Σελίδα 1 από 2 1 2 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Θέμα: Azimut 86S

Hybrid View

  1. #1

    Azimut 86S

    Ολο αμαξια αμαξια...ειπα να κανω την αλλαγη και να βγαλω και ενα σκαφος αναψυχης σε topic τουλαχιστον ειναι Ιταλικης προελευσης..

    Το ιταλικό ναυπηγείο Azimut τα τελευταία χρόνια έχει βάλει πλώρη για μία σημαντική ανανέωση σε όλο του το στόλο. Το Azimut 86 sport open με διαστάσεις 26.97 x 6.15 μέτρα ανήκει σε ένα από τα κορυφαία νέα μοντέλα της εταιρείας με εντυπωσιακή εμφάνιση και υψηλές επιδόσεις στην ταχύτητα που φθάνει έως τους 45 κόμβους.

    Αξίζει να σημειωθεί πως στην ναυπήγηση του νέου αυτού μοντέλου συμμετέχει σε διευθυντική μάλιστα θέση και ένας έλληνας ναυπηγός κρητικής καταγωγής ο κ. Ηρακλής Μανουσάκης.

    Το Azimut 86S διαθέτει εξαιρετική εμφάνιση και εντυπωσιάζει από την πρώτη ματιά. Κύρια σημεία αναφοράς του αποτελούν τα τρία πλευρικά ελλειψοειδή παράθυρα όπου με το μοναδικό τους σχήμα έρxoνται σε πλήρη αντίθεση με τα τετράγωνα παράθυρα που είναι τοποθετημένα με πλήρη συμμετρία στη γάστρα του σκάφους. Το σχήμα του νέου μοντέλου είναι εντυπωσιακό και η απόχρωση του βαθύ κόκκινου εντείνει αυτή την εικόνα.

    Το ιταλικό σκαρί «απλώνεται» σε δύο μοντέρνα καταστρώματα με μοναδικές επιπλοσυνθέσεις, ξεφεύγοντας από τις από τις κλασσικές διατάξεις δημιουργώντας έτσι ένα στυλ προσαρμοσμένο πλήρως στην εποχή του.


    Το κύριο κατάστρωμα είναι άνετο και διαθέτει δύο υπαίθρια καθιστικά από τα οποία το ένα είναι καταλαμβάνει την μεγάλη περιοχή της πρύμνης. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει δύο μεγάλους καναπέδες που συνδυάζονται με δύο τραπέζια, ένα wet bar και φυσικά μεγάλα στρώματα ηλιοθεραπείας. Η μεγάλη άνεση του χώρου, μετατρέπει το υπαίθριο αυτό καθιστικό σε τραπεζαρία που μπορεί να φιλοξενήσει τους οκτώ επιβάτες.

    Μια φαρδιά συρόμενη πόρτα οδηγεί στο εσωτερικό, κύριο χαρακτηριστικό του οποίου είναι ο μοναδικός συνδυασμός χρωμάτων. Το καφέ σκούρο των επίπλων και του πατώματος αντικαθιστά το συνηθισμένο ανοικτόχρωμο που έχει η πλειονότητα των σκαφών, και συνδυάζεται υπέροχα τόσο με τα σε απόχρωση του πάγου υφάσματα, μοκέτες και δέρματα, όσο και με το εξωτερικό βαθύ κόκκινο χρώμα. Το περιβάλλον του εσωτερικού αυτού χώρου γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό όταν ανοίξει η ηλεκτρική οροφή που επιτρέπει να εισχωρήσει άπλετο φυσικό φως.

    Στο μπροστινό μέρος του ντεκ βρίσκεται το πιλοτήριο, ένας μεγάλος χώρος με τρία συνολικά καθίσματα από δέρμα, άρτιος εξοπλισμένα με το τιμόνι εγκατεστημένο στο κέντρο να πλαισιώνεται από τα ενδεικτικά όργανα των μηχανών και των οργάνων πλοήγησης ενώ στις δύο πλευρές της κονσόλας βρίσκονται δύο τεράστιοι αποθηκευτικοί χώροι.

