Σελίδα 1 από 2 1 2 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Θέμα: τι βιολι βαρανε οι Ιταλοι?

Hybrid View

  1. #1

    Εγγραφή
    10-02-2005
    Περιοχή
    Λυκοβρυση
    Μηνύματα
    93
    Rides
    0
    Chats
    0

    τι βιολι βαρανε οι Ιταλοι?

    εκανα αυτο το ποστ για να δουν οι ιταλοι ποσο μ@@κες ειναι που δεν ενδιαφερονται να δωσουν στον κοσμο ενα γρηγορο αμαξι.δεν ξερω τι φιλοσοφια επικρατει εκει στο τορινο.

    Η ιδιαιτερότητα του κινητήρα των 1,4 λίτρων του GT (με τους 185 δυναμομετρημένους ίππους) είναι πως κάνει χρήση δύο υπερσυμπιεστών εξασφαλίζοντας γραμμικότητα και απόδοση σε όλο τα φάσμα των στροφών. Με άλλα λόγια, ένας μηχανικός υπερσυμπιεστής (compressor) εξασφαλίζει άφθονη ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ μέσω ενός κλαπέτου που επενεργεί στις 2.500 σ.α.λ. διακόπτεται η παροχή εκείνου και αναλαμβάνει η τουρμπίνα μέχρι και τον κόφτη (7.000 σ.α.λ.). Ο κινητήρας με τη διάταξη αυτή συνεργάζεται άψογα με κιβώτιο 6 σχέσεων χαρίζοντας στο γρήγορο Golf πολύ καλές επιδόσεις. Είναι χαρακτηριστικό πως τα 0-100χλμ. έρχονται σε 7,8 δευτερόλεπτα. Πώς μεταφράζεται αυτό στο δρόμο; Με την παρουσία του ESP (δεν απενεργοποιείται πλήρως), το GT είναι ένα ουδέτερο και πολιτισμένο Golf με δυνατότητα, λόγω κινητήρα, να κινηθεί σε πραγματικά γρήγορους ρυθμούς. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά σκληρή δίχως να στερεί από τους επιβάτες την άνεση. Τάσεις υποστροφής ίσως να κάνουν την εμφάνισή τους κάποιες φορές χωρίς όμως να προβληματίζουν, ενώ η επέμβαση του ESP δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για παιχνίδια. Την ίδια ώρα, ο οδηγός θα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος από την αίσθηση του τιμονιού και από την ποιότητα του συστήματος πέδησης (100χλμ - 0 σε 40,2 μέτρα). Αναμενόμενα καλή είναι και η εικόνα στο εσωτερικό του Golf GT. Η ποιότητα των υλικών και συναρμολόγηση βρίσκονται στα γνωστά υψηλά επίπεδα. Στο τιμόνι ξεχωρίζει το λογότυπο GT και στο ταμπλό το όργανο του turbo. διατίθεται σε 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις. Ο προσφερόμενος εξοπλισμός είναι πλήρης.
    Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού /
    Πλευρικοί αερόσακοι
    Αερόσακοι οροφής
    ABS
    Antispin/ESP /
    Υποβοηθούμενο τιμόνι
    Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) /
    Κεντρικό κλείδωμα
    Ηλεκτρικοί καθρέφτες
    Air condition -
    Ηλεκτρονικός κλιματισμός
    Ηχοσύστημα
    Ζάντες
    Προβολείς ομίχλης

    Tιμή (ευρώ) 23.850
    Έκδοση Golf GT
    ** : Στάνταρτ, : Προεραιτικά, -: Δεν διατίθεται


    Κυβισμός (κ. εκ.) 1.390
    Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 185/5.910
    Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 268/3.180
    0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,8
    60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 7,8
    80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 10,9
    Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 220
    Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 40,2
    Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 7,2

    Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 4.204X1.759X1.485
    Μεταξόνιο (χλστ.) 2.578
    Βάρος (κιλά) 1.341
    Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 350
    3πορτο dynamic 1600cc μαμισιο

    ΠΑΝΤΡΕΥΣΑΙ?κανε κλικ εδω www.atvstudio.gr

  2. #2
    Ο πιο όμορφος Moderator! Το avatar του χρήστη face
    Εγγραφή
    09-02-2005
    Περιοχή
    Volos, Greece
    Μηνύματα
    4.322
    Chats
    0

    τι βιολι βαρανε οι Ιταλοι?

    25500 βγαίνει τελικά αρχική τιμή αντιπροσωπίας...
    και τα σχόλια απο άτομα για τις επιδώσεις δεν είναι και τόσο καλά...

    απο 4Troxoi Forum..Χρήστης Manosalfistas


    Καλημέρα σε όλους

    Χθες οδήγησα το GT για πρώτη φορά. Το αυτοκίνητο είναι αρκετά καλό στο σύνολο του. Το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά εμέ είναι αυτό που δεν έχει γράψει κανείς . Υπάρχει ένα κενό από το γκάζι στο κινητήρα το οποίο γίνεται αρκετά εμφανές όταν δεν το " σανιδώνεις".

    Κατά την εκκίνηση δεν είναι αντιληπτό αλλά όταν είσαι με δευτέρα ή τρίτη και πατάς το γκάζι νιώθεις ότι υπάρχει ένα κενό αέρα μεταξύ του πεντάλ και του κινητήρα. Εξαιτίας της ιδιομορφίας του κινητήρα αυτό μπορεί να θεωρείται νορμάλ αλλά εμένα δεν μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. ’λλο πρόβλημα είναι η κατανάλωση μέσο όρο 16,7 με αρκετό γκάζι.. άρα ξεχάστε τα 8 και 9 μέση. ένα 12 για μικτή οδήγηση

    Τα καλά είναι η ανάρτηση μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις , το πάτημα και η αίσθηση του τιμονιού , τα φρένα μπορεί να έχουν καλούς χρόνους στα 100-0 αλλα η αίσθηση δεν εντυπωσιάζει . Υπάρχει δύναμη σε όλο το φάσμα και το ESP απενεργοποιείται αλλά όταν δει τα δύσκολα ξανά ενεργοποιείται αυτόβουλα.

    Αυτά απο πρώτη αίσθηση, περιμένω να το κάνω και ένα ταξίδι να σας πω και για θέματα ευστάθειας και συμπεριφοράς στο ανοιχτό δρόμο. Ξέχασα να σας πώς και για την θερμοκρασία του κινητήρα όπου βράζει όταν το παρκάρεις το αυτοκίνητο. Νομίζω ότι το καλοκαίρι με 35+ εξωτερική και κίνηση θα ψήνεις αυγό ..ελπίζω να είναι στα αποδεκτά όρια και να μην βγάλει πρόβλημα.

    Γενική αίσθηση καλό σούπερ μίνι. Αλλά δεν συγκρίνεται με GTi . Τελική τιμή 5Θ με μεταλλικό και πινακίδες 25.500.
    Peugeot 508SW Allure.
    ------
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ioannidis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πείτε μου ότι τουτούνι εννοείτε αυτοκίνητο!!
    ------

  3. #3
    StiloClub Official Member Το avatar του χρήστη Karateka
    Εγγραφή
    10-02-2005
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    1.790
    Chats
    0

    τι βιολι βαρανε οι Ιταλοι?

    Γιατί τέτοια διαφορά ρε Πέτρο?
    Αμάξι χωρίς άστρο, χεσ΄το κι άστο...(και το Smart δεν έχει άστρο)

  4. #4

    Εγγραφή
    10-02-2005
    Περιοχή
    Λυκοβρυση
    Μηνύματα
    93
    Chats
    0
    Πετρο αυτη ειναι μια απαντηση υποκειμενικη απο καποιον που το οδηγησε,δεν τον πιστευω γιατι δεν του εκανε ενα πληρες test drive ayto που εγραψα εγω ειναι απο καπον που εκανε τεστ κανονικο.εμπασει περιπτωσει πιστευω οτι ειναι super car,και οι γερμανοι βαλαν τα γιαλια σε ολους σε αυτη την φαση.
    3πορτο dynamic 1600cc μαμισιο

