http://video.google.com/videoplay?do...30767077503480
:shock: :shock: :shock: :shock:
http://video.google.com/videoplay?do...30767077503480
:shock: :shock: :shock: :shock:
Stilo3D Dynamic 1.6 12/03 Grigio Steel-Twin Oval Supersprint-Llumar-Κ&Ν-Viden 3cm-Isotta Alu Pedals-Blaupunkt 400W sub-200Wamp
Εντυπωσιακό!! Αλλά με 70 mph και ένα άκαμπτο σασί ας σκεφτούμε τι δυναμική ενέργεια απορροφά το ανθρώπινο κορμί!!! Μήπως το smart μένει «ανέπαφο» και ο οδηγός γίνεται μαρμελάδα; (μαρμελάδα με γεύση «άνθρωπο»; Άσε, προτιμώ καλύτερα την φράουλα).
Μήπως πρέπει να συζητήσουμε το «ζύγισμα» ανάμεσα στην παθητική και την ενεργητική ασφάλεια; Μήπως αυτοί που στη δεκαετία το 90 προσπαθούσαν να μας πείσουν για την παθητική ασφάλεια (και την έφαγαν από τους Γάλλους) «πάχυναν» τα αυτοκίνητα και μετά τα φόρτωσαν με ESP και μ@λ@κίες μπας και σώσουν την κατάσταση; (αλήθεια που είναι αυτοί που με υπεροπτικό ύφους μιλούσαν για την κορυφαία παθητική των αυτοκινήτων τους και τους βαρούσαν παλαμάκια τα γνωστά, πουλημένα σε αυτούς, περιοδικά; Λέω για αυτά που στο παρελθόν ανακάλυπταν κάτι "σκάνδαλα FIAT" και μετά έκαναν την πάπια΄...)
Η ουσία είναι μία: χαμηλό βάρος!!! Ενεργητική ασφάλεια που την απολαμβάνουμε σε κάθε στροφή, σε κάθε φρενάρισμα σε κάθε προσπέραση και φυσικά ΓΝΩΣΗ.
Άσε που και η σύγκρουση με άλλο όχημα είναι και λίγο ταξικό θέμα…. Δεν το συνεχίζω γιατί εδώ θα πέσει λογοκρισία.
Centro Internazionale Guida Sicura Class 1997
Συμφωνώ 100%... Καλά πήγε μόνο του το Smart, αν είχε όμως επιβάτες, δεν μας είπαν που θα βρισκόταν... Η οροφή που πήγε? Εξαϋλώθηκε? Θα την λουζόταν οι επιβάτες? Όταν ανοίγει η πόρτα του οδηγού, ένα πράγμα σαν "ταψί" βρίσκεται στην θέση που θα ήταν κανονικά το κεφάλι του οδηγού. Αν υπήρχε dammy μέσα, μάλλον θα πήγαινε για καινούργιο κεφάλι. Για να μην πω και για το ταμπλώ, το οποίο δυαλύθηκε και τα κομμάτια του ποιος ξέρει που θα βρισκόταν...Εντυπωσιακό!! Αλλά με 70 mph και ένα άκαμπτο σασί ας σκεφτούμε τι δυναμική ενέργεια απορροφά το ανθρώπινο κορμί!!! Μήπως το smart μένει «ανέπαφο» και ο οδηγός γίνεται μαρμελάδα; (μαρμελάδα με γεύση «άνθρωπο»; Άσε, προτιμώ καλύτερα την φράουλα).
Όντως, η εγχείρηση πέτυχε, αλλά ο ασθενής απεβίωσε... :?
Stilo 1.6 Dynamic: Αυγ 04 2002
Passat 2.0TFSi Tip: Μάι 12 2007
Golf VI 160PS DSG: Μάι 28 2009
AUDI S5 3.0TFSI: Ιουλ 28 2013
Stilo: 3.0 V6 24V................ 220PS / 27kg torque
Passat: APR stage 3+ ...... 460PS / 59kg torque @ 1.5 bar
Golf VI: APR stage 1......... 220PS / 30kg torque
S5: APR stage 2+ ............. 490PS / 58kg torque @ 1.1 bar ...... 0-100@3,8"