εγω καλα το εγραψα διλ,
καλητερα να ειναι κοινως αχρηστοι (στο ταμειο) και να τους ταιζουμε παρα να θεωρουνε τους εαυτους τους χρισημους και να κανουνε ΜΑΛ........................ΚΙΕΣ.
εγω καλα το εγραψα διλ,
καλητερα να ειναι κοινως αχρηστοι (στο ταμειο) και να τους ταιζουμε παρα να θεωρουνε τους εαυτους τους χρισημους και να κανουνε ΜΑΛ........................ΚΙΕΣ.
Το όλο άρθρο και τα σχόλια στο site του AUTO MOTO UND GOLF είναι για γέλια!!!! Πραγματικά χωρίς τεκμηρίωση. Τους κάνουν ερωτήσεις και αυτοί το μόνο που απαντάνε είναι "ναι αλλά γιατί...?". Αν καμιά μέρα είμαι ζοχαδιασμένος, θα κάτσω να τους ρωτήσω δυο-τρια πραγματάκια τους σουπερ-ντουπερ-υπερδημοσιογράφους, να δω τί θα απαντήσουν. Και θα ξεκινήσω από τα βασικά, όπως μαθηματικά γυμνασίου: Επιφάνεια κύκλου, επί τοις 100 ποσοστά κλπ. Βαρέθηκα να διαβάζω ότι τα φρένα είναι 30% μικρότερα. ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟ 30%????? Τεσπα, συγχίζομαι και δεν κάνει...
PS. Πάντως κρατάω και μια πισινή, για το ενδεχόμενο αστοχίας υλικού...
"Pay to get in, pray to get out..."
εγω μονο αυτην την περιπτωση δεχομαι ολα τα αλλα ειναι μα(#&$(*#&$ του περιοδικου
Founder of Stilo Club Greece
1.6 Silver 3D Dynamic Schumacher Stilo Look,Sky Window-K&N Filter- Eagle F1 tires- Bilstein Sprint & Eibach Pro Kit-Brembo Brakes-Sport Wheel,Sport Knob,Schumacher Pedals-3M Black tint-
I Reject Your Reality And Substitute My Own
Oπως θα εχετε δει στην "ειδηση" του autotriti σχετικα με τα "μικρα" φρενα του bravo υπαρχει δυνατοτητα σχολιασμου της ειδησης με αναρτηση του σχολιου στο site του περιοδικου. Εγω προσωπικα εγραψα ενα σχολιο προς το περιδικο ροτωντας τους τρια απλα πραγματακια:
1)γιατι δημοσιευσαν φωτο δισκου απο corolla '90?
2)γιατι το stilo που εχει τα ιδια κιλα και το ιδιο μεγεθος δισκου δεν εχει αντιμετωπισει παρομοιο προβλημα??
3)γιατι στελνεται SPAM EMAIL απο domain που ανηκει στον ομιλο Motor Press σχετικα με την επικινδυνοτητα του bravo σε παραληπτες που δεν εχουν αποδεχτει να λαμβανουν τετοια emails?
Tι περιεργο..
το σχολιο ποτε δεν αναρτηθηκε στην ιστοσελιδα του autotriti
ενω εχουν περασει ηδη δυο μερες..Σημειωτεον οτι δεν περιειχε τo σχολιο μου βωμολοχιες και ειχε και το mail μου(προυποθεσεις δημοσιευσης του σχολιου)
Τα σχολια δικα σας..
__________________
gas
Stilo 1.2 3D Active, verde cristallo, JR air filter, papadopoulos exhaust system, Sachs Performance, 205/55/16 Continental Sportcontact 2, Llumar alu light
Μα εννοείται ότι δεν πρόκειται να το δημοσιεύσουν! Όλα τα μηνύματα διαβάζονται και πρέπει να εγκριθούν απο τους συντονιστές. Κι άλλα παιδιά που έχουν στείλει σχόλια δεν δημοσιεύτηκαν ποτέ! Αυτή είναι η τακτική της ενλόγω εταιρείας, που μόνο κερδισμένη μπορεί να βγει από την ιστορία αυτή. Το τελευταίο διάστημα η επισκεψιμότητα στο site της ανέβηκε κατακόρυφα, πραγμα το οποίο θα χρησιμοποιήσει σίγουρα για μελλοντικές στατιστικές και "μαγειρεμένα" αποτελέσματα...
"Pay to get in, pray to get out..."
Είναι ολοφάνερο ότι η φυλλάδα δεν θέλει να ενημερώσει, αλλά να δημιουργήσει εντυπώσεις και πανικό.Αλήθεια έχετε παρατηρήσει τον κατινίστικο τρόπο με τον οποίο έχουν γράψει τα κείμενα!
Αναρωτιέμαι ποιος ανορθόγραφος, ασύντακτος, αγράμματος παπάρας τα γράφει όλα αυτά! Τον πληρώνουν για αυτό που κάνει; (ίσως πολύ καλύτερα απΆότι μπορεί να φαντάζομαι).Ακόμα και στις απαντήσεις που δίνει στους σχολιαστές, βρίσκεις ορθογραφικά λάθη που βγάζουν μάτι!!!
Πως είναι δυνατόν αυτοί να είναι οι μόνοι που έβγαλαν στην φόρα ένα τέτοιο «σκάνδαλο». Κανένας άλλος; Ούτε η φασιστική μαμά; Μήπως στο εξωτερικό, λόγου διαφορετικού νομικού καθεστώτος, δεν τους παίρνει να κάνουν ανάλογη κίνηση;
¶λλο τώρα. Μιλάμε για μικρά φρένα. Σε σχέση με τι ρε φίλε. Με τον ανταγωνισμό; Χαα!! Για να σκεφτούμε κάτι. Υποθέτουμε ότι έχουμε στο ίδιο μοντέλο 4 διαφορετικές εκδόσεις. Για παράδειγμα, Bravo με 90 ΗΡ, Bravo με 120 ΗΡ, Bravo με 140 ΗΡ και Bravo με 160 ΗΡ.
- Το να σχεδιάσω και να κατασκευάσω 4 διαφορετικά συστήματα πέδησης θέλει χρήμα και χρόνο. Χμμμ.
- Μωρέ δεν βάζω τα ίδια φρένα σε όλα;
- Καλή σκέψη. Ποια να βάλω;
- Δεν βάζω αυτά που είναι για το 160ΗΡ;
- Μα δεν είναι λίγο υπερβολή; Από την άλλη δε θα μου ανεβάσει το κόστος του μοντέλου;
- Σιγά τα αυγά. Αν κάνω μελέτη για 4 διαφορετικά συστήματα, τα χρήματα που θα ξοδέψω για μελέτη, τροποποίηση της παραγωγής, της διαχείρισης υλικού μπλα-μπλα-μπλα θα μου κοστίσει περισσότερο.
- Ωραία. Αν βάλω του μεγάλου, θα αναγκάσω μετά και τον κόσμο να μου σκάει το κάτι παραπάνω στην συντήρηση και θα έχω και ελάχιστα καλύτερος κέρδος. Είπαμε. Δεν βγάζουμε κέρδος από την πώληση του προϊόντος. Τα λεφτά είναι στην συντήρηση.
- Τέλεια!!! Και όταν λανσάρω το μοντέλο μου, θα βγάλω και ένα σκάνδαλο για τον ανταγωνισμό. ΦΥΓΑΜΕΕΕΕ.
Αλήθεια! Πως είναι δυνατόν μόνο αυτοί να έχουν βρει επικίνδυνα τα φρένα του Bravo; Όλοι οι άλλοι είναι βλάκες; Και γιατί πάλι επιτίθενται σε καταξιωμένους δημοσιογράφους του χώρου; ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ;
Στο forum μας γράφουμε τι μας αρέσει και τι δεν μας αρέσει στα Stilo μας και στην FIAT! Έχουμε κάθε δικαίωμα να εκφράσουμε άποψη για την αγορά που κάναμε. Ασκούμε κριτική στο προϊόν που ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ και ΕΜΕΙΣ ζούμε κάθε μέρα μαζί του. Γουστάρουμε να λέμε πόσο μας εξυπηρετεί στις μετακινήσεις μας, πόσο μας κουράζει με τις βλάβες του, πόσο μας ενθουσιάζει όταν το οδηγούμε, πόσο μας φτιάχνει όταν το βλέπουμε, πόσο το ένα, πόσο το άλλο… Γράφουμε βρε αδερφέ ότι μας κατέβει και έχουμε το δικαίωμα να σχολιάσουμε ο ένας τον άλλον. Να σατιρίσουμε ο ένας τον άλλον. ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.
