Να τι γινετε σε ενα αμαξι οταν χτυπησε με 193 χλμ η πως γινεται ενα αμαξι που παει με 100 και χτυπησει αμαξι μετωπικα με αλλο που πηγαινει με 100.
Printable View
Να τι γινετε σε ενα αμαξι οταν χτυπησε με 193 χλμ η πως γινεται ενα αμαξι που παει με 100 και χτυπησει αμαξι μετωπικα με αλλο που πηγαινει με 100.
Φοβερο βιντεο ενταξει τα λογια ειναι περιττα.................
Εντελώς ανατριχιαστικό... Σε διαπερνάει ένα ρεύμα όταν το βλέπεις...
Βέβαια για να γίνει ακριβώς αυτό με δυο αυτοκίνητα με 100 χλμ το καθένα φίλε Stilate θα πρέπει να είναι εντελώς ευθυγραμμισμένα και να είναι τα ίδια, ώστε να μην "καβαλήσει" το ένα το άλλο πχ λόγω ύψους. Αλλά και πάλι δεν θα μείνει τίποτα βέβαια...
ολοι μας τρεχουμε και πολυ επικίνδυνα καποιες φορες αλλα οδηγος εχει παντα την ευθηνη του αποτελεσματος και οχι ο κατασκευαστης .
ομως πιστευω οτι ολοι μας θα θελαμε να ειμαστε μεσα στο focus που αν ηταν τουρμπο με 500 +αλογα και επιταχυνε με τρελους ρυθμους αλλα κανεις δεν θα ηθελε να ειναι μεσα σε αυτο τη στιγμη της συγκρουσης .
μηπως αν το τεστ αυτο γινοτανε με ενα stilo θα ειχε διαφορετικο αποτελεσμα ?
οτι και να εχουμε καλο ειναι να εχουμε ποιο συχνα το ποδι μας στο φρενο και μπορει να πουνε τα παιδια που με ξερουνε οτι ''ποιος μηλαει τωρα?''
ομως οταν καποιος που εχει κινηθει στα ορια και πολλες φορες τα εχει ξεπερασει ισως μπορει να παρουσιασει με πολυ πιστικοτερο τροπο το ποσο επικινδηνο ειναι το γκαζι
σε ολους αρεσει αλλα να το παταμε εκει που κρινουμε οτι υπαρχει πανω απο 90% ασφαλεια.
ο καθενας μας ας το σκεφτει .
και οποιος θελει να μετρηθει με ενα Abarth ας μην το σκεφτει.
Πιστεψέ με 200χλμ που την έπεξε το focus δε θα ήθελες να σαι σε κανένα αυτοκίνητο...το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο.Αν ακούσεις τι λέει ο παρουσιαστής μιλάει για 42g!!!:wall:
δεν λέω οτι θα γινόταν μικρότερη ζημιά,αλλα οταν δυο αυτοκίνητα συγκρούονται μεταξύ τους μετωπικά,δεν ειναι ακριβώς το ιδιο με το οπλισμένο μπετό,γιατι ενα μερος τις σύγκρουσης απορροφάτε και απο τα δυο,ενώ εδώ το μπετό δεν απορροφά τίποτα,γι αυτο και στα κρας τεστς χρησιμοποιούν κατασκευές που απορροφούν μέρος της σύγκρουσης σαν ενα αυτοκίνητο και οχι απλά ενα τοίχο απο μπετό.
Να κάτι πιο "ρεαλιστικό"
http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ
Και κάτι για τους χαμηλωμένους.
Crash test με 2 ίδια οχήματα, αλλά το ένα χαμηλωμένο...
http://www.youtube.com/watch?v=zbKtuRMJrsg&feature=fvwrel
mixali τα ncap αν δεν κανω λαθος κανουνε crash test το πολυ με 70 χλμ kai 64 xlm κανει το adac
παιδες και να μην ειναι στο καλυτερο σεναριο και τρακαρει πχ στο πλαι μπροστα με το αλλο ειναι απιστευο ομως σε μια ταχυτυτα 100 χλμ που κανουνε ολοι μας τι μπορει να παθεις. Η χαζομαρα ειναι οτι τα crash test πρεπει να γινονται σε πιο αντιπροσωπευτικες ταχυτητες του δρομου πχ 100 και οχι 60-70 χλμ.
Ειναι τρομερο!!!! Σε καποια στιγμη λεει οτι κανεις δεν θα ζουσε μετα απο αυτο το τρακαρισμα. Οι αεροσακοι δεν θα προστατευαν καθολου.
καλα ειναι γνωστο οτι οι αεροσακοι μετα τα 120 δυσκολα σε σωζουνε. και στο πρωτο βιντεο μιλαγανε για δυναμεις 400 G