    ΠΑΝΤΡΕΥΣΑΙ?κανε κλικ εδω www.atvstudio.gr

  5. #5
    StiloClub Official Member Το avatar του χρήστη Karateka
    Εγγραφή
    10-02-2005
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    1.790
    Chats
    0
    Σώπα μωρέ Moses τώρα. Με 25550 αγοράζεις Ibiza Cupra που πάει μαμώντας.
    Αμάξι χωρίς άστρο, χεσ΄το κι άστο...(και το Smart δεν έχει άστρο)

  6. #6
    Ο πιο όμορφος Moderator! Το avatar του χρήστη face
    Εγγραφή
    09-02-2005
    Περιοχή
    Volos, Greece
    Μηνύματα
    4.322
    Chats
    0
    απο πού βγήκαν αυτές οι αποδώσεις??

    μου φαίνοται λίγο μυστήριες...

    τι εννοώ..

    δίνουν ιπποδύναμη 185ps (δηλαδή το μετρήσαν αυτοί αφού ο κατασκευαστής δίνει 170ps) αλλα μεση κατανάλωση κράτησαν του κατασκευαστή....

    σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι 7,2 μέση κατανάλωση..όσο δηλαδή ένα punto mk2 1250cc...

    το 16.7lt/100χλμ ήταν ένδειξη σε 220χλμ στο trip control....αυτο δεν είναι υποκειμενικό...

    http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewto...&start=750

    όσον αφορά την υστέρηση του κινητήρα μάλλον αναφέρεται σε υστέρηση και αργό ηλεκτρονικό γκάζι...

    δεν λέω καλό κόλπο το compressor+turbo, αλλα όχι και super-car βρε σεις...

    και δεν ειναι και ιδιαίτερα φθηνό ε...
    Peugeot 508SW Allure.
    ------
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ioannidis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πείτε μου ότι τουτούνι εννοείτε αυτοκίνητο!!
    ------

  7. #7
    Το avatar του χρήστη Pantelis
    Εγγραφή
    08-11-2005
    Περιοχή
    Tasmajdan - Beograd
    Μηνύματα
    435
    Chats
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MOISIS
    εκανα αυτο το ποστ για να δουν οι ιταλοι ποσο μ@@κες ειναι που δεν ενδιαφερονται να δωσουν στον κοσμο ενα γρηγορο αμαξι.δεν ξερω τι φιλοσοφια επικρατει εκει στο τορινο.
    Αυτή ήταν και η δική μου σκέψη όταν πολύ πρόσφατα διάβασα το αντίστοιχο θέμα. Από στεναχώρια και μόνο δεν τόλμησα να ανοίξω topic. ops:

    Εκ πρώτης όψεως φαίνεται εντυπωσιακό. 1.4 lt, 170 hp κλπ κλπ. Αλλά… :!:

    Να σας θυμίσω την εποχή των G40 και G60! Αν σας έρχονται οι εικόνες Βατερλό της εποχής των μηχανικών συμπιεστών του VW group, περιμένετε να δούμε τι θα γίνει και με αυτό σήμερα. Τα θυμάστε :?:

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο face
    Ξέχασα να σας πώς και για την θερμοκρασία του κινητήρα όπου βράζει όταν το παρκάρεις το αυτοκίνητο. Νομίζω ότι το καλοκαίρι με 35+ εξωτερική και κίνηση θα ψήνεις αυγό ..ελπίζω να είναι στα αποδεκτά όρια και να μην βγάλει πρόβλημα .
    «Σουστόστ»!!! Καλό το τούρμπο αλλά γ@μώτο το καλοκαίρι στην Ελλάδα παρά είναι πια ζεστό (ειδικά στο καμίνι της Αθήνας)

    ΠΡΟΣΟΧΗ. Καλά ακούγονται τα 25.000 ευρώ αλλά καλύτερα να πάμε σε μία αντιπροσωπία και να δούμε πόσο πραγματικά θα πάει το κόστος. Μήπως με αυτά τα χρήματα υπάρχουν και καλύτερες επιλογές (οέο!) Όχι επειδή έχω FIAT, αλλά οι γερμανοί (και τα γουρούνια) μου την δίνουν στα νεύρα :twisted:
    Centro Internazionale Guida Sicura Class 1997

  8. #8
    Boring Moderator >> Το avatar του χρήστη MaGeLaNoS
    Εγγραφή
    10-02-2005
    Περιοχή
    Ξεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    3.170
    Chats
    0

    Re: τι βιολι βαρανε οι Ιταλοι?