    Πίσω από το πιλοτήριο, «ανοίγεται» ένας ενιαίος χώρος με δύο καναπέδες και ένα τραπέζι ενώ λίγο πιο πίσω συναντάμε το καθιστικό - τραπεζαρία. Την παράσταση εδώ κλέβει ένα τετράγωνο τραπέζι σε σκούρα καφέ απόχρωση με μοντέρνες γραμμές, η κάθε πλευρά του οποίου αναδιπλώνεται σε τρίγωνες προεκτάσεις, αυξάνοντας την επιφάνεια και δημιουργώντας παράλληλα ένα μοναδικό σχήμα. Απέναντι βρίσκεται μια επιπλοσύνθεση με ειδικό μηχανισμό ο οποίος επιτρέπει σε τηλεόραση πλάσματος να «αναδύεται» όποτε υπάρχουν ενδιαφερόμενοι θεατές.

    Στο κατώτερο κατάστρωμα βρίσκονται τέσσερις συνολικά καμπίνες υψηλών προδιαγραφών για τους επιβάτες και μια επιπλέον για το πλήρωμα. Η καμπίνα ωστόσο που αναπόφευκτα ξεχωρίζει είναι αυτή που η θέα της απλώνεται σε έξι τετράγωνα φινιστρίνια. Όλες οι καμπίνες διαθέτουν αποκλειστικό μπάνιο / w.c.και κλιματισμό ενώ δύο από αυτές διατίθενται με διπλό κρεβάτι king size και δύο με μονές κουκέτες.

    Η προωστήρια δύναμη του σκάφους προέρχεται από ένα ζεύγος πετρελαιοκινητήρων με ισχύ 2 x 2000 ίππων προσφέροντας στο σκάφος υψηλές ταχύτητες που φθάνουν τους 45 κόμβους η μέγιστη και 40 κόμβους η υπηρεσιακή ταχύτητα. Οι κινητήρες είναι δυνατόν να συνεργασθούν με προπέλες επιφανείας ή μηχανές αντενέργειας (υδροτζέτ).


    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
    Nαυπηγείο: Azimut.
    Xώρα προέλευσης: Ιταλία.
    Υλικά κατασκευής: Γάστρα και υπερκατασκευή από πολυεστέρα.
    Ολικό μήκος: 26.97 μέτρα.
    Μέγιστο πλάτος: 6.15 μέτρα.
    Βύθισμα: 1,35 μέτρα.
    Εκτόπισμα: 58t.
    Αριθμός καμπίνων:4+1 πληρώματος.
    Αριθμός επιβατών: 8+2 πλήρωμα.
    Δεξαμενές καυσίμων: 6000 λίτρα.
    Κινητήρες: 2x 2000 ίπποι.
    Τύπος μετάδοσης: προπέλες επιφανείας Arneson / υδροτζέτ (optional)
    Μέγιστη ταχύτητα: 45 κόμβοι.
    Υπηρεσιακή ταχύτητα: 40 κόμβοι.


    Οπως ειχε πει και σε μια ταινια ο Κουρκουλος ειναι πολλα τα λεφτα Αρη!!

  2. #2
    Ο Junior του Club Το avatar του χρήστη ammoulianiotis
    Εγγραφή
    28-05-2005
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗ
    Μηνύματα
    5.202
    Chats
    0

    Azimut 86S

    Τυλιξτε μου 2 να τα παρω και να φυγω διακοπες στην Καραϊβικη! Τι τερας ειναι αυτο; Πανεμορφο το ριμαδι! Τιμη ομως δεν ειδα... Φανταζομαι οτι αμα την δουμε και αυτη θα ανεβει παρα πολυ η θερμοκρασια...
    Σοφοκλης, Απριλιος 2005
    1.6 Dynamic 3D Ιριδιζον ασημι
    Ο Junior του Club ειναι εδω!

    Να τι παθαινεις αν κανεις παρεα με τον DontMKsense...
    "Μα, μου, σου, του, ουουου...", λεγαμενε καταλαβες τι ειπα;
    "Καλα εισαιιιιι; - Σε σκωνεται;;;"



    Για την ασφαλεια σας

  3. #3

    Azimut 86S

    Ανταλαγή με Nokia 3210(με δόνηση!) γίνετε?
    the party is here...
    "Ακούω νταούλια...έχει κανένα γάμο εδώ κοντά??"


    paidaros: τι κανετε?
    Sn7per: Σφιγγομαστε και κλανουμε !

  4. #4

    Azimut 86S

    Καλά... 3210 ανταλλάσει ο αθεόφοβος;;;
    Χρήστος
    Δεκ. 2001 - Dynamic 100 3d - Blue Sprint.
    Abarth Dashboard - Bilstein Sport Suspension - StiloClub Sticker και ένα με την Ελλαδάρα!
    Kαι ο τίτλος \"Το πιο μανίσιο Stilo του Club\" πήγε περίπατο...

  5. #5

    Azimut 86S

    ποσα?????
    αντι να παρω σπιτι θα παρω αυτο......
    5Π 1400cc ΠΑΡΟΣ Simota racing φιλτροχοανη....


  6. #6
    Run Fast Die Young.... Το avatar του χρήστη Soul_Giannis
    Εγγραφή
    09-02-2005
    Περιοχή
    Athens, Greece, Greece
    Μηνύματα
    2.706
    Chats
    0

    Re: Azimut 86S

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DontMKsense
    Ανταλαγή με Nokia 3210(με δόνηση!) γίνετε?
    Καλα ρε Μητσαρα και εκει πατεντα? 3210 με δονηση?
    Fiat Stilo Abarth 2.4 20V Selespeed
    Schumacher Body Kit,
    Llumar alu light,Xenon,
    Leather Heated Electric Seats,
    Passive Entry / Easy Go.





  7. #7

    Re: Azimut 86S

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Soul_giannis
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DontMKsense
    Ανταλαγή με Nokia 3210(με δόνηση!) γίνετε?
    Καλα ρε Μητσαρα και εκει πατεντα? 3210 με δονηση?
    http://www.gadgets-galore.net/3210_V...vibrating.html
    :P :P :P :P :P
    the party is here...
    "Ακούω νταούλια...έχει κανένα γάμο εδώ κοντά??"


    paidaros: τι κανετε?
    Sn7per: Σφιγγομαστε και κλανουμε !

  8. #8

    Re: Azimut 86S

    Κατι ηξερα που εβγαλα αδεια ταχυπλοου...
    καποιος δε θα το νοικιασει;;;;;;
    Καπετανιος ο S_Bravo.
    Fiat Bravo STEEL > Filtro Sparco ,Ammortizzatori Bilstein Sprint,6Speed,Molle H&R,Cambio ravvicinato,pedale Novitec,vetri oscurati 3M.

  9. #9

    Re: Azimut 86S

    Ανταλαγή με Nokia 3210(με δόνηση!) γίνετε?
    Εγώ δίνω ένα 3310 και άλλο ένα για ανταλλακτικά.
    Ξέρω έκανα την καλύτερη προσφορά.....Σε ποια μαρίνα θα παραλάβω το σκάφος μου?????????????
    Stilo 1400cc 103bhp
    made in PATRAS

  10. #10
    Ο Junior του Club Το avatar του χρήστη ammoulianiotis
    Εγγραφή
    28-05-2005
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗ
    Μηνύματα
    5.202
    Chats
    0

    Re: Azimut 86S

    Λοιπον, εχω να προσφερω PANASONIC GD 87 που εχει και φωτογραφικη πανω!!! Μηπως να μου δωσετε απο τωρα τα κλειδια;
    Σοφοκλης, Απριλιος 2005
    1.6 Dynamic 3D Ιριδιζον ασημι
    Ο Junior του Club ειναι εδω!

    Να τι παθαινεις αν κανεις παρεα με τον DontMKsense...
    "Μα, μου, σου, του, ουουου...", λεγαμενε καταλαβες τι ειπα;
    "Καλα εισαιιιιι; - Σε σκωνεται;;;"



    Για την ασφαλεια σας

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας