν οι δρόμοι φτιάχτηκαν με συνχρηματοδότηση της Ε.Ε....
Αυτό που ξέρω και αναφέρομαι στην ΠΑΘΕ και στην Εγνατία σε μερικά κομμάτια, ότι επιτέλους γίνεται σωστή συντήρηση
έχουν μπει τουαλέτες και τηλέφωνα στα Parking
υπάρχει συνεχής επιτήρηση του δρόμου (δοκιμάστε να παρκάρετε δεξιά καταμεσής στην λωρίδα επιτάχυνσης και μέσα σε 3 λεπτά θα έρθει άνθρωπος να σας ρωτήσει αν είναι όλα καλά)
οι λακούβες εξαφανίστηκαν
το πέταλο του Μαλιακού τελειώνει
μπήκε διαχωριστικό στηθαίο στην ευθεία της Θήβας
στρώνονται συνέχεια νέοι ασφαλτοτάπητες,
περνάω από την Μαλακάσα και δεν μου φεύγουν τα σφραγίσματα
αλλάζει η χάραξη στις 2 φονικές στροφές στην Υλίκη.
Αξίζει για εμένα να τα πληρώσω, γιατί επιτέλους έχω ένα δρόμο που ανταποκρίνεται στα Ευρωπαϊκά standards και θεωρώ ξεκάθαρα εξυπνάδα το να το παίζεις ιστορία, πιθανώς υποκινούμενος και από κάποιον άλλο έξυπνο.
Αυτό αγαπητέ Μήτσε είναι ένα άλλο ιδίωμα των Ελλήνων. Να παρασυρόμαστε από λαϊκισμούς και σοφιστείες.
Στην Αθηνών Πατρών απεναντίας πρέπει να με πληρώνουν για να περνάω.
υγ, Μιλάνο Βενετία 16€ - 240χλμ μόνο πήγαινε και να μην μιλήσουμε για την coca cola στην Γαλλία. :)
Και με έναν Ιρλανδό που μιλούσα τις προάλλες, 20 ευρώ για 50 χλμ...
Το θέμα είναι άλλο... προχθές συγκέντρωνα τις αποδείξεις μου για το έτος 2010 και διαπίστωσα ότι με ΟΛΑ μου τα ταξίδια που έκανα στην Ε.Ο. πλήρωσα συνολικά 212 ευρώ σε διόδια...
Όλες οι αποδείξεις των καυσίμων που έχω βάλει, ξεπερνάνε τα 1200 ευρώ.
Περισσότερο με καίνε τα καύσιμα παρά τα διόδια.
Πριν 15 μέρες έβαλα βενζίνη ΄στην Αθήνα για να επιστρέψω και γέμισα με 90 ευρώ! Έλεος!
Μπράβο, ρε παιδιά που θεωρείται επίτευγμα το 2010, να έχουμε τους δρόμους που έχουμε!!!
Και αναφέρομαι περισσότερο στην εταιρεία "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίο", στην αμαρτωλή αυτή εταιρεία του Μπόμπολα.
Η οποια απαιτει την προ-εισπραξη διοδιων για δρομους που ΘΑ κατασκευασει!
Μόλις πηρανε τον σταθμο των Τεμπων εβαλαν αντιτιμο και στις 2 λωριδες κατευθυνσης, (χωρις να βάλουν μπάρα) για δρόμο ΘΑ που κατασκευαζοταν. Επειδη υπηρχαν αντιδρασεις, κυριως απο Ευρωπαιους, μετεφεραν τον σταθμο λιγα χλμ παρακατω (με μπαρες κανονικα πλεον), αλλα αυξανοντας κατα λιγο το αντιτιμο.... (και αλλα πολλα παρομοια...)
Το κομματι Ηγουμενίτσα-Αλεξανδρούπολη, οπως ξερετε επειδη ηταν δυσκολο(ειχε πολλα βουνα) και αρα ασυμφορο και ακριβο, δεν το ανελαβε καμια ελληνικη ιδιωτικη εταιρεια μονη της. Έτσι δώθηκε στη κρατικη "Εγνατια ΑΕ" η οποια με συγχρηματοδοτηση της ΕΕ τελειωσε ενα έργο με τεραστιες χαραδρογεφυρες και πολλα χιλιομετρα τουνελ.
