Βρε παιδια, η ταση που κυριαρχει τωρα στις αυτοκινητοβιομηχανιες ειναι οι καμπυλες. Τωρα στους κατοχους Stilo εννοειται οτι δεν θα αρεσει ενα αυτοκινητο ΟΛΟ καμπυλες.
Απλα να σας πω η Abarth υποσχεται πακετα βελτιωσεων για πολλους κινητηρες με πρωταρχικο στοχο την αυξηση της ιπποδυναμης στο διπλασιο της αρχικης του κινητηρα. Οπως οταν ξεκινησε με το 500 που ειχε 13 ιππους ενω το Abarth 26. Τωρα με το GP λενε οτι το 1.4 με τους ~90ιππους στην αντιστοιχη Abarth εκδοση θα εχει 180!!!