η αποψη του καθενος ειναι παντα δεκτη και σεβαστη.
η δικη μου αποψη, βασει πολλων παραδειγματων, ειναι οτι ακομα και σε εργοστασιακο τουρμπατο αυτοκινητο, χωρις περαιτερω μετατροπες, η αλλαγη της εξατμισης εχει πολλα οφελη.
ειδικα στα καινουρια που εχουν και περιορισμους θορυβου κλπ, οι εξατμισεις ειναι πολυ φιμωμενες για να περνανε τις προδιαγραφες ΕΕ.

θα σου πω ενδεικτικα οτι στο rx7 μου (και ας ειναι παλιο) με αλλαγη ολοκληρης εξατμισης (downpipe, καταλυτη, σωληνωσεις και τελικο) πηρα 30 αλογα στο δυναμομετρο. βεβαια αυτο ειναι ακραιο παραδειγμα μιας και μιλαμε για wankel, και σιγουρα αρκετοι θα πειτε "τι λεει ο βλακας" lololol
αλλα το κερδος ειναι δεδομενο