-
Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Στην εξαγορά της εμβληματικής ιταλικής βιομηχανίας ελαστικών -και πέμπτης στον κόσμο- θα προχωρήσει η κινεζική ChemChina.
Οι όροι για την εξαγορά της Pirelli από την China National Chemical Corp. συμφωνήθηκαν την Κυριακή 22 Μαρτίου και σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά η κινεζική εταιρεία αποτιμά την ιταλική βιομηχανία ελαστικών σε 7,1 δισ. ευρώ.
Βάσει των όρων της πρότασης, η ChemChina θα καταβάλει αρχικά 1,8 δισ. ευρώ για την εξαγορά του 26% της Pirelli που κατέχει η Camfin, το επενδυτικό όχημα που ελέγχεται από το διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρο της Pirelli, Marco Tronchetti Provera.
Στη συνέχεια θα καταθέσει πρόταση για την εξαγορά των υπόλοιπων μετοχών, έναντι περίπου 15 ευρώ ανά μετοχή, λίγο χαμηλότερα από το κλείσιμο της Παρασκευής 20/3/2015 στα 15,23 ευρώ.
Αν η συμφωνία ευοδωθεί, η Κίνα μέσω της κρατικής ChemChina θα αποκτήσει πρόσβασηhttp://cdncache-a.akamaihd.net/items...rrow-10x10.png σε τεχνογνωσία για την κατασκευή υψηλής τεχνολογίας ελαστικών τα οποία θα μπορούν πλέον να πωλούνται με υψηλότερα περιθώρια κέρδους, ενώ η Pirelli από την πλευρά της, θα έχει καλύτερη πρόσβαση στην τεράστια κινεζική αγορά, αποκτώντας μια καλύτερη θέση έναντι του ισχυρότερου ανταγωνισμού -Michelin και Continental- που προσβλέπουν επίσης στην ασιατική αγορά.
«Η συνεργασία με ένα παγκόσμιο παίκτη όπως η ChemChina, με τις θυγατρικές της αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για την Pirelli», αναφέρει ο Marco Tronchetti Provera, επικεφαλής και μεταξύ των ιδιοκτητών της Pirelli ο οποίος, υπό την ισχύ της συμφωνίας, θα διατηρήσει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου με την ChemChina, ωστόσο, να διορίζει «τον δικό της» πρόεδρο.
«Είμαστε ευτυχείς που έχουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμεμε τον Tronchetti και την ομάδα του, δημιουργώντας από κοινού μια νέα οντότητα παγκοσμίου κύρους με ηγετική θέση στην αγορά ελαστικών», αναφέρεται στην ανακοίνωση της ChemChina.
H ChemChina θα πραγματοποιήσει τη συμφωνία μέσω της θυγατρικής της China National Tire & Rubber Co. και, αν δεν υπάρξει κάποιο κώλυμα σε επίπεδο εγκρίσεων από την πλευρά των αρμόδιων κινεζικών αρχών, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί ως το καλοκαίρι του 2015. Τα έσοδα της κινεζικής εταιρείας το 2013 ανήλθαν σε περίπου 36 δισεκατομμύρια ευρώ σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της.
Σε ό,τι αφορά την Pirelli, τα έσοδα της για το 2014 ανήλθαν σε έξι δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ τα κέρδη της διαμροφώθηκαν σε 838 εκ. ευρώ.
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Μερικοί θα το θεωρήσουν κακό το παραπάνω... Προσωπικά το θεωρώ καλό βήμα! Οι Κινέζοι εξελίσσονται με τρελούς ρυθμούς και μ'αρέσει.
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
ξέρει ο teo από Κινέζους :D
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Οι καλύτεροί μου φίλοι!! :bleh:
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Οταν πηρα το αμαξι παντως ειχε πανω pirelli απο το εργοστασιο. Το λαστιχο μεσα σε ενα χρονο γλυστρουσε επικινδυνα! Ειτε ξεκινουσα απο σταση , ειτε πατουσα φρενο και ολα αυτα σε στεγνο δρομο!!!
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Από Pirelli δεν έχω εμπειρία φίλε, αλλά σε εμπιστεύομαι! Χαχαχα!
Εγώ απ την άλλη, μετά από 1μισι χρόνο με κινέζικα ελαστικά, έχω να πω πως είναι ότι καλύτερο έχω φορέσει ποτέ. Αν προσθέσουμε και τη σχέση τιμής-απόδοσης τότε πάμε πάνω απ το 100%.
ΥΓ:
Το stilo μου εργοστασιακά είχε Firestone πάντως (κρίνοντας απ τη ρεζέρβα)!
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Ρεζερβα δεν ξερω τι εχω!!!
