Σελίδα 15 από 17 ΠρώτηΠρώτη ... 5 13 14 15 16 17 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 141 έως 150 από 162

Θέμα: abarth stilo Vs bravo Tjet

  1. #141

    Απάντηση: abarth stilo Vs bravo Tjet

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nickrenn Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε βράστα και άστα, άμα θέλεις γκάζια θα τα πληρώσεις. Έχεις ατμόσφαιρα πολλά κυβικά ; έχεις υψηλά τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα . Έχεις λίγα κυβικά και Turbo ; Θα σε γδάρει στίς καταναλώσεις ( το Turbo δέν θα το πηγαίνεις σάν " κότα " , είναι σίγουρο ότι θα το " γαργαλάς " . ) Σίγουρα είναι πολύ πιό αναξιόπιστο από το ατμοσφαιρικό , λόγω τού ότι είναι πιεσςμένο για να βγάλει άλογα και ροπές , και κάποια στιγμή όλα αυτά μεταφράζονται σε " χώσε το χέρι βαθειά στήν τσέπη !! " Γι αυτό σού λέω , βράστα κι άστα , η " καψούρα " πληρώνεται , όπως και να το κάνεις . Είναι θέμα επιλογής πώς θα πληρώσεις !!!.
    Φιλικά ,
    Nickrenn
    διαφωνω.
    γενικα οταν εχεις γκαζια τα χρησιμοποιεις,τι θα πει το τουρμπατο θα το γαργαλας;και το ατμοσφαιρικο θα το γαργαλας αμα το παμε ετσι και αυτο θα σε γδαρει στις καταναλωσεις.

    οσον αφορα το θεμα αξιοπιστιας τουρμπο θα πω οτι πλεον ειναι πολυ καλα .πολυ καλυτερα απο παλια και πιστευω οτι ενας κατοχος θα την βγαλει καθαρη τουλαχιστον για 120000 χλμ.

    αλλωστε οπως εχουν γινει τα αμαξια σημερα,ποιος κραταει το αμαξι του παραπανω απο δεκα χρονια;

    ελαχιστοι λεω εγω

  2. #142
    Το avatar του χρήστη tzagarakis
    Εγγραφή
    08-03-2005
    Περιοχή
    Heraklion, Greece, Greece
    Μηνύματα
    1.338
    Chats
    0

    Απάντηση: abarth stilo Vs bravo Tjet

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nickrenn Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε Tokis,
    επιμένω : Και για τα ΔΥΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ χοντρά !!!
    Πάντα φιλικά,
    Nickrenn
    Απόλυτα συμφωνώ.
    Δεν υπάρχει οικονομικό γκάζι.πληρώνεις με τον 1 ή τον άλλο τρόπο.
    Απλά τα μικρά τurbo δώσαν το δίκαίωμα σε μας τους φτωχούς να χουμε γκάζι
    Μια αστραπή ειν' η ζωή
    χαρά στον που προλάβει
    να δει τη λάμψη πριν χαθεί
    και πέσει το σκοτάδι!!

  3. #143
    Το avatar του χρήστη MiKe_KaVaLa
    Εγγραφή
    25-10-2007
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Μηνύματα
    3.184
    Chats
    0

    Απάντηση: abarth stilo Vs bravo Tjet

    Tokis να κανουμε και κανενα φιλικο ανοιγμα μεταξυ μας τωρα που θα ειμαι πανω...οχι τιποτα αλλο απλα να δουν οτι και το Bravo εχει δυναμη,να ανεβασουμε και κανενα βιντεακι!

  4. #144
    Το avatar του χρήστη Tokis
    Εγγραφή
    19-02-2005
    Περιοχή
    Καβάλα
    Μηνύματα
    418
    Chats
    0

    Απάντηση: abarth stilo Vs bravo Tjet

    Ok φίλε. Εγινε!!
    Fiat Bravo μαύρο 1,4 sport 150hp

  5. #145
    Το avatar του χρήστη PARHS
    Εγγραφή
    18-11-2008
    Περιοχή
    serres
    Μηνύματα
    816
    Chats
    0

    Απάντηση: abarth stilo Vs bravo Tjet

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο italakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    διαφωνω.
    γενικα οταν εχεις γκαζια τα χρησιμοποιεις,τι θα πει το τουρμπατο θα το γαργαλας;και το ατμοσφαιρικο θα το γαργαλας αμα το παμε ετσι και αυτο θα σε γδαρει στις καταναλωσεις.

    οσον αφορα το θεμα αξιοπιστιας τουρμπο θα πω οτι πλεον ειναι πολυ καλα .πολυ καλυτερα απο παλια και πιστευω οτι ενας κατοχος θα την βγαλει καθαρη τουλαχιστον για 120000 χλμ.

    αλλωστε οπως εχουν γινει τα αμαξια σημερα,ποιος κραταει το αμαξι του παραπανω απο δεκα χρονια;

    ελαχιστοι λεω εγω
    καλα τα λες .....αλλα μηπως να μας πεις τιποτα και για σενα????
    για περνα απο εδω και μετα τα λεμε:http://www.stilo-club.gr/vb3/showthr...=2832&page=150

    καλως ηρ8ες στην παρεα μας!

  6. #146

    Απάντηση: abarth stilo Vs bravo Tjet

    Παντως η mito με τα 155 εχει 9λτ/100 καταναλωση σε ταξιδι με γρυγορους ρυθμους και 11-12 μεσα στην πολη.Επισης οταν μιλαμε πια για αυτα τα τουρμπο μη βαζουμε στο νου μας τουρμπο οπως τα fiat gt-coupe ,rallye κλπ.Αυτα ειναι πολυ αξιοπιστα,δουλευουν σε αρκετα χαμηλες πιεσεις κλπ.Ειναι σχεδον μπουκωμενα.Η μιτο μου φαινεται δουλευει 0.9 σταθερα και 1.2 Over(στο dynamic)
    To ονειρο μου.Αlfa romeo spider

  7. #147
    Το avatar του χρήστη Arf
    Εγγραφή
    10-02-2005
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    1.760
    Chats
    0

    Απάντηση: abarth stilo Vs bravo Tjet

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MiKe_KaVaLa Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τεχνολογικα το 1ο Abarth 2.4 προσωπικα πιστευω οτι δεν θα υπαρξει αλλο τουλαχιστον τεχνολογικα απο την Fiat,μεγαλο αλμα για ενα τετοιο αυτοκινητο που μονο στο εξωτερικο πηγε καλα.Αν θυμαμαι και καλα γυρω στα 26.000-27.000 το πουλουσανε στην Fiat.Στο θεμα του κινητηρα ενοειται οτι οταν εχουμε 2.5 λιτρα μοτερ - 5 κυλινδρους - και 20 βαλβιδες νομιζω οτι καταλαβενεται που παει το θεμα.Oι Τ-Jet ειναι τερας αξιοπιστιας (απο αυτα που διαβαζω) και δεν συγκρινονται αυτα τα δυο μοτερ.Ειναι σαν να μου συγκρινεται μια Alfa GT 2.0 SS (165ps) με την ΜιΤο T-Jet (155ps)!Καμια σχεση λεμε...
    Ποιά είναι αυτή η τεχνολογία ρε maik, για πες μου κι εμένα... Ο κινητήρας αυτός μετράει σχεδόν (μπορεί και παραπάνω από) 20 χρόνια ζωής. Είναι ο ίδιος με το 2Lt 16v ατμοσφαιρικό (150hp), 2Lt 16v turbo (200hp) και 2Lt 20v turbo (225hp). Να μου έλεγες ότι είναι αξιόπιστος, το καταλαβαίνω. Αλλά τεχνολογικό θαύμα δεν είναι σε καμία περίπτωση...
    "Pay to get in, pray to get out..."

  8. #148
    Το avatar του χρήστη MiKe_KaVaLa
    Εγγραφή
    25-10-2007
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Μηνύματα
    3.184
    Chats
    0

    Απάντηση: abarth stilo Vs bravo Tjet

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Arf Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποιά είναι αυτή η τεχνολογία ρε maik, για πες μου κι εμένα...
    Δεν μιλαω εδω για την τεχνολογια του κινητηρα (που δεν εχει) αλλα για ολα τα αλλα τεχνολογικα ''μεσα'' που ειχαν πρωτοβαλει στο Stilo Abarth 2.4!Για τον κινητηρα μιλαω πιο κατω...

  9. #149
    Το avatar του χρήστη dimos47ki7
    Εγγραφή
    02-08-2008
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Μηνύματα
    305
    Chats
    0

    Απάντηση: abarth stilo Vs bravo Tjet

    φιλε breraromenos τι εννοεις 9 λιτρα σε ταξιδι με γρηγορους ρυθμους?
    εγω στο ταξιδι δεν πεφτω κατω απο 11 ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
    εξαρταται τι εννοει καποιος γρηγορους ρυθμους βεβαια...
    και τι εννοεις μπουκωμενο με 1,2 o/b?? ποσο επρεπε να δουλευει δλδ? lol

    στο θεμα μας...
    εγω ειδα ενα bravo σαν το δικο μου (εστω πειραγμενο οπως λετε) να στεκεται ισαξια διπλα σε ενα abarth2,4.
    εμενα με ικανοποιει απολυτα αυτο που ειδα και χαιρομαι για το αμαξακι μου που μπορει μεχρι τα 200 να στεκεται ετσι.

    να σημειωσω οτι αν και 6αρι, το σασμαν του bravo 150 ειναι σχετικα κοντο. συγκεκριμενα η 6η στα 225χλμ κοντερ, εχει 5800rpm (ειπα τα συγκεκριμενα νουμερα επειδη ετυχε να εχω φωτο που ειχα βγαλει και το τσεκαρα). αυτο σημαινει οτι ηδη βρισκεται εκτος φασματος λειτουργιας της τουρμπινας, η οποια μετα τις 5500 ριχνει πιεση. αρα το οτι κρατηθηκε τοσο καλα μεχρι τα 180-200 το θεωρω πολυ ικανοποιητικο.

  10. #150
    Το avatar του χρήστη dimos47ki7
    Εγγραφή
    02-08-2008
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Μηνύματα
    305
    Chats
    0

    Απάντηση: abarth stilo Vs bravo Tjet

    α ξεχασα, το κοντερ μου, συμφωνα με το gps κλεβει ΠΑΡΑ πολλα χλμ για καινουριο.
    στα 200 κοντερ εχω 185 πραγματικα!!!
    δλδ στα 225 που ανεφερα θα πρεπει πραγματικα να ειναι 210 ισως και λιγο λιγοτερο.

    και για καποιον που ανεφερε οτι τα τουρμπο δεν ζοριζονται στο ταξιδι...για σκεψου ενα abarth2,4 να παει με 200 και 4000σαλ και το t-jet με 200 και 5000+ (και με σχεδον φουλ πιεση)...ποιο ζοριζεται περισσοτερο???

Παρόμοια Θέματα

  1. Fiat Bravo Abarth
    By canonis in forum Italian and Other Cars
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-11-09, 21:11
  2. Bravo vs Stilo
    By Turboκαψουρης in forum Γενικά
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-06-09, 22:11
  3. Fiat Bravo TJET TUNING
    By drformatgs in forum Italian and Other Cars
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-03-09, 11:16

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας