...στο τέλος θα κερδίσουμε, αλλά γιατί να περιμένουμε το τέλος???
Toυ χρόνου θα βγω και θα τα πω (τα κ'αλαντα)χιχιχιχιχιχι!!!!
Μια αστραπή ειν' η ζωή
χαρά στον που προλάβει
να δει τη λάμψη πριν χαθεί
και πέσει το σκοτάδι!!
Παιδες εκανα εκτεταμενο test drive της 1750 ΤΒι με το Τι πακετο πανω.Οι εντυπωσεις;Παραπανω απο θετικες.Να υπενθυμισω οτι ο πατερας μου ειναι κατοχος της 2.2.Λοιπον...
Ο κινητηρας φυσαει.Δε θα βρειτε αλλον 1.8 να πηγαινει ετσι.Σαφως πιο ροπατος και πιο γρηγορος απο τον 2.2.Τα 200 τα παει για πλακα(δεν τα καταλαβαινεις) .
Η ροπη και το καλο τραβηγμα ξεκιναει περιπου στις 3000 στροφες και τερματιζει καπου στις 6000.Αυτο ξινησε τον πατερα μου που εχει συνηθισει να χτυπαει κοφτη στις 7000 με την ατμοσφαιρα αλλα εγω που εχω τη μιτο μου αρεσε.Κατι Χ3 3.0 παθαν πλακα.Μια merc 200 compressor(καινουρια) μετα το ξυλο που εφαγε καθοταν πισω και κοιτουσε τι την περασε τοσο βαναυσα.
Οδηγικα ειναι μια ακομα αλφα.Μου φανηκε πολυ πιο σπορτιβικη απο τη δικια μας.Σε αυτο ευθυνεται και η διαιτα που εχει κανει η 159 και το Τι πακετο μιας που η δικια μας ειναι απο τις πρωτες.Μια ενσταση εχω για το τιμονι που μου φανηκε ελαχιστα πιο ασαφες στην ευθεια.Αυτο μαλλον οφειλεται στη 19" ζαντα και στο 40αρι προφιλ του ελαστικου.Στις στροφες δεν το συζηταω.Τρενο κανονικο.Μπαινεις,βγαινεις απο τη στροφη,κοιτας το κοντερ και σε πιανει κρυος ιδρωτας με τα χιλιομετρα που εχεις.Δεν πιστευεις οτι ειχες τοσα στη στροφη.
Ηρεμια επικρατει σε ολο το αυτοκινητο μιας και η ποιοτητα κυλισης ειναι κορυφαια.
Αισθητη βελτιωση εχουν τα φρενα και σε αποδοση αλλα και στην αισθηση στο πενταλ.Οποιος εχει οδηγησει 159 ξερει οτι ειχαν ενα κενο στο πενταλ και μετα επιαναν, κατι που δε σε βοηθουσε σε γρηγορη οδηγηση και το οποιο δεν υπαρχει τωρα.Τα τετραπιστονα brembo διαπρεπουν και εδω.
Ο ηχος του κινητηρα ειναι κατι που μας χαλασε καθως ακουγεται στην 2α-3η μονο η τουρμπινα και τιποτα αλλο και στις πιο πανω μονο ο αερας.Καμμια σχεση με τον jts που λυσαει.
Ο επιλογεας ταχυτητων ειναι εξισου καλος με τον παλιο.
Ενα αρνητικο ηταν η καταναλωση.Μετα απο σκισιμο ειχε μεση καταναλωση 13.9 τη στιγμη που μετα στην ιδια διαδρομη και στο ιδιο σκισιμο ο 2.2 εδειχνε 11,8.Μπορει επειδη ηταν κλειστο το μοτερ.Παντως τα 200 αλογα ρουφανε οταν τα πιεσεις.
Το Τι πακετο δεν αρεσε στον πατερα μου καθως ειναι πιο μαχητικο το στυλ,αλλα εγω τρελαθηκα.
Γενικη ενυπωση που αποκομισα εγω ειναι οτι ειναι μια μεγαλη mito,πολυ πιο γρηγορη,σπορτιφ οσο η μιτο,με πολυ καλυτερη ποιοτητα κυλισης και με καλυτερα πατηματα στο δρομο.Μπορει να θεωρησετε ακυρη τη συγκριση αλλα δεν ειναι.Ενιωσα σαν το σπιτι μου και με το τουρμπο νομιζα οτι βρισκομαι μεσα στη μικρη μου.
Για εμας που εχουμε την 2.2 δεν αξιζει.Αλλα για οποιον σκεφτεται ενα γρηγορο οικογενειακο και με σχετικα χαμηλο κυβισμο ειναι πιστευω η καλυτερη επιλογη.Ο ανταγωνισμος μενει πολυ πισω στα αντιστοιχα κυβικα.
Κοστος με το πακετο Τi 33000 ευρω με την καταργηση του τελους ταξινομησης(οσο κρατησει αυτο).Σαφως και τα αξιζει και με το παραπανω.Ειναι σιγουο οτι θα προσφερει πολλες οδηγικες συγκινησεις
Ελπιζω να βοηθησα και να μην ξεχασα να αναφερω κατι.Οποιος εχει καποια απορια ευχαριστως να απαντησω αν μπορω.Συγγνωμη αν εγινα κουραστικος με το μεγαλο ποστ
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη breraromeos : 02-08-09 στις 13:26