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο face
    Γενική αίσθηση καλό σούπερ μίνι. Αλλά δεν συγκρίνεται με GTi . Τελική τιμή 5Θ με μεταλλικό και πινακίδες 25.500.[/i]
    Αραγε αυτος ο Μανος ξερει ποια ειναι η κατηγορια super mini?Δηλαδη το Polo τι ειναι?MPV? :lol:

    Ομολογουμενως ειναι ενα πολυ δυνατο αυτοκινητο απο πλευρας αποδοσης αλλα οπως προαναφερθηκε λογω του οτι ειναι πολυ νεα σαν τεχνολογια πιστευω θα δουμε πολλα προβληματα ειδικα τον πρωτο καιρο λειτουργιας του και με τις καιρικες συνθηκες στην Ελλαδα ειδικα το καλοκαιρι.

    Οσον αφορα την τιμη σιγουρα δεν αποτελει κατα την γνωμη μου δελεαρ γιατι η αποσταση σε σχεση με πολυ πιο δυνατα-αξιοπιστα-προσεγμενα αυτοκινητα ειναι πολυ μικρη και ενδεικτικα αναφερω την λυση του OPC Astra,Ibiza Cupra(20.800euro με το κλειδι στο χερι) και παει λεγοντας..

    Παντως σιγουρα αξιζουν μπραβο στην VW για την κινηση της να μπει σε μια τετοια κατηγορια που επαιζαν μπαλα αλλοι κατασκευστες παλιοτερα αιφνιδιαζοντας τον ανταγωνισμο.

    Στα σχεδια ειναι και ενα 1.2GT με παρομοια διαταξη και θα παρουσιαστει επισημα το φθινοπωρο στην Γερμανια
    Θέλω βόλτα με το Turbo του ΜΙΚΕ....


    Fiat Stilo 1.4 3D mod.04

    Opel Astra H 1.6 mod.08
    Opel Corsa D Sport 1.4 mod.09




  9. #9
    Το avatar του χρήστη stilo-hraklis
    Εγγραφή
    19-04-2005
    Περιοχή
    ακρως απορρητο
    Μηνύματα
    1.338
    Chats
    0

    Re: τι βιολι βαρανε οι Ιταλοι?

    25.500 ρε τη νωμιζουν οτι πουλανε ρε τα ατομα!!!!1,4 ειναι δεν παω να παρω ενα abarth η ενα type R και να εχω το κεφαλι μου ησυχο???αι στο διαολο οι παλιο χιτλερ τιν ειδαν γρηγοροι που εβγαζαν 10 χρονια 1,4 60 αλογα!!
    To oneiro koitaw monos mou epanw se xartia..einai mia trapoula h zwh ....ma akdikh h moirasia,......

  10. #10
    Run Fast Die Young.... Το avatar του χρήστη Soul_Giannis
    Εγγραφή
    09-02-2005
    Περιοχή
    Athens, Greece, Greece
    Μηνύματα
    2.706
    Chats
    0

    Re: τι βιολι βαρανε οι Ιταλοι?

    Παντως παιδια στην σελιδα της VW στα τεχνικα χαρακτηριστικα το λεει 1800 κιλα!!!!
    Δεν ειναι λιγο μπολικα?
    Fiat Stilo Abarth 2.4 20V Selespeed
    Schumacher Body Kit,
    Llumar alu light,Xenon,
    Leather Heated Electric Seats,
    Passive Entry / Easy Go.





Παρόμοια Θέματα

  1. Διασημοι Ιταλοι... με Stilo!!!
    By john_stil in forum Off-topic Section
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-02-06, 11:31

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας