Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 3 από 3

Θέμα: Smart for2 crashtest

  1. #1

    Smart for2 crashtest

    Stilo3D Dynamic 1.6 12/03 Grigio Steel-Twin Oval Supersprint-Llumar-Κ&Ν-Viden 3cm-Isotta Alu Pedals-Blaupunkt 400W sub-200Wamp

  2. #2
    Το avatar του χρήστη Pantelis
    Εγγραφή
    08-11-2005
    Περιοχή
    Tasmajdan - Beograd
    Μηνύματα
    435
    Chats
    0

    Smart for2 crashtest

    Εντυπωσιακό!! Αλλά με 70 mph και ένα άκαμπτο σασί ας σκεφτούμε τι δυναμική ενέργεια απορροφά το ανθρώπινο κορμί!!! Μήπως το smart μένει «ανέπαφο» και ο οδηγός γίνεται μαρμελάδα; (μαρμελάδα με γεύση «άνθρωπο»; Άσε, προτιμώ καλύτερα την φράουλα).

    Μήπως πρέπει να συζητήσουμε το «ζύγισμα» ανάμεσα στην παθητική και την ενεργητική ασφάλεια; Μήπως αυτοί που στη δεκαετία το 90 προσπαθούσαν να μας πείσουν για την παθητική ασφάλεια (και την έφαγαν από τους Γάλλους) «πάχυναν» τα αυτοκίνητα και μετά τα φόρτωσαν με ESP και μ@λ@κίες μπας και σώσουν την κατάσταση; (αλήθεια που είναι αυτοί που με υπεροπτικό ύφους μιλούσαν για την κορυφαία παθητική των αυτοκινήτων τους και τους βαρούσαν παλαμάκια τα γνωστά, πουλημένα σε αυτούς, περιοδικά; Λέω για αυτά που στο παρελθόν ανακάλυπταν κάτι "σκάνδαλα FIAT" και μετά έκαναν την πάπια΄...)

    Η ουσία είναι μία: χαμηλό βάρος!!! Ενεργητική ασφάλεια που την απολαμβάνουμε σε κάθε στροφή, σε κάθε φρενάρισμα σε κάθε προσπέραση και φυσικά ΓΝΩΣΗ.

    Άσε που και η σύγκρουση με άλλο όχημα είναι και λίγο ταξικό θέμα…. Δεν το συνεχίζω γιατί εδώ θα πέσει λογοκρισία.
    Centro Internazionale Guida Sicura Class 1997

  3. #3
    Το avatar του χρήστη Nikos
    Εγγραφή
    09-02-2005
    Περιοχή
    Ωραιόκαστρο
    Μηνύματα
    2.621
    Chats
    0

    Smart for2 crashtest

    Εντυπωσιακό!! Αλλά με 70 mph και ένα άκαμπτο σασί ας σκεφτούμε τι δυναμική ενέργεια απορροφά το ανθρώπινο κορμί!!! Μήπως το smart μένει «ανέπαφο» και ο οδηγός γίνεται μαρμελάδα; (μαρμελάδα με γεύση «άνθρωπο»; Άσε, προτιμώ καλύτερα την φράουλα).
    Συμφωνώ 100%... Καλά πήγε μόνο του το Smart, αν είχε όμως επιβάτες, δεν μας είπαν που θα βρισκόταν... Η οροφή που πήγε? Εξαϋλώθηκε? Θα την λουζόταν οι επιβάτες? Όταν ανοίγει η πόρτα του οδηγού, ένα πράγμα σαν "ταψί" βρίσκεται στην θέση που θα ήταν κανονικά το κεφάλι του οδηγού. Αν υπήρχε dammy μέσα, μάλλον θα πήγαινε για καινούργιο κεφάλι. Για να μην πω και για το ταμπλώ, το οποίο δυαλύθηκε και τα κομμάτια του ποιος ξέρει που θα βρισκόταν...

    Όντως, η εγχείρηση πέτυχε, αλλά ο ασθενής απεβίωσε... :?
    Stilo 1.6 Dynamic: Αυγ 04 2002
    Passat 2.0TFSi Tip: Μάι 12 2007
    Golf VI 160PS DSG: Μάι 28 2009
    AUDI S5 3.0TFSI: Ιουλ 28 2013

    Stilo: 3.0 V6 24V................ 220PS / 27kg torque
    Passat: APR stage 3+ ...... 460PS / 59kg torque @ 1.5 bar
    Golf VI: APR stage 1......... 220PS / 30kg torque
    S5: APR stage 2+ ............. 490PS / 58kg torque @ 1.1 bar ...... 0-100@3,8"

Παρόμοια Θέματα

  1. If your SMART you wont get it!!
    By Stilatos in forum Italian and Other Cars
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-05-05, 22:33
  2. γνωμεσ για το smart..
    By stelios_11 in forum Italian and Other Cars
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-05-05, 21:52

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας