Διαφωνω.Ακριβως το αντιθετο θα γινει.Γιατι ενω με το ενα θα εχεις ροπη απο παντου σχεδον με το ατμοσφαιρκο θα θελεις κατεβασματα κλπ.Τα τουρμπο αυτα ειναι πολυ ανετα σε ταξιδια.
Και για να ξεκαθαρισουμε κατι.Το abarth ειναι ΛΟΓΙΚΟ να ειναι πιο γρηγορο απο το t-jet.Eχει 170 αλογακια(για μαμα μιλαω) και εχει και τον απαραιτητο κυβισμο για να τα στηριξει σε ολο το φασμα των στροφων.Αν πηγαινα εγω ετσι διπλα σε abarth stilo θα ημουν κατενθουσιασμενος.
Απο την αλλη καλη η συγκριση για πλακα λογω παρεας,χαβαλε κλπ αλλα τη θεωρω λιγο ακυρη.Τι συμπερασμα να βγαλεις;Οτι ενα 2.4 ειναι πιο γρηγορο απο ενα 1.4 στα πολλα;Χαιρω πολυ αυτο ηταν γνωστο.Αμφιβαλλω ακομα και για το abarth GP αν μπορει να σε περασει ψηλα.Απλα στην αρχη θα σου ανοιξει πιο μεγαλη αποσταση.
Ενα 1.4 στα πολλα δεν θα μπορει ποτε να ειναι οσο γρηγορο ειναι ενα ατμοσφαιρικο με τα ιδια αλογα.Γιατι απλα χανει την πιεση του τουρμπο ψηλα.
Περιμεντε να βγει και το Abarth Bravo me ton 1.8 απο την FPT με τα 200 αλογα και τα ξαναλεμε.Αν και δε νομιζω οτι το εχουν στο μυαλο τους για το κοντινο μελλον.Αλλα ο κινητηρας υπαρχει στην 159 και θα υπαρξει και στη milano.Και πραγματικα εκεινος βιαζει παντου.Πιθανον λογω της τρελης ροπης αλλα και την αλλης τουρμπινας που φοραει (garrett ενω οι t-jet μεχρι 150 αλογα φορανε την IHI).
Εdit Θελουμε και αλλα βιντεακια συντομα![]()