Μη θεωρειτε τυχαιο, οτι τα Τεμπη δεν εχουν τελειωσει ακομα. Καθυστερουν επειδη οι ιδιωτες προσπαθουν να την κατασκευασουν με οσο γινεται μικροτερο κοστος. Και αφου δεν τους πιεζει ουσιαστικα κανεις, και εισπρατουν και τα αντιτιμα των διοδιων καθημερινα, γιατι να βιαστούν!
Επίσης, τα τελη κυκλοφοριας γιατι τα πληρωνουμε? Που πανε? Οι δημοι περνουν αλλα χρηματα για τους δρομους εντος πολεων, στις εθνικες εχουμε διοδια, αρα που πανε?
Και επειδη τα διοδια ειναι στην Ελλάδα, με την κατασταση που ειμαστε, η τιμη των διοδιων ας κριθει με βαση αυτο που αναφερω :
τέλη κυκλοφορίας / τιμή βενζίνης / διόδια(με σχέση ευρώ ανα χλμ) / ελληνικοι μισθοί
(Ισπανία η βενζινη 1,16 λέει ο Γιάννης... τεραστια διαφορα νομιζω...)
Mitsos ανοίγεις μεγάλη κουβέντα....
Στο θέμα μας, εγώ λέω συγκεκριμένα παραδείγματα..Τα διαχωρίζω από Ε.Ο. που έχουν αφεθεί και εκεί πληρώνουμε νταβατζιλίκι..
Αλλά αν θέλεις να το πλατιάσουμε, να αναφέρω όταν είχαμε την φθηνότερη βενζίνη στην Ε.Ε. εμείς τα ρίχναμε σε σπίτια, μπουζούκια, τζιπ τέρατα και ακριβά αυτοκίνητα. Γιαυτό άστο, ο Έλληνας είναι περίεργη φάρα. Δεν έχει πρόβλημα να πληρώνει, αλλά να πληρώνει μόνο για την προσωπική του καλοπέραση και όπου αυτός γουστάρει. Γιαυτό φτάσαμε και εδώ που φτάσαμε.
Ο άλλος πήγε πήρε sciroco 30k+€ και κλαίγεται για τα διόδια.....
Τα τέλη κυκλοφορίας φέτος θα πάνε να καλύψουν τον προυπολογισμό για να μην μας κάνει ντα το ΔΝΤ. Ότι να 'ναι..
Επειδή πιστεύω ότι η συζήτηση αυτή δεν μπορεί να γίνει σωστά μέσω ενώς φόρουμ, αλλά μόνο από κοντά, να σχολιάσω μόνο μερικά σημεία και νομίζω μετά ότι ο καθένας που θα διαβάσει όλα τα posts, μπορεί να σχηματίσει ότι άποψη θέλει.
Να μην συγκρίνουμε την κρατική κατασκευή Εγνατίας με την ιδιωτική κατασκευή των Τεμπών, γιατί η Εγνατία θα έπρεπε να είχε τελειώσει πριν 10 χρόνια (με τα λεφτά που φάγανε θα είχαμε κάνει άλλες 3 Εγνατίες Οδούς) και οι ιδιώτες στα Τέμπη ανέλαβαν τα διόδια και την οδό πριν 1-2 χρόνια...
Επίσης αν το θεωρούμε επίτευγμα ότι το 2010 έχουμε δρόμους "σωστούς", τότε ή εμείς μόλις κατεβήκαμε από το βουνό, ή εσύ ζούσες στην Γερμανία και ήρθες στην Ελλάδα πριν λίγο καιρό. Μόνο οι δρόμοι μας είναι 50 χρόνια πίσω από των Ευρωπαίων? Σήμερα ήμουν στα κεντρικά της ΔΕΗ, και όταν ζήτησα να βρούμε έναν φάκελο που υπέβαλα πριν 2 μήνες, πήγαμε σε ένα δωμάτιο με κουτιά από 6αδες εμφιαλωμένου νερού, τα οποία ήταν γεμάτα φακέλους, και με ρώτησε η υπάλληλος "μήπως θυμάστε τι φάκελος ήταν? Κλασέρ, με λαστιχάκια, μήπως και τι χρώμα??".... !!!!!!!!!! Και ψάχναμε να βρούμε τον φάκελο με κρητήρια τι χρώμα θυμόμουν ότι είχα πάρει από το βιβλιοπωλείο. Και μας κάνει εντύπωση που το 2010 καταφέραμε να έχουμε μια "σωστή" Εθνική Οδό?
Επίσης, να πω ότι τέλη κυκλοφορίας πληρώνουμε και για χιλλιάδες άλλα χλμ οδικού δικτύου, δεν είναι μόνο για την Εθνική οδό. Ναι, όλα έχουν το κακό τους το χάλι δεν διαφωνώ.
Όσο για το κόστος της ζωής εδώ κι έξω, σε σχέση το εισόδημα κλπ, μην ακούτε τι λέει ο Ευαγγελάτος και τα παπαγαλλάκια των TV που θέλουν να ονομάζονται δημοσιογράφοι. Πηγαίνεται ένα ταξίδι έξω, να καθήστε αρκετές ημέρες, να δείτε τι γίνεται. Θα πάθετε εγκεφαλικό με τις τιμές! Να ακούσετε για ενοίκια σπιτιών, και να πρέπει να δουλεύει κανείς 2 μήνες για να πληρώσει τον έναν... Ναι, ο άγγλος παίρνει 2 και 2,5 χιλιάδες λίρες το μήνα, αλλά για ένα πολύ μέτριο σπίτι, πληρώνει 1.200 με 1.500 λίρες ενοίκιο... Δείτε πόσο κοστίζει μια μερίδα φαγητό, ένα ποτό, ένα εισητήριο λεωφορείου ή μετρό...
Έχουν φάει όλοι οι πολιτικοί αλλά και υψηλόβαθμοι δημόσιοι υπάλληλοι ΤΡΕΛΑ λεφτά. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσουμε να πληρώνουμε, αλλά να τους βγάλουμε από το προσκήνιο. Γιατί εμείς τους συντηρούμε εκεί. Μόνο τα διόδια θεωρείτε άδικα??? Οι φόροι? Το 23% ΦΠΑ? Τα υπερβολικά παράβολα για το τίποτα??? Εκεί γιατί τα πληρώνουν όλοι και δεν ξεσηκώνονται?...
Πολλά είπα. Δεν θα το συνεχίσω γιατί είμαι σίγουρος ότι και ο mitsos θα έχει πολλά αντεπιχειρήματα να γράψει, κι εγώ μετά θα έχω πολλά πάλι να γράψω, και πάει λέγοντας. Καλό είναι όμως που ακούγονται και οι 2 απόψεις...
Γαλλιες και Ιρλανδιες δεν μπορουν να συγκριθουν με Ελλαδισταν ρε παιδια, δειτε ποσο ειναι ο βασικος μισθος στην Γαλλια και στην Ιρλανδια και μετα πειτε μου αν θα σας ενοιαζε αν πληρωνατε τα διπλα διοδια σε σχεση με την Ελλαδα.
Εγω δεν θα ξαναγκρινιαξω για τα διοδια αν μπει ΕΣΤΩ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ για την κατασταση που εχει βρεθει η χωρα,και μαζι με τον πολιτικο να μπει ΕΝΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΟΛΛΕΟΔΟΜΙΑΣ, ΕΝΑΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΣΔΟΕ για τις περιουσιες που εχουν κανει με 2 χιλιαρικα μισθο το μηνα...
Ουστ αληταραδες!!!
Η Ε.Ο. είχε ως μόνο πόρο τα κονδύλια του ΥΠΕΧΩΔΕ τα οποία κάθε χρόνο ψαλιδιζόντουσαν!!
Επίσης βγήκε κατά κάτι λίγους μήνες εκτός αρχικού σχεδίου και κατά 60 χιλιόμετρα πιο μικρή λόγω νέων χαράξεων.
Αυτή τη στιγμή που δεν χρηματοδοτείται από το κράτος περιμένει από τα 2,8 του Πολύμυλου να επιβιώσει τα τμήματά της συντήρησης και επίβλεψης.
Επίσης έχουν αναλάβει και την επίβλεψη πολλών έργων όπως πχ Τέμπη και οι επισημάνσεις τους πάνε στον κάδο ανακύκλωσης λόγω των εταιριών που έχουν αναλάβει το έργο...
Βέβαια όπως κάθε μεγάλη δημόσια Α.Ε. ιδιωτικού δικαίου έχει και ένα Δ.Σ. που φυτεύεται από πιο ψηλά και κάνει ό,τι λίγο ή πολύ γνωρίζουμε.
Ο ιδρυτής της πάντως (Λαμπρόπουλος) μέχρι και την στιγμή που έληξε η σύμβασή του, την είχε πρότυπο υποδομών, τεχνογνωσίας κλπ κλπ...
Συμφωνω Μαζι σου και παραθετω...
http://www.lakonikos.gr/upload_files...__________.jpg
Hμερομηνία : 12-02-10http://wk.kathimerini.gr/kathnews/images/dot_clear.gifΚαθίζηση στην εθνική οδό Τρίπολης – Σπάρτης
Από χθες στις 11.30 το βράδυ η κυκλοφορία των οχημάτων στην εθνική οδό Τρίπολης - Σπάρτης διεξάγεται από το παλαιό τμήμα μέσω του χωριού Βουτιάνων γιατί στο νέο τμήμα του δρόμου υπέστη καθίζηση στην 5η χιλιομετρική θέση και χρειάζεται άμεσα επισκευή.
Να σημειώσουμε ότι πρόκειται για ένα καινούργιο δρόμο που παραδόθηκε πριν από ένα περίπου μήνα και συντόμευε κατά πολύ την απόσταση μεταξύ Τρίπολης - Σπάρτης.
Σοβαρή κατολίσθηση υπάρχει και στο 40ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Καλαμάτας - Σπάρτης και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή από τους οδηγούς γιατί είναι κλειστό το ένα ρεύμα κυκλοφορίας από πέτρες και χώματα.
Τέλος κατολίσθηση σημειώθηκε και στον πεζόδρομο της Αρβανιτιάς στο Ναύπλιο πριν από λίγες ημέρες.
Κλιμάκιο του ΙΓΜΕ επισκέφθηκε το σημείο της κατολίσθησης και σε δηλώσεις που έκαναν στον τοπικό Τύπο ανέφεραν ότι η κατολίσθηση είναι σοβαρή και υπάρχει κίνδυνος, αφού τόνοι βράχων είναι έτοιμοι να αποκολληθούν.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Το ερωτημα βεβαια που ευλογως μας ερχεται στο μυαλο ειναι... Μα μονο εμεις ειμαστε ισοπεδωτικοι? Δηλαδη αυτοι που παιρνουν τα τριπλασια πολλες φορες (Με την Ανοχη του κρατους και τις εκαστοτε Μιζες) να φτιαξουν ενα δρομο σωστών προδιαγραφών και μετα αυτος ο δρομος διαλυεται δεν ισοπεδωνουν την νοημοσυνη μας? Γιατι εγω να πληρωνω για καποιον που με κοροιδευει? Και φωνες που θα πουνε, "μα τι φταιει ο εργολαβος αν εβρεχε τοσο πολυ" να εισαστε σιγουροι οτι θα υπαρξουν... Αλλα κανενας δεν θα πει οτι δρομος φτιαχτηκε καπως ετσι.....>
http://sofistis.files.wordpress.com/...ko-dimosio.jpg
Ποτε δεν εχω περασει απο Αττικη Οδο ή απο την Γεφυρα Ριου-Αντιριου και να μην εχω πληρωσει διοδια...
Αυτα τα εργα Μαλιστα...
Να τα Πληρωσω και να τα χιλιοπληρωσω... Αξιζουν σαν εργα και καταδικασταιοι ειναι ολοι αυτοι που σε αναλογα εργα δεν πληρωνουν.
Μιλατε για πεταλο Μαλιακου Καποιοι... Αναρωτηθηκατε ποτε Γιατι φτιαχτηκε ο Δρομος? Επρεπε να θυσιαστουν τοσες ψυχες εκει για σταματησουν καποιοια λαμογια να τρωνε και φτιαξουν ενα δρομο επιτελους. ( http://www.tovima.gr/default.asp?pid...&dt=17/07/2005 )
Αλλοι Μιλησατε για τα Τεμπη... Μα καλα εχετε σκεφτει οτι αν δεν υπηρχαν συγκυριες και μαλιστα ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΕΣ τιποτα απο αυτα δεν θα ειχε γινει? ( http://hamomilaki.blogspot.com/2009/02/2003-21.html ) ( http://news.pathfinder.gr/photoscope/vids/12082.html )
Μιλατε επισης μερικοι (και καλα κανετε) που χρησιμοποιειται την Εθνικη Οδο "Αθηνας-Θεσσαλονικης" λεγοντας οτι καποια εχουν εργα εχουν τελειωσει και διοδια ας υπαρχουν...
Μα μπορω να σας πληροφορησω οτι και πριν 20 χρονια αυτη η Εθνικη Οδος ηταν 10 φορες καλυτερη απο την Εθνικη Οδο Κορινθου-Πατρών-Πυργου του σημερα.
Ρωτω Λοιπον. Εχει κανενας σκεφτει τοσα χρονια για πιο λογο πληρωνα διοδια εκει? Και γιατι ακομα να πληρωνω? Να σας πω μερικα ...
1) Για την Πανευρωπαικη μας ξεφτιλα στον κομβο Κορινθου-Τριπολης...
2) Για το 60% του δρομου χωρις καν ενδιαμεσες Προστατευτικες Μπαρες
3) Για την παντελως - Μηδενικη Υποστηριξη της εταιρειας εκμεταλευσης διοδιών σε ατυχημα η δυστηχημα.
Και αλλα πολλα που θα παρει πολυ ωρα να τα αναφερω...
Συμφωνω επαυξανω Με τα λεγομενα του Jason...
Αλλωστε και ο γνωστος σε ολους μας βουλευτης Αρης Σταθακης εχει κανει την κινηση του... http://news247.gr/ellada/article84803.ece
Τα δικα μας σχολια περισσευουν.
Επειδή λίγο τα έχω μπερδέψει. Τελικά όσοι δεν πληρώνουν τα διόδια, τα θεωρούν άδικα ή παράνομα? Γιατί το ότι "εμείς πληρώνουμε αλλά οι δρόμοι δεν γίνονται" μου ακούγεται περισσότερο για άδικο (και συμφωνώ) αλλά δεν είναι και η μόνη αδικία που συμβαίνει στην Ελλάδα. Αν είναι παράνομα, τότε να συμφωνήσω μαζί σας, αλλά αν μπορούσε κάποιος με 2 λόγια να μου δώσει να καταλάβω, γιατί ειλικρινά, το έχω ακούσει πολλές φορές το θέμα "δεν πληρώνω" αλλά ποτέ μου δεν άκουσα (και δεν ξέρω) το γιατί είναι παράνομα.
Γιατί φαντάζομαι ότι δεν ξύπνησε μια μέρα ένας ιδιώτης και είπε θα στήσω 5 γκισέ και θα κόβω διόδια σε όποιον περνάει. Προφανώς με την άδεια του κράτους το κάνει. Και φαντάζομαι και το κράτος, δεν το κάνει αυθέρετα (άσχετα αν τα λεφτά πάνε σε τσέπες και όχι σε έργα)...
διοδια επιτρεπονται ΜΟΝΟ σε δρομο που εχει χαρακτηριστει αυτοκινητοδρομος.
για να χαρακτηριστει ενας δρομος "αυτοκινητοδρομος" θα πρεπει να διαθετει τουλαχιστον 3 λωριδες κυκλοφοριας ανα κατευθυνση, διαχωριστικο στηθαιο και (αν θυμαμαι καλα) να μην εχει ισοπεδες διαβασεις με φωτεινους σηματοδοτες.
προφανως λοιπον η κορινθου-πατρων ΔΕΝ αποτελει αυτοκινητοδρομο, και αρα τα διοδια σε αυτο το κομματι ειναι παρανομα.
εγω προσωπικα δεν εχω αντιρρηση να πληρωνω διοδια σε δρομους οπου πραγματικα "γινεται δουλεια".
μου τη δινει να πληρωνω προκαταβολικα για κατι που ΘΑ γινει. δεν με ενοχλει η αυτοχρηματοδοτηση των εργων, εξαλλου στην χωρα μας δεν μπορουν να βρεθουν ευκολα κεφαλαια για τετοια εργα. αλλα να πληρωνω νταβατζιλικι, και μαλιστα παρανομο, για τον δρομο-σκοτωστρα κορινθου-πατρων το θεωρω καθαρη κλεψια.
Τη βδομαδα που μας περασε πηγαινοερχομουν Θεσσαλονικη - Αθηνα με το φορτηγο και μπορω να πω οτι βαρεθηκα να πληρωνω διοδια και οτι οπως λεει και ο dimos47ki7 παραπανω, ουτε ο δρομος απο τη Θεσσαλονικη μεχρι την Αθηνα αποτελει αυτοκινητοδρομο σε ολο το μηκος του καθως αλλου εχει 2 λωριδες, αλλου 3 και αλλου μονο μια! (βλεπε Στυλιδα)
Ακομα αρκετες φορες την ωρα που εγω πληρωνα τα διοδια, εβλεπα διπλα να κατεβαινουν οδηγοι απο τα αυτοκινητα τους και να σηκωνουν με τα χερια τις μπαρες, να ξαναμπαινουν στα αυτοκινητα και να φευγουν κυριοι.
Δείτε και αυτό το δημοσίευμα από την "Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας" :
Διόδια ή εταιρίες αφαίμαξης ;
«Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας).
Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.
Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 ευρώ για όλο τον χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας.
Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ τον χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.
Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 ευρώ μόνο για αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 ευρώ καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!
Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια!
Αυτό, το τελευταίο, δεν το είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς, βέβαια, τους εξηγήσαμε, πως… απλώς ''ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ”».
Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας
καλα ολα αυτα που γραφουμε και λεμε μεταξη μας,αλλα καποια στιγμη θα πρεπει με καποιον τροπο πιστευω να αντιδρασουμε σε αυτα που ζουμε καθημερινα και επι πολλα ετη.Τοσα χρονια πληρωνουμε αμμεσους και εμμεσους φορους,τελη κυκλοφοριας,διοδια κλπ κλπ και εχουμε φτασει στο σημειο να παρακαλαμε να μας δωσουν δανειο για να μην φαλιρισουμε να αυξανονται ολα τα παραπανω και να πληρωνουμε τη βενζινη 1,50 euro.Μηπως στο τελος μας πουνε Μ*(&%&(*ες?που πανε ολα αυτα τα λεφτα?Εγω σαν πολιτης αυτης της χωρας νοιωθω ντροπη πρωτα για τον εαυτο μου και μετα για αυτους που μας διοικουν.Κι επειδη εχει τυχει να δουλεψω με εταιρια που αναλαμβανει δημοσια εργα,εχω δει αισχοι...για παραδειγμα εχει τυχει να δω αγορα υδραβλικων σωληνων οι οποιες χαρακτιριζονταν απο το χρωμα της ταινιας που ειχαν εξωτερικα,το αφεντικο εβαζε τους υπαλληλους του να αλλαξουν τις ταινιες και τις χρεωνε ως τις καλητερης ποιοτητας...Να που πανε τα λεφτα του κοσμακι τοσα χρονια,τα τρωνε τα λαμογια αφεντικα και οχι μονο...Οταν σταματησουμε να τους ταιζουμε με χρησα κουταλια,θεωρω οτι θα σταματησουν να μας κλεβουν.
Αλλα ο Ελληνας πρεπει να φτασει στο αμην για να αντιδρασει.οσο εχει να φαει,να παει για ενα καφε,ποτο,μπουζουκια,κλαμπ...ειναι ολα μια χαρα.
καθε κριτικη δεκτη οπως και η καθε αποψη