φιλε μπορει να ηταν ξεχασμενα σε μια αποθηκη τα εργοστασιακα μου αλλα pirelli δεν προκειται να βαλω στο αμαξι ακομα και δωρο να με τα κανεις!
Παντως το θεμα ελαστικου ειναι καθαρα προσωπικου γουστου και τροπου οδηγησης!
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Όντως, είναι σαν το φαγητό! Πάντως μερικά πράγματα, όπως το γλίστρημα που αναφέρεις, παραμένουν αντικειμενικά.
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Πράγματι Firestone φορούσε από το εργοστάσιο κατασκευής.
Εξαιρετικά λάστιχα και μετάνιωσα πολύ που δεν τα ξαναέβαλα. Με διαφορά καλύτερα, κατά την άποψή μου, από Continental & BFGoodrich που έβαλα αργότερα.
Τώρα είδα ότι τα έχει ένας ακριβώς απέναντι από το πάρκο Τρίτση στη Λ. Δημοκρατίας και σε λίγους μήνες θα τον επισκεφθώ...
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Ρε Κινέζος και ξερό ψωμί ότι καλύτερο έχω φορέσει και τώρα στη νέα αγάπη μόλις έρθει η ώρα Κινέζο θα βάλω . Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει . Μιλάμε πάντα για συντηρητική οδήγηση αλλά και λίγο παραπάνω που τα έχω ζορίσει μιλάμε για βεντούζα . Φορούσα τα ίδια με του Teo
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Εγω εχω βαλει κινεζικα χιονολαστιχα και μεχρι τωρα δεν εχω βαλει αλυσιδες οσο απατητο χιονι και αν ειχε και στο βρεγμενο ειδικα ειναι βεντουζα!
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Σοφοκλή ποια πιρελι φορουσες;
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Δεν μπορω να θυμηθω.. Θα κοιταξω σε πρωτες φωτο του αυτοκινητου να δω μηπως φαινεται!
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Ρωτάω γιατί είμαι κατά της γενίκευσης του στιλ "τα πιρέλι δεν είναι καλά" ή "τα γκουντγιαρ είναι". Εϊναι ανάλογα με το μοντέλο. Επίσης είμαι κατά των κινέζικων. Όταν αλλάζεις λάστιχο ότι και να βάλεις θα είναι καλύτερο από το τελειωμένο προηγούμενο. Το θέμα είναι πόσο θα κρατήσει και κατα πόσο θα είναι εκεί τη στιγμή που θα το χρειαστείς. Οπότε για εμένα μόνο επώνυμα δοκιμασμένα λάστιχα.
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Συμφωνώ με τον Σωτήρη στο πρώτο σκέλος. Είναι ανάλογα με τον τύπο ελαστικού, το μοντέλο καθώς και τη χρήση. Όπως επίσης δεν μπορείς να πεις πως τα κινέζικα είναι όλα καλά επειδή πέτυχα εγώ ένα καλό μοντέλο. Για την ακρίβεια μπορεί να είναι και το μοναδικό καλό.
Στο δεύτερο σκέλος, τα δικά μου τα πήρα στη μισή τιμή από τα επώνυμα, τα φοράω ενάμισι χρόνο χωρίς να έχω δει κάποιο κακό σημάδι ως τώρα(οπότε η μακροβιότητα μένει να αποδειχτεί) και 3 φορές ππου τα χρειάστηκα ήταν πραγματικά εκεί και με το παραπάνω (καλύτερα και από παλιότερα επώνυμα). Μόνο αρνητικό για μερικούς (όχι για μένα), ότι κάνουν θόρυβο στην κύλιση.
Πολ αυτός που λες στη δημοκρατίας έχει σίγουρα firestone, εκεί πηγαίνω κι εγώ για ότι χρειάζομαι και τον ξέρω. Αν πας εκεί τελικά, πες μου να του μιλήσω να σου κάνει και καμιά καλύτερη τιμή!
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Το λαστιχο ηταν το p zero.
Η μονη λογικη σκεψη που ηρθε στο μυαλο μου ειναι οτι τα λαστιχα μπορει να ηταν σε μια γωνια στο εργοστασιο, να μην συντηρηθηκαν σωστα και να φθαρθηκαν χωρις καν να γραψουν καποιο χιλιομετρο.
Οσο αφορα τα κινεζικα που λετε, φοραω maxxis το χειμωνα και μετα απο 8 χρονια με σωστη συντηρηση παντα τα λαστιχα παραμενουν βεντουζα σε χιονι και βρεγμενο! Ακομα και στο παγο δειχνουν οτι τα καταφερνουν καλα...
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Προσέξτε μόνο σε κανένα φρενάρισμα πανικού τα λάστιχα που λέτε μη κάνουν τον.."κινέζο"../..2 χρόνια ζωής τους και πολύ τούς είναι..