¶ει σιχτιρ γελοίοι που μου βρήκατε 2.000 πιόνια και πάτε να πουλήσετε «Παρέμβαση στα αρμόδια υπουργεία, για το Bravo, από 2000! ιδιώτες και 2 οργανώσεις προστασίας καταναλωτή.» (ωραίο το θαυμαστικό που έβαλαν εεε).
Μηχανολόγος μηχανικός είμαι και καταλαβαίνω από τεχνικά θέματα. Και δεν είμαι ο μόνος εδώ μέσα. Εσείς στη φυλλάδας σας πόσους μηχανικούς έχετε που έχουν και δημοσιογραφική γνώση; ΠΟΣΟΥΣ!!!! Χαχαχαχαχα.
ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ, ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΟΧΙ ΧΑΖΟΜΑΡΟΥΛΕΣ (βλέπε φωτό φρένων από άλλα, καταπονημένα, αυτοκίνητα, πυροσβεστήρες στα χωράφια, καραγκιόζηδες που γελάνε).
¶ντε πουλήστε τις παπαριές αλλού. ΕΔΩ, ΣΕ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ.
ΥΓ. Και ένα αστειάκι από άλλο forum.
http://www.stripsimo.gr/forum/viewto...32fa19a0566dba
Centro Internazionale Guida Sicura Class 1997
πω πω παντελη ηρεμησε ρε φιλε!!!!!!!!!!!!
μην μας παθεις και τιποτα!!!!!!!!!!![]()
1.2 3D, ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ REFLEX MONROE, ZAΝΤΕΣ ΟΧΙGIN 16ΑΡΕΣ,ΛΑΣΤΙΧΑ CONTINENTAL CONTACTSPORT 2 205/55/16 ΦΡΥΔΑΚΙΑ HR ΕΛΑΤΗΡΙΑ XENON LIGHTS GT BREMBO BRAKES ZEBRING TEΛΙΚΟ ΜΕΣΑΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ[SIGPIC][/SIGPIC]
Λοιπον προσπαθησα και εγω τις προαλες να υπερθερμανω λιγακι τα φρενα ετσι για να ξερω πως αντιδραει σε τετοια κατασταση.
Σε μια μεγααααλη κατιφορα δοκιμασα να επιβραδυνω σχετικα γρηγορα απο τα 200χμ... αποτελεσμα:
απο 200-150 ολα καλως,
150-100 το φρενο ηταν σκλιρο και νομιζω οτι δεν απιανε καλα,
100-50 αρκετα σκλιρο και με παραπανω πιεση επιανε,
50-0 χωρις φρενο, σαν να κατεβασα ταχυτητα,
μπορει να ειναι φυσιολογικο αυτο, εγω παντως πηρα την αποφαση να αλλαξω τα εργοστασιακα φρενακια βαζοντας μεγαλυτερου διαμετρηματος!
Δεν μπορώ να ανήκω σε μια λέσχη που καταδέχεται να έχει μέλος κάποιον σαν και μένα.
0-50 1.6 sec
0-100 3.5 sec
0-150 6.9 sec
0-200 14.5 sec
:P
οτι και να εχεις απο αποδοση τα εργοστασιακα φρενα ειναι παντα χειροτερα απο αλλα τις αγωρας οσο χρημα δωσεις τοσο καλητερη αποδοση θα εχεις στο φρεναρισμα
ΜΑ ΑΣ'ΤΟ.. ΑΠ' Ο,ΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΡΑΙΝΕΤΑΙ.. ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΝΙΩΣΑΤΕ ΑΓΑΠΗ ΖΗΤΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΕΤΕ.....ΤΑΡΑΞΙΑΣ
Από 200 σε 60 που χρειάστηκα να φρενάρω έπαθα πλάκα με την απόδοση των φρένων. Το ABS μπήκε μόνο λίγο στην αρχή και λίγο στο τέλος.
Φοράω όμως διάτρητους μπρος πίσω.
Τελικά την πρόλαβα την στροφή... χε χε χε!
1.6 16v Dynamic /Skywindow / Clima / Cruise Control
/ Loudlink SSD CD Changer
/ CDA Air Intake Filter / Sparco Aluminum Pedals / Eibach Springs / Custom made Shocks / ΟMP Strut brace [thanx ABZSTILO] / Abarth front brakes [281x26]
/ HID Xenon 4300K XLS. / Aluminum Oil Catch Tank / Coconut Perfume
Ambition bites the nails of success