..Σόφο..Pirelli P Zero , απλά ΚΟΡΥΦΑΙΟ !!!!../..απορίας άξιον γιατί σου έκαναν αυτά που λές...
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Μα για αυτο λεω μηπως ηταν καποια 4αδα ξεχασμενη και οχι σωστα αποθηκευμενη...
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Σε φρενάρισμα πανικού φίλε jason ο κινέζος πρόσφατα έσωσε το Stilo μου από σίγουρο χτύπημα. Σε ένα χρόνο που θα είμαι στα 2μισι χρονάκια θα γράψω εμπεριστατωμένες εμπειρίες! :bleh:
Όντως τα P Zero είναι πολύ καλά. Τα φόραγε στο Fiesta ο αδερφός μου και μέχρι που παρέδωσαν ήταν υποδειγματικά.
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Το σίγουρο είναι ότι ο "κινέζος" τώρα που αγοράζει την Pirelli θα μάθει απο την δεδομένη και υψηλή τεχνολογία - τεχνογνωσία αυτής της εταιρείας../..μέχρι όμως να γίνει αυτό , λίγη προσοχή με τα made in ch..CE προιόντα , σίγουρα "κάνει καλό στην υγεία" !!!..
..κάνετε κλίκ και αν δεν ανοίγουν copy - paste στον γκούγκλη...
Το σήμα Ευρωπαϊκών Προδιαγραφών ''CE'' και... οι Κινέζοι ...
Metrographics - Το CE σε κινέζικα προϊόντα σημαίνει «China.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ ΣΗΜΑΤΑ CE ...
CE China Export (σήμανση) - Moto-Triti
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Σωστός, το είχα διαβάσει αυτό και ισχύει σε πολλά κινεζογκατζετακια που έχω!
Στα ελαστικά όμως αυτό δεν αντιγράφεται:
http://cdn.tirstatic.net/images/dyna...ime=1375197470
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Εγώ παντός προσωπικά δεν θα έλεγα ποτέ ότι έχω βρει το καλύτερο λάστιχο και το προτείνω ανεπιφύλακτα. Ο καθένας κάνει διαφορετική χρίση του αυτοκινήτου και οδηγεί σε διάφορα ιδεί εδάφους όπως άσφαλτο χώμα χαλικοδρομο κτλ. Άπλα από προσωπική εμπειρία και η άποψη αυτή είναι δική μου καθαρά , το κινέζικο ελαστικό που δεν περίμενα να με εντυπωσιάσει και το έβαλα αποκλειστικά για οικονομικούς λόγου με καλύπτει απόλυτα για την χρίση που το θέλω και το τρόπο που οδηγό εγώ . Πριν φορούσα επώνυμα ελαστικά και συγκεκριμένα bridgestone to potenza 2 και η διαφορά είναι τεράστια άλλο κράτημα στο δρόμο και ιδικά σε βρεγμένο έδαφος .
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
εγω παντως οταν το πηρα(καινουριο)φορουσε τα pirelli P6000. Στα 20.000 τα πεταξα,γιατι γλυστρουσαν υπερβολικα.Εβαλα τα goodyear eagle f1 και μου βγαλαν και πολλα χλμ,αλλα και το αμαξι ηταν τραινο μεχρι και την τελευταια μερα που τα αλλαξα,γιατι πλεον δεν ειχε μεινει καθολου αυλακι.Επιτειδες τα κρατησα και τοοοσο πολυ για να δω μεχρι ποτε θα ειχαν αυτο το κρατημα,αλλα πλεον στο βρεγμενο ηταν επικινδυνα.Κριμα που καταργηθηκαν στις διαστασεις 205/60/15.μεχρι τωρα αυτο θα εβαζα.
Στο Υαρις εβαλα pirelli πριν ενα μηνα,και ειναι εξαιρετικα αυτη τη φορα
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
τα f1 γαματα λαστιχα αλλα δεν μου αντεχανε παραπανω απο 25,000 χλμ και κανανε ΠΟΟΛΛΛΛηηηηη ωρα να ζεσταθουνε. Βρηκα καλυτερο ζεσταμα με ελαχιστο λιγοτερο κρατημα με τα continental sport contact 2
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Αυτά φοράω και εγώ ( τα premium - όχι τα sport)../..εξαιρετική συμπεριφορά μετά από τεσσεράμισι χρόνια και σχεδόν 50000 χλμ..
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Είχα και τα premium contact 2 και τα sport contact 2. Πολύ καλά λάστιχα, μέχρι που σχεδόν δεν τους έμεινε πέλμα από τη χρήση.
-
Απάντηση: Σε κινεζικά χέρια περνά η Pirelli
Conti sport 2, απλα λατρεια!!!